Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΡΟΦΊΜΩΝ--Amazing food processing machine #3



Η βιομηχανική επανάσταση έφερε τις πάσης φύσεως μηχανές που συντέλεσαν στην αύξηση της παραγωγής, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος, αντικαθιστώντας την ανθρώπινη εργασία....
Ουδέν καλόν αμιγές κακού...
Παρακολουθήστε τη διαδικασία παραγωγής ορισμένων τροφίμων ευρείας κατανάλωσης....
Δείτε το........Έχει ενδιαφέρον....

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑΣ--Tidal Power 101



Τα μαγνητικά πεδία που σχηματίζονται από τη σχέση της Γης με τη Σελήνη, είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία της παλίρροιας...
Μια κίνηση των τεράστιων όγκων νερού της θάλασσας,που εμείς την αντιλαμβανόμαστε  σαν πλημμυρίδα, το φούσκωμα των νερών, και άμπωτη, το τράβηγμα προς τα μέσα...
Όλοι θα ξέρουν τα τρελά νερά της Χαλκίδας στο πορθμό του Ευρίπου, που 6 ώρες πάνε προς τα πάνω και 6 προς τα κάτω...
Αυτό είναι ένα ορατό παράδειγμα της παλίρροιας...
Διαλέγοντας οι ειδικοί κατάλληλα σημεία ειδικά σε ωκεάνιες περιοχές δημιούργησαν γεννήτριες που εκμεταλλεύονται αυτή τη κίνηση και παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα εμπλουτίζοντας έτσι τους τρόπους παραγωγής ρεύματος,με ανανεώσιμη καθαρή πηγή ενέργειας....
Ένα ενδιαφέρον σύντομο video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, που μας εξηγεί το τρόπο λειτουργίας μιας γεννήτριας ηλεκτρικού ρεύματος με τη χρήση των παλιρροϊκών ρευμάτων...

                        ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!!!

ΠΩΣ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ

Πως πέθανε ο Πλάτωνας;

Plato_0256
 Πλάτωνας (428/427-348/347 π.Χ.)
Λέγεται πως κανείς δεν τον είχε δει να γελάει με την καρδιά του – πράγμα που αναφέρεται επίσης για τον Πυθαγόρα, για τον Αναξαγόρα, για το Χριστό, αλλά και για την Παναγία.
Πάνω σε αυτό όμως ο Νίτσε υποστηρίζει επίμονα ότι ο Πλάτωνας κοιμόταν με στρώμα τα έργα του μεγάλου κωμικού Αριστοφάνη. Αλήθεια ή όχι, το βέβαιο είναι πως, με γνώμονα την κολοσσιαία σημασία του για τη φιλοσοφία, υπάρχουν σχετικά λίγες πληροφορίες για τη ζωή του και δε γνωρίζουμε τίποτε αξιόπιστο για το θάνατό του.
Ο ίδιος αναφέρει μόλις δύο φορές τον εαυτό του στα περίπου είκοσι πέντε έργα του, όταν κατονομάζει αυτούς που παρευρίσκονταν στη δίκη του Σωκράτη και τους απόντες την ώρα του θανάτου του. Στα πολλά που έγραψε ο Ξενοφώντας για το Σωκράτη γίνεται μόλις μία μνεία στον Πλάτωνα, ενώ και ο Δημοσθένης παραθέτει το όνομά του δύο φορές όλες κι όλες, και μάλιστα παρεμπιπτόντως. Σώζεται ωστόσο ένα αμφίβολης εγκυρότητας αφήγημα του Απουλήιου, που λέει ότι ο Σωκράτης ονειρεύτηκε κάποτε καθισμένο στο γόνατό του ένα νεοσσό κύκνο. Ξαφνικά, τα πούπουλά του φούντωσαν αμέσως άνοιξε τα φτερά του και υψώθηκε στον ουρανό, κελαηδώντας γλυκύτατα. Την επόμενη μέρα ο πατέρας του Πλάτωνα παρουσίασε το νεογέννητο γιο του στο Σωκράτη, κι εκείνος αναφώνησε: «Αυτός είναι ο κύκνος που είδα!».
