Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΓΙ' ΑΓΑΠΗ ΜΙΛΑ ΜΟΥ

Γι’ αγάπη μίλα μου


Πουλί της μοναξιάς αναστενάρη μου
Λιγάκι αν με πονάς βρες το κλωνάρι μου
Κατέβα χαμηλά για αγάπη μίλα μου
Να γίνουν φωτεινά τα γκρίζα φύλλα μου
Γιατί όσα είχα μάθει όλα τα ξέχασα
Με τύφλωσε η αγάπη το κόσμο έχασα
alla-tsank
Πουλί είμαι κι εγώ μικρό κι απάτριδο
Και θέλω να βρεθώ σε χώμα απάτητο
Να αφήσω σαν βροχή καυτό το δάκρυ μου
Να κρύψω τον καημό κι όλα τα πάθη μου
erqerfr_thumb.gif
Να, τι σκέφτηκα με το που άκουσα το τραγούδι:  Ρωμαλέο που είναι! Με ξάφνιασε η λέξη ρωμαλέο..Κι όμως, έτσι, μου φαίνεται πως είναι.. Και, Υπέροχο!
erqerfr_thumb.gif
«Η  Άννη Ονουφρίου τραγουδάει Γιάννη Νικολάου στο «Το Πουλί της μοναξιάς» . Είναι ένα τραγούδι σε σύνθεση και ενορχήστρωση του Γιάννη Νικολάου και σε στίχους της Γιώτας onoufriou kamayanni_siteΒασιλακοπούλου. Η ερμηνεύτρια Άννη Ονουφρίου με ηπειρώτικη καταγωγή αποδίδει θαυμάσια το δωρικό αυτό τραγούδι που μας ταξιδεύει στην τραχιά φύση της Ηπείρου, μέσα από το κελάηδισμα- αναστεναγμό, ενός μοναχικού πουλιού, που θα μπορούσε να είναι η κάθε μοναχική, περιπλανώμενη ψυχή…. Ιδιαίτερο χρώμα δίνει ο μοναδικός σολίστας Μάνος Αβαράκης με τις φλογέρες και τον αυλό του Πανός.» Από την παρουσίαση της δημιουργού του video κ. Κατερίνας Βασιλάκου.
Ενημερωτικά:Για την κ. Άννη Ονουφρίου δείτε και εδώ,
O πίνακας ζωγραφικής είναι της σύγχρονής μας  Μοσχοβίτισσας  και πολυβραβευμένης ζωγράφου  Alla Tsank   που ζει στην Αμερική σήμερα.
https://beatrikn.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

10 τρόποι για να διατηρήσετε ελεύθερους επαγγελματίες πελάτες

  10 τρόποι για να διατηρήσετε ελεύθερους επαγγελματίες πελάτες Από την  Kally  στις  23 Οκτωβρίου 2024 Με την αυξανόμενη διαθεσιμότητα της ...