Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΙ ΣΕ ΕΛΑΙΩΝΑ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΤΗΣ ΒΙΘΥΝΙΑΣ

Ξεφυτρώνουν σαρκοφάγοι από ελαιώνα στη Νίκαια της Βιθυνίας – Φέρει παραστάσεις από ερωτιδείς και επιγραφές στα Ελληνικά (Βίντεο)

Μαρμάρινη σαρκοφάγο, που κατά τους πρώτους υπολογισμούς χρονολογείται στον 2ο αιώνα, εντόπισαν κατά τύχη οι τουρκικές αρχές σε ελαιώνα, στη Νίκαια της Βιθυνίας. Η αστυνομία αναζητούσε κλεμμένο φορτηγό στην περιοχή όταν εντόπισε εγκαταλελειμμένη παράνομη ανασκαφή μέσα σε ελαιώνα της περιοχής Χισάρντερε, σε απόσταση πέντε χιλιομέτρων από το κέντρο της βιθυνικής Νίκαιας. Αμέσως ενημέρωσε τη Στρατοχωροφυλακή που ήρθε σε επαφή με το Μουσείο της Νίκαιας (Iznik), προκειμένου οι ειδικοί να κάνουν αυτοψία στην περιοχή.
 
Κατά την εκσκαφή που έκαναν οι αρχαιολόγοι αποκάλυψαν τη μαρμάρινη σαρκοφάγο, βάρους έξι τόνων, που φέρει παραστάσεις από ερωτιδείς και επιγραφές στα ελληνικά.
 
Μετά τον καθαρισμό της και τις αναγκαίες εργασίες, η σαρκοφάγος θα εκτεθεί στο μουσείο, σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο. Στον ίδιο ελαιώνα πριν από περίπου δέκα μήνες είχε βρεθεί ακόμα μία σαρκοφάγος που φέρεται να ανήκει σε γυναίκα, μέλος βασιλικής οικογένειας, βάρους επτά τόνων. Το εύρημα είχε συληθεί. Πιστεύεται ότι στο σημείο υπήρχαν αρχαίοι τάφοι.
Πηγήhttp://thesecretrealtruth.blogspot.com/

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ.( ΝΙΚΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΝΙΑΚΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ )

Ταξιδευτής Εμπειριών



Νικώντας τον μανιακό φωτογράφο
Κατάκοπη, όπως είμαι από το ταξίδι, αφήνω τσάντες σε μια γωνιά, σουλουπώνομαι ελαφρώς και βγαίνω χωρίς περιττές καθυστερήσεις στο σεργιάνι.

