Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

ΦΡΑΟΥΛΑ ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ


ΦΡΑΟΥΛΑ ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ


Σήμερα Καλησπέρα θα προτείνει ένα ωραίο γλυκό όπως τιραμισού φράουλας Adapto σε αυτή την περίοδο των διακοπών, μια παραλλαγή του τιραμισού δια βίου, γίνεται χωρίς καφέ, θα βραχεί το savoiardi το χυμό φράουλας, μπορείτε επίσης να γίνει με ακτινίδιο ή μπανάνες ανάλογα με το αν θα δώσει σε gusta.Postre εύκολη, χαμηλού κόστους, χρόνος προετοιμασίας prolunga με διαβροχή φράουλες αλλιώς παίρνει poco.Dicho πάει με αυτή τη συνταγή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  1. χαμηλή δυσκολία
  2. Συνολικός χρόνος praparación 2 ώρες
  3. Δόση για 8 άτομα
  4. χαμηλού κόστους
ΥΛΙΚΑ
  1. 500 γρ. φράουλες
  2. 3/2 λεμόνι χυμό
  3. 250 g των ολικών ζαχάρων
  4. 800 ml. Κουφέτα κρέμα γάλακτος
  5. 250 γρ. μασκαρπόνε
  6. 130 γρ. φέτα
  7. 40 savoiardi περισσότερο ή λιγότερο
  8. 3 κρόκους αυγών-4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ξεκινάμε με καθαρό και κόψτε τις φράουλες σε λωρίδες, το βάζουμε να μαριναριστεί 1 ώρα με λίγη ζάχαρη και υψηλή λεμόνι στο ψυγείο? Είμαστε σαν μπορούμε να προσθέσουμε κάποιο υγρό dulces.En χρόνο να περιμένουμε, θέτουμε τους κρόκους αυγά με τη ζάχαρη μέχρι να πάρετε μια ομοιογενή μάζα, όγκος αυξάνεται φορά προσθέτουμε το μασκαρπόνε και κρέμα γάλακτος σάλτσα αφήνοντας τοποθετήσετε μέχρι να γίνει σκληρή και συνεπής, αν είναι πολύ μαλακό μπορεί να προσθέσει λίγο μασκαρπόνε. Μόλις έτοιμο το βάζουμε στο ψυγείο, ώστε να μη λάβει θερμότητα.
Μετά τη φράουλα χρονικό όριο, το ήμισυ του άλεσμα σε ένα μπλέντερ μέχρι ένα υγρό λαμβάνεται ομαλή κόκκινο, είναι πολύ πυκνό προσθέτουμε λίγο νερό, ενώ το άλλο μισό από τις φράουλες αφήνουμε στην άκρη .τώρα με βάση ένα δίσκο βάλει 2-3 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος και επεκτείνεται, συνεχίζουν να βάλει πάνω από το savoiardi έχουμε ήδη υγρό φράουλα στο σούμο.
succo τιραμισού
Έχουμε γεμίσει ολόκληρο το δίσκο, καλύπτοντας το savoiardi με ένα στρώμα της κρέμας βάλει τελικά την φράουλα στην κορυφή βάζουμε στην άκρη έως ότου ο δίσκος είναι cubierta.Seguimos καθιστώντας έτσι ένα άλλο στρώμα (savoiardi, κρέμα και έχουν εμβαπτιστεί φράουλα).
Τιραμισού 4
Μόλις η τελευταία στρώση έχει τελειώσει, έχουμε συμπαίκτη του και αφήστε το υπόλοιπο για λίγες ώρες στο ψυγείο, τότε μπορείτε να κόψετε και να διακοσμήσετε, όπως μας με φρέσκα φύλλα μέντας ή με τη ζάχαρη άχνη.
Braves έτοιμοι να εξετάσουμε πιο όμορφη για να Saido γλυκό, BUON όρεξη, όπως φαίνεται πάντα όρεξη για κάτι συγκεκριμένο ή έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να γράψω αυτό το blog, ένα χαιρετισμό σε όλους μέχρι την επόμενη συνταγή.
Τιραμισού 2

Μάσκες που κυκλοφορούν στο μεγάλο παζάρι

Μάσκες που κυκλοφορούν στο μεγάλο παζάρι

Είσαι ολόγυρα, σε βλέπω και σ'ακούω. Σε οσμίζομαι.
Στα έδρανα, στο γυαλί, στη διάλεξη, στην επιτροπή, να φλυαρείς σαν αυτάρεσκος ρήτορας ή να μπουρδολογείς σαν ασυνάρτητος παλιάτσος, χωρίς στολή.
Στις συνελεύσεις, σε συγκεντρώσεις, σε πορείες, σε πηγαδάκια. Να μιλάς χωρίς ν'ακούς, να προτείνεις χωρίς να σκέφτεσαι, να ρίχνεις δίχτυα σαν ψαράς.
Σε στέκια με παρέες, να πίνετε καφέ ή ουζάκι και ρακούλα με μεζέ. Να καταδικάζεις, μασώντας συγχρόνως, αυτούς που λες πως σου κουρσεύουν τη ζωή, αυτούς που δεν ξεκουνούν, αυτούς που υποκρίνονται, που δολοπλοκούν, αυτούς που κωφεύουν, αυτούς που μένουν απαθείς.
Να παραπονιέσαι για τη ρουτίνα που σε ροκανίζει, αν είσαι από τους τυχερούς ή τους βολεμένους που ακόμα "απολαμβάνουν" μια καθημερινή ρουτίνα. Και δεν παλεύουν να επιπλεύσουν στα άγρια κύματα της επιβιωσης.
Παρευρίσκεσαι και συνευρίσκεσαι, μαθητεύεις ή διδάσκεις, πειραματίζεσαι, ακολουθείς υποδείξεις και διεκπεραιώνεις. Σε γραφεία, αίθουσες, εργαστήρια, ιδρύματα. Σ'έχουν αποκαλέσει "μέλλον", "ελπίδα", "ταλέντο" ή πολύτιμο γρανάζι, διαμορφωτή, διδάκτορα, δουλευταρά, παραγωγικό στέλεχος ή απλώς υπάλληλο.
Συχνά δηλώνεις ή αφήνεις να εννοηθεί ότι εσύ διαφέρεις.
Σωστά!
Είναι τόσες-μα τόσες πολλές και διαφορετικές οι περσόνες που προβάρεις και υιοθετείς.
Κι ας υποφέρεις, συχνά, γι'αυτό.
Ποιος σου επέβαλλε αυτή την εξοντωτική εσωτερικευμένη λογοκρισία, ώστε να μη μπορείς ούτε να σκεφτείς να πεις αυτό που θα'θελες πραγματικά; Που θα'θελες να κάνεις. Ξέρεις τι θέλεις πραγματικά; Εσύ ο ίδιος!

