Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Μόνικα Σέιφερ: Γράμμα Από Μία Γερμανική Φυλακή...! (Βίντεο + Φωτογραφίες)

Μόνικα Σέιφερ: 


Γράμμα Από Μία Γερμανική Φυλακή...! 


(Βίντεο + Φωτογραφίες)


ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ
... από τους Jonas E. Alexis και Monika Schaefer
Jonas E. Alexis:
 Η μελέτη των εβραϊκών πολιτικών και ιδεολογικών κινημάτων δεν παύει να με συναρπάζει για διάφορους λόγους. Στην επιφάνεια, πάντοτε προσποιούνται ότι ακολουθούν τη λογική και τη λογική, την επιστήμη και την ιστορία, όπως στην περίπτωση του πρόσφατου βιβλίου Διαφωτισμού του Steven Pinker: Η υπόθεση για τη λογική, την επιστήμη, τον ανθρωπισμό και την πρόοδο.
Αλλά τα ίδια κινήματα πάντοτε καταλήγουν να διαψεύδουν τους εαυτούς τους, συγχέοντας τους αφοσιωμένους οπαδούς και υποστηρικτές τους και έμμεσα και έμμεσα να βρεθούν σε ένα βάλτο των ταλμούντρων και του λόγου. (Ο E. Michael Jones το βρήκε από τον σκληρό τρόπο, όταν πήρε μια τάξη με το Stanley Fish [2]).
Στην ταινία "Οι καλύτεροι άγγελοι της φύσης μας", ο Pinker υποστηρίζει ότι η βία έχει μειωθεί, παρά το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τα τρομοκρατικά κύτταρα έχουν αυξηθεί από την εισβολή στο Ιράκ [3] παρά το γεγονός ότι το Ισραήλ αποστειρώνει τις Αιθιοπικές γυναίκες ενάντια στη θέλησή τους. μια μείωση πενήντα τοις εκατό της γεννήσεώς τους [4] παρά το γεγονός ότι οι ισραηλινές αρχές ασχολήθηκαν συστηματικά με βασανισμό τέσσερις έως έξι χιλιάδες Παλαιστίνιους κρατούμενους κάθε χρόνο [5], παρά το γεγονός ότι τουλάχιστον τριάντα χιλιάδες από αυτούς είχαν περάσει από αυτό το νέο γκουλάγκ από το 1987, παρά το γεγονός ότι βομβαρδισμοί και εκρήξεις αυτοκινήτων σκοτώνουν ανθρώπους σχεδόν καθημερινά στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν και στη Συρία και παρά το γεγονός ότι τόσο οι Ηνωμένες Πολιτείες όσο και το Ισραήλ έχουν υιοθετήσει ακατάπαυστες και περιττές μεθόδους για να βασανίσουν τους ανθρώπους [ 7]
Ο Pinker δεν θέλει να μιλήσει για αυτά τα θέματα γιατί αυτό θα κατέστρεφε τη διατριβή του στους Καλύτερους Αγγέλους της Φύσης μας. Ο φιλόσοφος John Gray υποστήριξε ότι η διατριβή του Pinker έχει ζυγιστεί και έχει βρεθεί. Στην πραγματικότητα, λέει ο Gray, "Σίγουρα τα αριθμητικά στοιχεία που χρησιμοποιεί ο Pinker και άλλοι είναι σκοτεινοί, αφήνοντας αμέτρητα ατυχήματα βίας άγνωστα" [8].
Ο Pinker δεν ασχολείται ποτέ με τη νεοσυντηρητική ιδεολογία. ποτέ δεν μιλά για το πώς το ισραηλινό καθεστώς εκκαθάρισε ανελέητα τους Παλαιστίνιους άνδρες, τις γυναίκες και τα παιδιά. δεν αναφέρει ούτε καν από απόσταση ότι τα κατεχόμενα εδάφη, σύμφωνα με τα λόγια του ισραηλινού ιστορικού Ilan Pappe, "είναι η μεγαλύτερη φυλακή στη γη" [9].
Αν ο Γιούρι Σλέσκιν είναι σωστός, ότι ο εικοστός αιώνας είναι στην πραγματικότητα "ο εβραϊκός αιώνας", τότε ο Pinker υπερασπίζεται έμμεσα αυτόν τον αιώνα και κατηγορώντας τον Μεσαίωνα ως καθυστερημένο και ακατάστατο και επαινώντας τον "εβραϊκό αιώνα" Ανθρωποι.
Όταν λοιπόν ο Pinker αρχίζει να μιλάει για τον Διαφωτισμό Τώρα: η υπόθεση για τη λογική, την επιστήμη, τον ανθρωπισμό και την πρόοδο, διατυπώνει μια ουσιαστικά ταλμούδη διατριβή, η οποία βασικά λέει ότι οι θάνατοι των Γκόιμ είναι λιγότερο σημαντικοί από τη διατήρηση του «εβραϊκού αιώνα» μας έδωσε τον Στάλιν, τον Μάο, τον Πόλεμο του Ιράκ, τον Αφγανικό Πόλεμο, τον Λιβυκό Πόλεμο, τη σύγκρουση στην Ουκρανία και ακόμη και τον Συριακό Πόλεμο.
Το πιο σημαντικό είναι ότι ο Pinker δεν θα λάβει ποτέ υπόψη ότι οι Γκόιμ θα φυλακιστούν ακόμη και για να εκφράσουν τις απόψεις τους. Η Monika Schaefer έχει τοποθετηθεί πίσω από τα μπαρ για να εκφράσει απλά τη γνώμη της στο YouTube! Και τι ήταν το έγκλημά της; Λοιπόν, είπε "Συγνώμη μαμά, έκανα λάθος για το Ολοκαύτωμα." Και τώρα ο Pinker θέλει να μιλήσει για τον Διαφωτισμό τώρα; Αυτοί οι άνθρωποι είναι απλώς ένα αστείο.
Η Monika έχει γράψει πρόσφατα μια κινούμενη επιστολή στον Arthur Topham για το τι συμβαίνει και είχαμε την τύχη να βγάλουμε ένα αντίγραφο αυτής της επιστολής. Πολλές ευχαριστίες στον Arthur Topham.
Monika Schaefer:
Αγαπητοί Άρθουρ και Σάστα,
Τα λόγια δύσκολα περιγράφουν τη χαρά που ένιωσα όταν έλαβα την επιστολή σας στις 8 Ιανουαρίου και την υπέροχη εικόνα / γραφική που δημιουργήσατε. Η καρδιά μου πολύ κοντά έσπασε ακριβώς έξω από το κλουβί. Σας ευχαριστώ τον Arthur για όλα όσα κάνετε - έχω δει από άλλες αλληλογραφίες ότι έχετε δημιουργήσει έναν καλό κατάλογο επαφών για τους ανθρώπους να γράψουν επιστολές και κάτι τέτοιο.
Για 21/2 εβδομάδες δεν άκουσα τίποτα από τον έξω κόσμο, και ξαφνικά η πλημμύρα των γραμμάτων άρχισε να φτάνει. Ω, καλοσύνη μου, ήμουν σε αρκετά καλό πνεύμα πριν (όλα τα πράγματα θεωρούνται), αλλά η λήψη αυτών των επιστολών ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σήκωσε τα πνεύματά μου.
Η ζωή για μένα έχει απλοποιηθεί, από την άποψη της καθημερινότητας. Οι μεγαλύτερες ανησυχίες μου κατά την πρώτη στιγμή ήταν για όλα τα υλικοτεχνικά πράγματα στο μέτωπο του σπιτιού. Δεν μου επιτρέπεται ακόμα ένα τηλεφώνημα ούτε μια επίσκεψη και δεν έχω ιδέα εάν κάποια από τα έγγραφά μου στον αδερφό μου έχουν περάσει, οπότε βέβαια αυτά τα θέματα υλικοτεχνικής υποστήριξης απλώς με έκαναν για λίγο. Αλλά βασικά απλώς παραιτήθηκα από την πίστη ότι οι φίλοι και η οικογένειά μου θα φροντίζουν τα πράγματα.
Όπως ανέφερα, η ζωή ξαφνικά έγινε πολύ απλή. Ο χρόνος επεκτείνεται και συρρικνώνεται ταυτόχρονα. Θα μπορούσα να γράψω βιβλία ήδη για τις ενδιαφέρουσες εμπειρίες στη φυλακή και μοιάζει πολύ καιρό πριν όταν με κλειδούσαν. Από την άλλη πλευρά, οι μέρες ρέουν ένα στο επόμενο πολύ γρήγορα, καθώς οι απλές στίγματα της καθημερινής ζωής στρογγυλεύουν. Κρατάω υγιείς και καλά, κατά νου, σώμα, πνεύμα και καρδιά και ψυχή. Είναι θαυμάσιο να γνωρίζουμε ότι η αλήθεια και το φως, και μάλιστα ο Θεός, είναι μαζί μου. Το ξέρω αυτό.
Κατά τη διάρκεια της τελευταίας μου ελεύθερης νύχτας στο Alfred's, είχα ένα αξιοσημείωτο όνειρο, στο οποίο περπατούσα σε έναν κύκλο, με ένα σωρό άλλους ανθρώπους, όλοι περπατούσαν μάλλον αργά, τα κεφάλια ελαφρώς κλόνισαν προς τα εμπρός, κάπως ανακατεύοντας. Πηγαίνοντας αριστερόστροφα. Μετά από την πρώτη ολόκληρη μέρα εδώ, βυθίστηκα όρθια στο κρεβάτι και έλαψα, καθώς συνειδητοποίησα ότι αυτό που είχα δει στο όνειρό μου (3 μέρες νωρίτερα) ήταν η καθημερινή ώρα έξω στην αυλή, το "Hofgang".
Ο κυκλικός περίπατος στο όνειρο ήταν το ίδιο μέγεθος με την αυλή εδώ, και οι άνθρωποι περπατούσαν και γύριζαν αριστερόστροφα. Δεν ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που μου έδειξε κάτι σε ένα όνειρο. Αλλά ήταν σπάνιο.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω, σχετικά με αυτό το "Hofgang", ότι το κεφάλι μου δεν κλίνει, και δεν ανακατεύω. Είμαι είτε έντονα είτε μερικές φορές μερικοί από εμάς παίζουν πινγκ πονγκ ή βόλεϊ. Έχουμε πολλά γέλια και καλές στιγμές.
Είμαι σε ένα κελί με 4 άλλους. Έχουμε τις στιγμές μας, μερικές φορές δύσκολες, αλλά κυρίως εντάξει, και μερικές φορές καλές συνομιλίες. Ο ύπνος είναι μερικές φορές δύσκολο να έρθει, καθώς έχουμε ένα έντονα snorer. Τα ωμοπλάτα δεν λειτουργούν τόσο καλά - Ω καλά - Αυτή τη φορά θα περάσει.
Προσεύχομαι να είστε και οι δύο καλά.
Mehr Licht!
... και πολύ Αγάπη σε σας!
-----------
[1] Θα δώσουμε μια εκτεταμένη ανασκόπηση του βιβλίου τον επόμενο μήνα. 
[2] E. Michael Jones, Degenerate Moderns: Η νεωτερικότητα ως ορθολογική σεξουαλική κακομεταχείριση (South Bend: Fidelity Press, 2012), κεφάλαιο 4. 
[3] Βλέπε για παράδειγμα Fareed Zakaria, "Τερματισμός του πολέμου κατά της τρομοκρατίας και εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων" Δημοσίευση, 7 Δεκεμβρίου 2012. 
[4] Ο Renee Ghert-Zand, "Η συγκλονιστική πτώση στην ισλαμική ισραηλινή γενετήσια," Εβραϊκή Καθημερινή προς τα εμπρός, 10 Δεκεμβρίου 2012. 
[5] Βλέπε για παράδειγμα Dan Fesperman, "Το Ισραήλ βασανίζει τους Παλαιστίνιους κρατούμενους παρά τις ειρηνευτικές συμφωνίες , Ομάδα δικαιωμάτων λέει, "Baltimore Sun, 15 Ιουνίου 1994, βλ. επίσης Joel Greenberg, "Ισραηλινές εκθέσεις παραδέχονται παραβιάσεις από τις δυνάμεις ασφαλείας / Ασημένιοι δειγματολήπτες του Shin Bet Λεπτομέρειες σκληρή μεταχείριση των Παλαιστινίων", Σαν Φρανσίσκο Χρονικό, 10 Φεβρουαρίου 2000.
[6] Joel Greenberg, "Το Ισραήλ επανεξετάζει την ανάκριση των Αράβων", NY Times, 14 Αυγούστου 1994. 
[7] Βλ. Shane O'Mara, Γιατί τα βασανιστήρια δεν λειτουργούν: Η νευροεπιστήμη της ανάκρισης (Cambridge: Harvard University Press, 2015 ). 
[8] John Gray, "Ο Στίβεν Πίνκερ δεν κάνει λάθος για τη βία και τον πόλεμο", Guardian, 13 Μαρτίου 2015. 
[9] Ilan Pappe, Η μεγαλύτερη φυλακή στη Γη: Ιστορία των Κατεχόμενων Εδαφών (Oxford: One World, 2016) . 
[10] Yuri Slezkine, Ο εβραϊκός αιώνας (Princeton: Princeton University Press, 2004).
Εδώ είναι το βίντεο που έφερε τη Monika σε γερμανική φυλακή. Ρωτήστε τον εαυτό σας, αναγνώστη, αν νομίζετε ότι η Monika, ελεύθερη πολίτης του Καναδά, αξίζει μια τέτοια κακομεταχείριση σε μια ξένη χώρα.
Για να γράψετε στη Monika Schaefer υπό κράτηση:
Monika Schaefer 
Schwarzenbergstr. 14 
81549 München 
ΓΕΡΜΑΝΙΑ

ΒΑΛ' ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΡΙΖΑ




Δημοσιεύτηκε στις 3 Μαρ 2018



ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΑΤΙΡΑ ΤΟΥ ΕΡΙΚ ΑΪΝΤΛ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗ ΡΕΠΠΑ ( 2012 )


Παίζουν: Χρυσούλα Διαβάτη, Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Μιχάλης Ρέππας, Σοφία Μουτίδου, Βάσω Λασκαράκη, Χάρης Γρηγορόπουλος, Φώτης Σπύρος και Δημήτρης Λέκκος.
Η Ιστοσελίδα μας για το κανάλι μας στο YouTube (με όλα τα playlists που έχουμε δημιουργήσει) είναι στη διεύθυνση:


Έξι νέα ρωσικά υπερόπλα «πέρα από κάθε φαντασία» αποκάλυψε ο Β.Πούτιν σκορπώντας ανησυχία στη Δύση

Έξι νέα ρωσικά υπερόπλα «πέρα από κάθε φαντασία» αποκάλυψε ο Β.Πούτιν σκορπώντας ανησυχία στη Δύση
Aπίστευτα εξωτικά συστήματα με πρωτοφανείς ικανότητες, παρουσίασε ο Ρώσος πρόεδρος Β.Πούτιν κατά την διάρκεια της ετήσιας ομιλίας του στην Δούμα.
Εκτός από τον νέο διηπειρωτικός βαλλιστικό πύραυλος RS-28 Sarmat, παρουσίασε άλλες πέντε συστήματα, εκ των οποίων η ανάπτυξη των τεσσάρων ήταν εντελώς άγνωστη στην Δύση:
Το πλέον εκπληκτικό από τα νέα οπλικά συστήματα είναι ένας πύραυλος cruise με πυρηνικό κινητήρα ο οποίος επιτρέπει στον χρήστη να πλήξει στόχους σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη αφού μπορεί να ίπταται για εβδομάδες αν όχι μήνες!Ο πύραυλος που αυτή την περίοδο αναπτύσσεται θα μπορεί να ίπταται γύρω από ηπείρους σε χαμηλό ύψος, να αποφεύγει το ανάγλυφο, τα συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, τα αντιπυραυλικά συστήματα, ενώ χάρις στην αμφίπλευρη ζεύξη δεδομένων οι χειριστές του θα μπορούν να ελέγχουν την πτήση του αυξάνοντας την επιβιωσιμότητα του.
Όπως φάνηκε από το βίντεο κατά την παρουσίαση του συστήματος από το Ρώσο Πρόεδρο το βλήμα εκτοξεύεται από την Ρωσία διασχίζει προς τα νότια τον Ατλαντικό Ωκεανό, περνά το Ακρωτήριο Horn κατευθύνεται προς τα βόρεια και πλήττει την... Hawai!
Το τρίτο όπλο που παρουσίασε είναι το νέο όχημα-φορέας πυρηνικών κεφαλών (Independent Post-Boost Vehicles, IPBV) “Avangard” που εφαρμόζεται σε διηπειρωτικούς πυραύλους και το οποίο αρχικά θα εξοπλίσει το Sarmat.
Πρόκειται για πολλαπλά οχήματα-φορείς πυρηνικών κεφαλών στους διηπειρωτικούς πυράυλους που αντικαθιστούν το μοναδικό όχημα-φορέα MIRV το οποίο έφερε τις πολλαπλές πυρηνικές κεφαλές. Τ όχημα φορέας απελευθέρωνε στην τελική φάση της πτήσης της κεφαλές οι οποίες ακολουθούσαν μια γραμμική, προβλέψιμη τροχιά προς την Γη.
Έτσι κάθε όχημα-φορέας μπορεί να ακολουθήσει την δική του τροχιά εκτός ατμόσφαιρας και να απελευθερώσει στην συνέχεια τις κεφαλές οι οποίες θα ακολουθήσουν μια πιο ανεξάρτητηι, μη προβλεπόμενη πορεία από τα αντιβαλλιστικά όπλα του αντιπάλου, από ότι αν έφευγαν από ένα μοναδικό MIRV.
Κατά αυτό τον τρόπο ένας μόλις πύραυλος με αριθμό οχημάτων-φορέων IPBV “Avangard” θα μπορεί να πλήξει μια σαφώς πιο ευρύτερη περιοχή από ότι ένας υπάρχων βαλλιστικός διηπειρωτικός πύραυλος εξοπλισμένος με ένα μοναδικό MIRV, αλλά το κυριότερο είναι ότι θα μπορέσει να προκαλέσει πλήγμα με ελάχιστες πιθανότητες να αναχαιτιστεί.
Το τέταρτο σύστημα που παρουσίασε ο Ρώσος Πρόεδρος είναι ο αεροεκτοξευόμενος πύραυλος KH-47M2 “Kinzhal”, ο οποίος τεχνολογικά βασίζεται στον αντιπλοϊκό πύραυλο Zircon των 6 Mach.
Ο νέος πύραυλος μπορεί να πλήξει στόχους σε απόσταση 2.000 χλμ. με ταχύτητα Mach 10 και μεταφέρεται από αεροσκάφη MiG-31 και Su-57. Το σύστημα σύμφωνα με πληροφορίες έχει αναπτυχθεί ήδη σε αεροπορικές μονάδες στην Νότια Στρατιωτική Περιοχή.
Ο πύραυλος αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά μεγάλων πλοίων επιφανείας και είναι ουσιαστικά μη ανασχέσιμος από τα αμερικανικά αεροπλανοφόρα.
Το πέμπτο σύστημα είναι μια διηπειρωτική πυρηνική τορπίλη με την κωδική ονομασία Kanyon ή Status-6. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί αναβίωση ενός σοβιετικού συστήματος το οποίο θα μπορεί να εξαπολύεται είτε από υποβρύχια είτε από την ξηρά και έχει εμβέλεια εμβέλεια περίπου 10.000 χλμ.!
Η τορπίλη είναι εξοπλισμένη με μικρό πυρηνικό αντιδραστήρα (!) και μπορεί να φτάσει την ταχύτητα των 54 κόμβων. Η τορπίλη μπορεί να φτάσει σε μέγιστο βάθος 1.000 μέτρα και μπορεί με την πυρηνική της κεφαλή να πλήξει αεροπλανοφόρα, υποβρύχια και παράκτιες εγκαταστάσεις.
Το έκτο υπερόπλο που παρουσίασε ο Ρώσος Πρόεδρος την περασμένη Πέμπτη είναι ένα νέο πυροβόλο laser επί οχήματος το οποίο θα μπορεί να αναχαιτίσει μικρούς στόχους σε μικρή απόσταση. Με αυτό το όπλο η τεχνολογία λέιζερ, εισάγεται πλέον στο τακτικό πεδίο μάχης.