Βάσει ενδελεχούς διαδικτυακής έρευνας που έκανα 1 μήνα πριν και βάσει του ταξιδιωτικού οδηγού που έχω φροντίσει να προμηθευτώ στο πρώτο 10λεπτο άφιξης, είμαι έτοιμη για αυτοεξόντωση.
Έχω στη διάθεσή μου κάποιες λίγες μέρες να ανακαλύψω και να δω ιδίοις όμμασι ΟΛΑ τα hot spots του μέρους που επέλεξα να επισκεφθώ φέτος για τις πολύτιμες διακοπές μου.
Και όταν λέω ΟΛΑ ... ακριβολογώ!
Τα ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ πρέπει να φωτογραφηθούν από εμένα την ίδια, διότι χωρίς ντοκουμέντα εκδρομή δε νοείται. Οφείλω να ποζάρω σε διάφορες ευφάνταστες πόζες μπροστά από ΚΑΘΕ μουσείο της περιοχής, κάθε gallery, πινακοθήκη, πάρκο και αρχαιολογικό χώρο. Είναι ανεπίτρεπτο να μη θαυμάσω από απόσταση αναπνοής αγάλματα και κτίρια σε κάθε γωνιά της πόλης προς εξερεύνηση.
Απαράδεκτο, επίσης, είναι να μην απολαύσω ένα aperitif σε ΟΛΕΣ τις pubs που η πολυδιαφημιζόμενη τοπική διασημότητα (χάρις στην οποία πλουτίζει και η τοπική κοινωνία...!) έκανε την εμφάνισή της κάποια στιγμή στο παρελθόν. Είναι μια βραδινή δουλειά που κάθε ταξιδιώτης που σέβεται τον εαυτό του επιβάλλεται να εκτελέσει με ευλαβικότητα.
Με διακατέχει μια αγχωτική βιασύνη, ένας παροξυσμός μετακινήσεων, μια αλλοπρόσαλλη καταγραφή εμπειριών σαν να επρόκειτο για επαγγελματικό project επί πληρωμή.
Σαν να θέλω να καθησυχάσω τον ίδιο μου τον εαυτό, από τις τύψεις που τον περιτριγυρίζουν, ότι τα χρήματα που ξόδεψα σε μεταφορικά, διαμονή και souvenirs έχουν τουλάχιστον ένα απτό αντίκρισμα – το album των φωτογραφιών!
Σαν να θέλω να πάρω από φίλους και γνωστούς το παράσημο του υπέρτατου ταξιδευτή που πρόλαβε να δει και να κάνει τα πάντα, σε μια προσπάθεια κοινωνικής καταξίωσης. Έχει τη γοητεία του να μονοπωλείς τη συζήτηση με μακρόσυρτες απαριθμήσεις αξιοθέατων που αντίκρισες από κοντά. Δεν αντιλέγω!
Το θέμα, όμως, είναι ότι για να τα κάνω ΟΛΑ αυτά πραγματικά ‘μάτωσα’ στο βωμό μιας άτυπης υποχρέωσης απέναντι στην τσέπη μου που ‘πόνεσε’ και στο φίλο που με θαύμασε. Δεν ξέρω αν πέρα από τον αξιοσημείωτο κόπο που βίωσα, κατά πόσο τελικά ευχαριστήθηκα αυτό το ταξίδι!
Κι όταν αναρωτιέμαι το κατά πόσο το «ευχαριστήθηκα», ουσιαστικά αναρωτιέμαι εάν κατάφερα να τροφοδοτήσω το μυαλό και την ψυχή μου με ευχάριστες και ουσιώδεις σκέψεις. Εάν βρήκα τον χρόνο να χαζέψω τους περαστικούς και να περιεργαστώ καταστάσεις και συμπεριφορές.
Γενικώς, αν βρήκα την ηρεμία να μάθω και κάτι απ’ αυτό μου το ταξίδι, υιοθετώντας ή απορρίπτοντας πράγματα!
Αυτό, βέβαια, απαιτεί να αφήσω κατά μέρους τους κοινωνικά επιβαλλόμενους ψυχαναγκασμούς μου και να εστιάσω στην ψυχική μου ξεκούραση εν μέσω παρατήρησης. Αυτός, ίσως, είναι και ο μοναδικός τρόπος για να μην απολέσω τα ταξιδιωτικά μου βιώματα και να τα διατηρήσω αναλλοίωτα στο πέρας των ετών.
Οι φωτογραφικές απεικονίσεις του εγκεφάλου πολύ γρήγορα θάβονται και αντικαθιστώνται από κενά μνήμης. Το να προσεγγίσω, λοιπόν, τα ταξίδια μου με αυτήν τη συλλογιστική - του ατελείωτου δηλαδή «human watching» - δεν ήταν κάτι εύκολο. Ήταν, όμως, λυτρωτικό ...
Αυτό, βεβαίως, δε σημαίνει ότι δεν ακολουθώ κατά ένα μεγάλο μέρος και την πεπατημένη του κλασικού τουρίστα!
Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι τώρα πια επιλέγω με βάση το προσωπικό μου ενδιαφέρον ποιά λίγα σημεία άξια θέασης θέλω να επισκεφθώ και με απόλυτη γαλήνη, χωρίς καταπιεστικές επιταχύνσεις, προσπαθώ να κατανοήσω και να αισθανθώ την ιστορικότητά τους. Το να θυμάμαι μετά από καιρό τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν κάπου και το να μπορώ να αφουγκράζομαι τις δονήσεις τους στο σήμερα - δίνοντας χώρο και χρόνο στο βίωμα - είναι το πρώτο βασικό στοιχείο ενός επιτυχημένου ταξιδιού.
Στο ενδιάμεσο, αφιερώνω χρόνο σε άσκοπες κατά τα φαινόμενα περιηγήσεις σε σοκάκια και λεωφόρους, όπου παρατηρώ σπίτια, διαμερίσματα, γραφεία, εμπορικά καταστήματα. Αφού δεν μπορώ να γίνω κομμάτι της εκεί καθημερινότητας, περιορίζομαι σε συμπεράσματα που απορρέουν από το εξωτερικό στήσιμο των οικημάτων και τους ανθρώπους γύρω και μέσα σ’ αυτά.
Κι, όμως, τα συμπεράσματα έχουν πάντα ενδιαφέρον! Καταλαβαίνεις από τον χώρο ή μη που αφιερώνουν οι ντόπιοι στα κτίσματά τους και από την καλαισθησία ή μη που τους αποδίδουν τις αντιλήψεις τους για τον κοινωνικό καταλύτη που λέγεται «οικογένεια» και για τον οικονομικό μοχλό που λέγεται «εργασιακές συνθήκες».
Μπλέκομαι, επίσης, ανάμεσά τους σε διάφορα cafes προσπαθώντας να καταλάβω τις συνήθειές τους εν ώρα χαλάρωσης. Βλέπω συμπεριφορές, ακούω διαλόγους, επιχειρώ σύντομες συζητήσεις. Έτσι, αντιλαμβάνομαι την ψυχοσύνθεσή τους – το πολυτιμότερο εφόδιο στη βαλίτσα της επιστροφής μου.
Εννοείται ότι επιλέγω ποιοτικά εστιατόρια για εκτεταμένη γευσιγνωσία, καθώς η κουζίνα ενός λαού σου δίνει πληροφορίες που ούτε καν φαντάζεσαι. Η τροφή είναι ένα στοιχείο καταλυτικό στο χαρακτηρισμό μιας κοινωνίας ως εξωστρεφούς ή σοβαροφανούς, ως παρορμητικής ή συγκρατημένης, ως εργασιομανής ή επιρρεπής στη διασκέδαση κλπ...
Το κλειδί είναι να αποτινάξεις τον αγχώδη φωτογράφο από μέσα σου και να φέρεις στη θέση του τον ξεκούραστο παρατηρητή. Σκοπός ενός ταξιδιού είναι η διεύρυνση του πνεύματος μέσα από ανάλυση και ανταλλαγή σκέψεων, η απόκτηση εμπειριών μέσα από χαλαρωτικούς περιπάτους σε ΜΗ τουριστικά spots.
Η βαθιά, με άλλα λόγια, κατανόηση ενός λαού μέσα από τα ίδια του τα συμπεριφορικά στεγανά. Αυτός είναι ο πολύτιμος λίθος που λαμβάνεις και διατηρείς, χωρίς να χάσει την αξία του, ως τα γεράματα σου!
http://www.macroskopio.gr/el

ΦΥΤΟΦΑΓΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΑ.



▶ ισπανικό βίντεο: http: //planetdoc.tv/documental-cazado .

Ένα video του Planet Doc, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων
Τα πρωτεύοντα θηλαστικά, καλά προσαρμοσμένα να τρώνε φρούτα στα δέντρα, πάντα συμπληρώνουν τη διατροφή με έντομα και τα αυγά που κατά καιρούς βρίσκουν, και διατήρησαν αυτό το έθιμο, όταν κατέβηκαν από τα δέντρα περίπου 15 εκατομμύρια χρόνια πριν. 
Ωστόσο, η συλλογή φυτών μερικές φορές τα αναγκάζει να διανύουν μεγάλες αποστάσεις. Οι ξηρασίες ξεκίνησαν, και τα κοπάδια έπρεπε να μεταναστεύσουν σε αναζήτηση τόπων με το νερό και τη βλάστηση ακολουθούμενα από ένα άλλο είδος των δολοφόνων, μια απόγονος των χορτοφάγων που είχε αποκτήσει μια γεύση για το κρέας. 

Ο άνθρωπος εφαρμόζει όλη την ευφυΐα του για το κυνήγι, εφευρίσκοντας κάθε είδους τεχνάσματα για να ανταγωνιστεί με τα μεγάλα σαρκοφάγα. Και, σαν κι αυτά, σύντομα συνειδητοποίησε ότι η ζωή του κυνηγού είναι πολύ αβέβαιη, και ότι σε ένα αυξανόμενος πληθυσμόσ των ανθρώπων δεν μπορεί να εξαρτάται αποκλειστικά από το κρέας. 

Η λύση ήταν να συνδυάσει τα δύο συστήματα, για να συγκεντρώσει τα φρούτα, τα μούρα, ρίζες και φύλλα για να περνάει στις μεγάλες περιόδους αποτυχημένου κυνηγίου. 

Στο εσωτερικό της ζούγκλας στο νησί της Βόρνεο ζει ένα πρωτεύον του οποίου η γνώση της βοτανικής είναι απίστευτη. Μπορεί να πέρασει μήνες στα δέντρα  αναζητώντας φρούτα, χωρίς ποτέ να έρχεται κάτω στο έδαφος. Αυτό το ζώο είναι ο ουραγκοτάγκος. Αλλά σε αυτόν τον κόσμο της φαινομενικής αφθονίας, η συλλογή φυτών δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Όλα τα δέντρα δεν καρποφορούν την ίδια στιγμή, και μερικές φορές δεν είναι καν όλα υποκαταστήματα του ίδιου δέντρου. 

Ο ουραγκοτάγκος έχει μνήμη ικανή να αναγνωρίζει πάνω από 400 διαφορετικά είδη τροφίμων. Θα πρέπει να θυμάται την ακριβή θέση του κάθε είδους των δένδρων, και η κατά προσέγγιση ημερομηνία κατά την οποία ωριμάζουν οι καρποί. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγει τα δηλητηριώδη μέρη κοντά σε μερικά από αυτά, καθώς και τα αγκάθια ή σκληρά φυτά σαν δέρματα. Όλα αυτά που μαθαίνει από τη μητέρα, επί χρόνια, παρατηρώντας την στις περιπλανήσεις της γύρω από τη ζούγκλα.Για να είναι αποτελεσματικοί τροφοσυλλέκτες, όπως οι ουραγκοτάγκοι και όπως οι πιθήκοι, οι πρόγονοί μας, πρέπει να είχαν καλή όραση για να αναγνωρίσουν τα φωτεινά χρώματα των φρούτων στη ζούγκλα, ενώ τα σαρκοφάγα βλέπουν σε μαύρο και άσπρο, δίνοντας προτεραιότητα στην κίνηση και νυκτερινή όραση. Ένας καλός συλλέκτης έχει ένα απαιτητικό ουρανίσκο να διακρίνει τη γλυκιά γεύση των ώριμων φρούτων, και την εξυπνάδα για να αφαιρεί τα δύπεπτα μέρη. Τα σαρκοφάγα, από την άλλη πλευρά, καταπίνουν μεγάλα κομμάτια κρέατος χωρίς να ενδιαφέρονται για τη γεύση τους καθόλου. Ένα φυτοφάγο πρέπει να έχει χέρια με ευέλικτο δάχτυλα για να ξεφλουδίσει τα φρούτα και τα ξεκολλήσει  από τα κλαδιά, ενώ ένα σαρκοφάγο προτιμά τα νύχια. Τέλος, ένας συλλέκτης χρειάζεται ένα μεγάλο, αποτελεσματικό εγκέφαλο να θυμάται κάθε γωνιά του οικοτόπου του. 
Ο ουραγκοτάγκος μας διδάσκει ότι πολλά από αυτά που μας ενώνουν οφείλεται στο γεγονός ότι, όπως είναι αυτοί τώρα, έτσι και εμείς κάποτε είμασταν  τροφοσυλλέκτες..

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΕΙΑ--ένα ωραίο θεατρικό έργο---



Δημοσιεύτηκε στις 12 Απρ 2017
Θεατρικό έργο του Eduardo De Filippo σε σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη και Κώστα Νταλιάνη 1998.
Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος, Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Μαρία Ιορδανίδου, Σπύρος Κωνσταντόπουλος.


Μια 360 μοιρών θέα από το ψηλότερο κτήριο του κόσμου

 φωτογράφος μας χρησιμοποιούνται διαδραστικές εικόνες για να συλλάβει ύψη πανύψηλους Ντουμπάι.







Φωτογράφος Luca Locatelli συλλαμβάνει μια άποψη 360 του Ντουμπάι και selfie, από ένα κατάστρωμα παρατήρησης στο Burj Khalifa, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου σε 2.717 πόδια (828 μέτρα). Το πανόραμα αποκαλύπτει εξέλιξη στον ορίζοντα, του πληθυσμού του Ντουμπάι έχει διπλασιαστεί κατά την τελευταία δεκαετία, με την τρέχουσα 2,7 της εκατ, και είναι σε καλό δρόμο για να διπλασιαστεί ξανά μέχρι το 2030. Παρακάτω, οβάλ σχήματος όπερα της πόλης είναι ορατό, το επίκεντρο μιας νέας συνοικίας σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει την κυκλοφορία των πεζών σε ό, τι ήταν ιστορικά ένα αυτοκίνητο με επίκεντρο την πόλη.
 
Το Ντουμπάι είναι μια πόλη της παγκόσμια ρεκόρ. Έχει τη μεγαλύτερη άνθρωπο νησί, το μεγαλύτερο πάρκο ψυχαγωγίας σε εσωτερικούς χώρους, το μεγαλύτερο κτίριο στον κόσμο, 163 ιστορίες στην κορυφή. Τώρα είναι στοχεύουμε πιο τολμηρή φιλοδοξία της: Η ακμάζουσα πόλη της ερήμου που πριν από μια δεκαετία είχε μεγαλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα του κόσμου, θέλει να γίνει, μέχρι το έτος 2050, η πιο βιώσιμη πόλη στη γη.



Στο Green Planet, ο φωτογράφος αποκάλυψε ένα από απροσδόκητες τοπία της πόλης: μια βροχή δάσος ενδιαίτημα που στεγάζει πάνω από 3.000 είδη φυτών και ζώων. Διάδρομοι διασχίζουν τέσσερα επίπεδα γύρω από ένα 82-πόδι τεχνητό δέντρο. Η ίδια η δομή είναι ένα από τα νέα του Ντουμπάι «πράσινα κτίρια», συμβατό με τα υψηλότερα πρότυπα για την ενεργειακή απόδοση και τα υλικά.
 