Λοιπόν; Τι είδους συμβόλαιο ενδοτικό θα υπογράψεις για το ρόλο που θα αναλάβεις;
Του θύματος; Του κυνηγού; Του φλογερού επαναστάτη; Του ρεαλιστή; Του καινοτόμου αλλά υπό όρους; Του τσαρλατάνου; Του γελωτοποιού; Του καθοδηγητή; Του απόμακρου; Του καπάτσου χωρικού;

Και μήπως αύριο προβάρεις κάτι πιο βολικό;

Μέσα σ'αυτή τη φοβερή Μηχανή που κατασκευάζει ρόλους και μοιράζει μάσκες. Που πλάθει τη λατρεία του εφήμερου και των φαντασιακών σημασιών της κοινωνίας.

Κι αν τελικά είσαι απ'αυτούς που δεν ξεπουλούν την ψυχή τους για 30 παλιοαργύρια, γιατί σκοτώνεις τόσο άδικα και σκληρά αυτό που είσαι πραγματικά ή θα μπορούσες να είσαι και να γίνεις;

Paganeli

http://www.apenantioxthi.com/

ΛΟΧΑΓΌΣ ΈΡΩΤΑΣ!


Λοχαγός έρωτας!


από Athina


Ο έρωτας δεν έχει ιδανικό, πάρτε το χαμπάρι. Είναι βρώμικος, ένοχος, βίαιος. Τρυπώνει στις χαράδρες των φόβων και ανασφαλειών σου. Ο έρωτας σε θέλει γυμνό, και όσο πιο καλά ντυμένος είσαι, λυσσαλέα ορμάει, να στα αφαιρέσει. Σε θέλει ξυπόλυτο, σε φωτιά και χιόνι. Να καίγεσαι μία από τον πάγο, μία από τη φωτιά, ο πάγος να νεκρώνει, η φωτιά να φουντώνει. Το παιχνίδι του τρελλού, ένταση αργεντίνικος χορός. 
Σε πιάνει από το λαιμό, σε σφίγγει τόσο όσο να μπορεί, να σε υποτάσσει. Σε θέλει γονατιστό, να ικετεύεις, να φωνάζεις, θέλει γόνατα πληγωμένα. Σε τραβάει από τα μαλλιά, τόσο όσο να σε εξοργίσει για εκδίκηση. Δύο σώματα γίνονται ένα, το ένα να πιέζει το άλλο, δουλικά και αφεντικά συνάμα. Πάθος και οργή ενώνονται σε σεξουαλική διέγερση. 
Είναι άγγελος που ζωγραφίζει χαμόγελα. Είναι διάολος που πέφτει με μανία να κατασπαράξει, σημαδεύει, γρατζουνά, με ήχους μπουζουκιού. Έχει την ένταση ηλεκτρικής κιθάρας. Δεν παίζει δίκαια, είναι επιβήτορας, δεν έχει όχι, ούτε ναι, δε ρωτάει αφού. Είναι στρατηλάτης, θα σε κατακτήσει και όσο αμυνθείς, τόσο η μάχη θα δυναμώνει, όσο πιο πολλές απώλειες, τόσο πιο ευχαριστημένο θα ναι αυτό το μικρό φτερωτό κωλόπαιδο.
Δεν τυφλώνει, ξεμπροστιάζει κρυφές επιθυμίες, ανεκπλήρωτα πάθη, ό,τι άλλο είναι δικαιολογία του ήπια και δεν ήξερα τι έκανα, μια χαρά ήξερες ότι πίνεις , αν δεν το σηκώνεις άστο. Ο έρωτας δε θέλει αδύναμους παίχτες, αυτούς τους αφήνει νωρίς να κλαψουρίζουν σε κάποια γωνιά. Κυνηγάει τους δύσκολους, αυτούς που του ξεφεύγουν, που του γελάνε ειρωνικά, καλά περάσαμε, θα τα πούμε πάλι. Αυτούς που πληγιασμένοι και ικανοποιημένοι από την μάχη, θα σηκωθούν με θράσος να φύγουν.
Δε δέχεται δικαιολογίες, δεν αλλάζει τον κώδικα, έχει το δικό του savoir vivre, επιβάλλει να ακολουθήσεις τους κανόνες του, ουαί και αλίμονο αν τους παραβλέψεις. 😉
Ο έρωτας είναι αρπαχτικό, για να σωθείς, πρέπει να αμυνθείς, αν δεν παλέψεις, ηδονή δε θα δεις. Είναι θηριοδαμαστής, γίνε το θηρίο του, αλλιώς θα προσπεράσει. Να τον κοιτάς στα μάτια, να μην παίρνεις το βλέμμα σου από πάνω του, όσο αυτός σε γονατίζει τόσο ψηλά κράτα το κεφάλι, κάνε τον να μην του φτάνεις, να σε αρρωσταίνει, να σε κρατά έρμαιο. Κατέκτησέ τον όσο σε κατακτά!

https://facerealityweb.wordpress.com/

«Που εισαι ρε μαν;» Δεν θα πιστεύεις πώς μιλάει η σημερινή νεολαία!

«Που εισαι ρε μαν;» 

Δεν θα πιστεύεις πώς μιλάει η σημερινή νεολαία!


Posted by netakias.com στο Απρίλιος 2, 2018
B3321CCE-05D0-4877-AC33-EE1574FED7B1
ΚΩΣΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ

Το ότι αγαπάς τον κολλητό σου, δεν σημαίνει πως μπορείς να τον αποκαλείς όπως σου έρχεται. Ναι εντάξει, δεν φταις εσύ. Το Χόλιγουντ φταίει και κάτι «καραβανιές» που φρόντισαν να εισχωρήσουν στο λεξιλόγιό μας. Θυμίσου όλα εκείνα τα «ψηλέ» και τα «μάστορα» που λες. Και άλλα τόσα τα οποία, μπορεί να ακούγονται μια χαρά, αλλά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Τα βάλαμε κάτω και σε προσκαλούμε να τα κόψεις ή τουλάχιστον να το προσπαθήσεις. Και μην πεις ότι δεν έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο. Ναι;
«Που ‘σαι αδελφέ;» ή «που ’σαι μπρο;»
Τίμια προσφώνηση. Αν μη τι άλλο δείχνει πως ο άνθρωπος που σε αποκάλεσε έτσι, δεν σε βλέπει απλά σαν φίλο αλλά σαν αδερφό. Πίσω από την αδελφότητα των «αδελφών» βρίσκονται οι ραδιφωνικές αθλητικές εκπομπές λόγου. Αυτές, δηλαδή οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί το καθιέρωσαν, πριν καμιά 20ετία με αυτά τα «Γεια σου, αδερφέ» και τα «Καλησπέρα, αδερφέ» και τα «Ο Τεβεκέλης δεν είχε ορατότητα από το σημείο όπου βρισκόταν, αδερφέ».
Το δυστυχές της υπόθεσης είναι πως λόγω των ραδιοφωνικών αθλητικών εκπομπών κάποιοι το ‘χουν κάνει τόσο καραμέλα που σε λίγο θα φωνάζουν έτσι και τον πατέρα τους. Οπότε, πες τον με το μικρό του όνομα. Ή μαλάκα. Στην Ελλάδα άλλωστε δεν έχει και τόσο μεγάλη διαφορά.
23 reasons joey and chandler had the best love st 2 24047 1423019903 0 dblbig
«Τι κάνεις, φίλος;»
Όχι. Απλά όχι. Και για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει κάτι το διαφορετικό ή το πιο εντυπωσιακό. Απλά αντί για «φίλε» λες «φίλος» με την ψευδή πεποίθηση ότι ακούγεται πιο cool και ψαγμένο. Όχι. Είναι απλά ηλίθιο.
«Yo! τι λέει;»
Ελληνική (ημί)απόδοση της προσφώνηση του Yo what’s up κατευθείαν από το LA. Αλλά δεν είσαι στο LA. Είσαι στα Πετράλωνα και ο 2pac δεν ήταν ποτέ κολλητός σου. Πιστεύουμε ότι το «Yo!» δεν το λένε πλέον μεταξύ τους ούτε οι ράπερς.
whitemen
«Ψηλέ, όλα καλά;»
Άκυρη και ακατανόητη προσφώνηση που επιβίωσε λόγω στρατού –μιας και είναι κομματάκι δύσκολο να θυμάσαι 100 φάτσες και 100 ονόματα. Ο στόχος του «ψηλέ» είναι να κάνει τον άλλο να νιώσει κυπαρισσένιος και σημαντικός, αλλά ο ρεαλισμός καταστρέφει τις καλές προθέσεις. Γιατί, ρε παιδιά, δεν μπορείς να λες τον άλλο «ψηλέ» όταν με το ζόρι ξεπερνά το 1.65. Τόσο απλά, γαμώ τις καραβανιές μου γαμώ.
«Γεια σου, μανμου»
Και μάλιστα όταν το γράφουν, το κάνουν όπως ακριβώς το βλέπεις. «Μανμου». Ούτε man, ούτε «μαν μου». Και σου σπάει τα νεύρα όταν το ακούς γιατί σου έρχεται στο μυαλό γραμμένο. Χάθηκε να σε πει ένα τίμιο «μαλάκα» ;
22 jump street 630 thumb 860xauto 48546
«Μόρτες, τι γίνεται;»
Πριν γνωρίσουμε τον Ντίνο Ρητινιώτη, πιστεύαμε ότι για να αποκαλέσεις κάποιον άλλο «μόρτη» είσαι:
α) Παππούς που έχει σκάσει στο καφενείο να παίξει πρέφα.
β) Μπράβος στην Τρούμπα που έκανε διάλειμμα για ένα ποτήρι κρασί με τα άλλα αποβράσματα.
γ) Ναυτικός που έπιασε λιμάνι μετά από 6 μήνες θάλασσα και αντίκρυσε Έλληνες.
Ο Ντίνος, ωστόσο, το λέει και δεν είναι τίποτε από τα παραπάνω. Μάλλον.
«Μάστορα, όλα καλά;»
Ρε παιδιά, για μισό να το καλοσκεφτούμε. Αρχικά αν είσαι π.χ. υπάλληλος σε τράπεζα που παίρνεις 3 και 60, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σε πει κάποιος «μάστορα». Εκτός και αν στον ελεύθερο σου χρόνια ξεβουλώνεις σιφόνια και επισκεύαζεις μπρίζες. Από εκεί και πέρα, η προσφώνηση παραπέμπει περισσότερο σε Γκουζγκουνική τσόντα, παρά στο ότι ένας κολλητός φωνάζει τον άλλο.
image
«Καλώς τον άρχοντα»
Εδώ υπάρχει ένα θέμα. Δεν είναι τόσο κακό σαν προσφώνηση, όσο το γεγονός ότι πρέπει να προσέχεις που το λες. Αν για παράδειγμα το λες σε άνθρωπο που είναι περιποιημένος και καλοντυμένος, σένιος που λέμε, όλα καλά. Αν το λες σε κανέναν κατσούφη που έχει σκάσει με την τρύπια φόρμα, που η φάτσα του στάζει κατάθλιψη και μιζέρια, δεν υπάρχει κανένας λόγος να του χρυσώσεις το χάπι. Πες του «πώς είσαι έτσι, φτιάξε τα μούτρα σου». Στους φίλους μας είμαστε αληθινοί.
«Αλάνι, τι κάνεις;»
Ωχ ωχ ωχ. Βαριές κουβέντες στον αέρα. Βέβαια αν την λες σε κανένα φίλο σου που συνηθίζει να ανάβει φωτοβολίδες στα γήπεδα, να «ρίχνει» τις γυναίκες πιο σφαίρα από τον Δον Ζουάν και που όταν πέφτουν σφαλιάρες είναι ο πρώτος που θα σηκωθεί να σε υποστηρίξει, όλα καλά. Αλλά δεν το κάνεις μόνο γι’ αυτόν. Το κάνεις για κάτι παιδιά -καλά μεν- αλλά που σε καμία περίπτωση δεν τα κοιτάζεις και λες «καλά μιλάμε αυτός πρέπει να είναι τεράστιο αλάνι» αλλά που αντιθέτως η μόνη μαγκιά που έχει πουλήσει, ήταν στον μικρό του αδερφό.
Για πες. Έχεις χειρότερα από τα παραπάνω;
https://olympia.gr/
Το βρήκα στο : http://koukfamily.blogspot.gr/

