Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ--- ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ " ΕΜΕΙΣ "

Μακρυγιάννης: Είμαστε στο "εμείς"
HomeΕΛΛΑΔΑNews

Μακρυγιάννης: Είμαστε στο "εμείς"



Όσοι έχουν την τύχη μας σήμερον εις τα χέρια 
τους, όσοι μας κυβερνούν, μεγάλοι και μικροί, και
 υπουργοί και βουλευταί, τόχουν σε δόξα, τόχουν
 σε τιμή, τόχουν σε ικανότη το να τους ειπής ότι 
έκλεψαν, ότι πρόδωσαν, ότι ήφεραν τόσα κακά 
εις την πατρίδα (1).

Είναι άξιοι άνθρωποι και τιμώνται και 
βραβεύονται. Όσοι είναι τίμιοι κατατρέχονται ως 
ανάξιοι της κοινωνίας και της πολιτείας.
Αυτά δεν τα λέγω εγώ μοναχός, τα λέγει όλο το 
κοινό και οι ’φημερίδες. Κι όσα σημειώνω τα 
σημειώνω γιατί δεν υποφέρω να βλέπω το άδικον
 να πνίγη το δίκιον.

Δια ’κείνο έμαθα γράμματα εις τα γεράματα και 
κάνω αυτό το γράψιμον το απελέκητο, ότι δεν 
είχα τον τρόπον όντας παιδί να σπουδάξω· ήμουν
 φτωχός κ’ έκανα τον υπερέτη και τιμάρευα άλογα
 κι άλλες πλήθος δουλειές έκανα να βγάλω το 
πατρικό μου χρέος, όπου μας χρέωσαν οι 
χαραμήδες [κλέφτες], και να ζήσω κ’ εγώ σε 
τούτην την κοινωνίαν όσο έχω τ’αμανέτι του Θεού
 εις το σώμα μου.

Κι αφού ο Θεός θέλησε να κάμη νεκρανάστασιν 
εις την πατρίδα μου, να την λευτερώση από την 
τυραννίαν των Τούρκων, αξίωσε κ’ εμένα να 
δουλέψω κατά δύναμη λιγώτερον από τον 
χειρώτερον πατριώτη μου Έλληνα.

Γράφουν σοφοί άντρες πολλοί, γράφουν 
τυπογράφοι ντόπιοι και ξένοι διαβασμένοι για 
την Ελλάδα – ένα πράμα μόνον με παρακίνησε κ’ 
εμένα να γράψω, ότι τούτην την πατρίδα την 
έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς και 
πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και 
στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι· 
όσοι αγωνιστήκαμεν αναλόγως ο καθείς, έχομεν 
να ζήσωμεν εδώ.

Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι όλοι μαζί και να
 μην λέγη ούτε ο δυνατός «εγώ», ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να 
λέγη ο καθείς «εγώ»; Όταν αγωνιστή μόνος του και φκειάση, ή 
χαλάση, να λέγη εγώ· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκειάνουν,
 τότε να λένε «εμείς».

Είμαστε εις το «εμείς» κι όχι εις το «εγώ». Και εις το εξής να 
μάθωμεν γνώση, αν θέλωμεν να φκειάσωμεν χωριόν, να ζήσωμεν 
όλοι μαζί.

Έγραψα γυμνή την αλήθεια, να ιδούνε όλοι οι Έλληνες ν’ 
αγωνίζωνται δια την πατρίδα τους, δια την θρησκεία τους, να ιδούνε 
και τα παιδιά μου και να λένε· «Έχομεν αγώνες πατρικούς, έχομεν
 θυσίες», αν είναι αγώνες και θυσίες.

Και να μπαίνουν σε φιλοτιμίαν και να εργάζωνται εις το καλό της 
πατρίδας τους, της θρησκείας τους και της κοινωνίας. Ότι θα είναι 
καλά δικά τους, της θρησκείας τους και της κοινωνίας. Ότι θα είναι
 καλά δικά τους.

Όχι όμως να φαντάζωνται για τα κατορθώματα τα πατρικά, όχι να 
πορνεύουν την αρετή και να καταπατούν τον νόμον και νάχουν την 
επιρροή για ικανότη (2).

