Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΚΟΜΟ


Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη 

Λίμνη Κόμο


λίμνη Κόμο
Η Λίμνη Κόμο είναι μια λίμνη παγόμορφης προέλευσης στη Λομβαρδία της Ιταλίας.
Η λίμνη είναι 46 χιλιόμετρα (28,5 μίλια) μακρά και 4,5 χιλιόμετρα (2,8 μίλια) πλάτος στο ευρύτερο σημείο της .
Έχει έκταση των 146 τετραγωνικών χιλιομέτρων (56 τετραγωνικά μίλια), καθιστώντας την τρίτη μεγαλύτερη λίμνη της Ιταλίας, μετά την Λίμνη Garda και τη λίμνη Maggiore.
Η λίμνη έχει σχήμα σαν ένα ανεστραμμένο γράμμα "Υ".
Λίμνη Κόμο εναέρια
Η επιφάνεια της βρίσκεται 198 μέτρα (650 πόδια) πάνω από το επίπεδο της θάλασσας .
Του μέσο βάθος της είναι 154 μέτρα (505 πόδια).
Με πάνω από 425 μέτρα (1.394 πόδια) βάθος , είναι μια από τις βαθύτερες λίμνες της Ευρώπης.
Το βάθος της λίμνης Κόμο είναι ένας λόγος για εντυπωσιακά καταγάλανα νερά της, τα οποία την έχουν καταστήσει ένα από τα πιο γραφικούς φυσικούς προορισμούς της Ιταλίας.
Έχει μήκος περίπου 160 χιλιόμετρα (100 μίλια) από τις ακτές .
λίμνη Como-2
Ο Όγκος του νερού στο εσωτερικό της λίμνης είναι 22,5 κυβικά χιλιόμετρα (5,4 κυβικά μίλια) ή 22.500 δισεκατομμύρια λίτρα
(6.000 δισεκατομμύρια γαλόνια).
Λίμνη Κόμο έχει ένα χρόνο κατακράτησης (τη μέτρηση του χρόνου ότι το νερό περνά σε μια συγκεκριμένη λίμνη) από 5,5 χρόνια .
Τροφοδοτείται κατά κύριο λόγο από τον ποταμό Adda , ο οποίος εισέρχεται στη λίμνη κοντά στο Colico και ρέει έξω στο Lecco.
 Το Isola Comacina είναι το μοναδικό νησί στη λίμνη Κόμο. Είναι ένα μικρό κατάφυτο νησί που βρίσκεται κοντά στη δυτική όχθη του βραχίονα Κόμο της λίμνης μπροστά από ένα κόλπο γνωστό ως Zoca de l'oli, ένα όνομα Lombard αναφερόμενο στην τοπική παραγωγή μικρής κλίμακας του ελαιολάδου.
Isola Comacina
Η Sacro Monte di Ossuccio ( «Άγιο Όρος της Ossuccio") είναι ένα ιερό που βρίσκεται στην πλαγιά ενός λόφου ανάμεσα σε ελαιώνες και δάση κατά μήκος του δυτικού άκρου της λίμνης Κόμο και αντικρίζει  το Isola Comacina. Δεκαπέντε  από μπαρόκ εμπνευση παρεκκλήσια, που χτίστηκαν μεταξύ 1635 και 1710, και είναι αφιερωμένα στα Μυστήρια του Ροδαρίου διάσπαρτα κατά μήκος του δρόμου που οδηγεί στο Μοναστήρι. Το κτίριο αυτό είναι το τελευταίο στην αλυσίδα και είναι αφιερωμένο στη Στέψη της Θεοτόκου.
Sacro Monte di Ossuccio
Λίμνη Κόμο υπήρξε ένα δημοφιλές καταφύγιο για τους αριστοκράτες και πλούσιους ανθρώπους από τη Ρωμαϊκή εποχή , καθώς και ένα πολύ δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο με πολλά καλλιτεχνικά και πολιτιστικά έργα τέχνης.
