Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Οι ταινίες που ‘βιάζουν’ την ελληνική μυθολογία

Οι ταινίες που ‘βιάζουν’ την ελληνική μυθολογία: Σε κάθε Troy και Jason and the Argonauts αντιστοιχούν δέκα Clash of the Titans. Γιατί όταν το Χόλυγουντ ασχολείται με τη μυθολογία μας, συνήθως τα κάνει όλα μπάχαλο.



Η Ελληνική μυθολογία, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και τις πιο περιπετειώδεις όλων των λαών...
Φυσικό λοιπόν ήταν να ενδιαφερθεί και η κινηματογραφική βιομηχανία του Χόλιγουντ......
Αλλά βρε παιδάκι μου,τέτοιο αχταρμά δεν έχω ξαναδεί.....
Ο Ηρακλής με τους Ρωμαίους, Σκανδιναβοί και Έλληνες ,τέρατα του Οντίν, ήρωες και θεοί σε ένα μπέρδεμα χωρίς ίχνος λογικής...
Θέαμα άριστο,υπόθεση.....Καλά αυτό άστο....

Πατώντας πάνω στο σύνδεσμο,θα βρεθείτε στο ιστολόγιο ΟΝΕΜΑΝ...Μη το φοβηθείτε είναι απόλυτα ασφαλές.....

           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην ξεχνάς να μου θυμίζεις τι αγάπησες σε μένα!

  Μην ξεχνάς να μου θυμίζεις τι αγάπησες σε μένα! 1 Μαΐου 2024 Στο πέρασμά μου μέσα στα χρόνια, υπήρξαν στιγμές που ένιωθα καλά με τον εαυτό...