Έτσι χρησιμοποιούσαν τα δόρατα και τα ξίφη τους οι Αρχαίοι Έλληνες

Έτσι χρησιμοποιούσαν τα δόρατα και τα ξίφη τους οι Αρχαίοι Έλληνες


Posted by IGOR στο Απρίλιος 1, 2018

Το ελληνικό οπλιτικό ξίφος ήταν αμφίκοπο. Η λάμα του ήταν πλατύτερη στο μέσον του μήκους της έτσι ώστε το βάρος της να συγκεντρώνεται σε αυτό το σημείο κάνοντας το θλαστικό κτύπημα στον εχθρό ακόμη πιο συντριπτικό. Το ελληνικό ξίφος χρησιμοποιείτο εξίσου και για διατρητικό κτύπημα.
Το ξίφος ήταν επικουρικό όπλο για τους Έλληνες οπλίτες, που το χρησιμοποιούσαν συνήθως όταν έσπαζε το δόρυ ή όταν το τελευταίο δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί λόγω περιορισμένου χώρου.
Ωστόσο δεν υστερούσαν στη ξιφομαχία, συγκριτικά με τη δορυμαχία. Διάφοροι μελετητές υπονοούν συχνά ότι οι Ρωμαίοι λεγεωνάριοι της εποχής της μεγάλης ακμής τους, ήταν καλύτεροι ξιφομάχοι συγκριτικά με άλλους λαούς που δεν προτιμούσαν την χρήση του ξίφους, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται οι αρχαίοι Έλληνες.
Όμως, πρέπει να παρατηρηθεί ότι οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν το βαρύ ξίφος τύπου «γκλαντιους» (gladius italiensis και αργότερα το ισχυρότερο gladius hispaniensis) που δε χρειαζόταν ιδιαίτερη επιδεξιότητα στην χρήση του.
Οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν το βάρος και το σχήμα του, το οποίο επέτρεπε την πλήρη εκμετάλλευση αυτού του βάρους, προκειμένου να πετύχουν συντριπτικό κτύπημα έναντι του αντιπάλου τους, καταστρέφοντας και την ασπίδα του αν αυτή δεν ήταν μεταλλική (όπως συνέβαινε συνήθως με τις ασπίδες των εχθρών της Ρώμης).
Αντίθετα, τα ελληνικά ξίφη ήταν σχετικά ελαφρά, με την εξαίρεση της κοπίδας (ή «μάχαιρα» ή falcata, falx όπως ήταν γνωστή στην δυτική Μεσόγειο) και λίγων άλλων τύπων.
Αυτό το στοιχείο δείχνει ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν ειδική τεχνική στη χρήση του ξίφους προκειμένου να τραυματίσουν ή να σκοτώσουν τον αντίπαλο τους.
Εξάλλου αυτός ο αντίπαλος ήταν συνήθως Έλληνας οπλίτης και δεν υπήρχε ξίφος που θα μπορούσε με άτεχνα δυνατά κτυπήματα, να συντρίψει τη στιβαρή ορειχάλκινη οπλιτική ασπίδα του. Επιπρόσθετα, ο οπλίτης ήταν καλά θωρακισμένος με κράνος και θώρακα διαφόρων τύπων.
Ο μόνος τρόπος που ο Έλληνας οπλίτης μπορούσε να κτυπήσει με το ξίφος του την σάρκα του ομοεθνούς αντιπάλου του ήταν η ανάπτυξη της δεξιότητας του στην χρήση αυτού του όπλου.
Συμπερασματικά, οι Ρωμαίοι απλά προτιμούσαν τη χρήση του ξίφους περισσότερο από τους Έλληνες, χωρίς να είναι καλύτεροι ξιφομάχοι από τους τελευταίους.
Οι Σπαρτιάτες χρησιμοποιούσαν τον κλασσικό ελληνικό τύπο ξίφους με λεπίδα από σίδηρο. Κατά τη διάρκεια του 5ου αιώνα π.Χ. μείωναν συνεχώς το μήκος της λεπίδας του, εξελίσσοντας το στο τέλος του ίδιου αιώνα σε έναν καθαρά σπαρτιατικό τύπο.
Η εξήγηση βρίσκεται στον τρόπο πολέμου του Σπαρτιάτη, που προσπαθούσε να πλησιάσει όσο γινόταν τον αντίπαλο του για αγχέμαχη σύρραξη, στην οποία ήταν ακαταμάχητος.
Στον στενό χώρο της φάλαγγας, ένα ξίφος που διατηρούσε τη νυκτική (διατρητική) ισχύ του, και το οποίο θα πλησίαζε το μήκος ενός εγχειρίδιου, ήταν το ιδανικότερο.
Τα αθηναϊκά ανάγλυφα επιβεβαιώνουν τις αναφορές των αρχαίων συγγραφέων στο βραχύ σπαρτιατικό ξίφος. Αυτά εικονίζουν συχνά Λακεδαιμόνιους που φέρουν ένα κοντό ξίφος με μήκος το πολύ 30 εκατοστών και με σχήμα φύλλου δένδρου (περίπου όπως η αιχμή του οπλιτικού δόρατος).
Το μοναδικό δείγμα αυτού του τύπου ξίφους βρέθηκε σε ανασκαφές στην Κρήτη και αποτελούσε αρχικά μέρος ενός αγάλματος.
Το βραχύ μήκος του σπαρτιατικού ξίφους έχει οδηγήσει τους μελετητές στο συμπέρασμα ότι χρησιμοποιείτο και για νυκτικά κτυπήματα από κάτω προς τα άνω.
Αυτό επιβεβαιώνεται από κάποιες απεικονίσεις τραυματισμένων ή πεσμένων στο έδαφος Λακεδαιμόνιων οι οποίοι κρατούν αυτό το ξίφος και στοχεύουν προς τα άνω, προς την κοιλιακή ή την βουβωνική χώρα του όρθιου αντίπαλου τους.
Σύντομα το βραχύ ξίφος εξαπλώθηκε στις περισσότερες ελληνικές περιοχές εκτοπίζοντας τους παλαιότερους τύπους. Η «ξυήλη» είναι ένα άλλο όπλο που αναφέρεται από τις αρχαίες πηγές ότι χρησιμοποιείτο από τους Σπαρτιάτες.
Έχει θεωρηθεί ότι επρόκειτο για εγχειρίδιο ή είδος μαχαιριού, με την τελευταία εκδοχή να είναι η πιθανότερη. Λόγω του τρόπου χρήσης του, φαίνεται πολύ πιθανό να είχε δρεπανοειδές σχήμα.
Αν ισχύει αυτό, τότε η ξυήλη ανήκε στην ομάδα των δρεπανοειδών ξιφών και εγχειριδίων (κοπίδες, φαλκάτες, ρομφαίες κ.α.) τα οποία χρησιμοποιούσαν διάφοροι λαοί της Μεσογείου.
Οι Αθηναίοι οπλίτες χρησιμοποιούσαν επίσης το σύνηθες οπλιτικό ξίφος αλλά φαίνεται πως μερικοί χρησιμοποιούσαν την κοπίδα αν και επρόκειτο για ξίφος καταλληλότερο για το ιππικό, επειδή η χρήση του απαιτούσε ανοικτό χώρο.
Η κοπίδα ήταν μία στιβαρή μονόκοπη σπάθη, της οποίας ένα μόνο καλοζυγισμένο πλήγμα μπορούσε να ακρωτηριάσει τον εχθρό, κόβοντας του το χέρι ή το πόδι.
Τα δρεπανοειδή ξίφη χρησιμοποιούντο από αρκετούς μεσογειακούς λαούς (Ίβηρες, Κελτίβηρες, Έλληνες, Θράκες, Ετρούσκοι, Λύκιοι, Κάρες, Λυδοί, Φρύγες, Δάκες και άλλοι).
Η κοπίς δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά στον περιορισμένο χώρο μίας οπλιτικής σύρραξης.
Όμως μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά από τους οπλίτες εναντίον Ασιατών και Αιγυπτίων πολεμιστών, επειδή η σύρραξη με τους τελευταίους δεν ήταν ενδο-οπλιτικού τύπου (μεταξύ οπλιτών) και η συνήθως γρήγορη διάρρηξη της παράταξης τους, έδινε άφθονο χώρο στους πρώτους για να τους εξοντώσουν ταχέως με τα φονικά κτυπήματα της κοπίδας (εξάλλου η αμυντική οπλοσκευή των Ασιατών και Αιγυπτίων ήταν υποτυπώδης ή ανύπαρκτη).
Γενικά οι Αθηναίοι και άλλοι Έλληνες οπλίτες, προτιμούσαν την κοπίδα περισσότερο από ότι οι Σπαρτιάτες. Όμως και σε αυτούς, το τυπικό βραχύ οπλιτικό ξίφος επικρατούσε.
Τέλος, λίγες αθηναϊκές αγγειογραφίες των 6ου-5ου αι. π.Χ., απεικονίζουν Αθηναίους οπλίτες με ένα είδος κυρτής σπάθης (τύπου «γιαταγανίου» όπως έχει αποκληθεί).
Αυτή η σπάθη είχε προέλευση μάλλον από τη Μικρά Ασία, από όπου πέρασε στο ελληνικό οπλοστάσιο της εποχής, όμως η σπάνια απεικόνιση της δείχνει ότι δεν κατέστη δημοφιλής.
[thesecretrealtruth.blogspot.com]
https://olympia.gr/
Το διαβασα στο : http://koukfamily.blogspot.gr/

Slate: Στην οδό Αχαρνών πουλάνε κλεμμένες ταυτότητες σε χιλιάδες μετανάστες



Slate: Στην οδό Αχαρνών πουλάνε κλεμμένες ταυτότητες σε χιλιάδες μετανάστες




«Οι μετανάστες που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην Ελλάδα δεν έχουν παρά μια επιλογή για να φτάσουν την βόρεια Ευρώπη: την παρανομία. Στο κέντρο των Αθηνών, το εμπόριο των διακινητών ανθίζει και οι τιμές συνεχώς ανεβαίνουν», γράφει το έγκριτο σάιτ Slate, το οποίο κάνει ανταπόκριση από την περιοχή της Ομόνοιας, στην Αθήνα.

Με τίτλο «Η οδός των διακινητών στην Αθήνα», η δημοσιογράφος αναφέρει:

«Τετάρτη 20:15. Μόλις πέφτει η νύχτα, η οδός Αχαρνών αρχίζει να ζωντανεύει. Τα καφέ με ναργιλέδες γεμίζουν, τα αυτοκίνητα διπλοπαρκάρουν, οι τσιγγάνοι πουλάνε φρούτα και λαχανικά πάνω στο δρόμο.
Επίσης, οι λαθρέμποροι τσιγάρων προσεγγίζουν τους περαστικούς, οι μαροκινοί και ιρανοί μπαρμπέρηδες βάζουν ανατολίτικη μουσική και κουρεύουν τους πελάτες ως αργά τη νύχτα.

Ο Ουσάι, 22 ετών, από τη Συρία, έχει ραντεβού σε ένα αιγυπτιακό καφέ της Αχαρνών, που την αποκαλεί «οδό των διακινητών» ή «αραβική λεωφόρο». Ο ίδιος θα συναντήσει εκεί έναν διακινητή που θα του δείξει πολλές ευρωπαϊκές ταυτότητες. Ο Ουσάι δεν δείχνει ευχαριστημένος, φεύγει με άδεια χέρια. Καμία από τις ταυτότητες δεν έχει φωτογραφία να του μοιάζει κάπως. Συνάντησε ως τώρα πέντε διακινητές.

«Πριν από λίγες ημέρες, βρήκα μια ταυτότητα κάποιου Συριακής καταγωγής, με τόπο διαμονής την Γερμανία, που μου έμοιαζε. Ο διακινητής μου ζητούσε 1 000 ευρώ, χωρίς εγγύηση. Αν με σταματήσουν στο αεροδρόμιο θα χάσω τα 1 000 ευρώ. Οι διακινητές επωφελούνται όταν καταλαβαίνουν ότι αναζητάς εναγωνίως μια ταυτότητα. Κανονικά οι τιμές είναι 200 ή 500 ευρώ η ταυτότητα», εξηγεί ο Ουσάι στην δημοσιογράφο του Slate.

Ο Ουσάι έφτασε την 1η Ιανουαρίου 2018 στην Κω. Είναι πρώην φοιτητής Οικονομικών από την Δαμασκό της Συρίας και κατόρθωσε να φτάσει από την Κω στην Αθήνα παρά τις απαγορεύσεις που ισχύουν για τους πρόσφυγες που καταφθάνουν στα ελληνικά νησιά, μετά την συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας που ισχύει από τον Μάρτιο του 2016. Θεωρητικά, όσοι φτάνουν στα ελληνικά νησιά θα πρέπει να περιμένουν να εξετασθεί το αίτημα ασύλου και μετά να μεταφερθούν στην ηπειρωτική Ελλάδα. Τότε, είτε θα αποκτήσουν καθεστώς πρόσφυγα στην Ελλάδα και μια άδεια για να πάνε ως το λιμάνι του Πειραιά, είτε θα σταλούν πίσω στην Τουρκία, αν θεωρηθεί «ασφαλής χώρα» για εκείνους.

Με αυτή την διαδικασία, οι υπηρεσίες ασύλου της Ελλάδας έχουν γεμίσει τα πέντε νησιά του Αιγαίου από πρόσφυγες και μετανάστες: Σάμος, Λέσβος, Κως, Χίος και Λέρος. Τα hotspots είναι ασφυκτικά γεμάτα και οι συνθήκες υγιεινής είναι άθλιες.

Σύμφωνα με την Υπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ, πάνω από 10 000 πρόσφυγες βρίσκονται ήδη στα πέντε νησιά. Ορισμένοι, όπως ο Ουσάι, κατορθώνουν να περάσουν από τα δίχτυα και να δραπετεύσουν από αυτή την κόλαση. «Τα ‘παιξα όλα για όλα, δεν μπορούσα να μείνω σε αυτές τις συνθήκες πάνω από λίγες μέρες... Αγόρασα ένα εισιτήριο πλοίου από την Κω και κατόρθωσα να χωθώ ανάμεσα στα άτομα που έφευγαν για την Αθήνα», λέει ο Ουσάι στο Slate.



[Η φωτογραφία είναι από το ρεπορτάζ του Slate]

Τώρα ο Ουσάι θέλει να πάει στη Γερμανία, όπου μένουν εδώ και πέντε χρόνια ο πατέρας του και η αδελφή του. «Πλήρωσα 2 000 ευρώ για να φύγω από τη Συρία. Για να περάσω από την Τουρκία στην Ελλάδα πλήρωσα άλλα 1 000 ευρώ. Δανείστηκα χρήματα στην οικογένειά μου, στους φίλους μου», λέει.

Ο Μιλάντ, 26 ετών, έφτασε τον Δεκέμβριο του 2017 στην Ελλάδα, κρυμμένος στο πορτ μπαγκάζ ενός αυτοκινήτου που πέρασε τα σύνορα στον Εβρο. Ψάχνει έναν διακινητή που θα του επιτρέψει να φύγει για την Σουηδία όπου βρίσκονται οι δικοί του από το 2015.

Το βράδυ της Τετάρτης, αφού αντάλλαξε πολλά μηνύματα με τα Abo Khaled, έναν διακινητή που κατόρθωσε να βγάλει αεροπορικώς από την Ελλάδα τα ξαδέλφια και πολλούς από τους φίλους του Μιλάντ, συναντώνται σε ένα εστιατόριο με φάλαφελ. Με έναν ναργιλέ στο χέρι, ο Abo Khaled λέει, έχοντας δίπλα τους συνεταίρους του:
«Είτε θα πάρεις χαρτιά για να ταξιδέψεις από την χώρα υποδοχής, είτε ευρωπαϊκές ταυτότητες κλεμμένες. Ο πρώτος τρόπος είναι ο πιο σίγουρος αλλά και ο ακριβότερος. Χρειάζονται περίπου 4 000-5 0000 ευρώ για να περάσεις ως την Γερμανία ή την Σουηδία».

Και προσθέτει ότι είναι καλύτερα να περιμένεις κάποιος το καλοκαίρι «όταν οι τουρίστες χάνουν τις ταυτότητές τους, και μπορεί κάποιος να χωθεί μέσα στο πλήθος για να ταξιδέψει».

Και πώς μπορείς να είσαι σίγουρος ότι ο διακινητής δεν θα σε κλέψει;

«Χρησιμοποιούμε γραφεία εγγυήσεων, καταστήματα που μοιάζουν φυσιολογικά, εστιατόρια, παντοπωλεία, καταστήματα τηλεφωνίας, όπου κατατίθενται τα χρήματα του υποψηφίου να ταξιδέψει. Ο διακινητής δεν παίρνει το συνολικό ποσό παρά μόνο όταν το άτομο φτάσει στον τελικό προορισμό. Αλλά αυτό το σύστημα στοιχίζει ακριβά», λέει ο Μιλάντ στο Slate.

Ο Abo Khaled τον συμβουλεύει να περιμένει το καλοκαίρι όταν οι τουρίστες θα είναι περισσότεροι στην Ελλάδα.

Και πως πληρώνει κάποιος τους διακινητές;

«Μέσω Western Union ή άλλων συστημάτων πληρωμής δεν μπορείς εύκολα να στείλεις μεγάλα ποσά. Οταν πρέπει να πληρώσεις 5 000 ευρώ, για παράδειγμα, πώς κάνεις;». Ο Μιλάντ προτιμάει στην Αθήνα την μαύρη αγορά των συναλλαγών. Βρίσκεται σε ένα μικρό παντοπωλείο. Εκεί συναντά τον Abo Ghassan, ο οποίος από το 2006 ασχολείται με το επικερδές αυτό επάγγελμα, ειδικά από τη στιγμή που 800 000 μετανάστες διέσχισαν την Ελλάδα για να πάρουν την οδό των Βαλκανίων προς την Ευρώπη. Από στόμα σε στόμα οι μετανάστες έμαθαν για τον Abo Ghassan μέσω του οποίου στέλνουν ή λαμβάνουν χρήματα. Ο διαμεσολαβητής κρατάει το 5% από το ποσό.

Ωστόσο οι μετανάστες δεν είναι όλοι άτυχοι. Υπάρχουν και κάποιοι που καταφέρνουν να φύγουν στην Ευρώπη με την πρώτη. Οπως ο Μοχάμεντ, 25 ετών: «Αγόρασα μια ευρωπαϊκή καρτα ταυτότητας για 170 ευρώ, αγόρασα αεροπορικά εισιτήρια ως την Σουηδία, πήρα το λεωφορείο ως το Αμστερνταμ και εκεί ζήτησα πολιτικό άσυλο. Αλλά είμαι τυχερός, γιατί είμαι ξανθός με γαλάζια μάτια, μοιάζω ευρωπαίος, μιλάω τέλεια αγγλικά, βρήκα τα κατάλληλα χαρτιά», λέει.

