Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Ο μηδενικός σχεδιασμός-- Dreaming of you by Zero project (time lapse flowers)




Δημοσιεύτηκε στις 11 Μαρ 2018



#Dreaming_of_you από #Zero_project #timelapse_flowers Μουσική: https: //zero-project.gr/music/tracks / ... Επίσημη ιστοσελίδα: http://www.zero-project.gr Ο μηδενικός σχεδιασμός

Ο Νίκος είναι Έλληνας καλλιτέχνης, συνθέτης και παραγωγός.
Αντί για οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες γι 'αυτόν, θα αφήσω τον Νίκο να μιλήσει για τον εαυτό του:

«Γεννήθηκα στην Ελλάδα το 1972. Έχω παίξει μουσική από την ηλικία των 18 ετών με ένα μικρό συνθεσάιζερ. ακούει ήδη, ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν πάντα κακό.Από την ηλικία 18 έως 34 έπαιζα σπάνια μουσική, με πολλές και πολύ καιρό παύσεις, διατηρώντας ένα μόνιμο υπό-ερασιτεχνικό επίπεδο
Η μεγάλη αλλαγή ήρθε στα τέλη του 2007, όταν άρχισα να συνθέτω και να δημοσιεύω τη μουσική μου στο διαδίκτυο ως "μηδενικό έργο", αισθάνθηκα υπεύθυνος, η μουσική μου δεν ήταν μόνο στις κασέτες μου, αλλά μάλλον θα ακουγόταν από ένα μικρό, αλλά αυξανόμενο ακροατήριο. μέρα με τη μέρα, και στη σύνθεση και στο επίπεδο δεξιοτήτων παραγωγής.
Από τότε, υπήρξε ένα μουσικό ταξίδι που άλλαξε τη ζωή μου.

Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να πέσει για να συνεχίσει το ταξίδι της ζωής με μια αναθεωρημένη άποψη και πιο σταθερά βήματα.

Αυτό είναι το νόημα πίσω από το όνομα "μηδενικό έργο". Περιγράφει ένα ταξίδι, το οποίο ξεκινά από το μηδέν και δείχνει στα αστέρια. Όπου αφορά το βιολογικό μου, πιστεύω ότι δεν έχω τίποτα ιδιαίτερο. Μετά από όλα, ο καθένας έχει μια ιστορία να πει, ενδιαφέρουσα ή όχι. Αντί για λόγια, προσφέρω τον λόγο μου για να είμαι: Μουσική. Ανεξάρτητα από τη σημασία της ρίζας μας και του προορισμού μας, το πιο ευχάριστο μέρος είναι το ταξίδι μεταξύ αυτών των δύο σημείων. Πιστεύω ότι η μουσική είναι αυτό που καθιστά τη διαδρομή αξέχαστη.

Έτσι, στερεώστε τη ζώνη ασφαλείας σας και απολαύστε τη μουσική σας πτήση. Καλώς ήλθατε και συνεχίζετε να πετάτε "Nikos (zero-project) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το βίντεο για προσωπικά και εμπορικά έργα. Η αναφορά δεν απαιτείται, αλλά εκτιμάται. Εάν το χρησιμοποιείτε σε κάτι, θα ήθελα πολύ να το δω. Δημοσιεύστε αυτόν τον σύνδεσμο στις πληροφορίες βίντεο σας, όπως εδώ:
https://www.youtube.com/user/danai2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μαρμελάδα ροδάκινο

Μαρμελάδα ροδάκινο   Μαρμελάδα ροδάκινο Δημοσιεύτηκε   21 Σεπ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Η μαρμελάδα ροδάκινο ...