Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Διαίρεση ταινιών


Διαίρεση ταινιών


από τον Rohan Gandhi
Χαίρετε!!! Όλοι 🙏, σήμερα θα μιλήσουμε για το πράγμα που κάθε ένας από εσάς σας αρέσει αν είστε άνδρας ή γυναίκα, έφηβος ή ενήλικος, μαύρος ή άσπρος, ανεξάρτητα από την γλώσσα που μιλάτε, ανεξάρτητα από το ποια θρησκεία ακολουθείτε εσείς πάντα θέλατε να πράγματα όλη την ημέρα 😉.
Όχι, όχι, όχι,
Δεν μιλάω για να φτάσω ψηλά 😓.
Μιλώ για την παρακολούθηση μιας ταινίας👌 .
Yup, ο καθένας από εμάς βλέπουμε μια ταινία.Και αν σας πω προσωπικά την εμπειρία μου από ό, τι λέω αγαπώ βλέποντας ταινίες.Μετά από μια έντονη αγωνία ημέρα, πηγαίνω απλά στο σπίτι, αλλάζω τα ρούχα μου απλά φορώ εσώρουχα και βλέπω την ταινία να κάθεται τον καναπέ μου με γρήγορο φαγητό στα χέρια μου.
Με την ευκαιρία, μην φανταστείτε την εικόνα μου με εσώρουχα Είμαι λίγο ντροπαλό πρόσωπο 😳.
Έτσι, αν μιλάμε για τις ταινίες υπάρχουν πολλά είδη της ταινίας που είναι ρομαντικά, κωμωδία, ενήλικη κωμωδία, φαντασία, ιστορική ταινία εποχής, δράση, ρομαντική κωμωδία, επιστημονική φαντασία. Με λίγα λόγια, ό, τι κάνετε στη ζωή σας, σε ταινίες.
Έτσι, αυτή η μέρα δεν είναι πολύ μακριά όταν έχουμε ένα είδος κινηματογράφου που ονομάζεται τουαλέτα. Αλλά τι είδους ταινία θα γίνει κάτω από αυτό το είδος;
Σκατά, σκατά, σκατά, 💩
Γιατί έχω σκηνές αυτού του είδους της ταινίας στο μυαλό μου. 😫Τώρα πρέπει να επανεκκινήσω τον εγκέφαλό μου. Αλλά πρώτα πρέπει να διαγράψω αυτές τις εικόνες από τον εγκέφαλό μου.
Διαγράφω…
Διαγράφω…
Διαγραφή .......
Επανεκκίνηση του εγκεφάλου σε 3,2,1 ...... ..
Τόσο πού είμαστε λοιπόν 😓;
Ναι,
Αλλά ξέρω ότι μερικοί από τους αναγνώστες ήθελαν να δουν μια τέτοια ταινία και μπορώ να σας πω από το άτακτο χαμόγελο στο πρόσωπό σας 😼.
Έτσι, αν μιλήσω για τον εαυτό μου βλέπω κάθε είδος ταινίας και αγαπώ τους εκτός από το είδος τουαλέτας.
Γιατί η λέξη αυτή έχει κολλήσει στο μυαλό μου αφού την διαγράψω;😫
Γιατί; Γιατί Θεέ?
Και μετά από να παρακολουθώ και να σπαταλάω χιλιάδες ώρες της ζωής μου σε κάθε είδος της ταινίας, ανεξάρτητα από το cast, το θρήσκευμα, τη θρησκεία.
Ohhh συγγνώμη 🙇, σε αυτή τη γραμμή δεν μιλάμε για τους λαούς, αλλά μιλάμε για ταινίες. Αλλά τι να κάνω; μιλάμε για λαούς τόσο πολύ και κάθε φορά που γράφω "δεν έχει σημασία" το μυαλό μου το αποδίδει αυτόματα σε χυτό, θρησκεία, αυτόματα.
Έτσι, yup, αφού παρακολουθούσα κάθε είδος ταινίας. Έκανα μερικά σημεία. Ποια είναι, σύμφωνα με εμένα, τα κύρια ατέλειες ή αμαρτίες των ταινιών.
