Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Στη χώρα των εσχάτων πραγμάτων του Paul Auster

Στη χώρα των εσχάτων πραγμάτων του Paul Auster

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός, ίσως ένα δύο χρόνια, από τότε που πετύχαινα αναγνώστες στα μέσα μαζικής μεταφοράς να διαβάζουν μανιωδώς βιβλία του Paul Auster. Θυμάμαι μάλιστα έντονα ένα περιστατικό μιας κοπέλας που, απορροφημένη όπως ήταν από την Τριλογία της Νέας Υόρκης, σκόνταψε στον μπροστινό της. Ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω γιατί άργησα τόσο πολύ να διαβάσω κάποιο βιβλίο του. Τέλος πάντων, η αρχή έγινε και δεν το μετανιώνω. Αν μη τι άλλο, με τον κύριο Auster θα έχουμε μέλλον (περιμένουμε και την έκδοση του 4321 φέτος)!
Ο Paul Benjamin Auster, όπως είναι ολόκληρο το όνομά του, γεννήθηκε το 1947 στο New Jersey των Ηνωμένων Πολιτειών και σύντομα μετά τις σπουδές του στο πανεπιστήμιο της Κολούμπια έφυγε για την Γαλλία. Εκεί εργάστηκε ως μεταφραστής και έκανε τα πρώτα του λογοτεχνικά βήματα. Ήδη πριν από την επιστροφή του στην Αμερική είχε εκδώσει κάποια λογοτεχνήματά του, η αναγνώριση όμως από το κοινό ήρθε λίγο αργότερα με την αυτοβιογραφική Επινόηση της Μοναξιάς και την Τριλογία της Νέας Υόρκης. Από τότε μέχρι και σήμερα ο Auster παραμένει σταθερά στην κορυφή των αναγνωστικών προτιμήσεων. Βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε δεκάδες γλώσσες και ο ίδιος συνεχίζει απτόητος το συγγραφικό του έργο παρά τα 71 του χρόνια.
26166705_391602997935818_3867940166957471205_n.jpg
Όπως αναφέρω και στον πρόλογο, αυτή είναι η πρώτη μου επαφή με την πένα του Auster και, για να είμαι ειλικρινής, επέλεξα να ξεκινήσω με την Χώρα των εσχάτων πραγμάτων εντελώς τυχαία. Στην βιβλιοθήκη μου βρίσκονται ήδη η δημοφιλής Τριλογία, ο Αόρατος και το Παλάτι του Φεγγαριού, αλλά το μικρό μέγεθος της Χώρας και το συμπαθητικό της σχήμα μου έδωσαν μερικά κίνητρα παραπάνω για να ξεκινήσω από αυτή. Πριν μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από το βιβλίο, πρέπει να σας πω ότι δεν τα πάω καθόλου καλά με τα δυστοπικά μυθιστορήματα. Ξεκίνησα με το ασύγκριτο 1984 και τελείωσα με τον εξαιρετικό Θαυμαστό Καινούργιο Κόσμο ήδη από τα χρόνια του Λυκείου. Έπειτα ο κοινωνικός ζόφος και η πολιτειακή παρακμή έπαψαν να με συγκινούν και στράφηκα σε άλλα λογοτεχνικά είδη. Να όμως γιατί δεν πρέπει ποτέ να λες ποτέ• και η λογοτεχνία κάνει κύκλους!
Η Άννα Μπλουμ φεύγει από την πατρίδα και το σπίτι της για να αναζητήσει τον αδερφό της που έχει μυστηριωδώς χαθεί μερικούς μήνες πριν σε μια ξένη χώρα. Φτάνοντας στη χώρα (των εσχάτων πραγμάτων) έρχεται αντιμέτωπη με έναν κόσμο που καταρρέει, ένα αδιάφορο κυβερνητικό σύστημα και μια κοινωνία που έχει επιστρέψει για τα καλά στις πρωτόγονες ρίζες της. Οι άνθρωποι κλέβουν για να ζήσουν, είναι τέτοια η εξαθλίωση και η επιτακτική ανάγκη για τροφή που δεν υπάρχει χώρος για κανόνες και ηθική. Επικρατεί μονάχα ο νόμος της ζούγκλας. Σε αυτό τον κόσμο η Άννα ζει επιβιώνοντας. Λίγο πριν το τέλος, αν υπάρχει άραγε τέλος στο πηγάδι της εξαθλίωσης, μοναδικό της δεκανίκι είναι η καταγραφή όλων όσων έζησε. Γράφει λοιπόν ένα γράμμα στον πρώην εραστή της.
