Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Υγεία, πλούτος ανεκτίμητος..

Υγεία, πλούτος ανεκτίμητος...

Αποτέλεσμα εικόνας για health
Γράφει η Μαρία Σκαμπαρδώνη
Δημοσιογράφος


Υγεία μου και μόνο που σε έχω πλούσια αισθάνομαι. Δεν έχω ανάγκη πολλά πράγματα για να αισθάνομαι γεμάτη και πλήρης. Σε έχω και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό διότι σε εκτιμώ ήδη από τώρα και δεν περιμένω κάτι να μου συμβεί και να σε χάσω για να αισθανθώ την πραγματική αξία που έχεις.

Πολλές φορές βεβαίως σε ξεχνώ και σε θυσιάζω για άλλα τόσα μικρά πράγματα, σε πληγώνω για λόγους άνευ σημασίας. Μετά πάντοτε το μετανιώνω διότι διαπιστώνω πως κανένας λόγος δεν πρέπει να αξίζει τόσο πολύ για να χάσω εσένα. Αξίζεις περισσότερο από στεναχώριες για διάφορες ανοησίες και ανούσια μικροπράγματα.

Προσπαθώ να σε διατηρήσω όσο περισσότερο μπορώ. Ζώντας μέσα σε ένα τόσο ρυπογόνο περιβάλλον και βαλλόμενη συνεχώς από τα άγχη της καθημερινότητας, στόχος μου είναι να μην κουραστείς και με εγκαταλείψεις. Και αν σε χάσω, τότε θα διαπιστώσω πόσο μικρά είναι όλα τα υπόλοιπα και θα προσγειωθώ σε μία σκληρή αλήθεια που τότε δε θα μπορώ να αλλάξω.

Υγεία μου, μη με αφήσεις ποτέ. Δεν αξίζει για κανέναν και για τίποτα να σε πληγώνω και να σε καταστρέφω.
https://koukfamily.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Εφιάλτης για 42χρονη γυναίκα που δέχτηκε επίθεση από αγέλη 6 σκύλων στον Άναυρο

  Βόλος: Εφιάλτης για 42χρονη γυναίκα που δέχτηκε επίθεση από αγέλη 6 σκύλων στον Άναυρο Ο  Βόλος  στο επίκεντρο για την επίθεση αδέσποτων σ...