(1) Λένε του αδερφού του Κορφιωτάκη· «Ο αδερφός σου έφαγε τόσα εθνικά υποστατικά 
και χρήματα του Έθνους· διατί να δώση της χήρας τώρα το Έθνος και τρακόσες δραχμές 
τον μήνα; - Ήταν άξιος και τα πήρε όλα αυτά, λέγει, κι από την αξιότη του αυτείνη τον 
έβαλε κι ο Βασιλέας δυο βολές υπουργόν, μίαν εις την Οικονομίαν (και διόρθωσε όλα 
αυτά οπού είχε κάμη και πήρε κι άλλα) – τώρα δι’ αυτά πλερώστε και τρακόσες δραχμές 
τον μήνα!»
Κάνει το νομοσκέδιον ο Χρηστίδης, ο υπουργός ο τωρινός της Οικονομίας. Πουλεί κι 
αυτός
 το σμυρίδι έντεκα δραχμές το καντάρι· του δίνουν δεκάξι· «Τόδωσα τώρα» λέγει.
Πιάνει ο Μπάλμπης, οπού ήταν υπουργός της Οικονομίας, τον συναδεφόν τον Γιωργαντά 
Νοταρά, υπουργόν του Εσωτερικού, και του ζητεί τα όσα έχει κατακρατήση του Έθνους, 
350 χιλιάδες δραχμές. «Κι αν δεν τα δώσης, του λέγει, δεν συνεδριάζομεν μαζί· 
απαρατιώμαι». Του λέγει ο Βασιλέας· «Είναι δεχτή η απαραίτησή σου». Κι απαρατήθη. Κι 
άλλα κι άλλα πλήθος τοιαύτα. ( Ο Ζ. Ι. Βάλβης υπουργός επί της Δικαιοσύνης και 
προσωρινώς επί των Οικονομικών εν τω υπουργείω Κριεζή παρητήθη την 10ην Μαΐου 1850
. Σημ. εκδ.).

(2) Επειδήτις ολοένα λέγω κατάχρησες, μη στοχάζεστε ότι έχω πάθος εις τους ανθρώπους.
 Ψάξετε τις ’φημερίδες, τηράτε και τα πραχτικά των Βουλών, μ’ όλον οπούναι τέτοιες
 Βουλές όπου υπερασπίζονται την κλεψιά και ’διοτέλεια και πολεμούνε την δικαιοσύνη·
 και μ’ όλον αυτό θα ιδήτε αν αληθινά είναι αυτά οπού σημειώνω.
Είπα σε πολλά μέρη, λέγω και τώρα· εγώ τάγραψα αυτά όλα κι όποιος απ’ όσους μιλώ 
προσωπικώς στοχάζεται ότι τον αδικώ και είναι κακία μου κ’ όχι αλήθεια, έχει το ελεύθερον
 να γράψη κι αναντίον μου ό,τι λάθη έκαμα εις τον αγώνα της πατρίδος· όχι όμως 
παθητικώς, αλλά συντροφεμένος με την αλήθεια, με την παρατήρησιν.
Όμως δεν έχει κανένας το δικαίωμα να γράψη ούτε υπέρ μου, ούτε κατά αν δεν διαβάση 
πρώτα όλο τούτο αρχή και τέλος κι όλα μου τ’ αποδειχτικά και τα χαρτιά μου – και τότε ας
 κάμη την παρατήρησή του, όχι πρωτύτερα.
Κι εγώ έκαμα λάθη και κάνω· άνθρωπος είμαι. Και πρέπει να γράφωνται και τα καλά μας 
και τα κακά μας.

Από τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη, Παρουσίαση – σχόλια Δημήτρη 
Φωτιάδη, εκδόσεις Μέρμηγκα


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2015/03/makrygiannis-imaste-sto-emeis.html#ixzz4YnICDiiO 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Η ΙΛΙΑΔΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΗ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ

Η Ιλιάδα σε έναν χάρτη: Όλοι οι Ομηρικοί ήρωες και οι καταγωγές τους
HomeΙΣΤΟΡΙΑΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Η Ιλιάδα σε έναν χάρτη: Όλοι οι Ομηρικοί ήρωες και οι καταγωγές τους



Χάρτης με την καταγωγή των ομηρικών ηρώων...



