Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Χάρρυ Κλύνν - Τραμπάκουλας (Επιθεώρηση)



Σήμερα  ασχολήθηκα  με  την  επικαιρότητα......

Ειλικρινά  μαύρισε  η  ψυχή  μου......

Αίμα....Βία.....Πόνος....Δυστυχία.....

Αισθάνθηκα  βρώμικος  και  ας  μη  φταίω  σε  τίποτα.....

Εντελώς  αυθόρμητα  αναζήτησα  κάτι  που  να  ισορροπεί  τον  εσωτερικό  μου  κόσμο....
Κάτι  που  να  με  κάνει  να  ξεφύγω  και  να  ξαναβρώ  την  αγωνιστική  μου  δύναμη...... 
Το  μυαλό  μου  αμέσως  πήγε  στο   ΧΑΡΡΥ   ΚΛΥΝΝ.....

Ίσως  λίγο  αθυρόστομος  λόγω  επιθεώρησης , αλλά  πάντα  απολαυστικός............

                ΚΑΛΗ    ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ......!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική μου Ανάσταση έχει κόκκινο χρώμα

  Η δική μου Ανάσταση έχει κόκκινο χρώμα 29 Απριλίου 2024 Βιώνω στιγμές που θέλω να μη θυμάμαι, δακρύζω για το χθες, για το αύριο, φοβάμαι γ...