plato_acad
Τα λιγοστά στοιχεία που διαθέτουμε ως αυτοβιογραφία του Πλάτωνα μας παρέχονται από την περίφημη Έβδομη Επιστολή του. Δυστυχώς πολλοί από τους μελετητές των κλασικών αμφισβητούν τη γνησιότητά της. Ο Πλάτωνας γράφει για την πρώιμη σταδιοδρομία του και για τις δύο πρώτες επισκέψεις του στη Σικελία, κατόπιν πρόσκλησης του Διονύσιου του Πρεσβύτερου. Ίσως να έκανε κι ένα τρίτο ταξίδι εκεί, τελικά όμως απογοητεύθηκε πλήρως από την πολιτική. Στους αιώνες μετά το θάνατό του αναφερόταν ανεκδοτολογικά ότι ο Διονύσιος εκτίμησε τόσο πολύ τις προσπάθειές του, ώστε τον πούλησε δούλο, και ότι ο Πλάτωνας σώθηκε μόνο και μόνο επειδή τον αγόρασε ο Αννίκερις, φιλόσοφος της σχολής των Κυρηναϊκών. Ο άγιος Τζερόμ υποστηρίζει ότι ο Πλάτωνας κατέληξε στο σκλαβοπάζαρο όταν αιχμαλωτίστηκε από πειρατές, αλλά «ως φιλόσοφος, είχε μεγαλύτερη αξία από εκείνον που τον αγόρασε».
Τι άλλο γνωρίζουμε; Ήταν 31 ετών όταν εκτελέστηκε ο Σωκράτης. Δεν παντρεύτηκε. Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, που συνέβαλε τα μέγιστα στο να γίνει ευρύτερα γνωστός ο Πλάτωνας, του άρεσαν τα σύκα. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε καν γιατί ονομάστηκε Πλάτων – η λέξη σημαίνει «ευρύς» και ίσως να υπονοεί μια μυώδη κορμοστασιά, που μας φέρνει στο νου ιστορίες δεινότητας στην πάλη.
Κατά τον Κικέρωνα, ο Πλάτωνας αποβίωσε την ώρα που έγραφε. Όμως ο Έρμιππος λέει ότι πέθανε σ’ ένα γαμήλιο φαγοπότι σε ηλικία 81 ετών και ότι ενταφιάστηκε στο χώρο της Ακαδημίας. Ο Νεοπλατωνικός της Αναγέννησης Μαρσίλιο Φιτσίνο προσθέτει ότι ο Πλάτωνας πέθανε ανήμερα των γενεθλίων του και σχολιάζει ότι ο αριθμός 81 έχει τεράστια σημασία, καθώς είναι ο τελειότερος, γινόμενο του 9 επί 9 και άθροισμα του 8 συν 1. Όμως μία διαφορετική εκδοχή αναφέρει ότι ο Πλάτωνας πέθανε μαστιζόμενος από ψείρες. Πάντως όποιος διαδίδει μια τόσο σιχαμερή ιστορία «τον θίγει βαθύτατα», αποφαίνεται το 1687 ο εμβριθής Τόμας Στάνλεϋ στην Ιστορία της Φιλοσοφίας.