Αυτό το γράμμα διαβάζουμε ουσιαστικά και εμείς. Όλο το μυθιστόρημα είναι δοσμένο σε πρωτοπρόσωπη αφήγηση με έντονο εξομολογητικό ύφος. Ο Auster σε μεταφέρει με ευκολία στον παρακμάζοντα κόσμο της μυθοπλασίας του και σε κάνει μέτοχο των δυσκολιών και των δεινών της πρωταγωνίστριας. Η ροή της καταστροφής είναι δομημένη με προσοχή σαν ντόμινο, πέφτει το πρώτο και ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα.
Ναι, υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία ντρέπομαι. Η ζωή μου φαίνεται μερικές φορές σαν μια ατελείωτη σειρά από μεταμέλειες, λάθος αποφάσεις και ανεπανόρθωτα λάθη. Αυτό είναι το πρόβλημα όταν αρχίζεις να αναπολείς. Βλέπεις τον εαυτό σου όπως αληθινά ήταν και μένεις άναυδος. Βέβαια τώρα είναι πολύ αργά για συγγνώμες, το καταλαβαίνω αυτό. Είναι πολύ αργά για όλα, μόνο να συνεχίσω μένει. Αργά ή γρήγορα θα προσπαθήσω να τα πω όλα και δεν έχει σημασία ποιο θα ναι το πρώτο και ποιο το δεύτερο, ούτε βέβαια η χρονική τους σειρά. Όλα στριφογυρίζουν ταυτόχρονα στο κεφάλι μου, και μόνο το ότι καταφέρνω να ξεχωρίζω κάτι και να το αφηγούμαι, είναι θρίαμβος. Αν σε μπερδεύω έτσι, λυπάμαι. Όμως δεν έχω άλλη επιλογή παρά να καταγράφω με όση μεγαλύτερη ακρίβεια μπορώ.
Στη χώρα των εσχάτων πραγμάτων δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος. Ο αναγνώστης ακολουθεί την Άννα σε κάθε της βήμα από την στιγμή που πάτησε το πόδι της στη χώρα, αλλά δεν μαθαίνουμε σχεδόν καμία πληροφορία για το πως τα πράγματα έφτασαν σε αυτό το σημείο ή που θα καταλήξουν. Ο Auster προφανώς δεν ήθελε να φτιάξει ένα δυστοπικό σύμπαν όπως έχουν δημιουργήσει τόσοι άλλοι συνάδελφοί του. Ήθελε να απεικονίσει έναν συγκεκριμένο χώρο ένα συγκεκριμένο χρόνο υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες και σίγουρα τα κατάφερε.
Εμένα αυτή ακριβώς η αβεβαιότητα κάπως με ξενίζει. Θέλω να ξέρω όσο το δυνατόν περισσότερα για τους πρωταγωνιστές και το περιβάλλον στο οποίο τοποθετούνται. Αν μπορούσα να μπω στο μυαλό του συγγραφέα και να του αποσπάσω και άλλες πληροφορίες, θα το έκανα. Ο Auster δεν με αφήνει, αλλά δεν θα του κρατήσω κακία. Η πρώτη επαφή δεν ήταν όσο γοητευτική περίμενα, ήταν όμως αρκετά ενθαρρυντική για να συνεχίσω και με τα υπόλοιπα βιβλία του.
*Το Στη χώρα των εσχάτων πραγμάτων κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ζαχαρόπουλος σε μετάφραση του Άρη Σφακιανάκη.
https://stylerivegauche.wordpress.com/