Μετά την ανάγνωση της παραπάνω γραμμής δίνει μια μικρή εντύπωση ότι είμαι κάποιος επιστήμονας και αφού έχω κάνει επιστημονική έρευνα στο εργαστήριό μου εδώ και χρόνια. Ανακάλυψα κάτι νέο και μοναδικό 😎.
Αλλά αν είστε και ανεμιστήρας ταινιών από ό, τι μπορείτε να σκεφτείτε για μένα ως επιστήμονας επειδή κάθε φίλος κινηματογράφων έχει την ικανότητα να πιστεύει ψέματα.
Μην παραβιάζεστε 🙏.
Και αν προσβληθείτε.
Ποια απορρόφηση μπορεί να μου προκαλέσει; 😼
* Οι θεατές μειωμένη σκέψη ήρθε κατά νου *
Αισθάνομαι πολύ λυπηρό για αυτό το προσβεβλημένο σχόλιο μου 🙇.
Παρακαλώ μην πατήσετε το πλήκτρο unfollow, παρακαλώ 🙏.
Ας τελειώσουμε λοιπόν αυτό το δράμα και φτάσαμε σε πραγματικές επιχειρήσεις.
Λέω ότι είμαι σαν επιστήμονας.
Χμμμ, είναι καλό να είσαι επιστήμονας 😎.
Λυπάμαι, δεν πρόκειται να κάνω άλλο δράμα στο μέλλον 😏Πιστέψτε με .
Αλλά γιατί μιλάω μόνο για τα άχρηστα των ταινιών επειδή ξέρω σε όλη μου τη ζωή δεν μπορώ να κάνω μια ταινία.Γιατί λοιπόν να μην αφήσουμε να σπάσουμε τα ρούχα των καλών ταινιών.Και είναι επίσης εύκολο να επισημάνω κάποιον λάθος από το να τον εκτιμώ. όπως εσείς οι λαοί που πάντα επισημαίνουν τα λάθη μου στο τμήμα σχολίων 😒.
Και πάλι παρακαλώ μην προσβληθείτε 🙏.
Και αν προσβληθείτε.
Τι ισοπαλία ....
Όχι, δεν θα πω άλλο 🙊.
Αποποίηση ευθυνών:
Δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου. Εκφράζω απλώς τις απόψεις μου. Επομένως, παρακαλώ μην πηγαίνετε έξω από το δρόμο σας ή μίσος σε κανέναν.
Τι διάολο μιλάω 😓;
Κανείς δεν είναι εδώ που μισεί κάποιον, αν τους λέω να το πράξουν. Και αν ακούτε πραγματικά τα λόγια μου από ό, τι πάω να χτυπήσω την κόλαση από 😠εκείνους τους κινηματογραφιστές που κάνουν αυτό το είδος σκατά για το 💩οποίο θα μιλήσω.
Λοιπόν, ας μιλήσουμε για αυτές τις ασθένειες.
Εννοώ τα μειονεκτήματα αυτών των ταινιών.
Ξέρω τι σκέφτεστε .Μπορείτε σκέφτονται είμαι απλώς καθιστά μια υπερβολή, αλλά νομίζω ότι σήμερα αυτό είναι το θέμα μιλάμε about.According για μένα, η ταινία είναι η ίδια υπερβολή 😉.Έτσι σήμερα όλα είναι εντάξει αν μπορώ να πω ότι έχω μια μηχανή χρόνου τότε πρέπει να με πιστέψετε γιατί σήμερα μιλάμε για ταινίες και σε ταινίες τίποτα συμβαίνει 😎. Και λέγεται ότι οι ταινίες εμπνέονται από την πραγματική ζωή. Έτσι μπορούμε να πούμε ότι έχω πραγματικά μια μηχανή χρόνου.
Ετσι,
"Αφού αποδείξω ότι έχω πραγματικά μηχανή χρόνου. Μπορώ να πω ότι δεν ξέρω ότι είτε είμαι επιστήμονας είτε όχι, όπως μιλήσαμε νωρίτερα, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι είμαι δικηγόρος" 😎.
