Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠ’ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠ’ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!

Θέλω να φύγεις απ’ τη ζωή μου!

Φτάνει! Δεν πάει άλλο! Θέλω να φύγεις απ’ τη ζωή μου! Πες μου τώρα, πες μου τι πρέπει να κάνω για να φύγεις μακριά μου, να μην σε ξαναδώ ποτέ! Να σε βρίσω, να σε ταπεινώσω; Πες μου! Να χαθείς, να μη ξαναγυρίσεις, ούτε για μια στιγμή, ούτε για ένα λεπτό! Λέγε, μην αργείς!
Όλα αυτά τα χρόνια έκανα ότι μου λεγες, έκανα ότι ήθελες, παραμέρισα τον εαυτό μου για σένα, έκρυψα τα θέλω μου για σένα, όλα για σένα… Ανέχτηκα τα ψέματα σου, ανέχτηκα την κοροϊδία σου. Φτάνει πια!
Δεν με νοιάζει τίποτα, αρκεί να απαλλαγώ από σένα. Δεν θέλω να σε βλέπω, δεν θέλω να σ’ ακούω, ούτε να σε μυρίζω, ούτε να νιώθω την αναπνοή σου… δεν θέλω τίποτα από σένα, δεν θέλω ΕΣΕΝΑ!
Μη σκεφτείς πως μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη, αυτή τη φορά δε με πείθεις. Ότι και να πεις, ότι και να κάνεις, ξέρω πολύ καλά ότι είναι ψέμα, ξέρω πως είναι ένας ακόμη ρόλος, απ’ αυτούς που ξέρεις να παίζεις καλά. Το έχω δει το έργο, πολλές φορές!
Φτάνει πια! Το παρελθόν θα γίνει ο οδηγός μου για το μέλλον. Δεν θα αφήσω κανέναν πια να με πληγώσει όπως έκανες εσύ…
Της Σοφίας Β
https://gynaikaeimai.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Neom: Ποια είναι η πόλη – αίνιγμα που έχει άδεια να σκοτώνει όποιον αντιστέκεται στη δημιουργία της.

Neom: Ποια είναι η πόλη – αίνιγμα που έχει άδεια να σκοτώνει όποιον αντιστέκεται στη δημιουργία της. Γνωρίστε την πόλη Neom - Οι αντιπαραθέσ...