Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ , ΕΛΕΓΕ Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ...

Το καλύτερα κρυμμένο μυστικό!!! Το ΦΑΡΜΑΚΟ βρίσκεται στα ΤΡΟΦΙΜΑ έλεγε ο Ιπποκράτης...!

Το καλύτερα κρυμμένο μυστικό!!! Το ΦΑΡΜΑΚΟ βρίσκεται στα ΤΡΟΦΙΜΑ έλεγε ο Ιπποκράτης...!


Λένε ότι δεν υπάρχει καμία θεραπεία για αυτό το "κακό" τα πάντα είναι συνδεδεμένα, 
τα πάντα είναι σχετικά, με βιομηχανία τροφίμων - φαρμάκων.πάνω από 8 δεκαετίες η 
ανακάλυψη! και κανείς δεν σου είπε ότι η αιτία μιας από της μεγαλύτερες ασθένειες την
 δημιουργούν οι τροφές, η ασθένεια "καρκίνος" μπορεί να αποφευχθεί 99,99%
Το 1931 ο επιστήμονας Otto Heinrich Warburg (1883-1970) έλαβε το βραβείο Νόμπελ για την 
ανακάλυψη την κύρια αιτία του καρκίνου στη διατριβή του « Η κύρια αιτία και η πρόληψη του 
 καρκίνου . " Σύμφωνα με τον κ. Warburg, ο καρκίνος είναι το αποτέλεσμα των αντί 
φυσιολογικών και θρεπτικών ουσιών στον τρόπο ζωής.

Γιατί;

Η αντί φυσιολογική (διατροφή τροφίμων και καθιστική ζωή) στο σώμα μας δημιουργεί ένα 
περιβάλλον της οξύτητας και αυτό, με τη σειρά του, προκαλεί την εκδίωξη του οξυγόνου από 
τα κύτταρα.
Ο κ. Warburg δήλωσε:
"Η έλλειψη οξυγόνου και η οξέωση είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος: όπου
 έχετε το ένα, έχετε και το άλλο."
"Το οξυγόνο απορρίπτουν όξινες ουσίες, ενώ αλκαλικές ουσίες προσελκύουν οξυγόνου."



"Στέρηση κύτταρο οξυγόνου για 48 ώρες μπορεί να το μετατρέψει σε καρκινικό."

"Όλα τα κανονικά κύτταρα έχουν μια απόλυτη ανάγκη για οξυγόνο αλλά τα 
καρκινικά κύτταρα μπορεί να ζήσουν χωρίς οξυγόνο (αυτό είναι ένας κανόνας 
χωρίς εξαίρεση)".



"Καρκινικός ιστος είναι λιπώδη ιστοί, ενώ οι υγιείς είναι αλκαλικοί."


όλα αυτά το 1931 οι επιστήμονες γιατροί τι μαθαίνουν άραγε τώρα? μετά από τόσα χρονιά
Στο έργο του « Ο μεταβολισμός των όγκων », Warburg απέδειξε ότι όλες οι μορφές καρκίνου 
χαρακτηρίζονται από δύο βασικές προϋποθέσεις: οξέωση και υποξία (έλλειψη οξυγονώνεται ).
 Επίσης, ανακάλυψε ότι τα καρκινικά κύτταρα είναι αναερόβια (δεν αναπνέουν οξυγόνο) και
 δεν μπορούν να επιβιώσουν υπό την παρουσία υψηλών επιπέδων οξυγόνου. Αντ 'αυτού, 
επιβιώνουν με γλυκόζη όσο το περιβάλλον είναι ελεύθερο από οξυγόνο.
Ως εκ τούτου, ο καρκίνος δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα μηχανισμό άμυνας που έχουν
 ορισμένα κύτταρα του σώματος για να μείνουν ζωντανα σε ένα περιβάλλον που στερείται 
οξυγόνου και οξύ. Τα υγιή κύτταρα ζουν σε ένα αλκαλικό περιβάλλον, οξυγονωμένο, 
επιτρέποντας την κανονική λειτουργία. με τη διαδικασία της πέψης, τα τρόφιμα δημιουργούν 
μια όξινη ή αλκαλική κατάσταση στον οργανισμό ανάλογα με την ποιότητα από πρωτεΐνες, 
υδατάνθρακες, λίπη, μέταλλα και βιταμίνες.
Οξίνισης ή αλκαλοποίησης 

Το αποτέλεσμα μετριέται με μια κλίμακα που ονομάζεται ρΗ, οι τιμές των οποίων είναι στην 
κλίμακα από 0-14, είναι ένα ρΗ ουδέτερο ρΗ 7. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς
 επηρεάζει την υγεία το οξύ και αλκαλικές τροφές, επειδή για τα κύτταρα για να λειτουργούν 
σωστά και κατάλληλα ρΗ πρέπει να είναι ελαφρώς αλκαλικά.

Σε ένα υγιές άτομο το pH του αίματος είναι μεταξύ 7,40 και 7,45. Σημείωση ότι αν το pH του 
αίματος πέσει κάτω από το 7 θα πέσει σε κώμα η θα πεθάνει.
Σύμφωνα με τα παρακάτω, μπορείτε να δημιουργήσετε δύο λίστες των τροφίμων
Τα τρόφιμα που οξίνωνουν το σώμα:
Επεξεργασμένη ζάχαρη και όλα τα προϊόντα (το χειρότερο από όλα αυτά που δεν έχουν καμία 
πρωτεΐνη, καθόλου λίπος, δεν περιέχει μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνες κανένα, μόνο 
επεξεργασμένους υδατάνθρακες. PH τους είναι 2,1, δηλαδή, είναι πολύ οξίνινη).για αυτές που
 τρώνε λάιτ μήπως χάσουν κανένα κιλό αντί να σταματήσουν να τρώνε!

Κρέας (όλα).

Το αγελαδινό γάλα και όλα τα παράγωγά του.(καλά έπινα μικρός από κατσίκα!)

εξευγενισμένο αλάτι

Ραφιναρισμένο αλεύρι και όλα τα παράγωγά του (γλυκά, μπισκότα, κ.λπ..).
Προϊόντα αρτοποιίας (περιέχουν κυρίως κορεσμένα λίπη, τη μαργαρίνη, το αλάτι, τη ζάχαρη
 και συντηρητικά).
Μαργαρίνη.

Soft.

Καφεΐνη.

Αλκοόλ

Ταμπάκο.
Φάρμακα.