Το παράδειγμά του απελπίζει τον Ουσάι, ο οποίος δεν έχει πια κουράγιο να περιμένει. «Θα φύγω από την οδό των Βαλκανίων, μέσω της Αλβανίας. Μια οικογένεια που ξέρω έφτασε πριν από δύο ημέρες στην Γερμανία από αυτή την οδό. Δεν ήρθα στην Ελλάδα για να μείνω εδώ για πάντα, πρέπει να βρω τρόπο να φύγω και να σκεφτώ το μέλλον μου!».

  iefimerida.gr  

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

Τι μυστήρια κρύβει το σημείο του Ειρηνικού στο οποίο έπεσε ο κινεζικός δορυφόρος Τιανγκόνγκ

Τι μυστήρια κρύβει το σημείο του Ειρηνικού 

στο οποίο έπεσε ο κινεζικός δορυφόρος 

Τιανγκόνγκ

Ο εκτός ελέγχου κινεζικός διαστημικός σταθμός Τιανγκόνγκ-1 έπεσε προ ημερών κάπου στον νότιο Ειρηνικό. Από κοσμική σύμπτωση, έπεσε σχετικά κοντά στο μεγαλύτερο διαστημικό νεκροταφείο στον πλανήτη μας, σε εκείνη την περιοχή του μεγαλύτερου ωκεανού της Γης, όπου οι διαστημικές υπηρεσίες όλων των χωρών κατευθύνουν με ελεγχόμενο τρόπο τα κάθε είδους σκάφη ή δορυφόρους τους, που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο της ζωής τους.
Πρόκειται για το Σημείο Νέμο, γνωστό και ως «Ωκεάνιος Πόλος Δυσκολίας Πρόσβασης», μια περιοχή στη μέση του νότιου Ειρηνικού Ωκεανού, που απέχει από την ξηρά και από τους ανθρώπους περισσότερο από κάθε άλλο σημείο στη Γη. Ευρισκόμενο ανάμεσα στην Αυστραλία, στη Νότια Αμερική και στην Ανταρκτική, το Νέμο απέχει πάνω από 2.700 χιλιόμετρα από την κοντινότερη στεριά, που είναι οι Νήσοι Πίτκερν στο βόρεια, μία από τις Νήσους του Πάσχα στα δυτικά και η ανταρκτική Νήσος Μάχερ στα νότια.
Ούτε πλοία, ούτε αεροπλάνα περνάνε από εκεί, ούτε κανένα αξιοθέατο υπάρχει εκτός από σκέτο νερό. Και ακριβώς γι’ αυτό, επειδή είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη η πιθανότητα να προξενηθεί οποιαδήποτε υλική ή ανθρώπινη ζημιά, η περιοχή θεωρείται ιδανική για «νεκροταφείο».
Το Σημείο Νέμο -που φέρει το όνομα του διάσημου πλοιάρχου Νέμο του υποβρυχίου «Ναυτίλος» του μυθιστορήματος «20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα» του Ιουλίου Βερν- βρίσκεται στη μέση του πουθενά, αλλά κάθε άλλο παρά άδειο είναι. Τουλάχιστον ο βυθός του, που αποτελεί τον υγρό τάφο μικρών και μεγάλων διαστημοσυσκευών, από δεξαμενές καυσίμων πυραύλων και κατασκοπευτικούς δορυφόρους έως ολόκληρους διαστημικούς σταθμούς.
Περίπου τέσσερα χιλιόμετρα κάτω από την επιφάνεια του ωκεανού, το μεγαλύτερο διαστημικό νεκροταφείο φιλοξενεί, αρχής γενομένης από το 1971, το ένα μετά το άλλο τα διαστημικά σκάφη που έπεσαν από τον ουρανό. Εκτιμάται ότι σχεδόν 300 αντικείμενα που πέταξαν κάποτε στο διάστημα, έχουν βουλιάξει στο συγκεκριμένο σημείο κατά τον τελευταίο σχεδόν μισό αιώνα.
Οι περισσότεροι «κάτοικοι» του Σημείου Νέμου, σχεδόν 200, είναι ρωσικής καταγωγής. Όπως ρωσικό είναι και το μεγαλύτερο κατασκεύασμα που αναπαύεται στο βυθό: ο βάρους 140 τόνων διαστημικός σταθμός MIR που «θάφτηκε» εκεί το 2001.
Εκεί ακριβώς προγραμματίζεται να καταλήξει και ο τωρινός πολύ μεγαλύτερος Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS), όταν ολοκληρώσει την αποστολή του κάποια στιγμή μετά το 2024.
https://www.pentapostagma.gr/

Δείτε τι είναι πιο θρεπτικό για πρωινό από τα δημητριακά – Δε θα το πιστεύετε!

Δείτε τι είναι πιο θρεπτικό για πρωινό 

από τα δημητριακά – 

Δε θα το πιστεύετε!

Όλα όσα πιστεύατε και γνωρίζατε μέχρι τώρα για ένα σωστό και θρεπτικό πρωινό, πλέον αποτελούν παρελθόν.
Και ο λόγος; Η πίτσα είναι μια πιο υγιεινή επιλογή για πρωινό από τα δημητριακά, ισχυρίζεται μία διαιτολόγος.
«Μπορεί να εκπλαγείτε από τη διαπίστωση πως μια μέση φέτα πίτσας και ένα μπολ δημητριακών με πλήρες γάλα περιέχουν σχεδόν το ίδιο ποσό θερμίδων» εξηγεί η Τσέλσι Άμερ στο Daily Meal.
Βέβαια, αυτό προϋποθέτει πως θα φάτε μόνο ένα κομμάτι πίτσα για πρωινό και όχι περισσότερα, όπως κάνουμε συνήθως.
«Παρ’ όλα αυτά η πίτσα περιέχει μια πολύ μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, που θα σας κρατήσει χορτάτους όλο το πρωί» πρόσθεσε η Άμερ. «Επιπλέον, ένα κομμάτι πίτσα περιέχει περισσότερο λίπος και πολύ λιγότερη ζάχαρη από τα περισσότερα δημητριακά».
Ωστόσο, παραδέχτηκε πως η πίτσα δεν είναι και ένα υγιεινό φαγητό και δυστυχώς δεν μπορεί πραγματικά να θεωρηθεί ως μια θρεπτική επιλογή την οποία θα εφαρμόζετε τακτικά.
«Παρόλο που είναι αλήθεια ότι η πίτσα μπορεί να είναι ένα καλά ισορροπημένο γεύμα που περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και απαραίτητα λίπη, δεν αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα μπολ δημητριακών» εξηγεί η διατροφολόγος Ριανόν Λάμπερτ.
Τι θα πρέπει λοιπόν, να τρώμε;
«Ένα υγιεινό και καλά ισορροπημένο πρωινό περιλαμβάνει ιδανικά μια σημαντική ποσότητα πρωτεϊνών» λέει η Λάμπερτ. «Αυτό είναι κάτι στο οποίο μπορεί να υστερούν τα δημητριακά. Πρέπει επίσης να γνωρίζουμε την περιεκτικότητα σε πρόσθετα ζάχαρα στα δημητριακά, καθώς ορισμένα έχουν πολύ υψηλά ποσοστά. Από την άλλη, υπάρχουν μερικά δημητριακά που είναι καλές πηγές υδατανθράκων ολικής αλέσεως και πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι ίνες είναι κάτι το οποίο απουσιάζει από τη διατροφή πολλών ανθρώπων.
Αν λατρέυετε τα δημητριακά για πρωινό, δοκιμάστε κάποια με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και προσθέστε μερικά καρύδια για μια δόση πρωτεϊνών».
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να φάτε πίτσα για πρωινό.
«Αν μιλάμε για μια μεγάλη πίτσα που παραγγείλατε απ’ έξω, τότε ίσως δεν είναι το πιο ισορροπημένο γεύμα για πρωινό» εξηγεί η Λάμπερτ. «Παρόλα αυτά, αν η πίτσα περιέχει υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες, γιατί να μην την φάμε για πρωινό;».
https://www.pentapostagma.gr/