«Τη μάνητα, θεά, τραγούδα μας του ξακουστού Αχιλλέα, ανάθεμά τη, πίκρες που ‘δωκε στους
 Αχαιούς περίσσιες και πλήθος αντρειωμένες έστειλε ψυχές στον ‘Aδη κάτω παλικαριών, στους 
σκύλους ρίχνοντας να φάνε τα κορμιά τους και στα όρνια ολούθε – έτσι το θέλησε να γίνει τότε
 ο Δίας – απ’ τη στιγμή που πρωτοπιάστηκαν και χώρισαν οι δυο τους, του Ατρέα ο γιος ο 
στρατοκράτορας κι ο μέγας Αχιλλέας». 
Ομήρου Ιλιάδα- Μετάφραση: Ν. Καζαντζάκης-Ι.Θ. Κακριδής.
Είναι πραγματικά εκπληκτικό το τι μπορεί να βρει κανείς κατά τύχη στο Διαδίκτυο: Ως γνωστόν,
 στους δαιδαλώδεις «διαδρόμους» του μπορούν να βρεθούν από άγνωστα «διαμαντάκια»,
 μέχρι καρποί/ προϊόντα λειτουργίας νοσηρών εγκεφάλων- σίγουρα πάντως, ο χάρτης που 
ακολουθεί ανήκει στην πρώτη κατηγορία.



Όσοι θέλετε να φρεσκάρετε τις γνώσεις σας σχετικά με τον «θεϊκό» Αχιλλέα, τον πολυμήχανο 
Οδυσσέα, τους «γαύρους» γιους του Ατρέα, ή πολύ απλά σας συγκινούσαν/ συγκινούν τα έπη 
του Ομήρου, ρίξτε μια ματιά στον χάρτη που ακολουθεί.
Σε αυτόν εμφανίζονται όλοι οι ήρωες της Ιλιάδας και οι καταγωγές τους, σε μια 
μοναδική αναπαράσταση των πρωταγωνιστών και δευτεραγωνιστών του 
αθάνατου ομηρικού έπους, τόσο από την πλευρά των Αχαιών όσο και των Τρώων.


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/02/blog-post_123.html#ixzz4YdtgEmww 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΑΒΑΤΟ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ

Η θεραπεία της ψυχής στο άβατο του Ασκληπιού
HomeΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Η θεραπεία της ψυχής στο άβατο του Ασκληπιού

 

Ασκληπιός:Τρυφερός θεραπευτής


Ο Ασκληπιός είναι ο θεοποιημένος θνητός της Ελληνικής Αρχαιότητας, γνωστός 
και αγαπημένος για την ιατρική του τέχνη που πρόσφερε στους συνανθρώπους
 του ακούραστα. 

