Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ...950 ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η FERRERO

Αρχική » θέσεις εργασίας » FERRERO: 950 θέσεις εργασίας μέχρι το τέλος του έτους με ένα καλό μισθό

FERRERO: 950 θέσεις εργασίας μέχρι το τέλος του έτους με ένα καλό μισθό

Η Ferrero είναι μια ιταλική πολυεθνική ολόκληρη ειδικεύεται στην «βιομηχανία ζαχαροπλαστικής . Ιδρύθηκε το Alba , στην επαρχία του Cuneo, με Pietro Ferrero στο 1942 . Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν συνεχής: σήμερα απασχολεί περίπου 22.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, μπορεί να υπερηφανεύεται για38 εταιρείες εκμετάλλευσης για την εμπορία των προϊόντων και 15 εργοστάσια παραγωγής . Η διεθνής φήμη βασίζεται σε κρέμα φουντουκιού που από το 1964διατίθεται στην αγορά με την ονομασία "Nutella" ? άλλους παραγωγικούς τομείς περιλαμβάνουν πραλίνες, σνακ, τσάι και τη σειρά προϊόντων για παιδιά που ονομάζεται "Kinder" , με τα αυγά με εκπλήξεις. Η οικογένεια Φερέρο εξακολουθεί να κατέχει την εταιρεία και θεωρείται η πλουσιότερη οικογένεια στην Ιταλία.

Ολα αυτά στη γειτονική μας Ιταλία, όσο για μας.....

    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

Οι ελληνικές τοιχογραφίες της αρχαίας Σμύρνης

Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν σκηνές από την καθημερινή ζωή της Ρωμαϊκής περιόδου.
Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν σκηνές
από την καθημερινή ζωή της Ρωμαϊκής περιόδου.
Μια πλούσια συλλογή ελληνικών τοιχογραφιών ανακαλύφθηκε στην αρχαία Αγορά της Σμύρνης κατά τη διάρκεια ανασκαφών που διενεργούνται στην περιοχή. Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν σκηνές από την καθημερινή ζωή της Ρωμαϊκής περιόδου.
Οι τοιχογραφίες χρονολογούνται από το 2ο και τον 4ο αιώνα μ.Χ. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι τοιχογραφίες αποτελούν την πλουσιότερη συλλογή ελληνικών τοιχογραφιών στον κόσμο. Εκτός από κείμενα γραφής και έργα ζωγραφικής που έχουν γίνει με χρώμα, υπάρχουν και δεκάδες σκαλισμένα χαρακτικά στους τοίχους. Τα γραπτά στον τοίχο αναφέρουν ονόματα διαφόρων πόλεων.
Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν πολλά διαφορετικά θέματα και φιγούρες, από εμπορικά πλοία μέχρι και μονομάχους. Υπάρχουν, επίσης, και ομολογίες: σε μία κάποιος μπορεί να διαβάσει, «Αγαπώ κάποιον που δεν μ ‘αγαπά». Σε μια άλλη επιγραφή αναφέρεται«Οι θεοί θεράπευσαν τα μάτια μου, γι’ αυτό αφιερώνω ένα λυχνάρι στους θεούς». Σε άλλο μέρος της τοιχογραφίας βρίσκεται η επιγραφή «Ο μόνος που εμψυχώνει», η οποία συμβολίζει τον Ιησού Χριστό στις απαρχές του Χριστιανισμού. Υπάρχουν, επίσης, και αρκετοί γρίφοι που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί.
Ο καθηγητής Cumhur Tanrıver δήλωσε ότι η Σμύρνη έχει την μεγαλύτερη συλλογή ελληνικών τοιχογραφιών στον κόσμο. «Υπάρχουν επίσης κάποια κομμάτια τοιχογραφιών κάτω από το κονίαμα, που δεν μπορούμε ακόμα να προσπελάσουμε. Είμαστε σε συνομιλίες με Ελβετούς εμπειρογνώμονες για να τις αποκαλύψουμε χωρίς να καταστρέψουμε αυτές που βρίσκονται στο ανώτερο στρώμα». [Πηγή: Hurriyet Daily News erroso.blogspot.com]

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ: ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

εισαγωγή στην ιστορία της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας: βασικά ερωτήματα

by selana019

εισαγωγή στην ιστορία της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας: βασικά ερωτήματα

 

φίλες και φίλοι, καλή σας μέρα

ΟΙ θεωρίες και οι απόψεις που έχουν διατυπωθεί για τις απαρχές της αρχαίας ελληνικές φιλοσοφίας είναι πολλές και διαφορετικές. Γιατί όμως να είναι τόσο πολλές, γιατί δεν υπάρχει μια γενικά αποδεκτή θεωρία; Η ύπαρξη πολλών θεωριών και απόψεων δείχνει ότι δεν έχουμε κατανοήσει ακόμα το πως εμφανίστηκε η φιλοσοφία. Τι εννοούμε με τον όρο φιλοσοφία, όταν αναφερόμαστε στις απαρχές της;

ΟΙ θεωρίες και οι απόψεις που έχω διαβάσει έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: δεν έχουν διατυπώσει κάποια καίρια ερωτήματα, κι αφού δεν τα έχουν διατυπώσει, δεν μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν τις απαρχές της φιλοσοφίας. Ποια είναι αυτά τα ερωτήματα, φίλες και φίλοι; Ας τα δούμε ένα ένα.

ΕΙΜΑΣΤΕ βέβαιοι ότι η φιλοσοφία εμφανίστηκε στις ιωνικές πόλεις των μικρασιατικών παραλίων κατά τον έκτο π. Χ. αιώνα. Γιατί εκεί;  Γιατί τότε; Γιατί τότε εκεί; Με άλλα λόγια, ποια ήταν η οικονομική και κοινωνική κατάσταση στις ιωνικές πόλεις κατά τον έκτο π. Χ. αιώνα;Δεν είναι λίγα τα συγγράμματα που δεν αποφεύγουν να αναφερθούν στην οικονομική και κοινωνική κατάσταση, ο τρόπος όμως που το κάνουν είναι ελλιπής και αποσπασματικός. Γράφουν για την ανάπτυξη του εμπορίου, την εμφάνιση μιας πλούσιας τάξης εμπόρων, για εμπορικό κεφάλαιο κάποιοι μαρξιστές και άλλα παρόμοια. Εστιάζουν σε αυτή την πτυχή της πραγματικότητας και αντί να την δουν ως μέρος την γενικεύουν, με αποτέλεσμα να φτάνουν σε αξεπέραστα εμπόδια που δεν μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε τη γέννηση της φιλοσοφίας.  Σήμερα, δεν θα εκθέσουμε τις δικές μας θέσεις πάνω σε αυτό το ζήτημα, θα διατυπώσουμε μόνο τα καίρια ερωτήματα που δεν έχουν τεθεί μέχρι σήμερα. Εννοείται ότι θα επανέλθουμε.

ΝΑ το πρώτο ερώτημα, πολύ σημαντικό, και θα δούμε παρακάτω γιατί: οι κοινωνικοί σχηματισμοί των ιωνικών πόλεων ήταν κοινωνικοί σχηματισμοί σε μεταβατική κατάσταση ή σε μια κατάσταση που είχε λήξει η μετάβαση και είχε σταθεροποιηθεί; Το ερώτημα αυτό δεν έχει διατυπωθεί μέχρι τώρα –  δεν ξέρω, μπορεί να έχει διατυπωθεί και να το αγνοώ. Μετάβαση;  Από ποια κατάσταση, από ποιο καθεστώς οικονομικό και κοινωνικό σε ποιο νέο καθεστώς; Εάν ήταν σε μετάβαση, η φιλοσοφία ήταν συστατικό μέρος αυτής της μετάβασης;  Με ποια άλλα φαινόμενα της μετάβασης σχετίζεται η φιλοσοφία;

ΝΑ το δεύτερο ερώτημα : ποιοι ήταν οι πρώτοι που φιλοσόφησαν;Ήταν γυναίκες; Ήταν δούλοι; Ήταν φτωχοί μεροκαματιάρηδες;  Ήταν μικροκαλλιεργητές;  Όχι, όχι, δεν ήταν. Δεν υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία: οι πρώτοι που φιλοσόφησαν ήταν μεταξύ των πλουσιότερων και ισχυρότερων ανδρών της εποχής εκείνης, ήταν πλούσιοι και ισχυροί αριστοκράτες. Δεν είμαστε βέβαιοι τι ακριβώς ήταν, εάν ήταν έμποροι ή γαιοκτήμονες, δεν έχει παρά μόνο δευτερεύουσα σημασία. Πώς είμαστε βέβαιοι ότι οι πρώτοι φιλόσοφοι ήταν πλούσιοι και ισχυροί αριστοκράτες; Η απάντηση είναι απλή: έγραφαν. Έγραφαν πάνω σε πάπυρο που ήταν πολύ ακριβός εκείνη την εποχή, πάντα ήταν άλλωστε ακριβός, μιας και εισάγονταν από την Αίγυπτο. Η γραφή σχετίζεται με την αριστοκρατία, μόνο οι αριστοκράτες έγραφαν. Αφού οι πρώτοι φιλόσοφοι έγραφαν, δεν μας επιτρέπεται να μην αναρωτηθούμε και να μην θέσουμε το τρίτοερώτημα: τι ήταν η γραφή για τους αριστοκράτες; Εάν δεν θέσουμε και δεν απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, δεν θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε τη γένεση της αρχαίας φιλοσοφίας.

ΝΑ το τέταρτο ερώτημα: ποια ήταν η σχέση της  φιλοσοφίας με την αριστοκρατική κοσμοθεωρία, με τον αριστοκρατικό τρόπο σκέψης; Ποια ήταν η αριστοκρατική θεωρία, ο αριστοκρατικός τρόπος σκέψης;

ΤΟ πέμπτο ερώτημα: Ποια ήταν η βασική επιθυμία αυτών των αριστοκρατών που πρώτοι φιλοσόφησαν;  Έχει κάποια σχέση η φιλοσοφία των πρώτων φιλοσόφων με αυτήν επιθυμία;

ΤΟΣΗ ώρα σκέφτομαι και γράφω για τη φιλοσοφία αλλά τι είναι αυτή η φιλοσοφία; Είναι ένας νέος τρόπος σκέψης; Ναι, είναι ένας νέος τρόπος σκέψης, δεν αμφιβάλλει κανείς και καμία. Ποιο είναι όμως το βασικό της χαρακτηριστικό, πώς θα μπορούσαμε να συμπυκνώσουμε σε μια πρόταση αυτό το βασικό χαρακτηριστικό, την κεντρική της ιδέα, ας πούμε;

ΣΕ αυτό το ερώτημα οφείλω να απαντήσω. Όχι μόνο για να κατανοηθούν πληρέστερα όλα τα προηγούμενα ερωτήματα, αλλά κυρίως διότι η απάντηση εγείρει πληθώρα νέων ερωτημάτων, των πιο σημαντικών, μιας και σχετίζονται με όλα τα προηγούμενα. Απαντώ: η φιλοσοφία είναι μια  απόπειρα υπέρβασης ενός τρόπου σκέψης που το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η προσωποποίηση,  ο ανθρωπομορφισμός. Να ποια νέα ερωτήματα εμφανίζονται λογικά και αναπόφευκτα.

ΤΙ είναι η προσωποποίηση, ο ανθρωπομορφισμός; Πότε, γιατί και από ποιους διαμορφώθηκε; Υπάρχει κάποιο κείμενο που μας βοηθάει να την κατανοήσουμε; Γιατί αυτοί οι πρώτοι φιλόσοφοι αριστοκράτες γύρισαν την πλάτη στην προσωποποίηση; Τι αντικατέστησε την προσωποποίηση; Υπήρξαν άλλοι τρόποι υπέρβασης της προσωποποίησης;   Κατάφερε η φιλοσοφία να υπερβεί ολοκληρωτικά και επιτυχώς την προσωποποίηση; Υπήρξαν φιλόσοφοι που δεν μπόρεσαν να την αποφύγουν; Εάν υπήρξαν, και υπήρξαν, γιατί δεν μπόρεσαν;

ΕΑΝ, φίλες και φίλοι, δεν μελετήσουμε διεξοδικά και δεν κατανοήσουμε αφενός το φαινόμενο της προσωποποίησης και αφετέρου τη διαδικασία της εγκατάλειψής της, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να διατυπώσουμε μια θεωρία για τις απαρχές της ιωνικής φιλοσοφίας. Για την προσωποποίηση, τη διαδικασία της εγκατάλειψής της και  τη θέση της ιωνικής φιλοσοφίας σε αυτό το γενικότερο φαινόμενο θα αφιερώσουμε σημειώματα στο άμεσα προσεχές μέλλον.

[Λευτέρη (Αγγλία), το σχεδιάγραμμα πολύ ενδιαφέρον, πολύ καλό και πολύ χρήσιμο. Το Badarts.png το άνοιξα, τα άλλα δύο δεν ανοίγουν. Δεν σου απαντώ με μέιλ γιατί έχει κάποιο πρόβλημα, που θα λυθεί εντός των επομένων ημερών, λαμβάνω μέιλ αλλά δεν μπορώ να στείλω, φτάνει σε κουτάκια –  εάν διαβάσεις αυτές τις γραμμές στείλε σήμα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσουμε μερικές ακόμα  λατρείες και επιθυμίες. Εάν συμφωνείς, τι θα έλεγες να το δημοσιεύσουμε; Εάν θέλεις και μπορείς, μπορούμε να τα πούμε στο τηλέφωνο, σταθερό, στην Επικοινωνία θα το βρεις, μετά τις 9 το βράδυ. ]

 πηγή:

http://www.badarts.gr/2016/10/%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB/

ΟΙ ΖΕΒΡΕΣ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΈΧΟΥΝ;---Are Zebras Black or White?



