Ραγδαία μείωση των επενδύσεων στα έργα υποδομών μετά την ιδιωτικοποίηση των εθνικών δικτύων, καταγγέλλει ο διασημος Ιταλός αρχιτέκτονας Robin Monotti Graziadei.
Τα εθνικά δίκτυα της Ιταλίας ιδιωτικοποιήθηκαν το 1999, την ίδια χρονιά που η χώρα μπήκε και στην Ευρωζώνη σημειώνει ο Graziadeiκα συμπληρώνει ότι το 2007 πέρασαν στην ιδιοκτησία της Atlantia, το 30% της οποίας ανήκει στην Benetton Group. Ανάμεσα στους ιδιοκτήτες βρίσκονται επίσης και η HSBC και η BlackRock.
Ο Ιταλός αρχιτέκτονας Robin Monotti Graziadei καταγγέλλει ότι οι επενδύσεις στα έργα υποδομών των ιταλικών εθνικών δικτύων μειώθηκαν ραγδαία από τότε που η διαχείρισή τους πέρασε σε χέρια ιδιωτών.
Στο γράφημα φαίνονται οι μειώσεις στις επενδύσεις από το 2007 και μετά:
Μία μέρα μετά την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, οι μετοχές της εταιρείας Atlantia σημείωσαν πτώση κατά 35%. Η εταιρεία ζητά αποζημιώσεις, τις οποίες η ιταλική κυβέρνηση δηλώνει ότι δεν θα πληρώσει. Μάλιστα η κυβέρνηση επιρρίπτει ευθύνες στην εταιρεία και εξετάζει το ενδεχόμενο να ανακαλέσει την άδεια της εταιρείας που είχε αναλάβει τη διαχείριση του εθνικού δικτύου.
Δείτε το μίνι ντοκιμαντερ του Συλλόγου Εργαζομένων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του δικτύου αυτοκινητοδρόμων:
*Στην αρχική εκδοχή του κειμένου αναφέραμε εκ παραδρομής ότι η Ιταλία μπήκε το 1999 στην Ε.Ε αντί για την Ευρωζώνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου