Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Σαν το σκύλο με τη γάτα.

Σαν το σκύλο με τη γάτα.

collage
Δημοσθένης : Το αποφάσισα. Θα πάρω γάτα!
Κώστας : Πας καλά; Τι να την κάνεις τη γάτα;
Δημοσθένης :Τι εννοείς ρε φίλε; Στο σπίτι, γκρινιάζει και η Μαρία συνέχεια ότι μένει μόνη της, η καλύτερη λύση!
Κώστας : Απορώ πως σου ήρθε! Θα σου πω εγώ ποια είναι η καλύτερη λύση.
Δημοσθένης : Για πες…
Κώστας : Να πάρεις σκύλο!
Δημοσθένης : Να τον κάνω τι τον σκύλο ; Να μου φέρνει τις παντόφλες;

DSC00033
Κώστας : Σιγά μη σου στρώνει και το κρεβάτι!
Δημοσθένης : Τότε δε βρίσκω το λόγο.
Κώστας : Δες το και πρακτικά. Σε παρατάει η Μαρία, σου μένει ο σκύλος.
Δημοσθένης : Σωστά, είναι και οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου τρομάρα τους!
20140707_203628
Κώστας : Το γελάς; Γυρνάς σπίτι και τρέχουν να σε καλωσορίσουν. Οι γάτες τι κάνουν;
Δημοσθένης : Τι;
Κώστας : Κάθονται αραχτές και ούτε που γυρνάνε το κεφάλι ρε φίλε!
Δημοσθένης : Από το να έχω τον σκύλο λες και βγήκε απ’ το Δαφνί και δεν με έχει ξαναδεί, το προτιμώ!
IMG_20140221_134524Κώστας : Σκέψου, γυρνάς σπίτι και θες παρηγοριά, πας να χαϊδέψεις τη γάτα και σου αρπάζει το χέρι λες και είσαι το παιχνίδι της. Και το άλλο, που το πας;
Δημοσθένης : Ποιο πάλι;
Κώστας : Μετά θες μια βδομάδα να συνέλθεις από τις γρατζουνιές. Ενώ ο σκύλος, βράχος δίπλα σου!
Δημοσθένης : Το πρόβλημα είναι μη γυρίσω και θέλω την ησυχία μου. Τότε τι κάνεις; Άσε θα σου πω εγώ.. τον πετάς απ’ το παράθυρο!
Κώστας : Λέγε ότι θες. Ο σκύλος τουλάχιστον θα εκτιμήσει ότι κάνεις, δεν συγκρίνεται!20141109_123014
Δημοσθένης : Σιγά μη μου πει και ευχαριστώ!
Κώστας : Κάνε εικόνα. Βάζεις στο σκύλο να φάει και ξερογλείφεται λες και ο Σκαρμούτσος μπροστά σου είναι το παιδί για το ταμείο. Η γάτα από την άλλη…
Δημοσθένης : Η γάτα τι;
Κώστας : Κάνει λες και είναι κριτικός γεύσης. Δεν το θέλω αυτό. Πως μυρίζει. Α εγώ θα τσιμπήσω δεν θα φάω! Το μόνο που σε κάνει να θες είναι να της φέρεις το πιάτο καπέλο!
Δημοσθένης : Τουλάχιστον δεν θα χρειάζεται να με βγάζει κάθε τρεις και λίγο έξω. «Αφεντικό! Κατούρημα», «Μάγκα! Το χοντρό», «Φίλε! Θέλω να μυρίσω μαργαρίτες!». Άσε μας μωρέ…
Κώστας : Ίσα, ίσα θα παίρνεις και τον αέρα σου.
Δημοσθένης : Ε τότε πάρε εσύ σκύλο, τον χρειάζεσαι κιόλας μου φαίνεται!
Κώστας : Α εγώ δεν μπορώ.
Δημοσθένης : Γιατί; Αφού είναι αξιολάτρευτοι.
Κώστας : Δεν έχω χρόνο. Άσε που η κυρά Λένα θα μας διώξει αγκαζέ μόλις τον δει.
Δημοσθένης : Εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα!

Ένας διάλογος εμπνευσμένος από τα 2 αυτά υπέροχα πλάσματα!
Σας παρουσιάζω τους δυο από τους τέσσερις άντρες της ζωής μου!
collage1
Κύριες και κύριοι, ο Tommy και ο Miky!
Και αν ο έρωτας της ζωής σου τελικά δεν είναι μόνο ένας;


Εσάς, ποιος κερδίζει τη μάχη;!
mr. & mrs. tommary
https://mindlabnk.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...