►Μυθολόγια: «ψυχοπομπός, μεταφορέας και οδηγός των Ψυχών» :
____________________________________________________________________________________
⇒ ♦ Εισαγωγή. Ορισμός του ψυχοπομπός και σκίτσο αυτής της ανάρτησης:
Ένα ψυχοπομπός είναι ένας θεός, πνεύμα ή δαίμονας που είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση των πνευμάτων των νεκρών στο ταξίδι τους στον υπόκοσμο . Ο ρόλος του δεν είναι να κρίνει τον αποθανόντα , αλλά απλώς να παρέχει ασφαλή διέλευση. Η λέξη προέρχεται από τον ελληνικό ψυχοπομπό, που σημαίνει «αγωγός ψυχών». Ο Ψυχο (ψυχό) αρχικά σήμαινε «ή που σχετίζονταν με την ψυχή», ενώ οι πομπός σήμαιναν «οδηγό» ή «αγωγό».
Κλασικά παραδείγματα ενός ψυχοπομπός είναι ο αρχαίος αιγυπτιακός θεός Anubis , ο ελληνικός ναυτικός Charon , ο Ερμής ΚΑΙ το η Εκάτη , ρωμαϊκός θεός ο υδράργυρος (ισοδύναμος: Ερμής στην ελληνική μυθολογία) ο ΚΑΙ Αρχάγγελος Γαβριήλ ΣΤΗΝ καθολική Θρησκεία, για να αναφέρουμε τα πιο σημαντικά.
Πρώτον, στην πρώτη ενότητα (Ι), Ας δούμε μερικά παραδείγματα ψυχοπομπός στη Μυθολογία.
Με το τέλος της θέσης (τμήμα ΙΙ), θα περιγράψω τις ιδέες του Carl Jung σχετικά με τον «ψυχοπομπό». Θα πω εδώ εκ των προτέρων ότι, σύμφωνα με τον Jung, ο αριθμός των ψυχοπόδων λειτουργεί όχι μόνο ως γέφυρα μεταξύ ζωής και θανάτου , είναι επίσης ένας ενδιάμεσος μεταξύ του συνειδητού και του ασυνείδητου, κατ 'ανάγκη, αλλά δεν προωθείται αποκλειστικά χάρη στην τέλεια ενσωμάτωση της Anima (κάθε ανθρώπινη γυναικεία φύση) και του Animus (αρσενικό αρχή κάθε γυναίκας) με την μορφή του «Εαυτού».
Ι. ♦ Μερικά παραδείγματα ψυχοπομπός στην Μυθολογία:
1. ⇒ Anubis:
Ήταν αρχικά μια αιγυπτιακή θεό του Κάτω Κόσμου, αλλά συνδέθηκε ειδικά με τη διαδικασία της ταρίχευσης και των νεκρικών ιεροτελεστιών.
Ήταν συνήθως απεικονίζεται ως κυνικός ή ένας άντρας με ένα κυνικό κεφάλι. Ήταν συχνά παρουσιάζεται σε μαύρο, ένα χρώμα που συμβολίζει τόσο την αναγέννηση όσο και την αποχρωματισμό του πτώματος μετά την τελειωση.
Ένας από τους σημαντικότερους ρόλους του ήταν ως θεός που μπαίνει ψυχές στη μεταθανάτια ζωή. Ήταν επιφορτισμένη με την καθοδήγηση των ψυχών στο Duat, το αιγυπτιακό υπόκοσμο, όπου θα κριθεί ανάλογα με τις ζωές τους. Υπό την εποπτεία Anubis, οι καρδιές τους ζυγίστηκαν έναντι φτερό αντιπροσωπεύει αλήθεια.
Αν οι καρδιές τους ήταν ελαφρύτερες από το φτερό, τους επιτρέπεται να συνεχίσουν. Αν οι καρδιές τους ήταν «πολύ βαριές με τις αμαρτίες», ο Anubis θα δώσει στον Ammit, έναν δαίμονα γνωστό ως «κοσμικό των νεκρών», που θα καταναλώνει.