~~~~~~~~~
Aπό το βιβλίο «Το βιβλίο των νεκρών φιλοσόφων» – Simon Critchley
by Αντικλείδι , http://antikleidi.com

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Γνώση και παράδοση

Βασιζόμαστε στη γνώση, στη μνήμη, για να ζούμε την καθημερινή μας ζωή και να κάνουμε όσα μπορούν να γίνονται μηχανικά. Χωρίς τη γνώση δεν θα μπορούσαμε να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο, θα ήμασταν ανίκανοι να κάνουμε ένα σωρό πράγματα.Η γνώση, όμως, είναι εμπόδιο όταν γίνει παράδοση, όταν γίνει πίστη που καθοδηγεί το νου, την ψυχή, τον εσωτερικό σου κόσμο·και, επίσης, χωρίζει τους ανθρώπους. Έχετε προσέξει πώς έχουν διαιρεθεί οι άνθρωποι σε ομάδες, παντού στον κόσμο, αποκαλώντας τους εαυτούς τους ινδουιστές, μωαμεθανούς, βουδιστές, χριστιανούς κ.λ.π.; Τι είναι αυτό που τους χωρίζει; Ούτε η επιστημονική έρευνα, ούτε οι γνώσεις γεωργικής καλλιέργειας ή χτισίματος γεφυριών και πετάγματος των τζετ. Εκείνα που διαιρούν τους ανθρώπους σε ομάδες είναι η παράδοση και τα πιστεύω που διαμορφώνουν το νου μ’ ένα συγκεκριμένο τρόπο.
Η γνώση, λοιπόν, είναι εμπόδιο όταν έχει γίνει παράδοση που
πλάθει ή διαμορφώνει το νου σύμφωνα μ’ ένα ορισμένο μοντέλο,
επειδή τότε όχι μόνο διαιρεί τους ανθρώπους και δημιουργεί εχθρότητα ανάμεσά τους, αλλά τους εμποδίζει επίσης ν’ ανακαλύψουν τι είναι αλήθεια, τι είναι ζωή και τι είναι Θεός. Για ν’ ανακαλύψει ο νους τι είναι Θεός, πρέπει να είναι ελεύθερος από κάθε παράδοση, απ’ όλα όσα έχει συσσωρεύσει μέσα του, από κάθε γνώση που χρησιμοποιεί προκειμένου να έχει ψυχολογική ασφάλεια.Οι φιλοσοφίες, οι θεωρίες και οι ιδεολογίες που μαθαίνεις από τα βιβλία –και γίνονται η «παράδοσή σου»– αποτελούν στην πραγματικότητα εμπόδιο για το νου σου, επειδή τα χρησιμοποιεί όλα αυτά ως μέσο για να νιώσει ψυχολογική ασφάλεια που είναι άλλο από την πρακτική ασφάλεια– κι έτσι διαμορφώνεται από αυτά. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, να καλλιεργήσει κανείς στο σχολείο τις γνώσεις του και την τε χνική του, αλλά συγχρόνως πρέπει και να ελευθερωθεί ο νους του από κάθε παραδοσιακό μοντέλο. Όλο αυτό θα έπρεπε να είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης.Οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε διάφορα γεγονότα, συσσωρεύουμε πληροφορίες ή γνώσεις, αλλά δεν μαθαίνουμε ποτέ πώς να έχουμε μέσα μας ησυχία, πώς να είμαστε ψυχολογικά ελεύθεροι απ’ όλα τα σκαμπανεβάσματα της ζωής, από τα προβλήματα που ριζώνουν μέσα μας. Εντασσόμαστε σε διάφορες κοινωνικές ομάδες, γινόμαστε οπαδοί κάποιας φιλοσοφίας, παραδινόμαστε σε μια πίστη, όλο αυτό όμως είναι εντελώς άχρηστο, επειδή δεν λύνει τα προβλήματά μας. Αντιθέτως, φέρνει περισσότερα βάσανα, μεγαλύτερο πόνο. Εκείνο που χρειάζεται ο νους δεν είναι κάποια φιλοσοφία ή ιδεολογία, αλλά να είναι ελεύθερος να ερευνά,ν’ ανακαλύπτει και να είναι δημιουργικός.


Κρισναμούρτι

ΟΙ ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ "ΣΤΕΛΘ"--Bat Hunts in "Stealth Mode" | World's Weirdest



Το ξέρετε ότι οι νυχτερίδες χρησιμοποιούν υπερήχους για τον εντοπισμό της λείας τους;
Αόρατες μέσ' το σκοτάδι και αθόρυβα όπως τα αεροπλάνα τεχνολογίας Stealth, ανακαλύπτει το δρόμο της και και τα άτυχα θύματα.....
Ένα σύντομο video του Natinal Geographic, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, περιγράφει τα βασικά γνωρίσματα της πτήσης της νυχτερίδας....

                           ΔΙΚΟ   ΣΑΣ....!!!!!!!!!!!

Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΞΥΛΟΚΟΠΟΣ

Παραμύθι παραμύθι, το κουκί & το ρεβύθι..!!!

                  Κόκκινη κλωστή δεμένη
                   στην ανέμη τυλιγμένη,
                    δώσε κλώτσο να γυρίσει
                      παραμύθι ν' αρχινήσει...!!


Ο Κουρέας κι ο Ξυλοκόπος...


    Πριν από πολλά χρόνια, ζούσε σε κάποια μακρινή πολιτεία ένας πλούσιος κουρέας, μα κακότροπος και φαντασμένος..
   Μιά μέρα λοιπόν, που στεκόταν μπροστά στην πόρτα του κουρείου του, είδε να περνάει ένας ξυλοκόπος με το γαϊδουράκι του, φορτωμένο με ξύλα. Ο ξυλοκόπος σταμάτησε και ρώτησε τον κουρέα αν ήθελε ν' αγοράσει όλα τα ξύλα που είχε στο γαϊδουράκι του. Ο κουρέας δέχτηκε, συμφώνησαν την τιμή και ο ξυλοκόπος άρχισε να ξεφορτώνει το ζώο του. Σαν πήγε όλο το φορτίο τα ξύλα στην αποθήκη του κουρέα, ζήτησε να πληρωθεί.
- Θ' αστειεύεσαι βέβαια, του είπε ο κουρέας. Δεν θα πάρεις δεκάρα, αν δεν μου δώσεις όλα τα ξύλα που αγόρασα.
- Μα σου τά 'δωσα, κύριε ! είπε ο ξυλοκόπος σαστισμένος..
-Και το σαμάρι του γαϊδάρου σου ; Μήπως δεν είναι κι αυτό από ξύλο ;
- Το σαμάρι του ζώου μου ; απόρησε ο ξυλοκόπος. Και πού ακούστηκε να πουλιέται το σαμάρι με το φόρτωμα τα ξύλα ;!
    Ο κουρέας όμως εξακολουθούσε να επιμένει και να φωνάζει. Από τις φωνές του, σε λίγο μαζεύτηκε ένα σωρό κόσμος τριγύρω τους !

  - Η συμφωνία είναι συμφωνία. Εσύ με ρώτησες αν ήθελα ν' αγοράσω όλα τα ξύλα που είχε απάνω το γαϊδούρι σου. Το σαμάρι είναι από ξύλο και είναι κι αυτό πάνω στο ζώο, επομένως είναι κι αυτό δικό μου..!
  Και χωρίς να χάσει καιρό ο κουρέας, άρπαξε το σαμάρι και μπήκε γρήγορα στο κουρείο του.
  Ύστερα πέταξε καταγής τα χρήματα που είχε συμφωνήσει με τον ξυλοκόπο..
   Ο ξυλοκόπος, θυμωμένος με τον άσχημο και κατάπτυστο τρόπο του αγοραστή, έφυγε βιαστικά κι έτρεξε στον δικαστή να ζητήσει το δίκιο του. Ο δικαστής όμως, αφού άκουσε όλη την ιστορία, είπε πως είχε δίκιο ο κουρέας.
- Τί τα θέλεις φίλε μου ; του εξήγησε. Ο καθένας πρέπει να κρατάει τον λόγο του. Έκανες μιά συμφωνία κι έπρεπε να την κρατήσεις. Τώρα, άκουσε και κάτι άλλο...
  Έσκυψε και κάτι ψιθύρισε στ' αυτί του ξυλοκόπου. Τότε εκείνος, χαρούμενος, ευχαρίστησε κι έφυγε από το γραφείο του δικαστή.    Πέρασε καιρός. Μιά μέρα, ο κουρέας είδε να μπαίνει στο μαγαζί του ο ίδιος εκείνος ξυλοκόπος και να τον ρωτάει :   - Πόσα θέλεις για να ξυρίσεις εμένα και τον συντροφό μου ;...
   Ο κουρέας είπε μιά τιμή, συμφώνησαν και ο ξυλοκόπος κάθισε στην πολυθρόνα για ν' αρχίσει ο κουρέας πρώτα απ' αυτόν. Όταν τελείωσε το ξύρισμα, ο κουρέας του είπε :
 - Αντε τώρα να μου φέρεις και τον σύντροφό σου για ξύρισμα και περιποίηση..!
  Ο ξυλοκόπος βγήκε στο δρόμο και γύρισε αμέσως, φέρνοντας μέσα το..γαϊδουράκι του..
- Τί είν' αυτά ;! Μπαίνεις μέσα στο μαγαζί μου με το ζώο σου ;! Στο πιο ωραίο και στο πιο σπουδαίο μαγαζί της πολιτείας ;!
- Μα αυτός είναι ο σύντροφός μου.
- Τί είναι λέει ;!
    Τότε πια ο κουρέας κατάλαβε την παγίδα που του έστησε ο πελάτης του. Μα και πάλι, δεν τά 'χασε.
 - Πού ακούστηκε να ξυρίζουν έναν γάϊδαρο ; είπε.
- Γάϊδαρος ή όχι, είναι ο σύντροφός μου. Και
συ συμφώνησες να ξυρίσεις τον σύντροφό μου. Εμπρός λοιπόν !

Μιάς και δεν μπορούσαν όμως να συμφωνήσουν, αποφάσισαν να πάνε στον δικαστή.   Ο δικαστής, άκουσε με προσοχή και τους δυό κι έπειτα είπε αυστηρά στον κουρέα.   - Εσύ δεν είσαι που πριν από λίγον καιρό, ζήτησες απ' τον ξυλοκόπο να κρατήσει ακριβώς την συμφωνία σας ;! Ε, τώρα ήρθε η σειρά σου να κάνεις κι εσύ το ίδιο ακριβώς !     Τί να κάνει κι ο κουρέας, κατέβασε το κεφάλι του και γύρισε στο κουρείο του, για να ετοιμάσει μιά μεγάλη λεκάνη με σαπουνάδα ! Πασάλειψε το ζώο απ' το κεφάλι ως τα πόδια και άρχισε να το ξυρίζει, ενώ ο κόσμος, που είχε στο μεταξύ μαζευτεί γύρω τους, τον κορόϊδευε κι έλεγε πως είχε βγάλει την πιο σωστή απόφαση ο δικαστής !
  Δυό ολόκληρες ώρες χρειάστηκε ο κουρέας για να ξυρίσει το γαϊδουράκι !! Από τότε όμως πρόσεχε πια και δεν ζήταγε παράλογα πράγματα απ' τους ανθρώπους...

Αναρτήθηκε από 

Άστεγες σκέψεις, 

προδότρες λέξεις

poy2015-febrouarios

Από τις έξι τα ξημερώματα της 23ης Δεκεμβρίου, ο Χρήστος Σολόπουλος, ο Θανάσης Θεοδώρου κι ο Τάσος Βούλγαρης πιάνουν ένα παγκάκι της πλατείας Πάρκου στη Λαμία και το κάνουν «σπίτι» τους για 24 ώρες, με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους συμπολίτες τους.
«Άστεγοι για μια μέρα» φέτος για τέταρτη χρονιά, «κάτι που δεν είναι εύκολο», όπως εξομολογείται ο Χρήστος Σολόπουλος. «Είναι κάποια πράγματα που τα θεωρούμε αυτονόητα, ωστόσο, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι ένα σπίτι, μια ζεστή κουβέρτα, ένα πιάτο φαγητό… Δεν σε θέλει κανείς, δεν σε κοιτούν στα μάτια ή σε κοιτάνε περίεργα, θέλουν να σε διώξουν».
Θέλουν να διώξουν τον άστεγο ή τη σκέψη ότι μπορεί να βρεθούν στη θέση του; Θέλουν να διώξουν τον άνθρωπο του δρόμου ή τη σκοτεινή όψη του καθρέφτη; Υπάρχουν διάφορες σχολές στην ψυχολογία: μία απ’ αυτές επιμένει ότι κινητοποιούμαστε για κάτι όταν αυτό έχει κάποια αξία, όταν νιώθουμε ότι απειλούμαστε απ’ αυτό ή όταν προσφέρει την πιθανότητα κάποιου είδους ανταλλάγματος.
Αν εξαιρέσουμε όσους νιώθουν ξένοι προς τη μοίρα των άλλων και όποιον υπάρχει μόνο εν εαυτώ και δι’ εαυτόν, τι είναι αυτό που επηρεάζει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο ή τον τρόπο που τον αγνοούμε; Μια αμερικανική έρευνα, που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Psychological Science», αποδεικνύει πώς όσοι είχαν αυτοπροσδιοριστεί ως εύποροι δεν βλέπουν τους γύρω τους και δη τους επαίτες, τους άστεγους, τους αβοήθητους.
Μήπως, όμως, δεν είναι μόνο η οικονομική διαφοροποίηση που δημιουργεί διαφοροποίηση και στο βλέμμα; Μήπως τούτη η αμβλυωπία έχει κι άλλη αιτία;
Όσες ντουλάπες και ράφια κουζίνας και να αδειάσουμε για να συντρέξουμε, όση ενσυναίσθηση κι αν διαθέσουμε, όση ανθρωπιά κι αν καταθέσουμε, μια γάζα σ’ ένα τραύμα βάζουμε. Συνηθισμένοι άνθρωποι. Συνηθίζει το βλέμμα, η επανάληψη της σκηνής εξοικειώνει, η συνειδητοποίηση της αδυναμίας στοιχειώνει, ακόμη και η σημαντική δωρεά το οικονομικό χάσμα δεν μειώνει και σίγουρα την πολιτική δεν αθωώνει.
solidarity_graphic
_______________
  Πηγή: naftemporiki.gr
by Αντικλείδι , http://antikleidi.com

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

O εξελληνισμός των Ελλήνων

42Τώρα με τις συζητήσεις για το Κυπριακό, ξαναμπήκαν επί τάπητος τα εθνικά μας θέματα. Αυτός ο όρος έχει καθιερωθεί για τα καλά και τον χρησιμοποιούμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Υπάρχουν άραγε κάποιοι που αμφισβητούν αυτόν τον όρο;
Και όμως υπάρχουν. Ανάμεσα τους και ο έγκυρος ιστορικός Γιάννης Γιαννόπουλος, καθηγητής Πανεπιστημίου. Στο αξιόλογο βιβλίο του ”Η εθνική μας τύφλωση” υποστηρίζει πως χρησιμοποιούμε αυτόν τον όρο για θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Αυτή η ορολογία είναι παρμένη από την γαλλική Ακροδεξιά. Το λεγόμενο ”Σκοπιανό θέμα” γίνεται εθνικό θέμα και όχι ένα πρόβλημα εξωτερικής πολιτικής που θα μπορούσε να λυθεί σε μια βραδιά από μια ομάδα επαγγελματιών – διαπραγματευτών.
Ούτε η ”Δημοκρατία της Μακεδονίας” (με αυτό το όνομα έχει αναγνωριστεί από τη διεθνή κοινότητα) μας απειλεί ούτε εμείς αυτήν τη χώρα. Και οι πρώτοι που την αναγνώρισαν ήταν οι Έλληνες επιχειρηματίες που εγκαταστάθηκαν από την πρώτη στιγμή εκεί. Αμφισβητούμε τον πατριωτισμό τους;
Και μια και το ‘φερε η κουβέντα, τελικά τι σημαίνουν οι όροι ”έθνος” και ”πατρίς”; Όπου και να ψάξει κανείς δεν θα βρει ούτε διεύθυνση, ούτε τηλέφωνο, ούτε ηλεκτρονική θυρίδα. Και φυσικά δεν υπάρχει υπουργείο με αυτά τα ονόματα. Ούτε καν μια υπηρεσία που να δίνει πληροφορίες.
Εντούτοις μας καλούν να πεθάνουμε για την πατρίδα για να υπερασπίσουμε τα ιδανικά του έθνους. Αλλά τα χαρτιά που μας στέλνουν είναι από μια υπηρεσία του κράτους. Και εύλογα προκύπτει το ερώτημα και μια αναπόφευκτη σύγκριση με την Εκκλησία (της όποιας ομολογίας). Ο Θεός, που βρίσκεται στο επέκεινα και είναι άρρητος, άγνωστος και απροσπέλαστος για τον ανθρώπινο νου, αντιπροσωπεύεται στη γη από κάποιο ιερατείο που αυτό μόνο γνωρίζει ποιες είναι οι βουλές του Μεγαλοδύναμου. Όποια άλλη ερμηνεία είναι αίρεση. Ακόμα και η Ζαν ντ’ Αρκ, που αργότερα έγινε Αγία, κάηκε στην πυρά γιατί είχε μια απευθείας σύνδεση με τον Πανάγαθο.
Greek_Statue_Vendor_cut_0Με αυτά τα κριτήρια ”έθνος” και ”πατρίδα” είναι μεταφυσικές έννοιες των οποίων το κράτος έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία και τις ερμηνεύει κατά το δοκούν. Άλλη πατρίδα του φασίστα Ι. Μεταξά και άλλη αυτή του Ελ. Βενιζέλου. Και οι δυο ήταν αρχηγοί κράτους. Ποια ερμηνεία ήταν η σωστή;
Αλλά υπάρχει και μια ιστορική εξήγηση του κοινωνικού φαινομένου που λέγεται έθνος και πατρίδα, την οποία έχει ενδιαφέρον να δούμε. Και ας πάρουμε τη δικά μας περίπτωση. Μιλάμε για την τρισχιλιετή ιστορία μας.
Σαν εδώ και τριάντα αιώνες να είχαμε την ίδρυση του ελληνικού κράτους που άντεξε στις αλλεπάλληλες κατακτήσεις (Μακεδόνες, Ρωμαίοι, Οθωμανοί), εξεγείρεται με την Επανάσταση του 1821 και αποτινάζει τον οθωμανικό ζυγό για να γίνει ανεξάρτητο και ελεύθερο κράτος. Και με αερογέφυρα συνδέεται με τους αρχαίους προγόνους μας, βρίσκουμε τις ρίζες μας και συνεχίσουμε τον πολιτισμό τους. Οι Ρωμαίοι, οι Βυζαντινοί και οι Οθωμανοί μας άφησαν ανεπηρέαστους.
Αυτό είναι ακόμα και το κυρίαρχο εθνικό μας αφήγημα, που δίνει τροφή σε κάθε εθνικισμό και φασισμό, που κάνει τους Έλληνες ανώτερη φυλή και περιούσιο λαό.greek-greece-masks-theatre
Αλλά η ιστορική έρευνα μας λέει άλλα. Με την επικράτηση του χριστιανισμού, η λέξη Έλληνας έγινε ταυτόσημη του ειδωλολάτρη, του αιρετικού και του άθεου. Κανένας Βυζαντινός αυτοκράτορας δεν υποστήριξε πως συνεχίζει το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός και η συστηματική καταστροφή των αρχαίων μνημείων. Εξ ου και ο ταλιμπανισμός και η συστηματική καταστροφή των αρχαίωνμνημείων. Μπορεί κάποιοι Βυζαντινοί λόγιοι να ασχολήθηκαν με την αρχαία ελληνική παιδεία. Αλλά αυτή δεν έφτασε ποτέ στον λαό, που θεωρούσε τους Έλληνες σαν κάτι μυθικό, μακρινό και οπωσδήποτε ξένο σε αυτούς.