Μεγάλη Τετάρτη: Το Μυστήριο του Ευχελαίου – Τι είναι και γιατί γίνεται;

Μεγάλη Τετάρτη: 

Το Μυστήριο του Ευχελαίου – 

Τι είναι και γιατί γίνεται;

Κάθε Μεγάλη Τετάρτη πριν την Τελετή του Νιπτήρος τελείται σε όλες τις Εκκλησίες, το Ιερό Ευχέλαιο. Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική για την Εκκλησία ακολουθία που την έχει εντάξει στα μυστήριά της.
Αυτή τη μέρα το Ευχέλαιο τελείται στις εκκλησίες, όμως πολλοί άνθρωποι καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, το κάνουν στα σπίτια τους.
Η πρώτη καταγραφή της σημασίας τους ευχέλαιου, βρίσκεται σε μια επιστολή του Ιακώβου του Αλδεφόθεου. «Ασθενεί τις εν υμίν; Προσκαλεσάσθω τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας και προσευξάσθωσαν επ’ αυτόν, αλείψαντες αυτόν ελαίω εν τω ονόματι αυτού. Και η ευχή της πίστεως σώσει τον κάμνοντα και εγερεί αυτόν ο Κύριος, καν αμαρτίας η πεποιηκώς αφεθήσεται αυτώ» (επιστολή Ιακώβου ε΄ 14-15).
Δηλαδή: «Είναι κάποιος από σας άρρωστος; Να προσκαλέσει τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας να προσευχηθούν γι’ αυτόν και να τον αλείψουν με λάδι, επικαλούμενοι το όνομα του Κυρίου. Και η προσευχή που γίνεται με πίστη θα σώσει τον άρρωστο. Ο Κύριος θα τον κάνει καλά. Κι αν έχει κάνει αμαρτίες θα του τις συγχωρήσει».
Σύμφωνα, λοιπόν, με το αγιογραφικό χωρίο σκοπός του ιερού μυστηρίου του Ευχελαίου είναι πρωταρχικά η ίαση της σωματικής νόσου.
Το Μυστήριο φυσικά, δεν είναι μια πράξη μαγική. Εκείνο που απαιτείται είναι η πίστη. Όπως επισημαίνεται στο Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων dogma.gr, κανονικά η τέλεση του μυστηρίου γίνεται από επτά Ιερείς, όσα και τα ευαγγελικά αναγνώσματα αλλά και οι ευχές που διαβάζονται.
Το Ευχέλαιο τελείται για τη ψυχή και το σώμα κάθε ανθρώπου που ασθενεί. Σε ασθενείς που, εξ αιτίας σοβαρότατης ασθένειας, είναι ανίκανοι να εκφράσουν και να ομολογήσουν τις αμαρτίες τους στον Ιερέα-Πνευματικό, είναι αποδεκτό ότι συγχωρούνται οι αμαρτίες με το Μυστήριο του Ευχελαίου.
Δομή του Μυστηρίου
• Ευχές για τον Αγιασμό του Ελαίου
• Ανάγνωση 7 Αποστολικών περικοπών
• Ανάγνωση 7 Ευαγγελικών περικοπών
• Ευχές για τους πιστούς
• Επάλειψη των πιστών με αγιασμένο έλαιο –το οποίο συμβολίζει την αγαθότητα του Θεού- στο μέτωπο και στα χέρια
Τι χρειάζεται για την τέλεση του Μυστηρίου:
Πρώτα να συνεννοηθείτε με τον Ιερέα της ενορίας σας.
Την ημέρα εκείνη πρέπει, σε ένα τραπέζι του σπιτιού, να υπάρχουν:
• Μια εικόνα του Χριστού ή της Παναγίας
• Ένα πιάτο με αλεύρι (με το οποίο αργότερα θα κάνουμε πρόσφορο) ή ένα πρόσφορο που θα δώσουμε στην Εκκλησία για να προσκομιστεί
• Θυμιατό στο οποίο θα καίει λιβάνι
• Επτά κεριά πάνω στο πρόσφορο ή στο αλεύρι τα οποία ανάβει ένα–ένα ο ιερέας σε κάθε ευαγγελική περικοπή
• Ένα αναμμένο καντήλι ή ποτήρι με λάδι και αναμμένο φυτίλι
• Ξυλάκια με βαμβάκι για επίχριση
• Ένα χαρτί με τα ονόματα της οικογένειάς μας και όσων παραβρίσκονται στο Ευχέλαιο, που θα μνημονεύσει ο Ιερέας κατά τη διάρκεια του ιερού Μυστηρίου
Μετά το τέλος του Ευχέλαιου, ο Ιερέας βουτάει το βαμβάκι στο λάδι και χρίει όσους βρίσκονται εκεί, στο πρόσωπο και τα χέρια. Κάποιοι μάλιστα κρατάνε μαζί τους αυτό το βαμβάκι, ως φυλαχτό.
https://www.pentapostagma.gr/

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδ...