Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΧΑΠΙ


"Αγαπημένα παιδιά της Γάζας. Εσύ που με ενοχλούσε συνεχώς με τις κραυγές σου κάτω από το παράθυρό μου. Εσείς που γεμίζετε κάθε πρωί με βιασύνη και χάος. Εσείς που έσπασε το βάζο μου και έκλεψε το μοναχικό λουλούδι στο μπαλκόνι μου. Ελάτε πίσω, κραυγή όπως θέλετε και σπάστε όλα τα αγγεία. Κλέψτε όλα τα λουλούδια. Ελάτε πίσω ... Απλώς επιστρέψτε .. "
Ο Χάλεν Τζούμα
Αυτό το οδυνηρό ποίημα με είχε στοιχειώσει για πολύ. Είμαι άδειος Nester, αλλά είχα την καλή τύχη στη μητέρα ένα μικρό αδερφό. Αυτά τα μικρά δάκτυλα και τα ευχάριστα οικεία χαμόγελα στο σπίτι είναι περιουσιακά στοιχεία για αυτή τη ζωή. Πώς θα μπορούσα ποτέ να αγνοήσω την υπερβολική σύνδεση κατά τη διάρκεια του πρώτου ατομικού μου ταξιδιού στο Hampi, ένα μέρος που στεγάζει ερείπια μιας παλιάς πόλης;
Ο Χάπι είχε φτάσει στο ζενίθ της ανδρείας κατά τον 14ο αιώνα. Πολύ πίσω, ναι. Αλλά το ένδοξο παρελθόν ήταν σύντομο, με πολλαπλές επιθέσεις από τον αυτοκράτορα Moghul από τη Βόρεια Ινδία, μειώνοντας τους θαυμάσιους ναούς στη σκόνη και την αστραφτερή αστικό τοπίο μέχρι τα συντρίμμια. Ωστόσο, το πνεύμα του Hampi ζει στις όχθες του ποταμού Tungabhadra μαζικά.
Αυτό είναι το μικρό μου αφιέρωμα στους καταπληκτικούς ανθρώπους που γνώρισα εκεί. Πριν μπορέσω να γράψω τίποτα σχετικά με την πόλη και το ταξίδι και το φαγητό που έφαγα, νομίζω ότι μια ωδή στο Homo sapiens sapiens είναι μόνο σωστή. Είναι αλήθεια ότι οι αυτοκράτορες μου είχαν ψέματα αριστερά και δεξιά, και οι σφυρίχτρες λύκων έσκαυσαν όταν περπατούσα μόνος μου στη δίνη της εθνικής οδού. Αλλά επαναφέρω και αυτά τα χαμόγελα.

DSC_0264
Mansa στα αριστερά, Asheema στα δεξιά. Κοιτάξτε το λουλούδι στο κεφάλι της Mansa🙂

Ήθελα να επισκεφθώ τον ποταμό Tungavadra πριν βγείτε στα ερείπια. Ο όμορφος σερπεντινός ποταμός, του οποίου το όνομα Ραμαγιάνα ήταν η Πάμπα, γνωρίζει όλη την ιστορία. Είναι διακεκομμένη με τα υπολείμματα των εμπειρικών πυλώνων αραιά ψηλά ψηλά. Συνάντησα αυτές τις νέες κυρίες σε ένα τέτοιο σημείο.
Η μητέρα της Μάνσα ήθελε να έρθω μαζί τους στην άλλη πλευρά του ποταμού, να φάω μαζί τους. "Chapati;" Με ρωτάει, γιατί δεν ξέρει πια τη γλώσσα μου, ούτε εγώ.
DSC_0270
Ένα πορθμείο που μεταφέρει τους ντόπιους από τη μία πλευρά του Tungavadra στην Anegundi
DSC_0332
Γνωρίστε Meera, "φυσικά" είναι ένα αμερικανικό γεννημένο ινδικό παιδί. Μην χάσετε την λάμψη στα μάτια της.
Για μεσημεριανό γεύμα, ο οδηγός μου, ο Mutthuswami με πήρε σε μια καφετέρια φύσης. Υπάρχουν κουνέλια και παγώνια, προσπάθησε να με γοητεύσει. Τώρα που τρώω τα πάντα, ήμουν φυσικά ενθουσιασμένος για τη δυνατότητα γεύσης κουνελιού για πρώτη φορά. Τα παγώνια είναι η Ινδία είναι πασίγνωστο για δάκρυα. Καλύτερα να κρατάτε ασφαλή απόσταση από αυτά. "Akeli ladki, khuli tijori"!
Αποδεικνύεται ότι το εστιατόριο είναι χορτοφάγος, ή θα πρέπει να αναφέρω φιλικό για το αυγό-etarian. Τα παγώνια και τα κουνέλια φυλάσσονται ως κατοικίδια ζώα. Εκεί συναντήθηκα με τον Meera. Τροφοδοτούσαμε τα κουνέλια με γρασίδι και κουβεντιάζαμε. Ο Meera είπε: "Ήμουν στις ΗΠΑ μέχρι τον περασμένο μήνα, τότε ήρθα στη Μπανγκαλόρ. Φυσικά μου αρέσει περισσότερο εδώ. "Αναστενάζω! Τα παιδιά δεν γνωρίζουν τίποτα για τις δοκιμασίες της διαδικασίας της Visa.
DSC_0370
Τα παιδιά του φίλου μου, Kiran στην αριστερή γωνία
Έκανα φίλο ενώ επισκέφθηκα το συγκρότημα Vittalaswami. Οι ογκόλιθοι και μια στρατηγικά τοποθετημένη φωτογραφία δεν φαίνεται να είναι εύκολο να επιτευχθούν στο Hampi. Τραυστήθηκα το γόνατό μου και ο σάλουαρ ήταν σκισμένος. Με τη μη ευχαρίστηση, έκανα περιαγωγή γύρω από αυτό, γιατί ήξερα ότι μια ολόκληρη μέρα περιμένει και είναι για καλό δεν πρέπει να πανικοβάλλω.
Μια γυναίκα στο saree με πλησίασε με μια καρφίτσα ασφαλείας. Μου έδωσε επίσης τη διεύθυνση ενός καταστήματος στην αγορά όπου θα μπορούσα να βρω αντικατάσταση. "Και οι δύο είμαστε οι ίδιοι, έτσι είναι η Izzat μας " Μου είπε. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά.
Την συναντά ξανά στο λουτρό της βασίλισσας. Η βασίλισσα πέθανε και το λουτρό στέγνωσε. Η γυναίκα με την οικογένειά της κάθεται κάτω από ένα δέντρο. Χαμογελάει από απόσταση. Αυτά τα χαμόγελα είναι μολυσματικά και σύντομα θα βρεθώ δίπλα της. Το Γκανγκαμπάτι είναι το χωριό από το οποίο προέρχονται. Επισκέπτεται το Hampi με τη μητέρα του, την αδελφή του και πολλά παιδιά. Ο Kiran είναι ο γιος του. Θέλει να κάνω κλικ στην Kiran μια ωραία φωτογραφία. Kiran, είναι σαφώς ανιδιοτελής σε σόλο πορτρέτο και καλεί για την ομάδα ξαδέρφια του. Φυσικά έλαβα μαζί τους με το πολυτελές Sambar και το ρύζι λεμονιού. Το άρωμα ασβέστη αισθάνθηκε πιο αναζωογονητικό με τους ευγενείς σύντροφοι.
DSC_0371
Και οι φίλοι των παιδιών του φίλου μου
DSC_0609
Ναι, ο Αύγουστος είναι ο μήνας και όλοι είμαστε πατριωτικοί!
Στην πραγματικότητα ήμουν εκεί για να περιηγηθείτε στο google map για να βρείτε μια διαδρομή προς το απομονωμένο υδατικό σώμα. Ήξερα ότι υπήρχε μια παρτίδα παιδιών σε απόσταση, παίζοντας γύρω από ένα δέντρο και μια τεράστια κούνια. Ο άνδρας με το λευκό πουκάμισο ήθελε να κάνω κλικ σε μια φωτογραφία με το πιστό ποδήλατο Boxer. Ποδήλατα Boxer με παρατεταμένη απόσταση σε μίλια είναι μια αγαπημένη επιλογή των χωριανών εδώ. Μέχρι τη στιγμή που θα μπορούσα να φτιάξω την κάμερα, βρήκα τον εαυτό μου μέσα σε αυτά τα παιχνιδιάρικα πρόσωπα. "Ποια χώρα" το αγόρι σε μπλε πουκάμισο ζητά! Λέω, "Καλκούτα". Ρωτάνε για στυλό, λέει ότι σας ευχαριστούμε πολλές φορές και απλά θέλει να δει μια φωτογραφία μιά φορά, όχι να το κατέχει. Αναρωτιέμαι τι θα συμβεί όταν θα έχουν τα απαραίτητα μέσα για τη μεταφορά φωτογραφιών.
Μου άρεσε η νεαρότερη κυρία της παρτίδας. Τα μαλλιά της, το χαμόγελο και το σκουλαρίκι της. Ομορφιά προσωποποιημένη!
DSC_0613
Ντους με ηλιοφάνεια
DSC_0543
Πρωινά τελετουργικά
Δεν μπορούσα να εισέλθω στο ναό του Virupakhsha. Χρειαζόμουν να βγάλω τα παπούτσια μου και να περπατήσω πάνω στη καμένη πέτρα. Αυτός ο ναός είναι ο μόνος εναπομείνας πολλών ινστιτούτων από το Vijayanagara με τακτική λατρεία.
Δεν είμαι πιστός. Εντούτοις, με ενθουσιάζει για να μαρτυρήσω τους πιστούς να προσκυνήσουν σε μια πίστη που αντιλαμβάνονται στο μυαλό τους ή αισθάνονται μέσα από ένα πέτρινο γλυπτό. Βρήκα αυτόν τον άνθρωπο να λατρεύει τον ταύρο του Σίβα για πέντε λεπτά. Αναρωτιέμαι τι πρέπει να έχει κάνει μέσα στο ναό!
DSC_0629
'রাখাল ছেলে! রাখাল ছেলে! বারেক ফিরে চাও, বাঁকা গাঁয়ের পথটি বেয়ে কোথায় চলে যাও? ' Ένα ποίημα του Jaseemuddin που ζητάει από τον ποιμένα πού πηγαίνει!
Ήρθε σε μένα όταν περπατούσα από έναν κενό δρόμο και πολλοί ποδηλάτες πετάχτηκαν. Με ρώτησε "πού να;" Υπογράμμισα το νερό-σώμα. Τώρα αυτό το αγόρι πρέπει να ήταν δέκα χρόνια νεώτερος από μένα και δεν μιλάμε μάλιστα στην ίδια γλώσσα. Αλλά ήρθε, ενδιαφερόμενος και εξυπηρετικός. Έχω ερωτευτεί ξανά τον Χάπι!

"Σας θυμάμαι με τη σφραγίδα της ψυχής μου,
Σε αυτή τη θλίψη του μυαλού που γνωρίζεις. "
DSC_0249
ειλικρινά δικός σου 🙂

[Έτσι, πρόσφατα ταξίδευα πολύ! Hampi, Goa, και προετοιμάζοντας τώρα για την Καλκούτα Durgapuja και επίσης ζυγίζοντας την ισορροπία του χρόνου με το γραφείο και το νέο project You You. Αποτέλεσμα? Έντονη απουσία από το ιστολόγιό μου. Είμαι ακόμα για να τελειώσω σχετικά με τα τρόφιμα της Ταϊλάνδης, της Πατάγια και της Ταϊλάνδης. Το ταξίδι Hampi πρέπει να γραφτεί λεπτομερώς για τη συναρπαστική ιστορία της γης εντολές. Και φυσικά, ο μουσώνας στη Γκόα! Αυτός είναι και ο γιος του καλύτερου φίλου μου και φυσικά και ο καλύτερος φίλος! Είναι κάτι σαν να γράφετε το να κάνετε το lst. Τα τείχη μου, το γραφείο μου, το δοχείο σημειώνει, το google docs και τώρα έχουν σέρνεται και στη σελίδα του blog. Τόσα πολλά να κάνεις, τόσο λίγο χρόνο!
Εν πάση περιπτώσει, πού ήμουν; Το κανάλι του YouTube! Ναί. Το vlog έρχεται! Τελειώνοντας τη μουσική υπόκρουση και τη φωνή. Είναι ένα αγαπημένο μου για μένα, γιατί είναι το πρώτο μου. Ελπίζω να λάβω περισσότερα σχόλια από όλους σας. Μέχρι τότε, αντίο! Και και και, παρακαλώ τροφοδοτήστε μου πίσω στη θέση παραπάνω. Μοιραστείτε οποιαδήποτε στοιχεία και οποιαδήποτε θέση που σχετίζεται με το Hampi αν έχετε. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω περισσότερα.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...