Έπρεπε να περιμένουμε τον 18ο αιώνα, όταν άρχισε η Ευρώπη να ανακαλύπτει την αρχαία Ελλάδα. Με την καθ’ ημάς λόγια παιδεία γίνεται μια σταδιακή ανακάλυψη της αρχαίας κληρονομιάς που συντελεί τα μάλα στην εθνική αφύπνιση.
Ο Ρήγας θα τυπώσει μια χαλκογραφία του Μεγάλου Αλεξάνδρου γιατί παραλλήλιζε Οθωμανούς και Πέρσες. Αλλά δήλωνε: ”Δεν έχω τους αρχαίους δικούς μου”.
Και ο Κοραής μιλάει για την προϋπόθεση της ελληνικής χειραφέτησης, τον εξελληνισμό, δηλαδή τη σύνδεση του νεότερου ελληνικού πολιτισμού με τον αρχαίο – κατά κάποιο τρόπο ως ιδεολογία της Ελληνικής Επανάστασης – για τη δημιουργία ενός δημοκρατικού κράτους – έθνους (ενδεικτικά αναφορών του Ι.Θ ΚακρίδηΚ.Θ ΔημαράΑ. Αγγέλου,Π. ΚιτρομηλίδηΠ. Κονδύλη κ.α που μελέτησαν διεξοδικά αυτό το θέμα).
Με αυτήν τη έννοια, το έθνος, [που συγκροτεί μια άλλη ταυτότητα στο πλαίσιο μια αυτοκρατορίας], είναι μια επαναστατική ιδεολογία. Και στην περίπτωση που αποβεί νικηφόρα αυτή η εξέγερση, τότε αποκτάμε και πατρίδα. Σε ποιον ανήκουν όλα αυτά; Στο κράτος ή στον λαό;
Στην περίπτωση που ανήκουν στο κράτος, τότε έχουμε πάλι έναν υπόδουλο λαό. Πατρίδα και έθνος είναι λαϊκή υπόθεση.
korovesisperiklisΠερικλής Κοροβέσης
Πηγή: iskra

Η ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΜΑΥΡΗ ΜΑΜΠΑ---Deadly Black Mamba faster than people can run



Είναι ένα από τα μεγαλύτερα φίδια της Αφρικής και ζει στη περιοχή της Αιθιοπίας  και της Ναμίμπια...
Η Μαύρη Μάμπα είναι ένα θανατηφόρο φίδι που το δηλητήριο της μπορεί να σκοτώσει άνθρωπο σε 20 λεπτά, παραλύοντας τους μύες του σώματος της καρδιάς και των πνευμόνων και το θύμα πεθαίνει από ασφυξία... 
Ζει σε περιοχές κατοικήσιμες και σε επαφή με τον άνθρωπο, αν δεν έχει να ξεφύγει κάπου, αμύνεται και τον δαγκώνει μολύνοντας τον με το θανάσιμο δηλητήριο της...
Αν σε 20 λεπτά δεν του παρασχεθεί ιατρική βοήθεια με αντίδοτο ο θάνατος είναι 100% σίγουρος...
Ένα σύντομο περιγραφικό video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, μας μαθαίνει για το κόσμο της μαύρης μάμπας ....

                                     ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!!!!

Weathering and Erosion



Η Γη συνέχεια μεταβάλλεται.....
Ένας από τους κύριους παράγοντες, εκτός από τον άνθρωπο, είναι οι καιρικές συνθήκες.....
Ο αέρας και η βροχή, έχουν το πρωταρχικό ρόλο...
Βουνά ισοπεδώνονται, ρυάκια γίνονται ορμητικά ποτάμια και πολλές φορές μετατρέπονται σε βαθιά φαράγγια, πεδιάδες που δημιουργούνται σε μέρη που κάποτε ήταν θάλασσα και πλήθος από άλλες μεταβολές...
Εμείς δεν τις καταλαβαίνουμε, γιατί η μεταβολή γίνεται αργά μεν αλλά σταθερά....
Στο συνοδευτικό σύντομο video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, μας δίνονται αρκετές πληροφορίες για το πως και το γιατί......

                          ΔΙΚΟ   ΣΑΣ....!!!!!!!!!

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...