Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΡΕΙΝΗ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ---Best Freeride biking (Ride of the Valkyries by Wagner)




Freeride είναι μια πειθαρχία της ορεινής ποδηλασίας στενά συνδεδεμένη με ποδηλατική κατάβαση και άλματα  με τεχνάσματα, στυλ, και τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε ένα καθορισμένο μονοπάτι. Σήμερα αναγνωρίζεται ως μια από τις πιο δημοφιλείς ειδικότητες στην ορεινή ποδηλασία. 

Ο όρος freeriding αρχικά επινοήθηκε από τους snowboarders, που σημαίνει οδήγηση χωρίς μια σειρά μαθημάτων, για τους στόχους και τους κανόνες για το φυσικό έδαφος. Η ορεινή ποδηλασία, είναι κάτι σαν ιππασία σε μια διαδρομή με τον πιο δημιουργικό δυνατό τρόπο που περιλαμβάνει το ύφος, το πλάτος, τον έλεγχο, και την ταχύτητα. Πολλοί στον κλάδο της ποδηλασίας δείχνουν ότι οι Laguna Rads ήταν οι πρώτοι που ασχολήθηκαν με  freeride, που είναι όπως είπαμε σαν ιππασία σε έδαφος που δεν έχουν ήδη χαράξει μια υπάρχουσα διαδρομή ή  ένα δίκτυο μονοπατιών. 

Ένα υπέροχο video με τέλεια μουσική υπόκρουση 
( Βαλκυρίες του Βάγκνερ )   σταλμένο από τη φίλη μας Danai Moraiti

Path Finder»[FULL MTB ΤΑΙΝΙΑ] https://vimeo.com/122519244



ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ

ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ

ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ
Η αίσθηση της δικαιοσύνης είναι σημαντικό ανθρώπινο χαρακτηριστικό. Ωστόσο, σύμφωνα με νέα έρευνα, αποτελεί βασικό στοιχείο συμπεριφοράς τόσο των σκύλων, όσο και των λύκων.
Σε πειράματα που έγιναν το 2008, όταν μεταξύ δύο σκύλων δινόταν μόνο στον έναν σημαντική αμοιβή, επειδή έκανε κάτι, ο άλλος αρνούνταν να κάνει οτιδήποτε.
Αρχικάυπήρχε η πεποίθηση ότι αυτή η απέχθεια προς την αδικία ήταν συμπεριφορά, που οι σκύλοι είχαν υιοθετήσει από τον άνθρωπο. Ωστόσο, παρατηρήσεις σε λύκους έδειξαν ότι αυτή η αίσθηση της δικαιοσύνης προηγείται της εξημέρωσης των σκύλων.
Αυτό δείχνει μια νέα μελέτη, ότι, δηλαδή, αυτή η αίσθηση βρίσκεται βαθιά ριζωμένη και στους λύκους. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες διεξήγαν παρατηρήσεις σε σκύλους και λύκους, που ζούσαν σε αγέλες. Δύο ζώα από κάθε είδος τοποθετήθηκαν σε πλαϊνά κλουβιά, σε καθένα από τα οποία υπήρχε ένα κουμπί. Όταν ο σκύλος ή ο λύκος πατούσε το κουμπί, και τα δύο ζώα, σε κάποιες περιπτώσεις, λάμβαναν αμοιβή. Άλλες φορές, δινόταν αμοιβή όχι στο ζώο που πατούσε το κουμπί, αλλά στο άλλο. Σύμφωνα με τα ευρήματα, όταν δινόταν σημαντική αμοιβή στο ζώο που δεν πατούσε το κουμπί, το άλλο ζώο (αυτό που το πατούσε) αρνούνταν να συνεχίσει να το κάνει.
«Όταν η αδικία ήταν πολύ μεγάλη, τότε σταματούσαν να ενεργούν», είπε η Jennifer Essler, από το University of Veterinary Medicine, στη Βιέννη. «Ορισμένα από αυτά αντιδρούσαν πολύ γρήγορα και έντονα. Ένας από τους λύκους σταμάτησε να ενεργεί μετά από την τρίτη προσπάθεια, κι αφού δεν έλαβε τίποτα, ενώ ο σύντροφός του έλαβε κάτι. Νομίζω πως ήταν τόσο απογοητευμένος που έσπασε τη συσκευή».
Τα πειράματα αυτά υποδεικνύουν ότι η συμπεριφορά αυτή είναι πιθανό να κληρονομήθηκε από έναν κοινό πρόγονο των σκύλων και των λύκων.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας ήταν ότι η θέση του ζώου στην ιεραρχία της αγέλης έπαιζε σημαντικό ρόλο στις αντιδράσεις του. Έτσι, εκείνα που βρίσκονταν υψηλότερα στην ιεραρχία, δυσφορούσαν ταχύτερα από τα υπόλοιπα.
Βέβαιαη ανθρώπινη επίδραση στους σκύλους δεν απουσιάζει εντελώς, αλλά, όπως παρατηρήθηκε, η συμβίωση με τους ανθρώπους έχει κάνει τους σκύλους πιο ανεκτικούς στην αδικία.

ΠηγήBBC
http://www.indeepanalysis.gr/




ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ : Η ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ---Ερατοσθένης: Η περίμετρος της γης (ελληνικοί υπότιτλοι)



Οι επιστήμες και οι τέχνες είναι η κληρονομιά των αρχαίων στην ανθρωπότητα....
Τον πιο βασικό ρόλο έπαιξε ο ελληνισμός και γι' αυτό και είναι τεράστια η δική μας υποχρέωση να φανούμε αντάξιοι απόγονοι...
Τέλος πάντων, αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία....
Ο Ερατοσθένης έζησε στην Αίγυπτο  τον 3ο π.Χ αιώνα και ήταν ο πρώτος που μέτρησε την περίμετρο της Γης....
Ένα υπέροχο video με ενσωματωμένους ελληνικούς υπότιτλους


ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ! ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ ΜΕ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ, ΕΔΕΙΡΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ! ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ ΜΕ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΛΥΡΑ


ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ! ΒΙΝΤΕΟ-ΦΟΒΕΡΟ


Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2017


Υπό τους ποντιακούς ήχους και ρυθμούς, όπως μας έχει συνηθίσει ...


άλλωστε ο Ιωάννης Αρζουμανίδης, ο κορυφαίος Έλληνας heavyweight έκανε την είσοδό του στο οκτάγωνο του «GFC 8″ το Σάββατο στην PAOK Sports Arena.

Μετά το τελείωμα με γροθιές στο έδαφος στον Τούρκο Mehmer Ozer, ο «R-ZOO» συγκίνησε ιδιαίτερα όσους βρίσκονταν εκείνη την στιγμή στο στάδιο αφιερώνοντας την νίκη του στις 19/5 που είναι ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.

Δείτε το βίντεο:

ΤΑΡΣΙΕΡ...ΤΟ ΧΑΡΙΤΩΜΈΝΟ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ---The Cutest Little Predator | Wild Indonesia



Το tarsier είναι ένα χαριτωμένο νυκτόβιο αρπακτικό ζωάκι που ζει στα δάση της Ινδονησίας.
Έχει τεράστια μάτια που του δίνουν πάρα πολύ καλή όραση και αυτιά σαν δορυφορική αντένα που του δίνουν απίθανη ακοή , ικανή να ακούσει και να εντοπίσει τον πιο ανεπαίσθητο ήχο...Φαίνεται καλοσυνάτο  αλλά με το γεύμα του δεν κάνει αστεία...Μόλις εντοπίσει και λοκάρει το θύμα του το γεύμα είναι εξασφαλισμένο....
Ένα υπέροχο video του  National Geographic Wild, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων. που μας ξεναγεί στον άγριο κόσμο των δασών της Ινδονησίας


ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Όταν έχουν λόγο οι απατεώνες


Κάποτε οι απατεώνες δεν είχαν γη για να κρυφτούν. Τώρα δίνουν συνεντεύξεις. Ο Τσοχατζόπουλος είναι η απεικόνιση της υπεροψίας, της απληστίας. Είναι η αποτυχία μας ως πολιτικό σύστημα και η αποτυχία μας ως ψηφοφόροι. Είναι ανεύθυνο να του δίνουμε λόγο. Τον αποφυλακίζουμε κοινή συναινέσει

 Της Ρέας Βιτάλη

Το έχω ξαναγράψει. Η ντροπή είναι το πιο περίεργο συναίσθημα. Την εκβράζει η ψυχή όποιου δεν τη δικαιούται ενώ την απωθεί αυτού που πρέπει να τη νοιώθει. Παρακολούθησα για λίγα λεπτά τη συνέντευξη του Ακη Τσοχατζόπουλου στον δημοσιογράφο Αντώνη Σρόιτερ. Δεν άντεξα να δω παραπάνω από δυο τρία λεπτά, όσο δηλαδή για να συνειδητοποιήσω τι βλέπω. Γιατί δεν άντεξα παραπάνω; Γιατί ντράπηκα. Ντράπηκα για μένα, ως τηλεθεατή. Ντράπηκα για όλους εμάς, ως πολίτες. Ντράπηκα για το έγκλημα που συντελείται στα χρόνια μας, με τη βοήθεια των ΜΜΕ. Σάλα-τραπεζαρία ένα. Ολα ίσιωμα.