Η  ζέβρες είναι ένα είδος που εξελίχθηκε από τα άλογα πριν από 4 εκατομμύρια χρόνια..
Οι εναλλασσόμενες άσπρες και μαύρες ρίγες τους είναι μοναδικές, κάτι σαν τα δικά μας δακτυλικά αποτυπώματα...
Το μυστικό για τις ρίγες είναι στα κύτταρα του δέρματος,  που παράγουν τη μελανίνη για να προστατεύονται και να δροσίζονται
Ακριβώς όπως και οι άνθρωποι με λευκό η σκούρο δέρμα ανάλογα με την ανάγκη προστασίας από τον ήλιο.
Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στις ζέβρες..
 Οι λευκές ρίγες είναι σε περιοχές του δέρματος με αδρανή τα κύτταρα που παράγουν τη μελανίνη.
Όσο πιο ζεστό είναι το μέρος που ζούνε τόσο πιο πολύς αδρανής χώρος που καταλαμβάνει το λευκό...
Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η ζέβρα τελικά έχει μαύρο χρώμα...
Ένα σύντομο θεαματικό video, με τη δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων.....

ΧΟΥΝΤΙΝΙ: Ο ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΜΑΓΟΣ--Harry Houdini: Biography



Ο Χάρι Χουντίνι αναμφίβολα υπήρξε, ο άνθρωπος που με τα μαγικά του κόλπα είχε καταπλήξει όλο το κόσμο..
Ήταν παιδί ακόμα όταν ματανάστευσε από τη πατρίδα του την Ουγγαρία στην Αμερική .
Στις αρχές, η σταδιοδρομία του ήταν ανεπιτυχής, μέχρι που άρχισε να πειραματίζεται με μεθόδους διαφυγής...
Στα τέλη του του 19ου αιώνα όλοι μιλούσαν γι' αυτόν....
Στο συνοδευτικό video, που υπάρχει και η δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, περιγράφονται τα κατορθώματα του μάγου της διαφυγής...
Πέθανε τις Απόκριες του 1926 στο Ντιτρόϊτ του Μίτσιγκαν από ατύχημα σε μια παράστασή του..
Όλα είναι πραγματικά γεγονότα...



Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ


ΑΛΗΘΙΝΑ
ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ-
ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΕΣ
ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ


Οδοιπορικό
στη Νότια Πελοπόννησο


Έγραψε στις 14.10.2016 ο/η: Λάζαρης Γιάννης



Έχετε δει πρόβατα και γουρούνια σε αρχαίo λατομείo;

Μπορείτε να τα δείτε αν πάτε στα Βιγκλάφια, ανάμεσα σε πολλές άλλες τριτοκοσμικές εικόνες, που αντικρίζει ο επισκέπτης του νότιου μέρους του πρώτου ποδιού της Πελοποννήσου.

Εκτός από τo αρχαίo λατομείo, στην περιοχή ανακαλύφθηκε και μια σημαντικότατη πόλη-λιμάνι ηλικίας 5.000 ετών, βυθισμένη σε μικρό βάθος, όπου είχε ακμάσει προηγμένος πολιτισμός. Ο λόγος για το Παυλοπέτρι, όπου υπήρχαν διώροφα κτίρια με θέα τη θάλασσα, τουαλέτες, συστήματα αποχέτευσης κ.λπ..

Κι όμως, παρ’ όλα αυτά, τα Βιγκλάφια φημίζονται για κάποια ανύπαρκτη πυραμίδα κι ένα κεφάλι αρχαίου αιγύπτιου σκαλισμένο σε έναν βράχο, το οποίο όμως δεν είναι αρχαίο, αλλά σύγχρονο. Το σκάλισαν ελληναράδες πριν από μερικές δεκαετίες.


Η Ρωμιοσύνη με την ανοησία της, μας επιφυλάσσει διαρκώς και νέες δυσάρεστες εκπλήξεις.


Αρχαίο λατομείο

Μεγάλο ενδιαφέρον στην περιοχή παρουσιάζει το λατομείο εξόρυξης ψαμμίτη. Είναι υπαίθριο και χρονολογείται κατά τη ρωμαϊκή-παλαιοχριστιανική περίοδο. Συνέχισε να λειτουργεί και κατά την οθωμανική περίοδο, αλλά κι αργότερα.

Η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα η περιοχή του λατομείου είναι τραγική. Για του λόγου το αληθές δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες.


 




Η προσέγγιση στο χώρο του λατομείου είναι αρκετά επικίνδυνη, 
καθότι κυκλοφορούν ελεύθερα τσοπανόσκυλα, 
τα οποία επιτίθενται στους άγνωστους επισκέπτες.











Τα «δωμάτια», που σχηματίζουν
τα μέτωπα λατόμησης,
έχουν μετατραπεί
σε στάνες και μποστάνια,
ενώ είναι πιθανή η χρήση τους
ως κατοικιών κατά τον Μεσαίωνα.
  




Γουρούνια είναι οι νέοι ένοικοι χώρων του αρχαίου λατομείου.




Στάνη στο αρχαίο λατομείο.



 
Εδώ φαίνεται σαφώς η μέθοδος αποκοπής των λίθων.





Μια ακόμα θλιβερή εικόνα του αρχαίου λατομείου.




Ελαφόνησος


Πρόκειται για ένα μικρό νησί, που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τα Βιγκλάφια σε απόσταση μικρότερη του ενός χιλιομέτρου από το νοτιότερο άκρο της χερσονήσου (περιοχή Πούντας). Η συγκοινωνία εκτελείται με μικρά καράβια τύπου «παντόφλας».

Κατά την αρχαιότητα η Ελαφόνησος ήταν ενωμένη με την απέναντι ξηρά. Λόγω του σχήματός της τότε ονομαζόταν Όνου Γνάθος. Οι ενετοί προσομοίωσαν το σχήμα της με το κεφάλι ελαφιού, Τσέρβι, ονομασία που ακόμα διατηρείται από τους δυτικούς, ενώ η Ρωμιοσύνη τη μεταγλώττισε. Από εκεί προέρχεται η ονομασία της κι όχι από τα ελάφια, όπως υποστηρίζεται στους τουριστικούς οδηγούς και όχι μόνον. 


 


Τριτοκοσμική κατάσταση επικρατεί στα καράβια,
που εκτελούν τα δρομολόγια για την Ελαφόνησο.


Ένα από αυτά είναι το «Αγιαννάκης».
Ο πάγκος με το εικόνισμα, τους σταυρούς και τα λιβάνια 
βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο κυλικείο του.


 


Αν προσέξετε, κάτω από το σημερινό όνομα του πλοίου, 
που έχει γραφεί με μπλε γράμματα, σώζεται χαραγμένο ανάγλυφα 
το παλιό του όνομα: Άγιοι Ανάργυροι. 
Από άγιο σε... άγιο.

  



Ψαροταβέρνα στην Ελαφόνησο.




Παυλοπέτρι

Το Παυλοπέτρι είναι μια μικρή νησίδα μεταξύ Πούντας και Ελαφόνησου. Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα, που μαρτυρούν την κατοίκηση της περιοχής από αρχαιότατους χρόνους.

Μεταξύ της νησίδας και της ξηράς βρίσκεται αρχαία πόλη, βυθισμένη ελάχιστα μέτρα κάτω από την επιφάνεια ηλικίας περίπου πέντε χιλιετηρίδων. Πρόκειται για μοναδική στο είδος της, αφού έχει συγκεκριμένο σχέδιο με δρόμους, κτίρια και νεκροταφείο. Εδώ φαίνεται να άκμασε ένας απίστευτα προηγμένος πολιτισμός. Οι άνθρωποι κατοικούσαν σε διώροφα κτίρια, είχαν τουαλέτες, συστήματα αποχέτευσης, τις απαρχές της γραφής. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα μέρη στην Ευρώπη, που αρχίζουμε να βλέπουμε κτίρια και δρόμους κι ανθρώπους να ζουν μαζί με έναν τρόπο, που θα αναγνωρίζαμε και σήμερα.




Αεροφωτογραφία της περιοχής της βυθισμένης πόλης,
όπου έχουν τονισθεί με εντονώτερο χρώμα για να διακρίνονται καλύτερα
σημαντικά υποθαλάσσια ευρήματα.



Η πόλη πρέπει να λειτουργούσε σαν λιμάνι, ένας προστατευμένος αμμώδης κόλπος, όπου έφταναν πλοία, που εμπορεύονταν σε ολόκληρη τη Μεσόγειο. Στην ακμή της η Κρήτη είχε επικοινωνία με την Πελοπόννησο.

Το Παυλοπέτρι εντάσσεται σε μια αλυσίδα οικισμών, που συνέδεαν την Ανατολή με τη Δύση. Εδώ ζούσαν άνθρωποι ικανοί για πολύπλοκη διαχείριση, σε πολύπλοκα κτίρια, σχεδόν παρόμοια με ένα σύγχρονο τρόπο ζωής.


Οι έρευνες αποκάλυψαν μέσω των ευρημάτων ότι η πόλη κατοικούταν πριν από το 2800 π.Χ., στην αρχή της Εποχής του Χαλκού. Ο πολιτισμός της άνθισε για περίπου 2.000 χρόνια με ακμή το 1.600 π.Χ.. Πιθανολογείται ότι καταποντίστηκε από σεισμό. Θεωρείται ότι το παραθαλάσσιο έδαφος σε μεγάλη έκταση μετακινήθηκε κι έτσι αποκόπηκε η Όνου Γνάθος και δημιουργήθηκε το σημερινό νησί της Ελαφόνησου.



