Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΟΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΙΣΤΗΣΗΣ ( ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ) ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ...

Αποτέλεσμα εικόνας για κωλοτουμπα

Οι εξισώσεις της Κυβίστησης


και πως αντιστρέφονται οι Αξίες...

“ΗΚυβίστηση - κοινώς αποκαλούμενη και Κωλοτούμπα - είναι άσκηση γυμναστικής αλλά και είδος ακροβατικού…
…Κατά την κωλοτούμπα ο δρων στηρίζεται αρχικά με το κεφάλι ... στη συνέχεια δίνει ώθηση ώστε το κάτω μέρος του σώματος να περάσει πάνω από το κεφάλι ... και να καταλήξει στο έδαφος σε ύπτια θέση.” (Πηγή: Wikipedia.org)
Θυμάμαι ... μικρή όταν ήμουν ... πόσο μου άρεσε να ζω επικινδύνως εν μέσω χαρωπών στροβιλισμών προς πάσα κατεύθυνση. Με παντελή έλλειψη ντροπής και χωρίς τις απαραίτητες προειδοποιήσεις σε διπλανά γυναικόπαιδα επιδιδόμουν σ’ ένα “άθλημα” αμφιβόλου χρησιμότητας.
Θυμάμαι ... να με κοιτούν περίεργα μιας και ΑΥΤΟ που έκανα, την ΩΡΑ που το έκανα και στον ΧΩΡΟ που το έκανα όχι μόνο δεν είχε καμία λογική, αλλά δημιουργούσε επιπροσθέτως την αίσθηση του ΧΑΟΥΣ με γερές δόσεις ΑΣΕΒΕΙΑΣ προς τους παρευρισκόμενους.
Τί να κάνεις όμως; Με ανέχτηκαν ΓΙΑ ΛΙΓΟ καθότι μικρή, άπειρη και ανεκπαίδευτη. Η ίδια η οικογένεια εν τέλει με μύησε στην ‘κανονικότητα’ για να δοθεί ένα τέλος στις προκλητικές δημόσιες προβοκάτσιες μου.
Μεγαλώνοντας ... κάπου εκεί στην εφηβεία ... ο παραλογισμός της κατά κυριολεξία κωλοτούμπας μετουσιώθηκε σ’ έναν άλλον παραλογισμό, αυτόν της συμπεριφορικής κυβίστησης. Έλεγα Α και εννοούσα Β, άλλα υποσχόμουν και άλλα έπραττα και γενικώς Εγώ και η Ακεραιότητα ΔΕ συγκλίναμε.
Με τα πολλά και με τα λίγα, το περιβάλλον μου με απομόνωσε διότι προκαλούσα διατάραξη της εύρυθμης λειτουργίας του. Η συμπεριφορά μου επηρέαζε τις ζωές των γύρω μου, με αποτέλεσμα να έρθω αντιμέτωπη με το δίλημμα: Ή συνεχίζω και ξεβράζομαι από τον οργανωμένο κοινωνικό ιστό ή διακόπτω και εντάσσομαι στην ομαλή του πορεία.
Ο ίδιος ο περίγυρός μου, λοιπόν, μου έμαθε να ζω με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ τηρώντας τη Νούμερο 1 Αρχή της – αυτήν του ΛΟΓΟΥ. Η «Τήρηση του Λόγου», μ’ άλλα λόγια, σε οργανωμένα σύνολα δεν είναι επιλογή αλλά κανόνας απαράβατος.
“Δυστυχώς μερικές φορές δεν έχουμε τη δύναμη και την εξουσία να τηρούμε τις υποσχέσεις μας, ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΜΕ.” (Μπουάστ Π., λεξικογράφος)
Ο ίδιος ο περίγυρός μου, επίσης, μου έμαθε ότι αν για οποιοδήποτε λόγο ... άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε ... δεν μπορώ να τηρήσω τον Λόγο μου, οφείλω να ζητήσω ΣΥΓΓΝΩΜΗ, να ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΩ επαρκώς την αλλαγή ρότας και να ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ τα πάντα όλα σε νέες βάσεις - ζητώντας ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ.
Τα χρόνια πέρασαν ... παραμεγάλωσα ... και ό,τι μάθαινα επί δεκαετίες καλούμαι τα τελευταία χρόνια, έτσι απλά κι ωραία, να τα ξεχάσω και να τα πιάσω αλλιώς. Πώς αλλιώς;
Απ’ την ανάποδη!
Το να αλλάζω γνώμη εν μια νυκτί, το να λέω και να ξελέω και άλλα παρόμοια βρίσκονται σε μια γκρίζα ζώνη με τάσεις καθιέρωσης ως απολύτως φυσιολογικά. Τα αρνητικά γίνονται θετικά, τα μαύρα άσπρα, ο παραλογισμός έλλογη πράξη.
...μια σύγχυση εννοιών, μια απαξίωση ιδανικών, ένας οχαδερφισμός γύρω από τη σπουδαιότητα της Τιμής. Όλα διαβρώνονται και καταρρίπτονται με μια φυσικότητα άνευ προηγουμένου.
...μια αντιστροφή της ‘φυσιολογικότητας’ στο όνομα κάθε φορά του επερχόμενου Χάους, σύμφωνα με τα λεγόμενα των διαχειριστών της εναλλασσόμενης πολιτικής μας εκπροσώπησης.
Δεν αντιλέγω! Ποιός, άλλωστε, επιθυμεί το Χάος και την άτακτη αναμπουμπούλα; Ποιός επιθυμεί μια πτώση στο κενό και ένα πανδαιμόνιο που θυμίζει τρελοκομείο; Κανείς...!
Δεν μπορώ, όμως, να φανταστώ καί Κανέναν που να μην επιθυμεί να ακούσει μια βροντερή ΣΥΓΓΝΩΜΗ, μια ικανοποιητικήΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ αυτής της μεταστροφής και μια άκρως επιβαλλόμενη ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ των πάντων σε νέες βάσεις -ζητώντας ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ από τους άμεσα ενδιαφερόμενους.
Αυτό το πολυπαιγμένο σενάριο κατά το οποίο το Χάος προ των πυλών εξαναγκάζει σε διαγραφή όσων εξαγγέλθηκαν και συνέχιση της ροής του έργου απ’ εκεί που το άφησαν οι προηγούμενοι ΔΕΝ αποτελεί δικαιολογία.
Ή μήπως τελικά αποτελεί μια αποδεκτή δικαιολογία και εγώ πολύ απλά έμεινα πίσω από την εποχή μου; Μήπως ένα ταχύρυθμο σεμινάριο σε εξισώσεις τύπου...
Κωλοτούμπα = Ευελιξία
Άγομαι + Φέρομαι = Ευφυΐα
Προ Κάλπης Εξαγγελίες  Μετά Κάλπης Δηλώσεις
Εντιμότητα x Αξιοπιστία = Εκλογική Πανωλεθρία
Ευθιξία  Ευσυνειδησία Success Story
κλπ. κλπ...
...είναι αυτό που θα κάνει πιο ήσυχη και ευχάριστη την ένταξή μου στη Νέα αυτήν Εποχή;
Μήπως;;;

http://www.macroskopio.gr/el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το γλυκό που πρόσφεραν στους αθλητές των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, το φτιάχνουν ακόμα και σήμερα

  Το γλυκό που πρόσφεραν στους αθλητές των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, το φτιάχνουν ακόμα και σήμερα Τσιζκέικ, το δημοφιλές γλυκό που θεωρείτ...