Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016


Για περισσότερα από 120 χρόνια, η Αφροδίτη πίνακα του Codex-ένα αρχαίο Μάγια βιβλίο της Δρέσδης που περιέχει αστρονομικών δεδομένων υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για τους μελετητές σε όλο τον κόσμο. Η ακρίβεια των παρατηρήσεών του, ιδιαίτερα ο υπολογισμός της ένα είδος «δίσεκτο έτος» στο ημερολόγιο των Μάγιας, κρίθηκε ένα εντυπωσιακό περιέργεια χρησιμοποιούνται κυρίως για την αστρολογία.
Αλλά UC Santa Barbara του Gerardo Aldana, καθηγητής ανθρωπολογίας και σπουδών Chicana και τσικάνες, πιστεύει ότι η Αφροδίτη πίνακας έχει παρεξηγηθεί και πολύ υποτιμημένη.
Σε ένα νέο άρθρο περιοδικού, Aldana κάνει την υπόθεση ότι η Αφροδίτη πίνακας αντιπροσωπεύει μια αξιοσημείωτη καινοτομία στα μαθηματικά και την αστρονομία, και ευδιάκριτα Μάγια επίτευγμα. "Γι 'αυτό είμαι αυτό καλώντας« ανακάλυψη ανακάλυψη, »εξήγησε,« γιατί δεν είναι μόνο η ανακάλυψή τους, είναι όλα τα παρωπίδες που έχουμε, ότι έχουμε κατασκευαστεί και τεθεί σε εφαρμογή που μας εμποδίζουν να δούμε ότι αυτό ήταν τη δική τους πραγματική επιστημονική ανακάλυψη που έγινε από Μάγια ανθρώπους σε ένα Μάγια πόλη. "

multitasking επιστήμη

χαρτί Aldana του, "Ανακαλύπτοντας Ανακάλυψης: Chich'en Itza, η Δρέσδη Codex Αφροδίτη πίνακα και 10ο αιώνα Μάγια Αστρονομική Καινοτομίας», στην Εφημερίδα της Αστρονομίας στον Πολιτισμό, συνδυάζει τη μελέτη των Μάγιας ιερογλυφικά (επιγραφική), την αρχαιολογία και την αστρονομία για να παρουσιάσει μια νέα ερμηνεία της Αφροδίτης πίνακα, η οποία παρακολουθεί τις παρατηρήσιμες φάσεις του δεύτερου πλανήτη από τον ΉλιοΧρησιμοποιώντας αυτή τη διεπιστημονική προσέγγιση, όπως είπε, μια νέα ανάγνωση του πίνακα δείχνει ότι η μαθηματική διόρθωση του "ημερολογίου Αφροδίτης» τους -a εξελιγμένα καινοτομία ήταν πιθανότατα αναπτύχθηκε στην πόλη της Chich'en Itza κατά τη διάρκεια του Terminal Classic περιόδου (AD 800- 1000). Τι περισσότερο, οι υπολογισμοί μπορεί να γίνει υπό την αιγίδα του K'ak «U Pakal K'awiil, μία από τις πιο εξέχουσες ιστορικές προσωπικότητες της πόλης.
"Αυτό είναι το μέρος που θεωρώ ότι είναι πιο ικανοποιητική, ότι όταν έχουμε εδώ, είμαστε κοιτάζοντας το έργο ενός ατόμου Μάγια, και θα μπορούσαμε να τον ή την κλήση ένας επιστήμονας, αστρονόμος," δήλωσε ο Aldana. "Αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος είναι μάρτυρες γεγονότων σε αυτό το σημείο της πόλης κατά τη διάρκεια αυτής της πολύ συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δημιούργησε, μέσα από τη δική τους δημιουργικότητα, αυτή η μαθηματική καινοτομία."

Η Αφροδίτη Πίνακας

Οι μελετητές έχουν από καιρό γνωστό ότι η Πρόλογος στην Αφροδίτη πίνακα, Σελίδα 24 της Δρέσδης Κώδικα, που περιέχονται τι Aldana ονομάζεται «μαθηματική λεπτότητα» σε ιερογλυφική ​​κείμενο. Μπορούν ακόμη και ήξερε τι ήταν για: να χρησιμεύσει ως μια διόρθωση για τις παράτυπες κύκλο της Αφροδίτης, η οποία είναι 583,92 ημέρες. "Έτσι, αυτό σημαίνει ότι εάν κάνετε τίποτα σε ένα ημερολόγιο που βασίζεται σε ημέρες ως βασική μονάδα, υπάρχει πρόκειται να είναι ένα λάθος που περιέρχεται," Aldana εξήγησε. Είναι η ίδια αρχή που χρησιμοποιείται για δίσεκτα έτη στο Γρηγοριανό ημερολόγιο. Οι μελετητές καταλάβει τα μαθηματικά για άλμα της Αφροδίτης πίνακα του στη δεκαετία του 1930, Aldana είπε, «αλλά το ερώτημα είναι, τι σημαίνει αυτό; Μήπως το ανακαλύψετε τον τρόπο πίσω στο 1ο αιώνα π.Χ.;Μήπως το ανακαλύψετε στο 16ο; Πότε θα το ανακαλύψουν και τι σημαίνει για αυτούς; Και αυτό είναι όπου έχω έρθει σε. "
Ξετυλίγοντας το μυστήριο απαίτησε Aldana χρησιμοποιούν ένα μοναδικό σύνολο των δεξιοτήτων. Η πρώτη εμπλέκονται επιγραφική, και αυτό οδήγησε σε μια σημαντική εξέλιξη: Σε μελετώντας προσεκτικά τα ιερογλυφικά του τραπεζιού, ήρθε να συνειδητοποιήσουμε ότι ένα βασικό ρήμα, k'al, είχε μια διαφορετική έννοια από ό, τι παραδοσιακά ερμηνεύεται. Που χρησιμοποιούνται σε όλο το πίνακα, k'al σημαίνει "να επισυνάψουν» και, στην ανάγνωση Aldana, είχε μια ιστορική και κοσμολογική σκοπό.

Επανεξέταση υποθέσεων

Αυτό ανακάλυψη τον οδήγησε να αμφισβητήσει τις υποθέσεις του τι είναι η Μάγια γραφέας που έχει συντάξει το κείμενο είχε κάνει στον πίνακα. Οι αρχαιολόγοι και άλλοι μελετητές θα μπορούσε να δει τις παρατηρήσεις της Αφροδίτης ήταν ακριβή, αλλά επέμεινε ότι βασίστηκε στην αριθμολογία. "Αυτοί [η Μάγια] ήξερε ότι ήταν λάθος, αλλά η αριθμολογία ήταν πιο σημαντικό. Και αυτό είναι ό, τι έχουν οι μελετητές έχουν πει για τα τελευταία 70 χρόνια », δήλωσε ο Aldana.

Ο Πρόλογος της Αφροδίτης πίνακα της Δρέσδης Codex, πρώτο τμήμα στα αριστερά, και οι τρεις πρώτες σελίδες του πίνακα. Credit: Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια - Σάντα Μπάρμπαρα
"Έτσι, αυτό που λέω είναι, ας βήμα πίσω και να κάνει μια διαφορετική υπόθεση», συνέχισε. "Ας υποθέσουμε ότι είχαν ιστορικά αρχεία και κρατούσαν ιστορικά αρχεία των αστρονομικά γεγονότα και είχαν τα διαβούλευση στο μέλλον, ακριβώς ό, τι έκαναν οι Έλληνες και οι Αιγύπτιοι και όλοι οι άλλοι. Αυτό είναι ό, τι έκαναν. Συνέχισαν αυτά για μεγάλο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια βρήκαν μοτίβα μέσα σε αυτές. Η ιστορία της Δυτικής αστρονομία βασίζεται εξ ολοκλήρου σε αυτή την υπόθεση. "
Να δοκιμάσει νέα παραδοχή του, Aldana στράφηκε σε μια άλλη Μάγια αρχαιολογικό χώρο, Κοπάν στην Ονδούρα. Ο πρώην πόλη-κράτος έχει το δικό του ρεκόρ της Αφροδίτης, η οποία συνδυάζεται ως ένα ιστορικό ρεκόρ των παρατηρήσεων στο Dresden Codex. "Τώρα είμαστε ακριβώς λέει, ας ρίξουμε αυτά τα ιστορικά αρχεία και όχι αριθμολογία», είπε. "Και όταν το κάνεις αυτό, όταν το βλέπετε ως ιστορικό ρεκόρ, αλλάζει την ερμηνεία."

Κάνοντας τα κομμάτια μαζί

Το τελευταίο κομμάτι του παζλ ήταν αυτό Aldana, των οποίων πτυχίο ήταν στη μηχανολογία, αποκαλεί «η μηχανή», ή πώς τα κομμάτια ταιριάζουν μεταξύ τους. Οι μελετητές γνωρίζουν οι Μάγια είχαν ακριβείς παρατηρήσεις της Αφροδίτης, και Aldana θα μπορούσε να δει ότι ήταν ιστορική, όχι αριθμολογική. Το ερώτημα ήταν, γιατί; Μια υπόδειξη θέσει πάνω από 500 χρόνια στο μέλλον: Νικόλαος Κοπέρνικος.
Το μεγάλο Πολωνό αστρονόμο σκόνταψε στο ηλιοκεντρικό σύμπαν, ενώ προσπαθώ να καταλάβω τις προβλέψεις για το μέλλον της ημερομηνίας του Πάσχα, ένα δύσκολο κατόρθωμα που απαιτεί καλή μαθηματικά μοντέλα. Αυτό είναι ό, τι είδε Aldana στην Αφροδίτη πίνακα."Χρησιμοποιούν Venus όχι μόνο να χαράξει αυστηρά, όταν επρόκειτο να εμφανιστεί, αλλά ήταν το χρησιμοποιεί για το τελετουργικό τους κύκλους τους", εξήγησε. "Είχαν τελετουργικό δραστηριότητες, όταν ολόκληρη η πόλη θα έρθουν μαζί και θα κάνουμε ορισμένα γεγονότα που βασίζονται στην παρατήρηση της Αφροδίτης. Και αυτό πρέπει να έχει ένα βαθμό ακρίβειας, αλλά δεν πρέπει να έχουν συντριπτική ακρίβεια. Όταν αλλάξει αυτό την προοπτική του, «Τι βάζοντας αυτούς τους κύκλους μαζί για;» αυτή είναι η τρίτη συνιστώσα. "
Κάνοντας αυτά τα κομμάτια μαζί, Aldana βρέθηκε υπήρξε μια μοναδική χρονική περίοδος κατά τη διάρκεια της κατοχής της Chichen'Itza όταν ένας αρχαίος αστρονόμος στο ναό που χρησιμοποιήθηκε για να παρατηρήσουν την Αφροδίτη θα έχουν δει τις προόδους του πλανήτη και ανακάλυψε ότι ήταν ένας βιώσιμος τρόπος για να διορθώσει το ημερολόγιο και να ορίσετε τελετουργικό εκδηλώσεις τους.
"Εάν λένε ότι είναι απλά αριθμολογία ότι η ημερομηνία αυτή αντιστοιχεί σε? δεν είναι βασισμένο σε κάτι που μπορείτε να δείτε. Και αν πείτε, "Είμαστε ακριβώς πρόκειται να τους [οι διορθώσεις γραπτών] χειραγωγήσουν μέχρι να μας δώσουν την πιο ακριβή τροχιά,« δεν είστε περιορίζοντας όλο αυτό το πράγμα σε κάθε ιστορική στιγμή », είπε. "Εάν, από την άλλη πλευρά, λέτε," Αυτό βασίζεται σε ένα ιστορικό ρεκόρ, «που πρόκειται να καρφώσετε κάτω από το εύρος των δυνατοτήτων. Και αν σας πω ότι ήταν ότι διόρθωση για ένα ορισμένο είδος του σκοπού, τότε ξαφνικά έχετε ένα πολύ μικρό παράθυρο, όταν θα μπορούσε να συμβεί αυτή η ανακάλυψη. "

Ένα Μάγια επίτευγμα

Με νέα ερμηνεία του έργου, Aldana είπε ότι βάζει την Αφροδίτη Πίνακας σε πολιτιστικό πλαίσιο.Ήταν ένα επίτευγμα των Μάγια επιστήμης, και όχι μια αριθμολογική παραξενιά. Εμείς ποτέ δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς ποιος έκανε την ανακάλυψη αυτή, σημείωσε, αλλά αναδιατύπωση ως ένα ιστορικό έργο της επιστήμης επιστρέφει στους Μάγια.
"Δεν έχω ένα όνομα για το συγκεκριμένο άτομο, αλλά έχω ένα όνομα για το πρόσωπο που είναι ίσως ένα από τα στοιχεία αρχή κατά τη στιγμή", δήλωσε ο Aldana. «Είναι το είδος των πραγμάτων που ξέρετε ποιος είναι ο Πάπας ήταν, αλλά δεν ξέρετε το όνομα του Κοπέρνικου.Ξέρετε ο Πάπας ήταν να τον δώσει αυτό το φορτίο, αλλά το άτομο που το έκανε; Δεν του ή το όνομά της γνωρίζει. "
Πηγή: Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια - Σάντα Μπάρμπαρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...