Το πρόσωπο του όπως παρουσιάζεται στα κλασσικά γλυπτά ακτινοβολεί συμπόνια 
σοφία ευγένεια και κατανόηση. Ηταν όμορφος, γλυκός ήπιος. Αγαπούσε τους 
θνητούς και αγαπήθηκε από αυτούς.
Σύμφωνα με τον Πίνδαρο ήταν ο πιο ευγενής και τρυφερός δωρητής της απάλειψης
 του πόνου και της προσφοράς υγείας, λέγεται δε πως επιτελούσε θεραπεία με 
λόγια που μπορούσαν να ανακουφίζουν τις βασανισμένες ψυχές των ανθρώπων.
Μάλιστα, λέγεται ότι ήταν τόσο καλός στην ιατρική του τέχνη που έχει φέρει πίσω
 ανθρώπους από τον θάνατο. Τότε ο Αδης φοβούμενος μην χάσει «την πελατεία» 
του ζήτησε από τον Δία να βάλει τάξη, ο οποίος κεραυνοβόλησε και θανάτωσε τον 
Ασκληπιό.
Τόση μεγάλη ήταν η πίστη στον Θεό Ασκληπιό, ώστε τον ονόμαζαν «Σωτήρα» 
όπως αυτός αναγραφόταν σε νομίσματα και επιγραφές, αλλά και σε διάφορες 
πραγματείες περί αυτού. Από τον ρήτορα Αριστείδη λεγόταν για τον Ασκληπιό:
«ό το πάν άγων και νέμων σωτήρ των όλων και φύλαξ των αθανάτων».
Βιογραφικά στοιχεία
Κατ΄αρχήν ο Ασκληπιός ήταν ένας θνητός και γενέτειρα του ήταν η Τρίκκη 
(Τρίκαλα Θεσσαλίας). Δεν ήταν ένας τυχαίος θνητός, αλλά ένας ηγεμόνας της 
Θεσσαλίας. Όλη η οικογένεια του, και φυσικά και ο ίδιος, συνδέονταν με την 
Ιατρική. Οι γιοι του, Μαχάονας και Ποδαλείριος , ήταν δεινοί θεραπευτές. Ο 
Μαχάονας, σύμφωνα με την προφορική παράδοση του Ομήρου, θεράπευσε τον
 Μενέλαο, όταν ο τελευταίος είχε τραυματιστεί σε μάχη κατά τον τρωικό 
πόλεμο, από το βέλος ενός Τρώα πολεμιστή. Η σύζυγος του Ασκληπιού, Επιόνη, 
ανακούφιζε τον πόνο, η κόρη του, Υγεία, ήταν η θεά της υγείας, η κόρη του 
Πανάκεια, αντιπροσώπευε την ίαση και ο γιος του, Τελεσφόρος, την ανάρρωση. 
Πολύ αργότερα, ο Ασκληπιός γίνεται ήρωας και ημίθεος, ώστε αποκτά αμιγή θεϊκή
 υπόσταση μόνο τον 5ο π.Χ. αιώνα.
Κατόπιν της θεοποίησης του, φέρεται να γεννήθηκε από αθάνατο πατέρα και θνητή
 μητέρα. Ο Απόλλων ο θεός του φωτός, της ιατρικής και της μουσικής ερωτεύτηκε 
την Κορωνίδα, πριγκίπισσα της Θεσσαλίας. Από τον ερωτά τους συνελήφθη ο 
Ασκληπιός, η Κορωνίδα όμως σύνηψε άλλη σχέση κατά την εγκυμοσύνη της και ο 
θυμωμένος θεός διέταξε την αδερφή του Αρτέμιδα να σκοτώσει την Κορωνίδα με 
τα χρυσά της βέλη, την τελευταία όμως στιγμή, έσωσε το μωρό το οποίο 
γεννήθηκε στο Δωτιο πεδίο. Ο Απόλλων έδωσε το όνομα Ασκληπιός στο βρέφος και
 το παρέδωσε στον Κένταυρο Χείρωνας στο Πήλιο.
Ο Χείρων του μετέδωσε όλη τη γνώση γύρω από την θεραπευτική, τα βότανα και 
τα θεραπευτικά ιάματα, αλλά γρήγορα ο Ασκληπιός προχώρησε ακόμη πιο πέρα 
στην θεραπευτική τέχνη προσφέροντας ενορατική ενδοσκόπηση και θεραπευτικά 
όνειρα στους θνητούς.
Στην παχιοχώματη, αλογοτροφούσα θεσσαλική γη, στα ορεινά ρυάκια και τις 
σπηλίες της μπορούμε να ανιχνεύσουμε το αιώνιο πνεύμα του Ασκληπιού.
Μετά τον θάνατο του ο Ασκληπιός τιμήθηκε εξαιρετικά από τους ανθρώπους και 
αποθεώθηκε. Μετά την άνοδο του στον Όλυμπο , οι θεραπευτικές δυνάμεις του 
Ασκληπιού εξαπλώθηκαν ακόμη περισσότερο. Άνθρωποι από όλο τον γνωστό τότε
