Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Πλανήτης Γη και Ζωή: καλύτερο ντοκιμαντέρ της φύσης ποτέ

maxresdefault
Όπως έχω πει, αυτός είναι ο στόχος μου για να εντοπίσει και να επανεξετάσει όλα τα πετράδια να βρω σε όλη την έρευνά μου. Αυτοί οι δύο τύποι, Πλανήτης Γη  (2006) καιΖωή  (2009) δεν χρειάζονται εισαγωγή και στην απίθανη περίπτωση που δεν έχετε δει ήδη τους, να σταματήσουν αυτό που κάνετε και να αρχίσετε να παρακολουθείτε! Είναι η καλύτερη, πιο θρυλικού, πολλές φορές απονεμηθεί τηλεόραση μίνι σειρά από το BBC, περίπου 10 επεισόδια μιας ώρας η κάθε μία. Αφήγηση γίνεται από πολύ καιρό το αγαπημένο μου Ντέιβιντ Ατένμπορο, ο οποίος γύρισε πρόσφατα 90. Αυτός ο άνθρωπος γεννήθηκε για αυτή τη δουλειά. Είμαι τόσο ζηλιάρης. Έχει τα πιο καταπληκτικά και εξωτικά μέρη στη Γη. Έχει δει και να συλλάβει σε γεγονότα φωτογραφική μηχανή που κανείς δεν έχει δει ποτέ πριν. Αν είχα ένα παππού, θα ήθελα να είναι σαν κι αυτόν.
David-Attenborough-001
Από το κλείσιμο του David Attenborough του παρατηρεί: «Ο πλανήτης μας εξακολουθεί να είναι γεμάτη από θαύματα. Όπως έχουμε τους να εξερευνήσουν, έτσι ώστε να κερδίσει όχι μόνο την κατανόηση, αλλά η δύναμη. Δεν είναι μόνο το μέλλον της φάλαινας που σήμερα βρίσκεται στα χέρια μας: είναι η επιβίωση του φυσικού κόσμου σε όλα τα μέρη του πλανήτη που ζουν. Μπορούμε τώρα να καταστρέψει ή μπορούμε να αγαπάμε. Η επιλογή είναι δική μας. "
Όσον αφορά τα ντοκιμαντέρ, για τον πλανήτη Γη   πρόκειται να επισκεφθείτε όλα τα εξαίσια θέσεις από την pole στο πόλο ως τα πρώτα εισαγωγικά επεισόδιο. Θα απολαύσετε μοναδικά και σπάνια φαινόμενα από μαζικές μεταναστεύσεις Caribou ζώο να μοναχικό ταξίδια φάλαινα. Θα χρησιμοποιηθεί για να λατρεύουν τις ζούγκλες αφού μου το National Geographic ταινίες παιδική ηλικία και ότι δεν έχει αλλάξει. Νούμερο δύο είναι οι έρημοι. Για κάποιο περίεργο λόγο δεν έχω πάρει τρομερά ενθουσιασμένος για το χιόνι, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να κινηματογραφήσει σε αυτές τις ρυθμίσεις και εκτιμώ βαθύτατα ότι τώρα. Ο τίτλος του κάθε επεισόδιο είναι αυτονόητη:
  1. Από την pole στο πόλο
  2. Βουνά
  3. Γλυκό νερό
  4. σπήλαια
  5. Δίκαιη τιμωρία
  6. Κόσμοι πάγο
  7. Απέραντες εκτάσεις
  8. ζούγκλες
  9. ρηχές θάλασσες
  10. Εποχιακά δάση
  11. Ocean Deep
ΖΩΗ
Όσον αφορά  τη ζωή , την οποία λίγο προτιμώ πάνω από τον πλανήτη Γη, η εστίαση μετατοπίζεται περισσότερο από την πλευρά του ζώου και όχι το πραγματικό περιβάλλον.Είναι πολύ δύσκολο να επιλέξετε ένα από τα αγαπημένα, όμως θα επιμείνουμε και πάλι με τα ερπετά επιλογή νηπιαγωγείο μου και τα πουλιά. Χωρίς να θέλω να χαλάσει τίποτα, εγώ θα αναφέρω μόνο ένα παράδειγμα που inindelibly γραμμένο στη μνήμη μου, παρά το γεγονός ότι έχω δει τα ντοκιμαντέρ πριν από αρκετό καιρό. Είναι δεν είναι άλλη από τα πουλιά του παραδείσου και τον τρόπο χτίζουν τα σπίτια τους, εκπληκτικό! Παρ 'όλα αυτά προειδοποίηση, αυτή η σειρά μπορεί να γίνει πολύ συναισθηματική κατά καιρούς. Οι τίτλοι πάει ως εξής:
  1. Προκλήσεις της Ζωής
  2. Ερπετά και αμφίβια
  3. θηλαστικά
  4. Ψάρι
  5. πουλιά
  6. έντομα
  7. Οι κυνηγοί και οι Hunted
  8. Πλάσματα του βυθού
  9. Φυτά
  10. Προκαθήμενοι
Αυτό είναι με κανένα τρόπο μια συνολική αναθεώρηση, είναι περισσότερο σαν ένα teaser ή τη δήλωση της αφοσίωσης από ένα ανένδοτος ανεμιστήρα. Υπάρχουν πολλά απίστευτα μικρές λεπτομέρειες απεικονίζονται στα δύο ντοκιμαντέρ και πρέπει απλά να τα παρακολουθήσετε από τον εαυτό σας. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορώ να τονίσω αρκετά πόσο υπέροχο είναι οι εκπομπές και πιστεύω ότι θα συμφωνήσετε σίγουρα μόλις πάρετε για να τους δει. Θα ήθελα να δω ακριβώς τους και πάλι τον εαυτό μου μετά από όλη αυτή την ανάμνηση.
Α.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιχείρηση Κιμάς: ένα πτώμα παραπλάνησε τους Ναζί ή οι συγκυρίες έκαναν εύκολη την απόβαση στη Σικελία;

Επιχείρηση Κιμάς: ένα πτώμα παραπλάνησε τους Ναζί ή οι συγκυρίες έκαναν εύκολη την απόβαση στη Σικελία; Η  απόβαση στη Σικελία  ήταν σχετικ...