Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ--Snakes really can fly ? - Real Flying Snakes



Υπάρχουν φίδια που πετάνε ;
Σίγουρα όχι με την έννοια που δίνουμε στο πέταγμα...
Σαν ερπετό είναι καταδικασμένο να έρπει στο έδαφος, αλλά έχει και την ικανότητα να ανεβαίνει σε δέντρα και από κει να καραδοκεί για το ανυποψίαστο θύμα του...
Οι τρομερά δυνατοί μύες του κορμιού του έχουν την ικανότητα να του δώσουν ώθηση και να τιναχτεί από δέντρο σε δέντρο..
Κατά τη σύντομη αυτή πτήση, πλαταίνει το σώμα του και γίνεται ένα ζωντανό μπούμεραγκ . Αλλάζει πορεία και κατευθύνεται στο τόπο επιλογής του....
Ευτυχώς, δεν έχουν όλα τα φίδια αυτή την ικανότητα...
Τα περισσότερα παραμονεύουν στο έδαφος...
Παρακολουθήστε το συνοδευτικό video και απολαύστε την σύντομη πτήση του ιπτάμενου φιδιού....

                      ΔΙΚΟ   ΣΑΣ....!!!!!!!!!!!!

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Απαγωγη στο Hong Kong (1993)




Μια ταινία περιπέτειας με τον Τσάκι Τσαν πάντα παρουσιάζει ενδιαφέρον....
Αν κάποιος έχει ελεύθερο χρόνο και δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει, είναι η καλύτερη λύση...
Αν μάλιστα λάβουμε υπ' όψιν και τους ενσωματωμένους Ελληνικούς υπότιτλους που διευκολύνουν την παρακολούθηση, τότε όλα πάνε πρίμα....

                            ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016


Tristan Tzara, Επτά ποιήματα


Janco-Dada
Ποίημα για ένα Φουστάνι
(Poeme pour une robe de Madame Sonia Delaunay)
Ο Άγγελος από το χέρι του γλίστρησε
Μέσα στο καλάθι ο οφθαλμός των φρούτων
Των αυτοκινήτων τις ρόδες εκείνος τις χωλαίνει
Καθώς και το ιλιγγιώδη γυροσκόπιο της ανθρώπινης καρδιάς.
***
Ο Θάνατος του Γκυγιώμ Απολλιναίρ
Ξέρουμε το τίποτα
Ξέρουμε το τίποτα της οδύνης
Η όξινη εποχή των παγετών
Οργώνει βαθιά χαντάκια στους μυς μας
Θα προτιμούσε ν’ απολάμβανε της νίκης την ευφροσύνη
Eμείς οι σοφοί καθώς γαλήνια τα πένθη στα κλουβιά σφαλιστήκαν
Ανίκανοι τ’ ο,τιδήποτε να κάνουμε
Αν χιονίσει προς τα πάνω
Αν το ρόδο του ήλιου ανάμεσά μας σταθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας
Για να μας ζεστάνει
Κι αν τα δέντρα κρεμάσουν εκεί μέσα σε μια γιρλάντα
-Το μοναδικό μας δάκρυ-
Aν τα πουλιά ανάμεσα μας βρισκόντουσαν ενω καθρεφτιζόμασταν
Στα γαλήνια νερά της λίμνης που πάνω απ’ τα κεφάλια μας στάθηκε
ΙΣΩΣ ΚΑΙ Ν’ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΑΝ
Πως ο θάνατος θα μπορούσε να ήταν ένα μακρύ κι ωραίο ταξίδι
Και μι’ ατέλειωτη άδεια διακοπών για την σάρκα την υφή το κόκκαλο
***
Η Dada Ανασκόπηση
πέντε νέγρες σ’ ένα αμάξι
ανατινάχθηκαν ακολουθώντας τις πέντε κατευθύνσεις των δαχτύλων μου
όταν κάποιες φορές το χέρι μου στο στήθος μου τοποθετώ για να προσευχηθώ στον θεό
υπάρχει εκεί ένα υγρασίας φως ενός ηλικιωμένου φεγγαριού πουλιά στο
κεφάλι μου ολόγυρα
το πράσινο των αγίων φωτοστέφανο έχει αρθεί από ψυχικές δραπετεύσεις
τραλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλα
τώρα θα δείτε την έκρηξη μέσ’ στα κοχύλια
κάπου υπάρχει ένας νέος άνδρας που τους πνεύμονές του τρώει
και τόσο έξοχα έκλασε ώστε το σπίτι του έγινε μεσάνυχτα
σα τον γυρισμό των πουλιών που στα ποιήματα του τραγουδούσε
και ο θάνατος αντινάζεται από κανόνια σταματώντας την συζήτηση των γυπών
το πολύ μεγάλο ιστιοφόρο άνοιξε το βιβλίο του σαν ένας άγγελος μολαταύτα
τ’ ανοιξιάτικα φύλλα σου έχουν κολλήσει μια κομψή σελίδα τυπογραφείου
zoumbai zoumbai zoumbai di
έχω ασχοληθεί μ’ όλα τα καλά κι όλα τα κακά αχ την χαρά του στρατηγού
κάθε σάβανο είναι ο κύριος μας και στον κάθε μας κύριο
υπάρχει η δική μου καρδιά
η δική μου καρδιά που της έχω δώσει ένα φιλοδώρημα χεεχεε
***
Προκήρυξη Δίχως Αξίωση
(απόσπασμα, συμπεριλαμβάνεται στα
ΕΦΤΑ ΜΑΝΙΦΕΣΤΑ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΑΪΣΜΟΥ)
Η Τέχνη πρόκειται να κοιμηθεί για ένα νέο κόσμο που θα γεννηθεί
Η “ΤΕΧΝΗ’-παπαγαλία- αντικαταθίσταται από το DADA,
το ΠΛΑΙΣΙΟΣΑΥΡΟΣ, ή το μαντήλι
Το ταλέντο ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΙ κάνει τον
ποιητή ένα ναρκωμανή ΣΗΜΕΡΑ η κριτική
των ισορροπιών χωρίς προκλήσεις μα με ομοιότητες
ΠΑΓΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΑΚΡΙ-
ΒΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ
Υπόδρομος των αθανάτων εγγυήσεων: δεν υπάρχει τίποτα
πιο σπουδαίο απ’ την σπουδαιότητα δεν υπάρχει
διαφάνεια ή εμφάνιση
ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΑΣ
ΤΥΦΛΟΙ ανεβείτε στη σκηνή
Η ΣΥΡΙΓΓΑ είναι μόνο για την δική μου νόηση. Γράφω γιατί είναι μια
φυσική λειτουργία όπως όταν κατουράω κι όπως αρρωσταινώ
Η ΤΕΧΝΗ χρειάζεται ΜΙΑ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ
Η τέχνη είναι μια ΑΞΙΩΣΗ αναθερμάμενη απ’ την
ΔΕΙΛΙΑ της ουροποιητικής λεκάνης, η υστερία γεννιέται
μέσα ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ
Βρισκόμαστε σε αναζήτηση
της δύναμης που είναι άμεση αγνή νηφάλια
ΜΟΝΑΔΙΚΗ βρισκόμαστε σε αναζήτηση του ΤΙΠΟΤΑ
επιβεβαιώνουμε την ΖΩΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της κάθε ΣΤΙ-
ΓΜΗΣ
η αντι-φιλοσοφία της αυθόρμητης ακροβασίας
Αυτή την στιγμή μισώ τον άνθρωπο που ψιθυρίζει
πριν απ’ το διάλειμμα -eau de cologne-
ξινισμένο θέατρο. Ο ΠΕΡΙΧΑΡΗΣ ΑΓΕΡΑΣ
Αν ένας άνθρωπος λέει το αντίθετο είναι γιατί
έχει δίκιο
Έσω έτοιμοι για την δράση του geyser στο αίμα μας
-υποθαλάσσια πληροφορία υπερχρωματικά αε-
ροπλάνα κυτταρικά μέταλλα αριθμημένα μέσα
στην πτήση των ομοιωμάτων
ανω των κανόνων της
και του ελέγχου της
ΟΜΟΡΦΙΑΣ
Δεν είναι για τα σωσμένα μπόλια
που ακόμα λατρεύουν τον αφαλό τους
***
το καταδίκασε
είναι καλύτερο ν’ αποκρύπτει το ανθρώπινο του ναυάγιο
απ’ τα απασχολημένα μάτια των εμπόρων
σε ψυχές κι αναρίθμητα σφάλματα στην Ιθάκη
καταστρέφει την αποσκευή του ταξιδιού του
όταν κάποιος θα του μιλήσει για το λαδωμένο δέρμα των αθλητών
τα σμήνη των προβάτων σε στενογραφία συμβόλων
που η μνηστή του ζωγραφίζει στον άνεμο χρησιμοποιώντας τις βλεφαρίδες της
η ζωή της άλλαξε στους ηχητικούς συνδέσμους των διακοπών
η νύχτα είναι παγερή
ξέρω γιατί
είναι όταν ο λύκος
τρίβεται πάνω στην πέτρα
εκεί που η γη λειαίνεται
και βάζει το μαστίγιο-σα κομμάτια στη σειρά
κανενός χάσματος η χλεύη ποτέ πριν δεν είχε έτσι ποδοπατηθεί
από βαριά στήθη έκρηξη μπροστά στου στόματός του το κατώφλι
των πλανητών τα χέρια και ανθοφορίας βασανιστήρια στο τέλος
απ’ τα απανθρακωμένα δάχτυλα των κελευσμάτων χαιρετίσματα και ρίζες
δημιουργούν την αναμενόμενη έκρηξη διαμέσου των φλογών
κατα μήκος σχισμές που μπορώ να μετρήσω χάριν του χαμόγελού σου
απ’ την άμετρη ανάσα που πλημμύρισε ο ήλιος του χαμόγελού σου
***
κατά μήκος βηματισμός
το βλέμμα της άμμου
η ακόλαστη γαία
του πύργου ο φλοιός
η ανταλλαγή των λόφων των τερπνών
ο πρώτος λίθος
το θελκτικό χταπόδι
έσβησαν τ’ αμπέλια
απ’ τις στοίβες της αγέλης
ψεύδονται εκείνοι
τότε το ευτελές της εμπιστοσύνης νερό
κι η απανταχού νυχτιά
πόρτες εκπυρσοκροτούν
αόρατα χέρια
το γρασίδι επενδυμένο
η φωνή μπλοκαρισμένη
ο δρόμος αποκεφαλισμένος
το σπίτι ολοσχερώς καμένο
τα πάντα για σένα βλέπεις
δεν βλέπεις τίποτα πια
***
Κανόνας
οι συγκρουόμενες θάλασσες διαδίδουν τον ωκεανό της δικής τους απραξίας
στα κρεβάτια με τα λευκά αφρώδη σεντόνια
στον ήχο που κάνουν οι από κύματα σελίδες όταν γυρίζουν από τον αναγνώστη του
ανικανοποίητου ουρανού
το αγαπημένο και σταθερό χάδι των συννέφων
διαλύεται πίσω απ’ την ομίχλη
η μακρά αναμένουσα υπόσχεση στον ορίζοντα απ’ το χαμόγελό σου
η ξέρα στο σημείο της εκρήξεώς της αποκαλύπτει την νέα άσπρη πέτρα
μιας κολλοσιαίας εταιρείας το στήθος προσφέρεται για του χρόνου το μήκος
και ο άνεμος τα χείλη του δαγκώνει μες στην μαύρη του οργή
σπασμένη είναι η σαφήνεια καθώς περνά μέσα απ’ τα γυαλιά των ζωών μας
ο άνεμος πνίγει την λέξη στου χωριού το λαιμό φτωχό χωριό
είναι η ζωή του περίεργες αποκαλύψεις
θρυμματισμένη των λέξεων η αλυσίδα καλυπτόμενη μες στους χειμώνες και τα δράματα
τα οποία συνδέουν τις οικείες αποκαλύψεις των δικών μας ζωών
και ο άνεμος φτύνει τα πρόσωπά μας
η ακούραστη σκληρότητα του όλου
*Απόδοση: Θ.Δ.Τυπάλδος.
tzara-jeune-300x238

ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΑ ΚΟΡΜΙΑ=People are Awesome 2016 New Edition ♥ Extreme Flexible Girls 2016 ♥



Μερικά σώματα λες και είναι φτιαγμένα από λάστιχο...
Αν κάποιος από μας τολμήσει να μιμηθεί αυτές τις κινήσεις, σίγουρα θα αποτύχει και αν είναι τυχερός δε θα έχει τα γνωστά επίπονα συμπτώματα που συνοδεύουν τα στρετσαρίσματα....
Για του λόγου το αληθές ρίξτε μια ματιά στο συνοδευτικό video...

                             ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!!

                          

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016


Kopi Luwak: Ο ακριβότερος καφές του κόσμου είναι ένας εφιάλτης για το ζώο που τον παράγει


Μπορεί τα τελευταία χρόνια να αποτελεί την πιο περιζήτητη και ακριβή ποικιλία καφέ στον κόσμο, ωστόσο ο Kopi Luwak, ο καφές της «βιομηχανίας της υποδούλωσης», όπως τον χαρακτηρίζουν πολλές οργανώσεις για την προστασία των ζώων, κρύβει μια σκληρή ιστορία.
1040812_3440 Οι μοσχογαλές, το θηλαστικό απ’το πεπτικό σύστημα του οποίου παράγεται ο συγκεκριμένος καφές, είναι το μήλον της έριδος για θηρευτές-παραγωγούς καφέ που, εκμεταλλευόμενοι την σταθερά υψηλή τιμή του καφέ, τις κυνηγούν μετά μανίας και τις κλείνουν στριμωγμένες σε κλουβιά μέσα σε φυτείες καφέ.
Μια πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Animal Welfare και μέρος της οποίας αναδημοσιεύει το QUARTZ, αναφέρεται στις 48 μοσχογαλές που ζουν σε 16 φυτείες χαρακτηρίζοντας τις συνθήκες διαβίωσής τους και τις μεθόδους του τρόπου παραγωγής του καφέ ως «βιομηχανία υποδούλωσης».

1040812_3440
Κλεισμένες σε ειδικά κλουβιά, οι μοσχογαλές ταΐζονται με άγουρους κόκκους καφέ. Οι κόκκοι περνάνε από το πεπτικό σύστημα των ζώων, τα οποία όμως δεν μπορούν να τους χωνέψουν και τους αποβάλλουν μέσω των κοπράνων τους. Σύμφωνα με τους παραγωγούς η διαδρομή αυτή προσδίδει στον καφέ το ιδιαίτερο άρωμά του. 

«Δυστυχώς πολλοί τουρίστες κλείνουν τα μάτια στην σκληρότητα που συνοδεύει την παραγωγή καφέ από τις εγκλωβισμένες μοσχογαλές ακόμα κι αν μια φωτογραφία αναρτηθεί στα social media» αναφέρει ο Neil D’Cruze ερευνητής άγριας ζωής στην Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για την Παγκόσμια Προστασία των Ζώων και ένας από τους συγγραφείς της προαναφερθείσας έκθεσης. Ενώ οι ελεύθερες άγριες μοσχογαλές τρώνε κόκκους καφέ ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής αυτές που είναι αιχμάλωτες εκτρέφονται από άγουρους κόκκους. Ως νυκτόβια ζώα υποφέρουν παγιδευμένα σε ένα κλειστοφοβικό ηλιόλουστο μέρος. Ταραγμένα παλεύουν μεταξύ τους, ροκανίζουν τα πόδια τους και έχει βρεθεί αίμα στα κόπρανά τους. Πολλά μάλιστα μεγαλώνουν άρρωστα και πεθαίνουν εξαιτίας του στρες.
Από το 2013, τουλάχιστον 13 μικρά και μεγάλα καταστήματα έχουν αφαιρέσει αυτού του είδους τον καφέ από τα ράφια τους -συμπεριλαμβανομένων καταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο όπως τα Χάροντς και τα Σελφριντζις- ή μπήκαν στην διαδικασία να διευρευνήσουν την διαδικασία παραγωγής τους.
«Ενώ η Ινδονησία είναι το κέντρο αυτής της παράλογης τάσης, υπάρχουν παραγωγοί στην Ταυλάνδη, στο Βιετνάμ και σε άλλα μέρη στην ευρύτερη περιοχή» αναφέρει ο Chris Shepherd, αναπληρωτής περιφερειακός διευθυντής για τη προστασία των ζώων της ΜΚΟ «Traffic» στην Νοτιοανατολική Ασία και καταλήγει «χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να κατανοήσουμε την πλήρη κλίματα αυτής της βιομηχανίας και να διερευνήσουμε τρόπους για την μείωση της ζήτησης αυτού του ροφήματος που προκαλεί ταλαιπωρία στα άγρια ζώα».
1036940_rtr2hlbd-e1468965534360
Ο Kopi Luwak (καφές μοσχογαλής) χαρακτηρίζεται από την όξινη γεύση του και δημιουργείται από κόκκους καφέ που περνούν από το πεπτικό σύστημα της ασιατικής Μοσχογαλής που τους αποβάλει με τα κόπρανά της. Φυσικά οι ποσότητες είναι μικρές και σε αυτό οφείλει την σπανιότητά του και την εξωπραγματική του τιμή. Παρά το γεγονός πως η τιμή της συγκεκριμένης ποικιλίας έχει μειωθεί από το 2013 ωστόσο παραμένει αυξημένη αγγίζοντας τα 200-400 δολάρια το κιλό παραμένοντας ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών που επισκέπτονται την περιοχή

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Απεικονίσεις Εξωγήινων σε Αρχαίο Αιγυπτιακό Τάφο της 18ης Δυναστείας-vid


Ευρήματα ανεκαλύφθησαν σε αρχαίο Αιγυπτιακό Τύμβο απο την περίοδο της βασιλίσης Νεφερτίτης και του Φαραώ Ακενατόν.
Oι Φαραώ έχει διαπιστωθεί ότι είχαν επιμηκυσμένα κρανία, παρόμοια με αυτά που ανευρέθησαν στο Παράκας της Λ. Αμερικής.
Κάποια απο τα λείψανα έχουν εξωγήινη εμφάνιση.
Είναι γνωστή θεωρία σύμφωνα με την οποία η άρχουσα και ιερατική τάξη της αρχαίας Αιγύπτου αποτελείτο απο εξωγήινους…. Το θέμα έχει χρησιμοποιηθεί επιτυχώς για την δημιουργία σειράς ταινιών με τον τίτλο STARGATE…
Stargate_022Stargate-1994-Hollywood-Movie-Watch-Online
O Ακενατόν ήταν Φαραώ της 18ης δυναστείας και πατέρας του Τουταγχαμών. Είναι ο πρώτος ο οποίος απαγόρευσε τον πολυθεϊσμό και εισήγαγε τον λατρεία του ενός θεού με την ονομασία ΑΤΟΝ…. ο οποίος ήταν ουσιαστικά ο φωτοδότης Ήλιος.
Η ιστορία του ΑΚΕΝΑΤΟΝ, περιγράφεται πολύ παραστατικά στο εξαίρετο μυθιστόρημα του κορυφαίου Ευρωπάιου συγγραφέα, ΜΙΚΑ ΒΑΛΤΑΡΙ με τίτλο :
Ο ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ.
Η επιβολή του Θεού Ήλιου ως μόνου θεού της Αιγύπτου, σε συνδιασμό με την εισβολή των Υξώς και την ιστορία του μονοθεϊσμού στην λεκάνη της Μεσογείου, γεννά πολλά ερωτηματικά.
Το βίντεο που ακολουθεί έχει δοθεί απο τα εως πρώτινος μυστικά αρχεία του μουσείου του ιδρύματος Σμιθσόνιαν….αφορά εξωγήινα τεχνουργήματα και συμβολισμούς που ανακαλύθησαν στην Ιερουσαλήμ και είναι Αιγυπτιακής τεχνοτροπίας
Δείτε το

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Τα πιο παράξενα πλάσματα του βυθού Τρομακτικά ψάρια



Όταν κοιτάμε τη θάλασσα και το βλέμμα μας πλανιέται στο όμορφο γαλάζιο χρώμα της, τα νησάκια και τις μαγευτικές ακρογιαλιές, βλέπουμε απλά την απεραντοσύνη της......
Κάτω όμως από την επιφάνεια, υπάρχει ένας άλλος κόσμος, γεμάτος ομορφιές και ζωή....
Όπως στη στεριά, έτσι και στη θάλασσα, η ζωή έχει τους δικούς της νόμους ...
Αγώνας για επιβίωση και εξασφάλιση της περιοχής που τα ισχυρότερα χρησιμοποιούν σαν ζωτικό τους χώρο.....
Αλλά αυτό που κυριολεκτικά εκπλήσσει είναι οι όψεις και τα σχήματα τους που προκαλούν δέος.....
Στο συνοδευτικό video, ένα μικρό δείγμα από τη πλούσια ποικιλία ζωής που κρύβεται από τα μάτια μας στα βάθη της θάλασσας..

                           ΔΙΚΟ   ΣΑΣ...!!!!!!!!



Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΠΕΡΣΕΣ ,2000, ΑΙΣΧΥΛΟΣ, ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ



Το 2.000 είχε ανέβει στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου με επιτυχία το έργο του Αισχύλου, ΟΙ  ΠΕΡΣΕΣ......
Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το αριστούργημα αυτό της Αρχαίας Ελληνικής λογοτεχνίας και έχουν τη διάθεση, να μη το χάσουν......Αξίζει το κόπο να παρακολουθήσει ο καθ'ενας μας, ένα λογοτεχνικό που γι'αυτό μιλάει όλος ο κόσμος εδώ και 2.500  χρόνια

                      ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ

Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016


Οι 10 Μεγαλύτεροι Αθλητές της Αρχαιότητας

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
Οι αγώνες στην Ολυμπία ήταν οι διασημότεροι και ενδοξότεροι του αρχαίου κόσμου. Οι νικητές λατρεύονταν ως θεοί και απολάμβαναν πρωτοφανείς τιμές από τους συμπολίτες τους. Ο κατάλογος περιλαμβάνει 9 μεγάλους αθλητές της αρχαιότητας, που μνημονεύονται ως τις μέρες μας και μία γυναίκα, η οποία διακρίθηκε για το υποστηρικτικό της έργο στις αρματοδρομίες. Ήταν και ο μόνος τομέας που εμπλέκονταν γυναίκες στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας.

10 Όρσιππος

Καταγόταν από τα Μέγαρα και κέρδισε τον αγώνα του σταδίου (192,28 μ.) στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 720 π.Χ. Ήταν ο αγαπημένος τού κοινού και υπήρξε ίσως ο πρώτο αθλητής που έτρεξε γυμνός στους αγώνες, επειδή αυτό του έδινε πλεονέκτημα σε σχέση με τους ντυμένους συναθλητές του, όπως αναφέρει ο περιηγητής Παυσανίας.

9 Βαρασδάτης

Ο Βαρασδάτης (Varazdat) καταγόταν από την Αρμενία και πρώτευσε στην πυγμαχία σε μία από τις τελευταίες Ολυμπιάδες της αρχαιότητας στα μέσα του 4ου αιώνα μ.Χ. Αριστοκρατικής καταγωγής, ανήκε στη δυναστεία των Αρσακιδών και ανέβηκε στο θρόνο της Αρμενίας από το 374 έως το 378, ως ενεργούμενο των Βυζαντινών. Στις 8 Μαΐου 1998, ένα άγαλμα του Βαρασδάτη τοποθετήθηκε στην Ολυμπία, με πρωτοβουλία της Αρμενικής Ολυμπιακής Επιτροπής.

8 Κυνίσκα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες της αρχαιότητας ήταν υπόθεση των ανδρών. Οι γυναίκες δεν έπαιρναν μέρος (ούτε καν τους επιτρεπόταν η παρακολούθησή τους), παρά μόνο ως ιδιοκτήτριες και προπονήτριες αλόγων στις αρματοδρομίες. Η Κυνίσκα από τη Σπάρτη ξεχώρισε για την τόλμη και τις ικανότητές της. Καταγόταν από βασιλική γενιά και γεννήθηκε περί το 440 π.Χ. Κέρδισε δύο φορές στις αρματοδρομίες, στο αγώνισμα του τεθρίππου (άρμα με 4 άλογα), το 396 π.Χ. και 392 π.Χ. Υπήρξε η πιο διάσημη αθλήτρια (εν ευρεία εννοία) της αρχαιότητας και πολλοί ιστορικοί την αναφέρουν ως σύμβολο της κοινωνικής ανόδου των γυναικών και της διεκδίκησης ίσων δικαιωμάτων και ευκαιριών με τους άνδρες.

7 Πολυδάμας

Καταγόταν από τη Σκοτούσσα της Θεσσαλίας και ήταν Ολυμπιονίκης στο παγκράτιο το 408 π.Χ. Είχε αποκτήσει μεγάλη φήμη για τη δύναμή του και πολλοί στον συνέκριναν με τον Ηρακλή. Θρυλείται ότι σκότωσε με τα χέρια του ένα λιοντάρι (μιμούμενος τον άθλο του Ηρακλή) και σταμάτησε μία άμαξα. Κάποτε ο Πολυδάμας προσκλήθηκε από τον βασιλιά των Περσών Δαρείο Β’, που ήθελε να πεισθεί αν η φήμη του ήταν δικαιολογημένη ή όχι. Εκεί, στα Σούσα, ο Πολυδάμας μονομάχησε με τρεις άνδρες της επίλεκτης φρουράς του Πέρση βασιλιά, τρεις από τους «Αθανάτους», τους οποίους κατανίκησε και σκότωσε. Η μόνη παράδοση που αναφέρεται σε ήττα του σχετίζεται με τη συμμετοχή του σε Ολυμπιακούς Αγώνες για δεύτερη φορά, οπότε έχασε σ’ έναν αγώνα από τον Πρόμαχο, αλλά, όπως αναφέρει ο Παυσανίας στα «Αχαϊκά» του, οι Θεσσαλοί δεν δέχονταν αυτή την παράδοση. Για το θάνατό του αναφέρεται ότι πέθανε από την υπερβολική αυτοπεποίθησή του. Κατά τη διάρκεια ενός συμποσίου με φίλους του, η οροφή του σπηλαίου, στο οποίο βρίσκονταν, ράγισε κι ενώ οι φίλοι του εγκατέλειψαν άρον άρον το χώρο, αυτός, νομίζοντας ότι μπορεί να συγκρατήσει με τα χέρια του τους βράχους, καταπλακώθηκε και πέθανε.

6 Ονομαστός

Έζησε τον 7ο αιώνα π.Χ. και καταγόταν από τη Σμύρνη της Μικράς Ασίας. Υπήρξε ο πρώτος Ολυμπιονίκης της πυγμαχίας το 688 π.Χ. Είχε στο ενεργητικό του ακόμη τρεις ολυμπιακούς τίτλους, γεγονός που τον κατατάσσει στην πρώτη θέση όλων των εποχών (ο ούγγρος Λάζλο Παπ είχε τρία χρυσά μετάλλια στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες). Σύμφωνα με τους αρχαίους ιστορικούς, ο Ονομαστός συνέγραψε και κωδικοποίησε τους κανονισμούς της αρχαίας πυγμαχίας.

5 Μελαγκόμας

Αρχαίος έλληνας πυγμάχος από την Καρία της Μικράς Ασίας, που έζησε το 1ο αιώνα μ.Χ. Αναδείχθηκε ολυμπιονίκης στην πυγμαχία στους 207ους ολυμπιακούς αγώνες της αρχαιότητας, το 49 μ.Χ. Είναι κυρίως γνωστός για την ασυνήθιστη τεχνική του, με την οποία απέφευγε τα χτυπήματα των αντιπάλων του, ενώ ο ίδιος δεν τους χτυπούσε και κέρδιζε απλώς με το να τους εξουθενώνει. Οι διαθέσιμες πληροφορίες για τον Μελαγκόμα παραδίδονται κυρίως μέσα από τις μαρτυρίες του συγγραφέα Δίωνα του Χρυσόστομου (40-120), όπου τον συγκρίνει με τον ιδανικό αθλητή και άνθρωπο, ενώ παράλληλα εξυμνεί την αντοχή, τον αυτοέλεγχο, την αρρενωπότητα και τη γενναιότητα του, και αναφέρει ότι δεν έχασε ποτέ κανένα αγώνα και ότι ποτέ δεν δέχτηκε χτύπημα αντιπάλου. Πέθανε σε νεαρή ηλικία, στη Νεάπολη της Μεγάλης Ελλάδας (σημερινή Νάπολι Ιταλίας) και σύμφωνα με τον ρήτορα Θεμίστιο ήταν εραστής του ρωμαίου αυτοκράτορα Τίτου.

4 Χίονις

Έζησε στον 7ο αιώνα π.Χ, καταγόταν από τη Λακωνία και ήταν ίσως ο πιο φημισμένος άλτης της αρχαιότητας. Λέγεται ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 656 π.Χ. προσγειώθηκε στα 7,05 μ. στο άλμα εις μήκος, επίδοση που θα του έδινε την πρώτη θέση στους Α’ Σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 1896 και θα τον κατέτασσε στην πρώτη δεκάδα των αθλήματος στο πρώτο ήμισυ του 20ου αιώνα. Σπουδαία ήταν και η επίδοσή του στο άλμα τριπλούν με 15,85 μ. Και όλα αυτά χωρίς τη βοήθεια των χημικών ουσιών της σύγχρονης εποχής. Ο Χίονις ή Χιόνης ήταν και δεινός δρομέας. Κατέκτησε ολυμπιακούς τίτλους στον στάδιο δρόμο (περί τα 200 μέτρα) και στον δίαυλο δρόμο (περί τα 400 μέτρα).

3 Διαγόρας

Έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ, καταγόταν από τη Ρόδο και ήταν ο γενάρχης της σημαντικότερης αθλητικής οικογένειας της αρχαιότητας. Ο ίδιος κέρδισε το αγώνισμα της πυγμαχία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 464 π.Χ, τέσσερις φορές στα Ίσθμια και δύο φορές στα Νέμεα. Οι γιοι και οι εγγονοί του έγιναν εξίσου επιτυχημένοι αθλητές της πυγμαχίας και του παγκρατίου. Κατά τη διάρκεια της 83ης Ολυμπιάδας (448 π.Χ.), οι γιοι του Δαμάγετος και Ακουσίλαος, μετά τη νίκη τους, τον περιέφεραν θριαμβευτικά στους ώμους τους για να πανηγυρίζουν μαζί με τον διάσημο πατέρα τους τη νίκη τους. Τότε, ένας θεατής φώναξε από την εξέδρα: «Κάτθανε, Διαγόρα, ου και ες Όλυμπον αναβήσῃ» («Πέθανε Διαγόρα, μην περιμένεις να ανέβεις και στον Όλυμπο»), υπονοώντας ότι έφθασε στο ανώτατο σημείο για ένα άνθρωπο και αθλητή.

2 Θεαγένης

Έζησε τον 5ο αιώνα π.Χ. και καταγόταν από τη Θάσο. Ήταν ένας από τους πιο φημισμένους πυγμάχους, παγκρατιστές και δρομείς της αρχαιότητας. Μικρός ήταν ατίθασος χαρακτήρας και μάλιστα είχε προκαλέσει τους συμπατριώτες του όταν ξεκόλλησε ένα άγαλμα από τη βάση του και το πήρε σπίτι του. Αυτό θεωρήθηκε βλασφημία και η ποινή του θανάτου ήταν μονόδρομος για το νεαρό παιδί. Τον έσωσε ένας σεβάσμιος γέροντας που του υπέδειξε να επαναφέρει το άγαλμα στη θέση του κι αυτός φρόντισε να καταλαγιάσει την οργή των συμπατριωτών του. Από τότε, η ζωή του άλλαξε, καθώς φρόντισε να διοχετεύσει τη δύναμή του στον αθλητισμό. Κέρδισε πάνω από 1.400 αγώνες και οι σύγχρονοί του πίστευαν ότι ήταν γιος του Ηρακλή. Οι μεγάλες του επιτυχίες ήλθαν το 480 π.Χ, όταν κέρδισε το αγώνισμα της πυγμαχίας στην Ολυμπία και τέσσερα χρόνια αργότερα, το 476 π.Χ. το αγώνισμα του παγκρατίου.

1 Μίλων


Έζησε τον 6ο π.Χ. αιώνα και καταγόταν από τον Κρότωνα της Μεγάλης Ελλάδας. Οι ιστορικοί θεωρούν ότι ήταν ο κορυφαίος παλαιστής της αρχαιότητας. Κατά τη διάρκεια της τριακονταετούς καριέρας του κέρδισε πολλές φορές τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το παρουσιαστικό του ήταν τρομακτικό, η δύναμή του απίστευτη και η τεχνική του ανυπέρβλητη. Οι σύγχρονοί του τον θεωρούσαν γιο του Δία. Λέγεται ότι κάθε μέρα έτρωγε οκτώ κιλά κρέας και ότι κάποτε στην Ολυμπία περιέφερε στους ώμους του ένα ταύρο, τον οποίο έσφαξε και τον καταβρόχθισε. Ο Μίλων δεν ασκούνταν μόνο στο σώμα, αλλά και στο πνεύμα. Ήταν ποιητής και μουσικός και μαθητής του μαθηματικού και φιλόσοφου Πυθαγόρα.

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Ο ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΠΛΟ-Sherlock Holmes and the Secret Weapon (1942) - ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ.(COLO...



Μια αστυνομική περιπέτεια με το δαιμόνιο ντέτεκτιβ Σέρλοκ Χολμ.
Αναφέρεται στην εποχή του Β' Παγκόσμιου πόλεμου και τη μάχη των κατασκόπων για την απόκτηση όλο και πιο φονικών όπλων στον αγώνα για την επικράτηση...
Οι ενσωματωμένοι Ελληνικοί υπότιτλοι βοηθούν στην ανετότερη παρακολούθηση της ταινίας...

          ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΑΣ

Chicago-style hot dog

  Chicago-style hot dog Published on  12 Ιαν, 2025 |   in   Cookfoodpedia ,  Άρθρα και  σκέψεις   By   Γιώργος Αναστόπουλος  | Το Chicago-st...