  

Οι γνώσεις για αυτόν τον πολιτισμό δεν προέρχονται μόνο από τα αντικείμενα.
Στοιχεία για το σύστημα ιδεών των κατοίκων και την κοινωνική δομή
βλέπουμε στον τρόπο, με τον οποίο φρόντιζαν τους νεκρούς τους. 


  






Μερικοί από τους τάφους είναι σχεδόν 5.000 ετών.
Στην παραλία υπάρχουν περίπου εξήντα τάφοι σκαλισμένοι στο βράχο,
στη γραμμή του βραχώδους υποστρώματος πάνω από την πόλη.


 


Τάφος, που σήμερα βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα.



Το Παυλοπέτρι ήταν μια πόλη με σχεδιασμένη διάταξη. Οι άνθρωποι ζούσαν κοντά, σε γειτονιές. Είχαν μεγάλα σπίτια με αυλές, δωμάτια στον επάνω όροφο και θέα στη θάλασσα.
Είχαμε λοιπόν ανθρώπους, που ήταν έμποροι, τεχνίτες, γραφείς, διαχειριστές, πιθανώς ακόμα και πόρνες. Είχαμε σκλάβους. Είχαμε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων. Το είδος, το οποίο θα περιμέναμε σε μια πολυσύχναστη, μικτή πόλη-λιμάνι, που ξεκίνησε πιθανώς σαν ένα μικρό ψαροχώρι κι εξελίχτηκε σε πολυσύχναστο λιμάνι με διασυνδέσεις αρχικά σε όλο το Αιγαίο, μετά με την Κρήτη και στη συνέχεια με ολόκληρη την Ανατολική Μεσόγειο.






Ό,τι απέμεινε από διάφορα αρχαία τεχνικά έργα.


 



Αναπαράσταση μέρους της υποθαλάσσιας πόλης με σύγχρονες τεχνικές.




Πυραμίδα-φάντασμαΕνώ λοιπόν στην περιοχή υπάρχουν τόσα σημαντικά ─και αληθινά─ αρχαία ευρήματα, με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα θα διαπιστώσετε ότι η περιοχή είναι γνωστή κυρίως για κάποια ─φαντασιακή─ πυραμίδα.

Σε ένα ψηλό μέρος των Βιγλαφίων υπάρχουν ορισμένες πέτρες, πιθανώς μέρος της βάσης κάποιου παρατηρητηρίου, όπως εξ άλλου μαρτυρά και το όνομα του χωριού [βίγλα=παρατηρητήριο (λατ.)]. Έχει υποστηριχθεί όμως από κάποιους ότι πρόκειται για πυραμίδα, ανέβασαν το θέμα στο διαδίκτυο κι έκτοτε αντιγράφτηκε σωρηδόν από ελληναράδικες ιστοσελίδες με τους ανάλογους πατριωτικούς τόνους.
 



Κεφάλι-μπλόφα

Σαν συμπλήρωμα της φαντασιακής πυραμίδας έρχεται κι ένα κεφάλι, κάτι μεταξύ Σφίγγας και Φαραώ, χαραγμένο σε έναν βράχο.

Το κεφάλι όμως, δεν είναι αρχαίο.

Χαράχτηκε πριν από μερικές δεκαετίες από τους ίδιους που πάσχιζαν να αποδείξουν ότι οι αιγυπτιακές πυραμίδες είναι δήθεν έργο των... αρχαίων ελλήνων.




Ρωμιοσύνη σήμερα


Ο βυζαντινός δικέφαλος δεν κυματίζει μόνο σε εκκλησίες,
αλλά και σε βενζινάδικα. Ο τεράστιος σταυρός πάνω από τους Μολάους
μας υπενθυμίζει ότι είμαστε το Ιράν της Ευρώπης.










Πώς τιμωρούνται οι παραβάτες;
Δια τουφεκισμού;
  



 







61 ή 69;
  




Τι στα τρία χιλιόμετρα;
Η Ρωμιοσύνη είναι παντού!




Αν πάτε προς τη Μονεμβασιά κι άλλα σας λέει το GPS (Ελληνικό)
κι άλλα βλέπετε στις πινακίδες (Κουλέντια) μην μπερδευτείτε. 
Πρόκειται για μια ακόμα πρόσφατη μετονομασία οικισμού (1955)
για εξοβελισμό του σλαβο-τουρκο-αρβανιτοβλάχικου παρελθόντος μας
και εμπέδωση της φαντασιακής ελληνικής εθνικής συνείδησης.




Επίλογος


Για να κλείσουμε ευχάριστα, αν βρεθείτε στην περιοχή ─χωρίς να δώσετε σημασία στις ασχήμιες και τις τριτοκοσμίες της Ρωμιοσύνης που θα σας έχουν σφυροκοπήσει μέχρι να φθάσετε─ μην παραλείψετε να κολυμπήσετε στην παραλία Σίμος της Ελαφονήσου, η οποία εικονίζεται στη φωτογραφία.

Απέραντη αμμουδιά, καθαρά νερά με πανέμορφα χρώματα. Μια από τις ωραιότερες παραλίες της Ελλάδας και όχι μόνο.

Πηγαίνετε όσο προλαβαίνετε. Ακόμα δεν την έχει αναλάβει η Ρωμιοσύνη...


ΕπιστροφήΕπιστροφή στην κορυφή

ΟΙ ΤΣΟΥΧΤΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΙΑ----BOX Jellyfish - The Most Dangerous Sea Creature



Όσο παράξενο και αν ακούγεται, είναι πραγματικότητα...
Οι τσούχτρες έχουν μάτια !!!
Αυτό όμως που την μπερδεύει είναι το λευκό χρώμα...
Κατά συνέπεια, όσο πιο λευκό είναι το δέρμα μας τόσο πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να έχουμε τη δυσάρεστη επαφή, με μια εποχιακή τσούχτρα τo Jellyfish όπως ονομάζεται δηλαδή ψάρι ζελέ..
Είμαστε τυχεροί γιατί κυκλοφορούν στους ωκεανούς και είναι θανατηφόρες αν δεν υπάρχει άμεση ιατρική βοήθεια
Οι δικές μας ακτές, οι Μεσογειακές, είναι παράδεισος μπρος στις ωκεάνειες ακτές
Ένα σύντομο κατατοπιστικό video με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, θα σας κατατοπίσει αρκετά...

                         ΔΙΚΟ  ΣΑΣ...!!!!!!!!!!!!!

Ο ΠΛΟΥΤΟΣ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ


Ο  ΠΛΟΥΤΟΣ  Η  ΕΥΤΥΧΙΑ  ΚΑΙ  Η  ΑΓΑΠΗ


Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της, όταν ξαφνικά βλέπει τρεις γέροντες, φορτωμένους με τις εμπειρίες της ζωής, να την πλησιάζουν στην είσοδο του σπιτιού.
Παρ’ όλο που δεν τους γνώριζε, τους είπε:
Δεν σας γνωρίζω, όμως πρέπει να πεινάτε.
Περάστε, αν θέλετε, να φάτε κάτι.
Αυτοί την ρωτάνε:
Ο άντρας σου είναι στο σπίτι;
Όχι, δεν είναι εδώ, απάντησε εκείνη.
Τότε δεν μπορούμε να έρθουμε, της λένε οι γέροντες.
Όταν επιστρέφει ο σύζυγος, η γυναίκα του περιγράφει το περιστατικό.
Η γυναίκα βγαίνει έξω να προσκαλέσει ξανά τους γέροντες στο τραπέζι, μιας και ήταν ακόμη εκεί.
Δεν μπορούμε να έρθουμε όλοι μαζί, της λένε οι τρεις γέροντες
Η γυναίκα, έκπληκτη, τους ρωτά γιατί !
Ο πρώτος, λοιπόν, από τους τρεις της εξηγεί ξεκινώντας να της συστήνεται:
Είμαι ο Πλούτος, της λέει.
Της συστήνει, μετά, τον δεύτερο που είναι η Ευτυχία.
Και, τέλος, τον τρίτο που είναι η Αγάπη.
Τώρα, της λένε, πήγαινε στον άντρα σου και διαλέξτε ποιος από τους τρεις μας θα έρθει να φάει μαζί σας.
Η γυναίκα επιστρέφει στο σπίτι και διηγείται στον άντρα της αυτά που της είπαν οι γέροντες.
Ο άντρας ενθουσιάζεται και λέει:
Τι τυχεροί που είμαστε! Να έρθει ο Πλούτος!
Έτσι θα έχουμε όλα όσα επιθυμούμε!
Η σύζυγός του όμως δε συμφωνούσε:
Και γιατί να μην έχουμε τη χαρά της Ευτυχίας;
Η κόρη τους που άκουγε από μια γωνιά, τότε, τους λέει:
Δε θα ήταν καλύτερα να καλούσαμε την Αγάπη;
Το σπίτι μας θα είναι πάντα γεμάτο αγάπη!
Ας ακούσουμε αυτό που λέει η κόρη μας, λέει ο σύζυγος στη γυναίκα του.
Πήγαινε έξω και πες στην Αγάπη να περάσει στο σπιτικό μας.
Η γυναίκα βγαίνει έξω και ρωτά:
Ποιος από εσάς είναι η Αγάπη;
Ας έρθει να δειπνήσει μαζί μας.
Η Αγάπη τότε ξεκινά να προχωρά προς το σπίτι…
…και οι δύο άλλοι να την ακολουθούν!
Έκπληκτη η γυναίκα,
ρωτά τον Πλούτο και την Ευτυχία:
Εγώ κάλεσα μόνο την Αγάπη.
Γιατί έρχεστε κι εσείς;!;!;
Και απαντούν κι οι τρεις γέροντες μαζί:
Αν είχες καλέσει τον Πλούτο ή την Ευτυχία,
οι άλλοι δύο θα έμεναν απ’ έξω.
Τώρα όμως που κάλεσες την Αγάπη,
όπου πάει η Αγάπη, πάμε κι εμείς μαζί της!
Δεν έχει σημασία που!
Όπου υπάρχει Αγάπη,
θα υπάρχει επίσης Πλούτος κι Ευτυχία!
Πηγή: thessalonikiblogs

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Η ΦΟΒΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΣΙΤΑΧ--The Science of a Cheetah's Speed



Όταν το τσιτάχ εντοπίσει το θήραμα του, ξεκινά με μια απίστευτη ταχύτητα που συνήθως καταλήγει στη θανάτωση του θύματος..
Στο συνοδευτικό video, αναλύεται με εικόνες και γραφικά, η αιτία που το αιλουροειδές καταφέρνει να αναπτύξει την μεγάλη αυτή ταχύτητα...
Η ευέλικτη σπονδυλική του στήλη και τα πάρα πολύ δυνατά πίσω πόδια του συντελούν σε αυτό το βασικό για τη διατροφή του επίτευγμα
Το video έχει τη δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων...

                            ΔΙΚΟ   ΣΑΣ....!!!!!!!

ΑΝΤΙΟ ΝΤΑΡΙΟ ΦΟ.....

Αντίο Ντάριο Φο…

by selana019

Αντίο Ντάριο Φο...

«Εφυγε» στα 90 του χρόνια

 
 
ToPeriodiko admin team 
Η Ιταλία, όλος ο προοδευτικός κόσμος σε κάθε γωνιά του πλανήτη, πενθούν για τον χαμό του θεατρικού συγγραφέα, λογοτέχνη, σκηνοθέτη, ηθοποιού, βραβευμένου με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1997, Ντάριο Φο, σε ηλικία 90 ετών.
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο Σάκο του Μιλάνου, λόγω σοβαρών πνευμονικών προβλημάτων.
Πρόκειται, όπως γράφει ο ιταλικός τύπος και αναμεταδίδει το ΑΠΕ, για έναν από τους πληρέστερους καλλιτέχνες της εποχής μας, ο οποίος είχε ασχοληθεί με επιτυχία και με την λογοτεχνία και την σκηνογραφία, ενώ ήταν και θιασάρχης.
Σε όλη του σχεδόν την καλλιτεχνική σταδιοδρομία, είχε στο πλευρό του τη σύζυγό του και ηθοποιό Φράνκα Ράμε.
Αντισυμβατικός, με μοναδικό ταλέντο στον αυτοσχεδιασμό, ο Ντάριο Φο είχε αναπτύξει και εντονότατη πολιτική δράση: στην δεκαετία του ’70 είχε στηρίξει, μεταξύ, των άλλων, τον αγώνα των Ελλήνων αντιστασιακών κατά της χούντας των συνταγματαρχών. Το 1969 είχε υπερασπισθεί τον Ιταλό αναρχικό Tζουσέπε Πινέλλι, ο οποίος είχε κατηγορηθεί αδίκως για θανατηφόρα βομβιστική έκρηξη στο Μιλάνο. Ο Πινέλι έπεσε από παράθυρο της αστυνομικής διεύθυνσης του Μιλάνου κατά την διάρκεια της ανάκρισής του και μεγάλο μέρος της ιταλικής κοινής γνώμης, αλλά και τον διανοουμένων, υποστήριξε με έμφαση ότι ο θάνατός του δεν οφειλόταν σε αυτοκτονία. Ο Φο, για την όλη αυτή ιστορία αποφάσισε να γράψει το έργο- καταγγελία «ο Τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».
Στις αμέτρητες συνεργασίες του Ντάριο Φο, πρέπει να θυμίσουμε και εκείνη με το Θέατρο Τέχνης του Κάρολο Κουν, που πρώτο ανέβασε στην Ελλάδα το έργο «Ισαβέλα τρεις καραβέλλες και ένας παραμυθάς», την περίοδο 1974-1975. Λόγω της αυτόνομης, ελεύθερης και ασυμβίβαστης σκέψης του, ο Ιταλός νομπελίστας είχε αναγκαστεί να διακόψει, για σειρά ετών, και την συνεργασία του και με την δημόσια τηλεόραση Rai.
πηγή:
selana019 | 13 Οκτωβρίου 2016 στο 8:26 μμ | Κατηγορίες: Uncategorized | URL: http://wp.me/p1Io9A-7Zi

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδ...