Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Η γλώσσα του Θεού




  "Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα με την οποία ο Θεός έχει γράψει το σύμπαν." -Galileo Galilei
Μετάφραση σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα

"Η Φιλοσοφία της φύση είναι γραμμένη σε αυτό το εξαιρετικό βιβλίο που παρόμοιο δεν έχει ξαναγραφτεί - εννοώ το σύμπαν - αλλά δεν μπορούμε να το καταλάβουμε, αν πρώτα δεν μάθουμε τη γλώσσα και κατανοήσουμε τα σύμβολα με τα οποία είναι γραμμένο. Το βιβλίο είναι γραμμένο σε μαθηματική γλώσσα και τα σύμβολα είναι τρίγωνα, κύκλοι και άλλα γεωμετρικά σχήματα, χωρίς τη βοήθεια των οποίων είναι αδύνατο να κατανοήσει κάποιος μια λέξη από αυτό, χωρίς την οποία κάποιος περιπλανιέται μάταια μέσα από ένα σκοτεινό λαβύρινθο ".   - Galileo Galilei
"Αν γνωρίζατε  μόνο το μεγαλείο των αριθμών 3, 6 και 9, τότε θα είχατε ένα κλειδί για το σύμπαν." - Nicola Tesla
Η γλώσσα του Θείου Αρχιτέκτονα
Οι μύθοι της δημιουργίας πολλών παραδόσεων περιγράφουν το σύμπαν ως έργο ενός Θεϊκού αρχιτέκτονα που χρησιμοποιεί "την ιερή γεωμετρία" να ξεδιπλώνει τις διαστάσεις ενός όμορφου σύμπαντος, σοφά σχεδιασμένου σε κάθε πτυχή του, και να διέπεται ακριβώς από τις αναλογίες των γεωμετρικών σχημάτων και τις διαδικασίες της φύσης.
 
Η γλώσσα του Θεού είναι η μαθηματική γλώσσα των αριθμών, οι αναλογίες και  η (ιερή) γεωμετρία.
«Όπως πάνω, έτσι κάτω" - τα λόγια αυτά κυκλοφορούν σε όλους τους απόκρυφους και μαγικούς κύκλους, και προέρχονται από τα Ερμητικά κείμενα. Η ιδέα για πρώτη φορά αναφέρθηκε στο Σμαραγδένιο πίνακα του Ερμή του Τρισμέγιστου , σύμφωνα με τα λόγια "Αυτό που είναι κάτω αντιστοιχεί σε αυτό που είναι πάνω, και αυτό που είναι πάνω, αντιστοιχεί σε αυτό που είναι κάτω, ολοκληρώνει το θαύμα της Ολότητας του Ενός "

Ολόκληρο το σύμπαν (συμπεριλαμβανομένου του ηλιακού μας συστήματος, καθώς και τα άτομα, το DNA και οι μορφές- ζωής) αποκαλύπτει τα μυστικά της ισορροπίας, το ρυθμό, το ποσοστό και την ενότητα στην πολυμορφία, τη φράκταλ διασύνδεση των τμημάτων μεταξύ τους και με το σύνολο. Αυτή η αρμονία εκφράζεται από ορισμένους αριθμούς "κλειδία": την ακολουθία Φιμπονάτσι  ή Φ, το π και το "e".
Στα Μαθηματικά, οι Αριθμοί Φιμπονάτσι είναι οι αριθμοί της παρακάτω ακέραιης ακολουθίας:  0 1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89 144 233 377 610 987 1597 2584 4181 6765
Ένα απλό αριθμητικό μοτίβο, γνωστό ως Σειρά Fibonacci , βρίσκεται στην καρδιά της θαυμάσιας αρχιτεκτονικής σχεδίασης της ζωής και της ανάπτυξης.
Αυτές οι λίγες εξισώσεις είναι οι "σπόροι" του Θεού το  "το μεγάλο σχέδιο"  (το "δακτυλικό αποτύπωμα" του Θεού):
π = (6/5) * φ 2
 Η ταυτότητα του Όιλερ (Euler's identity) στη μαθηματική ανάλυση, είναι η εξίσωση
όπου
e είναι ο αριθμός του Όιλερ, η βάση των φυσικών λογαρίθμων,
i είναι ο φανταστικός αριθμός του οποίου το τετράγωνο ισούται με μείον ένα , και
π ο λόγος του μήκους της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρό του.
Φ είναι ο αριθμός η χρυσή αναλογία 1.618034
( Σ.Μ. Τα πηλίκα των διαδοχικών αριθμών της ακολουθίας Φιμπονάτσι τείνουν στον άρρητο αριθμό
Φ = ½ ( 1 + √5 ) = 1,618033989...
Ο αριθμός Φ λέγεται και αριθμός της χρυσής τομής, αφού παριστάνει το χωρισμό ευθυγράμμου τμήματος σε μέσο και άκρο λόγο.
 1. Τα περισσότερα τριφύλλια έχουν τρία ή πέντε φύλλα ενώ τα τετράφυλλα τριφύλλια είναι πολύ σπάνια όπως λέγει και το τραγούδι.
2. Οι περισσότερες μαργαρίτες έχουν 34, 55 ή 89 πέταλα που είναι αριθμοί Fibonacci.
3. Το άγριο τριαντάφυλλο, η νεραγκούλα, ο καπουτσίνος και η ακουιλέγια εμφανίζονται συνήθως με 5 πέταλα ενώ το αστράκι και η πικραλίδα με 21.
4. Το χρυσάνθεμο έχει συνήθως  34 πέταλα όπως και ο ηλίανθος).
Μετάφραση σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα
                   

Μαθηματική ομορφιά της ταυτότητας του Euler
Ταυτότητα του Όιλερ θεωρείται από πολλούς αξιοσημείωτη για τη μαθηματική ομορφιά της. Αυτές οι τρεις βασικές αριθμητικές πράξεις συμβαίνουν ακριβώς μαζί: πρόσθεση, πολλαπλασιασμός και ύψωση σε δύναμη. 
Η ταυτότητα συνδέει επίσης πέντε θεμελιώδεις μαθηματικές σταθερές:
Τον αριθμός 0, χαρακτηριστικό της  ταυτότητας
Τον αριθμός 1, χαρακτηριστικό της πολλαπλασιαστικής ταυτότητας (το ουδέτερο στοιχείο)
Τον αριθμός π , το οποίος είναι πανταχού παρόν στην τριγωνομετρία, στη γεωμετρία του ευκλείδειου χώρου, και τα αναλυτικά μαθηματικά (π = 3,14159265 ...)
Τον αριθμός e, η βάση των φυσικών λογαρίθμων, η οποία εμφανίζεται σε μεγάλο βαθμό στην μαθηματική και επιστημονική ανάλυση (e = 2,718281828 ...). Και οι δύο "π" και "e" είναι  
υπερβατικοί αριθμοί.

Τον αριθμός i, τη φανταστική μονάδα των μιγαδικών αριθμών, ένα πεδίο αριθμών που περιέχει τις ρίζες όλων των πολυωνύμων (που δεν είναι σταθερές), και η μελέτη του οποίου οδηγεί σε βαθύτερη γνώσεις σχετικά με πολλούς τομείς της άλγεβρας και λογισμού, όπως τον ολοκληρωτικό λογισμό. (Σ.Μ. Αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι κάτι μη υπαρκτό στην πραγματικότητα το (
i) μπορεί και περιγράφει υπαρκτά πράγματα).
Επιπλέον, στην άλγεβρα και σε άλλους τομείς των μαθηματικών, οι εξισώσεις έχουν συνήθως γραμμένο το μηδέν στη μία πλευρά με το σύμβολο του ίσον.
Μια δημοσκόπηση των αναγνωστών που διεξήχθη από το περιοδικό Mathematical Intelligencer  ανέδειξε την ταυτότητα του Euler ως το "πιο όμορφο θεώρημα στα μαθηματικά". Μια άλλη δημοσκόπηση των αναγνωστών που διεξήχθη από το περιοδικό Physics World, το 2004, επέλεξε την ταυτότητα του Euler μαζί με τις εξισώσεις του Maxwell (του ηλεκτρομαγνητισμού) ως τις «σπουδαιότερες εξισώσεις που εμφανίστηκαν ποτέ"   - Βικιπαίδεια
Ένα απλό αριθμητικό μοτίβο, γνωστό ως Σειρά Fibonacci , βρίσκεται στην καρδιά της θαυμάσιας αρχιτεκτονικής σχεδίασης της ζωής και της ανάπτυξης 
π και φ
π = (6/5) * φ 2
 300 * π = 360 * φ 2
Για ένα κύκλο με ακτίνα = 1 παίρνουμε αυτή την εξίσωση για την
περιφέρειά του (κατά προσέγγιση)  :
2 * π = (360/150) * φ 2
Υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να γράψουμε αυτή την εξίσωση:
π - φ 2 = 0,2 * φ 2
που δίνει αποτέλεσμα:
π - φ 2  = 0,5236 
Είναι ο Βασιλικός ιερός πήχης κατά Ηρόδοτο σε μέτρα
(μονάδα μήκους που χρησιμοποιείτο από τους αρχαίους Αιγυπτίους κατά τη διάρκεια της κατασκευής των πυραμίδων)

3: 6: 9
"Αν ήξερες μόνο το μεγαλείο των αριθμών 3, 6 και 9, τότε θα είχατε ένα κλειδί για το σύμπαν." - -N.Tesla Δείτε το παρακάτω αξιόλογο βίντεο.

Ίσως Τέσλα είχε κατά νου ένα άλλο πράγμα εντελώς . Πρόκειται ουσιαστικά βασισμένο στην ενέργεια / τα πεδία / τη συνείδηση, που ισοδυναμούν με την ηλεκτρική ενέργεια / το μαγνητισμό /τη συνείδηση, που απαρτίζεται η Τριάδα. Η ενέργεια είναι η θεϊκή σπίθα σας, και το πεδίο είναι η περιοχή που υπάρχει μέσα σας. Τα 2 πράγματα που επιτρέπουν στη συνείδηση να απομονώσουν την ουσία του ηλεκτρισμού και του μαγνητισμού.  Το ΤΙΠΟΤΑ στο φυσικό σύμπαν υπάρχει έξω από την ενέργεια και το πεδίο ... μόνο τότε μπορεί η συνείδηση να κατοικεί μέσα σε μία υλική ύπαρξη.
3: 6: 9 ; ... Ίσως αυτοί οι αριθμοί είχαν σκόπιμα εκφραστεί από τις πυραμίδες της Γκίζας ... Υπάρχουν 9 πυραμίδες στο οροπέδιο της Γκίζας: 3 μεγάλες πυραμίδες και 6 μικρές "δορυφορικές" πυραμίδες. Επίσης, ο σχεδιασμός της Δεύτερης Πυραμίδας του Χεφρήνου, γνωστή επίσης και ως Πυραμίδα του Κχεφρέν της Γκίζας βασίζεται σε αναλογία 9: 6.
Σημείωση: 6: 5 είναι μια άλλη ειδική αναλογία που χρησιμοποιείται στην αρχαιότητα
Η σειρά Fibonacci έχει ένα μοτίβο που επαναλαμβάνεται κάθε 24 αριθμούς
Αριθμητική μείωση είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται στην ανάλυση των αριθμών κατά την οποία όλες οι ψηφία ενός αριθμού αθροίζονται μέχρι να μείνει μόνο ένα ψηφίο ως αποτέλεσμα. Ως παράδειγμα, η αριθμητικό μείωση του 256 είναι 4 επειδή 2 + 5 + 6 = 13 και 1 + 3 = 4. Εφαρμόζοντας αριθμητική μείωση με τη σειρά Fibonacci παράγει μια άπειρη σειρά 24 επαναλαμβανόμενο ψηφία:
1, 1, 2, 3, 5, 8, 4, 3, 7, 1, 8, 9, 8, 8, 7, 6, 4, 1, 5, 6, 2, 8, 1, 9
Εάν πάρετε τα πρώτα 12 ψηφία και να τα προσθέσετε στα δεύτερα δώδεκα ψηφία και εφαρμόσετε την αριθμητική μείωση με το αποτέλεσμα, θα διαπιστώσετε ότι όλοι έχουν μια τιμή 9.
Τα πρώτα 12 ψηφία:               1 1 2 3 5 8 4 3 7 1 8 9
Τα δεύτερα 12 ψηφία:             8 8 7 6 4 1 5 6 2 8 1 9
Προσθέστε σειρές 1 και 2:      9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 18
Τελική αριθμητική μείωση - Προσθέστε ψηφία του αποτελέσματος: 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
Η μοτίβο αυτό μελετήθηκε τόσο από τον Joseph Turbeville και στη συνέχεια και πάλι από μαθηματικό με το όνομα της Jain .

Marko Rodin και το σωματιδίο του Θεού

Marko Rodin έχει πράγματι ανακαλύψει το μυστικό για τα 3,6 και 9. 
Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι κάθε αριθμός που είναι πάνω από την τιμή 9 πρέπει να προστεθούν τα ψηφία του μαζί για να δώσουν ένα μονοψήφιο αριθμό.Έτσι, αυτό σημαίνει ότι αν έχουμε έναν αριθμό 26, προσθέτουμε 2 + 6 για να πάρουμε 8, το οποίο είναι της " αρχέτυπο". Αν το κάνουμε αυτό για όλους τους αριθμούς, ενώ διπλασιάζουμε η μειώνουμε κατά το ήμισυ, έχουμε ένα σχέδιο.
Αυτό. Το μυστικό για το Σύμπαν είναι ο διπλασιασμός και η μείωση κατά το ήμισυ.
Ας διπλασιάσουμε τον αριθμό 1 και εν συνεχεία κάνουμε μείωση, θα διαπιστώσουμε τι μοτίβο που παίρνουμε.
1μετά την μείωση γίνεται 1
2,,,,,,2
4,,,,,, 4
8,,,,,, 8
16 μετά την μείωση γίνεται 7   (1 + 6 = 7)
32,,,,,, 5   (3 + 2 = 5)
Εμφανίζεται το μοτίβο 1,2,4,8,7,5
Αν συνεχίσουμε αρχίζει η επανάληψη των 1,2,4,8,7,5
64,,,,,, 1   (6 + 4 = 10, 1 + 0 = 1)
128 ,,,,,,2   (1 + 2 + 8 = 11, 1 + 1 = 2)
256 μετά την μείωση γίνεται 4   (2 + 5 + 6 = 13, 1 + 3 = 4)
512,,,,, 8   (5 + 1 + 2 = 8)
1024 ,,,,,,7   (1 + 0 + 2 + 4 = 7)
2048,,,,,,5   (2 + 0 = 4 + 8 = 14, 1 + 4 = 5)
Παρατηρούμε δεν εμφανίζονται τα 3,6,9
Στην πραγματικότητα, κάθε 6 σειρές τα ίδια νούμερα επαναλαμβάνονται επί άπειρο με αυτόν τον τρόπο.
Μπορείτε επίσης να κάνετε το ίδιο με μείωση κατά το ήμισυ, ή διαίρεση του 1 σε πολλά μέρη.
Τέλος πάντων .. υπάρχουν περισσότερα, που τα 3, 6, και 9 δεν είναι ποτέ παρόντες μεταξύ άλλων αριθμών στο διπλό σύστημα.
Αν εφαρμόσουμε τον διπλασιασμό  στο 3 ή 6 έχομε
3
6
12 (1 + 2 = 3)
24 (2 + 4 = 6)
48 (4 + 8 = 12, 1 + 2 = 3)
96 (9 + 6 = 15, 1 + 5 = 6)
Τα 3 και 6 του συνεχώς ταλαντώνονται πέρα ​​δώθε μεταξύ τους στο σύστημα κατά τον διπλασιασμό και τη μείωση κατά το ήμισυ.
Τώρα ας διπλασιάσουμε ή πολλαπλασιάσουμε το 9.
9
18 (1 + 8 = 9)
27 (2 + 7 = 9)
36 (3 + 6 = 9)
45 (4 + 5 = 9)
54 είναι η ανάποδη εικόνα του 45 .
63  του  36 κλπ
72
81
90
99
Έτσι, 9 είναι το αμετάβλητο, ο αταλάντευτος αριθμός που δεν χάνει ποτέ πραγματικά την αληθινή του ταυτότητα, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε μία διαρκώς μεταλλασσόμενη κατάσταση.
 Παρακολουθήστε βίντεο 
Marko Rodins στο YouTube και απλά να προσπαθήστε να καταλάβετε τι λέει. Βασικά έχει βρει στα μαθηματικά τον πραγματικό «σωματίδιο του Θεού» ή σωματίδιο του Πνεύματος, που είναι γνωστό ως Μπράχμαν στις Βέδες, και ο ίδιος έχει δείξει πως μπορεί να παρατηρηθεί, αλλά όχι με φυσικά όργανα.
Μετάφραση σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα
                   
1, 1, 2, 3, 5, 8, 4, 3, 7, 1, 8, 9, 8, 8, 7, 6, 4, 1, 5, 6, 2, 8, 1, 9 RodinMath
Τα παρακάτω βίντεο με Ελληνικούς υποτίτλους κάνουν μια εισαγωγή στην θεωρία του Marko Rodin.
Σημαντικοί αριθμοί
Εκτός από την ιερή τετρακτύ, αυτοί οι αριθμοί θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά στη Φύση:
Ο αριθμός 33
·         Μια κανονική ανθρώπινη σπονδυλική στήλη έχει 33 σπονδύλους όταν τα οστά που σχηματίζουν τον κόκκυγα υπολογίζονται ξεχωριστά
·         33 είναι, σύμφωνα με την κλίμακα Newton, η θερμοκρασία στην οποία το νερό βράζει
·         Ο ατομικός αριθμός του αρσενικού
·         Το θεϊκό όνομα Ελοχίμ εμφανίζεται 33 φορές στην ιστορία της δημιουργίας στα πρώτα κεφάλαια της Γένεσης
·         Την ηλικία του Ιησού, όταν σταυρώθηκε στο 33 μ.Χ.
·         Ιησούς εκτέλεσε 33 καταγεγραμμένα θαύματα
·         33 δεν είναι μόνο μια αριθμητική αναπαράσταση στο "το Αστέρι του Δαβίδ”, αλλά και το αριθμητικό ισοδύναμο του AMEN: 1 + 13 + 5 + 14 = 33
·         Ο υψηλότερος Βαθμός στο Τεκτονισμό του Σκωτικού τύπου.

Ο αριθμός 81
·         Οι 81 σταθερές Χημικών Στοιχείων της Φύσης
·         Οι πρώτοι παράγοντες του 81 = 3x3x3x3.
·         81 είναι ένα τετράγωνο αριθμού 81 = 9 × 9
·         81 "παράγει" όλα τα ψηφία του δεκαδικού συστήματος:
(10/81) = 0,12345679 012.345.679 012345679012346 ( επαναλαμβάνονται απείρως)


(Σ.Μ. Ο Σάρος στην αστρονομία είναι μία χρονική περίοδος ίση με 223 συνοδικούς μήνες ακριβώς.Αυτή η περίοδος χρησιμεύει από την αρχαιότητα για την πρόβλεψη των εκλείψεων Ηλίου και Σελήνης. Σε ένα Σάρο μετά από μία έκλειψη, ο Ήλιος, η Γη και η Σελήνη επανέρχονται σχεδόν στις ίδιες σχετικές θέσεις, και μία σχεδόν ταυτόσημη έκλειψη θα συμβεί. Είναι ο λεγόμενος «κύκλος του Σάρου»). Ο κύκλος που άρχισε στο -322 12ης Μαΐου και της έληξε στις 958 τον Ιούνιο. Η διάρκεια του Saros της σειράς 81 ήταν 1.280,1 χρόνια, και περιείχε 72 ηλιακές εκλείψεις. Περαιτέρω, ο αριθμός των σεληνιακών ελλείψεων σειρά που άρχισε στο -20 19η Φεβρουαρίου και τελείωσε στις 1296 τον Απρίλιο. Η διάρκεια Saros της σειράς 81 ήταν 1.316,2 χρόνια, και περιείχε 74 σεληνιακές εκλείψεις.

Αριθμός του Πλάτωνα
Ο αριθμός του Πλάτωνα είναι ένας αριθμός που αναφέρεται αινιγματικά στον Πλάτωνα στον διάλογο του για τη Δημοκρατία. Δεν υπάρχει πραγματική συμφωνία ούτε για το νόημα, ούτε για την αξία του αριθμού. Έχει κληθεί επίσης ο «Γεωμετρικός αριθμός» ή ο «Γαμήλιος αριθμός», και ορίζεται από διάφορες πηγές. Χωρίς καμία συναίνεση στην επιχειρηματολογία το 216 είναι μια πιο συχνά προτεινόμενη τιμή για αυτόν, αλλά το 3600 ή το 12960000 είναι επίσης μια τιμή που συχνά θεωρείται.
Οι περισσότεροι ερμηνευτές υποστηρίζουν ότι η τιμή του αριθμού του Πλάτωνα είναι 216, διότι είναι ο κύβος του 6, δηλαδή 6 ^ 3 = 216 που είναι αξιοσημείωτο για την ύπαρξη και το αποτέλεσμα των κύβων για την πυθαγόρεια τριάδα 3,4 και 5
216 = 6 3 = 3 3 4 3 5 3
Ο αριθμός 137
Μια από τις αδιάστατες θεμελιώδεις σταθερές είναι η σταθερά της λεπτής υφής :
α=e^2/hc4π ε =1/137,0359
προσεγγίζει 1/137, και ο αστρονόμος Arthur Eddington πίστευε το 1929 ότι ήταν στην πραγματικότητα ακριβώς ο ακέραιος 137, η οποία ισχυρίστηκε μπορούσε να “ληφθεί με καθαρή προσέγγιση". Οι πειραματικές τιμές για τη συνεχή ήταν πιο κοντά στο 137.036 ... Η σταθερά λεπτής υφής συνεχίζει να πείθει τους ανθρώπους ότι το σύμπαν έχει αριθμολογικά τέλειο συντονισμό.
Η αρχαία γνώση
Πραγματικά έχει ειπωθεί ότι δεν υπάρχει τίποτα καινούριο κάτω από τον ήλιο,
διότι η γνώση αποκαλύπτεται και βυθίζεται και πάλι, ακόμη και όπως ένα έθνος ορθώνετε και σβήνει.
Εδώ είναι ένα σύστημα, δοκιμάστηκε σε όλους τους αιώνες, αλλά έχασε ξανά και ξανά από την άγνοια ή την προκατάληψη ,
με τον ίδιο τρόπο τα μεγάλη έθνη θα αναπτυχθούν  και θα καταρρεύσουν
και θα χαθούν στην ιστορία κάτω από την άμμο της ερήμου και στα βάθη του 

ωκεανού.-Paracelsus
Διάφορες κοινωνίες διαμέσου της ιστορίας, επιδιώκουν να ζήσουν σε συμφωνία με την κοσμική αρμονία , μοντελοποιούν το βασίλειο τους σύμφωνα με την  “ιερή γεωμετρία" του Θείου αρχιτέκτονα, δημιουργώντας κοσμολογικά προσανατολισμένες κοινωνίες που αντικατοπτρίζουν στη Γη το ουράνιο ζωδιακό κύκλο. Τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων μύθους,  νόμους , τελετουργίες, την αρχιτεκτονική, τη γλώσσα, τη λογοτεχνία, τη μουσική, έπιπλα, νομίσματα, μέτρα και σταθμά, εντάχθηκε σε ένα ενιαίο αρμονικό σύστημα. Οι αρχαίες κοινωνίες χρησιμοποιούσαν αυτή στο σχεδιασμό και την κατασκευή των θρησκευτικών δομών, όπως οι ναοί, εκκλησίες, τζαμιά, θρησκευτικά μνημεία, βωμούς, αρτοφόρια, καθώς και για ιερούς χώρους όπως Τεμένη, ιερά άλση, πράσινες πόλεις και ιερά πηγάδια, και τη δημιουργία της θρησκευτικής τέχνης. Φαίνεται ότι όλα τα αρχαία μνημεία ήταν αστρονομικά προσανατολισμένα και ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός τους βασίστηκε στις αρχές της «ιερής γεωμετρίας» της φύσης. 
                                   
Αρχαία μετρολογία βασίστηκε σε μονάδες μέτρησης που σχετίζονται με την αστρονομία και τη γεωδαισία (μέτρησης και αναπαράστασης του σχήματος της Γης και του μεγέθους).
Οι αρχαίοι πολιτισμοί γνώριζαν για την ιερή γεωμετρία ότι αντανακλάται στη φύση και προέρχονται μέτρα μήκους από αυτήν. Πολλοί αρχαίοι συγγραφείς προτείνουν ότι αυτή η γνώση δόθηκε στην ανθρωπότητα από τον Θεό η Θεούς. Οι «Θεοί» ορισμένων καλλιεργειών θα μπορούσε να είναι οι πρώιμοι ιδρυτές μετά τις πλημμύρες μερικές γενιές μετά Νώε. Στην Αίγυπτο, οι επόπτες απαιτούσαν η Βασιλική αιγυπτιακή πήχης να συγκρίνεται έναντι μιας προτύπου που ήταν ακριβής, σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η αποτυχία να γίνει η σύγκριση τιμωρούνταν με θάνατο.  Αυτός ο ακραίος σεβασμός για τη βασιλική πήχη δείχνει μια σημαντική κληρονομιά, σαν ένα πρότυπο που νομοθετούνταν  από τους «Θεούς».
Σύμφωνα με τα "Μυστικά της Μεγάλης Πυραμίδας» (από L. Stecchini) τα αιγυπτιακά μέτρα μήκους, που προέρχονται τουλάχιστον από την 3η χιλιετία π.Χ., προέρχονται  άμεσα από την περιφέρεια της γης με μια καταπληκτική ακρίβεια. Στη σελίδα 346, του ισχυρισμός είναι ότι η αιγυπτιακή μέτρηση της περιφέρειας της γης ήταν ίση με 40.075.000 μέτρα, τα οποία σε σύγκριση με το Διεθνές σφαιροειδές των 40.076.596 μέτρα δίνει ένα σφάλμα του 0,004%. Μελέτη πρέπει να γίνει, το πώς οι αρχαίοι Αιγύπτιοι , για τον καθορισμό πήχη τους, θα μπορούσαν να έχουν επιτύχει ένα βαθμό ακρίβειας ό,τι με τις τρέχουσες γνώσεις μας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με πολύ εξελιγμένο εξοπλισμό και τεχνικές.
Σημείωση: Αιγύπτιοι είχαν υπολογίσει την πολική ακτίνα σε 12.000.000 Βασιλικούς πήχεις (των 0.525 m ανά πήχη), το οποίο είναι ισοδύναμο των 6.300 χιλιομέτρων (η σύγχρονη μέτρηση  για την πολική ακτίνα της Γης είναι 6.357 χιλιόμετρα)
Η Ιερά πήχης χρησιμοποιήθηκε στην κατασκευή κτιρίων και μνημείων και στην τοπογραφία στην αρχαία Αίγυπτο.  Ο βασιλικός πήχης αποτελείται ή υποδιαιρείται σε 28 μονάδες( όπως το μέτρο έχει 10 παλάμες και κάθε παλάμη 10 εκατοστά 10*10=100), που προκύπτουν από (7 παλάμες από 4 ψηφία). Τα ονόματα των διαιρέσεων της βασιλικής πήχης δείχνουν την αστρονομική προέλευση του πήχη (7 ημέρες την εβδομάδα, 28 ημέρες του σεληνιακού ημερολόγιου, 4 εβδομάδες στο σεληνιακό μήνα) ...
Σημείωση: Εδώ είναι μια ενδιαφέρουσα σύνδεση μεταξύ της σύγχρονης και αρχαίας μονάδας μήκους με την αστρονομία και τη γεωδαισία:  1 πόδι = 12 ίντσες ,  1 μίλι = 5280 πόδια = 63.360ίντσες = 4800 Πόδια Σουμερίων = 3200 πήχεις Σουμερίων. 
Υπάρχει μεγάλη σύγχυση σήμερα σχετικά με τη μετρολογία και την ιστορία των συστημάτων μέτρησης σε όλο τον κόσμο. Πέρα από το παιδικό παραμύθι  του «ποδιού», η μέτρηση ήταν στην πραγματικότητα μέρος ενός ιερού συστήματος της γνώσης που είχε δημιουργηθεί στην προϊστορία και βασίζεται σε διαχρονικές αλήθειες που φαίνονται στην αρμονία του σύμπαντος. Τα πρότυπα του μέτρου παντού περιορίζονται από τις μη μεταβαλλόμενες αρχές του αριθμού, ειδικότερα, από την αλληλεπίδραση της φυσικής έντασης μεταξύ του δέκα και του δώδεκα, και της διαστάσεις της περιστρεφόμενης  Γης. Εκτός από την επιβίωση του αγγλικού συστήματος στις ΗΠΑ, τα περισσότερα άλλα παραδοσιακά συστήματα μέτρησης σε όλο τον κόσμο έχουν υποκύψει στον " εύκολο "και σύγχρονο, αλλά κατώτερο " μετρικό " σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μόνο δέκα, έχει πάρει διαζύγιο από τη φύση και την ανθρώπινη κλίμακα, και απαιτεί από τους χρήστες του να είναι σύμφωνοι με τα εργαλεία μέτρησης οι ίδιοι, όχι στις φυσικές μονάδες μέτρησης που είχαν παραδοσιακά καθιερωθεί. 



Το Κοσμολογικό Διάγραμμα (Το Διάγραμμα της Νέας Ιερουσαλήμ)

                           

(Σ.Μ. Νέα Ιερουσαλήμ. Έκφραση που εμφανίζεται δύο φορές, και μόνο στο κατ’ εξοχήν συμβολικό βιβλίο της Αποκάλυψης. (Απ 3:12· 21:2) Προς το τέλος αυτής της σειράς οραμάτων, και αφού έχει δει την καταστροφή της Βαβυλώνας της Μεγάλης, ο απόστολος Ιωάννης λέει: «Και είδα την άγια πόλη, τη Νέα Ιερουσαλήμ, να κατεβαίνει από τον ουρανό, από τον Θεό, και να είναι ετοιμασμένη σαν νύφη στολισμένη για το σύζυγό της».—Απ 21:2.)
Η Ιερά Γεωμετρική Κοινότητα είναι κοντά στο μεγάλο έπαθλο, η Νέα Ιερουσαλήμ και η πληρότητα του σκοπού της, έχουν τουλάχιστον φανεί, ιδίως μέσω των αποστολικών προσπαθειών του John Michell, Η προσέγγισή τους προς την πόλη της οποίας τεχνίτης και δημιουργός είναι ο Θεός (αν και ότι «ο Θεός» δεν είναι ο εξ αποκάλυψης κρατών την εξουσία που κατέχουν οι ανταγωνιστές του, μεταξύ των προαναφερθέντων μονοθεϊστές), όπως όλοι μας, βλέπουν μέσα από ένα σπασμένο καθρέφτη, αλλά, παρ 'όλα αυτά, ψάχνουν για να ξεκλειδώσουν το μυστήριο της Νέας Ιερουσαλήμ και να επιβεβαιώσουν τα ευρήματά τους μέσω γεωδαιτικών ανακαλύψεων.
Μια άλλη εκδοχή του NJ διαγράμματος είναι ότι παριστάνει τη Μαγική Σφραγίδα του Σολομώντα.
Οι Μεσαιωνικοί εβραϊκοί, χριστιανικοί και ισλαμικοί θρύλοι, θέλουν η σφραγίδα του Σολομώντα να ήταν ένα μαγικό δαχτυλίδι σφραγίδα που λέγεται ότι κατείχε ο  βασιλιάς Σολομώντας, το οποίο ποικιλοτρόπως του έδωσε τη δύναμη να διοικήσει του δαίμονες, τα τζίνι (ή Jinni), ή για να επικοινωνήσει  με τα ζώα. Σε μερικές εκδόσεις η σφραγίδα ήταν φτιαγμένη από ορείχαλκο και σίδηρο, σκαλισμένη με το όνομα του Θεού, και περιείχε τέσσερα κοσμήματα. Σε νεότερες εκδόσεις το δαχτυλίδι απλά έφερε το σύμβολο που τώρα ονομάζεται, αστέρι του Δαβίδ (εξάγραμμο), συχνά μέσα σε έναν κύκλο, συνήθως με τα δύο τρίγωνα περιπλεγμένα παρά τεμνόμενα.
Σε αυτούς η «γεωμετρική κατασκευή» της Νέας Ιερουσαλήμ παρουσιάζει κοσμολογικές πραγματικότητες που διέπουν το σύμπαν - ένα σύμπαν αριθμητικά κατανοητό πολύ περισσότερο από τους «αρχαίους» που μας έχουν αφήσει μια διαθήκη σε αντικείμενα και γραπτά σε αυτές τις πραγματικότητες όπου το όραμα του Ιωάννη για την Αγία Πόλη είναι το αποκορύφωμα όλων. Δηλαδή, οι περίτεχνα γεωμετρικές διαμορφώσεις από το διάγραμμα της Νέας Ιερουσαλήμ σε ενδιαφέρουσες πλανητικές μετρήσεις, κύκλους, τετράγωνα, τρίγωνα, πολύγωνα όλων των ειδών τα οποία παρέχουν άμεση συνδεσιμότητα μεταξύ της Γης και της βασιλείας του Θεού - καθώς και εκείνα τα γήινα αντικείμενα της αρχαιότητας που αναπαράγουν τις ουράνιες διαστάσεις του παραδείσου, και όλα αυτά με τη διατήρηση και την ακρίβεια της αρχαιότητας:
(Σ.Μ. Ένα άλλο λείψανο της αρχαϊκής παράδοσης που παράγεται από αυτές τις διαιρέσεις του χρόνου είναι το παρόν μας σύστημα μέτρησης από τις μονάδες των ποδιών, furlongs (ένα όγδοο του ενός μιλίου, 220 yards) και μίλια, με το acre ως μονάδα μέτρησης της γης. (Αρχικώς, ένα έικρ ήταν μια έκταση γης με μήκος 1 φέρλον και πλάτος 1 τσέιν. Το έικρ επιλέχθηκε ως η προσεγγιστική έκταση του αγρού που μπορεί να οργώσει ένας άνδρας με ένα βόδι σε μία ημέρα.) Αυτό εξηγεί τον ένα ορισμό (ως το μήκος 1 φέρλον επί πλάτος 1 τσέιν): μία μακρόστενη λωρίδα γης οργώνεται αποτελεσματικότερα από ένα τετράγωνο αγροτεμάχιο, καθώς δεν χρειάζονται τόσα πολλά γυρίσματα του αρότρου.) 

Τα μέτρα αυτά, τα οποία θεωρούνται ακόμα τα πιο βολικά σήμερα, αγιοποιήθηκαν και είναι ακόμη ιερά, γιατί όχι μόνο δεν συσχετίζουν την ανθρώπινη  με την αστρονομική κλίμακα, που εκφράζει την ενότητα μεταξύ του μακρόκοσμο και του μικρόκοσμου, αλλά φέρνει τους ίδιους τους αριθμούς στις διαστάσεις του ηλιακού συστήματος, όπως δόθηκε στις μονάδες του χρόνου. - διαστάσεις του παραδείσου , Michell, σ. 117.
Μετάφραση σχόλια από το Ζάχο Σκαφίδα 
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/

ZORITA : Η διάσημη χορεύτρια των burlesque

Zorita:

 Η διάσημη χορεύτρια των burlesque

ec5188c861138bb77e5d943c6502ae26.jpg
Σήμερα θα γυρίσουμε το ρολόι του χρόνου πίσω για να γνωρίσουμε την Zorita, μια καλλιτέχνιδα που άφησε το στίγμα της ανεξίτηλα χαραγμένο στις χορευτικές σκηνές των burlesque.
Τα burlesque ήταν η αμερικάνικη εκδοχή των γαλλικών καμπαρέ όπου υπήρχαν διάφορα χορευτικά shows που συνδύαζαν την μουσική με το δράμα, την κωμωδία, την ηθοποιία κ.ά.. Σχεδόν πάντα, τα χορευτικά απαρτίζονταν από κορίτσια.
Αυτές οι σκηνές δεν ήταν για όλα τα κορίτσια. Δεν έφτανε το ταλέντο στον χορό ή το τραγούδι από μόνο του. Έπρεπε να συνδυάζεις πολλά πράγματα μαζί για να έχεις μια πρωταγωνιστική θέση στα burlesque, κάτι που είχε με το παραπάνω η Zorita.
Η Αμερικανή Kathryn Boyd (1915), όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, αν και ήταν υιοθετημένη από οικογένεια βαθιά θρησκευόμενων ανθρώπων, αυτό δεν την εμπόδισε καθόλου από το ακολουθήσει τα όνειρα της, που ήταν ο χορός. Σε ηλικία 15 ετών ξεκίνησε να χορεύει σε διάφορα μπαρ και φεστιβάλ, συνήθως σαν στριπτιζού, πριν την ανακαλύψουν οι ατζέντηδες μέσω καλλιστείων ομορφιάς και την προωθήσουν σαν καλλιτέχνιδα στα burlesque.
Η Zorita έγινε πολύ διάσημη στα burlesque λόγω των χορευτικών της ικανοτήτων αλλά και της τρομερής ηθοποιίας που είχε στην σκηνή. Ήταν η πρώτη χορεύτρια που εισήγαγε τον αισθησιακό χορό με τα φίδια, σε ένα show που ονομαζόταν “The Consummation of the Wedding of the Snake”. Επίσης ήταν πολύ διάσημη για το χορευτικό της show  “Half and Half” όπου από την μια μεριά του σώματος της ήταν ντυμένη άντρας και από την άλλη γυναίκα, παίζοντας στην ίδια σκηνή και τους 2 ρόλους.
Η σχέση της με τα φίδια ήταν πολύ ιδιαίτερη αφού συνήθιζε να τα βγάζει βόλτα στον δρόμο, όπως έκαναν οι άλλοι με τα σκυλιά τους. Το 1941, λόγω αυτής της συνήθειας, θα συλληφθεί από την αστυνομία, μετά από καταγγελία διαφόρων φιλοζωικών οργανώσεων, με την αιτιολογία πως ασκούσε βία στους διάσημους βόες Elmer και Oscar (σκηνικά ονόματα των φιδιών).
Στα μέσα της δεκαετίας του 50’ θα παραιτηθεί από τις σκηνές των burlesque και θα διευθύνει τα δικά της, πλέον, burlesque με ιδιαίτερη επιτυχία. Την δεκαετία του 70’ θα πωλήσει τα πάντα και θα αφοσιωθεί στην αναπαραγωγή περσικών γατιών!!!
Όσον αφορά την προσωπική της ζωής, παραμένει μέχρι σήμερα μυστήριο. Πολλοί πιστεύουν πως ήταν λεσβία και δεν είχε ποτέ της άντρα ενώ άλλοι πιστεύουν πως παντρεύτηκε τουλάχιστον 3 φορές και έχει και ένα παιδί. Άφησε την τελευταία της πνοή στις 12 Νοεμβρίου του 2001 σε ηλικία 86 χρονών.
zoritasnakesZorita, a burlesque dancer from the 1930s, and her famous -half and half- routinezorita-walking-her-snake-1zorita-walking-her-snake-2Zorita-2e7de37d4d7d848b4714897654ad76079dfd528be8a1a9b7800d27c328208b337c33d3f24476bebcb585c598568f612d9--vintage-burlesque-lingerie-vintagezorita23a465026bead58d4053745975247471

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΛΕΜΕ ΤΣΟΝΤΕΣ

Γι’ αυτό τις λέμε τσόντες

10999663_1605493163033493_8021604820282178995_n.jpg
Στα σινεμά, πριν την δεκαετία του 70’, μονοπωλούσαν οι ταινίες των γουέστερν, τα πολεμικά και τα καράτε. Μετά την δεκαετία του 70′, εμφανίστηκαν στην Ελλάδα, δειλά-δειλά και οι πρώτες ταινίες με ερωτικό, αισθησιακό περιεχόμενο. Τις ονόμαζαν τσόντα, από το ιταλικό ρήμα giunta, που σημαίνει προσθήκη, συμπλήρωμα, εμβολή. Ο λόγος ήταν ότι, οι πρώτες σκηνές, παρουσιάζονταν εμβόλιμα, σε φιλμ με άσχετο περιεχόμενο. Δηλαδή, σαν έπαιζε μια ταινία γουέστερν, για 2-3 λεπτά, ο υπεύθυνος προβολής, τσοντάριζε την ταινία και έπαιζε το αισθησιακό περιεχόμενο. Μετά, η ταινία συνεχιζόταν κανονικά. Ο πρώτος κινηματογράφος που το έκανε, ήταν η «Εύα», στο Παγκράτι. Εννοείται ότι το ανδρικό κοινό, άρχισε να συρρέει στις αίθουσες θέλοντας να δουν τα 2-3 λεπτά τσονταρίσματος της ταινίας. Ιστορικά να αναφέρω πως η παλιότερα καταγεγραμμένη ταινία, τέτοιου είδους, ήταν το , Γαλλικό φιλμ L’Ecu d’Or ou la bonne auberge το 1908.
https://perithorio.wordpress.com/

ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕ

Όλα τα μυστικά για τέλειο ελληνικό καφέ

Οι σωστές δοσολογίες, το ανακάτεμα που θα κάνει τη διαφορά και το απόλυτο καϊμάκι.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΗΝΙΚΌς ΚΑΦΕς
Αργά το βράδυ, λίγο πριν πας για ύπνο, σκέψου την ημέρα σου. Ό,τι κι αν κάνεις γίνεται πάντα υπό το άγρυπνο βλέμμα ενός φλιτζανιού καφέ. Όλα είναι ακούσια συνδεδεμένα με τον ελληνικό σου καφέ. Τον έχεις ανάγκη για να ξυπνήσεις, για να τελειώσεις το διάβασμα, για να ολοκληρώσεις την παρουσίαση στο γραφείο, για να συνοδεύσει την κουβέντα με τις φίλες σου, για να χαλαρώσεις μόνη στο μπαλκόνι. Όσο σκέφτεσαι, τα μάτια σου κλείνουν. Το άνοιγμα του κουτιού, η απολαυστική μυρωδιά και το μπρίκι που φουσκώνει.
Η 1η Οκτωβρίου είναι η μέρα εορτασμού του Ελληνικού Καφέ. Μία καθιέρωση του Λουμίδης Παπαγάλος. Ε, καιρός ήταν. Είναι δυνατόν να υπάρχει μέρα μπριζόλας και  να μην έχουμε μέρα για τον αγαπημένο μας καφέ;

Ο ελληνικός θέλει τεχνική. Δεν είναι μπρίκι, καφές και ζάχαρη. Είναι κι αυτά, αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Ο καφές πρέπει να γίνεται με μεράκι και να ακολουθούνται τα σωστά βήματα, με τη σωστή σειρά.
Ούτε να ακούω δε θέλω για ελληνικό καφέ στη μηχανή. Αν παραγγείλεις έξω να ρωτήσεις πριν. Γκαζάκι ή χόβολη αν είσαι τόσο τυχερή. Θέλει υπομονή.
Μη φύγεις από το μπρίκι για να σηκώσεις το τηλέφωνο ή να ανοίξεις την πόρτα στη γειτόνισσα. Είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο πως θα σου χυθεί. Να κοιτάς το καϊμάκι. Να κοιτάς τις φουσκάλες που γεννιούνται, μεγαλώνουν και σπάνε.

Η φοβερή στιγμή που ο καφές σου χύνεται στον φλιτζάνι κι όλος ο χώρος γεμίζει ευωδιά. Άσε που σύμφωνα με μελέτη που έγινε στην Ικαρία ο ελληνικός καφές συμβάλλει στη μακροζωία και στην καλή υγεία.
Πρέπει να μάθεις να τον φτιάχνεις τέλειο. Έχουμε όλα τα μυστικά.

Οι οδηγίες της επιτυχίας

1. Βάζουμε στο μπρίκι μας την επιθυμητή ποσότητα νερού, και το τοποθετούμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι το νερό να ζεσταθεί
2. Όταν το νερό είναι χλιαρό, προσθέτουμε πρώτα τον καφέ και στη συνέχεια τη ζάχαρη, δημιουργώντας ένα ''βουναλάκι'', και το αφήνουμε να βυθιστεί μόνο του (χωρίς να ανακατέψουμε αρχικά)
3. Με ένα κουταλάκι ανακατεύουμε προς μία κατεύθυνση, μέχρι να διαλυθεί καλά ο καφές και η ζάχαρη
4. Βγάζουμε το κουτάλι και αφήνουμε τον καφέ να βράσει
5. Όταν αρχίσει να δημιουργείτε περιμετρικά του χείλους του μπρικιού ένας δακτύλιος μεγέθους ενός κέρματος των 0.20€,  κατεβάζουμε το μπρίκι από την φωτιά και σερβίρουμε
6. Και ένα μυστικό για τέλειο καϊμάκι: Σερβίροντας τον καφέ από ψηλά δημιουργούμε ένα πιο ''λεπτό'' καϊμάκι, ενώ σερβίροντας των καφέ από χαμηλά έχουμε πιο ''πλούσιο'' καϊμάκι.

Οι σωστές δοσολογίες, ανάλογα την προτίμηση

-Απλός καφές

Δοσολογία
1 φλιτζάνι του καφέ = 75 +/- γρ. νερό ,
1 κουταλάκι του γλυκού καφές (φουσκωτό) = 7 γρ. +/-.
1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη (κοφτή) = 3 γρ. +/-
*Σκέτος
Καφές χωρίς ζάχαρη.
*Μέτριος
Μια δόση καφέ μια δόση ζάχαρη, συν πλην ζάχαρη για να τον κάνουμε πιο πικρό ή γλυκό.  Θα τον παραγγείλουμε και ως Ναι και Όχι
*Γλυκός
Μια δόση καφέ 2 δόσεις ζάχαρη, επιπλέον ζάχαρη για πολύ γλυκό.

-Ελαφρύς

Κοφτή κουταλιά του γλυκού καφέ και σηκώνουμε το μπρίκι ψηλά για να σερβίρουμε.
Ναι και Όχι: είναι ο μέτριος

-Βαρύς

Βαρύς σκέτος, βαρύς μέτριος, ή βαρύς γλυκός: από μισή έως μια δόση καφέ και ζάχαρη επιπλέον, ακουμπάμε το μπρίκι στο χείλος του φλιτζανιού μας και σερβίρουμε. Είναι ο καφές όπου θα βάλουμε διπλάσια δόση ή λιγότερο νερό

-Βραστός

Είναι ο καφές που όταν θα φουσκώσει θα τον χτυπήσουμε απαλά στον πάγκο μας ώστε να κάτσει το κατακάθι και τον ξαναβάζουμε στην εστία μας να ξαναφουσκώσει, σερβίρουμε από ψηλά στο φλιτζάνι μας για σπάσει το καϊμάκι μας. Τον κάνουμε σκέτο, μέτριο και γλυκύ.

-Μερακλίδικος

Είναι ο καφές όπου θα τον σιγοβράσουμε σε πάρα πολύ χαμηλή φωτιά για αρκετή ώρα (20 λεπτά). Ανακατεύοντας πού και πού, ώστε να απελευθερώσει όλα τα αρώματα του ο καφές μας μαζί με την ζάχαρη στο μπρίκι μας, με αυτόν τον τρόπο  πετυχαίνουμε τον καφές μας να είναι πιο αρωματικός και πιο πηχτός (full flavor and full body).
http://www.ladylike.gr/



Τα TOP 10 Πιο ΑΝΟΗΤΑ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ | TopTenGR

ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ : Τί υποστήριζε ο Ιπποκράτης"

"Θαλασσινό νερό: 

Διαβάστε πόσο καλό κάνει στην υγεία σας! Τί υποστήριζε ο Ιπποκράτης"

Ο Ιπποκράτης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη λέξη «θαλασσοθεραπεία» για να περιγράψει τις θεραπευτικές επιδράσεις του θαλασσινού νερού. Οι αρχαίοι Έλληνες εκτίμησαν τα οφέλη για την υγεία και τα πλούσια μεταλλικά στοιχεία του νερού.
Μεταξύ των πολλών πλεονεκτημάτων, το κολύμπι σε θαλασσινό νερό μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, να προωθήσει τη συνολική ευημερία και να ενυδατώσει το δέρμα.Μια βουτιά στη θάλασσα μπορεί να βελτιώσει ακόμα τη διάθεση και την υγεία σας.

Δείτε αναλυτικά ποια είναι τα οφέλη της θάλασσας και επωφεληθείτε από αυτήν κι αυτό το καλοκαίρι:

Ανοσοποιητικό σύστημα
Το θαλασσινό νερό περιέχει ζωτικά στοιχεία, βιταμίνες, ανόργανα άλατα, ιχνοστοιχεία, αμινοξέα και ζωντανούς μικροοργανισμούς που μπορούν να παράγουν αντιβιοτική και αντιβακτηριακή δράση συμβάλλοντας στην ορθή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συστατικά του θαλασσινού νερού απορροφώνται εύκολα και χρησιμοποιούνται από το σώμα μας, ενώ κολυμπάμε. Παράλληλα, εισπνέοντας τον θαλασσινό αέρα ενισχύεται το ανοσοποιητικό σύστημα, σύμφωνα με τη γιατρό Connie Hernandez. Επιπλέον, ειδικοί ισχυρίζονται ότι το κολύμπι σε θαλασσινό νερό ανοίγει τους πόρους στο δέρμα, ενώ επιτρέπεται η απορρόφηση των θαλάσσιων μετάλλων και η αποβολή των τοξινών που προκαλούν διάφορες ασθένειες.

Κυκλοφορία αίματος
Το κολύμπι σε θαλασσινό νερό μπορεί να διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα σας. Ο κύριος σκοπός της θαλασσοθεραπείας ή η θεραπεία με θαλασσινό νερό είναι να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος. Πράγματι, η κολύμβηση σε ζεστό θαλασσινό νερό βελτιώνει την κυκλοφορία αποκαθιστώντας βασικά μέταλλα που έχουν μειωθεί από το άγχος, την κακή διατροφή και τη μόλυνση του περιβάλλοντος.
Θαλασσινό νερό και ευημερία
Η έρευνα δείχνει ότι ο ήχος των κυμάτων επηρεάζει τον εγκέφαλο μεταφέροντάς σας σε μια κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης. Χαλαρώνοντας με αυτόν τον τρόπο μπορεί να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του μυαλού και του σώματος.
Το θαλασσινό νερό χρησιμοποιείται από πολλούς για τη συνολική βελτίωση της υγείας και της ευημερίας, καθώς ενεργοποιεί μηχανισμούς επούλωσης του σώματος για την καταπολέμηση παθήσεων όπως το άσθμα, την αρθρίτιδα, τη βρογχίτιδα και φλεγμονώδεις νόσους, καθώς και κοινούς πόνους. Μάλιστα, το μαγνήσιο ανακουφίζει από τη νευρική ερεθιστικότητα και αυξάνει την αίσθηση της ηρεμίας.
Φρέσκος αέρας για τον ύπνο
Ο ήλιος, το κύμα και το θαλασσινό νερόΈχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί κοιμόμαστε πιο ήσυχοι μετά το κολύμπι μας στη θάλασσα; Ο θαλασσινός αέρας «χρεώνεται» με υγιή αρνητικά ιόντα που επιταχύνουν την ικανότητα απορρόφησης του οξυγόνου. Τα αρνητικά ιόντα εξισορροπούν τα επίπεδα της σεροτονίνης, μια χημική ουσία του οργανισμού που συνδέεται με τη διάθεση και το άγχος. Γι” αυτόν ακριβώς τον λόγο με το τέλος των διακοπών σας έχετε περισσότερη ενέργεια, ενώ συγχρόνως είστε περισσότερο χαλαροί.

Ήλιος και δερματικές παθήσεις
Στην παραλία, η θερμότητα του ήλιου επηρεάζει το ενδοκρινικό μας σύστημα. Πιο ειδικά, είναι το μέρος του σώματός μας που εκκρίνει ενδορφίνες, τις φυσικές χημικές ουσίες στο σώμα μας που έχουν σχεδιαστεί για να μας κάνουν να νιώθουμε χαλαροί αποβάλλοντας το άγχος. Παράλληλα, η έκθεση στον ήλιο καθίσταται ευεργετική για ορισμένες δερματικές παθήσεις όπως η ψωρίαση, ενώ η υπεριώδης ακτινοβολία (υπεριώδες φως) αποκαθιστά την ξηροδερμία. Μάλιστα, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το διάλυμα άλατος βελτίωσε την ενυδάτωση του δέρματος και μείωσε σημαντικά τα συμπτώματα της φλεγμονής του δέρματος, όπως την ερυθρότητα και την τραχύτητα σε σύγκριση με το νερό της βρύσης.


Πηγή:
http://olastifora.gr

https://ellaniapili.blogspot.gr/

ΠΩΣ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ ΜΕ..... ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Πώς να αδυνατίσετε με… υδατάνθρακες


Σχετική εικόνα
Αν θέλουμε να χάσουμε βάρος, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όχι μόνο με την ποσότητα, αλλά και με την ποιότητα των υδατανθράκων που καταναλώνουμε. Ωστόσο, το να κόβουμε εντελώς μια διατροφική ομάδα από την ζωή μας έχει μόνο καταστροφικές συνέπειες για τον οργανισμό μας. Οι υδατάνθρακες λειτουργούν ως καύσιμο του οργανισμού και οι καλύτερες πηγές τους είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια. Ωστόσο, υπάρχουν και οι σύνθετοι υδατάνθρακες, τους οποίους συνηθίζουμε περισσότερο να καταναλώνουμε, όπως η ζάχαρη. Κατά μέσον όρο, χρειαζόμαστε 130 γραμμάρια υδατανθράκων καθημερινά. Αν, ταυτόχρονα, γυμναζόμαστε τακτικά, οι απαιτήσεις του οργανισμού μας αυξάνονται. Αυτό συμβαίνει επειδή περίπου το 80% της ενέργειας που καίμε ενώ γυμναζόμαστε προέρχεται από υδατάνθρακες. Την ίδια στιγμή, αν δεν καταναλώνουμε αρκετούς υδατάνθρακες, ο οργανισμός μας θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα που έχουμε στο σώμα μας για να παρέχουν ενέργεια στον εγκέφαλό μας, με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε συμπτώματα όπως κόπωση και ζάλη. Επομένως, αν προσπαθείτε να χάσετε κιλά και γυμνάζεστε συχνά, ίσως θα έπρεπε να καταναλώνετε περισσότερους υδατάνθρακες από το ελάχιστο όριο των 130 γραμμαρίων. Αλλά εδώ πρέπει να είστε προσεκτικοί: Για να είστε σίγουροι ότι όλοι οι υδατάνθρακες που καταναλώνετε θα αξιοποιηθούν ως ενέργεια και δεν θα αποθηκευτούν ως λίπος, πρέπει να φροντίζετε πως κάθε σας γεύμα δεν θα περιέχει περισσότερα από 40 γραμμάρια και 60-80 γραμμάρια στα γεύματα αμέσως πριν και μετά την γυμναστική.
http://www.alphafreepress.gr/

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...