Αυτές οι ασθένειες είναι:
Αλλά πρώτα, πείτε μου ποιος σας λέει για τις ασθένειές σας;
Ιατροί.
Και τώρα σας λέω για ασθένειες.
Τώρα λοιπόν έγινα γιατρός 😎.
Αυτές οι ασθένειες είναι:
  • Το βάθος των χαρακτήρων τόσο βαθιά όσο ένα νόμισμα.
Το βάθος των χαρακτήρων στη μέγιστη ταινία είναι πολύ βαθιά. "Όσο βαθιά ως νόμισμα, αλλά εσείς σκέφτεστε το νόμισμα δεν έχει βάθος".
Ακριβώς, αυτό είναι που μιλάω για. Μέγιστες ταινίες τώρα ημέρες δεν έχουν βάθος σε χαρακτήρες 😬
Για παράδειγμα, όχι, δεν θα αναφέρω κανένα όνομα κινηματογραφικής ταινίας αλλιώς πρέπει να παλέψω μια υπόθεση ενώπιον δικαστηρίου. Μπορώ όμως να παλέψω μια υπόθεση επειδή είμαι δικηγόρος 😎Όπως μιλήσαμε νωρίτερα. Αλλά δεν θέλω αγώνα. Τι σκέφτεστε; Είμαι δειλή για να πολεμήσω μια υπόθεση ή ξέρω αν παλεύω μια περίπτωση που χάνω. 😨Όχι, δεν είμαι δειλός ούτε φοβάμαι να χάσω, δεν είμαι απλώς διάθεση να πάω στη φυλακή. Ας κλείσουμε λοιπόν αυτό το σημείο εδώ 😜.
  • Χρυσή αναζητούν ηθοποιός.
Σε κάθε ταινία, αν βλέπουμε τους ηθοποιούς που ενεργούν πάντα να έχουν μια πέτρα σαν σωματική διάπλαση, φαίνονται σέξι, έχουν σμίλη τη σιαγόνα, εν ολίγοις, μοιάζουν σαν να έχουν γυαλιστεί με χρυσό. Μερικές φορές η λάμψη είναι τόσο δυνατή που φοβάμαι ότι δεν μπορώ να τα τυφλώσω αν τα παρακολουθώ με τα γυμνά μάτια μου 😵.
Πάλι χρήση υπερβολής, αλλά σήμερα είναι εντάξει επειδή μιλάμε για ... ..
Σωστό 😉.
Κάποιοι αναγνώστες μετά από να διαβάσουν αυτό το σημείο μου. Θα σκεφτούν ότι είμαι επίσης ένας ηθοποιός που είναι άσχημος και έχει απορριφθεί σε χιλιάδες ακροάσεις. Γι 'αυτό επικρίνω τους καλοφτιαγμένους ηθοποιούς. Όχι, τους επικρίνω επειδή τους ζηλεύω 😈.
Έτσι, αρχικά, είμαι επιστήμονας, τότε νομικός, τότε γιατρός και τώρα ηθοποιός. Αυτό σημαίνει ότι είμαι πολύ ταλαντούχος άνθρωπος.
  • Φιλί στο υδρορροή:
Ανεξάρτητα από το είδος του είδους της ταινίας που παρακολουθείτε. Η αγάπη πάντα συμβαίνει ανάμεσα στον ήρωα και την ηρωίδα, 💓αλλά γιατί η ηρωίδα πάντα αγαπάει τον ήρωα 😬. Στην πραγματική ζωή κανείς δεν με αγαπά. Όχι, δεν λέω ότι είμαι ήρωας. Αλλά μπορώ να πω ότι Είμαι επίσης ένας ήρωας γιατί μιλήσαμε νωρίτερα ότι είμαι και ηθοποιός😎 .
Αλλά η πιο ενοχλητική σκηνή είναι ότι το φιλί σκηνής που συμβαίνει οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή.
Τί λέω? αυτή είναι η σκηνή για την οποία παρακολουθώ ακόμα και βαρετές ταινίες 😼.
* Σκέψη στο μυαλό . *
* Γιατί μοιράζομαι αυτή τη σκέψη μαζί σας; Πρέπει να ενεργήσω σαν κριτικός. Όχι σαν εραστής ταινιών. *
Εντάξει, πού είμαστε; Yup, μιλώ για το φιλί σκηνής. Προστέθηκαν ανεπιθύμητες σκηνές φιλιά οπουδήποτε 💏. Για παράδειγμα, εάν υπάρχει πυρηνική έκρηξη πρόκειται να συμβεί σε 5 δευτερόλεπτα ohh 5 δευτερόλεπτα είναι πολύ time.In τόσο πολύ χρόνο 
Hero-ηρωίδα πηγαίνει ακόμη και σε ένα μήνα του μέλιτος 👫.
Οπότε ας μειώσουμε τον χρόνο της πυρηνικής έκρηξης. Τώρα ας υποθέσουμε ότι η πυρηνική έκρηξη θα συμβεί σε .1 δευτερόλεπτα. Σε αυτό το δευτερόλεπτο, θα φιλήσουν ο ένας τον άλλον 💏. Και αν αυτό συμβεί στην πραγματική ζωή το φιλί είναι πολύ μακριά πράγμα Δεν μπορώ ακόμη να φτύνω σωστά 😫αν γνωρίζω ότι θα συμβεί πυρηνική έκρηξη.
  • Πάντα μεροληψία με κακοποιούς:
Όταν κάθε ταινία ξεκινά ο κακοποιός της ταινίας είναι πλούσιος και ισχυρός και έχει πολλές φίλες 😎. Αλλά ως πρόοδος της ταινίας που ο σούπερ κακοί κακοποιός μετατρέπεται σε ζητιάνο σε ταχύτητα φωτός, λέω πιο γρήγορα από την ταχύτητα του φωτός.
(Επιστημονικό αστείο)
  • Αλλαγή της κατάστασης ενός χαρακτήρα.
Επιστημονικός ορισμός: -
Μια αλλαγή από μια κατάσταση (στερεή ή υγρή ή αέριο) σε άλλη χωρίς αλλαγή στη χημική σύνθεση είναι γνωστή ως αλλαγή της κατάστασης.
Ξέρω ότι κοιμάσαι 😴.
Αλλά παρακαλώ ξυπνήστε.
Ακριβώς έτσι σε κάθε ταινία, υπάρχει ένας χαρακτήρας που αλλάζει πάντα την πλευρά του. "Μερικές φορές από τον ήρωα στον κακοποιό, έτσι κάποτε κακοποιούν τον ήρωα".
Και αν κοιτάξουμε προσεκτικά από ό, τι η ύλη αλλάζει πάντα όταν αλλάζουμε την κατάστασή της όπως όταν ο πάγος τεθεί σε θερμοκρασία δωματίου από ό, τι μετατρέπεται στο νερό και όταν θερμαίνεται νερό μετατρέπεται σε ga .
Ξανά ξυπνήστε😴 .
Ακριβώς έτσι αυτός ο χαρακτήρας αλλάζει πάντα την πλευρά του όταν η πλευρά ξεκίνησε να χάνει 😱.
Και όπως ανέφερα νωρίτερα έχω παρακολουθήσει τόσες ταινίες που ανέπτυξα ένα ένστικτο που ξέρω από την αρχή ποια είναι αυτή η ανταρσία 😎.
Έτσι, αφού βάζετε τόσα πολλά επιστημονικά στοιχεία μπροστά σας. Πρέπει να με πιστέψετε, ότι είμαι επιστήμονας 😎.
  • Το αποτέλεσμα των ταινιών είναι δίδυμα.
Ακριβώς όπως τα δύο δίδυμα φαίνονται ίδια με μικρές αλλαγές, κάθε ταινία έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το οποίο ο κακοποιός πρέπει να στηρίζει τη μεροληψία του σκηνοθέτη. 😡Μερικές φορές αισθάνομαι τόσο λυπηρό για τον κακοποιό που σκέφτομαι να γίνω ήρωας και να χάσω μια φορά μόνο για χάρη κακοποιός κοινότητα, ώστε να μπορούν να αισθάνονται καλά κάποια στιγμή s 😈.
Αν κάποιος σκηνοθέτης διαβάζει αυτό το άρθρο παρακαλώ επιλέξτε μου στην ταινία, παρακαλώ 🙏. Είμαι ακόμα έτοιμος να χάσω σε κακό.
Σκέψη στο μυαλό. *
* Χαλαρώστε κάτω, Rohan ηρεμήστε. *
* Συμπεριφέρεστε σαν κριτικός. *
  • Βόρειο πόλο στην πραγματικότητα του νότιου πόλου.
Αν υπάρχει κάποια μονάδα μέτρησης της πραγματικότητας στην ταινία. "Όχι αν η πραγματικότητα βρίσκεται στο βόρειο πόλο απ 'ό, τι στην ταινία, δείχνουν την πραγματικότητα στον νότιο πόλο 😤Ορισμένοι σκηνοθέτες δεν γνωρίζουν ακόμη την πραγματική λέξη. στο όνομα της πραγματικότητας είναι ο Kim Kardashian 😼.
Δείχνουν πάντα στο τέλος της ταινίας ότι ο ήρωας και ηρωίδα ζουν ευτυχώς μαζί με πολλά χρήματα και πολλά παιδιά όχι, ακριβώς ίσο με το χρηματικό ποσό αλλά ούτως ή άλλως με πολλά παιδιά. Επειδή στην ταινία όλα δείχνουν ότι έχουν τόσο πολύ όσο την πραγματικότητα ως τη σημερινή πραγματικότητα.
Αυτά είναι τα πράγματα που δεν μου αρέσει σε κάθε ταινία. Θέλησα απλώς να επεξεργαστούν αυτά τα πράγματα από τις ταινίες. Επειδή έχουμε δει τόσα πολλά από αυτά τα πράγματα στην ταινία.
Μην ανησυχείτε ότι δεν έχω προσθέσει κανένα χιούμορ στην παραπάνω γραμμή. Αυτή τη φορά είμαι σοβαρός επειδή ήθελα πραγματικά αυτά τα σημεία να μην έρχονται σε ταινίες πιο συχνά.
Yup, λέω ότι είμαι πρόεδρος μιας χώρας 😠. Και μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου, οι κινηματογραφιστές θα προσπαθήσουν να κάνουν μια ταινία σύμφωνα με τις επιθυμίες μου.
Αλλά πρώτα, ας δούμε την πρόοδό μου σε αυτό το άρθρο 😎.
Πρώτα θα γίνω επιστήμονας από τον δικηγόρο από τον γιατρό παρά από τον ηθοποιό και τώρα τον πρόεδρο. Πραγματοποίησα πραγματικά πρόοδο 😎.
Δεν λέω ότι όλες οι ταινίες που έχουν γίνει έχουν αυτά τα σημεία. Είμαι απλά λέγοντας ότι οι μέγιστες ταινίες έχουν αυτά τα σημεία. Αλλά δεν πρόκειται να πω ότι δεν αισθάνομαι παρασυρόμενα παρακολουθώντας αυτές τις ταινίες. Μου αρέσει 💓αυτό το είδος των ταινιών δεν έχει σημασία του είδους.
Πρέπει να πω την παραπάνω γραμμή διαφορετικά θα πάρω πολλές καταχρήσεις στο τμήμα σχολίων 😉.
Τώρα λοιπόν, καθίστε στον καναπέ και παρακολουθήστε την ταινία καθώς τις βλέπω 😈.
Ροχάν Γκάντι | 18 Μαρτίου 2018 
https://thoughtspenwords.wordpress.com/author/thoughtspenwords/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καφές, αναψυκτικά, νερό: Πώς συνδέονται με τον κίνδυνο εγκεφαλικού

  Καφές, αναψυκτικά, νερό: Πώς συνδέονται με τον κίνδυνο εγκεφαλικού Σινάνη Αικατερίνη Ανανεώθηκε:  Πέμπτη, 03 Οκτωβρίου 2024 08:00 Θέλετε ν...