Η δημοσιογραφία είναι ιερό λειτούργημα. Ο δημοσιογράφος πρέπει να αντέχει να συνομιλεί με όποιον. Ο,τι και να έχει κάνει. Θα ήθελα να είχα τη δυνατότητα να πάρω συνέντευξη και από τον Χίτλερ ακόμα. Τώρα! Οχι τότε. Γιατί τότε, τι θα είχε να μου προσφέρει το ξεψάχνισμά του, αν για κάθε του λέξη και «οπτική», θα είχε η ψυχή μου να αντιτάξει, με αίμα στη σκέψη, το αποτέλεσμα του εγκλήματός του;


Υπάρχει άραγε η έννοια του «χρόνου», για να «κοπείς» να δώσεις λόγο μέσω μιας συνέντευξης σε κάποιον; Αντέχεις να παρακάμψεις την «επιτυχία» και να προτάξεις τη συνείδηση; Άραγε έχουμε ανάγκη παραπάνω «τροφοδοσίας» στοιχείων; Πόσο; Είναι ιερό λειτούργημα η δημοσιογραφία.

Ο Ακης Τσοχατζόπουλος είναι η απεικόνιση της υπεροψίας, της μη αίσθησης των πραγμάτων, της απληστίας. Είναι η αποτυχία μας ως πολιτικό σύστημα αλλά και η αποτυχία μας ως ψηφοφόροι. Η επιπολαιότητά μας, η σιχαμένη μας ελαφράδα, ο δοσιλογισμός μας, η αναξιοπρεπής συμμετοχή μας στο «αλισβερίσι», η ανοχή, ο ωχαδελφισμός. Είναι project το ρουσφέτι που λιώνει αξιοπρέπειες και συνειδήσεις. Είναι η διαδρομή της χώρας μας προς το χάος. Οι σύντροφοί του, όσοι τη σκαπούλαραν (και είναι πολλοί!), που έχουν το θράσος να αναζητούν καράβι, ακόμα και νέου κύκλου διακυβέρνησης για να σώσουν τα σαρκία τους, είναι το απόλυτο ξεφτιλίκι «μας», γιατί ακτινοβολούν την νανομνήμη μας. Είναι το μάθημα που δεν πήραμε.

Πόσα ακόμα έχει να μας πει ο κάθε Τσοχατζόπουλος; Δεν τα ξέρουμε όλα; Δεν γνωρίζουμε, κι ας μη γνωρίζουμε τα πάντα, στην κάθε τους λεπτομέρεια; Δεν είναι θηριωδώς ανεύθυνο να του δίνουμε ακόμα τον λόγο; Δεν είναι πιο επικίνδυνο και από επικίνδυνο; Μελετήστε τον στην πολυθρόνα του, να χάνει ξανά την «εικόνα» του. Αρα και μεις μαζί του.

Δεν είναι πια κρατούμενος, δεν είναι φυλακισμένος στον Κορυδαλλό, δεν είναι όπως καταντάει ο άνθρωπος, δεν είναι το έγκλημα και τιμωρία. Ακόμα χειρότερα, δεν είναι φυλακισμένος εις αεί στην προσωπική του φυλακή…


Τον αποφυλακίζουμε κοινή συναινέσει, ακόμα μια φορά. Τον απελευθερώνουμε. Ενας ακόμα, ανάμεσα σε τηλεοπτικούς «αστέρες». Ενας που δικαιούται να μιλάει και να μας προσφέρει τροφή. Ανακατεύεται το στομάχι μου στην πιθανολογούμενη ερώτηση ενός παιδιού προς τον γονιό του «Ποιος είναι αυτός;», «Ενας απατεώνας, μωρέ!». Αυτό το βαριεστημένο, καταδυναστευτικό «μωρέ!», ενισχύει η συνέντευξη. Κάποτε οι απατεώνες δεν είχαν γη για να κρυφτούν. Τώρα δίνουν συνεντεύξεις. Ενώ το αίμα βράζει στους δρόμους.  

protagon.gr

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

ΟΙ ΝΥΚΤΟΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΦΑΚΙΩΝ

ΟΙ ΝΥΚΤΟΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΦΑΚΙΩΝ


http://dionysoszagreas.blogspot.gr/

Νυκτοπολεμιστές λεγόταν το σώμα  που συγκρότησε ο Δασκαλογιάννης λίγο πριν  την επανάσταση του 1770 .
Ήταν ένα σώμα 100 γενναίων και γρήγορων νέων, οι οποίοι κινούνταν νύκτα κατά των Τούρκων, και  βοηθούσαν  όπου υπήρχε ανάγκη.

 Αρχηγός τους ορίσθηκε ο Γεωργάκης Μάρκος και το όνομα που δόθηκε στην ομάδα τους ήταν Νυκτοπολεμιστές. Οι Τούρκοι τους ονόμασαν Σειτάν Τακίμι (Σώμα δαιμόνων) και τον αρχηγό τους Σειτάν λαρ ρεισί (Δαιμονάρχη),λόγω του πανικού και του φόβου που έσπερνε η ομάδα αυτή στις εξορμήσεις της. Τα παιδιά του νεαρού ήρωα Μάρκου πήραν το παρατσούκλι του και ονομάσθηκαν Δαιμονάκια.
Μετά το τέλος της επανάστασης  του Δασκαλογιάννη, οι Νυκτοπολεμιστες έγιναν αγριότεροι και  παρέμειναν στα ορεινά - και από κει  με  νυχτερινές επιχειρήσεις χτυπούσαν τους Τούρκους.

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΒΑΦΤΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΥΣ;

Είναι παράνομο να ζητούν οι ιερείς λεφτά σε βαφτίσεις και γάμους;


Είναι Κυριακή και το θερμόμετρο έχει σκαρφαλώσει στους 43 βαθμούς Κελσίου. Σε εκκλησία στην Αγία Παρασκευή ένα αγοράκι μόλις ενός έτους ετοιμάζεται να περάσει δροσερότερες στιγμές από εμάς και να πάρει το όνομα Κωνσταντίνος.
Όλα είναι έτοιμα. Ο στολισμός, τα κεράσματα, οι μπομπονιέρες. Λίγο πριν ξεκινήσει το μυστήριο η νονά πηγαίνει στον ιερέα και προσφέρεται να δώσει 100 ευρώ, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στην Ελλάδα της κρίσης. Η απάντησή του την αποστομώνει. «Τι είναι αυτό; Τι να πρωτοπληρώσουμε με αυτά τα χρήματα;».
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα αμήχανης σιωπής και παρά τις προσπάθειες της να εξηγήσει στον παπά ότι διαθέτει αυτά τα χρήματα, ενώ όλοι οι Έλληνες -και η ίδια- στενάζουν από τις μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, εκείνος παίρνει τα χρήματα, αφού πρώτα ζητάει από τον πατέρα του παιδιού να καταβάλλει στον ίδιο άλλα 30 ευρώ για να επιτρέψει στους φωτογράφους να τραβήξουν βίντεο το μυστήριο!
Όσοι ακούμε τι έχει προηγηθεί του μυστηρίου της βάπτισης, αν και δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, καθώς σε όλους μας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, θυμώνουμε και στην κουβέντα επικρατεί ένα και κυρίαρχο ερώτημα: είναι παράνομο να ζητάνε οι παπάδες χρήματα για να τελέσουν μια βάφτιση ή ένα γάμο;
shutterstock332926043
Φως στην απορία μας έρχεται να ρίξει ο ιερέας Ιγνάτιος Μόσχος, διευθυντής του Γραφείου Γάμων και Διαζυγίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ο οποίος μας διαβεβαιώνει γι’ αυτό που όλοι μας υποψιαζόμασταν: είναι παράνομο να ζητούν οι ιερείς χρήματα για να πράξουν ένα από τα ιερά μυστήρια.
Επιλέγει, μάλιστα, τη λέξη «εκτροπή» για να χαρακτηρίσει την πρακτική των ιερωμένων, που συχνά φέρνει σε δύσκολη θέση γονείς και κουμπάρους. Και αν από κάπου πηγάζει αυτή η συμπεριφορά είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτέλεσμα της εξουσίας, του τρόπου διαχείρισής της και του εγωισμού των παπάδων.
«Στο παρελθόν έχουν υπάρξει εγκύκλιοι που λένε ότι τα χρήματα που δίνει ο κουμπάρος είναι κατά προαίρεση. Ό,τι δύναται ο καθένας, δεν καθορίζεται από τον ιερέα πλαφόν. Αυτό είναι λάθος και εκτροπή των ιερέων να ζητάνε, δεν είναι σωστό. Η Εκκλησία μάς έχει δώσει οδηγίες για το πώς πρέπει να ενεργεί ο ιερέας. Αλλά η εξουσία πολλές φορές, η έπαρση, ο εγωισμός τον κάνει να απαιτεί από τον άλλο. Αυτό φεύγει της αποστολής του» λέει στο newsbeast.gr.
Υπάρχει άραγε τρόπος, αναρωτιέμαι, να διασφαλίσεις ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά, αν αρνηθείς οποιαδήποτε πληρωμή σου ζητηθεί; Γιατί, για να είμαστε ειλικρινείς, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δώσει στον ιερέα χρήματα, ακόμα και όταν θεωρήσαμε υψηλό το τίμημα, καθώς η αμηχανία που νιώσαμε εκείνη τη στιγμή δεν μας επέτρεψε άλλης μορφής αντίδραση. Ο πάτερ Ιγνάτιος μου τονίζει -και παράλληλα με προτρέπει- να μην φοβάμαι να καταγγέλλω τέτοιους είδους περιστατικά στην Αρχιεπισκοπή, ώστε ο Πρωτοσύγκελος να καλεί τον ιερέα και να κρίνει πώς να αξιοποιήσει το θέμα που προκύπτει. «Γίνονται σε εμάς καταγγελίες. Υπάρχουν ποινές, αλλά αραιά και πού» επισημαίνει.
Όσο για την απαίτηση της καταβολής 30 ευρώ για το βίντεο μέσα στο ναό ο πάτερ Ιγνάτιος διευκρινίζει ότι επί Χριστόδουλου είχε βγει εγκύκλιος για την καταβολή ενός ποσού από τον φωτογράφο, κυρίως για το ρεύμα που χρησιμοποιεί μέσα στο ναό. «5 ή 10 ευρώ, όχι 30. Ζουρλαμάρες, τι να πω» τονίζει με έμφαση.
shutterstock366226061
«Θεωρείτε ότι στην Ελλάδα της κρίσης μπορεί να νιώσει ο πιστός κοντά στο Θεό όταν η Θεία Χάρη φαίνεται να έχει τίμημα;» τον ρωτώ και διαπιστώνω στη φωνή του μια δυσαρέσκεια, συγκεχυμένη με λύπη.
«Όπως ένας γιατρός σου ζητάει φακελάκι και βρίσκεις έναν καλύτερο, έτσι θα κάνεις και με τον ιερέα. Αυτά είναι δικά μας ατοπήματα. Μην μπερδεύεις τη λατρεία στο Θεό, που μας καλεί να γίνουμε ένα Σώμα με αυτόν, με τις κινήσεις των διαφόρων ιερέων που δεν στέκονται στο ύψος τους. Αυτά είναι απαράδεκτα, λυπάμαι που τα ακούω» λέει.
Του τονίζω ότι υπάρχει μερίδα νέων ανθρώπων που βλέποντας τι γίνεται στους κόλπους της Εκκλησίας στρέφονται προς τον πολιτικό γάμο, θέλοντας να αποφύγουν την επαφή με τη θρησκεία και τους εκπροσώπους της.
«Σε αυτό συμβάλλει πολύς κόσμος. Όταν ακούν τέτοια περιστατικά αντί να πουν το σωστό ή να φρονηματίσουν τον ιερέα -να του πουν ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό ή να πάνε στην Αρχιεπισκοπή να τον βάλουμε στη θέση του- καταφεύγουν σε άλλες διόδους. Θα μου πεις το να κάνουν τον πολιτικό γάμο δεν είναι μια εναλλακτική λύση; Δεν είναι το θέμα της εναλλακτικής λύσης. Εδώ παίρνουν την ευλογία του μυστηρίου, τη χάρη του Αγίου Πνεύματος για το γάμο τους, μετέχουν μυστηρίου ζωής, της Θείας Κοινωνίας. Ένας ιερέας που έχει κάνει μια παρεκτροπή κοιτάμε να τον επαναφέρουμε στην τάξη και να ζητήσει και συγγνώμη. Και αυτός θα έχει ωφέλεια και εσείς μετά» απαντά.
«Όχι» στο νονό που έχει παντρευτεί με πολιτικό γάμο
shutterstock90330190
Δεν θα μπορούσα φυσικά να μην ρωτήσω τον πάτερα Ιγνάτιο Μόσχο για την Εκκλησία, η οποία δεν επιθυμεί να μετέχουν του μυστηρίου της βάπτισης νονοί που έχουν παντρευτεί με πολιτικό γάμο.
Αναρωτιέμαι αν οι κανόνες έχουν γίνει αυστηρότεροι λόγω της τεταμένης σχέσης που έχει η Εκκλησία με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, μετά και την ψήφιση του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια.
«Καμία σχέση οι αυστηρότεροι κανόνες με τον Τσίπρα. Αυτός που θέλει να είναι μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας, να είναι μέλος του Χριστού, σημαίνει ότι μετέχει στη Θεία Κοινωνία, στη λειτουργία δηλαδή εξομολογείται, βαπτίζεται. Ένας αβάπτιστος μπορεί να είναι χρυσός και καλός άνθρωπος, αφού είναι όμως αβάπτιστος δεν μπορούμε να τον βάλουμε μέσα στη Θεία Κοινωνία» απαντά.
«Δεν είναι άξιος ένας νονός να γίνει πνευματικός πατέρας αν έχει παντρευτεί με πολιτικό;» τον ρωτώ και εκείνος μου διευκρινίζει:
«Πρέπει να κάνει θρησκευτικό γάμο, να πάρει τη χάρη, είναι χωρίς χάρη αυτός ο άνθρωπος. Γιατί είναι δύσκολο; Θα πει του παπά, πχ «εγώ, κοίταξε, είμαι φτωχός, δεν έχω τίποτα να πληρώσω». Να έρθει μια καθημερινή, με τα ρούχα της καθημερινής ζωής. Έλα να σου διαβάσω το μυστήριο, τι τα θέλουμε όλα τα άλλα. Το μυστήριο να γίνει. Πώς θα κατηχήσει αυτός ο άνθρωπος το παιδάκι; Γιατί πολλοί κουμπάροι σήμερα είναι άσχετοι. Ποιοι κουμπάροι αναγάγουν τα παιδιά στην Εκκλησία να μετέχουν του μυστηρίου; Μόνα τους βαπτίζονται. Πού είναι οι κουμπάροι, δεν υπάρχουν κουμπάροι, είναι ανύπαρκτοι. Ο κουμπάρος υπόσχεται ενώπιον Θεού και ανθρώπων ότι θα αποτάξει τα έργα του διαβόλου και θα συνταχθεί με το Χριστό. Καμία σύνταξη, κανένα ενδιαφέρον» προσθέτει.
https://patratora.gr/

1822 ~ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ 300 ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΚΡΟΥΣΩΝΑ

1822 ~ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ 300 ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΚΡΟΥΣΩΝΑ


Οι τούρκοι, μετά τις συνεχείς ήττες που υπέστησαν  στην Μεσσαρά της Κρήτης από Έλληνες αγωνιστές, έστειλαν αιγύπτιους για να ενισχύσουν τις δυνάμεις τους στο νησί που είχαν κατατροπωθεί για 2ο χρόνο από τους οπλαρχηγούς και ήταν κλεισμένοι στα στρατόπεδά  τους  .

Το Μάιο του 1822, κατέφθασε ο αιγυπτιακός στρατός στην Κρήτη με επικεφαλής τον Χασάν πασά και  συναντήθηκε με τον πασά του Ηρακλείου Σερίφ. Αποφάσισαν  να δράσουν ταυτόχρονα σ΄όλο το νησί  για  να καταστείλουν  την Επανάσταση. Ο Σερίφ Πασά που ήθελε να χτυπήσει  την  Μεσσαρά, σκέφτηκε πρώτα να επιτεθεί στις περιοχές του Κρουσώνα και των Ανωγείων ώστε να καθαρίσει τα νώτα του.


Ο Κρουσώνας είναι ένα χωριό χτισμένο στα 450 μέτρα υψόμετρο, 20 χλμ νοτιά του Ηράκλειου. Τον Ιούνιο  του 1822, ο τουρκικός στρατός με 2000 άνδρες ξεκινά για τους ανατολικούς πρόποδες του Ψηλορείτη με τελικό προορισμό τον Κρουσώνα και τ’ Ανώγεια. Οι Κρουσανιώτες οπλαρχηγοί, αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως τον κίνδυνο φυγαδεύουν τα γυναικόπαιδα και λαμβάνουν θέσεις μάχης για την άμυνα του χωριού. Αναφέρεται πως παρατάχθηκαν 250 Κρουσανιώτες. Η μάχη ξέσπασε αρχικά μέσα στον Κρουσώνα, αλλά πιεζόμενοι οι κάτοικοι υποχώρησαν τελικά προς το Κρουσανιώτικο φαράγγι που βρίσκεται 2 χλμ έξω από το χωριό και η μάχη γενικεύτηκε εκεί όπου υπήρχαν και άλλοι αγωνιστές Ανωγειανοί και Σφακιανοί  και ενώθηκαν με τους Κρουσανιώτες. Οι κρότοι από τις τουφεκιές, πολλαπλασιαζόμενοι από τον αντίλαλο μέσα στο κλειστό φαράγγι πανικόβαλλαν τους τούρκους που τράπηκαν σε φυγή προς το χωριό, αφήνοντας πάνω από 400 νεκρούς. Οι τούρκοι πρόλαβαν και έκαψαν μερικά σπίτια στον Κρουσώνα, άλλα κυνηγήθηκαν αμέσως από τους Επαναστάτες.

Τον Ιούλιο του 1822, όλοι οι   επαναστάτες συγκεντρώθηκαν στο χωριό Γωνιές και από εκεί έφθασαν στο Κρουσανιώτικο Λιβάδι χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τους τούρκους.  Εκεί εγκρίθηκε σχέδιο να σταλεί  ένα απόσπασμα από 80 αγωνιστές, με σκοπό να προκαλέσουν τους Τούρκους και να πάρουν όσα ζώα συναντήσουν στο πέρασμά τους. Παράλληλα, οι υπόλοιποι αρχηγοί  θα λάμβαναν θέσεις μάχης γύρω από τον Κρουσώνα, για να περικυκλώσουν τους τούρκους, που θα κυνηγούσαν τους Ανωγειανούς και Κρουσανιώτες,  που θα άρπαζαν τα ζώα.


  Ο Σερίφ Πασάς που ήταν στα υψώματα απέναντι, έστειλε στις 18 Ιουλίου 370 επίλεκτους τουρκαλβανούς για να φέρουν πίσω τους κλέφτες των ζώων ζωντανούς ή τα κεφάλια τους. Οι τουρκαλβανοί έπεσαν στην παγίδα και κυνήγησαν τους επαναστάτες που οδηγούσαν τα ζώα προς τον Κρουσώνα. Εκείνοι προσποιούνταν τους τρομαγμένους και δεν τους κτυπούσαν. Μόλις μπήκαν οι τουρκαλβανοί στο χωριό, οι επαναστάτες έκλεισαν το μέρος από τα νοτιοανατολικά  και οι τουρκαλβανοί βρέθηκαν κυκλωμένοι. Τότε κατάλαβαν ότι έπεσαν σε παγίδα, προσπάθησαν να σπάσουν τον κλοιό, αλλά δεν τα κατάφεραν και σκοτώθηκαν 30 από αυτούς. Από τους Έλληνες τραυματίστηκε ο Ανωγειανός οπλαρχηγός Αναγνώστης Σκουλάς .

  Οι τουρκαλβανοί για να προστατευθούν, πήραν ένα μικρό παιδί όμηρο και μπήκαν μέσα στην εκκλησία του αγ. Χαραλάμπη . Άφησαν το παιδί να φωνάζει επίτηδες, για να το ακούσουν οι Έλληνες και να μην τους πειράξουν. Οι επαναστάτες έζωσαν την εκκλησία και όποιος προσπαθούσε να βγει έξω τον σκότωναν. Οι οπλαρχηγοί έκαναν αμέσως συμβούλιο για το παιδί και
ο πατέρας του παιδιού φώναξε : «Σαν είναι γραφτό να πεθάνει για την πατρίδα τόσο μικρό παιδί, ας πεθάνει, μα να μην γλιτώσει ρουθούνι τούρκος».

Oι Eπαναστάτες άναψαν μεγάλη φωτιά μπροστά στην πόρτα του ναού και 2 νεαροί  ανέβηκαν  στη στέγη, άνοιξαν τρύπες, έριξαν μέσα λαδωμένα πανιά, κλαδιά και άλλες εμπρηστικές ύλες και έδωσαν φωτιά. Ο ναός έγινε παρανάλωμα του πυρός.
          Μέσα στην εκκλησία, οι καπνοί και οι φλόγες πνίγουν και καίνε τους πολιορκημένους, οι οποίοι άνοιξαν τις πόρτες και βγήκαν έξω. Αρκετοί έπεσαν στη φωτιά που άναβε στην πόρτα του ναού και τους άλλους σκότωσαν οι Επαναστάτες. Ένας τουρκαλβανός πήδηξε τη φωτιά, την πέρασε και πυροβολεί  άστοχα από πίσω τον Στρατή Δεληγιαννάκη. Ο Στρατής τον κάρφωσε με ένα τεράστιο μαχαίρι.Όλοι οι τουρκαλβανοί έπεσαν νεκροί, εκτός από έναν και τον οδηγό τους , που έκαναν τους πεθαμένους ανάμεσα στα πτώματα.
   

  Οι δυο ζωντανοί έφυγαν και ειδοποίησαν τον Σερίφ Πασά  για την καταστροφή που έπαθαν.
Εκείνη την μέρα για την Πατρίδα έπεσαν νεκροί 25 Έλληνες αγωνιστές και το μικρό παιδί από τον Κρουσώνα .

https://dionysoszagreas.blogspot.gr/

ΠΑΡΑΝΟΜΟ 1 ΣΤΑ 5 ΠΑΚΕΤΑ ΤΣΙΓΑΡΩΝ

Παράνομο ένα στα πέντε πακέτα τσιγάρων.





    Η Ελλάδα κατέλαβε και το 2016 τη δεύτερη θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ με την υψηλότερη κατανάλωση παράνομων τσιγάρων, παρά την πτώση κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το 2015 (18,8% - 2016, έναντι 19,8% - 2015). Η ανεξάρτητη μελέτη διενεργήθηκε για λογαριασμό του Royal United Services Institute (RUSI), με ποσοτικά στοιχεία που προήλθαν από την ετήσια έκθεση Project SUN της KPMG.

    Συγκεκριμένα, η μελέτη έδειξε ότι στην Ελλάδα το 2016:
        - Ο όγκος των παράνομων τσιγάρων μειώθηκε κατά 12% σε σχέση με το 2015, λόγω των συνεχών ελέγχων που διενήργησαν οι διωκτικές Αρχές, αλλά παραμένει ακόμα πολύ υψηλός, στα 3,62 δισεκατομμύρια τσιγάρα.
        - Εάν αυτά είχαν καταναλωθεί στη νόμιμη αγορά, θα είχαν προσθέσει έσοδα στο ελληνικό κράτος περισσότερα από 600 εκατομμύρια ευρώ. 
        - Οι ροές των «φθηνών λευκών» («cheap whites») εξακολούθησαν να αποτελούν τη βασική πηγή παράνομων τσιγάρων, συγκεντρώνοντας ποσοστό 44% του συνολικού όγκου του παράνομου εμπορίου τσιγάρων.
        - Η συρρίκνωση της νόμιμης αγοράς συνεχίστηκε το 2016, με νέα μείωση πωλήσεων κατά 6%.
    Σύμφωνα με τη μελέτη, 48,3 δισεκατομμύρια τσιγάρα, δηλαδή το 9,1% των τσιγάρων που καταναλώθηκαν συνολικά στην Ευρώπη το 2016ήταν παράνομα. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 έφτανε το 9,8%.
    Η ποσοστιαία μεταβολή κατά 8,8% που σημειώθηκε το 2016 στην κατανάλωση των παράνομων τσιγάρων στην Ευρώπη αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια πτώση σε διάστημα τριών ετών.
    Στην πρώτη θέση στην κατανάλωση παράνομων τσιγάρων βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά η Λετονία με ποσοστό 22,6%, ενώ ακολουθούν η Ελλάδα (18,8%), η Ιρλανδία (17,5%), η Μάλτα (17,2%) και η Λιθουανία (17%).
    Εκτιμάται ότι τα κράτη-μέλη της ΕΕ έχασαν το 2016 περίπου 10,2 δισεκατομμύρια ευρώ, από άμεσους και έμμεσους φόρους, εξαιτίας του παράνομου εμπορίου τσιγάρων. 
    Η παράνομη αγορά τσιγάρων συνεχίζει να αποτελεί μια διαρκή απειλή για τα έσοδα των κρατών-μελών της ΕΕ και βασική πηγή χρηματοδότησης για το οργανωμένο έγκλημα σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που συνδέεται άμεσα με την αύξηση της φορολογίας των τσιγάρων, η οποία, μάλιστα, στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου 2017 αγγίζει το 90% της μέσης λιανικής τιμής.
     Η φορολογική σταθερότητα της διετίας 2015-2016 εκτιμάται ότι έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μικρή μείωση του λαθρεμπορίου στην Ελλάδα.

Αναρτήθηκε από Ανδρεας


ΠΗΓΗ : "  http://roykoymoykoy.blogspot.gr  " 

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...