Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Ζήστε την αλήθεια και τη χαρά σας!




Ζήστε την αλήθεια και τη χαρά σας!


Δεν πρέπει ποτέ να αισθάνεστε ένοχοι για την ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΞΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ Δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι ένα συγγενικό, ρομαντικό ενδιαφέρον, φίλος παιδικής ηλικίας ή ένας νέος φίλος. Δεν χρειάζεται να κάνετε χώρο για τους ανθρώπους που σας προκαλούν πόνο ή σας κάνουν να αισθανθείτε μικρός Είναι ένα πράγμα αν ένα άτομο κατέχει τη συμπεριφορά του και προσπαθεί να αλλάξει Αλλά εάν ένα άτομο αγνοεί τα συναισθήματά σας, αγνοεί τα όριά σας και "συνεχίζει" να σας μεταχειρίζεται με βλαβερό τρόπο, πρέπει να πάει. - Danielle KOEPE
Μπορώ να μοιραστώ κάτι μαζί σας? Κάτι ειλικρινής? Κάτι ... πραγματικό?
Ένα από τα μειονεκτήματα του να είσαι unapologetically τον εαυτό μου, είναι ότι είμαι λίγο πεισματάρης και εξαιρετικά αποφασιστική. Έχει πάντα τα πράγματα υπό έλεγχο με μου-για να κάνουμε λίστες, σχεδιαστές και περιοδικά σφαίρα. Αυτό ισχύει για τα πάντα. Αυτό σοκάρει τους ανθρώπους, να εκφοβίζει τους ανθρώπους και αυτό που οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν, να φοβούνται και να προσπαθούν όλα για να σας φέρουν κάτω. Αλλά εδώ είναι το πράγμα ... «Ένα πραγματικά ισχυρό πρόσωπο δεν χρειάζεται την έγκριση των άλλων περισσότερο από ένα λιοντάρι χρειάζεται την έγκριση των προβάτων»
Στην ζωή όλων μας, πάντα θα υπάρχουν φίλοι που αντιστέκονται, απειλούν και να σαμποτάρουν τη δυνατότητα αυτο-βελτίωσης. Και μάντεψε, κόπη ( ✂) αυτοί οι τοξικοί φίλοι έξω από την ζωή σου, δεν σημαίνει ότι το μίσος τους, απλά σημαίνει ότι σέβεσαι τον εαυτό σου. Δεν είναι όλα ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ !!!
Έχω βιώσει προσωπικά την επίδραση του να είναι γύρω από ένα αρνητικό και θετικό περιβάλλον και το «Ω» το αποτέλεσμα είναι τεράστιο. Έχω φίλους που θα με μειώνουν την ανησυχία των εξετάσεων μου, τους φίλους που θα με κάνουν να αισθάνομαι ένοχος πάνω από την επιλογή σπουδών πάνω από την παρέα μαζί τους, τους φίλους που θα σαμποτάρουν μου μελετώντας από τη διατροφή μου ψεύτικες συμβουλές από τους διδάσκοντες, φίλοι που θα σταματήσουν ξαφνικά να μου μιλάει μία εβδομάδα πριν από τις εξετάσεις, κάθε φορά.
Συνδέστε τον εαυτό σας με τους φίλους της καλής ποιότητας - γι 'αυτό είναι καλύτερα να είστε μόνος του σε σχέση με την κακή εταιρεία. Μην αφήνετε τους ανθρώπους να αμφισβητούν τις αξίες σας ή να σας κάνουν να αποδείξετε την αξία σας. Όπως είπε ο Δαλάι Λάμα: «Στην πρακτική της ανοχής, ο εχθρός του είναι ο καλύτερος δάσκαλος» Κάθε φίλη ακόμα και τα αρνητικά, πρέπει να μας διδάξει κάτι που μας βοηθά να είναι καλύτεροι άνθρωποι να προχωρήσουμε. ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΛΘΕΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ SMILE. Μην αφήνετε κανέναν να σας πει διαφορετικά.❤
Είμαι μοιράζεται αυτό για τον καθένα που θέλει να ακούσει αυτό !!!
Ευλογίες και αγάπη.😊
https://gcdiaries.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δίκοπο μαχαίρι αυτή η αλήθεια

  Δίκοπο μαχαίρι αυτή η αλήθεια – Joanna Sou – 23 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Ο πόνος και η οργή που βράζει μέσα μας, θολώνει τη κρίση μας. Ξ...