Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

Οι δικές μου επιλογές…

Οι δικές μου επιλογές…


Δημοσιεύτηκε από τον/την gynaikaeimai στις 
Δεν υπάρχει λόγος να απολογηθώ σε κανέναν για τις επιλογές μου. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αιτιολογήσω το γιατί έκανα ή δεν έκανα κάτι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσπαθήσω να πείσω τον οποιονδήποτε, πως αυτό ήταν το σωστό για μένα… Όσο οι πράξεις μου κι οι επιλογές μου δεν επιβαρύνουν κανέναν άλλον, πέραν του ίδιου μου του εαυτού, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου ζητά εξηγήσεις. Δικές μου οι επιλογές, δικές μου κι οι συνέπειες.
Μεγάλωσα εδώ και καιρό. Μεγάλωσα κι αποφάσισα να δρω με μοναδικό γνώμονα τι νιώθω και τι πιστεύω εγώ. Καλές οι συμβουλές των δικών μου ανθρώπων και πάντα τις λαμβάνω σοβαρά υπόψιν, έμαθα όμως πια να τις φιλτράρω και να κρατάω μόνο όσα μου χρειάζονται. Κανείς δεν ξέρει καλύτερα από μένα, τι είναι καλύτερο για μένα.
Έπαθα κι έμαθα. Ακολουθούσα για χρόνια συμβουλές ανθρώπων, που ήξερα πως μ’ αγαπούν και θέλουν το καλό μου. Φρόντιζα να ακούω προσεχτικά τι μου λένε και να μην παρεκκλίνω της πορείας που μου είχαν χαράξει. Έναν δρόμο που είχαν σχεδιάσει για μένα, χωρίς εμένα. Έναν δρόμο που δεν ήταν πάντα εύκολος και που σε κάθε κακοτοπιά που έπεφτα, έπρεπε να απολογούμαι για τον τρόπο που την χειρίστηκα.
Πόσο κοντά στην ευτυχία με πήγε αυτό; Αλήθεια… δεν ξέρω… Ξέρω μόνο πως όταν πατάς σε μονοπάτια που φτιάχνουν για σένα, δεν φτάνεις εκεί που έχεις ονειρευτεί. Ξέρω μόνο, πως όταν γκρεμίζεις δρόμους τους οποίους δημιούργησαν για σένα, οφείλεις να απολογείσαι για κάθε λακκούβα, για κάθε ρωγμή που δημιουργείς.
Μεγάλωσα πια. Μεγάλωσα κι ο δικός μου δρόμος, αυτός ο δρόμος που εγώ σχεδίασα, αυτός που κάθε άλλος παρά τέλειος είναι, ξέρω πως είναι η μόνη διαδρομή που έπρεπε να ακολουθήσω. Όσο κι αν μας αγαπούν οι άλλοι, όσο κι αν θέλουν το καλό μας, δεν μπορούν να ξέρουν το καλύτερο για μας, καλύτερα από μας.
Έκανα δικά μου λάθη. Λάθη που αγάπησα και μίσησα. Έκανα τις δικές μου επιλογές. Επιλογές που μου βγήκαν σε καλό κι άλλες που μ’ έκαναν να λυγίσω. Πλήρωσα μετρητοίς τις συνέπειες των δικών μου πράξεων. Ότι όμως κι αν έκανα, ήταν δικό μου. Αποκλειστικά δικό μου κι αυτό είναι η πραγματική ελευθερία.

Της Κικής Γιοβανοπούλου
https://gynaikaeimai.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλά τά ὅπλα, ἀλλά χρειάζονται καί οἱ ἄνθρωποι

Καλά τά ὅπλα, ἀλλά χρειάζονται καί οἱ ἄνθρωποι 30 Σεπτεμβρίου, 2024 prodromikos Δημήτρης Καπράνος «Μηδέν ἐγγραφές μαθητῶν σέ 24 δημοτικά σχο...