Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Αναταραχή

Αναταραχή

Η σιωπή που χάθηκε στο μυστήριο του χθες,
αφηγείται μια ιστορία.
Παραβλέποντας τον αυστηρό έλεγχο του θωρακισμένου νου
σου, ψιθυρίζω στα αυτιά σου,
για ονειρικά πρωινά στις μέρες του παλιού.
Ελπίζω να μην ακούσατε ποτέ τον ήχο των μυστικών βημάτων μου.
Χωρίς να γνωρίζω ποιος ήσαστε,
περνούσα ώρες περιπλέκοντας το χαμόγελο μιας απρογραμμάτιστης δυστυχίας.
Ελπίζω ότι δεν αισθανθήκατε ποτέ τη ζεστασιά των παλάμες μου,
η αφή μου δεν είχε την ικανότητα να ανακατεύει συναισθήματα.
Τα μάτια μου ποτέ δεν αποκάλυψαν τίποτα χωρίς την άδειά σας,
Η λάμψη μίλησε για την κακομεταχείριση της σκόνης.
Τα χείλη μου ποτέ δεν έσπασαν μια υπόσχεση
Ακόμα και όταν
έσπαζα στα κομμάτια, Σκοντάψω τον εαυτό μου με τη φωτιά της αγωνίας,
Όλα από τον εαυτό μου.
Ελπίζω απλά ότι αυτή είναι απλώς μια ελπίδα.
https://shreyascribes.home.blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι κλήσεις «απάτης» σε πολίτες και τα χρήματα που έκαναν… φτερά

Οι κλήσεις «απάτης» σε πολίτες και τα χρήματα που έκαναν… φτερά Ενα ζευγάρι μεσηλίκων και μία 45χρονη «κλαίνε» τα λεφτά τους, καθώς έπεσαν θ...