Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Letchworth μέλος Park: Μια πρώτη ματιά

Η επίσκεψη Letchworth State Park ήταν μια προτεραιότητα μου στον προγραμματισμό αυτό Μαΐου φωτογραφία ταξίδι, και την έβδομη πλήρη ημέρα της εκδρομής, θα πάρει τελικά την πρώτη μου εμφάνιση στο χώρο. Το αυτοκίνητο εκεί από την περιοχή κοντά Ελμίρα, Νέα Υόρκη, όπου είχα μείνει, ενώ επισκέπτονται την περιοχή Finger Lakes, πήρε περίπου μία ώρα και 15 λεπτά, και έφτασα στη βόρεια είσοδο του πάρκου λίγο πριν από εννέα. Ενώ είχε βρέχει ελαφρά τη καρδία σε Elmira, ήταν εν μέρει νεφελώδη σε Letchworth.
Το μεγαλύτερο μέρος της δράσης σε Letchworth είναι στο μακρινό νότιο τμήμα του πάρκου, αλλά η κύρια νότια είσοδο έκλεισε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου, λόγω της κατασκευής. Έτσι μπήκα στο βόρειο άκρο, κοντά στην πόλη της Mt. Morris, Νέα Υόρκη, και έκανε τον τρόπο μου, σχεδόν 20 μίλια, κατά μήκος του πάρκου δρόμο προς το νότιο τμήμα του πάρκου.
Πριν από πραγματικά να πάρει πηγαίνει, ακριβώς μέσα από τη βόρεια πύλη, αυτό το δέντρο κρανιά σε πλήρη άνθιση τράβηξε την προσοχή μου και τράβηξε την πλευρά του δρόμου για να κάνει μια εικόνα ή δύο.
Κρανιά Απομονώστε, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κρανιά Απομονώστε, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Ήταν Κυριακή, οπότε ήξερα ότι ο χώρος θα είναι αρκετά γεμάτο, ιδιαίτερα ως το πρωί έπεσε σε νωρίς το απόγευμα. Έχω περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας παρακάμπτουμε τα πλήθη και να ασχολούνται με την footsie ήλιο παίζοντας με τα σύννεφα. Αλλά έμεινα στο πάρκο όλη την ημέρα (εκτός από ένα μικρό διάλειμμα για να ελέγξετε σε μοτέλ μου σε Geneseo, Νέα Υόρκη) μέχρι μετά το ηλιοβασίλεμα. Αυτό μου έδωσε πολλές ευκαιρίες για να αναζητήσουν θέσεις.
Ο ποταμός Genesee κόβει ένα βαθύ φαράγγι στο βορρά ταξίδι του προς τη λίμνη Οντάριο, και ότι δημιουργεί τη βάση για Letchworth. Η ίδια η κοίτη του ποταμού είναι απρόσιτα στο κοινό εντός των ορίων πάρκο, και τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά πάρκο είναι ψηλά στη δυτική χείλος του φαραγγιού. Υπάρχουν πολυάριθμες έχει θέα στην, και τρία τεράστια καταρράκτες στον ποταμό μέσα στο πάρκο. Υπάρχουν επίσης μια σειρά από μικρότερα καταρράκτες για Genesee ποταμό παραποτάμων που βρίσκεται εντός των ορίων του φλοιού.
Σε αυτό το πρωί, έφτασα στο νότιο τρίμηνο ή έτσι του πάρκου, σταμάτησα σε έναν αριθμό διαφορετικών έχει θέα στην, για λόγους προσκοπισμό. Τελικά έφτασα στην περιοχή για πικνίκ Wolf Creek. Εδώ, Wolf Creek-a Genesee παραπόταμο-μαιάνδρους κάτω από μια πέτρινη γέφυρα και μέσα από μια δασώδη περιοχή, και στη συνέχεια να κατεβαίνει, σε μια απότομη, μεγάλη καταρράκτη, μέσα στο ποτάμι.
Wolf Creek, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Wolf Creek, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Δεν είναι όλα Wolf Creek Cascade είναι ορατή από αυτό το σημείο. Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο μέρος της, αρκετές εκατοντάδες πόδια αξίας της εγκατάλειψης είναι έξω από τα μάτια. Αρκετά όμως από αυτό μπορεί να δει κανείς από την περιοχή για πικ-νικ για να το κάνει αξίζει μια φωτογραφία. Και στις δύο περιπτώσεις, το ρυάκι και ο καταρράκτης-περίμενα τον ήλιο να εξαφανίζεται πίσω από ένα σύννεφο.
Wolf Creek Cascade, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Wolf Creek Cascade, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Η επόμενη στάση μου, κάτω από το δρόμο μόλις ένα μίλι ή δύο από Wolf Creek, ήταν έμπνευση Point, ένα από τα πιο γνωστά και πιο θεαματική θέα στο πάρκο του. Από αυτό το σημείο, τόσο στη Μέση Falls και Upper Falls-τόσο μεγάλη, μπορεί-καταρράκτες να φανεί μεγάλη.
Μέση Falls από το σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μέση Falls από το σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μια γέφυρα υψηλό σιδηροδρόμου, που καλύπτουν το φαράγγι ακριβώς πάνω από Upper Falls, μπορούν επίσης να προβληθούν. Ενώ και οι δύο καταρράκτες μπορεί να δει κανείς από κοντά, η καλύτερη θέα παραβλέψουμε των δύο είναι από το σημείο έμπνευση.
Μέση και Άνω του Νιαγάρα από το Σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μέση και Άνω του Νιαγάρα από το Σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Πήρα επίσης το χρόνο να φωτογραφίσει μερικά από τα δέντρα στο φαράγγι.
Κατάφυτο Bluff από το σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κατάφυτο Bluff από το σημείο Έμπνευση, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Στη συνέχεια, μπήκα κατά μήκος του δρόμου για να ελέγξετε έξω Stone House, μια ελκυστική δομή που μπορεί να ενοικιαστεί ως διανυκτέρευση. Το βρήκα εξαιρετικά φωτογενής, και, ενώ αγωνίζονται για να αποκρούσουν ένα σμήνος από σκνίπες, nabbed ένα ζευγάρι των πυροβολισμών.
Πέτρινη οικία, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Πέτρινη οικία, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Συνεχίζοντας κάτω από το δρόμο, σταμάτησα δίπλα για να ελέγξετε έξω Lower Falls.Περιπλανήθηκα σε όλη τη διαδρομή προς τη θέση βολής περίπου 500 πόδια προς τα κάτω από τις πτώσεις, μια αύξηση που απαιτούσε την κάθοδο μιας πέτρινης σκάλας με περισσότερα από 100 βήματα. Σε αυτό το σημείο, ο ήλιος ήταν έξω έντονα για το τι είχε γίνει μια εξαιρετικά ζεστή μέρα. Το ίδιο καταρράκτη, και η γύρω φαράγγι, ήταν το μισό σε μικτές φως. Αλλά υπάρχει μια γέφυρα πόδι που διασχίζει το φαράγγι προς τα κάτω από την Κάτω Falls, περίπου 30 πόδια πάνω από το επίπεδο του ποταμού. Κάτω από τη γέφυρα ήταν μια περιοχή του φαραγγιού εξ ολοκλήρου στη σκιά, οφείλεται σε μια στροφή του ποταμού. Ενώ εγώ θα πρέπει να περιμένουμε να πυροβολήσει τις πτώσεις μέχρι αργότερα μέσα στην ημέρα, είχα πάρει το χρόνο να παράγει μια εικόνα του ποταμού κάτω από τη γέφυρα, όπου η κάμψη δημιουργούσε μια τεράστια, αργή κίνηση Eddy. Με την τοποθέτηση ενός έξι-stop φίλτρο ουδέτερης πυκνότητας στο φακό μου, ήμουν σε θέση να συλλάβει τον πυροβολισμό που βλέπετε παρακάτω, το οποίο στη συνέχεια μετατρέπεται σε μαύρο και άσπρο.
Genesee Swirl Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee Swirl Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μετά τη διακοπή για να αναζητήσουν αρκετές επιπλέον έχει θέα στην, έκανα τον τρόπο μου στο τέλος του δρόμου, ένα μεγάλο χώρο στάθμευσης που παρέχει άμεση πρόσβαση στην Μέση Falls και, από μια σχετικά σύντομη, πλακόστρωτο μονοπάτι, Άνω Falls. Η περιοχή της Μέσης Falls ήταν γεμάτο, το σπρέι από τις πτώσεις θετικά τεράστια, και το φως φοβερό, έτσι πήρα απλά σημείωση μια σειρά πιθανών σημείων πυροβολισμού κατά μήκος του τρόπου, με την προσδοκία της επιστροφής το επόμενο πρωί. Τότε έκανα τον τρόπο μου στην περιοχή Upper Falls.
Άνω Falls, σε ύψος περίπου 70 πόδια, καλύπτει το πλατύ ποτάμι. Όπως είχε συμβεί σε Μέση Falls, υπήρχε πολλή κίνηση πόδι πάνω στο μονοπάτι κοντά στο Upper Falls. Και ο ήλιος ήταν έξω ισχυρή, αν και μέχρι τώρα ήταν παρελθόν απόγευμα. Παρόλα αυτά, αποφάσισα να το περιμένει έξω, όπως είχα παρακολουθημένος ακριβώς για κάθε θέση που είχα σκοπό να επισκεφθεί εκείνη την ημέρα.
Σταδιακά, κάποια σύννεφα άρχισαν να ρόλο, και τα πλήθη άρχισαν να αραιώνουν καθώς η ημέρα φόρεσε επάνω. Ακριβώς πάνω από τα Άνω Falls πλατφόρμα προβολής, ένας μικρός παραπόταμος του ποταμού ρέει με τη μορφή ενός μικρού καταρράκτη.Όταν ο ήλιος πήγε πίσω από μια τράπεζα σύννεφο, που κατέβηκε στο μικρό κρεβάτι κολπίσκου και παρήγαγε ένα ζευγάρι των εικόνων των Σκιών Cascade.
Σκιά Cascade, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Σκιά Cascade, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Σκιά Cascade Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Σκιά Cascade Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Τότε εγώ ανέβηκε και πάλι και περιπλανήθηκε πίσω στην προβολή περιοχή Upper Falls και άρχισε να κάνει κάποιες εικόνες της Άνω Falls.
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Ο ήλιος έσκασε πίσω έξω πάλι, εν συντομία, και λόγω της γωνίας της σε σχέση με την προοπτική και τη θέση μου στον ουρανό, δημιούργησε μια λαμπρή διπλό ουράνιο τόξο από άφθονο ψεκασμό του καταρράκτη της. Έκανα κάτι που σχεδόν κυριολεκτικά ποτέ δεν μπορώ: Έχω παράγεται μια εικόνα, ενώ το χέρι κρατώντας τη φωτογραφική μηχανή. Απλά δεν μπορούσα να πάρω τρίποδο μου σε μια θέση όπου θα μπορούσα να φωτογραφίσω το ουράνιο τόξο με τον τρόπο που ήθελα? Έπρεπε να κλίνει πάνω από το πέτρινο τοίχο που ενισχύθηκε το παραβλέπουν να παράγει την παρακάτω εικόνα.Λαμβάνοντας υπόψη πόσο φωτεινό ήταν, ήμουν σε θέση να πυροβολήσει σε 1/1000 του δευτερολέπτου και εύκολα θα μπορούσε να εξακολουθεί να αποκτήσετε ένα αιχμηρό πυροβολισμό.
Διπλό ουράνιο τόξο, Genesee ποταμού, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Διπλό ουράνιο τόξο, Genesee ποταμού, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Στη συνέχεια σταδιακά να μετακινηθεί πίσω κάτω από τον ποταμό, τα γυρίσματα πολλές άλλες προοπτικές της Άνω Falls, όταν ο ήλιος μετακινείται πίσω από τα σύννεφα.
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls Black & White, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Άνω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Πήρα επίσης το χρόνο να παράγουν κάποια μεγάλη φακό ημι-αποσπάσματα από τα ορμητικά στον ποταμό Genesee παρακάτω Upper Falls.
Genesee ορμητικά ποτάμια, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ορμητικά ποτάμια, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ορμητικά ποτάμια, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ορμητικά ποτάμια, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μέχρι τη στιγμή που συνόψισε στο Upper Falls, ήταν αργά το απόγευμα. Αποφάσισα να κατευθυνθείτε προς το μοτέλ έμενα στα περίπου 30 λεπτά, και στη συνέχεια να επανέλθει στο πάρκο για το βράδυ βλαστό. Σκέφτηκα τα πλήθη θα ήταν όλα, αλλά πάει και το φως θα ήταν καλό. Είχα δίκιο. Ήταν περίπου 18:00 όταν πήρα πίσω στο πάρκο και σταμάτησα, πρώτα, σε μια από τις έχει θέα στην-ο Tea Πίνακας Overlook-που είχα παρακολουθημένος εκείνο το πρωί.
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Το φαράγγι ήταν λουσμένο στο φως ευχάριστο και, ενώ ο ποταμός δεν ήταν ορατή από αυτό το σημείο, το μοτίβο της διόδου κάμπτοντας της ήταν.
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Genesee ποταμό Ράχες από τσάι πίνακα Overlook, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Από εδώ, εγώ οδήγησα τη σχετικά μικρή απόσταση πίσω στο πάρκινγκ Κάτω Falls, και εντοπιστεί το χαράτσι πίσω στην περιοχή θέασης που είχα κάνει ώρες πριν. Η πτώσεις και τα συνοδευτικά φαράγγι ήταν τώρα τόσο σε πλήρη σκιά, γι 'αυτό πήρε το χρόνο για να παράγει μερικές εικόνες της Κάτω Falls, ενώ ο ποταμός αντανακλά το ηλιόλουστο ουρανό.
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls στο Sunset, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Κάτω Falls στο Sunset, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Μέχρι τη στιγμή που είχα ανέβηκε και πάλι έξω από το φαράγγι στο χώρο στάθμευσης, το ηλιοβασίλεμα ήταν μόνο λίγα λεπτά μακριά. Λόγω του τρόπου που το πάρκο που είναι έξω, δεν υπάρχουν έχει θέα στην δυτικό προσανατολισμό. Υπολογίζοντας το φωτογραφικό μέρα τελείωσε ήμουν ετοιμάζεται να το κεφάλι έξω και να ελέγξετε στο ξενοδοχείο μου, περίπου 20 λεπτά με τα πόδια από τη βόρεια είσοδο του πάρκου (που ήταν τουλάχιστον 20 επιπλέον λεπτά το ίδιο μακριά από το χώρο στάθμευσης Lower Falls), αλλά στο δρόμο, πέρασα του πάρκου Τοξοβολία πεδίο-απέναντι από ένα από τα πολυάριθμα έχει θέα στην είχα παρακολουθημένος το πρωί. Εκτός από το παραβλέψουμε, είχα λάβει μια ματιά στο ευρύ, ανοιχτό πεδίο και βρήκε τα μεγάλα, ώριμη, απομονωμένες πλατάνια που βρίσκονται εκεί, ακόμα στο στάδιο φυλλομετρά έξω, που παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Τώρα, όπως επέστρεψα στην τοξοβολία τομέα, όπως το σούρουπο άρχισε να θέσει σε, σταμάτησα, ανακαλύφθηκε ένα από τα αγαπημένα σύνθεση που είχαν πείραζαν έξω κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σκάουτινγκ του σήμερα το πρωί, και άρπαξε τον εξοπλισμό μου για μια τελευταία σειρά από εικόνες σε αυτήν την ημέρα.
Τοξοβολία πεδίο Ηλιοβασίλεμα, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Τοξοβολία πεδίο Ηλιοβασίλεμα, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Τοξοβολία πεδίο Ηλιοβασίλεμα, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Τοξοβολία πεδίο Ηλιοβασίλεμα, Letchworth μέλος Park, Νέα Υόρκη
Και με αυτό, μια άλλη μεγάλη ημέρα της φωτογραφίας ήρθε στο τέλος. Η επόμενη μέρα θα αρχίσει σε μια πολύ, πολύ νωρίς ώρα όπως έχω προγραμματίσει να φωτογραφίσει την ανατολή του ηλίου πάνω από το φαράγγι.

Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Παλλάδα Αθηνά

Η Αθηνά ξεχώριζε ανάμεσα στις άλλες θεές του Ολύμπου, ακόμα και από την γέννηση της.

Η Αθηνά θυγατέρα του Διός και τηςΜήτιδος, η οποία ήταν η προσωποποίηση της σοφίας. Η ένωση της Μήτιδας και τουΔιός τερματίστηκε κατά τρόπο τραγικό διότι υπήρχε μια προφητεία η οποία έλεγε ότι αφού η Μήτις γεννούσε το παιδί που είχε στα σπλάχνα της, θα έφερνε στο φως έναν πανίσχυρο γιο προορισμένο να γίνει βασιλιάς των θεών. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η προφητεία και με την συμβουλή του Ουρανού και της Γαίας, ο Δίας κατέληξε στο να καταπιεί την Μήτιδα ενώ ήταν έγκυος. Όταν ήρθε ο καιρός του τοκετού, έπιασαν τονΔία τρομεροί πόνοι στο κεφάλι και διέταξε τον Ήφαιστο να του σκίσει το κεφάλι του. Και «ξεπήδηξε απ’ το κεφάλι του Δία ηΑθηνά πάλλοντας ένα αιχμηρό δόρυ. Και σείστηκε συθέμελα ο Όλυμπος, βούϊξε τριγύρω η γη, φούσκωσε η θάλασσα και σκοτεινά κύματα σηκώθηκαν… Μα σύντομα όλα ηρέμησαν κι ο ένδοξος γιος του Υπερίωνα κράτησε τα άλογά του ώσπου η παρθένα Παλλάδα έβγαλε απ’ τους αθάνατους ώμους της τα θεϊκά της όπλα. Κι ο σοφός Δίας«χάρηκε», μας αναφέρει ο «Ομηρικός Ύμνος».
Οι αρχαίοι μυθογράφοι αναφέρουν και άλλες παραδόσεις για την γέννηση της θεάς Αθηνάς. Σύμφωνα λοιπόν με μια παράδοση, η Αθηνά γεννήθηκε στην Κρήτη από ένα σύννεφο που ο Δίας το χτύπησε με κεραυνό. Σύμφωνα με άλλη, ήταν θυγατέρα του φτερωτού Γίγαντα Πάλλαντα, που αργότερα η θεά τον σκότωσε, επειδή ήθελε να την κάνει ερωμένη του. Άλλη πάλι εκδοχή μας λέει πως η Αθηνά γεννήθηκε απ’ τονΠοσειδώνα και την Τριτωνίδα, μα αργότερα φιλονίκησε με το θεό της θάλασσας και κατέφυγε στον Δία, που την υιοθέτησε.

ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ

Στην «Θεογονία» του Ησίοδου και στον «Ομηρικό Ύμνο» η θεά Αθηνά ονομάζεταιΤριτογένεια, επειδή γεννήθηκε κοντά σε μια πηγή που ονομαζόταν Τριτωνίς. Οι αρχαίοι συγγραφείς διαφωνούν όσον αφορά τη χώρα που βρισκόταν η πηγή. Άλλοι έλεγαν πως βρισκόταν στην Βοιωτία, άλλοι πως βρισκόταν στην Κρήτη, άλλοι στην Αφρική (τη Λιβύη) και μερικοί στα πέρατα της γης, συγχέοντας την Αθηνά με τον Ωκεανό. Πολλές πόλεις επέμεναν πως η θεά γεννήθηκε σ’ αυτές κι είχαν για επιχείρημα τους πως κατείχαν ταΠαλλάδια, τα αγάλματα της Αθηνάς, που είχαν πέσει ως έλεγαν, απ΄ τον ουρανό.

Όμως το Παλλάδιο, το πιο ονομαστό είναι το Παλλάδιο της Τροίας. Γράφει ο Απολλόδωρος ο Αθηναίος «ήταν ένα άγαλμα ύψους τριών πήχεων και παράσταινε τη θεά με τα πόδια ενωμένα και στο χέρι της το δεξιό κρατούσε ένα δόρυ όρθιο και στ’ αριστερό ρόκα και αδράχτι». Κατά το μύθο, το άγαλμα ετούτο το είχε η ίδια η θεά κατασκευάσει  σύντροφος της Αθηνάς ήταν η Παλλάδα. Οι δυο νεαρές κοπέλες, ηΠαλλάδα και η Αθηνά, γυμνάζονταν με ασκήσεις αρκετά βίαιες και μια μέρα τσακώθηκαν κι η Παλλάδα ετοιμαζόταν να χτυπήσει την θεά, μα ο Δίας που φοβήθηκε μήπως πάθει τίποτα η δική του κόρη, έβαλε μπροστά της ως ασπίδα την αιγίδα, τρόμαξε ηΠαλλάδα απ’ τη φοβερή ασπίδα και η Αθηνά τη χτύπησε και την άφησε νεκρή. Βαθιά απελπισμένη η θεά, έφτιαξε ένα ξύλινο ομοίωμα της νεκρής Παλλάδας κι έβαλε στο στήθος του την τρομερή αιγίδα και το τοποθέτησε προς τιμή της δίπλα στ’ άγαλμα τουΔία. Και προσθέτει ο Απολλόδωρος : «Όταν η Ηλέκτρα (η θυγατέρα του Άτλαντα που απ’ αυτήν ο Δίας απόκτησε τον Ιασίωνα και τον Δάρδανο), μετά την ερωτική τους συνομιλία με το Δία, κατέφυγε κοντά στο άγαλμα αυτό, το «Παλλάδιο», ξάφνου ετούτο γκρεμίστηκε μαζί της στο Ίλιο, όπου ο Ίλος έφτιαξε ειδικό ναό γι’ αυτό και απέδωσε θεϊκές τιμές».
Κατά άλλο μύθο, το «Παλλάδιο» το έδωσε ο Δίας στον Δάρδανο, το βασιλιά των Τρώων και η σωτηρία της πόλης θα εξαρτιόνταν στο μέλλον από τη διατήρησή του. Ο Δάρδανος το τοποθέτησε στο άδυτο του ναού (στο μέρος που απαγορεύονταν η είσοδος).  Και ένα δεύτερο Παλλάδιο τοποθετήθηκε στη σηκό του ιερού, όπου επιτρεπόταν η είσοδος και του λαού. Στην «Ιλιάδα» ζητάει ο Έκτορας από τη μητέρα του να πάει μαζί με τις καλύτερες γυναίκες της πόλης στο ναό και να παρακαλέσει την Τρωάδα Αθηνά«Πάτε στης Αθηνάς το ναό, πάρτε μαζί σας αρώματα και βάλτε στα γόνατα της θεάς τον πολυτιμότερο, το μεγαλύτερο απ’ όσους υπάρχουν στο παλάτι πέπλο, εκείνον που σου αρέσει περισσότερο και δώσ’ της την υπόσχεση πως θα θυσιάσεις στο ναό της δώδεκα δαμάλες, αν θελήσει να λυπηθεί το Ίλιο, τις γυναίκες της Τροίας και τα παιδιά τους, αν δεχτεί ν’ απομακρύνει από τα ιερά τείχη μας το γιο του Τυδέα». Γιος του Τυδέα ήταν ο Διομήδης, ένας από εκείνους που ήθελαν να αρπάξουν τοτρωικό Παλλάδιο, για να επιταχύνουν την πτώση της Τροίας. Από τους σχετικούς μύθους με το Παλλάδιο προκύπτει πως η Αθηνά ήταν προστάτιδα του Ίλιου, όπως ήταν και πολλών άλλων ελληνικών πόλεων.

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣ
Η Αθηνά το αγαπημένο παιδί του Δία, που φανερώνει σε κάθε ευκαιρία τη βαθιά του αγάπη προς τη θυγατέρα του. Ωστόσο, ο Όμηρος αναφέρει πως η Αθηνά συνωμότησε με την Ήρα και τον Ποσειδώνα να δέσουν τον Δία, επειδή η κυριαρχία του είχε γίνει ανυπόφορη γι’ αυτούς. Όμως η διατάραξη της σχέσης της αυτής με τον πατέρα της δεν άφησαν ίχνη. Η Αθηνά στον πόλεμο κατά των Γιγάντων βοήθησε σθεναρά τον Δία, αυτή συμβούλεψε τον Ηρακλή να παρασύρει έξω από τα σύνορα της Παλλήνης τον Γίγαντα Αλκυονέα, επειδή, όταν ο γίγαντας αυτός πατούσε το έδαφος της γενέθλιάς του γης (της Παλλήνης), ήταν αθάνατος. Και πάλι η ίδια αυτή πήρε το δέρμα του Γίγαντα Πάλλαντακαι το χρησιμοποίησε για προκάλυψη κατά τις μάχες. Αυτή πολέμησε κατά του Εγκέλαδου, που δεν κατάφερε να τον νικήσει παρά καταπλακώνοντάς τον κάτω από τη Σικελία. Το τελευταίο αυτό επεισόδιο, που ήταν πασίγνωστο κατά την αρχαιότητα, το αναπαράσταιναν κάθε χρόνο στον αφιερωματικό στη θεά πέπλο τους οι Αθηναίοι κατά τα«Παναθήναια».
Καλλυντήρια (τα) Αρχ.]. Αθηναϊκή εορτή προς τιμήν της Πολιάδος Αθηνάς. Η εορτή αυτή συνδέεται αναπόσπαστα μετά της συναφούς εορτής των Πλυντηρίων, αμφότερες δε είχαν ως σκοπό τον καθαρισμό του ιερού και του ξοάνου της θεάς.
Οι εορτές αυτές γίνονταν κατά τον μήνα Θαργηλιώνα, ήτοι τον Μάιο, μεγάλη όμως επικρατεί αοριστία περί του ποιά προηγείται της άλλης. Κατά τον λεξικογράφο Φώτιο, τα Καλλυντήρια τελούνταν την 19ην του μηνός, τα δε Πλυντήρια την 29ην. Αλλά η ετυμολογική έννοια των δύο λέξεων θέτει εν αμφιβάλω την τοιαύτη χρονική τάξη, διότι λογικό είναι να παραδεχθεί κανείς ότι πρώτον πλένεται κάτι και ύστερα καλλύνεται. Κατά της λογικής, εν τούτοις, αυτής ερμηνείας διαφόρων ερμηνευτών και μάλιστα των Schoeman και Petersen, αντεπεξέρχεται ο Mommsen ο οποίος, συμφωνώντας προς τον λεξικογράφο Φώτιο, εξηγεί, ότι τα μεν Καλλυντήρια ήσαν ή προπαρασκευαστική εορτή του καθαρισμού του ιερού της Πολιάδος Αθηνάς επί της Ακροπόλεως, και, ως τοιαύτη, προηγούνταν, τα δε Πλυντήρια ήσαν η τελετή του λουτρού του ξόανου της θεάς, και, ως τέτοια, είπετο.
Η διεξαγωγή των τελετών τούτων γίνονταν, κατά τους αρχαίους συγγραφείς και τις επιγραφές, ως εξής: Κατ’ αρχάς καθαρίζονταν και εξαγνίζονταν ο ναός της Πολιάδος Αθηνάς, ο επί της Ακροπόλεως. Κατά το χρονικό τούτο διάστημα, το Ιερόν απεμονούτο δια σχοινίων. Οι λειτουργοί του ναού, οι επιφορτισμένοι τότε τον καθαρισμό, ήσαν παρθένοι, ονομαζόμενοι λουτρίδες και πλυντρίδες, ως και πρόσωπο τι καλούμενο κατανίπτης, επιφορτισμένος ειδικώς να επιμελείται του αγάλματος της θεάς. Και η προπαρασκευαστική αυτή εργασία αποτελούσε την εορτή των Καλλυντηρίων. Έπειτα άρχιζε η μεγάλη ήμερα των ΠλυντηρίωνΚατά ταύτη το κυριώτατο μέρος έπαιζαν οι λεγόμενες Πραξιεργίδες, όμιλος, δηλαδή, ιερειών, οι οποίες ήσαν τεταγμένες να ετοιμάζουν το άγαλμα προς λουτρό, γδύνοντας, πρώτα, αυτό των ενδυμάτων του και των κοσμημάτων και καλύπτοντάς το δια πέπλου, και έπειτα, μετά το λουτρό, στολίζοντας πάλι αυτό ως και πριν. Και τότε άρχιζε η πομπή, υπό την εποπτεία των νομοφυλάκων. Το άγαλμα της θεάς, ετοιμασμένο ως ανωτέρω, φέρονταν επισήμως προς την θάλασσα του Φαλήρου, βαπτίζονταν δε τότε εντός της θαλάσσης και παρέμενε εκεί όλη την ημέρα. Η ημέρα αυτή θεωρείτο στην Αθήνα ως αποφράς, διότι η πόλις στερούνταν, κατά το χρονικό τούτο διάστημα, της προστασίας της πολιούχου θεάς, και προς τούτο κατέπαυε πάσα εργασία, ήταν δε επιβεβλημένη και επίσημη αργία προς την εσπέρα, η συνοδεία επανέρχονταν στην Αθήνα, εν μέσω εφήβων, οι οποίοι κρατούσαν δάδες αναμμένες, και των Πραξιεργίδων. Και τότε το άγαλμα, καθαρισμένο δια του λουτρού, τίθετο και πάλι επισήμως στο ναό.
Και ταύτα μεν περί των Καλλυντηρίων και των Πλυντηρίων. Αλλά και η γένεση των εορτών τούτων δεν είναι λιγότερο αόριστος. Και ναι μεν η εορτή ήταν, πράγματι, προς τιμήν της πολιάδος Αθηνάς, αλλά, ταυτοχρόνως, και η Ἄγλαυρος, η κόρη του Κέκροπα, κατείχε, κατά πολλά κείμενα, σημαντική θέση στις εορτές  αυτές. Ο αυτός λεξικογράφος Φώτιος αναφέρει, ότι τα Καλλυντήρια προήλθαν εκ του ότι η Άγλαυρος ήταν η πρώτη ιέρεια της Αθηνάς, επιφορτισμένη να πλύνει και να στολίζει το άγαλμα της θεάς και ότι τα Πλυντήρια τελούνταν προς ανάμνηση του γεγονότος, καθ’ ο τα ενδύματα της θεάς έμειναν άπλυτα επί ένα έτος, μετά τον θάνατον του Αγλαύρου.
Ταύτα επαναλαμβάνει και ο Ησύχιος. Ταύτα επιβεβαιώνει και ο Ἁρποκρατίων, αναφέροντας την παράδοση, κατά την οποία η Άγλαυρος ταυτίζονταν με την Αθηνά. Οι μαρτυρίες, εν τούτοις, των συγγραφέων τούτων είναι προφανώς λανθασμένες, διότι η παράδοση αναφέρει ότι η Αθηνά αφαίρεσε διά βιαίου θανάτου την ζωή  της Αγλαύρου, διότι η Άγλαυρος είχε ανοίξει, παρά την απαγόρευση της θεάς, το κιβώτιο του Εριχθονίου. Και κατά λογική συνέπεια δεν είναι δυνατόν να ετιμάτο, κατά τις εορτές αυτές, και η Άγλαυρος. ΟMommsen εξετάζοντας εμβριθέστερα τις αντιφάσεις αυτές, έτσι ερμηνεύει την αρχή των εορτών αυτών. Η Αθηνά αναχωρεί σε ταξίδι, εμπιστευόμενη στις Κεκροπίδες την φροντίδα της διατηρήσεως και του καθαρισμού του ιερού της, διότι αυτές ήσαν οι ιέρειες της λατρείας της. Και ιδού η πρώτη πράξη του δράματος, την οποίαν υπενθυμίζουν και συμβολίζουν τα Καλλυντήρια. Ταυτοχρόνως όμως εμπιστεύεται σε αυτές και τον Εριχθόνιο, απαγορεύσασα σε αυτές να ανοίξουν το κιβώτιο. Φαίνεται όμως ότι η απουσία της θεάς διήρκεσε πολλές ημέρας, και οι Κεκροπίδες παραβίασαν την ιερή διαταγή. Η Αθηνά, επανελθούσα, αντιλαμβάνεται την απείθεια των υπηρετριών της και τους επιβάλλει την τρομερά ποινή της θανατικής εκτελέσεως. Και ιδού η δευτέρα πράξη του δράματος, την οποίαν υπενθυμίζουν και συμβολίζουν τα Πλυντήρια δια του καθαρισμού του κατασπιλωθέντος ιερού και του λουτρού της θεάς στα κύματα της θαλάσσης. Και έτσι καλλίτερα εξηγείται και το ότι οι Αθηναίοι θεωρούσαν την ημέρα αυτήν, κατά την μαρτυρία των συγγραφέων, «ἐν ταῖς μάλιστα τῶν ἀποφράδων».
Πηγές: Εδώ και εδώ

ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΧΑΛΒΑ ΦΑΡΣΑΛΩΝ









Απλούστατη συνταγή για το γνωστό και μη εξαιρετέο χαλβά Φαρσάλων!


Ιδού η πιο απλή συνταγή για τον απολαυστικότατο χαλβά Φαρσάλων!
Τι χρειαζόμαστε:
1 φλυτζάνι τσαγιού αραβοσιτέλαιο (όχι γεμάτο)
2 φλυτζάνια τσαγιού νισεστέ
3 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
4 φλυτζάνια τσαγιού νερό
8 κ.σ. ζάχαρη
Πώς το κάνουμε:
1) Σε λεκάνη ανακατεύουμε τα 4 πρώτα υλικά της συνταγής και περνάμε το μίγμα από σουρωτήρι για να μην υπάρχουν σβώλοι.
2)Σε μεγάλη κατσαρόλα καίμε τις 8 κ.σ. ζάχαρη.
3)Φροντίζουμε να γίνει μια σχετικά σκούρα καραμέλα.
4)Μόλις γίνει η καραμέλα ρίχνουμε αμέσως το μίγμα που σουρώσαμε και ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να απορροφηθούν τα υγρά.
5)Αδειάζουμε σε ταψάκι Νο 28 και ψήνουμε για 5 – 10 λεπτά στο γκριλ ανάλογα πόσο σκλήρή κρούστα θέλουμε να γίνει.
ΛΙΓΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ
Αν θέλουμε μπορούμε να αφήσουμε την καραμέλα ανοιχτόχρωμη ανάλογα με τις προτιμήσεις μας. Απλά εμένα μου αρέσουν τα πολύ ψημένα γλυκά! Πηγή φυσικά είναι η μανούλα μου
.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ--Geography Lesson: What is a Volcano?



Όλοι σίγουρα γνωρίζουμε τι είναι ένα ηφαίστειο...
Λίγοι όμως γνωρίζουν ποία είναι η αιτία που το προκαλεί και ακόμα λιγότεροι αυτοί που γνωρίζουν το μηχανισμό της έκρηξης του ηφαιστείου.....
Στο συνοδευτικό video, δίνονται όλες οι εξηγήσεις,σε ένα σύντομο αλλά περιγραφικό αφήγημα.....
Υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων...

                      ΔΙΚΟ   ΣΑΣ....!!!!!!!

Περί της καταγωγής των Ελλήνων

«Η πόλη μας ομολογείται (αναγνωρίζεται) ως η αρχαιότατη, ….Γιατί εμείς κατοικούμε σ’αυτήν την πόλη, χωρίς να διώξουμε από εδώ άλλους, ούτε την βρήκαμε έρημη, ούτε έχουμε συγκεντρωθή μιγάδες από πολλά έθνη, αλλά ηκαταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε την γή από την οποία γεννηθήκαμε, την ίδια κατέχουμε χωρίς καμία διακοπή(όλον το χρόνο),επειδή είμαστε αυτόχθονες και μπορούμε να ονομάσουμε την πόλη με τα ίδια ονόματα που δίνει κάποιος στους πλησιέστερους συγγενείς του».
Ισοκράτους Πανηγυρικός, 23-24 (380 π.Χ)
Τα τελευταία χρόνια αμφισβητείται απο πολλούς «διανοούμενους» και πολιτικούς, Έλληνες και μη, η καταγωγή των σημερινών Ελλήνων από τους αρχαίους Ελληνες. Υπάρχουν θεωρίες, ατεκμηρίωτες πάντοτε, που υποστηρίζουν οτι οι σημερινοί Έλληνες κατάγονται από Ινδοευρωπαίους, απο την Αφρική (θεωρία της μαύρης Αθηνάς, η οποία, παρά το ότι δεν στέκεται επιστημονικά, διδάσκεται σε αρκετά Αμερικάνικα πανεπιστήμια), από Σημιτοφοίνικες και άλλα τέτοια φαιδρά.
Και λέμε φαιδρά γιατί κάθε έρευνα, που αποδεικνύει τόσο την αυτοχθονία των αρχαίων προγόνων μας, όσο και το αδιάσπαστο του λαού μας απο τα πανάρχαια χρόνια μέχρι σήμερα, αποσιωπάται και δεν διδάσκεται στα πανεπιστήμια και στα σχολεία. Τις έρευνες αυτές θα παραθέσουμε παρακάτω.
Πρώτα απ’όλα δεν λαμβάνονται υπ’όψην οι αναφορές των ίδιων των αρχαίων συγγραφέων που στηρίζουν την αυτοχθονία των αρχαίων Ελλήνων.
Αυτό συμβαίνει είτε απο άγνοια των κειμένων αυτών απο τους εκπαιδευτικούς ή από κάποιου είδους εμπάθεια πρός την αρχαία Ελλάδα, πράγμα που οφείλεται στο ότι δέχονται χωρίς έρευνα όσα τους λένε κάποιοι «φωτισμένοι» καθηγητές πανεπιστημίων στα οποία σπούδασαν.
Ταυτόχρονα πολλοί Έλληνες εκπαιδευτικοί γίνονται θιασώτες ξένων θεωριών, όπως αυτή του Ιακώβ Φαλμεράϋερ, (θεωρία που έχει αποδειχθεί εσφαλμένη εδώ και έναν αιώνα) και υποστηρίζουν ότι δεν έχουμε καμιά σχέση με τους αρχαίους Έλληνες αλλά είμαστε Σλάβοι, Αλβανοί, Αφρικανοί, Τούρκοι και οτιδήποτε άλλο εκτός απο Έλληνες.
Παρ’ ότι ο Φαλμεράυερ έχει αποδειχθεί εμπαθής και αντιεπιστημονικός συνεχίζει να στηρίζεται από αρκετούς εκπαιδευτικούς και οι έρευνες των Ελλήνων καθηγητών που αποδεικνύουν τα ψεύδη του, αποσιωπούνται πλήρως και δεν διδάσκονται στα παιδιά.
Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε οτι τα τελευταία 100 χρόνια πολλοί λαοί χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τους αρχαίους Έλληνες και τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό σαν δικό τους και τους εαυτούς τους σαν απογόνους των αρχαίων Ελλήνων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στις ημέρες μας, οι Σλάβοι Σκοπιανοί.
Πιστεύουν και προπαγανδίζουν σε όλο το κόσμο οτι είναι γνήσιοι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Βέβαια δεν τους ήρθε ξαφνικά στο μυαλό ότι είναι γνήσιοι Μακεδόνες.Άνθρωποι όπως ο Τζόρτζ Σόρος έχουν χαρίσει πολλά εκατομμύρια δολλάρια στα Σκόπια φτιάχνοντας Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και Πανεπιστήμια στα οποία οι Σκοπιανοί μαθαίνουν οτι πρόγονοί τους ήταν ο Φίλιππος, ο Αλέξανδρος, ο Αριστοτέλης.
Χωρίς την συνεχή και τεράστια οικονομική ενίσχυση από ιδρύματα και οργανώσεις όπως του κ. Σόρος, τα Σκόπια ίσως να μην υπήρχαν σαν κράτος σήμερα. Βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν με την ανοχή των ελληνικών κυβερνήσεων. Είναι κοινό μυστικό οτι τα πρωτοκλασάτα στελέχη τους, υπακούουν και λένε σε όλα «YES SIR», με αντάλλαγμα την επανεκλογή τους. (Οι αναγνώστες μπορούν να ψάξουν στο διαδίκτυο και θα βρουν σωρεία δηλώσεων Ελλήνων βουλευτών πάνω στο θέμα…)
ΓΙΑΤΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Σε μια έρευνα στο διαδίκτυο δεν εντοπίσαμε άρθρα που να αμφισβητούν την καταγωγή των σημερινών Αιγυπτίων από τους αρχαίους Αιγύπτιους, των Ιρανών από τους Πέρσες, των Εβραίων από τους αρχαίους Εβραίους. Κανείς δεν τολμά να πεί ότι οι σημερινοί Κινέζοι δεν προέρχονται από τους αρχαίους Κινέζους. Οι Ινδοί από τους αρχαίους Ινδούς. Όλα τα παράξενα και όλα τα απίστευτα στην Ελλάδα συμβαίνουν.
Όλοι οι «αναθεωρητές» της ιστορίας αμφισβητούν το αδιάσπαστο των Ελλήνων και τον πολιτισμό τους. Λένε ότι δεν είμαστε Έλληνες. Τι κοινό έχουν οι οι αναθεωρητές αυτοί; Συνεργάζονται με το State Department των ΗΠΑ και τον Τζόρτζ Σόρος και η πλειοψηφία τους προέρχεται από την νεοταξίτικη αριστερά όπως ο κ. Λιάκος, ο κ. Βερέμης, η Ρεπούση κ.λ.π. Είναι αξιοπερίεργο το πώς συνεργάζονται με το State Department, το Foreign Office και δεξιές κυβερνήσεις. Οι ιστορικοί τύπου Ρεπούση(στο διαδίκτυο θα βρείτε απίστευτες καταγγελίες για το πώς έχουν πάρει τα πτυχία τους όλοι αυτοί-η κ. Ρεπούση δεν είναι ιστορικός, είναι φιλολογος Γαλλικής γλώσσας και όμως έγραψε τα σχολικά βιβλία ιστορίας), αλλάζουν την ιστορία λέγοντας οτι είναι γραμμένη «μονόπλευρα και εθνικιστικά».
Η συγγραφή των βιβλίων τους βασίζεται σε παράξενες πηγές. Αποκόμματα εφημερίδων, περιοδικών, αναρχικές ιστοσελίδες όπως το Indymedia Athens, τουρκικές ιστορικές πηγές, Αλβανικές πηγές, βουλγαρικές πηγές. Τις ελληνικές πηγές τις πετάνε στα άχρηστα, παρ’ όλο που είναι πολύ πιο παλιές και πιο αξιόπιστες. Το φαιδρό είναι ότι σε ένα σύγγραμα τους αναφέρουν σαν πηγή ένα Βούλγαροσυγγραφέα.
Ο Βούλγαρος συγγραφέας χρησιμοποιεί σαν βιβλιογραφία του επιλεγμένους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν αρχαίοι Βούλγαροι συγγραφείς, ούτε αρχαίοι Τούρκοι συγγραφείς (όπως είναι γνωστό οι Τούρκοι εμφανίστηκαν στην περιοχή 1000 περίπου χρόνια μετά Χριστό). Για αυτό άλλωστε στις πανεπιστημιακές εκδόσεις της Τουρκίας, οι προ- Σωκρατικοί φιλόσοφοι εμφανίζονται ως Τούρκοι.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ
Παρ’ όλα αυτά οι επιστήμες προοδεύουν. Σήμερα οι έρευνες πάνω στην ιστορία των λαών δεν περιορίζονται μόνο στα ιστορικά και αρχαιολογικά δεδομένα. Πολλές επιστήμες επιστρατεύονται για την εξαγωγή ακριβέστερων και πιο αντικειμενικών συμπερασμάτων πάνω στην ανθρώπινη ιστορία. Μια απο αυτές τις επιστήμες είναι και η γενετική, η οποία είναι και η ακριβεστέρα όλων. Όλοι γνωρίζουμε ότι η μελέτη του DNA, αποκαλύπτει την καταγωγή και χρησιμοποιείται από την παλαιοντολογία μέχρι την αστυνομία.
Εχουν γίνει τέτοιου είδους έρευνες που να αποδεικνύουν οτι είμαστε πάντα Έλληνες;Βεβαίως έχουν γίνει και μάλιστα επίσημες πανεπιστημιακές αλλά δεν έχουν προβληθεί παρά ελάχιστα.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ
Τα ελληνικά ΜΜΕ στη χώρα μας πρόβαλλαν τη Σκοπιανή έρευνα, η οποία«αποδεικνύει» ότι οι Έλληνες καταγόμαστε από την Αφρική. Για μέρες ακούγαμε την Σκοπιανή έρευνα…Την απάντηση όμως του Έλληνα καθηγητή Γενετικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, την παρουσίασαν μόνο τα μικράκανάλια. Δείτε γιατί. Ο κ. Τριανταφυλλίδης κατηγόρησε τους Σκοπιανούς καθηγητές σαν κοινούς απατεώνες. Η έρευνά τους ήταν μισθωμένη και είχε πολιτική σκοπιμότητα. Το ανθρώπινο DNA αποτελείται από τμήματα που επιμολύνονται όταν πάθει ο άνθρωπος μια ίωση ή όταν τσιμπηθεί από ένα κουνούπι.
Τότε το DNA του ιού μεταφέρεται (τμήμα του) στο ανθρώπινο DNA. Έτσι άλλωστε οι επιστήμονες καταλαβαίνουν τι αρρώστιες έχει περάσει ένας λαός. Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Τριανταφυλλίδη μελέτησαν οι Σκοπιανοί αυτό το μέρος του DNA. Αν το κουνούπι που σε τσίμπησε προέρχεται από την Αφρική, σου μεταφέρει γονότυπο από την Αφρική. Είπε ακόμη ότι σε διεθνές επίπεδο, για έρευνες ανακάλυψης της καταγωγής λαών, όλα τα πανεπιστήμια ερευνούν το μιτοχονδριακό DNA, το οποίο μεταβιβάζεται από την μητέρα στο παιδί και δεν «επιμολύνεται» με ξένα DNA.
Επι πολλά έτη λοιπόν γενετιστές απο ευρωπαϊκά πανεπιστημιακά ερευνητικά κέντρα μελέτησαν το μιτοχονδριακό DNA των σημερινών πληθυσμών της Ευρώπης και της Εγγύς Ανατολής και ανακάλυψαν τις σχέσεις που τους συνέδεαν πρίν απο 75.000 χρόνια.
Συγκεκριμένα: Εικοσι οκτώ(28) πανεπιστήμια της Ευρώπης ξεκίνησαν το 1990, υπο την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Συμμετείχαν οι χώρες: Αγγλία, Ιταλία, Ρωσία, Γερμανία, Δανία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Τσεχία, Ισραήλ, Εσθονία, Ιράκ, Συρία. Εκαναν έρευνες DNA για τους κατοίκους της Ευρώπης. Απο πλευράς Ελλάδας συμμετείχει το Τμήμα Γενετικής και Μοριακής Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης υπο τον καθηγητή Κωνσταντίνο Τριανταφυλλίδη. Η έρευνα αυτή ήταν άκρως ενδιαφέρουσα, διότι απέδειξε οτι οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδος είναι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Συγκεκριμένα απέδειξε ότι σε ποσοστό 70% οι σημερινοί Έλληνες έχουν το ίδιο DNA, με τους αυτόχθονες κατοίκους της Ελλάδας της προϊστορικής εποχής.
Το υπόλοιπο 30% από περιοχές της Εγγύς Ανατολής και προσδιορίζονται χρονικά στα νεολιθικά χρόνια. οι οποίες έχει αποδειχθεί ότι κατοικούνταν ελληνικά φύλα. Όπως καταλαβαίνετε η έρευνα λέει με απλά λόγια, ότι οι πρόγονοι του Περικλή, του Σωκράτη, του Αριστοτέλη και εμείς, έχουμε το ίδιο DNA. Σε ποσοστό πουαγγίζει το 99,5%. Γιατί η έρευνα αυτή δεν προβλήθηκε από τα ΜΜΕ; Γιατί δεν πέρασε στην εκπαιδευτική ύλη; Ποιος ρυθμίζει τι διδάσκεται και τι αποσιωπάται; Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε στην «Καθημερινή» της 8ης Δεκεμβρίου του 2000. Επίσης στον «Ταχυδρόμο» της 2ας Απριλίου 2005.
Αλλη μια έρευνα έγινε απο το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας. Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή της Κυριακής» της 6ης Νοεμβρίου 2005. Το δημοσίευμα είχε τίτλο «Καθαρο το DNA των Ελλήνων». Το δημοσίευμα απαντά ευθέως στον περιβόητο Φαλμεράϋερ(υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τη θεωρία του Φαλμεράϋερ οι Έλληνες του 19ου αιώνα, άρα και οι σημερινοί ήταν Σλάβοι και Αλβανοί και ότι δεν είχαν καμία φυλετική σχέση με τους αρχαίους Έλληνες). Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν και ο κ. Τριανταφυλλίδης με την ερευνητική του ομάδα, απο το ΑΠΘ. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι η έρευνα απέδειξε ότι η θεωρία τουΦαλμεράϋερ είναι λανθασμένη. Συγκεκριμένα απέδειξε ότι οι Έλληνες παρ΄ όλα τα 400 χρόνια σκλαβιάς στους Τούρκους, δεν αλλοιώθηκαν γενετικά.
Όποιοι θέλουν να δούν περισσότερα στοιχεία, πρέπει να διαβάσουν το βιβλίο του κ. Τριανταφυλλίδη «Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»από τις εκδόσεις «Γαληνος». Υπάρχει όμως ένα ακόμη βιβλίο, πιο εκλαϊκευμένο, το«ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΕΙ ΕΣΜΕΝ» των εκδόσεων «Κάδμος».
Υ.Γ: Γράψαμε αυτό το άρθρο, από καθαρή αντίδραση προς το Υπουργείο Παιδείας και προς όλους τους θολοκουλτουριάρηδες, που προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν είμαστε Έλληνες.
Σήμερα βιώνουμε έναν ιδιόμορφο φασισμό. Οποιος στηρίξει την Ελλάδα, δηλαδή το σπίτι του, την οικογένειά του, συκοφαντείται αμέσως σαν «εθνικιστής», «ρατσιστής» και «επικίνδυνος». Οποιος μιλήσει εναντίον της ειρωνικά και απαξιωτικά θεωρείται«προοδευτικός», «ανοιχτόμυαλος» και «ανεκτικός». Το τι θα αντιμετωπίσουν αύριο οι γενιές που έρχονται ποιόν απασχολεί;
Δεν πιστεύουμε ότι είμαστε ανώτεροι φυλετικά από τους άλλους λαούς ούτε πιστεύουμε σε «περιούσιους και εκλεκτούς λαούς του θεού» δίνουμε όμως τη μάχη μας ενάντια σε αυτούς που αποκρύπτουν πληροφορίες με σκοπό να ελέγξουν το νού μας και τις αποφάσεις μας. Είναι δυνατόν το 2008 να ασχολούμαστε με φυλές; Αν η Ελλάδα έκανε τέστ DNA σε όσους ήθελαν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα, θα ήταν ρατσισμός;;
Αυτή τη στιγμή οι ηγέτες της παγκοσμιοποίησης αποφάσισαν ότι προκειμένου να εγκατασταθείς στο Ισραήλ, πρέπει να περάσεις από τέστ DNA (Ελευθεροτυπία 4/7/98). Στις ΗΠΑ η σύζυγος του αντιπροέδρου Τσέϊνι θεώρησε απαράδεκτο το βιβλίο Ιστορίας για «τρεις αντιπατριωτικές αναφορές» και πολτοποιήθηκαν αμέσως 300.000 αντίτυπα! Κανείς όμως δεν τους κατηγόρησε για ρατσισμό και εθνικισμό. Ούτε η Ρεπούση, ούτε ο Λιάκος, ούτε ο Βερέμης, ούτε η κ. Γιαννάκου, ούτε ο κ. Πάγκαλος.
Αρης Ηλίας – Γιάννης Κουτσούρης – Δημ. Παπαδόπουλος – Τάσος Σαλβάνος

ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΦΥΡΙ 400.000.000 ΕΤΩΝ--The Mystery Of The Time Travelling Hammer



Τον Ιούνιο του 1936 μέσα σε ένα παράξενο βράχο βρέθηκε ένα σιδερένιο σφυρί....
Μέχρι εδώ όλα καλά......
Όμως,,,,,,   η αξιολόγηση της ηλικίας είναι 400 εκατομμυρίων ετών και η ξύλινη λαβή του είχε αρχίσει να μετατρέπεται σε άνθρακα...
Παράξενο,,,,ΝΑΙ....Τη στιγμή που η ανθρώπινη παρουσία στη Γη
υπολογίζεται σε περίπου 200 εκατομμύρια χρόνια....
Αλλά πιο καλά να παρακολουθήσετε το σύντομα συνοδευτικό video...
Για τη πιο άνετη κατανόηση του υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων....

                       ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!!!!

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...