Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

DOWNLOADS: Department Of Homeland Security, USA – National Planning Scenarios…!


Αποτέλεσμα εικόνας για Department Of Homeland Security, USA –



DOWNLOADS: Department Of Homeland 

Security, USA – 


National Planning Scenarios…! #1.303 (PDF)




Διαβάστε το εδώ:

NATIONAL PLANNING SCENARIOS


https://derkamerad.com/

Κίνα: Άνοδος Της Κινεζικής Στρατιωτικής Ισχύος…!

Κίνα:  Άνοδος Της Κινεζικής Στρατιωτικής

 Ισχύος…! 



China is undoubtedly one of the world’s military superpowers.

Posted by Der Kamerad

ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

 ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ


Εξεγείρομαι, άρα υπάρχουμε

«Δεν είμαι φιλόσοφος. Δεν πιστεύω αρκετά στη λογική για να πιστέψω σε ένα σύστημα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ξέρω πώς να συμπεριφέρομαι». Αλμπέρ Καμύ.

O μαρξιστικός ολοκληρωτισμός έχει ουσιαστικά εξαφανιστεί. Από την κομμουνιστική αυτοκρατορία δεν έχουν μείνει παρά μερικές τραγικές γραφικότητες- ή γραφικές τραγικότητες- σαν τη Βόρεια Κορέα. Και στην επανάσταση δεν πιστεύουν πια παρά ελάχιστοι ρομαντικοί. Κι όμως, ο «Εξεγερμένος Άνθρωπος», το βιβλίο που έγραψε ο Αλμπέρ Καμύ το 1951, διατηρεί μια απίστευτη επικαιρότητα. Όχι τόσο για το τι πρέπει να κάνει ένας διανοούμενος απέναντι σ΄ έναν δικτάτορα. Αλλά για το πώς πρέπει να αντιδρά ένας καθημερινός άνθρωπος απέναντι στις καθημερινές δικτατορίες. Όπως γράφει στο περιοδικό Le Ρoint ο βιβλιοκριτικός Ροζέ-Πολ Ντρουά, που ξαναδιάβασε πρόσφατα το βιβλίο με αφορμή την έκδοση του 3ου και του 4ου τόμου των Απάντων του Καμύ, το βασικό ερώτημα που απασχολούσε τους ανθρώπους το 1951 είναι το ίδιο με αυτό που τους απασχολεί το 2019: τι νόημα έχει ο κόσμος; Ίδια και η σιωπή που τους απαντά. Η «ρήξη ανάμεσα στον κόσμο και το πνεύμα μου» όμως, που ο Καμύ αποκάλεσε παράλογο, αποκτά σήμερα καινούργιο περιεχόμενο. Η καταστροφή του πλανήτη δεν σταματά και κάποια στιγμή μπορεί να αποδειχθεί αναντίστρεπτη. Υπάρχει τίποτα πιο παράλογο από την αυτοκαταστροφή του έλλογου ανθρωπίνου είδους; Και υπάρχει τίποτα πιο επιτακτικό από την εξέγερση απέναντι σε αυτή την εξέλιξη;

«Εξεγείρομαι, άρα υπάρχουμε»: αυτό είναι το κεντρικό σύνθημα του βιβλίου. Φτάνει μια στιγμή που λέμε «φτάνει». Κι αυτό το «φτάνει» σηματοδοτεί ένα όριο, μια κόκκινη γραμμή. Η θρυαλλίδα θα μπορούσε να είναι η συνεχής αύξηση των ανισοτήτων. Ή ο πολλαπλασιασμός των ελέγχων. Ή η διαπίστωση ότι υπάρχουν χρήματα για να σωθούν οι τράπεζες, αλλά όχι και για να καταπολεμηθεί η πείνα. Η εξέγερση μπορεί βέβαια να πάρει λάθος δρόμο και να στραφεί εναντίον του εαυτού της: ζητούσαμε την ελευθερία και πήραμε τον τρόμο. Πρέπει έτσι να εξεγειρόμαστε και εναντίον των επαναστάσεων, να τους επιβάλλουμε τον σεβασμό της αξιοπρέπειας, να επαγρυπνούμε ώστε να μη χάνουν το ανθρώπινο πρόσωπό τους.

Η αξία του Καμύ- σημειώνει ο Γάλλος βιβλιοκριτικός- είναι ότι στήριξε την ανάλυσή του σε μια γενεαλογία του μηδενισμού. Από τον ντε Σαντ ώς τους ρομαντικούς δανδήδες, από τον Ντοστογιέφσκι ώς τον Μαξ Στίρνερ, από τον Νίτσε ώς τον Λωτρεαμόν κι από τον Σαιν-Ζυστ μέχρι τον Χέγκελ και τους Ρώσους μηδενιστές, οι αναφορές του συγγραφέα φανερώνουν έναν άνθρωπο βαθύτατης μόρφωσης και ευρύτατου πνεύματος. Όχι πως δεν το ξέραμε- κι ας το παραβλέπαμε παλιότερα επειδή δεν συγχωρούσαμε στον Καμύ ότι ήταν αριστερός αλλά αντικομμουνιστής, ότι ήταν συγγραφέας αλλά σκεφτόταν ως φιλόσοφος. Σε εποχές κρίσης σαν τη σημερινή, όμως, καλό είναι να το θυμόμαστε. Βελτιώνει την ποιότητα της ζωής μας.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 5, 2019     
https://georgepelagia.wordpress.com/

Η ιστορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ιστορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η ιστορία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσο θαλάσσης είναι η καλύτερη μέθοδος μεταφοράς φορτίων στον κόσμο. Η έλευση των πλοίων κοντέινερ έφεραν επανάσταση στον θαλάσσιο τομέα. Ήταν τόσο μεγάλη η επανάσταση που τέτοια δεν είχε γνωρίσει ποτέ στο παρελθόν!
Ωστόσο, η μέθοδος αποστολής φορτίων μέσο των πλοίων κοντέινερ δεν είναι πολύ παλιά μέθοδος. Δείτε πάρα κάτω πώς ξεκίνησαν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πώς έγιναν δημοφιλή σε όλο τον κόσμο.
Τον Μάιο του 2001, ο Malcolm  McLean, ο «Πατέρας των Εμπορευματοκιβωτίων», πέθανε σε ηλικία ογδόντα επτά ετών. Συνήθιζε να λέει ότι είχε την ιδέα για την απλοποίηση της μεταφοράς εμπορευμάτων, αποφεύγοντας τη συνεχή φόρτωση και εκφόρτωση από το ένα μέσο μεταφοράς στο άλλο, αλλά και να μειώσει τον χρόνο που χρειάζεται για να την μεταφορά. Ο Malcolm Mclean κατά την διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου κατάφερε να παρακάμψει τα όποια προβλήματα και σκέφτηκε να φορτώνει στα πλοία τα φορτηγά, αλλά χωρίς το σασί, δηλαδή μόνο τα ρυμουλκούμενα με τα κουτιά και αργότερα μόνο τα κουτιά. Εξ ου και η ονομασία εμπορευματοκιβωτίων ή «κουτιά» των πλοίων.
Οι εφοπλιστές της εποχής ήταν πολύ επιφυλακτικοί με την ιδέα του McLean. Το γεγονός αυτό τον ώθησε να γίνει ο ίδιος εφοπλιστής και η εταιρεία του ονομάστηκε Sea-Land Α.Ε. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, McLean πώλησε την εταιρεία του στην ναυτιλιακή εταιρεία Maersk, αλλά το όνομα της εταιρείας, ζει στο όνομα Maersk Sealand.
Στη βιβλιογραφία, το «Ideal Χ» αναφέρεται ως το πρώτο φορτηγού εμπορευματοκιβωτίων ή κουτιών. Αυτό το πλοίο έφυγε στις 26 Απρίλη του 1956 από το Newark με προορισμό το Χιούστον, μεταφέροντας πενήντα οκτώ κουτιά.
Μια δεκαετία μετά, το πρώτο κουτί στην Ευρώπη έφτασε σε Γερμανικό έδαφος στο Bremer. Οι εφοπλιστές στην Ευρώπη και Ιαπωνία αναγνώρισαν γρήγορα τα πλεονεκτήματα του εμπορευματοκιβωτίου και επίσης άρχισαν να επενδύουν στη νέα τεχνολογία μεταφοράς.
Τα αμερικανικά πρότυπα των κουτιών δύσκολα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες, μια συμφωνία που τελικά επετεύχθη με τους Αμερικανούς μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις. Στα πρότυπα του ISO προβλέπονται τα μήκη των 10 ‘, 20’, 30 ‘και 40’. Το πλάτος ορίστηκε στο 8 ‘και το ύψος στο 8’ και 8 ‘6 «. Για τις χερσαίες μεταφορές στο εσωτερικό της Ευρώπης, επετεύχθη συμφωνία για πλάτος κουτιού τα 2,50 μέτρα.
Η πλειονότητα των εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο σήμερα, σύμφωνα με το πρότυπο ISO, ειναι κυρίως δύο :
-Δοχεία που μετρήθηκαν 20-πόδια μήκος. Τέτοια εμπορευματοκιβώτια εν συντομία αναφέρεται ως TEUs (είκοσι πόδια ισοδύναμες μονάδες)
-Δοχεία που μετρήθηκαν 40-πόδια μήκος. Τα δοχεία σύντομα άρχισε να αναφέρεται ως FEUs (Σαράντα-πόδια ισοδύναμες μονάδες) ή πιο συχνά, ως δύο TEUs.
Εδώ και μερικά χρόνια, το πρότυπο ISO έχει έρθει επανειλημμένα υπό πίεση. Πολλοί πράκτορες θέλουν πλέον, ευρύτερη και υψηλότερα κουτιά. Ορισμένοι πλοιοκτήτες έχουν ενδώσει στην πίεση και χρησιμοποιούν κουτιά με διαστάσεις μεγαλύτερες από ό, τι προβλέπεται από το πρότυπο ISO. Τα κουτιά «Jumbo» με μήκος 45 ‘και 48’, πλάτος 8’6 «(2,60 m) και ύψος 9’6» (2,90 m), υπάρχουν ήδη εδώ και μερικά χρόνια.
Παρόν και μέλλον των εμπορευματοκιβωτίων
Στα πάνω από 50-χρόνια από την έναρξη της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσο των θαλάσσιων μεταφορών, η πρόοδος και η συμβολή στην ναυτιλία και στο παγκόσμιο εμπόριο είναι τεράστιο. Σήμερα, το παγκόσμιο φάσμα των θαλασσίων μεταφορών έχει διευρυνθεί σε πραγματικά τεράστιες διαστάσεις, ενώ βοηθά επίσης και νέες χώρες να εισέλθουν στο εμπόριο. Κανείς σήμερα δεν μπορεί να φανταστεί την παγκόσμια μεταφορά φορτίων χωρίς τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων. Άλλωστε, Τα νέας γενιάς εμπορευματοκιβώτια που έχουμε αναφέρει είναι προ των πυλών!
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 4, 2019   
https://georgepelagia.wordpress.com/

ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΣΠΑΓΕΤΤΙ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ BUSARA




ΕΝΑ  ΕΛΑΦΡΥ  ΣΠΑΓΕΤΤΙ  ΜΕ  ΣΑΛΤΣΑ  BUSARA


Καλημέρα σε όλους, σήμερα πρόκειται να προτείνω ένα βραβευμένο και γρήγορο πιάτο προσαρμοσμένο σε μια ξεχωριστή ημέρα ή διακοπές ως καλό σπαγγέτι με σάλτσα busara. 
Το κόστος είναι το μοναδικό πρόβλημα αυτού του πιάτου, γιατί γίνεται με γαρίδες και αστακοκαραβίδες. 
Ο χρόνος προετοιμασίας είναι πολύ γρήγορος. 
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε και άλλες ποικιλίες ζυμαρικών όπως tagliatelle ή tagliolini σύμφωνα με τη γεύση σας. 
Καθώς πηγαίνω λίγος χρόνος και η συνταγή είναι απλή, θα εξηγήσω τη συνταγή με αυτόν τον τρόπο:

Ας ετοιμάσουμε τις γαρίδες και τις καραβίδες με τη ντομάτα κεράσι κομμένη στη μέση συν ένα μικρό ψιλοκομμένο σκόρδο και μερικές πιπεριές τσίλι, με επικάλυψη αλάτι και μαύρο πιπέρι, τις βρέχουμε με το κονιάκ και το αφήνουμε να εξατμιστεί, μετά από μερικά λεπτά προσθέτουμε 2 κουτάλια φρέσκιας σάλτσας ντομάτας προετοιμασμένης εκ των προτέρων, μετά από περίπου 10-12 λεπτά προσθέτουμε μια σταγόνα κρέμας και λίγο μαϊντανό, τώρα μπορούμε να απενεργοποιήσουμε την εστία μας.

Λοιπόν τώρα μαγειρεύουμε τα μακαρόνια σε αλμυρό νερό, και μόλις ετοιμαστούν τα στραγγίζουμε και τα ρίχνουμε στο τηγάνι, με τη σάλτσα και όλα τα υπόλοιπα με λίγο λάδι σε χαμηλή φωτιά και όταν όλα είναι καλά συγχωνευμένα είμαστε έτοιμοι.

Μπράβο σας, καλή σας όρεξη και όπως πάντα για τυχόν ερωτήσεις ή αμφιβολίες που θα μπορούσατε να έχετε, γράψετε σε αυτό το blog. 
Εδώ είναι η φωτογραφία πώς είναι το πιάτο έτοιμο, 



Σας χαιρετώ μέχρι την επόμενη συνταγή.

Καταχωρήθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 από τον elganspo

https://cocinaitaly.wordpress.com/

Σιροπιαστή Πατσαβουρόπιτα (Εύκολη και Λαχταριστή) - Patsavouropita




Αφράτη, σιροπιαστή Πατσαβουρόπιτα! Υλικά (Ingredients): Για το σιρόπι (For the syrup): -780 γρ. νερό (780 gr. water) -600 γρ. ζάχαρη (600 gr. sugar) -1 κ.γ. λεμόνι (1 tsp. lemon) Για την πίτα (For the pie): -500 γρ. φύλλο κρούστας (500 gr. filo pastry sheets) -4 αυγά (4 eggs) -200 γρ. ζάχαρη (200 gr. sugar) -2 κ.γ. μπέικιν πάουντερ (2 tsp. baking powder) -2 βανιλίνες (2 vanillins) -250 γρ. στραγγιστό γιαούρτι (250 gr. strained yogurt) Song: TheFatRat & Anjulie - Close To The Sun (Vlog No Copyright Music) Music provided by Vlog No Copyright Music. Video Link: https://youtu.be/7dGhoRqXIAY

Φινλανδία: Θα φυλακίζονται όσοι εισέρχονται παράνομα στη χώρα

Φινλανδία: 
Θα φυλακίζονται όσοι εισέρχονται 
παράνομα στη χώρα

Η προοδευτική Φινλανδία, πήρε την απόφαση να δημιουργήσει ένα καινούργιο νόμο. Αυτός ο νόμος, προβλέπει την φυλάκιση των μεταναστών που εισέρχονται παράνομα στην χώρα.
Οι μετανάστες που δεν παίρνουν το πράσινο φως από τις αρχές, από εδώ και πέρα θα θεωρούνται εγκληματίες και θα οδηγούνται στην φυλακή.άνομα στην χώρα, δημιουργούν πολλά προβλήματα, ενώ η εγκληματικότητα έχει ανέβει. Κυρίως για αυτό τον λόγο λοιπόν, από εδώ και πέρα, όσοι μπαίνουν παράνομα στην χώρα θα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο φυλάκισης έως και….. 1 χρόνο.μεσα, με το που μπούμε στο 2019 και έχει σκοπό να αποθαρρύνει τους μετανάστες, να μπαίνουν παράνομα στην χώρα.
Για ποιο λόγο, ψηφίστηκε αυτός ο νόμος τώρα
Η υπηρεσία που διατηρεί βάσεις δεδομένων με τα στοιχεία των μεταναστών, παραδέχτηκε ότι πλέον δεν έχει την δυνατότητα να ξέρει πόσοι μετανάστες υπάρχουν στην χώρα και κυρίως παραδέχτηκε, ότι δεν γνωρίζει τα πραγματικά στοιχεία των περισσοτέρων.
Σημείωση: Πολλοί λένε, ότι στην Φινλανδία δεν υπάρχει αρκετός χώρος στις φυλακές για τους παράνομους μετανάστες, οπότε είναι πολύ πιθανό, να δημιουργηθούν νέες (φυλακές).
Είναι ρατσιστές οι Φινλανδοί;
https://www.newsone.gr/

Βόλος:Έπεσαν θύματα δήθεν εμπόρου αυτοκινήτων

Βόλος: Έπεσαν θύματα δήθεν εμπόρου αυτοκινήτων   Αναστασια Φυσσα 1 Οκτωβρίου 2024, 07:35 Έντυπη Έκδοση Σε τρία έτη φυλάκιση καταδικάστηκε απ...