Ως μέρος της σειράς Urban αποστολές, National Geographic διερευνηθεί πρόσφατα πως η πόλη επεκτείνεται σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την κατασκευή τεράστια ηλιακή «φάρμες» στην έρημο, και οικοδόμηση πιο πράσινη . Ζητήσαμε φωτογράφο Luca Locatelli να συλλάβει το μέγεθος του Ντουμπάι και να πάει πίσω από τις σκηνές για να δείξει στους αναγνώστες εσωτερικές λειτουργίες της, όπως η αφαλάτωση του νερού των φυτών, χωρίς αυτή τη διαδικασία, το Ντουμπάι θα ξεμείνει από νερό σε τέσσερις ημέρες.
Locatelli ήταν μια φυσική τακτοποίηση για την ανάθεση. Είχε καλύπτονται πλούσια σε πετρέλαιο προσπάθειες της Σαουδικής Αραβίας για να διαφοροποιήσουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την τεράστια αιολικά πάρκα στη Γερμανία -την πρώτη αποστολή για το National Geographic, μαζί με την προσφορά της Σιγκαπούρης για να είναι πιο βιώσιμη πόλη της Ασίας. Στη Μέκκα , φωτογράφισε τα κατάκλισης εξελίξεις γύρω από την Κάαμπα (το Μεγάλο Τζαμί), και πήρε εκπληκτικές εικόνες του Μεγάλου Επιταχυντή Αδρονίων στο CERN στην Ελβετία, και μέσα σε ένα εργοστάσιο Bombardier, όπου είναι χτισμένα τα τρένα υψηλής ταχύτητας.



Για να συλλάβει τολμηρό στυλ της πόλης ερήμου, ο φωτογράφος πήγε στο Ski Dubai, συχνά θεωρείται ως έμβλημα του ενεργειακού αποτυπώματος της. το πάρκο χιονιού που βρίσκονται στο εσωτερικό του Mall of the Emirates, διαθέτει πέντε πίστες? οι επισκέπτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να ταξιδέψουν προς τα κάτω από το σωλήνα ή zorb μπάλα. Εμπνευσμένο από την επιτυχία της κλίσης του Ντουμπάι, Βαρκελώνη χτίζει ένα στο κέντρο της, αλλά λέει ότι θα είναι ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
 
Αυτό το άρθρο είναι μέρος της μας Urban Expeditions σειρά, μια πρωτοβουλία που κατέστη δυνατή με επιχορήγηση από την United Technologies με το National Geographic Society.
Daniel Stone είναι ένας επεξεργαστής για το National Geographicπεριοδικό, όπου καλύπτει τις περιβαλλοντικές επιστήμες και τη γεωργία. Το βιβλίο του, The Food Explorer , για τη ζωή και τις περιπέτειες των κατασκόπων τροφίμων David Fairchild, θα δημοσιευθεί από Dutton (Penguin Random House) το 2018.

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα κοινόχρηστα - Τί λέει ο νόμος για τις πολυκατοικίες




aftodioikisi.gr

    Τα κοινόχρηστα έχουν εξελιχθεί σε μια βραδυφλεγή βόμβα με απροσδιόριστες συνέπειες κυρίως για τις πολυκατοικίες με τους συνεπείς ιδιοκτήτες που φροντίζουν και πληρώνουν.

    Στην ουσία οι τελευταίοι είναι αυτοί που συντηρούν ακόμη τις πολυκατοικίες από την πλήρη αποσύνθεση, αφού καθημερινά σε μεγάλες οικοδομές δεν λειτουργεί ακόμη και ο ανελκυστήρας λόγω διακοπής του ρεύματος εξαιτίας συσσωρευμένων οφειλών στην ΔΕΗ. Τo πρόβλημα με τα κοινόχρηστα είναι βαθύτερο από ότι μπορεί να φανταστεί ο καθένας μας. Ο νομοθέτης έχει δώσει τη δυνατότητα να μπορεί ο διαχειριστής μετά από απόφαση της Γενική Συνέλευσης του κτιρίου να προχωράει άμεσα σε δικαστικές ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσει τα συμφέροντα της οικοδομής και να επιτύχει την λειτουργία της.
    Η δυνατότητα αυτή είναι η διαδικασία της διεκδίκησης των οφειλών ακόμη και με διαταγή πληρωμής. Ο διαχειριστής μέσα σε μικρό διάστημα 2 εβδομάδων έχει τη δυνατότητα να καταθέσει και να πετύχει την έκδοση διαταγής πληρωμής για οφειλές κοινοχρήστων σε βάρος όλων των συνιδιοκτητών που έχουν απλήρωτους λογαριασμούς. Δεν έχει σημασία το ύψος των οφειλών, ούτε εάν αυτά έχουν καταβληθεί ως ένα μέρος μόνο. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι ο διαχειριστής λειτουργώντας στο όνομα και για λογαριασμό της οικοδομής μπορεί να κινηθεί εναντίον των οφειλετών για την διεκδίκηση υπέρ της οικοδομής.
    Εκείνο που ίσως δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι ότι στα δικαστήρια «σύρεται» ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος/γραφείου, ανεξάρτητα εάν εκείνη τη χρονική στιγμή η ιδιοκτησία του είναι μισθωμένη ή όχι.   Βάσει του κανονισμού του κτιρίου, προκύπτουν τα ποσοστά συνιδιοκτησίας και κατά συνέπεια το ύψος των χρεών των οφειλετών.
    Η διαταγή πληρωμής εκδίδεται χωρίς την κλήτευση του οφειλέτη-ιδιοκτήτη στο δικαστήριο, ενώ ο διαχειριστής προσκομίζει τα παραστατικά των χρεών, όπως και αντίγραφο του τίτλου ιδιοκτησίας. Εν τέλει, η διαταγή πληρωμής εκδίδεται σε βάρος του ιδιοκτήτη, οποίος θα πρέπει να πληρώσει τα οφειλόμενα ποσά, ενώ στη συνέχεια μπορεί να διεκδικήσει δια της δικαστικής οδού τα χρήματα από τον μισθωτή.
    Η κατάσταση γίνεται ακόμη δυσκολότερη, εάν ληφθεί υπόψη ότι σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης δεν αποπληρώσει τα χρέη απειλείται με κατάσχεση του ακινήτου που πραγματοποιείται για λογαριασμό της πολυκατοικίας. Εάν ο ιδιοκτήτης δεν καταβάλει τις οφειλές, τότε θα μπορούσε να βρεθεί αντιμέτωπος με κατάσχεση ή με προσημείωση υποθήκης ή με εγγραφή στον Τειρεσία ή ακόμη και με κατάσχεση των τραπεζικών του λογαριασμών εφόσον το υπόλοιπο του λογαριασμού του είναι άνω των 1.500 ευρώ ή ακόμη και με κατάσχεση του ενοικίου εις χείρας του μισθωτή του.
    Είναι χαρακτηριστικό ότι η κατάσταση σε πλείστες περιπτώσεις έχει φτάσει στο απροχώρητο με τη συσσώρευση οφειλών από κοινόχρηστα που πολλές οικοδομές σε περίοπτη θέση ακόμη και σε πολύ καλές γειτονιές να μην έχουν καθαριότητα, κοινόχρηστο ρεύμα και ανελκυστήρα σε λειτουργία εξαιτίας απλήρωτων λογαριασμών. Ανάμεσα στους οφειλέτες μηνών, δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις ιδιοκτητών που άφησαν απλήρωτους ένα ή δύο μήνες και συμπεριελήφθησαν στην διαταγή πληρωμής μαζί με τους οφειλέτες περισσότερων μηνών.
    Ενδεικτικά, διαχειριστής προχώρησε στην έκδοση διαταγής πληρωμής για οφειλές ύψους 157 ευρώ, ποσό που αυξάνεται στα 413 ευρώ, εάν συμπεριληφθούν οι νόμιμοι τόκοι, τα δικαστικά έξοδα, οι δαπάνες για την έκδοση επιταγής και η αμοιβή δικηγόρου

Αναρτήθηκε από Ανδρεας 
ΠΗΓΗ : "http://roykoymoykoy.blogspot.gr   "

Πρόληψη άνοιας: Τα δύο φρούτα που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά

  Πρόληψη άνοιας: Τα δύο φρούτα που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά Σινάνη Αικατερίνη Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025 08:00 Μια υγιεινή διατρο...