Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

OI ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ!




ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ


Η ιστορία αφθονεί από Λευκούς “Θεούς” που ήρθαν από τους Ουρανούς.

Δεν είναι απλώς μια σύμπτωση ότι σε όλη την ιστορία πολλοί πολιτισμοί είχαν συναντήσεις με λευκούς θεούς από τον ουρανό. Ακολουθεί μια λίστα με μερικά από τα ιστορικά και / ή μυθολογικά γεγονότα της αλληλεπίδρασης με τον άνθρωπο και τους λευκούς θεούς από τους ουρανούς.
Νότια Αμερική - ο Βιραχώκας ερμηνεύονται ως οι Λευκοί Δάσκαλοι από τον ουρανό. Έδωσαν αστρονομία, οικοδόμηση, το ημερολόγιο και τον πολιτισμό στους Ίνκας.

Αμερική - Οι Ινδοί του Χόπι συνάντησαν τον Μπαχάνα. Ο Μπαχάνα σημαίνει "λευκός αδελφός" από τον ουρανό. Η Μπαχάνα τους έδωσε πνευματικές αντιλήψεις θεοσοφικού χαρακτήρα.Μεσοποταμία - Ahura Mazda, που σημαίνει πνεύματα γνώσης περιγράφηκαν ως "λευκά πνεύματα" που πέταξαν σε ένα γυαλιστερό δίσκο.
Ινδία - Asura, έχει το νόημα ως οι λευκοί θεοί του ανέμου. Έδωσαν κατανόηση της αρχαίας γνώσης. Ο Βισύνος, η τρίτη θεότητα του ανώτερου θεού, επιστρέφει σε ένα άσπρο άλογο. Οι αρχαίοι Βέδες περιγράφουν έναν κόσμο πριν από την πλημμύρα, γεμάτο με αεροσκάφη που ονομάζονται Vinamas σε εναέρια μάχη, εκτοξεύσεις πυραύλων και περιγραφές πυρηνικού πολέμου με ραδιενέργεια.
Είναι ένας πολύ ανεπτυγμένος πολιτισμός που ήρθε στη Γη εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πριν και ίδρυσε τη δική του αποικία ανθρώπων, ειναι οι γνωστοί θεοί θεά Αθηνά κτλ. Στους μύθους τους περιγράφουν ως ψηλούς ανθρώπους με λευκό δέρμα, μπλε μάτια και λευκά η ξανθά μαλλιά σαν την θεά Αθήνα δηλαδή.
Στις μέρες μας μερικοί άνθρωποι ήταν αρκετά τυχεροί να συναντηθούν με τους "εξωγήινους δημιουργούς" .
Miriam D.: Με τους φίλους έκανα ένα ταξίδι στην πατρίδα μου. Και ξαφνικά στον ουρανό εμφανίστηκαν μεγάλες μπάλες φωτός. Και τότε το αυτοκίνητο γεμίζει με φως από κάθε κατεύθυνση. Και αυτές οι μπάλες φωτός καθόταν στο αυτοκίνητο. Φοβόμουν. Έτσι βγήκα από το αυτοκίνητο. Στα αριστερά είδα ένα σκάφος που είχε δύο όντα που στέκονταν σε μια πόρτα. Και είχαν ξανθά μαλλιά και το πιο λαμπρά μπλε μάτια σαν το μεσογειακό νερό, που είχα δει ποτέ και ήταν σαν τους ανθρώπους. Περπάτησα στο σκάφος και είχα μια συνάντηση...
Μου έδωσαν προειδοποιήσεις για πιθανά μελλοντικά γεγονότα στα οποία ο πλανήτης θα μπορούσε ενδεχομένως να καταστραφεί εάν δεν προχωρήσουμε σε μια θετική πορεία ανάπτυξης. Θυμάμαι ότι μου έδωσαν τότε αρκετές πληροφορίες. Και εμφανίστηκε μια οθόνη. Και η οθόνη ήταν πραγματικά αρκετά μεγάλη. Και καθώς κοίταξα την οθόνη, υπήρχαν πληροφορίες και εικόνες.
Αυτές οι εικόνες συνοδευόταν από πληροφορίες που μου έδωσαν αυτά τα όντα, μέσω τηλεπάθειας είτε μιλούσαν απευθείας σε μένα υπήρχε απλώς μια συνεχής ροή πληροφοριών μέσα στο μυαλό μου. Τώρα, ένα από τα σημαντικά πράγματα που μοιράστηκαν μαζί μου ήταν η δημιουργία του ανθρώπου , εξήγησαν ότι είχαν συμβάλει στη δημιουργία της ανθρωπότητας.

©ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΕΤΟΣ
https://www.aetos-apokalypsis.com/
Το βρήκα στο :  Γεώργιος Κοκλανάκης  με το σχόλιο : 

ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ? ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΓΕΝΟΣ

Συσκευασμένο κρέας: Το κόκκινο υγρό δεν είναι… αίμα

Συσκευασμένο κρέας: 

Το κόκκινο υγρό δεν είναι… αίμα

Είστε σίγουροι πως ξέρετε τι τρώτε; Σίγουρα έχετε παρατηρήσει αυτό το κόκκινο υγρό στο συσκευασμένο κρέας… Όμως όχι δεν είναι αίμα.
Όλοι έχουμε προσέξει ότι υπάρχει κόκκινο υγρό/χυμός σε κάθε συσκευασία κόκκινου κρέατος. Ίσως να νομίζετε ότι πρόκειται για αίμα, αλλά κάνετε λάθος!
Αυτό που πολλοί υποθέτουν ότι είναι αίμα στο συσκευασμένο κρέας δεν είναι αίμα. Είναι μυοσφαιρίνη, μια πρωτεΐνη που δίνει στο ωμό κρέας την χαρακτηριστική του κόκκινη απόχρωση και σχηματίζει την “λιμνούλα” με κόκκινο υγρό που βλέπετε κάτω από το πλαστικό κάλυμμα.
Μυοσφαιρίνη
Η μυοσφαιρίνη περιέχεται στους μυς ενός ζώου και λόγω του έντονου χρωματισμού της, καθορίζει το πόσο “σκούρα” (κοκκινωπή ή λευκή) είναι η σάρκα του. Σκοπός της είναι να αποθηκεύει και να μεταφέρει οξυγόνο στους μυς. Αυτό το οξυγόνο χρησιμοποιείται για να μεταβολίζει την ενέργεια.
Τα ζώα με μεγάλες ποσότητες μυοσφαιρίνης κατηγοριοποιούνται ως «κόκκινου κρέατος» ενώ εκείνα με λιγότερη μυοσφαιρίνη θεωρούνται «λευκού κρέατος». Τα λευκά κρέατα, όπως τα πουλερικά, το χοιρινό, ή τα θαλασσινά δεν περιέχουν τόσο πολύ μυοσφαιρίνη, επειδή οι μυϊκές τους ίνες προορίζονται για γρήγορες εκρήξεις ενέργειας, ή πτητικής δραστηριότητας.
Το κόκκινο κρέας, από την άλλη πλευρά, αποτελείται από άλλου τύπου μυϊκές ίνες, οι οποίες προορίζονται για μεγαλύτερες περιόδους “μυϊκής δραστηριότητας” και άρα καταναλώνουν ενέργεια πιο σταδιακά. Όταν βλέπετε πιο σκούρο κομμάτι στην σάρκα ορισμένων “λευκής σαρκός” ζώων (π.χ. μπούτια κοτόπουλου), είναι επειδή εκείνες οι περιοχές των μυών τους χρησιμοποιούνται περισσότερο και συχνότερα. Έχουν υψηλότερες ποσότητες μυοσφαιρίνης σε αυτά.
Το κόκκινο χρώμα του αίματος που βλέπετε στο συσκευασμένο κρέας είναι ένας συνδυασμός νερού και μυοσφαιρίνης, καθώς το αίμα αποστραγγίζεται κατά τη διάρκεια της φάσης επεξεργασίας και συσκευασίας στην γραμμή παραγωγής κρέατος.
Γιατί το κρέας γίνεται καφέ όταν το μαγειρεύουμε
Επιπλέον, το σκούρο χρώμα (αποχρώσεις από ροζ έως καφέ) που εμφανίζεται κατά το μαγείρεμα οφείλεται επίσης στη μυοσφαιρίνη.
Η θερμότητα αλλάζει το χρώμα της μυοσφαιρίνης από την κόκκινη χρωστική ουσία σε καφετιά ή γκρίζα. Όσο περισσότερο θερμαίνεται ένα κόκκινο κρέας, τόσο περισσότερη υγρασία απομακρύνεται από αυτό και τόσο περισσότερο αλλάζει χρώμα. Το κρέας που μαγειρεύεται για μικρότερο χρονικό διάστημα ενδέχεται να διατηρήσει κάποια από την αρχική του ερυθρότητα λόγω της μυοσφαιρίνης.
Πόσο φρέσκο είναι το κρέας ανάλογα με το χρώμα του
Όταν εκτίθεται στον αέρα, η μυοσφαιρίνη αρχίζει να σκουραίνει με φυσικό τρόπο και είναι συχνά δείκτης της φρεσκάδας του κρέατος. Έχετε προσέξει ποτέ ότι κάποιες συσκευασίες περιέχουν κρέατα με καφέ/γκρίζα απόχρωση; Αυτό συμβαίνει επειδή τα κομμάτια αυτά έχουν εκτεθεί σε οξυγόνο.
Ένα από τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι βιομηχανίες τροφίμων και οι έμποροι κρέατος είναι η διατήρηση της ερυθράς χρωστικής της μυοσφαιρίνης με την βοήθεια μονοξειδίου του άνθρακα. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι το κρέας είναι φρέσκο, επειδή διατηρεί την κοκκινωπή ή ροζ απόχρωσή του. Και, ανάλογα με το πόσο καλά ήταν τυλιγμένο το κρέας (π.χ. σφραγισμένο σε αεροστεγή συσκευασία), υπάρχει η πιθανότητα το οξυγόνο να μην το έχει αγγίξει.
https://www.pentapostagma.gr/

Όλα τα βλέμματα στην Κύπρο: Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα άρουν το εμπάργκο όπλων – Διεκδικεί τη «νεκρή ζώνη» η Άγκυρα

Όλα τα βλέμματα στην Κύπρο: 

Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα άρουν 

το εμπάργκο όπλων – 

Διεκδικεί τη «νεκρή ζώνη» η Άγκυρα

Η σημερινή οικονομική κατάσταση στις ΗΠΑ πιέζει ασφυκτικά τον Αμερικανό πρόεδρο να αναζητά «πελάτες» παντού με στόχο την υπογραφή διμερών συμφωνιών για την πώληση αμερικανικών όπλων και την αποκόμιση χρημάτων.
Μόνο που στην περίπτωση της Κύπρου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, διότι η τουρκική πλευρά εδώ και πολλά χρόνια έχει μεταφέρει αμερικανικής κατασκευής οπλικά συστήματα στην άλλη πλευρά του νησιού, απειλώντας ξεκάθαρα τους Ελληνοκύπριους.      
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ξεκινήσουν σύντομα την άρση του εμπάργκο όπλων στην Κύπρο, το οποίο επιβλήθηκε το 1987, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η επανένωση, εμποδίζοντας μια πιθανή αναμέτρηση με όπλα στο νησί», ανέφερε ο Κύπριος υπουργός Εξωτερικών την Παρασκευή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Associated Press.
«Η Ουάσινγκτον βλέπει την «προστιθέμενη αξία» που επιτρέπει στην Κύπρο να αποκτήσει στρατιωτικό εξοπλισμό, ο οποίος θα συμβάλει στην ενίσχυση των ικανοτήτων της για την ενίσχυση της περιφερειακής ασφάλειας», ανέφερε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Χριστοδουλίδης.
«Η διαδικασία άρσης του εμπάργκο έχει τεθεί σε διαβούλευση στο Κογκρέσο των ΗΠΑ. Αυτό αποδεικνύει αν θέλετε, την αναγνώριση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ του θετικού ρόλου που παίζει η Κύπρος ως πυλώνας σταθερότητας και ασφάλειας στην ευρύτερη περιοχή», κατέληξε ο Χριστοδουλίδης.

Το νομοσχέδιο με στόχο την άρση του εμπάργκο όπλων στην Κύπρο εισήχθη τον Απρίλιο στο Κογκρέσο των ΗΠΑ, αλλά δεν τέθηκε σε ισχύ.
Ο υπουργός Εξωτερικών των κατεχομένων πρότεινε την Παρασκευή την αποχώρηση της ειρηνευτικής αποστολής του ΟΗΕ στο νησί, λέγοντας ότι η στρατιωτική αποστολή των Ηνωμένων Εθνών δεν είναι πλέον απαραίτητη και κρίνεται ως δαπανηρή.
Το παιχνίδι τώρα της Άγκυρας έχει επικεντρωθεί στην νεκρή ζώνη και στον στόχο της προέλασης των τουρκικών δυνάμεων και κατάληψης της.
Δεν πρόκειται σαφώς για μερικά μέτρα αλλά για 32 χλμ κυπριακού εδάφους το οποίο αποτελεί αυτό που αναφέρει η ονομασία του «νεκρό έδαφος», ανάμεσα στις δύο πλευρές, το οποίο όμως διεκδικούν οι Τούρκοι.
Οι Τούρκοι συστηματικά, υλοποιούν προκλήσεις εναντίον γεωργών που δραστηριοποιούνται κατά μήκος της γραμμής κατάπαυσης του πυρός, επιθυμώντας την υφαρπαγή κυπριακού εδάφους.
Το τελευταίο γεγονός εναντίον Ελληνοκυπρίων γεωργών εντός της «νεκρής ζώνης», ήταν ένα από τα σοβαρότερα των τελευταίων ετών, ενώ αποτελεί μέρος της μόνιμης τακτικής των Τούρκων.
Αυτό που αποκαλύπτεται όμως, είναι ότι αυτό ήταν μέρος σχεδίου που αφορά την υφαρπαγή της νεκρής ζώνης λόγω της πιθανής απόσυρσης της ΟΥΝΦΙΚΥΠ, ενώ αφορά και τις γεωτρήσεις της ExxonMobil στην κυπριακή ΑΟΖ.
Το σύνολο της «νεκρής ζώνης» ευρίσκεται υπό την επίβλεψη των ειρηνευτικών δυνάμεων, βάσει συμφωνίας του ΟΗΕ και του ψηφίσματος 186 του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Όλες οι αγροτικές εργασίες από Ελληνοκυπρίους, οι οποίοι έχουν ειδική άδεια, ελέγχονται από την ειρηνευτική δύναμη και όχι από τους Τούρκους και υλοποιούνται κατά μήκος της «νεκρής ζώνης» σε διάφορες περιοχές (Δερύνεια, Τρούλλους), στις οποίες όμως έχουμε συνεχή περιστατικά και προκλήσεις.
https://www.pentapostagma.gr/

Πόνοι στα γόνατα: Μην τους αγνοείτε! – Όλες οι πιθανές αιτίες

Πόνοι στα γόνατα: 

Μην τους αγνοείτε! – 

Όλες οι πιθανές αιτίες


Δεν έχει σχέση με την ηλικία ή την φυσική κατάσταση. Μπορεί να χτυπήσει τον καθένα για διαφορετικούς λόγους.