Κατά την εποχή των Πτολεμαίων (350-30 π.Χ.), όταν η Αίγυπτος έγινε ένα ελληνιστικό βασίλειο κυβερνήθηκε από τους Ελληνες Φαραώ, ο Ανούμπης συγχωνεύθηκε με τα ελληνικά Ερμή θεό, να γίνει Hermanubis . Οι δύο θεοί θεωρήθηκαν παρόμοιες, επειδή και οι δύο οδηγήθηκαν οι ψυχές στη μεταθανάτια ζωή.
2. ⇒ Θω:
Στην αρχαία Αίγυπτο, το Θόθ δημιουργήθηκε σενάριο. Άλλωστε, ο ίδιος συνδέθηκε με το φεγγάρι και ως εκ τούτου θεωρείται ο κυβερνήτης της νύχτας.
Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος μπορεί να είναι μια αναπαράσταση του συγκριτικού συνδυασμού του ελληνικού θεού Ερμή και του θείου Θωθ, Αιγυπίου θεού της Γνώσης. Ως εκ τούτου, οι δύο θεοί λατρευόταν ως ένα στο ό, τι είχε το Ναό του Θωθ στο Κέμνου, που οι Έλληνες αποκαλούσαν την Ερμούπολη.
3. ⇒ Ερμής ♦:
Μεταξύ των αρχαίων Ελλήνων, ο Θεός Ερμής είχε πολλά χαρακτηριστικά και εκπροσωπεί πολλά πράγματα. Ο Ερμής ήταν ο Ολυμπιος θεός των αγροκτημάτων και των αγροκτημάτων, οι ταξιδιώτες και οι φιλοξενίες, οι δρόμοι και το εμπόριο, το κλοπή και η αγάπη, οι προφητείες και η διπλωματία, η αστρονομία και η αστρολογία. Ήταν επίσης θεός της επιστήμης και της σοφίας, της τέχνης, του λόγου, της ελπίδας. Και, το πιο σημαντικό: «ο Θεός της γραφής» .
Επιπλέον, ήταν ο εκδοτικός και προσωπικός αγγελιοφόρος της Δίας , καθώς και ο οδηγός των νεκρών που οδήγησε τις ψυχές κάτω στο υπόκοσμο. Αυτό το τελευταίο έργο που απαιτείται από το στόλο-footed Ερμή να είναι σε θέση να διασχίσει μεταξύ των κόσμων με ευκολία, το οποίο πιθανώς εξηγεί γιατί αυτός είναι επίσης ο θεός της διέλευσης των συνόρων. Ήταν επίσης η δουλειά του για να οδηγήσει τις ψυχές των νεκρών στην είσοδο του Άδη, όπου περίμεναν για Χάροντα για να πάρουν. Ο Ερμής ήταν ο μόνος Ολύμπιο θεό σε θέση να επισκεφθείτε τον Ουρανό , τη Γη, ΚΑΙ ο Άδης, γεγονός που απολάμβανε κομπορρημοσύνη για να τους άλλους θεούς .
4.⇒ ♦ Χάρων:
Χάρων ήταν ο βαρκάρης των νεκρών, ένα υπόκοσμο Daimon (πνεύμα) στην υπηρεσία του Άδη . Έλαβε τις σκιές των νεκρών από τον Ερμή, πουΑπό ΤΟΝ συγκεντρώθηκαν ανώτερο κόσμο ΚΑΙ οδήγησαν τους ΣΤΗΝ Ακτή ΤΟΥ ποταμού Αχέροντα .
Σε αντίθεση με πολλούς άλλους ψυχοπαμπός, ο Χάροντας δεν το κάνει αυτό για δωρεάν; ότι απαιτείται να δοθεί δωρεά για να δοθεί σ 'αυτόν.
Η αμοιβή για τις υπηρεσίες του ήταν μια ενιαία οβολο, μια κομήνα ένα ασήμι νόμισμα αξίζει ένα έκτο της δραχμής, το οποίο είχε τοποθετηθεί στο στόμα του ένα νεκροταφείο στο θάνατο (Ήταν γνωστό ως ομόλογο του Charon ).
Οι άνθρωποι που είναι σε θέση να καταβάλουν το τέλος ήταν καταδικασμένοι να περιπλανηθούν στα ακτή του ποταμού για εκατό χρόνια.
Δεδομένου ότι οι περισσότεροι Έλληνες, όπως είναι αυτονόητο, δεν επιθυμούν να περιπλανηθούν στα βάθη και τους βωμούς, έθαψαν τους νεκρούς τους με κομήματα για να πληρώσουν το βαρκάρη; Αυτή η παράδοση εξακολουθεί να διατηρείται σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.
5.⇒ ♦ Εκάτη:
Εκάτη ήταν η ελληνική θεα του Crossroads, Μαγεία, μαγεία, το βράδυ, φαντάσματα και Νεκρομαντείο.
Ήταν μερικές φορές απεικονίζεται ως φορώντας ένα λαμπερό κόμμωση των αστερών, ενώ σε άλλα θρύλους που περιγράφονται ως «Φωσφορίζοντας Angel» του Κάτω Κόσμου.
μαγεία Η κάτοικος ήταν αυτή του θανάτου και του υποκόσμου, αλλά και των χρησμών, των βοτάνων και των δηλητηρίων, προστασία και καθοδήγηση.
Δάδες της προσφέρουν το φως στο σκοτάδι, σαν το φεγγάρι και τα αστέρια κάνουν το νύχτα, παίρνοντας το άσυλο σε ένα ταξίδι μύησης, καθοδηγώντας τους ως ψυχολόγους, σαν να καθοδηγείται η Περσεφόνηστην ετήσια διαδρομή προς και από τον Άδη .
Η εικαστική ακολουθία περιελάμβανε τις ψυχές εκείνων που έχασαν την ζωή τους πριν από την ώρα τους, ιδιαίτερα τα παιδιά, ή οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους με βία.
Όπως ήταν η θεά των καθαρισμών και των διορθώσεων, που συνήθως συνοδεύεται από Stygian σκυλιά , από τις περιοχές του Άδη. Τα σκυλιάήταν στενά συνδεδεμένα με την Εκάτη του κλασικού κόσμου. Στην τέχνη και στην βιβλιογραφία Η εικασία συνεχώς παριστάνεται ως σκύλος-διαμορφωμένη ή συνοδεύεται από ένα σκύλο. Εκτός αυτού, η προσέγγιση της ανακοινώθηκε από το ουρλιαχτό ενός σκύλου.
6. ⇒ Θάνατος:
Η θανάτωση ήταν η αρχαία ελληνική προσωποποίηση του θανάτου. Ήταν ένα μικρό ποσό, συνήθως απεικονίζεται ως φτερότο της νεολαίας, που μεταφέρει ένα σπαθί. Άλλωστε, αυτός ήταν σχεδόν καθολικά εμφανίζεται με τον αδελφό, Hypnos , τον Θεό του ύπνου.
Ο Θάνατος θεωρείται ως ανύπαρκτος και αδιάκριτος, μισητός από - και μισητό προς - θνητούς όσο και τους θεούς.
Σύμφωνα με τον Σίγκμουντ Φρόιντ , οι άνθρωποι έχουν ένα ενστικτότο ζωής, το οποίο / Αγαπη ονόμασε « Έρωτα«-και μια μονάδα θανάτου, κάτι που συνήθως ονομάζεται« Θάνατος ». Αυτή η υπόθεση «Θάνατος ένστικτο» ή «Θάνατος δίσκου» αναγκάζει τους ανθρώπους να συμμετάσχουν σε επικίνδυνες και αυτοκαταστροφικές πράξεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην ίδια τους τη θανάτωση.
II.⇒ ♦ Ο Carl Jung's Έννοια της «ψυχοπομπός»:
Η τέλεια ολοκλήρωση μεταξύ του Anima (Eros) και του Animus (Logos):
Στην ψυχολογία του Γιούνγκ, ο ψυχοπαμπός είναι ένας διαμεσολαβητής μεταξύ των ασυνείδητων και των συνειδητών σφαίρων.
Ο Καρλ Γιουνγκ χρησιμοποίησε το λέξη για να αναφερθώ σε ένα ψυχικό παράγοντα που μεσολαβεί μεταξύ του συνειδητού και του ασυνείδητου. Αυτό μπορεί να προσωποποιηθεί στα όνειρα και τους μύθους ως Θεός / θεές, ή ακόμα και ως ένα ζώο. Το κοράκι, για παράδειγμα, παρατηρείται στη Σέλτικη λαογραφία είναι ένας ψυχοπαμπός, και είναι ένας ρόλος που εμφανίζεται στο ποίημα του Edgar Allan Poe «Το κοράκι» . Ένα συγκεκριμένο μυθολογικό χαρακτήρα είναι μοριακή , μια γυναικεία φιγούρα από την ιρλανδική μυθολογία. Ήταν σχετικό με την κυριαρχία, την προφητεία, τον πόλεμο και τη θανατο στο πεδίο της μάχης. Και, συχνά εμφανίζονται με τη μορφή της ένα κοράκι, που φέρουν πάνω τους τους πολεμιστές.
Επιστροφή στη λέξη «ψυχοπομπός», ο Jung δεν άλλαξε το νόημα του πρωτότυπου ελληνικού κειμένου.
Αλλά, αντί να προστεθούν οι έννοιες της Anima και του Animus , όπως οι τελικοί σύνδεσμοι μεταξύ της ατομικής ψυχής και του σκοπού.
Η Anima είναι μια νεκρή γυναικεία φύση που αντιπροσωπεύει τον Έρωτα και την Αγάπη. Ενώ το Animus είναι το αρσενικό είδωλο μιας γυναίκας, που αντιπροσωπεύει λογότυπο ή πνεύμα.
Ο Jung διευκρινίζει ότι χρησιμοποιεί Έρως και Λόγο απλώς ως εννοιολογικό βοήθημα για να περιγράψει το γεγονός ότι η συνείδηση της γυναίκας χαρακτηρίζεται περισσότερο από τη συνδετική ποιότητα του Έρωτα με τις διακρίσεις και τη γνωστική λειτουργία που σχετίζεται με τον Λόγο. Ενώ, στους άνδρες, ο Έρως είναι συνήθως λιγότερο ανεπτυγμένο από Λόγου.
Το συγκρότημα Anima-Animus μας θυμίζει το σύμβολο Γιν Γιανγκ , το οποίο ουσιαστικά περιγράφειΤΟΝ τρόπο ΜΕ ΤΟΝ οποίο ΟΙ φαινομενικά αντίθετες το η αντίθετες δυνάμεις μπορούν ΣΤΗΝ Πραγματικότητα ΝΑ ΕΙΝΑΙ συμπληρωματικές, αλληλένδετες και αλληλεξαρτώμενες .
Ο Jung λέει: «Όταν ο Γιανγκ είχε φτάσει τη μέγιστη δύναμη της, η σκοτεινή δύναμη των Γιν γεννιέται μέσα στο βάθος της, για το βράδυ ξεκινάει το μεσημέρι, όταν ο Γιάγκ σπάει και αρχίζει να αλλάζει σε Γιν». (Καρλ Γιουνγκ, CW 13. Αλχημική Σπουδών, Π 13)
Η ένωση του Anima και του Animus, για τον Jung, είναι ο Εαυτός; και, σε συμβολικό επίπεδο: η ψυχοπομπός ως διαμεσολαβητής μεταξύ του συνειδητού και του ασυνείδητου.
Η τέλεια ολοκλήρωση της Anima και του Animus, στο αναβαθμισμένο ρόλο των ψυχοπομπός, αποτελεί, κατά κάποιον τρόπο, ένα πύλη προς το ασυνείδητο, που θυμίζει σε κάποιο βαθμό την Πλάτωνη Τέλεια Ιδανική Αγάπη, σύμφωνα με τη συζήτηση του «Συμποσίου» .
Σύμφωνα με τον Jung, η Anima και η Animus είναι οι φύλακες του στατώματος, επειδή είναι η γέφυρα στο ασυνείδητο. Μέσα από την κατανόηση προβολής, τα αντίθετα στο συγκρότημα Anima / Animus μπορεί να είναι ενωμένα, τελικά, απελευθερώνοντας αυτές τις δυνάμεις να λειτουργούν ως μεσολαβητές μεταξύ των συνειδητών και των ασυνείδητων απόψεων.
Αυτή η ενσωμάτωση ή η ένωση των αντιθέτων συμβολίζεται από τον ψυχοπομπό, το βασικό αρχέτυπο του Εαυτού.
Η Αυτό ορίζεται από τον Jung ως εξής: «Το σύνολο της συνειδητής και ασυνείδητης Ψυχής». (Carl Jung, CW 12, Π 247). Ο Jung περιγράφει τον εαυτό του ως μια τέλεια περιφέρεια: «Ο Εαυτός δεν είναι μόνο το κέντρο, αλλά και ολόκληρη η περιφέρεια που περιλαμβάνει τόσο το συνειδητό και το ασυνείδητο; είναι το κέντρο αυτής της ολότητας, όπως και το εγώ είναι το κέντρο της Συνείδησης. (Carl Jung, «Αναμνήσεις, όνειρα και οι αντανακλάσεις», σελ. 398).
Όσον αφορά την ψυχοπομπό, ο Carl Jung λέει:
«Για το Animus (Λόγος), όταν στην πορεία του, στην προσπάθειά του, είναι πραγματικά ένας ψυχοπαμπός, οδηγεί την ψυχή με τα αστέρια από όπου και πήγε ... Στο δρόμο της επιστροφής από την ύπαρξη στο σάρκα, ο ψυχολόγος αναπτύσσει ένα τέτοιο κοσμική διάσταση, περιπλανιέται ανάμεσα στα συσσωματώματα, που οδηγεί την ψυχή πάνω από τον ουρανό της γέφυρας στα ουδέτερα πεδία των αστρών ». (Carl Jung, Οραματοί σεμιναρίων, σελίδα 1229).
________________________________________________________________________________
♦ Σύνδεσμοι Δημοσίευση:
https://goo.gl/JpQz5r
https://goo.gl/mj4JZP
http://go.shr.lc/2to2RWD
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychopomp
http://www.corupriesthood.com/the-morrigan/
https://arrowinflight.com/2013/08/11/psychopomp-and-circumstance/
http://humanityhealing.net/2011/05/multidimensional-healing-i-psychopomp/
https://carljungdepthpsychologysite.blog/2017/03/19/carl-jung-on-animus-anthology/
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Πρόκειται για ένα ειδικό τμήμα στο οποίο θα προβάλλω όλα τα βραβεία που έλαβα κατά τη διάρκεια του 2017. Για να απλοποιηθεί, θα ακολουθήσω τους ίδιους κανόνες για όλα τα βραβεία , διότι αλλιώς δεν θα το έκανα ... Σημασία: 1. Ευχαριστώ blogger που σας έχουν διορίσει. 2. Εμφανίστε το λογότυπο στο ιστολόγιό σας. 3. Ορίστε τουλάχιστον 7 bloggers για κάθε βραβείο και πείτε τους για το διορισμό . Όπως συχνά κάνω, θα διορίσω bloggers οι οποίοι με έχουν προηγουμένως υποδείξει άλλα βραβεία, αγαπημένους bloggers, νέους οπαδούς και bloggers που μου άρεσαν πρόσφατα οι θέσεις μου. Παρακαλώ, ξέρετε ότι αυτές οι επιλογές είναι αρκετά τυχαίες, λυπάμαι που δεν μπορούσα να συμπεριλάβω όλους! ... Όσον αφορά τους υποψηφίους μου, θα συνδεθώ πίσω σε μία από τις νεότερες θέσεις τους ως έναν ευκολότερο τρόπο για να τους ενημερώσω για την υποψηφιότητα . Αν έχετε οριστεί και θέλετε να ακολουθήσετε τη διαδικασία υποψηφιότητας , θα βρείτε το αντίστοιχο σας βραβείο στην παρακάτω συλλογή , καθώς το slideshare πηγαίνει, κάντε κλικ σε αυτό και αποθηκεύστε το (δείτε βραβείο, ανά αριθμό). Εάν είστε ένα δωρεάν βραβείο Blog, όλα είναι ωραία: απλά πάρτε αυτή την αναφορά ως φωνή-έξω.
1 Σας ευχαριστούμε ♦ Πολύ ΓΙΑ ΤΑ Baattyaboutbooks ΓΙΑ ΝΑ μου δώσετεΤο Βραβείο Αναγνώρισης ΤΟΥ Blogger.
Οι Υποψηφιότητές μου για αυτό το βραβείο είναι: 1. Τσάι με φύλλα 2. Σεντίνι του φαντασμού 3. Inese 4 . 3cstyle 5. Μαρία KethyProfumo 6. Aweni 7. Urbanbiharan .
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το βραβείο είναι οι εξής: 1. Leggypeggy 2. Le dessous des mots 3. Wordsmusicandstories 4. Michaelstephenwills 5. Radhikasreflection 6. Queenyasaaawrites 7. Umacearenseescreveu .
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το βραβείο είναι οι εξής: 1. Baattyaboutbooks 2. Lifeblog 3. Ijeoma 4. Shivangi Mishra 5. Ανώνυμος συγγραφέας 6. Annika Perry 7. Ladyfromhamburg .
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το βραβείο είναι οι εξής: 1. Shehanne Moore 2. Τρίτη με Laurie 3. Μια Ρωσική Affair 4. Το Σικάγο αρχεία 5. αγγλική γλώσσα σκέψεις 6. Ευρεία Blogs 7. Moody εδώ .
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το βραβείο είναι οι ακόλουθοι: 1. Jeri Walker2. Graffitiluxandmurals 3. Chasingart 4. Ξεχάσατε τα Meadows 5. μου χάσει το φακό μου Cap 6. TravelTalesofLife 7. Leonivo .
Οι υποψήφιοι για αυτό το βραβείο είναι: 1. Arohii 2. DGKaye 3. Ακούγοντας 4. Luciana Cavallaro 5. Μπρέντα Ντέιβις Harsham 6. Mabel Kwong 7. Gildaspoems .
Οι Υποψηφιότητές μου για αυτό το βραβείο είναι: 1. Colleen Chesebro 2. Kathleen Vail 3. Linnea Tanner 4. Sally G Cronin 5. Balroop Singh6. Jeanleesworld 7. Επιπτώσεις λέξεις .
8 ♦ Ευχαριστώ πολύ (και πάλι) τη Shehanne Moore για να μου παραχωρήσει το βραβείο Miranda Τραγουδά.
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το βραβείο είναι: 1. Βρέθηκε στη Γαλλία 2.Luce 3. Απίστευτο Ποίηση 4. Jazzizzin 5. Απεικόνιση καλλιτεχνών 6.κουτσά-στραβά μέσα από τη μέση ηλικία μου 7. Maryjdresselbooks .
9 ♦ Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό: Ευχαριστώ πολύ τη Shehanne Moore για να με σκέφτεται για τη "Μουσική που σημαίνει κάτι Challenge". Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να επιλέξετε πέντε (5) ειδικά τραγούδια και να προσθέσετε τα αντίστοιχα βίντεο, εάν το επιθυμείτε.
Οι υποψήφιοι μου για αυτό το μουσικό πρόκληση είναι: 1. Charlotte Hoather 2. Sylvester L. Άντερσον 3. Ξεκινώντας με ένα καφέ 4. Χάκου Wanderer 5 Lifesfinewhine 6. Yadadarcyyada 7. Nishthaexploringlife .
Επιλογές μου για το «Η μουσική που σημαίνει κάτι, Challenge» της Shehanne (9 ♦ ) θα είναι αποκλειστικά τα Lana del Rey's τραγούδια. Η Λάνα είναι μεγάλη. Συχνά μας λέει μια ιστορία, και σε κάποιο βαθμό μπορούμε όλοι να αφορούν «χαρακτήρες» της. Οι τραγούδι της συχνά αναφέρονται σε καλοκαιρινές αναμνήσεις, τέχνη, αποκόλληση, μοναχιά, τυχαίες ερωτευμένες, αγάπη ως ιδανική; αυτογνωσίας και της ελευθερίας ...
~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ ~ ~~~
►Συμμετοί Τραγουδιστές από την Lana Del Rey:
►Φίλες αγγελίες από την Lana Del Rey:
___________________________________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου