Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Το δέλεαρ του καλού μάρκετινγκ μάρκας

 

Το δέλεαρ του καλού μάρκετινγκ μάρκας

από Kally

Έκανα τα παντοπωλεία μου τις προάλλες. Καθώς κατευθυνόμουν σκόπιμα στο τμήμα μαγειρικού λαδιού, απογοητεύτηκα όταν βρήκα ότι η μάρκα του μαγειρικού λαδιού που ήθελα δεν ήταν διαθέσιμη. Καθώς σκέφτηκα τις επιλογές μου μπροστά σε τριάντα διαφορετικές μάρκες, επρόκειτο να σταματήσω και να φύγω χωρίς το μαγειρικό μου λάδι σήμερα. Μια άλλη μέρα, ίσως. Ή μήπως το έχουν σε άλλο σούπερ μάρκετ απέναντι;

Στη συνέχεια, μου έδειξε ότι έχω μια συγκεκριμένη αγαπημένη μάρκα, όχι επειδή μου αρέσει η γεύση του - φυτικό μαγειρικό λάδι (είναι εντάξει, αλλά για μένα, το λάδι είναι λάδι εκτός αν είναι ελαιόλαδο ή έλαιο canola), αλλά επειδή αναγνωρίζω αυτό το εμπορικό σήμα με το μαγείρεμα της μαμάς μου όταν ήμουν νέος. Η μαμά μου σταμάτησε να μαγειρεύει όταν ήμουν επτά ετών επειδή επέστρεψε στο εργατικό δυναμικό και κατείχε δύο δουλειές. Έτσι, οι πρώτες μου αναμνήσεις για το μαγείρεμα συνδέθηκαν με τη συγκεκριμένη μάρκα μαγειρικού λαδιού.

Άρχισα να αξιολογώ όλες τις επιλογές μου. Η μαμά μου χρησιμοποιεί το ρύζι, το γάλα, τη ζάχαρη και τα περισσότερα πράγματα στο καλάθι μου. Έκανα παρέκκλιση από τις κανονικές μου επιλογές όταν εργαζόμουν στη Σαγκάη, κυρίως επειδή δεν ήταν εύκολα διαθέσιμη στη χώρα. Όταν ήταν, θα είναι υπερβολικά ακριβό επειδή είναι μια ξένη μάρκα. Ωστόσο, όταν μετακόμισα στη Μαλαισία, όπου τα προϊόντα με επωνυμία της Ασίας είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμα, επέστρεψα στην ίδια παλιά μάρκα.

Αυτό είναι πολύ καλό, μακροπρόθεσμο μάρκετινγκ μάρκας. Αναπαράγει την οικειότητα συνδέοντας τη μάρκα με την ευτυχισμένη παιδική μου ηλικία. Η μαμά μου στην κουζίνα, ετοιμάζει γεύματα για μένα. Υποσυνείδητα γίνω πιστός πελάτης όταν είναι η σειρά μου να αναλάβω την κουζίνα Η μάρκα μαγειρικού λαδιού δεν είναι η μόνη. Από την κουζίνα, βλέπω ότι η τηλεόρασή μας είναι η ίδια μάρκα που ο πατέρας μου ορκίστηκε εδώ και χρόνια ότι η Panasonic είναι η καλύτερη μάρκα ηλεκτρονικών. Ακόμα και όταν η τεχνολογία και η ηλεκτρονική εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους, πολλές μάρκες έρχονται και φεύγουν. ο μπαμπάς μου επέμεινε ότι η Panasonic είναι η μόνη μάρκα που πρέπει να αποκτήσετε για την τηλεόραση.

Ευτυχώς, η οικογένειά μου δεν ασχολήθηκε με την ψηφιακή τεχνολογία όταν μεγάλωνα. Αντ 'αυτού, γνώρισα τα πλεονεκτήματα των διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων και εγκαταστάθηκα όμορφα με το Mac μου. Ίσως για πάντα.

Τώρα ρίχνω μια μεγάλη ματιά στον εαυτό μου μεταβιβάζοντας την ίδια μάρκα στο παιδί μου. Heck, υποτίθεται ότι πρέπει να μεταδώσω καλές ηθικές και αξίες, όχι μάρκετινγκ μάρκας.

Πετάξτε προϊόντα σε μένα, και αμέσως, συνδέω τη μάρκα που ταιριάζει με το προϊόν. Επιτρέψτε μου να σας δώσω μερικά παραδείγματα:

Fried Chicken - KFC Kentucky Fried Chicken
Pizza - Pizza Hut
Bicycle -
Έπιπλα BMX - IKEA
Chocolate - Cadbury
Chips - Pringles
Milk - Marigold
Cereal - Nestle
Sneakers - Nike

Σε ηλικία τεσσάρων ετών, το κορίτσι μου γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ ενός καταστήματος Apple και ενός καταστήματος ανταγωνιστών. Θα φωνάξει με χαρά αν είδε ένα κατάστημα της Apple και με τράβηξε προς το σαν να πουλάει παιχνίδια ή καραμέλες. Το κεφάλι της δεν θα γυρίσει καν αν περπατούσε από ένα κατάστημα Android. Συγγνώμη, Samsung…

Αγαπάει τη μεγάλη κόκκινη και κίτρινη χαρά στα McDonald's έναντι οποιουδήποτε άλλου γρήγορου φαγητού (νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι το θέλγητρο του παιχνιδιού Happy Meals) ή ίσως επειδή τα εστιατόριά τους είναι παντού.

Καθώς μεγαλώνει, πιστεύω ότι θα πάρει μερικές από τις αγαπημένες μου μάρκες και θα ανακαλύψει μερικές μόνες της. Ας ελπίσουμε ότι θα θυμάται ακόμη ότι το καλό μάρκετινγκ μάρκας δεν έχει να κάνει με το πόσο ακριβά είναι τα προϊόντα τους αλλά η ποιότητα των υπηρεσιών μετά την παροχή που παρέχουν.

Ποιες είναι οι μάρκες στις οποίες παραμένετε πεισματάρης; Ελάτε να μοιραστείτε αυτό το tidbit μαζί μας στα παρακάτω σχόλια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Υπάλληλοι πήραν στο κυνήγι κλέφτες

Βόλος: Υπάλληλοι πήραν στο κυνήγι κλέφτες Η στιγμή που υπάλληλοι καταφέρνουν να πάρουν πίσω τα παπούτσια που αφαιρέθηκαν από εμπορικό κατάστ...