http://www.aetos-apokalypsis.com/

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Ποια ήταν η ωραία Ελένη, ποιόν παντρεύτηκε και πόσα παιδιά έκανε

Ποια ήταν η ωραία Ελένη, ποιόν παντρεύτηκε και πόσα παιδιά έκανε

Πέντε γάμοι, αρκετά παιδιά, δύο πόλεμοι και μια ενδιαφέρουσα μεταθανάτια ζωή. Η πανέμορφη κόρη του Τυνδάρεω έδειχνε από μικρή τι θα προκαλούσε. Στα 12 της αποφάσισε να την κλέψει ο πρώτος της ξάδερφος, ο Εναρφόρος. Εκείνη, γλύτωσε απ τον ξάδελφο, δεν γλύτωσε όμως απ τον 50χρονο Θησέα που την έκλεψε μαζί με τον φίλο του, τον Πειρίθη.
Χήροι, σύμφωνα με το μύθο και οι δύο, ήθελαν πλέον για γυναίκες τους κόρες θεών. Έβαλαν λοιπόν σε κλήρο την Ελένη, την κέρδισε ο Θησέας και την πήγε στη μητέρα του την Αίθρα. Τα αδέρφια της πήγαν με στρατό, ξεκίνησαν έναν αιματηρό πόλεμο, κατέστρεψαν την Αττική, πήραν πίσω την αδερφή τους και για σκλάβα της, την Αίθρα.

Η μια εκδοχή της ιστορίας είναι ότι ο Θησέας τη «σεβάστηκε». Η άλλη ότι η Ωραία Ελένη έμεινε έγκυος, γέννησε στο Άργος και άφησε το πρώτο της παιδί στην αδερφή της την Κλυταιμνήστρα να το μεγαλώσει σαν δικό της. Ήταν η Ιφιγένεια.

Υποψήφιοι γαμπροί 
Ο πατέρας της, από φόβο μην του ξανακλέψουν την όμορφη κόρη αποφάσισε να την παντρέψει. Έσπευσαν, λοιπόν, στο παλάτι όλοι οι Αχαιοί πρίγκηπες ως υποψήφιοι γαμπροί, εκτός από τον Αχιλλέα που μαθήτευε στον Χείρωνα. Στην κοσμοσυρροή γαμπρών και τη δύσκολη επιλογή, ο Οδυσσέας πρότεινε να διαλέξει μόνη της η Ελένη το γαμπρό και οι υπόλοιποι να δώσουν όρκο ότι αν ποτέ κάποιος βρεθεί να πάρει την Ελένη απ τον άντρα της να μαζευτούν όλοι μαζί να ξεπλύνουν την προσβολή. Η Ελένη διάλεξε λοιπόν το Μενέλαο. Βασιλιά, άνθρωπο με αρχοντιά, αδερφό του Αγαμέμνονα, ψηλό, δυνατό, γενναίο με δύο εξαιρετικά προσόντα. Ήταν ο πιο πλούσιος και ο πιο αφελής! Δέκα χρόνια κράτησε ο ευτυχισμένος γάμος απ τον οποίο απέκτησαν μια κόρη. Την όμορφη Ερμιόνη.

Ο Πάρης, πέτρα του σκανδάλου
Ξαφνικά, φτάνει στη Σπάρτη ουρανοκατέβατος ένας νεαρός πρίγκηπας της ανατολής. Ο Πάρης, γιος του βασιλιά της Τροίας που ήρθε να πάρει το «τρόπαιο» που του είχε υποσχεθεί η θεά Αφροδίτη. Κάποια άλλη εκδοχή αναφέρει πως ήρθε να ανταποδώσει την επίσκεψη που του είχε κάνει ο Μενέλαος. Λέγεται πως ο όμορφος Πάρης, αν και ήταν παντρεμένος με τη νύμφη Οινώνη και είχαν και ένα γιο, τους εγκατέλειψε χωρίς δεύτερη σκέψη. Ο Μενέλαος τον υποδέχθηκε με βασιλικές τιμές. Λίγες μέρες αργότερα άφησε εντολή στην Ελένη να «φροντίζει» τον καλεσμένο τους, γιατί ο ίδιος έπρεπε να πάει στην Κρήτη για να παραστεί στην κηδεία του παππού του. Βέβαια άλλη «φροντίδα» είχε στο μυαλό του ο καημένος ο Μενέλαος. Η Ελένη με τον Πάρη έφυγαν νύχτα με τους θησαυρούς του Μενελάου και τις δούλες της Ελένης για την Τροία. Άρα είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί ότι ο Πάρης την έκλεψε. Η Ελένη άφησε το παιδί και τον άνδρα της, αλλά το σπίτι το σεβάστηκε! Το πρώτο ερωτικό σμίξιμο με τον Πάρη έγινε στο νησάκι Κρανάη κοντά στο Γύθειο. Μετά την υπέροχη βραδιά που έζησε ο Πάρης, ίδρυσε ναό προς τιμή της Αφροδίτης για να την ευχαριστήσει για τη γυναίκα που του χάρισε. Η Ελένη στην Τροία έκανε πέντε παιδιά με τον Πάρη και όταν εκείνος σκοτώθηκε τη διεκδίκησαν τα δύο του αδέρφια. Εκείνη παντρεύτηκε τον Διήφοβο. Είναι ο μόνος άντρας που δεν έκανε μαζί του παιδί. Ο Μενέλαος ον σκότωσε και στη συνέχεια λύγισε μπροστά στα θέλγητρα της Ελένης και τη δέχτηκε πίσω.

Οι αρχαίοι προσπαθούν να ανασκευάσουν το μύθο

Οι αρχαίοι προσπαθώντας να «σώσουν» ό,τι μπορούσε να σωθεί, δημιούργησαν το μύθο με την Αίγυπτο και το είδωλο που δήθεν πήρε ο Πάρης στην Τροία. Η αληθινή Ελένη, σύμφωνα μ” αυτό το μύθο, κατέληξε στην Αίγυπτο με εντολή του Δία. Ο Ερμής την πήγε πρώτα σ” ένα νησάκι απέναντι από το Σούνιο που πήρε τ” όνομά της: Ελένης Νήσος. Είναι η σημερινή Μακρόνησος. Στην Αίγυπτο, παραλίγο να παντρευτεί τον γιο του Πρωτέα. Στον μύθο που όλοι γνωρίζουμε από τα σχολικά μας χρόνια, ο πόλεμος της Τροίας θα λήξει με χιλιάδες νεκρούς, την Τροία κατεστραμμένη, αλλά με τους Έλληνες αποζημιωμένους. Πήραν άπειρα και πολύτιμα λάφυρα και ο Μενέλαος πήρε πίσω την Ελένη του και συνέχισαν τη ζωή τους σα να μην είχε συμβεί τίποτα. Μετά τον θάνατό τους στην άλλη ζωή, η Ελένη θα παντρευτεί με γάμο λαμπρό, τον μόνο μνηστήρα που δεν τη διεκδίκησε εν ζωή. Τον Αχιλλέα! 

https://master-lista.blogspot.gr/

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την φτερωτή Νίκη της Σαμοθράκης


Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την 

φτερωτή Νίκη της Σαμοθράκης


φτερωτή νίκη της αυτοθρακίας
Η Νίκη της Σαμοθράκης ,  είναι ένα μαρμάρινο γλυπτό του 2ου αιώνα π.Χ. της ελληνικής θεάς Νίκης (Victory).
Η φτερωτή θεά της Νίκης που στέκονταν στην πλώρη ενός πλοίου ,αγνόησε το Ιερό των Μεγάλων Θεών στο νησί της Σαμοθράκης.
Οι Αρχαίοι Έλληνες θεοποιούσαν έννοιες όπως η ειρήνη, η τύχη, η εκδίκηση και η δικαιοσύνη από  πολύ νωρίς. Η νίκη ήταν μία από τις πρώτες από αυτές τις ενσαρκώσεις .
Το άγαλμα αποτελεί παράδειγμα της κίνησης, της χειρονομίας και της πλούσιας υφής της ωραιότερης ελληνιστικής γλυπτικής .
φτερωτή νίκη της αυτοθρακίας
Δημιουργήθηκε όχι μόνο για να τιμήσει τη θεότητα Νίκη, αλλά για να τιμήσει μια θαλάσσια μάχη . Παρέχει μια αίσθηση δράσης και θριάμβου, καθώς και απεικόνιση θριάμβου διάχυτη, σαν η θεά κατέβαινε να υψωθεί πάνω από τη πλώρη ενός πλοίου.
Η Ελληνιστική περίοδος είχε πολλές ναυτικές μάχες μεταξύ των βασιλείων που κληρονόμησαν οι διάδοχοι του 
Μεγάλου Αλεξάνδρου, καθώς πολέμησαν για τον έλεγχο του Αιγαίου . Οι στόλοι μάχης ήταν επομένως ζωτικής σημασίας στρατιωτικής ανωτερότητας. 
Αυτό το μνημείο ήταν πιθανώς ένα ex-voto ( ανάθημα ) που προσέφερε ο λαός της Ρόδου για τον εορτασμό μιας ναυτικής νίκης στις αρχές του δεύτερου αιώνα π.Χ.
Το άγαλμα δείχνει μια κυριαρχία της μορφής και της κίνησης που εντυπωσίασε τους κριτικούς και τους καλλιτέχνες με την ανακάλυψή του.
Το άγαλμα της νίκης της Σαμοθράκης αποτελείται από διάφορα κομμάτια μαρμάρου, σκαλισμένα χωριστά και στη συνέχεια 
συναρμολογημένα.
Συνολικά, η εργασία μετράει σε ύψος 5,57 μ. (18 πόδια 3 ιντσών) Το άγαλμα, κατασκευασμένο από λευκό μάρμαρο της Πάρου, βρίσκεται 2,75 m (9 πόδια) ψηλά , συμπεριλαμβανομένων των φτερών. Η βάση (2.01 μ., 6 πόδια 7 ιντσών) και το βάθρο (36 εκ., 1 πόδι 2 ιντσών) είναι γλυπτά από γκρίζο- άσπρου μάρμαρο από τα λατομεία του Λάρτου στη Ρόδο. Το πιο σκούρο χρώμα έρχεται σε αντίθεση με το άσπρο μάρμαρο του αγάλματος, αν και έχει σχηματιστεί πατίνα πάνω σε όλη την επιφάνεια του μνημείου.
φτερωτή-νίκη-της-samothrace-2
Η Νίκη βρέθηκε τον Απρίλιο του 1863 από μια γαλλική αποστολή με επικεφαλής τον ερασιτέχνη αρχαιολόγο Charles Champoiseau, αντιπρόεδρο της Αδριανούπολης (σύγχρονη Edirne). Τα περισσότερα απομεινάρια στάλθηκαν στο Παρίσι , όπου το ανακατασκευασμένο άγαλμα εγκαταστάθηκε στο Λούβρο το 1884 και τη τοποθέτηση του στη μεγάλη σκάλας Daru. (Η επανατοποθέτησή του αγάλματος στο κεφαλόσκαλο στην περίφημη σκάλα Daru, το 1945, θεωρήθηκε «ως ισχυρό σύμβολο της ανακτημένης ελευθερίας».)
Από το 1884, έχει προβάλλει εμφανώς στο Λούβρο και είναι ένα από τα πιο γνωστά γλυπτά του κόσμου. Ο HW Janson το περιέγραψε ως "το μεγαλύτερο αριστούργημα της ελληνιστικής γλυπτικής".
Θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους θησαυρούς του Λούβρου και από τα τέλη του 19ου αιώνα παρουσιάστηκε με τον πιο δραματικό τρόπο, στο κεφάλι της σαρωτικής σκάλας Daru.
φτερωτή νίκη της λάμπα της Σαμοθράκης
Μέχρι το φθινόπωρο του 1939, ο πόλεμος απείλησε να κατέβει στο Παρίσι, οπότε η Winged Victory ( Φτερωτή  Νίκη )  μαζί με μερικά άλλα ανεκτίμητα κομμάτια, όπως η Venus de Milo ( Η Αφροδίτη της Μήλου ) και οι Σκλάβοι του Μιχαήλ Αγγέλου, απομακρύνθηκαν για φύλαξη σε διάφορα αγροτικά και εξοχικά μέρη στη γαλλική ύπαιθρο.
Το 1950, ένα μέρος του δεξιού χεριού της ανακαλύφθηκε και ενώθηκε με το δάκτυλο του αντίχειρα και το δαχτυλίδι που είχε ανακαλυφθεί από αυστριακούς αρχαιολόγους. Σήμερα, στο αρχαιολογικό μουσείο της Σαμοθράκης βρίσκεται ένα γύψινο αντίγραφο του αγάλματος, μαζί με πολύ λίγα θραύσματα που βρέθηκαν πρόσφατα.
Το 2013 ξεκίνησε μια προσπάθεια αποκατάστασης για τη βελτίωση της εμφάνισης του γλυπτού. Αυτή ήταν η πρώτη 
λεπτομερής εξέταση των μεμονωμένων κομματιών του γλυπτού μέχρι σήμερα.
Πολλά αντίγραφα υπάρχουν σε μουσεία και γκαλερί σε όλο τον κόσμο, ένα από τα πιο γνωστά αντίγραφα βρίσκεται έξω από το καζίνο Palace Caesars στο Λας Βέγκας.
Το πρώτο τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA, το οποίο ανατέθηκε το 1930 και σχεδιάστηκε από τον Abel Lafleur, βασίστηκε στο .γλυπτό της Φτερωτής Νίκης της Σαμοθράκης.
http://justfunfacts.com/

Κύπρος: ♫ Το Λημέρι Του Δράκου…! ♫ [ Τραγούδι Για Τον Ήρωα Αγωνιστή Της ΕΟΚΑ Μάρκο Δράκο] (Video)

Κύπρος: 

♫ Το Λημέρι Του Δράκου…! ♫ [

Τραγούδι Για Τον Ήρωα Αγωνιστή Της ΕΟΚΑ

 Μάρκο  Δράκο]  (Video)


Ήρωας Μάρκος Δράκος (18/1/1958).

Γιατί επιτρέπουν το μπάχαλο;


Γιατί επιτρέπουν το μπάχαλο;



Η κυβέρνηση ανέχεται «μπάχαλους» και τάγματα ναζί μόνο και μόνο για να μη θίξει, με εικόνες καταστολής, τον πυρήνα των παραδοσιακών ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ
  
Του Κώστα Γιαννακίδη

Αν το indymedia δημοσίευε ένα πρόγραμμα δυναμικού ακτιβισμού και καταλήψεων, θα ήταν όλα πιο εύκολα. Οι πολίτες που κινούνται στις συγκεκριμένες περιοχές θα λάμβαναν τα μέτρα τους. Οι καταστηματάρχες θα φρόντιζαν τις βιτρίνες τους. Και οι αστυνομικοί θα έβρισκαν άλλο Everest.

Κάποια στιγμή όλο αυτό πρέπει να γίνει επαγγελματικό. Υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστούν άνθρωποι. Τουλάχιστον ας μείνουμε μόνο στις βιτρίνες που, αν μη τι άλλο, δίνουν και δουλειά σε αυτούς που τις αντικαθιστούν. Εννοείται ότι με τις καταλήψεις δεν ασχολείται κανείς αφού και ο φορολογούμενος έχει μάθει να συνεισφέρει στον ακτιβισμό ή στην επαναστατική εκτόνωση των «παιδιών». Αλλωστε στις καταλήψεις υπάρχει μία διαδικασία που εδώ και χρόνια έχουν εμπεδώσει οι πάντες. Τα «παιδιά» μπαίνουν στα γραφεία, οι υπάλληλοι αποχωρούν ησύχως, αφήνοντας εν λειτουργία τουλάχιστον έναν υπολογιστή με πρόσβαση στο internet.

Πριν την Πρώτη Φορά, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έλεγαν ότι τα ΜΑΤ δεν θα είναι πλέον απαραίτητα ως μηχανισμός καταστολής αφού η κυβερνώσα Αριστερά θα εξαλείψει τις κοινωνικές εντάσεις. Την ίδια περίοδο, όσοι κοίταζαν το ηθικό πλεονέκτημα με μισό μάτι, μουρμούριζαν ότι τουλάχιστον με ΣΥΡΙΖΑ θα μαζευτούν και οι μπάχαλοι των Εξαρχείων λόγω προνομιακών σχέσεων με ορισμένες από τις συνιστώσες. Αν μη τι άλλο, ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλαβάνου μόνο που δεν κάλυψε πολιτικά το ξέσπασμα βίας του 2008.

Σιγά μη μαζευτούν οι μπάχαλοι! Ακόμα και αν δεν βρήκαν συντρόφους στην κυβέρνηση, τουλάχιστον συναντήθηκαν με ανθρώπους που επιδεικνύουν κατανόηση, ειδικά αν βρίσκονται στην προεδρία της Βουλής. «Η κυβέρνηση δεν είναι υπέρ της ακραίας καταστολής» είπε σήμερα ο Πάνος Ρήγας, γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ. Κανένας δεν είναι. Όμως εδώ παίζουμε με τις λέξεις. Δηλαδή σε τι είδους καταστολή επιδίδεται η Αστυνομία αν τσιμπήσει ένα παλικάρι με τη βαριοπούλα στο χέρι; Και, τελικά, πώς μεταφράζεται όλο αυτό επιχειρησιακά; Πόσες βιτρίνες και πόσες καταλήψεις μπορεί να ανεχθεί η ήπια καταστολή; Και πόσα τάγματα των ναζί μπορεί επίσης να ανεχθεί; Γιατί εκεί μιλάμε για κανονικούς φονιάδες. Πήγαν να κάψουν ζωντανούς δεκάδες ανθρώπους και δεν άνοιξε μύτη, δεν είχαμε μία σύλληψη. Αλλά τούτοι έχουν και συμπάθειες στο εσωτερικό της Αστυνομίας…

Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση δεν θέλει στις τηλεοράσεις πλάνα με αστυνομικούς, μπάχαλους και χρυσαυγίτες να παίζουν ξύλο. Και εκτιμά ότι η φωτογραφία ενός αστυνομικού με υψωμένο γκλομπ θα διεγείρει αρνητικά αντανακλαστικά στον πυρήνα των παλαιών, παραδοσιακών ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που αφήνει και τους ναζί αμολημένους στις λαϊκές συνοικίες του Πειραιά. Σκοπός είναι η κοινή γνώμη να αντιμετωπίζει τους μπάχαλους ως αντίβαρο. Και ο τηλεθεατής θα το κάνει. Θα διαλέξει στρατόπεδο και, φυσικά, ο κανονικός άνθρωπος θα πάρει τους μπάχαλους, ξεχνώντας ότι όποιος και αν σε δείρει, η αίσθηση στα πλευρά σου είναι ίδια.

protagon.gr

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια

  Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...