Ένας πόνος στο γόνατο είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα που επηρεάζει ανθρώπους όλων των ηλικιών.
Οι πόνοι στα γόνατα μπορεί να είναι το αποτέλεσμα ενός τραυματισμού, αλλά και κάποιας πάθησης, όπως αρθρίτιδα, ουρική αρθρίτιδα και λοιμώξεις.
Πολλοί τύποι ήσσονος σημασίας πόνων στα γόνατα ανταποκρίνονται καλά σε απλά μέτρα φροντίδας στο σπίτι. Η φυσικοθεραπεία και οι ειδικοί επίδεσμοι που συγκρατούν και υποστηρίζουν το γόνατο μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά στην ανακούφιση των πόνων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όμως, το γόνατό σας μπορεί να απαιτεί χειρουργική αποκατάσταση.
Πόνοι στα γόνατα: Πιθανές αιτίες
Ένας πόνος στο γόνατο μπορεί να προκληθεί από τραυματισμούς, μηχανικά προβλήματα, αρθρίτιδα και άλλα προβλήματα. Οι τραυματισμοί είναι απλός και προφανής λόγος για τον πόνο στο γόνατο. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, όμως, μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω.
Πόνοι στα γόνατα: Μηχανικά προβλήματα
Μερικά παραδείγματα τέτοιων προβλημάτων, που μπορούν να προκαλέσουν πόνους στα γόνατα, περιλαμβάνουν:
Τραυματισμός/Μικροκάταγμα. Μερικές φορές ο τραυματισμός, ή η εκφύλιση των οστών, ή του χόνδρου στο γόνατο, μπορεί να οδηγήσουν σε σπάσιμο/αποκοπή ενός πολύ μικρού κομματιού οστού, ή χόνδρου στο σημείο της άρθρωσης. Αυτό δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, παρά μόνο στην περίπτωση που το αποκομμένο κομμάτι έρχεται σε επαφή και εμποδίζει την κανονική κίνηση της άρθρωσης και του ποδιού. Σε αυτή την περίπτωση το κομμάτι αυτό προκαλεί πόνο, επειδή είναι σαν ένα μολύβι που έχει κολλήσει στους μεντεσέδες μιας πόρτας και την εμποδίζει να κλείσει.
Σύνδρομο λαγονοκνημιαίου συνδέσμου. Αυτό συμβαίνει όταν το σκληρό κομμάτι ιστού (σύνδεσμος) που εκτείνεται από το εξωτερικό του ισχίου σας προς την εξωτερική πλευρά του γονάτου (λαγονοκνημιαίος σύνδεσμος) γίνεται τόσο σφιχτός, ώστε φτάνει τρίβεται πάνω στο εξωτερικό τμήμα του μηρού σας. Οι δρομείς μεγάλων αποστάσεων είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο σύνδρομο λαγονοκνημιαίου συνδέσμου.
Εξάρθρωση επιγονατίδας. Αυτό συμβαίνει όταν το τριγωνικό οστό (επιγονατίδα) που καλύπτει το μπροστινό μέρος του γονάτου σας βγαίνει εκτός θέσης και “γλιστρά” συνήθως προς το εξωτερικό του γονάτου σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιγονατίδα μπορεί να παραμείνει εκτοπισμένη και θα είστε σε θέση να δείτε την εξάρθρωση εξωτερικά.
Πόνος στο ισχίο ή στο πόδι. Αν έχετε πόνους στο ισχίο ή το πόδι, είναι πιθανό να αλλάξετε και τον τρόπο που βαδίζετε για να μειώσετε αυτούς τους πόνους. Αλλά αυτή ακριβώς η αλλαγή στο βάδισμα μπορεί να ρίξει μεγαλύτερο σωματικό βάρος στην άρθρωση του γονάτου σας, καθώς το σώμα ισορροπεί.
πόνοι στα γόνατα
Πόνοι στα γόνατα: Αρθρίτιδα
Υπάρχουν πάνω από 100 διαφορετικοί τύποι αρθρίτιδας. Τα είδη που είναι πιθανότερο να επηρεάσουν το γόνατο περιλαμβάνουν:
Οστεοαρθρίτιδα. Μερικές φορές ονομάζεται και εκφυλιστική αρθρίτιδα και είναι ο πιο κοινός τύπος αρθρίτιδας. Είναι μια κατάσταση φθοράς που εμφανίζεται όταν ο χόνδρος στο γόνατο επιδεινώνεται με τη χρήση και το πέρασμα των ετών.
Ρευματοειδής αρθρίτιδα. Είναι η πιο “εξουθενωτική” μορφή αρθρίτιδας. Πρόκειται για μια αυτοάνοση πάθηση που μπορεί να επηρεάσει σχεδόν κάθε άρθρωση στο σώμα σας, συμπεριλαμβανομένων των γονάτων σας. Παρά το γεγονός ότι η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι μια χρόνια νόσος, τείνει να ποικίλει σε σοβαρότητα και μπορεί ακόμη και να “έρχεται και να φεύγει” ανά περιόδους.
Ουρική αρθρίτιδα. Αυτό το είδος της αρθρίτιδας συμβαίνει όταν κρύσταλλοι ουρικού οξέος συσσωρεύονται στην άρθρωση. Αν και η ουρική αρθρίτιδα συνήθως επηρεάζει το μεγάλο δάκτυλο του πέλματος, μπορεί επίσης να εμφανιστεί στο γόνατο.
Ψευδοουρική αρθρίτιδα. Συχνά συγχέεται με την ουρική αρθρίτιδα, αλλά η ψευδοουρική αρθρίτιδα προκαλείται από κρυστάλλους που περιέχουν ασβέστιο και οι οποίοι αναπτύσσονται μέσα στο αρθρικό υγρό. Τα γόνατα είναι το πιο σύνηθες σημείο του σώματος που επηρεάζεται από αυτό τον τύπο αρθρίτιδας.
Σηπτική αρθρίτιδα. Μερικές φορές η άρθρωση του γονάτου σας μπορεί να μολυνθεί, κάτι που οδηγεί σε πρήξιμο, πόνο και ερυθρότητα. Η σηπτική αρθρίτιδα συχνά συνοδεύεται από πυρετό.
Άλλα προβλήματα
Το σύνδρομο επιγονατιδομηριαίου πόνου είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται στον πόνο που προκύπτει μεταξύ της επιγονατίδας και του υποκείμενου μηριαίου οστού (μηρός). Είναι συχνό πρόβλημα σε αθλητές, σε νεαρούς ενήλικες, ιδιαίτερα εκείνους που έχουν μια μικρή δυσπλασία της επιγονατίδας και σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι συνήθως αναπτύσσουν την πάθηση ως αποτέλεσμα της αρθρίτιδας στην επιγονατίδα.
https://www.pentapostagma.gr/

Ναυάγιο Χειμάρρα: Ο ελληνικός «Τιτανικός» του Νότιου Ευβοϊκού – Δείτε τις εικόνες

Ναυάγιο Χειμάρρα: 

Ο ελληνικός «Τιτανικός» του Νότιου Ευβοϊκού – 

Δείτε τις εικόνες

Μεγάλα ναυτικά ατυχήματα, με κορυφαίο τον Τιτανικό, δεν συμβαίνουν μόνο στα παγκόσμια ύδατα. Ένα ανάλογο περιστατικό έχει συμβεί και στην Ελλάδα.
Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, συνέβη στον Ευβοϊκό μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές τραγωδίες του 20ου αιώνα. Το επιβατηγό πλοίο «Χειμάρρα» (πρώην S/S Hertha), το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Πειραιά, βυθίστηκε παίρνοντας μαζί του στα παγωμένα νερά 385 ανθρώπους.

Το Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Oderwerke στο Στετίν της Γερμανίας το 1905 με το όνομα Χέρτα (S/S Hertha). Ξεκίνησε δρομολόγια την 7η, Ιουνίου του 1905 και χρησιμοποιήθηκε αρχικά από την ταχυδρομική υπηρεσία ενώ στη συνέχεια και από την 6η Αυγούστου 1914 το ατμόπλοιο ανασκευάζεται και χρησιμοποιείται ως βοηθητικό σκάφος νοσοκομείο. Χωρίς να προλάβει να χρησιμοποιηθεί ως τέτοιο, γίνεται νέα μετατροπή και από το Σεπτέμβριο του 1914 γίνεται βοηθητικό σκάφος ναρκοθέτησης. Μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, λειτουργεί ως επιβατηγό και κάνει ταξίδια σε Πρωσία και Κοπεγχάγη.
Από τον Οκτώβριο του 1939, η Χέρτα χρησιμοποιήθηκε στην υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού της ναζιστικής Γερμανίας ενώ μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, παραδόθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 1946 το «Χέρτα» δόθηκε στη χώρα μας ως πολεμική επανόρθωση και το εκμεταλλευόταν το Δημόσιο, ονομάστηκε Χειμάρρα και χρησιμοποιήθηκε ως επιβατηγό.
To «Χειμάρα» βούλιαξε σε ηλικία 42 ετών και αποτελούσε το τελευταίο ατμόπλοιο της ελληνικής ακτοπλοΐας. Έπειτα από επισκευές στον Πειραιά, εκτελούσε την ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Πειραιάς. Επρόκειτο για μια εναλλακτική διαδρομή, καθώς εν μέσω εμφυλίου, το οδικό δίκτυο της χώρας βρισκόταν σε τραγική κατάσταση.
Το μοιραίο ταξίδι
Το πρωί της 18ης Ιανουαρίου 1947, 8:30 π.μ. το Χειμάρρα απέπλευσε από τη Θεσσαλονίκη για τον Πειραιά, με 544 επιβάτες και 86 άνδρες πλήρωμα.
Την 1:00 η ώρα ξημερώματα Κυριακής 19ης Ιανουαρίου το Χειμάρρα κάνει στάση στην Χαλκίδα όπου και αποβιβάζονται 16 επιβάτες.
Την 4:10 τα ξημερώματα της 19ης Ιανουαρίου 1947,προσέκρουσε, λόγω της πυκνής ομίχλης, στις βραχονησίδες «Βερδούγια» στο Νότιο Ευβοϊκό. Από την ισχυρή σύγκρουση, νερά άρχισαν να εισρέουν στο πλοίο, προκαλώντας σοβαρό πρόβλημα στο πηδάλιο του πλοίου, με αποτέλεσμα να παραμείνει ακυβέρνητο. Η εγκατάλειψη του πλοίου έγινε εντελώς ανεξέλεγκτα, καθώς το πλήρωμα του «Χειμάρρα» δεν φρόντισε να διατηρήσει την τάξη κατά την εγκατάλειψη του σκάφους.
Αν και το επιβατηγό βυθίστηκε μιάμιση ώρα αργότερα και σε απόσταση μόλις ενός μιλίου από την Αγία Μαρίνα, ο πανικός που επικράτησε κατά την εγκατάλειψη του πλοίου, το φοβερό ψύχος και τα ισχυρά θαλάσσια ρεύματα της περιοχής, είχαν ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 385 άνθρωποι.
Οι έρευνες για την αναζήτηση των ναυαγών άρχισαν μετά 10 ώρες! Τα ναρκαλιευτικά και τα πλοιάρια δύο μέρες μάζευαν επιπλέοντα πτώματα στον Ευβοϊκό. Τελικά, από τους 620 επιβαίνοντες μπόρεσαν να σωθούν, αφού πάλεψαν με τα κύματα, 246 άτομα.
Ανάμεσα στους επιβάτες, πέρα από τις γυναίκες και τα παιδιά, ήταν και 36 πολιτικοί κρατούμενοι που μεταφέρονταν σε διάφορους τόπους εξορίας καθώς και περίπου 200 χωροφύλακες και στρατιώτες. Μόνο δέκα από αυτούς μπόρεσαν να σωθούν. Ανάμεσα στους διασωθέντες και ο μετέπειτα διατελέσας δήμαρχος Θεσσαλονίκης Ντίνος Κοσμόπουλος. Ανάμεσα σε εκείνους που πνίγηκαν ο φωτορεπόρτερ Ακερμανίδης, ο δήμαρχος Πόρου Δημήτριος Αριστ. Σαμπάνης, μέλη της φρουράς του τότε διαδόχου, πολιτικοί εξόριστοι και χωροφύλακες.
Οι ανακρίσεις τις επόμενες μέρες έδειξαν ότι ο ασύρματος του πλοίου δε λειτούργησε για να δώσει το στίγμα και να εκπέμψει SOS, καθώς με την έκρηξη καταστράφηκαν οι λυχνίες του πομπού. Άλλες πηγές (κάτι το οποίο υποστήριξαν και οι Άγγλοι) ανέφεραν ότι χτυπήθηκε από νάρκη που παρασύρθηκε λόγω της θαλασσοταραχής από τα παρακείμενα του διαύλου ναυσιπλοϊας ναρκοπέδια.
Υποστηρίχτηκε επίσης ότι το πλοίο δεν πέρασε από το δίαυλο ναυσιπλοϊας αλλά αριστερότερα. Επικράτησε μεγάλη σύγχυση και πανικός. Οι λέμβοι και σχεδίες βυθίζονταν από το μεγάλο αριθμό των επιβαινόντων ή ανατρέπονταν πριν ακόμη επιβιβαστούν σ’ αυτές οι ναυαγοί. Στο πλοίο επέβαιναν και πολλοί οπλίτες, οι οποίοι έπεφταν στη θάλασσα με τα ρούχα, με αποτέλεσμα να πνίγονται αμέσως στα παγωμένα νερά. Από τις ανακρίσεις επίσης προέκυψε ότι οι ένοπλοι χωροφύλακες και οπλίτες που επέβαιναν στη «Χειμάρρα» – 203 τον αριθμό – δεν επειθάρχησαν στις διαταγές του πλοιάρχου και κατέλαβαν πρώτοι τις ναυαγοσωστικές λέμβους, αφήνοντας στο πλοίο αβοήθητους γυναίκες και παιδιά.
Στις εφημερίδες της εποχής γράφτηκε τις επόμενες μέρες ότι οι 550 επιβάτες ήταν στοιβαγμένοι σ’ ένα καράβι – καρυδότσουφλο στο οποίο επικρατούσε το αδιαχώρητο.
Όπως επίσης καταγγέλλονταν, δύο χρόνια μετά την αποχώρηση των ναζί κατακτητών, σε όλα σχεδόν τα πλευρά των θαλάσσιων συγκοινωνιών εξακολουθούσαν να υπάρχουν ναρκοπέδια. Στη δίκη που έγινε αργότερα τιμωρήθηκε ο β’ πλοίαρχος Μπέρτολς με φυλάκιση είκοσι μηνών και ο α πλοίαρχος Μπελέσης με φυλάκιση 15 μηνών με αναστολή ενώ ο τότε Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Θεόδωρος Κιζάνης τους τιμώρησε με στέρηση του διπλώματος, 9 μήνες τον πλοίαρχο και έξι μήνες τον ύπαρχο. Μικρότερες ποινές επιβλήθηκαν σε μηχανικούς. Για την απώλεια του πλοίου το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε από την ασφάλεια 70.000 λίρες Αγγλίας.
Οι μαρτυρίες
Ένας από τους επιζήσαντες του ναυαγίου, ο Αλέκος Ξυλάκης, που μεταφερόταν μαζί με άλλους 35 συντρόφους του στην εξορία, θυμάται:
«Επιβιβαστήκαμε στο «Χειμάρρα» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά τις 7 το πρωί. Μόλις ξεκίνησε το πλοίο, εμείς οι πολιτικοί κρατούμενοι διαμαρτυρηθήκαμε γιατί μας είχαν δεμένους. Μετά την επίμονη στάση μας, ήρθε ο καπετάνιος και είπε στους αστυνομικούς να μας λύσουν. Τα προβλήματα άρχισαν μόλις το πλοίο βγήκε από τον Θερμαϊκό. Έπαθε βλάβη και για κάποιο χρονικό διάστημα ήμασταν ακυβέρνητοι.
Στη 1 τα ξημερώματα της Κυριακής φθάσαμε στη Χαλκίδα και σε λίγο το «Χειμάρρα» απέπλευσε. Μετά από λίγες ώρες το πλοίο συγκλονίστηκε από μια τρομερή έκρηξη. Επακολούθησε πανικός. Δε λειτουργούσε τίποτε. Επικράτησε απόλυτο σκοτάδι. Το «Χειμάρρα» ήταν ακυβέρνητο. Όλοι οι πολιτικοί εξόριστοι είχαμε συγκεντρωθεί στο κατάστρωμα. Ένας σύντροφός μου, ο Αριστείδης, είχε μία λάμπα θυέλλης και την άναψε. Ο Παναγιώτης ο Τάρπογλου έρχεται και μας λέει ότι τα αμπάρια γεμίσανε νερό. Από ένα κιβώτιο παίρνουμε σωσίβια. Βγάζω τα ρούχα μου, το φοράω και ζητάω από τους άλλους συγκρατούμενούς μου να κάνουν το ίδιο.
Το καράβι απότομα γέρνει αριστερά και αρχίζει να βυθίζεται. Ανέβηκα στην κουπαστή και έπεσα στη θάλασσα. Στο μεταξύ πολλές ναυαγοσωστικές βάρκες άρχισαν να αναποδογυρίζουν γιατί ήταν υπερφορτωμένες. Οι στιγμές ήταν εφιαλτικές. Από όλα τα σημεία ακούγονταν σπαρακτικές κραυγές βοήθειας. Κολυμπώ μερικά μέτρα και βλέπω τη λάμπα να τρεμοσβήνει και ακριβώς την ώρα εκείνη το πλοίο να χάνεται. Καθώς κολυμπούσα προς την ακτή ένιωθα κάθε λίγο τα σώματα των πνιγμένων που ανέβαιναν στην επιφάνεια του νερού. Μετά από ώρες έφθασα στην ακτή. Στις δέκα το πρωί πέρασε ένα καΐκι και όπως οι ναυτικοί με είδαν να στέκομαι γυμνός στην ακτή, ήρθαν κοντά μου».
Και ο Αλ. Ξυλάκης, καταλήγει:
«Είκοσι μέρες με είχαν στην απομόνωση. «Σε δέρνουμε» μου έλεγαν «γιατί δεν πνίγηκες». Ακολούθησαν 12 χρόνια εξορίας και φυλακής».
Σύμφωνα με στοιχεία, που μπόρεσαν να συγκεντρώσουν οι επιζήσαντες του ναυαγίου πολιτικοί εξόριστοι, κατά τη βύθιση της «Χειμάρρας» έχασαν τη ζωή τους οι παρακάτω:
1. Ζαγουρτζής Ν.
2. Δούκας.
3. Κάκαβος.
4. Μαγαζώης Αρ.
5. Αδαμίδης Κ.
6. Ισσόπουλος Αρ.
7. Ματσαβίδου Ελ.
8. Αλβέρτος Κ.
9. Τζορμπαζηκωστής Κ.
10. Ταξιντάρης Κ.
11. Απέργης Γρ.
12. Τσαρδάκης Γ.
13. Μπατζάκης Ν.
14. Ρουμελιώτης Χ.
15. Καλλικρατίδης Ι.
16. Λυκάρτσης Σ.
17. Γερογιάννης Ι.
18. Νότογλου Ευαγ.
19. Χρυσοχέρη Αθ.
Δεν υπάρχουν τα ονόματα των υπόλοιπων αγνοούμενων πολιτικών εξόριστων, ούτε έγινε γνωστό κάτι για την τύχη τους.
Διασώθηκαν οι:
1. Βούτσας Α.
2. Πασδατίδης Ν.
3. Τάρπογλου Κ.
4. Τσακνής Αθ.
5. Τόπκας Α.
6. Στεφανίδης Ν.
7. Κοντοστάθης Σ.
8. Στοϊδης Χρ.
9. Δεληγιαννίδης Ν.
10. Ξυλάκης Αλ.
Το ναυάγιο έχει χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη ελληνική ναυτική τραγωδία του 20ου αιώνα, αφού αποτελεί το πλέον πολύνεκρο ναυάγιο ελληνικού πλοίου που δεν προκλήθηκε από πολεμικές ενέργειες και το δεύτερο μεταξύ των ναυαγίων και στα πλαίσια του πολέμου.
Μέχρι σήμερα δεν έχει διευκρινιστεί αν το πλοίο προσέκρουσε σε μαγνητική θαλάσσια νάρκη, αν έγινε σαμποτάζ, ή αν λόγω της ομίχλης που επικρατούσε, έπεσε στα βράχια.
Μία καταδυτική ομάδα ανακάλυψε το ναυάγιο μετά από επίπονες έρευνες το 1999 και σε βάθος 35 μέτρων. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες και την κατάσταση του ναυαγίου σήμερα το πλοίο υπέστη πλήρη καταστροφή πιθανόν από έκρηξη που ενισχύει το σενάριο της νάρκης.

Ολόκληρο το κείμενο της Συμφωνίας των Πρεσπών

Ολόκληρο το κείμενο της Συμφωνίας των Πρεσπών


Στη δημοσιότητα δίνεται από την Κυβέρνηση ολόκληρο το κείμενο της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Σύμφωνα με αυτό:

- Το επίσημο όνομα θα είναι «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας», το οποίο θα είναι το συνταγματικό όνομα και θα χρησιμοποιείται erga omnes, όπως προβλέπεται στη συμφωνία. Το σύντομο όνομα θα είναι «Βόρεια Μακεδονία».
- Η ιθαγένεια θα είναι Μακεδονική/Πολίτης της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας, όπως θα εγγράφεται σε όλα τα ταξιδιωτικά έγγραφα.
- Η επίσημη γλώσσα θα είναι η «μακεδονική γλώσσα» όπως αναγνωρίστηκε από την Τρίτη Συνδιάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την τυποποίηση των γεωγραφικών ονομάτων που διεξήχθη στην Αθήνα το 1977, και περιγράφεται στο άρθρο 7 (3) και (4) της παρούσας συμφωνίας.-
- Στο άρθρο 2 της συμφωνίας προβλέπεται ότι η Ελλάδα δεν θα αντιταχθεί στην ένταξη της γείτονος υπό το νέο όνομα και τις ορολογίες σε διεθνείς, πολυμερείς και περιφερειακούς οργανισμούς και θεσμούς που η Ελλάδα είναι μέλος.

Οι όροι «Μακεδονία» και «Μακεδόνας» έχουν την έννοια που αποδίδεται στο άρθρο 7 της συμφωνίας.

Το άρθρο 7 της συμφωνίας αναφέρει:

1.Τα μέρη αναγνωρίζουν ότι η εκατέρωθεν αντίληψή τους ως προς τους όρους «Μακεδονία» και «Μακεδόνας» αναφέρεται σε διαφορετικό ιστορικό πλαίσιο και ιστορική κληρονομιά.

2.Όταν γίνεται αναφορά στο Πρώτο Μέρος (σ.σ. Ελλάδα), με αυτούς τους όρους νοούνται όχι μόνο η περιοχή και ο πληθυσμός της βόρειας Ελλάδας αλλά και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και ο ελληνικός πολιτισμός, η ιστορία, η κουλτούρα και η κληρονομιά αυτής της περιοχής από την αρχαιότητα έως σήμερα.

3.Όταν γίνεται αναφορά στο Δεύτερο Μέρος (σ.σ. πΓΔΜ), με αυτούς τους όρους νοούνται η επικράτεια, η γλώσσα, ο πληθυσμός και τα χαρακτηριστικά τους, με τη δική τους ιστορία, πολιτισμό και κληρονομιά, διακριτώς διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο παραπάνω εδάφιο (άρθρο 7.2)

4.Το Δεύτερο σημειώνει ότι η επίσημη γλώσσα της, η Μακεδονική γλώσσα ανήκει στην ομάδα των νότιων σλαβικών γλωσσών. Τα μέρη σημειώνουν ότι η επίσημη γλώσσα και τα άλλα χαρακτηριστικά του Δεύτερου Μέρους δεν έχουν σχέση με τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, την ιστορία, την κουλτούρα και την κληρονομιά της βόρειας περιοχής του Πρώτου Μέρους.

Δείτε αναλυτικά τη συμφωνία : 











http://ameiniasopallineus.blogspot.com/

Δυτική Ελλάδα: Το «δρεπάνι» που κόβει τη θάλασσα για 1 χλμ. (VIDEO)


Δυτική Ελλάδα: Το «δρεπάνι» που κόβει τη θάλασσα για 1 χλμ. (VIDEO)


Απολαύστε μια πτήση πάνω από έναν τόπο μοναδικό. Το ακρωτήριο που μπαίνει στη θάλασσα για 1 χλμ. και στέκει με τη στενή λωρίδα του αγέρωχο κόντρα στα έντονα κύματα και ρεύματα του Πατραϊκού Κόλπου.
Στην αρχαιότητα σύμφωνα με τη μυθολογία, ο Παυσανίας αναφέρει πως «ο Κρόνος έριξε στη θάλασσα το δρεπάνι με το οποίο ακρωτηρίασε τον πατέρα, τον Ουρανό. Για το λόγο αυτό καλούν το ακρωτήριο Δρέπανον«.
Ο φάρος κατασκευάστηκε το 1880. Βομβαρδ ίστηκε από τους Γερμανούς κατά τον Β΄Παγ κόσμιο Πό λεμο και ξαναλειτούργησε μετά το 1945 αφού ξαναεπισκευάστηκε από το Ελληνικό Ναυτικό.
Σήμερα το μέρος αποτελεί παράδεισο για τους windsurfers και τους kite surfers.
Απολαύστε την πτήση του haanity:
patrisnews.gr

Το εθνικό δεν είναι εθνικιστικό και ο νοών νοείτω…

Το εθνικό δεν είναι εθνικιστικό και ο νοών νοείτω…

Το εθνικό δεν είναι εθνικιστικό και ο νοών νοείτω…

Όσοι έχουν πραγματική γνώση της Ιστορίας και κουβαλούν μέσα τους τη μνήμη του
 έθνους μπορούν να κάνουν τη σύγκριση και να διαπιστώσουν τόσο τις επιδιώξεις
 και τις προκλήσεις, όσο, κυρίως, την αγωνιστική ένταση, το βαθύ λαϊκό χαρακτήρα
 και το πάθος, το πατριωτικό και δημοκρατικό φρόνημα του 1960-65 για την Κύπρο
 και το Κυπριακό και τα αντίστοιχα στοιχεία στις σημερινές, βέβαια, συνθήκες για 
την Μακεδονία και το «Μακεδονικό».


Ακόμη, ως συνεπαγόμενο παράγωγό τους: την τότε και την τωρινή ρευστοποίηση και 
αναδιαμόρφωση του πολιτικού σκηνικού και των δυνάμεων του, με αιτία το εθνικό 
ζήτημα και με πυροδότηση της αλυσίδας των εξελίξεων από επιλογές υποχώρησης πίσω 
από την κόκκινη γραμμή που η λαϊκή συνείδηση είχε θέσει και υποστήριζε.
Τότε, με εξελίξεις που γνωρίζουμε, καθώς και την τραγική τους κατάληξη (1967-Ελλάδα,
 1974-Κύπρος). 
Και, σήμερα, με ρευστοποίηση, αλλά και ανοιχτά και πιεστικά τα στοιχήματα, για το 
τώρα και το αύριο, άμεσο και απώτερο για την πατρίδα και την κοινωνία. Περί τα εθνικά 
ζητήματα αναδεικνύονται στη χώρα μας, οι μείζονες, οι βαθύτερες αντιθέσεις, που 
διαπερνούν οριζόντια τον πολιτικό χάρτη, συνταράσσοντας την επικράτεια, αναζητώντας
 έκφραση, εκπροσώπηση και δικαίωση.

Το ιδιαίτερο, κεντρικό αυτό χαρακτηριστικό της Ελλάδας, σχετίζεται με την ιδιοσυστασία 
της, με τη διαδρομή των εθνικών-λαϊκών αγώνων για την ολοκλήρωσή της, με τις ανοιχτές 
πληγές και τις μύχιες διαθέσεις δικαίωσης στο σώμα του Ελληνισμού στην κοντινή 
περιφέρειά της (Κύπρος, Αλβανία-Βόρειος Ήπειρος, ΠΓΔΜ-ελληνική Μακεδονία, 
Πόντος-Μικρασία-ξεριζωμός, αλλά και πιο πέρα). Επίσης με τις συνεχιζόμενες απειλές
 υψηλής ή μέσης έντασης πάνω στο »σώμα του έθνους» (γεωγραφικό, πολιτισμικό, 
ιστορικό, παραγωγικό).

Το εθνικό ζήτημα, συγκεκριμένα κάθε
 φορά, συνυφαίνεται με το κοινωνικό, 
αλλά προβάλει εντονότερο σε στιγμές 
προκλήσεων και επικαθορίζει το 
κοινωνικό. Χωρίς, όμως, το κοινωνικό 
χάνει το δυναμισμό του και το αναγκαίο
 πρόσθετο βάθος. Ο λαός, η κοινωνική
 πλειοψηφία, ως η δύναμη με τις λιγότερες
 εξαρτήσεις αλλά και ως φορέας αντίληψης
 για αυθεντικές λύσεις χωρίς εξαρτήσεις.

Ο λαός, με την πλέον γνήσια και ευθεία 
στάση και με το πολλαπλά βεβαιωμένο 
ψυχικό πάθος. Ο λαός, η κοινωνική 
πλειοψηφία, λόγω αυτών των γνωρισμάτων
 και του ήθους του, απέδειξε ιστορικά, και 
δείχνει διαχρονικά ότι με την ανάλογη 
ηγεσία είναι ο αληθινός μαχητής, η 
αναντικατάστατη απελευθερωτική δύναμη, η πραγματική ελπίδα! Καλή αντάμωση στους
 πατριωτικούς αγώνες την Κυριακή και διαρκώς (για να μην υπάρξουν »γουναράδικα» 
που έλεγε ο Άρης).

Ελευθέριος Τζιόλας
Πηγη: slpress.gr


ΠΗΓΗ: https://greek1.blogspot.com/2019/01/blog-post_687.html#ixzz5d90vtkTv 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 

Yannis Ritsos-Poems, Volume IV

  Yannis Ritsos-Poems, Volume IV Η ΠΥΛΗ-Απόσπασμα 02/02/2025 vequinox Έβαλε τις δύο τσάντες στο σκαλοπάτι για να ανοίξει την πόρτα του. Ο κα...