 κόσμο επισκέπτονταν τα ιερά του (« τα Ασκληπιεία»), αναζητώντας θεραπεία 
κυρίως μέσω των ονείρων.
Ασκληπιεία
Γύρω στα 300 Ασκληπιεία αναπτύχθηκαν στην Αρχαία Ελλάδα, κτισμένα σε 
προνομιούχες από φυσικής απόψεως θέσεις, κυρίως κοντά σε τρέχοντα νερά και 
ιαματικές πηγές. Τα πιο σημαντικά από αυτά: Το Ασκληπιείο Της Τρικκης (τρικαλα 
Θεσσαλίας), το Ασκληπιείο της Τιτάνης στην Σικυωνία, της Τιθορέας στην Φωκίδα, 
της Κω, των Αθηνών, Κνίδου Κεγχρεών, Μεγαλούπολης, Κυλλήνης, Δήλου, Ρόδου,
 Μήλου, Πειραιά, Κορίνθου.
Ήταν δομημένα ως ολόκληρα κτιριακά συγκροτήματα, περιλαμβάνοντας ναούς, 
μυστηριακούς χώρους, χώρους “εγκοίμησης”, κατοικίες και ξενώνες, γυμναστήρια 
και λουτρά, πολιτιστικά κέντρα, όπως τα θέατρα
Συνεπώς, τα Ασκληπιεία ήταν εστίες πολιτισμού. Στον χώρο διεξάγονταν ακόμη και 
αγώνες. Σήμερα σώζονται καλύτερα τα Ασκληπιεία της Επιδαύρου και της Κω.
Το σημαντικότερο ιερό του στην Επίδαυρο λειτούργησε από το 600 πχ μέχρι και το
 300μχ. Η δε θεραπευτική του παράδοση ανάγεται ήδη στο 1300πχ και συνεχίζεται
 μέχρι τον αφανισμό της περί το 600μχ εξ αιτίας του εκχριστιανισμού της Ρωμαϊκής
 Αυτοκρατορίας.
Εγκοίμηση
Το είδος της θεραπείας που λάμβανε χώρα στα ασκληπιεία ονομαζόταν «Εγκοίμηση».
Τα Ασκληπιεία διοικούνταν από τον πρωθιερέα, ο οποίος ήταν γιατρός και 
θεραπευτής. Αυτός περιστοιχιζόταν από ανθρώπους ειδικούς στις μαλάξεις (μασάζ),
 στη γυμναστική και σε πολλές άλλες εργασίες.
Ο ασθενής κατέφτανε, λουζόταν στα λουτρά, τον αναλάμβαναν οι φυσιοθεραπευτές,
 και αν μπορούσε, γυμναζόταν και υποβαλλόταν σε δίαιτα και νηστεία. Ο ασθενής 
περίμενε έτσι κάποιες ημέρες κάνοντας την κατάλληλη δίαιτα και διαμένοντας 
στους ξενώνες του Ασκληπιείου. Η γυμναστική λάμβανε χώρα στο Γυμναστήριο.
 Προετοιμαζόταν και η ψυχή του ασθενούς μέσα από θρησκευτικά μουσικά 
ακούσματα, στο ασκληπιείο δε υπήρχε το Ωδείο.
Ο εξαγνισμός του σώματος και της ψυχής αποτελούσε την κύρια θεραπεία, 
σε συνδυασμό με νηστεία, γυμναστική, αν ήταν δυνατόν, και θεραπευτικά βότανα.
Την κατάλληλη ημέρα, την οποία έκριναν οι ιερείς-θεραπευτές του Ασκληπιού, ο 
ασθενής οδηγούνταν στο Αβατον ή στον θάλαμο της Εγκοίμησης. Το κτίριο αυτό 
έχει έναν τμήμα του βυθισμένο-κτισμένο μέσα στη γη. Εκεί λαμβάνει χώρα η 
θεραπευτική ύπνωση. Οι ιερές αίθουσες φωτίζονταν με λυχνάρια γεμίζοντας τον 
χώρο με μυστηριακό φως.
Κατά την είσοδο του στο Αβατον ο ασθενής οδηγείτο σε έναν στενό θάλαμο σαν 
μήτρα. Εκεί θα περίμενε την νύχτα ή τις νύχτες της μεγάλης προσδοκίας. Κατά την
 διάρκεια του ύπνου του θα λάμβανε για ένα θεραπευτικό όνειρο –σύμβολο, την 
‘επιφάνεια’ του θεού. Ο θεός άγγιζε ή περιποιούταν το πάσχον σημείο ή έδινε 
συμβουλές.
Την επομένη ακολουθούσε η παρέμβαση των γιατρών-θεραπευτών. Αναγνώριζαν 
τα συμπτώματα των ασθενειών, ερμήνευαν τα σχετικά με τη νυχτερινή εμφάνιση 
του θεού και έκαναν την διάγνωση, για να ακολουθήσει η θεραπεία. Έτσι
 επιτυγχανόταν η θεραπεία.
Το ασκληπιείο της Επιδαύρου είναι γεμάτο από αναθηματικές επιγραφές 
ευχαριστήριες και περιγραφικές της ίασης των ασθενών που θεραπεύτηκαν με την
 μέθοδο του Ασκληπιού.
Μέθοδος του Ασκληπιού – Ψυχοθεραπευτική οπτική
Το δόσιμό του Ασκληπιού από τον ισχυρότατο, αλλά ανεπαρκή γονέα, Απόλλωνα 
και με νεκρή την μητέρα άφησε ένα ανοιχτό τραύμα στον Ασκληπιό το οποίο 
έπρεπε να θεραπεύσει. Το δε πλάσμα που περιέθαλψε, ανέθρεψε και καθοδήγησε 
τον Ασκληπιό στην ιατρική του ήταν ο Κένταυρος Χείρωνας, ο οποίος είχε την δική
 του πληγή. Άθελα του ο Ηρακλής τον είχε τραυματίσει κατά την σύγκρουση του 
με άλλους Κενταύρους για ένα αγγείο κρασί. Η πληγή του Χείρωνος δεν μπορούσε
 να θεραπευτεί, του προκαλούσε συνεχή πόνο.
Ο μέντορας, όπως και ο μαθητής, ήταν ένας πληγωμένος θεραπευτής1. Ο 
θεραπευτής πρέπει να αναζητήσει την δική του θεραπεία στα θέματά του ώστε με 
αυτογνωσία να οδηγήσει κι άλλους στην δική τους θεραπεία.
Η μέθοδος Θεραπείας του Ασκληπιού αποτελεί στόχο και μοντέλο για κάθε 
ψυχοθεραπευτική εμπειρία: Με την καθοδήγηση και την μεσολάβηση του 
πνεύματος και συνοδεία της ψυχής, ο ικέτης βυθίζεται στην μήτρα του τραύματος, 
όπου εμφανίστηκε η αρχική πληγή που τώρα πυορροεί. εκεί ο ικέτης πρέπει να 
ψηλαφίσει, αποκαθάρει και εξαγνίσει. Με καθοδήγηση ο ικέτης θα βυθιστεί στην 
μήτρα της μητέρας Γης και μέσω της εγκοίμησης , θα λάβει την φροντίδα και το 
άγγιγμα της μέσω ονείρων-συμβόλων και την επιστροφή των πρωταρχικών 
αναζωογονητικών ενεργειών του πνεύματος.
Σε αυτή την διαδικασία βλέπουμε στοιχεία της σύγχρονης ψυχοθεραπευτικής
 πρακτικής. Αρχικά υπάρχει η πιεστική ανάγκη να βρεθεί θεραπεία. Ύστερα έρχεται
 η περίοδος φροντίδας και εξοικείωσης με το τραύμα μαζί με την προετοιμασία της 
ψυχής για την δύσκολη διαδικασία της ίασης. Τέλος έρχεται το κάλεσμα για 
κάθοδο στο ασυνείδητο, στην μήτρα όπου το αρχικό τραύμα αναμένει θεραπεία.
 Ο Ασκληπιός αποσπάστηκε από την μήτρα της φονευμένης μητέρας του της
 Κορωνίδας. Οι ικέτες του έπρεπε να επιστρέψουν στην μήτρα της γης, ώστε να 
ξαναγεννηθούν μακριά από το τραύμα.
Το αρχέτυπο το Ασκληπιού ως μοντέλο ψυχοθεραπευτικής μεταμορφωτικής 
εμπειρίας διδάσκει ότι ο θεραπευτής θα πρέπει να γνωρίσει και περιποιηθεί το δικό 
του αρχικό τραύμα, να συνθέσει τα δώρα και τραύματα που του άφησαν οι δικοί
 του γονείς, να αναζητήσει μέντορες, να ξεπεράσει τους μέντορες του, να 
υποστηρίζει την καταβύθιση στην μήτρα της μητέρας γης, τόσο σαν συλλογικό 
ασυνείδητο, όσο και σαν φύση, να διατηρεί τον δικό του «ιερό» χώρο ανανέωσης
 και εσωτερικής ευθυγράμμισης.
Η Barbara Brennan στο βιβλίο της Hands of Light περί ενεργοθεραπείας 
αναφέρεται στους θεραπευτές ως wounded healers
Eπιμέλεια παρουσίασης και συλλογής πληροφοριών: Χρυσή Μιχαήλ 
Πηγές: – «Τα Ασκληπιεία ως Νοσηλευτήρια», Γ. Καλαντζής- Ι. Λασκαράτος, 
Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, 2003. – Η Θεραπεία της Ψυχής μεσα από τα όνειρα, 
Edward Tick, Εκδόσεις Ενάλιος. -



Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2013/10/blog-post_8780.html#ixzz4Ykk2NTWy 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΠΡΟΣΦΥΓΗ του Ο.Ε.Ε. στο ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

Προσφυγή του Ο.Ε.Ε. στο ΣτΕ για το ασφαλιστικό



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Μητροπόλεως 12 14, 105 63 Αθήνα - Τηλ.: 2132141800, FAX: 2132141873,  e-mail: press@oe-e.gr

Αθήνα, 15-02-2017  


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προσφυγή του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος στο ΣτΕ για το Ασφαλιστικό



Στο Συμβούλιο της Επικρατείας αποφάσισε να προσφύγει το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος κατά του νέου τρόπου υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Η απόφαση ελήφθη από την Κεντρική Διοίκηση του φορέα, κατόπιν γνωμάτευσης έμπειρων νομικών.
Το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο είναι αντισυνταγματικό, καθώς παραβιάζει τις αρχές της ισότητας, της αναλογικότητας και της ανταποδοτικότητας. 
Επιπλέον, η απόφαση για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των εισφορών δεν πρόεκυψε μετά από εκπόνηση αναλογιστικών μελετών, από πλευράς της Κυβέρνησης.
Στην ουσία, οι εισφορές πλέον αποτελούν δήμευση – αφαίμαξη του εισοδήματος των επιστημόνων – ελεύθερων επαγγελματιών.
Επιπροσθέτως, το συγκεκριμένο μέτρο οδηγεί και στο διαχωρισμό των επιστημόνων σε δύο ταχύτητες, από τη στιγμή που δεν περιλαμβάνονται όλοι στις μεταβατικές διατάξεις για τα πέντε πρώτα χρόνια εφαρμογής του νόμου, κατά τα οποία προβλέπονται εκπτώσεις, που φτάνουν μέχρι και το 50% των ασφαλιστικών εισφορών, ανάλογα με το εισόδημα.
Τέλος, η Κυβέρνηση ουσιαστικά κοροϊδεύει τους νέους επιστήμονες σχετικά με το θέμα των εκπτώσεων, αφού τους τα ζητάει πίσω εντόκως.
Το γεγονός, δε, ότι ο υπολογισμός των εισφορών γίνεται με βάση τα εισοδήματα του 2015, αποτελεί από μόνο του στρέβλωση.
Λειτουργώντας πάντα με γνώμονα τη διαφύλαξη των θεμελιωδών δικαιωμάτων των μελών του Ο.Ε.Ε., εκτιμούμε πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την προσφυγή στη Δικαιοσύνη για την ακύρωση αυτού του αντιασφαλιστικού – φορολογικού νόμου.


Γραφείο Τύπου του ΟΕΕ
Τηλ: 2132141883
2132141870



Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33654

Πάτρα: Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι - Δείτε βίντεο ντοκουμέντο

Πάτρα:  Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι  -  Δείτε βίντεο ντοκουμέντο Φωτογραφία flamis Επιχείρησαν να κλέψουν και βέσπα Δ...