Ως τουριστικός προορισμός, η λίμνη Como είναι δημοφιλής για τα τοπία της, τα άγρια ζώα, και τα spa . Είναι ένας τόπος για ιστιοπλοΐα, windsurfing, και kitesurfing .
Η λίμνη είναι γνωστή για τις ελκυστικές βίλες και παλάτια (όπως το Villa Olmo [φωτογραφία παρακάτω], το Villa Serbelloni, και το Villa Carlotta).
Λίμνη Κόμο Villa Olmo
Ένα πλούσια η όχθη της λίμνης  σε βλάστηση πού περιλαμβάνει αμπέλια, συκιές, ροδιές, ελιές, καστανιές και δέντρα πικροδάφνες.
Πολλοί διάσημοι άνθρωποι έχουν ή είχαν τα σπίτια τους στις όχθες της λίμνης Κόμο , όπως ο Matthew Bellamy, John Kerry, Madonna, George Clooney, Gianni Versace, Ροναλντίνιο, Σιλβέστερ Σταλόνε, ο Julian Lennon, ο Richard Branson, ο Ben Spies, και Pierina Λενιάνι.
 Η Άνοιξη στη λίμνη Κόμο είναι πολύ όμορφη, καθώς τα δέντρα και τα λουλούδια αρχίζουν να ανθίζουν. Το καλοκαίρι είναι η πιο δημοφιλής εποχή του χρόνου, με τις υπέροχες καιρικές συνθήκες. Είναι υπέροχο  και το φθινόπωρο , όπως τα φύλλα αρχίσουν να αλλάζουν το χρώμα τους. Το χειμώνα, η λίμνη βοηθά να διατηρήσει μια υψηλότερη θερμοκρασία η γύρω περιοχή.
Στη  λίμνη Como η υπηρεσία πορθμείων είναι ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα δημόσιων μεταφορών που συνδέουν τις πολλές μικρές πόλεις γύρω από τη λίμνη.
Λίμνη Κόμο πλοίο
Η πόλη Como στο νότιο άκρο της λίμνης είναι η κύρια πόλη της λίμνης. Η πόλη έχει πληθυσμό περίπου 80.000 άτομα και  έχει ρωμαϊκή ή προ ρωμαϊκή προέλευση.
Η ταινία του 1995 Ένα μήνα από την λίμνη γυρίστηκε σε διάφορες τοποθεσίες γύρω από τη λίμνη Κόμο.
Star Wars: Episode II - Επίθεση των Κλώνων (ταινία του 2002) : Μερικές από τις σκηνές που λαμβάνουν χώρα στον πλανήτη Naboo γυρίστηκαν στο Villa del Balbianello, συμπεριλαμβανομένου και του παράνομου γάμου του Anakin Skywalker και Padme Amidala.
Στην ταινία δώδεκα  ωκεανοί , ο περίφημος κλέφτης Φρανσουά Toulour, γνωστός και ως The Night Fox, κατοικεί στο κτήμα Villa Erba στη λίμνη Κόμο, όπου έχει αρκετές συναντήσεις με τον Daniel Ocean, τoυ αντίπαλου κλέφτης.
Τοποθεσίες γύρω από τη λίμνη Κόμο  έχουν εμφανιστεί αρκετές φορές στην ταινία του James Bond Casino Royale : Villa del Balbianello στο νοσοκομείο, όπου αναρρώνει ο James Bond, και στην τελική σκηνή, Bond κυνηγάει κ Λευκή στη λίμνη Κόμο περιουσία του, το Villa La Gaeta.
Ο Mark Twain επισκέφθηκε τη λίμνη το 1867, και ο περίφημος Αμερικανός συγγραφέας Έρνεστ Χέμινγουεϊ  περιγράφει τη λίμνη Κόμο στο έργο του.

ΑΓΙΑ ΝΥΧΤΑ



Ένα υπέροχο animation video, για τους μικρούς και μεγάλους φίλους...
Πρωτότυπο αλλά και υπέροχο......

newsbomb.gr: Το Newsbomb.gr στο σπήλαιο της γέννησης στη Βηθλεέμ



ΚΑΛΑ   ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΣΕ  ΟΛΟΥΣ...

ΒΕΒΑΙΩΣ ..... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Βεβαίως Καλά Χριστούγεννα!

Χριστούγεννα. Μια αρχετυπική κατάσταση που δεν αποτελεί κτήμα μιας και μόνο θρησκείας ή παράδοσης. Ο εορτασμός των Χριστουγέννων έχει τοποθετηθεί (όχι τυχαία) λίγο μετά το Χειμερινό Ηλιοστάσιο. Ο ήλιος που ανατέλλει, το νεογέννητο παιδί, η γέννηση, αφορούν τον κάθε ένα/μια από εμάς. Πρόκειται για την γέννηση του νέου ανθρώπου μέσα μας, του νέου παιδιού, των νέων δυνατοτήτων που μέσα μαςκυοφορούνται. Αλλά όπως κάθε γέννηση, κάθε μετάβαση, δεν μπορεί παρά να έχει τις δυσκολίες της. Το παλιό αντιστέκεται στο καινούριο, όμως η μετάβαση χαρακτηρίζεται από την κίνηση. Αυτό το νέο παιδί μέσα μας, δεν μπορεί να γεννηθεί μέσα από την στασιμότητα. Απαιτεί την κίνηση. Απαιτεί την αλλαγή. Απαιτεί την αναγνώριση της σκοτεινής πλευράς μας, της σκιάς μας (με την έννοια που έχει δώσει ο Γιουγκ), την θεραπεία των τραυμάτων του παρελθόντος και την απελευθέρωση από τα παλιά νοητικά μοτίβα (patterns). 

Αυτή την ανατολή, αυτή την επαναγέννηση, αυτό το νέο παιδί, το καλωσορίζουμε με χαρά

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;



map of Greece
Για όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που "τάχα" πάει για φούντο....
  1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα). Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
  2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
  3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
  4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.
  5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε  είδος πλοίου .
  6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν  βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
  7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία  είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον κόσμο.
  8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
  9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα.
  10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!
  11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΆΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
  12. Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.


ΠΗΓΗ : Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=57780:gnorizete-tin-aksia-tis-elladas&catid=50:mathaino-tin-ellada&Itemid=336#ixzz4ThUbIyE4

X-MASmania Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

X-MASmania. Ο καταναλωτισμός των Χριστουγέννων

«Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν. Οι δρόμοι γεμίζουν κατά χιλιάδες, ο ένας σκοντάφτει στον άλλο, τα χέρια κοκκινίζουν από τα λεπτά σχοινάκια των τσαντών που όλο και αυξάνονται. Ένα διάχυτο κλίμα 
ευτυχίας επικρατεί στην πόλη, σαν να ανοίγει μια παρένθεση στην αθλιότητα της καθημερινότητάς μας. Τί πραγματικά όμως κρύβεται πίσω από αυτόν τον τεχνητό μανδύα ευημερίας και χαράς;

Ένα ντοκιμαντέρ για τις γιορτές των Χριστουγέννων: τον καταναλωτισμό και τις επιπτώσεις του σε φύση και ανθρώπους, την εμπορευματοποίηση και την υποκρισία των χριστουγεννιάτικων φιλανθρωπιών.

Το ντοκιμαντέρ αυτό δημιουργήθηκε από μαθητές και παρουσιάστηκε πρώτη φορά σε λύκειο της Κέρκυρας στις 23/12/2010.»

Χρησιμοποιήθηκε υλικό από τα ντοκιμαντέρ:

The Corporation

Manufactured Landscapes

Δίκτυο Clandestina -- Πύλες και Γέφυρες

Εξάντας -- Ψηφιακά Νεκροταφεία

Οικονομική κρίση, προπαγάνδα & Μ.Μ.Ε.

Ντοκιμαντέρ για την συμπλήρωση 90 χρόνων από την Ρωσική Επανάσταση

και από τις ταινίες:

Pink Floyd - The Wall

ΤΡΑΓΩΔΙΑ = "ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥ"



ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 1. Το τραγούδι του τράγου

από vequinox
Δημοσιεύθηκε αρχικά στο Λωτοφάγοι

“ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥ”

Όσο ξεκάθαρη είναι η ετυμολογία του όρου τραγῳδία, τόσο αβέβαιη είναι η ερμηνεία του και η ταύτιση των ιστορικών του αναφορών. Τραγῳδία σημαίνει προφανώς τράγου (ή τράγωνᾠδή. Οι φιλόλογοι όμως έχουν αναπτύξει διάφορες θεωρίες για το ακριβές περιεχόμενο του όρου.
Η παλαιότερη αντίληψη είναι ότι ο όρος τράγοι αναφερόταν στους σατύρους, αυτούς τους παιγνιδιάρηδες, ερωτύλους, ζωόμορφους δαίμονες-ακολούθους του Διονύσου. Η αντίληψη όμως αυτή αποδείχθηκε ανακριβής, όταν διαπιστώθηκε ότι κατά την αρχαϊκή και την κλασική περίοδο οι σάτυροι δεν απεικονίζονταν με τραγίσια αλλά με αλογόμορφα χαρακτηριστικά.
Παρωχημένη θεωρείται επίσης και η αντίληψη ότι η τραγῳδία ήταν ο διαγωνισμός που είχε ως έπαθλο τον τράγο (η θέσπιση των τραγικών αγώνων είναι πολύ μεταγενέστερη εξέλιξη).
Τραβηγμένη είναι τέλος και η θεωρία ότι οι σάτυροι ονομάζονταν τράγοι λόγω του ότι, όπως και το ζώο αυτό ήταν φιλήδονοι και σεξουαλικά αχαλίνωτοι.
Η πιο διαδεδομένη σήμερα αντίληψη είναι ότι η λαϊκή, θρησκευτική τελετή στο πλαίσιο της οποίας φύτρωσε ο σπόρος της τραγωδίας περιλάμβανε ΘΥΣΙΑ ΤΡΑΓΟΥ, συνοδευόμενη από τραγούδι πιστών του Διονύσου, οι οποίοι ήταν μεταμορφωμένοι σε τράγους, έφεραν δηλαδή κοστούμια και προσωπεία, που τους επέτρεπαν να «μεταμορφωθούν» στους πιστούς ακολούθους του θεού.
Οι διονυσιαστές αυτοί τραγουδούσαν και χόρευαν ένα είδος άσματος, αυτοσχέδιου και λαϊκού, ίσως ευτράπελου, στην αρχή, που ονομαζόταν ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΣ. Το τραγούδι αυτό αναφερόταν σε διάφορες πτυχές της λατρείας και της μυθολογίας του θεού Διονύσου.Dionysus mask 1

ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΟΣ

Η θεατρικότητα, δηλαδή οι συνθήκες για την ανάπτυξη της θεατρικής τέχνης, προϋποθέτει δύο βασικά πράγματα:
  • έναν άνθρωπο που υποδύεται («μιμείται») συνειδητά έναν άλλο άνθρωπο (ή ζώο ή θεό ή…) χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα, τα οποία του επιτρέπουν προσωρινά να υπερβεί τον εαυτό του, χωρίς να χάσει ποτέ πλήρως την αίσθηση της ιδιαίτερής του ταυτότητας.
  • Ένα κοινό, που συγκεντρώνεται σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο, με σκοπό να παρακολουθήσει το θέαμα, έχοντας πειστεί εκ των προτέρων ότι θα αναστείλει τις όποιες αντιρρήσεις του για την αληθοφάνεια της διαδικασίας (ότι δηλαδή «θα ξεχάσει» πως ο Χ άνθρωπος, δεν είναι πράγματι ο Διόνυσος ή όποιος άλλος.
Τα δύο προαναφερθέντα στοιχεία ενυπάρχουν σε πολλές μορφές θρησκευτικής τελετουργίας. Είναι γεγονός πως το θέατρο θα μπορούσε θεωρητικά να είχε προκύψει από οποιαδήποτε άλλη λατρευτική μορφή. Και όντως, ακόμη και στην Ελλάδα, μορφές θεάτρου, ιδίως κωμικού, αναπτύχθηκε σε ποικίλες περιοχές, ειδικά δωρικές, πριν από την άνθηση της τέχνης στην Αθήνα.
Ειδικά η τραγωδία, όμως, προέκυψε από τον Διόνυσο και παρέμεινε άρρηκτα —και σχεδόν αποκλειστικά — συνδεδεμένη με τον Διόνυσο και την αθηναϊκή λατρεία του τουλάχιστον μέχρι την ελληνιστική περίοδο, κατά την οποία το θέατρο «παγκοσμιοποιείται» και μια πλειάδα καινούριων θρησκευτικών φεστιβάλ ενσωματώνουν στο πρόγραμμά τους θεατρικούς και μουσικούς αγώνες.
Η διονυσιακή λατρεία ενείχε δύο τουλάχιστον στοιχεία, που διευκόλυναν την ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης και πράξης:
  • Τη μανίαν, αυτή την ένθεη τρέλα, που επέτρεπε στον πιστό να κυριεύεται από τον θεό και να ἐξίσταται του εαυτού του (ἔκστασις: κυρ. να βγαίνεις έξω από τα όρια της ιδιαίτερής σου ταυτότητας), να γίνεται προς στιγμήν ένας άλλος άνθρωπος (ο ίδιος ο θεός, οι ακόλουθοί του κλπ).
  • Το προσωπείο, τη μάσκα, το μέσον της προσωρινής μετάλλαξης του πιστού σε ένα άλλο πρόσωπο. Ο ίδιος ο Διόνυσος λατρευόταν κατά τόπους ως θεός-μάσκα, ως περιφερόμενη κεφαλή δηλαδή πάνω σε ένα στύλο.
Frontisi-Ducroux, 207. Dionysus as a pillar surmounted by a

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ;

Στην ώριμη, ιστορική της φάση, η τραγωδία αποτελούσε μεν κομμάτι των Μεγάλων Διονυσίων και των Ληναίων, αλλά η ίδια ήταν καλλιτεχνική και όχι τελετουργική μορφή, πολιτικός θεσμός πανελλήνιας εμβέλειας και η υψηλότερη ίσως καλλιτεχνική έκφραση του κλασικού πολιτισμού, εφόσον ενσωμάτωνε όλη την προγενέστερη αρχαϊκή παράδοση, τόσο την ποιητική, όσο και τη μουσική, την ορχηστική, την πλαστική και τη ζωγραφική.
Η τραγωδία λοιπόν είναι ΘΕΑΤΡΟ και συνάμα κοινωνικο-πολιτική εκδήλωση με διαστάσεις και λειτουγίες πολύ πέραν της θρησκευτικής. Είναι θεσμός της πόλεως και βασικός παράγοντας της αθηναϊκής δημοκρατίας του 5ου αιώνα (και όχι μόνον).
Τι είδους θέατρο όμως; Η τραγωδία είναι το θέατρο των μεγάλων, αμφίσημων συγκρούσεων ανάμεσα σε πρόσωπα και σε έννοιεςΣτις τραγικές συγκρούσεις κανένα από τα αντιτιθέμενα μέρη δεν μπορεί να διεκδικήσει το δικαίωμα στην απόλυτη ορθότητα. Καθένα από τα αντιτιθέμενα μέρη ενέχει κάτι το ακραίο, το αμφιλεγόμενο, το προβληματικό. Η σύγκρουσή τους είναι βίαιη, συγκλονιστική και δεν μπορεί να επιλυθεί παρά από τον απόλυτο, ύστατο διαιτητή, τον θάνατο.
Η τραγωδία είναι θεατρικό είδος που εστιάζει σχεδόν εμμονικά στον θάνατο, μόνο που προτεραιότητά της δεν είναι η μίμηση του ιδίου του γεγονότος ή της βίας που τον επιφέρει, αλλά να παρουσιάσει τις αιτίες που τον προκαλούν και τα βάσανα, τα δάκρυα, τον πόνο που αυτός επιφέρει. Η τραγωδία είναι το θεατρικό είδος που εστιάζει στη ΣΥΜΦΟΡΑ και τα ΒΑΣΑΝΑ
Στην αρχαία ελληνική τραγωδία, οι θανατηφόρες συγκρούσεις και οι συντριπτικές συμφορές εμπλέκουν όχι τους οποιουσδήποτε ανθρώπους, αλλά τα μέλη των μεγάλων οίκων του μυθικού παρελθόντος, των οποίων οι περιπέτειες αποτέλεσαν την ύλη των επών του Κύκλου: κυρίως τον οίκο του Πέλοπα στο Άργος (απόγονοι του οποίου είναι οι Ατρείδες) και τον οίκο του Λαβδάκου στη Θήβα (απόγονος του οποίου είναι ο Οιδίποδας). Από τη σκηνή της τραγωδίας παρελαύνουν και πλείστοι άλλοι ήρωες του επικού κόσμου, αν και στον 5ο αιώνα οι τραγικοί ποιητές επιδεικνύουν περισσότερη προσήλωση στα έπη του Κύκλου παρά στο υλικό που αποκρυσταλλώθηκε στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια.
Δεν είναι τυχαίο που η τραγωδία εστιάζει στους βασιλικούς Οίκους, στις μεγάλες οικογένειες με τα μεγάλα πάθη και τις αβάσταχτες συμφορές. Η αρχαία ελληνική τραγωδία είναι το είδος στο οποίο γιος σκοτώνει τον πατέρα, μάνα σκοτώνει τον γιο και αδελφός σκοτώνει τον αδελφό. Στην τραγωδία, τα εγκλήματα είναι κυρίως εγκλήματα κατὰ φίλων, στοχεύουν δηλαδή τους πιο στενούς εξ αίματος και εξ αγχιστείας συγγενείς και επιφέρουν ως εκ τούτου όχι μόνο το μίασμα αλλά και την (κυριολεκτική ή μη) κατάρα της αέναης αντεκδίκησης και της φαύλης ανακύκλησης της βίας.
 9_2

ΤΑ 10 ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΟΠΛΑ ΧΕΙΡΟΣ

Τα δέκα πιο παράξενα και πιο σπάνια όπλα χειρός [Βίντεο]

deka-paraxena-spania-opla-chiros-videoΈχουμε ακούσει και μάθει κατά καιρούς για πολλά περίεργα όπλα που έχουν χρησιμοποιεί, αλλά αυτά που θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί είναι τα πιο παράξενα και πιο σπάνια όπλα χειρός.
Δείτε το βίντεο:

ΤΟ ΦΛΕΡΤ ΤΗΣ ΖΕΒΡΑΣ---Zebra vs. Zebra | World's Deadliest



Τα λιβάδια της Μποτσουάνα είναι ο παράδεισος για τις ζέβρες....
Ειδικά όταν υπάρχει υπερεπάρκεια τροφής, τότε σημαίνει ότι είναι ο κατάλληλος καιρός για τα νεαρά αρσενικά να διαλέξουν το ταίρι τους...
Όχι ότι είναι εύκολη υπόθεση...Θα πρέπει πρώτα να να αποδείξει τις ικανότητες του για να γίνει αποδεκτός....
Ένα ωραίο video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, που μας μεταφέρει στις πεδιάδες της Μποτσουάνα και τις  οικογενειακές στιγμές της ζέβρας...


Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...