Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

Πρέπει να πιστεύω; (ποίημα)


Πρέπει να πιστεύω;


Πρέπει να πιστεύω;
Πρέπει να πιστεύω ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο;
Πρέπει να πιστεύω στο Destiny;
Πρέπει να πιστεύω ότι είστε εδώ για κάποιο λόγο;
Πρέπει να πιστεύετε ότι αναστενάζετε όταν ακούτε από μένα;
Πρέπει να πιστέψω όταν κλείνεις τα μάτια σου με βλέπεις;
Πρέπει να πιστεύω ότι σκέφτεσαι, αν μόνο;
Πρέπει να πιστεύω ότι έχετε τόσα πολλά σφάλματα;
Πρέπει να πιστεύω ότι έχετε τόσα πολλά συναισθήματα;
Πρέπει να πιστεύετε ότι χαμογελάτε στον εαυτό σας;
Πρέπει να πιστεύω ότι έχετε ένα μυστικό;
Πρέπει να πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι το μυστικό σου;
Πρέπει να πιστεύω ότι έχω μια διαφορά;
Πρέπει να πιστέψω ότι ακούς μουσική;
Πρέπει να πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι η μουσική σου;
Πρέπει να πιστεύω ότι έχετε όνειρα;
Πρέπει να πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι το όνειρό σας;
Πρέπει να πιστεύω ότι οι σιωπές έχουν νόημα;
Πρέπει να πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι η σιωπή σου;
Πρέπει να πιστεύω ότι δεν υπάρχει αρχή;
Πρέπει να πιστεύω ότι δεν υπάρχει τέλος;
Πρέπει να πιστεύω ότι είναι σωστό να πιστεύω;
Πρέπει να πιστεύω ότι η αγάπη είναι αυτό που πιστεύω;
-Αρκεί
https://dreamified24.wordpress.com/

1 σχόλιο:

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο Μαριάννα Σπανού   Τα   αυγά   αποτελούσαν βασι...