Κάθε φαγητό που έχει μαγειρευτεί (μαγείρεμα εξαλείφει οξυγόνο και οξύ μετασχηματισμών), 
συμπεριλαμβανομένων μαγειρεμένα λαχανικά.Οτιδήποτε με συντηρητικά, χρωστικές, 
αρωματικές ουσίες, σταθεροποιητές, κλπ.: όλα τα συσκευασμένα τρόφιμα.
Αυτοκαθαρισμος αίματος είναι να μην πέσει σε μεταβολική οξέωση, εξασφαλίζοντας έτσι την 
ομαλή λειτουργία των κυττάρων, τη βελτιστοποίηση του μεταβολισμού. Ο οργανισμός πρέπει
 να λάβει από τις βάσεις των τροφίμων (ορυκτά) για να εξουδετερώσει την οξύτητα του 
αίματος του μεταβολισμού, αλλά και όλα τα τρόφιμα που αναφέρονται παραπάνω και να 
παρέχουν πολύ μικρή σε αντάλλαγμα αυτοκάθαρση στο σώμα, ιδιαίτερα εκλεπτυσμένη . 

Λάβετε υπόψη ότι στο σύγχρονο τρόπο ζωής τα τρόφιμα αυτά καταναλώνονται κάθε μέρα
 του χρόνου.

Αλκαλικά τρόφιμα (Υγιεινα και υπέρ της ζωής)

Όλα τα ωμά λαχανικά (μερικά είναι όξινα, αλλά εντός του οργανισμού έχουν αλκαλοποιητες 
αντίδρασης, είναι ελαφρώς οξίνωση, αλλά φέρνουν μαζί τους το αναγκαίο θεμέλιο για τη 
σωστή ισορροπία) και παροχή οξυγόνου, όχι ψημένα.

Φρούτα, όπως τα λαχανικά, αλλά, για παράδειγμα το λεμόνι έχει ένα ρΗ περίπου 2,2, αλλά 
στο σώμα έχει εξαιρετικά αλκαλοποιητη επίδραση (ίσως το πιο ισχυρό από όλα). Τα φρούτα 
παρέχουν υγιή ποσά οξυγόνου.
Σπόροι: Πέρα από όλα τα οφέλη , είναι ιδιαίτερα αλκαλικά, όπως τα αμύγδαλα.
Σιτηρά: ελαφρώς οξίνιση, αλλά πολύ υγιεινό. Όλα θα πρέπει να τρώγονται μαγειρεμένα.
Μέλι (εξαιρετικά αλκαλικο).
Χλωροφύλλη των φυτών (οποιουδήποτε φυτού) είναι ιδιαίτερα αλκαλικά (ιδιαίτερα aloe 
vera).
Το νερό είναι σημαντικό για την παροχή οξυγόνου "Χρόνια αφυδάτωση είναι το κύριο 
αγχωτικο σώμα και τη ρίζα των περισσότερων από τις εκφυλιστικές ασθένειες», λέει ο
 Δρ Feydoon Batmanghelidj
Η άσκηση οξυγονώνει ολόκληρο το σώμα σας, όχι ο καθιστικός τρόπος ζωής.
Σε αντίθεση με τα παραπάνω είναι εντελώς αδύνατο για έναν καρκίνο που πολλαπλασιάζεται
 στο σώμα ενός ατόμου να απελευθερώσει την οξύτητά του, τρέφεται με τροφές που
 παράγουν αλκαλικες μεταβολικές αντιδράσεις και αύξηση της κατανάλωσης καθαρού νερού 
και ότι, με τη σειρά του, αποφύγετε τα τρόφιμα που προκαλούν τέτοιες οξύτητα,και τα τοξικά
στοιχεία.
Σε γενικές γραμμές, ο καρκίνος δεν είναι μεταδοτικός ούτε κληρονομικός ... τι
 κληρονόμησε της διατροφικές συνήθειες, το περιβάλλον και τη ζωή ?
ο Mencken έγραψε:
Ο αγώνας της ζωής είναι κατά της κατακράτησης οξέος. Η γήρανση, έλλειψη ενέργειας, κακή 
διάθεση και πονοκεφάλους, καρδιακές παθήσεις, αλλεργίες, έκζεμα, κνίδωση, το άσθμα, τα 
νεφρά και την αρτηριοσκλήρωση είναι απλώς η συσσώρευση των οξέων.
Ο Baroody λέει στο βιβλίο του¨: Δεν έχει σημασία τα αμέτρητα ονόματα των ασθενειών. 
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι όλα προέρχονται από την ίδια αιτία:. Πολλα όξινα απόβλητα 
στο σώμα
Ο Δρ Ρόμπερτ δήλωσε: «Η υπερβολική αύξηση της οξύτητας στο σώμα είναι η αιτία όλων
 των εκφυλιστικών ασθενειών. Όταν η ισορροπία έχει σπάσει και το σώμα αρχίζει να παράγει
 και να αποθηκεύει περισσότερο οξύτητα και τοξικών αποβλήτων που πρέπει να αφαιρεθούν,
 στη συνέχεια, αποδεικνύουν διάφορες ασθένειες.
Τι γίνεται με τη χημειοθεραπεία;
Η χημειοθεραπεία άμεσα αλκαλικά αποθέματα για την εξουδετέρωση των εν λόγω οξύτητας,
 θυσιάζει μέταλλα (ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο),που είναι στα οστά, τα δόντια, τα νύχια, τις 
αρθρώσεις και τα μαλλιά. γιαυτό τον λόγο έχει παρατηρηθεί σε άτομα που λαμβάνουν αυτή 
τη θεραπεία, και μεταξύ πολλών άλλων, πέφτουν με μεγάλη ταχύτητα τα μαλλιά.Για το σώμα
 δεν σημαίνει τίποτα τα μαλλιά, αλλά ένα όξινο pH σημαίνει θάνατο.
Η βιομηχανία του καρκίνου και η χημειοθεραπεία είναι μια από της πιο 
δισεκατομμυριούχες επιχειρήσεις που υπάρχουν σήμερα η φαρμακοβιομηχανία και 
η βιομηχανία τροφίμων είναι ζοφερή οικονομική οντότητα
Αφήστε τα τρόφιμα να είναι το φάρμακό σας, το φάρμακο είναι τα τρόφιμα.
" Ιπποκράτης ".



Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2014/03/blog-post_5530.html#ixzz4duxdOB5Q 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ

Δεν έχει πάρκινγκ στην Κόλαση και το σέρβις είναι άθλιο

Posted on 10 Ἀπριλίου 2017
0

Γιώργος Κτενάς

«Τι είναι ο Διαφωτισμός», αναρωτιόταν ο Καντ ήδη από τα τέλη τού 18ου αιώνα. Μια πρώτη απάντηση προσπάθησε να δώσει ο ίδιος, σε φράση με συμπικνωμένα νοήματα: «Διαφωτισμός είναι η έξοδος του ανθρώπου από την ανωριμότητά του. Για την οποία όμως ευθύνεται ο ίδιος». Δηλαδή η αποτίναξη της μεσαιωνικής κοσμοθέωρησης, του θεοκεντρικού κοσμοειδώλου, που έφερε στο προσκήνιο την κριτική σκέψη. Εγκαταλείφθηκε το παραγωγικό μοντέλο (στο οποίο πηγάζουν όλα από τη γενική αρχή: Θεός, άρχοντας, Κράτος) και στο προσκήνιο βρέθηκε το επαγωγικό.

Με τον φόβο ότι αυτά τα νέα δεν έχουν φτάσει ακόμα στην Ελλάδα, να συμπληρώσουμε ότι χρειάστηκαν αρκετοί αιώνες μέχρι να ανατραπεί το γεωκεντρικό μοντέλο του σύμπαντος: Από τον Αριστοτέλη μέχρι τον Γαλιλαίο (με τον Πτολεμαίο να σώζει επιμελώς τα φαινόμενα), το κοσμοείδωλο ανατράπηκε μόνο όταν για τη θέση του υπήρξε ένα άλλο, έτοιμο, προκειμένου να το αντικαταστήσει. Και μπαίνει το ερώτημα: Μήπως το ίδιο ισχύει στο πολιτικό πεδίο (χαρακτηριστικό είναι το ψεύτικο δίπολο που καλλιέργησε ο ΣΥΡΙΖΑ ως μνημόνιο – αντιμνημόνιο, ενσωματώνοντας τελικά μεγάλο μέρος του ακροατηρίου του στη μνημονιακή κουλτούρα) αλλά και στις καθημερινές, προσωπικές σχέσεις;

Ακόμα και στις ερωτικές, όταν πολλές φορές τα ζευγάρια παραμένουν για καιρό μαζί, χωρίς να προκύπτει από πουθενά ότι θέλουν ή μπορούν να το κάνουν. Όσο δεν υπάρχει όμως έτοιμος ένας άλλος κόσμος, μία άλλη προοπτική συντροφικότητάς δηλαδή, δυσκολεύονται να δώσουν τέλος στην κατάσταση που βιώνουν. Ο στίχος «Δεν έχει πάρκινγκ στην Κόλαση και το σέρβις είναι άθλιο»*, εκφράζει με ακρίβεια αυτή την κοινωνική πραγματικότητα και είναι παρφουμαρισμένος με το εκλεπτυσμένο άρωμα της ποίησης των Beat δημιουργών. Ειδικά στη γυναικεία φύση, που η διαδικασία τού άλλοθι, ως χειρονομία απενεχοποίησης ή ακόμα και ερωτικής ενσωμάτωσης, λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Με ύψιστο αφαιρετικό άλλοθι για μία γυναίκα, προκειμένου να χαρίσει τον εαυτό της σε έναν άντρα, το χιούμορ που ανακαλύπτει σε εκείνον.

Και παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι στον Σίσυφο και τον μύθο του απεικονίζεται, σε μεγάλο βαθμό, η δυναμική που αναπτύσσεται στις σχέσεις των ανθρώπων, στον δρόμο της αυτοπραγμάτωσής τους. Αν θυμηθούμε τι μας λέει ο Φιλήμονας Πατσάκης στο έργο του Ο ευτυχισμένος Σίσυφος, για τα μακραίωνα μηνύματα του μύθου, θα αναλογιστούμε ότι κορυφαία στιγμή για τον Σίσυφο δεν αποτελεί το ανέβασμα του βράχου ή όταν τον βλέπει να κυλάει ξανά προς τα κάτω. Αλλά όταν αρχίζει η δική του κατάβαση: «Τι προσδοκά, τι σκέφτεται, υπάρχει χώρος για την ελπίδα; Η ανθρώπινη καρδιά μπορεί να γεμίσει με τον αγώνα για την κορυφή;». Ένας ατομικός, προσωπικός Διαφωτισμός, που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να ωριμάσουν κατά τον Καντ και, παράλληλα, να ωριμάσουν οι σχέσεις τους, είναι το ζητούμενο της εποχής. Κάθε εποχής. Αρκεί να μην ξεχνάμε πως ο Διαφωτισμός ήταν εκείνος που οδήγησε, τελικά, στη Βιομηχανική Επανάσταση και εκείνη με τη σειρά της στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Δεν χρειαζόμαστε δηλαδή φωτοδότες τύπου Ρουσσώ, Μοντεσκιέ και Άνταμ Σμίθ, αλλά την ανάδυση του αυτεξούσιου συλλογικού ατόμου για την πραγμάτωση της αλλαγής που εδράζεται στο μέρος και διαχέεται στο όλον.

* Στίχος δανεισμένος από την ποιητική συλλογή Οι αόρατοι άνθρωποι, του Χρήστου Ξανθάκη (εκδ. Οδός Πανός)
** Ο ευτυχισμένος Σίσυφος, Φιλήμονας Πατσάκης, εκδ. Εξάρχεια.

– See more at: http://www.babylonia.gr/2017/04/09/den-echei-parkingk-stin-kolasi-kai-servis-einai-athlio/#sthash.n9FRWr7S.dpuf

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ..

Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

Να γιατί οι Αμερικάνοι Εγκατέλειψαν την Σελήνη

Αν ρίξουμε μια ματιά στον Πλανήτη μας από την εξωτερική πλευρά, οι αλλαγές στην γήινη ατμόσφαιρα χαρακτηρίζουν την ανθρωπότητα ως ένα πολιτισμό που έχει βγει εκτός ελέγχου…

Οι εξωγήινοι, αν υπάρχουν, λένε οι επιστήμονες, είναι λογικό να πιστεύουν ότι, ο ανθρώπινος πολιτισμός είναι επικίνδυνος για τους άλλους...




Αυτός είναι και ο λόγος που κάνει πολύ πιθανόν οι εξωγήινοι να προκαλέσουν ένα προληπτικό χτύπημα στον πλανήτη μας μήπως και μας αφυπνίσουν.

Αυτή είναι μόνο μια θεωρία για το μέλλον του ανθρώπινου πολιτισμού, που έχουν ερευνητές της NASA και που, ίσως, δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.

Ο Shawn Domagal-Goldman και μια ομάδα επιστημόνων έκανε μια λίστα με θεωρητικά πιθανές καταστάσεις που θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε την τακτική επικοινωνίας με τους επισκέπτες από εξωγήινους πολιτισμούς που πιθανόν να μας επισκεφθούν.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι εξωγήινοι θα θελήσουν να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους ανθρώπους ώστε να μπορέσουμε να λύσουμε τα σοβαρά προβλήματα μας όπως η πείνα, η φτώχεια και οι ασθένειες. Ωστόσο, αυτό το σενάριο είναι το πιο καλό που μπορεί να συμβεί.

Το πρώτο πλήγμα κατά των εξωγήινων πολιτισμών έγινε από τους ανθρώπους, μετά τις αποστολές Apollo όταν και οι στρατηγοί των ΗΠΑ βομβάρδισαν με τακτικά πυρηνικά, κτιριακές εγκαταστάσεις στην Σελήνη που περιγράφει και ο ίδιος ο Armstrong μετά την προσελήνωση του.

Ένα από τα κεντρικά τηλεοπτικά κανάλια της Ρωσίας, το RTR πρόβαλε πρόσφατα ένα ντοκιμαντέρ για Αμερικάνους αστροναύτες οι οποίοι φέρεται να ήρθαν σε επαφή με εξωγήινους πολιτισμούς. Το ντοκιμαντέρ είχε ως αναλυτές, τον Vladimir Azhazha και τον αστρονόμο Yevgehy Arsyukhin.

Είναι κοινό μυστικό από τον τρόπο που οι ταινίες καταδεικνύουν την προσγείωση της Αμερικανικής αποστολής και τον Neil Armstrong να περπατά στην επιφάνεια της Σελήνης, ότι κάτι θέλουν να κρύψουν.

Επιπλέον, τα αρχεία που λένε για την υγεία των αστροναυτών κατά την διάρκεια της πτήσης και του περιπάτου στην Σελήνη όπως και 700 περίπου μηνύματα που στάλθηκαν, εξαφανίστηκαν !

Οι Ρώσοι αναλυτές αναφέρουν ότι κατά την τελική φάση της προσελήνωσης το Αμερικανικό διαστημόπλοιο παρακολουθούνταν στενά από άλλα ιπτάμενα αντικείμενα.




Πηγή 

ΑΡΧΑΙΑ ΓΙΑΤΡΙΚΑ ΜΕ ΨΩΜΙ

Αρχαία γιατρικά με ψωμί

Αρχαία γιατρικά με ψωμί

Από την έβδομη ακόμη χιλιετία εμφανίζονται στην ανατολική Μεσόγειο πολιτισμοί
 που βασίζουν την οικονομία τους στη γεωργία.
 Συνηθέστερα δημητριακά της περιοχής είναι ο σίτος, ως μονόκοκκος απόγονος αυτοφυούς 
μορφής, ως δίκοκκος και σκληρός, τέλος ως σπελτοειδής και κοινός, καθώς και η δίστοιχη ή
 εξάστοιχη κριθή.

Στους νεολιθικούς χρόνους ο θερισμός γίνεται με δρεπάνι που φέρει οδόντες από πυριτόλιθο, 

ενώ αργότερα εδραιώνεται η μεταλλική λεπίδα. Τα στάχυα συγκεντρώνονται σε κυκλικό 
περιφραγμένο αλώνι και συνθλίβονται με τη βοήθεια πριονωτής πλάκας. Ακολουθεί λίχνισμα
 και φύλαξη του καρπού, κατά προτίμηση χωρίς προηγουμένη απομάκρυνση του κελύφους.

Η παρασκευή του αλεύρου απαιτεί δύο τουλάχιστον κοσκινίσεις των σπόρων. Σκληρότερα 

είδη σίτου αποφλοιώνονται με περαιτέρω σύντομη φρύξη σε φούρνο, λειοτρίβηση σε ρηχό
 ιγδίο και νέα κοσκίνιση. Την πρώτη αυτή φάση καθαρισμού ακολουθεί η κυρίως άλεση, που 
σύντομα θα εγκαταλείψει τον παλινδρομικό τριπτήρα για να υιοθετήσει την περιστροφική 
κανονικότητα του χειρομύλου και την αυτόνομη παροχή του υδρομύλου. Προηγούμενη αδρή 
ομογενοποίηση σε ιγδίο διευκολύνει τις διαδικασίες. Η τελευταία φάση της διεργασίας 
συνίσταται σε έψηση της ζύμης, αρχικά σε απλούς λάκκους ή επίπεδους βωμούς και κατόπιν
 σε φούρνους - κατά κύριο λόγο θολωτές πέτρινες κατασκευές αλειμμένες με πηλό. Οι χυλοί 
θα ληφθούν με βρασμό του αποφλοιωμένου καρπού ή του αλεύρου.

Είδη άρτων

Αποτέλεσμα εικόνας για ειδη ψωμιων

Οι ποιότητες των αρχαιοελληνικών άρτων είναι πολλές. Ο πλακίτης θερμαίνεται σε 
πυρωμένες πλάκες και ο σποδίτης στη στάχτη, ο τηγανίτης, ο τυρόεις και το λάγανον
 υπενθυμίζουν αντίστοιχες σύγχρονες γεύσεις, ο άζυμος παρασκευάζεται χωρίς μαγιά και ο 
σιλιγνίτης από λεπτότατο άλευρο, ο χονδραλεσμένος σεμιδαλίτης και ο ξηρός δίπυρος 
διακρίνονται για την ανθεκτικότητά τους, ο πιστός προέρχεται από τον κέγχρο. Τέλος, 
αρτύματα προσδίδουν ποικιλία και άρωμα στον βωλητίνο, πασπαλισμένο με σπόρους 
μήκωνος, στον στρεπτίκιο, εμποτισμένο με πιπέρι και ελαιόλαδο, στον όμωρο, ζυμωμένο με 
μέλι και σησάμι, στον αλειφατίτη, πλούσιο σε λιπαρά πρόσθετα. Τα προϊόντα τούτα μιας 
εξεζητημένης αρτοποιητικής τέχνης θα υμνηθούν από τον Αθήναιο ως ευστόμαχα και 
διεγερτικά της ορέξεως.

Εύγευστα γιατρικά
Εντάσσοντας τον άρτο, ή και τα άλευρα, στα διατροφικά σχήματα: και τον υπόλοιπο χρόνο να

 τρέφεται με κρίθινες πίττες και άρτο, τρώγοντας και από τα δύο, ή: να παραμείνει νήστις, 
εκτός από εψημένο άλευρο, τα ιπποκρατικά κείμενα θα καθιερώσουν τους χυλούς των σιτηρών 
ως θεμελιώδη διαιτητικά προϊόντα επί ποικίλων ασθενειών: οι χυλοί είναι ποικίλοι … και άλλοτε 
βλάπτουν και άλλοτε ωφελούν … και η αιτία εν μέρει είναι φανερή και εν μέρει άγνωστη. 
Εύπεπτα τονωτικά και αβλαβή επουλωτικά μέσα, ή ενίοτε απλά έκδοχα, τούτοι θα 
αποτελέσουν επί μακρούς αιώνες κυρίαρχο στοιχείο της συνταγογραφίας. Σαφής είναι η 
προτίμηση στην πτισάνη - την αποφλοιωμένη κριθή: να δώσεις δύο φορές την ημέρα χυλό 
πτισάνης ψυχρό και λεπτόρρευστο, ή: βράσε σε ύδωρ κονιοποιημένη λινόζωστι, διήθησε τον 
ζωμό, ανάμιξέ τον με ίση ποσότητα χυλού πτισάνης, και πρόσθεσε ολίγο μέλι στο μίγμα, να το
 ροφά τρεις φορές την ημέρα.
Ο ευρυμαθής Διοσκουρίδης θα εξάρει τις ιδιότητες της κριθής: το άλευρό της κριθής με 
σπόρους λινού και τήλι και απήγανο είναι κατάπλασμα χρήσιμο επί εντερικών παθήσεων, 
δίχως ωστόσο να υποτιμήσει τον σίτο: όταν μασηθεί ή επιτεθεί ως κατάπλασμα ο σίτος 
ωφελεί τους κυνοδήκτους … το άλευρο του επιτίθεται ως κατάπλασμα με χυλό υοσκυάμου επί 
ρευματικών και εντερικών παθήσεων, και: το άμυλο … παρασκευάζεται από καθαρό σίτο 
τριών μηνών που έχει διαβραχεί και πλυθεί με ύδωρ γλυκύ … και όταν αποχυθεί το ύδωρ, 
τρίβεται … και ψύχεται επάνω σε αχρησιμοποίητα κεραμίδια σε ισχυρότατο ήλιο, ή: ο χόνδρος
 γίνεται από δίκκοκο σίτο … και απαλύνει τις δερματικές παθήσεις όταν βρασθεί με όξος και 
χορηγηθεί ως κατάπλασμα … και το κλύσμα και το αφέψημά του είναι κατάλληλα επί πόνων
 δυσεντερίας.

Κριθάρι για κάθε νόσο
Με παράλληλη πορεία ο συστηματικός Γαληνός σημειώνει ότι: η κριθή έχει πρώτης τάξεως 

ικανότητα να ξηραίνει και να ψύχει, έχει δε και κάποιες αποκαθαρτικές ιδιότητες … ο δε σίτος
 ως φάρμακο εξωτερικώς επιτιθέμενο είναι από τα καλύτερα θερμαντικά … και το κατάπλασμα
 άρτου έχει μεγαλύτερη δραστικότητα απ' αυτό του σίτου, διότι στον άρτο προϋπάρχουν το 
άλας και η μαγιά.

Αποτέλεσμα εικόνας για κριθαρι

Συνάμα, ο περισπούδαστος επίγονος του μεγάλου Κώου αφιερώνει ολιγοσέλιδη πραγματεία
 στις αρετές της πτισάνης: επειδή προσφάτως ευρέθησαν ορισμένοι ιατροί να χρησιμοποιούν 
σε ασθενείς τους τον χυλό της πτισάνης χωρίς ούτε να προσδιορίζουν ποιοι άρρωστοι πρέπει 
να δέχονται αυτή την αγωγή και σε ποιους δεν συνιστάται, ούτε να αποφαίνονται για τον 
τρόπο χορηγήσεως και την δοσολογία ή για τον χρόνο κατά τον οποίο αρμόζει να προσφερθεί 
το ρόφημα … μου φάνηκε ότι πρέπει να εκθέσω με μεγαλύτερη σαφήνεια όσα είπε ο 
Ιπποκράτης περί της χρήσεώς της και να τα ερμηνεύσω για τους πολλούς … η πτισάνη είναι 
πράγμα σύνθετο και ο χυλός παρασκευάζεται από καλώς κονιοποιημένη κριθή και ύδωρ με 
βρασμό … δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς ότι πρέπει να επιλεγεί άριστο ύδωρ στην 
παρασκευή της πτισάνης … η ίδια η κριθή, ως έχει, ψύχει και ξηραίνει και διαθέτει κάτι το 
αποκαθαρτικό και φυσώδες … πρέπει να επιλέγεται η άριστη κριθή που δεν έχει καμία 
επίκτητη υγρότητα οφειλομένη σε σήψη ή προσμίξεις, και δεν είναι ούτε πολύ νωπή ούτε πολύ
 παλαιά … λοιπόν καλύτερα να αναφερθούμε στον βρασμό … η ωμή κριθή πρέπει να διαβρέχεται
 σε ύδωρ εκ των προτέρων, έπειτα να τρίβεται με τα χέρια έως ότου απομακρυνθεί ο λεπτός 
υμένας, και γι' αυτό τον λόγο τρίβεται ισχυρώς με τα χέρια, ώστε να αποτινάξει όλα τα πίτυρα
 … και ο βρασμός να γίνεται με τον κατωτέρω τρόπο: πρώτα να βράσει πολύ έντονα και 
ύστερα σε χαμηλή πύρωση, μέχρις ότου χυλωθεί καλά … είναι δε πρόδηλο ότι η πτισάνη δεν 
έχει τίποτε το κολλώδες και προσροφητικό, όπως όλα τα γλισχρά υλικά, εφ' όσον όταν 
χορηγηθεί αποκαθαίρει τον ρύπο του σώματος, αλλά σε κάποιο βαθμό και τον χυμό του 
φλέγματος που ευρίσκεται στην κοιλιά. ο δυνατός βρασμός και η καλή ανάμιξη των πρώτων 
υλών απεργάζονται την φαινομενική αυτή γλισχρότητα … η πτισάνη πλεονεκτεί και στο ότι 
δεν προξενεί καμία αηδία κατά την μάσηση … διότι διέρχεται ευχερώς από τα στοιχειώδη 
μέρη του θώρακα λόγω των αποκαθαρτικών της ιδιοτήτων … ανακουφίζει δε την δίψα 
περισσότερο από το ύδωρ, παρ' όλο που η υγρότητά της είναι μικρότερη … γι' αυτό τον λόγο 
είναι καταλληλότατη για τους υψηλούς πυρετούς, διότι τους αντιτίθεται σε όλα, εφ' όσον 
ψύχει και υγραίνει και αποκαθαίρει τους χυμούς της σήψεως, και συνάμα είναι πολύ θρεπτική
 για το σώμα … και όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς αντισηπτική δράση ή αναστάτωση του 
στομάχου … ωστόσο δεν πρέπει να χορηγείται κατά τύχη επί διαφόρων νοσημάτων, αλλά
 βάσει πολλών προϋποθέσεων … δεν συνιστάται η αυξημένη δόση του ροφήματος επί νόσων 
ξηρής υφής, διότι αυτές απαιτούν ποτά ισχυρότερα από την πτισάνη για να υγρανθούν 
περισσότερο … και η πτισάνη δεν προξενεί ουδεμία ωφέλεια αν δεν ληφθούν υπ' όψιν οι 
ανωτέρω όροι, ενίοτε μάλιστα έχει καταστεί και αιτία θανάτου … οι προϋποθέσεις δε αυτές 
ισχύουν για τον χυλό, αλλά και για την ίδια την αποφλοιωμένη κριθή.

Φαρμακείο στην... κουζίνα

Κατά τον 4ο αιώνα, άλλωστε, ο αυλικός ιατρός Ορειβάσιος επισημαίνει ότι: και αν ποτέ 

χρειασθεί κλύσμα, λάβε αφέψημα λινοσπέρμου και πτισάνης και ολίγου άλατος και μέλιτος, 
και: να τους χορηγείται κατάπλασμα φοινίκων και κλύσμα και να τους δίδεται χυλός σιτηρών, 
στον οποίο έχει προστεθεί ηδύοσμος, ενώ στους χρόνους του Ιουστινιανού Αλέξανδρος ο 
Τραλλιανός επαναλαμβάνει: τα επιθέματα του λινοσπέρμου χορηγούνται μόνα ή συχνά 
βρασμένα σε ύδωρ με κρίθινο άλευρο. Με δράση τεκμηριωμένη από τη θεωρία και 
επιβεβαιωμένη από την εφαρμογή, οι λησμονημένοι σήμερα χυλοί των σιτηρών θα
 διατηρήσουν επί μακρόν αξιοσημείωτη θέση στη διαιτητική παράδοση του ελληνορωμαϊκού 
χώρου.

[Ε. Βαρελά: Eπίκουρος Kαθηγήτρια Tμήματος Xημείας ΑΠΘ - Πηγή: krasodad.blogspot.gr] 

πηγή: lithosfotos.


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2014/03/blog-post_1863.html#ixzz4dRcWMucb 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

3 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ

Τρείς συμβουλές για να απαλλαγείτε από τον πονοκέφαλο


Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν καθημερινά από πονοκεφάλους και ημικρανίες και αναγκάζονται να καταφεύγουν συνεχώς σε φάρμακα για να απαλλαγούν.
Ωστόσο αν ο πονοκέφαλος είναι ήπιας μορφής, μπορείτε να ακολουθήσετε μερικές απλές συμβουλές για να μετριάσετε τον πόνο και να νιώσετε καλύτερα.

1. Aφήστε στην άκρη το κινητό
Οι άνθρωποι κρατούν πολύ κοντά στο πρόσωπό τους το κινητό τους τηλέφωνο όταν στέλνουν μηνύματα ή όταν σερφάρουν στο διαδίκτυο, προκαλεί μεγάλη κόπωση στα μάτια, κάτι που είναι δυνατό να πυροδοτήσει έντονο πονοκέφαλο.
2. Πιείτε νερό
Ακόμη και μία ήπιας μορφής αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο. Πιείτε ένα γεμάτο ποτήρι νερό και ίσως νιώσετε αμέσως να υποχωρούν τα ενοχλητικά συμπτώματα.
3. Κάντε ένα μικρό διάλλειμα
Αν αισθάνεστε σφίξιμο στους κροτάφους, ίσως είναι σημάδι έντονου στρες.Σταματήστε ό,τι κάνετε και πάρτε πέντε αργές, βαθιές αναπνοές, εισπνέοντας από το μύτη και εκπνέοντας από το στόμα.
πηγή: www.baby.gr
ΠΗΓΗ : " pentapostagma   " 

ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΤΑΓΕΙΡΑ


© ΥΠΠΟΑ, © ΙΣΤ' Ε.Π.Κ.Α.
Αεροφωτογραφία με τη Χερσόνησο των Αρχαίων Σταγείρων
Τα αρχαία Στάγειρα, η πατρίδα του Αριστοτέλη, του μεγαλύτερου φιλοσόφου της αρχαιότητας, δασκάλου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, βρίσκονται περίπου 500 μ. νοτιοανατολικά του σημερινού χωριού της Ολυμπιάδας, πάνω σε μια μικρή, ορεινή χερσόνησο, η οποία ονομάζεται "Λιοτόπι".

Ιδρύθηκαν από Άνδριους αποίκους γύρω στο 655 π.Χ. στον ανατολικό ορεινό αυχένα της Χαλκιδικής, ενώ λίγο αργότερα έφθασαν εκεί και άποικοι από τη Χαλκίδα. Στις αρχαίες πηγές γίνεται ακριβής αναφορά για τη θέση της πόλης: τοποθετούν τα Στάγειρα βορειότερα της Ακάνθου και σε παραθαλάσσιο μέρος και προσθέτουν την ύπαρξη ενός μικρού νησιού απέναντι από την πόλη με το όνομα "Κάπρος" (το ίδιο όνομα αποδίδεται και για το λιμάνι της πόλης, ενώ πολλά νομίσματα της πόλης έφεραν ως σύμβολο τον κάπρο). Σύμφωνα με την παράδοση, οι Σταγειρίτες μετέφεραν και έθαψαν στην πόλη τους τα οστά του Αριστοτέλη και καθιέρωσαν προς τιμή του μεγάλη γιορτή, τα "Αριστοτέλεια".

Μετά τα Περσικά, τα Στάγειρα συμμετείχαν στην Α' Αθηναϊκή Συμμαχία προσφέροντας στο κοινό ταμείο τον σχετικά μικρό φόρο του ενός ταλάντου. Κατά τον Πελοποννησιακό πόλεμο, όμως, η πόλη αποστάτησε από τους Αθηναίους το 424 π.Χ., συμμάχησε με τους Σπαρτιάτες και παραδόθηκε στο Βρασίδα. Η στάση της αυτή εξόργισε τους Αθηναίους, οι οποίοι έστειλαν τον Κλέωνα για να την επαναφέρει στην αθηναϊκή σφαίρα επιρροής. Ωστόσο, οι κάτοικοι της πόλης αντιμετώπισαν με επιτυχία τον Κλέωνα και η πόλη διατήρησε την αυτονομία της.

Κατά τον Ολυνθιακό πόλεμο (349 π.Χ.) τα Στάγειρα, ως μέλος του "Κοινού των Χαλκιδέων", πολιορκήθηκαν από τον Φίλιππο Β' και καταστράφηκαν, αλλά ανοικοδομήθηκαν και πάλι από τον ίδιο, ύστερα από παρέμβαση του Αριστοτέλη, που στο μεταξύ είχε προσληφθεί ως δάσκαλος του γιου του, Αλεξάνδρου (Ηρόδοτος 7,115. Θουκυδίδης 4,88,2. Στράβωνας 7,331. Πλούταρχος, Αλέξανδρος 7,3). Παρά την ανοικοδόμηση, η καταστροφή αυτή σηματοδότησε την παρακμή της πόλης, που άρχισε να φθίνει σταδιακά.

Περίπου χίλια χρόνια αργότερα, κτίστηκε στην ίδια περιοχή ένα μικρό βυζαντινό κάστρο, το οποίο ονομαζόταν "Λιβασδιάς" και αργότερα "Λιψάσδα". Από αυτό έχουν διασωθεί λίγα κτίσματα στην κορυφή του βόρειου λόφου και τμήμα ενός διατειχίσματος στις παρυφές του.

Το ιστορικό της αρχαιολογικής έρευνας:

Οι πρώτες ανασκαφικές προσπάθειες έγιναν στα τέλη της δεκαετίας του 1960 από τον αρχαιολόγο Φ. Πέτσα. Στις αρχές τις δεκαετίας του 1990 ξεκίνησαν συστηματικές ανασκαφές από τη ΙΣΤ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων με διευθύνοντα τον αρχαιολόγο Κ. Σισμανίδη, οι οποίες έφεραν στο φως σημαντικά ευρήματα και στοιχεία για τη γενέτειρα του Αριστοτέλη. Από το 1995, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης μελέτης που συντάχθηκε από ομάδα αρχιτεκτόνων, πραγματοποιήθηκαν αναστηλωτικές επεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στο νότιο σκέλος της οχύρωσης και στην ακρόπολη και δημιουργήθηκαν διαδρομές και σημεία θέασης για τους επισκέπτες. Από το 2011 έως το 2013, με διευθύνοντα τον αρχιτέκτονα Γ. Γιαννάκη, οι εργασίες ανάδειξης του αρχαιολογικού χώρου επεκτάθηκαν και στον βόρειο λόφο με την αναστήλωση μιας ελληνιστικής οικίας, τμήματος του υστεροκλασικού τείχους, των ιερών και των εργαστηρίων.

Σήμερα, έπειτα από συστηματικές ανασκαφές, διαμορφώσεις και αναστηλώσεις, τα αρχαία Στάγειρα αποτελούν έναν θελκτικό για τον επισκέπτη αρχαιολογικό χώρο, μέσα σ’ ένα τοπίο ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, δίπλα στην τοπική κοινότητα της Ολυμπιάδας, του Δήμου Αριστοτέλη.





Μπορείτε να δείτε τα Αρχαία Στάγειρα στην αρχαιολογική ταινία "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΣΤΑΓΕΙΡΙΤΗΣ", Παραγωγής Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους, 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=RKtq7fNJV7s


και με αγγλικούς υπότιτλους:

https://www.youtube.com/watch?v=QMnTQWsb47k

πηγή : http://odysseus.culture.gr/index_gr.html
Συντάκτης
Κώστας Σισμανίδης, ΙΣΤ΄ Ε.Π.Κ.Α.
Κώστας Παπαστάθης, ΙΣΤ΄ Ε.Π.Κ.Α

.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΜΟΝΑΡΧΗΣ--Swarms of Monarch Butterflies Go Here Every Winter | National Geographic



Ένα video του  National Geographic, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, για το μαγευτικό κόσμο της πεταλούδας μονάρχης

Τα σμήνη του είδους πεταλούδας μονάρχη  δημιουργούν ένα σκηνικό που προκαλεί δέος στο Μεξικό. Η μαγευτική μονάρχης κάνει το επικό ταξίδι- μέχρι και 3.000 μίλια (4.500 χιλιόμετρα) -μέχρι τον Καναδά στη Βιόσφαιρα της πεταλούδας μονάρχης. Οι τοπικοί οδηγοί έχουν μεγάλη υπερηφάνεια για την ανάδειξη αυτού του όμορφου, προστατευμένου βιότοπου για τους επισκέπτες. Ο.Pedro Martinez είναι ένας από εκείνους τους οδηγούς, που θυμάται πώς οι μονάρχες κάποτε θεωρούνταν μια μάστιγα και αντιμετώπιζαν την εξάλειψη πριν ιδρυθεί το ιερό. Είναι με δέος από αυτά τα μικρά αλλά ισχυρά έντομα, αλλά οι ανησυχίες για την ευημερία τους, όταν αφήνουν την ασφάλεια του ιερού και ταξιδεύουν βόρεια. 

ΣΑΦΑΡΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΤΟ 2015--African Safari 2015



Δημοσιεύτηκε στις 9 Νοε 2015

Μια επική περιπέτεια 4x4 μέσα από την Μποτσουάνα, τη Ναμίμπια και τη Ζάμπια. 

Χάρη στην ομάδα και όλους τους ανθρώπους που βοήθησαν για να συμβεί αυτό! 

Κοιτάζοντας: Mike Boffa, Genevieve Smithers, Χάρι Rowell, Ebony Hanson, Shaun O'Callaghan και Martin Pfaller. 

Γυρισμένη στο GoPro4, P900 Nikon Coolpix και Phantom 2 

Μουσική, καλή μουσική νέα, διαφορετική μελλοντικής εκπλήρωσης @ premiumbeats.com & Odesza, παίζω ακούτε

Κυριακή 9 Απριλίου 2017

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ


Τάσος Λειβαδίτης


κάλυμμα
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Οι ποιητής των ανθρώπων σε περισσότερους από έναν τρόπους, Τάσος Λειβαδίτης ξεχωρίζει από τα άλλα ποιητές της εποχής του, λόγω της βαθιάς κατανόησης του, η καρδιά του καθιστώντας υπαρξιακή αγωνία, αρχικά εκφράζεται ως κραυγή προσφορά γεμάτη με συμπόνια εντός των ορίων των αισιόδοξων ρεαλισμό του και η δεύτερη φάση της δημιουργικής σταδιοδρομίας του ως εσωστρεφής αναζήτηση για το νόημα της ζωής στο παρελθόν μετά τη διάλυση των προσδοκιών του ως καλλιτέχνη-μαχητής για ένα καλύτερο μέλλον.
            Το ημερολόγιο θα δείχνει Οκτώβριο
            με τα μαραμένα φύλλα και επαναστάσεις
Ήταν Οκτώβριος όταν μας είπε αντίο. Κρατήσαμε πιο πρόσφατη στίχους του, που υπογράμμισε ότι το μήνυμα έχει όχι μόνο.
Εδώ έχω φτάσει στο τέλος. Ωρα να φύγω. Όπως θα πάει επίσης.
            και τα φαντάσματα της ζωής μου θα ψάξει για μένα
            τρέχει μέσα στη νύχτα και τα φύλλα θα τρέμει και να πέσει.
            Το φθινόπωρο έρχεται με αυτό τον τρόπο. Γι 'αυτό, σας λέω,
            ας δούμε τη ζωή με περισσότερη συμπόνια, δεδομένου ότι δεν ήταν ποτέ πραγματική.
Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι τα φαντάσματα της ζωής του θα πολλαπλασιαστούν σε έναν τέτοιο γρήγορο ρυθμό λίγο μετά το θάνατό του. Η περιπέτεια της όρασης του κατέληξε να γίνει μια δυσκολία, η ταχεία μόδα της αλλαγής στην κοινωνική συμπεριφορά και την εκτίμηση ακόμα και απρόβλεπτες από τα πιο καχύποπτοι με τους άνδρες πραγματικά αλλάξει δραματικά σε σύντομο χρονικό δεκαεννέα χρόνια μετά το θάνατό του. Μέσα σε μόλις ένα ή δύο χρόνια μετά το θάνατό του, το λεγόμενο σοσιαλιστικό όνειρο κατέρρευσε σε ένα ανελέητο τρόπο που γύρισε το προφανώς ανύπαρκτη σε ένα μύθο.
Ωστόσο Λειβαδίτης ήξερε βαθιά μέσα ότι μόνο ο χρόνος Απλά δικαιολογεί τελικά μία. Σήμερα το χρόνο ακριβώς λέει για τον Λειβαδίτη ότι ήταν ένα πολύ σημαντικό ποιητή. Δεν ήταν καθόλου αμελητέα αν και δεν αναγνωρίζεται αρκετά. Επειδή η εποχή περνάει και οι τιμές αλλάξουν ή θέση μετατόπιση του χρόνου Απλά θέτει νόμους και άψογη λεπτομέρειες στο Χρηματιστήριο Αξιών.
Τάσος Λειβαδίτης είναι ένας από τους τελευταίους ποιητές που ονειρευόταν μια διαφορετική Ελλάδα και έδωσε ό, τι είχε να μετατρέψει το όνειρο σε πραγματικότητα. Ήταν ένα από τα τελευταία που πίστευαν στη συλλογική σχέση με την προσωπική έστω και αν η συλλογική σήμαινε δραματική περιπέτεια, όχι μόνο την εξορία και τις διώξεις του, αλλά και την περιπέτεια της εσωτερικής επανάστασης του. Το πρόσωπο που ονειρεύτηκε έναν καλύτερο κόσμο ήταν πικραμένος, όταν συνειδητοποίησε την ουτοπία του οράματός του. Ωστόσο, ποτέ δεν έχασε την πίστη στον άνθρωπο και παρόλο που η σοβαρή διακοπή που έγινε στη ζωή του τον φοβάται πάντα στάθηκε με χάρη απέναντι από την φθίνουσα ήλιο και σε αυτή την αίγλη του κόκκινου σούρουπο έκλαψε μόνος του, αλλά με αισιοδοξία για το μέλλον.
Δυστυχώς, η ζωή του ήταν κομμένα κοντά και στην ηλικία των 66, όταν αναχώρησε αφήνοντας ένα έθνος για να θρηνήσουν ποιητής του λαού και να αντανακλά και να στρέψουν την προσοχή τους προς το όραμά του, επειδή ο κόσμος του ποιητή είναι ο κόσμος της ταπείνωσης και της εξάντλησης. Είναι ο κόσμος της πικρίας και της ματαιότητας και ο Τάσος Λειβαδίτης υπέστη πολλά, διώχθηκε πολύ και pendulated πολλά στη ζωή του. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να γράψει τόσο μεγάλη ποιήματα;
Υπάρχει μια ομοιότητα στη ζωή αυτού του ανθρώπου και της ζωής του Γιάννη Ristsos οποίους Τάσος Λειβαδίτης αναφέρονται ως δάσκαλο . Και οι δύο άνδρες ήταν αριστεροί, μαζί με Αυγέρης, Βάρναλης, Αναγνωστάκη κ.ά., και οι δύο εξόριστος για τις πολιτικές τους απόψεις, και οι δύο άφησαν πίσω τους μια τεράστια βιβλιογραφία, και οι δύο είχαν μια κόρη και οι δύο πήγαν μέσα από μια ποιητική στροφή, αλλαγή της εστίασης από γράφει ποίηση για να εξυπηρετήσει την αιτία της αριστεράς να γράφει ποίηση που έχει στο κέντρο του την πρόοδο, βελτίωση και τελειοποίηση των εξωτερικών και εσωτερικών πτυχών του ανθρώπου.
Στην εισαγωγή αυτής της έκδοσης έχω προσθέσει ένα ποίημα του Γιάννη Ρίτσου και αποσπάσματα από σχόλια γραμμένα στα ελληνικά από τους φίλους και τους στενούς συνεργάτες του ποιητή για την εικοστή επέτειο του θανάτου του Τάσου Λειβαδίτη. Έχω μεταφράσει αυτά τα αποσπάσματα και να τα τοποθετήσετε με τη σειρά σκέφτηκα πιο κατάλληλη. Επέλεξα να εισαγάγει αυτό το μεγάλο ποιητή στον αγγλόφωνο κόσμο, όχι μόνο με την κανονική μορφή για εισαγωγή, αλλά και με τα σχόλια αυτά δημοσιεύονται από Κέδρος το 2008, αποκλειστικά εκδότη αυτού ποιητή.
Οι πηγές αυτών των κριτικών που αναφέρονται στη βιβλιογραφία αυτού του βιβλίου.
ειλικρινή μου ευχαριστώ επεκτείνεται με τον κ Στέλιο Πέτρος Χαλάς για τη χορήγηση μου την άδειά του για να κάνει αυτή τη μετάφραση.
~ Μανώλης Αληγιζάκης

Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση

  Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2025 19:00 Η κοινή γρίπη π...