ΣΟΦΟΚΛΗΣ - ΗΛΕΚΤΡΑ ( ΗΛΕΚΤΡΑ )

DOWNLOADS: Σοφοκλής – Ηλέκτρα…


#1.125 (PDF)


Διαβάστε το εδώ: ΗΛΕΚΤΡΑ

Δυόσμος και κανέλα -- Λάκης Χανιώτης & Λιζέτα Καλημέρη,

Λάκης Χανιώτης & Λιζέτα Καλημέρη, Δυόσμος και κανέλα

Δυόσμος και κανέλα
Μουσική: Λάκης Χανιώτης
Στίχοι: Λιζέτα Καλημέρη
Τραγούδι: Λιζέτα Καλημέρη
Δίσκος: Ζωή λαθραία (1997)
Έχω στον μικρό μου κόσμο
μια κανέλα κι ένα δυόσμο
αχ τι βάσανο γλυκό
να μοιράζομαι στα δυο
Το ’να την καρδιά ξυπνάει
τ’ άλλο λάγνα τη μεθάει
δεν μπορώ ν’ αποφασίσω
φεύγω αλλά γυρνάω πίσω
Η καρδιά όμως αντέχει
σαν μικρό παιδί που τρέχει
με πληγές στο γόνατο
το παιχνίδι είναι γλυκό
Δυόσμο και κανέλα έχω
τυραννιέμαι μα αντέχω
Δεν πειράζει, δεν πειράζει
δεν είναι όλα ήλιος
είναι και χαλάζι
https://thepoetsiloved.wordpress.com/

Βίκυ Παπαπροδρόμου:

Το φυτό με τις 60 διαφορετικές θεραπευτικές ιδιότητες

Το φυτό με τις 60 διαφορετικές θεραπευτικές ιδιότητες


Σχετική εικόνα


Στην αρχαιότητα έχαιρε μεγάλης αναγνώρισης από τους γιατρούς της εποχής
Ο Διοσκουρίδης και ο Ιπποκράτης οι οποίοι ανακάλυψαν την τσουκνίδα, τη χρησιμοποιούσαν για την αντιμετώπιση και την ανακούφιση πολλών συμπτωμάτων και ασθενειών.
Ο Ιπποκράτης σε ειδική συγγραφή βιβλίων με βάση τα βότανα και τα οφέλη τους ανέφερε 60 διαφορετικές φυσικές θεραπείες για διάφορες ασθένειες με βάση το φυτό αυτό, ενώ ο Γαληνός τη συνιστούσε ως διουρητικό και καθαρτικό. Με καταγωγή από την Ευρώπη η τσουκνίδα ανήκει στο γένος φυτών Urtica της οικογένειας Urticaceae. Το όνομα τους προέρχεται από το λατινικό ουσιαστικό uro που σημαίνει κάψιμο, ακριβώς λόγω του τσουξίματος που προκαλεί όταν έρχεται σε επαφή με το δέρμα. Υπάρχουν περισσότερα από 500 είδη σε όλο τον κόσμο, στην Ελλάδα όμως ευδοκιμεί ιδιαίτερα λόγω του κλίματος και της χλωρίδας της χώρας μας.
Ποιες είναι οι θεραπευτικές ουσίες της τσουκνίδας
Είναι πλούσια σε βιταμίνες A, C, E, Κ, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, φυλλικό οξύ.
Επίσης είναι πλούσια σε καλά λιπαρά οξέα.
Προδίδει στον οργανισμό ασβέστιο.
Περιέχει ομάδα ισχυρών αντιοξειδωτικών ουσιών τα φλαβονοειδή.
Περιέχει φυτικό σίδηρο.
Περιέχει πολλά ιχνοστοιχεία όπως κάλιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο, σε αρκετά μεγάλες συγκεντρώσεις.
Περιέχει επίσης και πολλά φυτοχημικά στοιχεία όπως το λυκοπένιο, β-καροτένιο, καφεϊκό οξύ και βεταΐνη, ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση έναντι της δημιουργίας ελεύθερων ριζών.
Η απουσία οξαλικού οξέος και οξαλικών αλάτων στο φυτό αυτό, βοηθά στην απορρόφηση ακόμα περισσότερης ποσότητας σιδήρου από τον οργανισμό, κάτι που δεν συμβαίνει με όλα τα λαχανικά που περιέχουν φυτικό σίδηρο, με αποτέλεσμα να τα τρώμε αλλά να μην απορροφούμε τον σίδηρο τους.
Επιπλέον, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που βοηθά ακόμα περισσότερο στην ολική απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.
Η περιεκτικότητα της σε σεκρετίνη, διεγείρει το πάγκρεας για την παραγωγή ινσουλίνης βοηθώντας στη διατήρηση της ευγλυκαιμίας στους διαβητικούς.
Η ισταμίνη που περιέχει, προσφέρει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση στα παρασκευάσματα και τα καταπλάσματα από το φυτό αυτό, ικανή να ανακουφίσει συμπτώματα φλεγμονών.
τσουκνίδα, όπως αναφέρει το xorisorianews.
Ποιες είναι οι θεραπευτικές ιδιότητες της τσουκνίδας
Η περιεκτικότητα της τσουκνίδας, των καταπλασμάτων, των αφεψημάτων και των διατροφικών παρασκευασμάτων που μπορούμε να φτιάξουμε από αυτή στις παραπάνω ουσίες, της προσδίδουν θεμελιώδεις για την θεραπευτική ιατρική ιδιότητες :
Η τσουκνίδα είναι βότανο στυπτικό,
και με διουρητικές ιδιότητες.
Πως μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέρη του φυτού σε διαφορετικές κατά περίπτωση χρήσεις. Τα φύλλα, οι μίσχοι και η ρίζα της μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αφεψήματα, για την παρασκευή τσάι, βάμματος ή καταπλασμάτων. Μπορεί όμως και να καταναλωθεί ως χορταρικό σε πολλές συνταγές και παρασκευές στην κουζίνα μας.
Η χρησιμοποίηση της τσουκνίδας παρόλα αυτά μπορεί να μην είναι ιδανική για διάφορες ασθένειες ή παθήσεις και για αυτόν τον λόγο καλό θα είναι να προηγείται η συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό, ιδίως αν λαμβάνουμε κάποιου είδους φαρμακευτική αγωγή.
Όπως όλα τα θεραπευτικά βότανα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βοηθήσουμε την υγεία μας, έτσι και με την τσουκνίδα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να μην κάνουμε υπερβολές στην χρήση και να μην θεωρούμε το οποιοδήποτε βότανο ή φυτό πανάκεια για όλα τα προβλήματα που απασχολούν την υγεία μας.
http://www.pronews.gr/
Το βρήκα στο :https://greek1.blogspot.gr/

ROSWELL ( ταινία του 1994 )



Roswell 1994


Νέο Μεξικό, 1947. Ο κύριος της Πολεμικής Αεροπορίας (MacLachlan) διερευνά τα συντρίμμια από ένα διαστημόπλοιο, το οποίο βρέθηκαν από τους καλλιεργητές. Οι εμπλεκόμενοι αναγκάζονται από το Πεντάγωνο να κλείσουν και να αρνηθούν στον Τύπο και στον τοπικό πληθυσμό πληροφορίες σχετικά με την ανακάλυψη. Επί τριάντα χρόνια, παρά τις πιέσεις που δέχεται, ο αξιωματικός ερευνά το γεγονός για λογαριασμό του μέχρις ότου φθάσει κάποια εκπληκτικά συμπεράσματα.

Ολόκληρη ταινία του 1994 , με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων

Ποιο ειναι το ιδανικο βαρος αναλογα με το υψος σας [πινακας]

Ποιο ειναι το ιδανικο βαρος αναλογα με το υψος σας [πινακας]

Αποτέλεσμα εικόνας για Αναλογία ,ύψους, βάρους


Το ιδανικό βάρος ενός ατόμου μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό από εκείνο ενός άλλου ατόμου και ας έχουν το ίδιο ύψος.
Εάν εσείς οι ίδιοι συγκρίνετε τον εαυτό σας με την οικογένεια και τους φίλους σας, τότε το πιο πιθανό είναι είτε να νομίζετε ότι δεν έχετε κανένα πρόβλημα, αν περιβάλλεστε από παχύσαρκα ή υπέρβαρα άτομα, είτε ότι έχετε πολύ σοβαρό πρόβλημα, αν όλοι γύρω σας έχουν σώμα... μοντέλου.
Ένας απλός, βασικός “μπούσουλας” για το ιδανικό βάρος, αφορά σαφέστατα το ύψος σας.
Για να προσδιορίσετε πόσο θα πρέπει να είναι το ιδανικό βάρος για εσάς θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας πολλούς παράγοντες, όπως η ηλικία, η αναλογία μυών-λίπους, το ύψος, το φύλο και η πυκνότητα των οστών σας.
Ιδανικό βάρος: Αμφιλεγόμενος, αλλά επικρατέστερος ο ΔΜΣ ως μέθοδος υπολογισμού
Ορισμένοι γιατροί υποστηρίζουν ότι η μέθοδος που δίνει καλύτερα από τις άλλες την απάντηση σε αυτό το θέμα είναι ο υπολογισμός του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Άλλοι, πάλι, υποστηρίζουν ότι ο ΔΜΣ είναι ένα πρόχειρο εργαλείο, δεδομένου ότι δεν λαμβάνει υπόψιν την μυϊκή μάζα και αντιπροτείνουν ότι η αναλογία μέσης-γοφών είναι καλύτερη μέθοδος.
Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε και εσείς να κοιτάξτε πόσο πρέπει να ζυγίζετε περίπου, ανάλογα με το ύψος σας. Στον κάθετο άξονα είναι το βάρος σε κιλά και στον οριζόντιο άξονα είναι το ύψος σε εκατοστά.

Μεγάλη Προσοχή: Οι άντρες έχουν γενικά μεγαλύτερο βάρος από τις γυναίκες του ίδιου ύψους.
Επισήμανση: Το πράσινο χρώμα δείχνει το ιδανικό βάρος, το πορτοκαλί χρώμα δείχνει ότι είστε υπέρβαροι, το κόκκινο χρώμα ότι είστε παχύσαρκοι και το κίτρινο χρώμα ότι βρίσκεστε στο άλλο (επίσης ανθυγιεινό) άκρο του φάσματος και είστε λιποβαρείς.
http://www.xaftas.com/neote?p=3971

Πέμπτη ασθένεια: Πόσο επικίνδυνη είναι;

Πέμπτη ασθένεια: 

Πόσο επικίνδυνη είναι;

λοιμώδες ερύθημα
Προσβάλλει κυρίως τα παιδιά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν νοσούν και ενήλικες. Παρόλο που, σε γενικές γραμμές, η πέμπτη ασθένεια είναι μια ήπια λοίμωξη, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες μπορεί να γίνει αρκετά επικίνδυνη.
Είναι μία από τις πέντε κοινές μεταδοτικές ασθένειες της παιδικής ηλικίας, που προκαλούν πυρετό και εξάνθημα (ιλαρά, ερυθρά, παρωτίτιδα και οστρακιά). Για την ακρίβεια είναι η 5η κατά σειρά, εξ ου και η ονομασία της. Η τεχνική ονομασία της, ωστόσο, είναι «λοιμώδες ερύθημα».
Η νόσος οφείλεται στον παρβοϊό Β19. Είναι πιο συχνή σε παιδιά 5 – 14 ετών και εμφανίζεται συχνότερα στα τέλη του χειμώνα ή νωρίς την άνοιξη.
Ποια είναι τα συμπτώματα;
Η ασθένεια προηγείται του εξανθήματος κατά επτά έως 10 ημέρες. Τα συμπτώματα είναι συνήθως τόσο ήπια και μοιάζουν με αυτά του κοινού κρυολογήματος, ώστε οι γονείς συχνά δεν την αντιλαμβάνονται. Περιλαμβάνουν πυρετό, ο οποίος μπορεί να συνοδεύεται από πονοκέφαλο, κοκκινωπά μάτια, κόπωση και πονόλαιμο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, δεν υπάρχουν καθόλου συμπτώματα.
Αφού η μεταδοτική περίοδος περάσει, συχνά αναπτύσσεται ένα κόκκινο εξάνθημα στα μάγουλα των παιδιών, σα να τα έχουν χαστουκίσει (εξού και το παρατσούκλι).
Αυτό εξασθενίζει και γίνεται ένα ροζ «δαντελωτό» μοτίβο, καθώς εξαπλώνεται στον κορμό, τα χέρια, τους μηρούς και τους γλουτούς.
Η σωματική δραστηριότητα ή το μπάνιο ενδέχεται να επιδεινώσουν το εξάνθημα, το οποίο μπορεί να προκαλεί φαγούρα. Σε κάποιες περιπτώσεις, το παιδί μπορεί, μαζί με το εξάνθημα, να εμφανίσει και πόνο στις αρθρώσεις, κατάσταση η οποία απαιτεί ιατρική φροντίδα.
Αν ένας ενήλικας «κολλήσει» την πέμπτη ασθένεια από το παιδί του, ενδεχομένως να αντιμετωπίσει πόνο στις αρθρώσεις και πρήξιμο, για λίγες εβδομάδες. Παρόλο που αυτά τα συμπτώματα ίσως να είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά και επώδυνα, είναι παροδικά.
5thdisease
Τι πρέπει να κάνω αν το παιδί μου νοσήσει;
Δεν υπάρχει κάποιο φάρμακο που να θεραπεύει την ασθένεια. Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης είναι να το κρατήσετε στο σπίτι και να του δίνετε άφθονα υγρά. Από εκεί και πέρα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα με μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, όπως για παράδειγμα μια καταπραϋντική αλοιφή ή ένα αντιπυρετικό για παιδιά. Από τη στιγμή που εμφανίζεται το εξάνθημα, το παιδί σας δεν μεταδίδει την ασθένεια και μπορεί να πάει στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο χωρίς πρόβλημα.
Έχει επιπλοκές;
Αν και η πέμπτη ασθένεια θεωρείται γενικά μια ήπια ιογενής λοίμωξη, ενδέχεται να είναι επικίνδυνη για ένα παιδί που έχει κάποια αιμολυτική νόσο (μεσογειακή ή δρεπανοκυτταρική αναιμία). Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επισκεφθείτε αμέσως τον παιδίατρο. Το ίδιο ισχύει και για τα ανοσοκατασταλμένα άτομα ή αυτά που κάνουν χημειοθεραπεία.
Τα κορίτσια μεγαλύτερης ή εφηβικής ηλικίας μπορεί να αναπτύξουν μια μορφή αρθραλγίας και αρθρίτιδας, με πόνο και πρήξιμο στις αρθρώσεις, σε χέρια και πόδια. Η αρθρίτιδα αυτή μπορεί να κρατήσει εβδομάδες, αλλά δεν αφήνει κατάλοιπα ούτε γίνεται χρόνια, ωστόσο, ενδέχεται να χρειαστεί θεραπεία με αντιφλεγμονώδη από τον παιδίατρο.
Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απειλήσει τη ζωή ενός εμβρύου κατά το πρώτο μισό της εγκυμοσύνης, γι΄αυτό και οι έγκυες γυναίκες θα πρέπει να αποφεύγουν την επαφή με παιδιά που νοσούν.
Ο κύκλος της ασθένειας συνήθως διαρκεί περίπου 10 ημέρες. Το εξάνθημα μπορεί να εμφανιστεί ξανά για αρκετές εβδομάδες αργότερα, να επιδεινώνεται από το φως του ήλιου, τον πυρετό, την ζέστη ή ακόμη και άγχος, αλλά αυτό δεν σηματοδοτεί την επιστροφή της ασθένειας. Καλέστε τον παιδίατρό σας αν ο πυρετός του παιδιού σας διαρκεί περισσότερο από λίγες ημέρες ή ξεπεράσει τους 39 βαθμούς, καθώς μπορεί να οφείλεται σε κάποια άλλη λοίμωξη.
Μπορεί να προληφθεί;
Προφυλακτικό εμβόλιο για τη συγκεκριμένη λοίμωξη δεν υπάρχει. Όπως ισχύει και για τις περισσότερες μεταδοτικές νόσους, ο καλύτερος τρόπος για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες αποφυγής της είναι το καλό και τακτικό πλύσιμο των χεριών και η αποφυγή μοιράσματος σκευών φαγητού με άλλα άτομα. Να θυμάστε ότι ο ιός μεταδίδεται πριν εμφανιστεί το εξάνθημα. Όταν εμφανίζεται το εξάνθημα, ο ιός δεν μεταδίδεται πια, οπότε η επαφή με τα άτομα αυτά είναι πλέον ασφαλής.
http://www.mononews.gr/

Σάλος με νέα θεωρία συνωμοσίας ότι η NASA κρύβει εξωγήινους

Σάλος με νέα θεωρία συνωμοσίας ότι η NASA κρύβει εξωγήινους

Νέες θεωρίες συνωμοσίας για την ύπαρξη εξωγήινων πυροδότησε ένα βίντεο που δημοσίευσε η ομάδα Secure 10.



Η ομάδα ισχυρίζεται ότι το βίντεο τραβήχτηκε από αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και αποδεικνύει, σύμφωνα με αυτή, ότι η NASA γνωρίζει για την ύπαρξη εξωγήινων, αλλά κρύβει επιμελώς τα στοιχεία. Στο βίντεο φαίνεται ο αστροναύτης να κατεβάζει απότομα το χέρι του, για να κρύψει υποτίθεται μια λάμψη στον ουρανό, που για τους συνωμοσιολόγους είναι UFO.

Η λάμψη πράγματι φαίνεται, ωστόσο όπως έχει τονίσει και στο παρελθόν εκπρόσωπος της NASA, “αντανακλάσεις από τα παράθυρα του σταθμού ή το διαστημόπλοιο εμφανίζονται συνήθως ως αντικείμενα στις φωτογραφίες και τα βίντεο“.

Δείτε το βίντεο:


https://master-lista.blogspot.gr/

Ελλάνια Διάνθη

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Ούτε χρόνος

Ούτε χρόνος

Για τον άνθρωπο που γνωρίζει το αιώνιο δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χώρος.
Ο χώρος κι ο χρόνος είναι πραγματικότητα για τον άνθρωπο που είναι ακόμα ανολοκλήρωτος και γι' αυτόν ο χώρος είναι διαιρεμένος σε διαστάσεις κι ο χρόνος σεπαρελθόν, παρόν και μέλλον. Κοιτάζει πίσω του και βλέπει τη γέννησή του, τα αποκτήματα του και όλα όσα έχει απορρίψει. Το μέλλον τροποποιεί συνέχεια το παρελθόν και πάντα προστίθεται σ' αυτό. Ο άνθρωπος στρέφει το βλέμμα του από το παρελθόν στο μέλλον όπου τον περιμένουν ο θάνατος, το άγνωστο, το σκοτάδι, το μυστήριο.
Γοητευμένος απ' αυτά δεν μπορεί πια να ξεκολήσει από πάνω τους. Το μυστήριο του μέλλοντος κρύβει γι' αυτόν την εκπλήρωση όλων των πόθων του που του έχει αρνηθεί το παρελθόν και στα όνειρά του πετάει σε εκείνον τον λαμπερό ορίζοντα όπου πρέπει να υπάρχει η ευτυχία, εκεί όπου πρέπει να την αναζητήσει.
Ολέθριο λάθος!
Ποτέ κανείς δε θα διεισδύσει στο απέραντο μυστήριο του μέλλοντος -αδιαπέραστου μέσα στο εφήμερο της ίδιας του της ψευδαίσθησης- ούτε προφήτης ούτε μάγος ούτε Θεός! Αλλά αντιθέτως θα είναι το μυστήριο που θα καταβροχθίσει τον άνθρωπο, που δε θα τον αφήσει να ξεφύγει, που θα του κομματιάσει τον πρωταρχικό λόγο της ζωής του.
Η ζωή δεν μπορεί να πλησιαστεί μέσα από το παρελθόν ούτε από τους αντικατοπτρισμούς του μέλλοντος, Η ζωή δεν μπορεί να πλησιαστεί ούτε με μεσάζοντες ούτε να κατακτηθεί για χάρη κάποιου άλλου.
Αυτή η ανακάλυψη μπορεί να γίνει μόνο στο άμεσο παρόν -από κάθε άνθρωπο ξεχωριστά και όχι για τους άλλους- από τον ανθρώπινο ον που έχει γίνει το αιώνιο “Εγώ”. Αυτό το αιώνιο “Εγώ” είναι δημιουργημένο από την τελειοποίηση της αυτοτελειοποίησης στην οποία περιέχονται τα πάντα, ακόμα και οι ανθρώπινες ατέλειες. Καθώς ο άνθρωπος δεν έχει φτάσει σ' αυτή την κατάσταση, της ζωής στο παρόν, ζει στο παρελθόν για το οποίο λυπάται, ζει στο μέλλον όπου ελπίζει, αλλά δεν ζει ποτέ στο παρόν το οποίο αγνοεί. Αυτό είναι που συμβαίνει με όλους τους ανθρώπους.
Το “Εγώ”, ζυγιάζεται ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον, σαν τίγρη που αιωρείται έτοιμη να πηδήξει, σαν αετός έτοιμος να πετάξει, σαν βέλος τη στιγμή που ελευθερώνεται από το τόξο.
Αυτή η στιγμή της ισορροπίας, της μεγάλης έντασης, είναι “δημιουργία”. Είναι η πληρότητα όλης της ζωής, είναι αιωνιότητα.

Τζίντου Κρισναμούρτι

Ο Κρισναμούρτι θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους στοχαστές και πνευματικούς δασκάλους όλων των εποχών. Δεν ανέπτυξε καμία φιλοσοφική θεωρία ή θρησκεία, αλλά μίλησε, κυρίως, για πράγματα που αφορούν όλους μας, για τα προβλήματα της ζωής μας στις σύγχρονες κοινωνίες όπου επικρατούν η βιαιότητα και η διαφθορά, για την αναζήτηση της ασφάλειας και της ευτυχίας, αλλά και για την ανάγκη του ανθρώπου να ελευθερωθεί από τα εσωτερικά εμπόδια του φόβου, του θυμού, του πόνου και της θλίψης. Εξήγησε με μεγάλη ακρίβεια τους λεπτούς μηχανισμούς του νου και τόνισε την ανάγκη για στοχασμό και πνευματικότητα στην καθημερινή μας ζωή.

Λουδοβίκος των Ανωγείων & Φίλιππος Γράψας: Αϊ-Γιώργης (με τη Μαριώ)

Λουδοβίκος των Ανωγείων & Φίλιππος Γράψας: Αϊ-Γιώργης (με τη Μαριώ)

Αϊ-Γιώργης
Μουσική: Λουδοβίκος των Ανωγείων
Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Τραγούδι: Μαριώ
Δίσκος: Ένα γράμμα στον πατέρα μου (2003)
Ταξίδι απ’ τα Επτάνησα
κι η Σαλονίκη μάγισσα
σε κράτησε δικό της
Βρήκε η αγάπη αφορμή
διάλεξε τη σωστή στιγμή
πήρε το μερτικό της
Δίπλα σου που μεγάλωσα
πόσες φορές καμάρωσα
το φως που ’χε η καρδιά σου
την περηφάνια της ματιάς
τη μυρωδιά της αγκαλιάς
την τρυφερότητά σου
Ποιος περνάει έξω στο δρόμο
μ’ ένα σύννεφο στον ώμο
Αϊ-Γιώργης που γυρίζει τραυματίας
το Σαράντα απ’ τα βουνά της Αλβανίας
Ποιος κρατάει εκεί στ’ αστέρια
την πανσέληνο στα χέρια
Αϊ-Γιώργης να μου φέγγει κάθε νύχτα
της ζωής του το λαμπρό εν τούτω νίκα
Πάλευες πάντα τον καιρό
μα είχες γυναίκα θησαυρό
κι άντεξες το τιμόνι
Κι αν στη ζωή τα πάντα ρει
ακούω το βήμα σου βαρύ
στης μνήμης μου τ’ αλώνι
Ποιος περνάει έξω στο δρόμο
μ’ ένα σύννεφο στον ώμο
Αϊ-Γιώργης που γυρίζει τραυματίας
το Σαράντα απ’ τα βουνά της Αλβανίας
Ποιος κρατάει εκεί στ’ αστέρια
την πανσέληνο στα χέρια
Αϊ-Γιώργης να μου φέγγει κάθε νύχτα
της ζωής του το λαμπρό εν τούτω νίκα
https://thepoetsiloved.wordpress.com/

Steven Brill – Ο Θάνατος της Αλήθειας

  Steven Brill   Ο Θάνατος της Αλήθειας Αντικλείδι Ο Θάνατος της Αλήθειας : Το βιβλίο του  Steven Brill  για την παραπληροφόρηση στα social ...