Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

ΠΗΓΑΣΟΣ : το μυθικό άλογο που ξεπήδησε από τον λαιμό της Μέδουσας όταν ο Περσέας της έκοψε το κεφάλι

Πήγασος, το μυθικό άλογο που ξεπήδησε από τον λαιμό της Μέδουσας όταν ο Περσέας της έκοψε το κεφάλι

 Στον πίνακα εικονίζεται η θεά Αθηνά με τον Πήγασο, το φτερωτό άλογο, που μετέφερε τους κεραυνούς του Δία.
Γονείς του Πήγασου ήταν ο Ποσειδώνας και η Μέδουσα Γοργώ. Η θεά Αθηνά βοήθησε τον Περσέα να κόψει το κεφάλι της Μέδουσας για να το προσφέρει στον βασιλιά Πολυδέκτη. Για να αποφύγει το θανατηφόρο βλέμμα της Μέδουσας, ο Περσέας κοίταξε την αντανάκλαση της στην ασπίδα της Αθηνάς και της έκοψε το κεφάλι με το σπαθί του. Τότε, ο Πήγασος ξεπήδησε από τον λαιμό της μητέρας του. Ο Περσέας τον ίππευσε και κατάφερε να φύγει από τη σπηλιά.

O Περσέας ελευθερώνει την Ανδρομέδα με τη βοήθεια του Πήγασου.
Αποτέλεσμα εικόνας για ο περσεας απελευθερώνει την Ανδρομέδα
Οι Γοργόνες, οι τρομακτικές αδελφές της Μέδουσας, που είχαν μορφή τεράτων, ζωντανά φίδια στο κεφάλι τους και χρυσά φτερά στην πλάτη τους, κυνήγησαν τον Περσέα αλλά δεν κατάφεραν να τον πιάσουν.
Σύμφωνα με την κορινθιακή μυθολογία, ο Πήγασος πέταξε στην Ακροκόρινθο και ξεδίψασε στα νερά της Περήνης. Οι Κορίνθιοι χάραξαν τη μορφή του στα νομίσματα της πόλης και τον τιμούσαν ως θεό. Μάλιστα, ο γιος του βασιλιά της Κορίνθου, Βελλεροφόντης, αποφάσισε να τον δαμάσει για να ολοκληρώσει τις αποστολές που του ανέθεσε ο βασιλιάς της Λυκίας, Ιοβάτης.
Μια από τις τρεις δοκιμασίες ήταν να αντιμετωπίσει τη Χίμαιρα, το τρικέφαλο τέρας που είχε κεφαλές λιονταριού και τράγου και ουρά που κατέληγε σε κεφαλή δράκοντα. Η θεά Αθηνά συμβούλευσε τον Βελλεροφόντη, να κάνει θυσία στον πατέρα του Πήγασου, Ποσειδώνα και να τον δαμάσει με το χρυσό χαλινάρι, που του πρόσφερε.
Αποτέλεσμα εικόνας για ο περσεας και η μεδουσα
Ο Περσέας κρατάει το κεφάλι της Μέδουσας.
Ο Βελλεροφόντης ακολούθησε τις συμβουλές της και κατάφερε να τον αιχμαλωτίσει. Με τη βοήθεια του, σκότωσε με το τόξο του τη Χίμαιρα και έγινε διάδοχος του βασιλείου της Λυκίας. Αλλά δεν ήταν ικανοποιημένος. Αποφάσισε να ιππεύσει ξανά τον Πήγασο για να ανέβει στον Όλυμπο και να βρει την κατοικία των θεών. Ο Δίας θεώρησε την κίνησή του ασέβεια.
Έστειλε ένα έντομο να κεντρίσει τον Πήγασο, με αποτέλεσμα ο Βελλεροφόντης να πέσει από το άλογο και να χάσει το φως του. Ο Δίας πήρε τον Πήγασο στον Όλυμπο και τον έχρισε φύλακα και φορέα των συμβόλων του, του κεραυνού και της αστραπής. Μάλιστα, οι θεοί του Ολύμπου δημιούργησαν τον αστερισμό του «ιερού ίππου»
. Στην αρχαιότητα η απεικόνιση σπουδαίων προσωπικοτήτων πάνω στον Πήγασο ήταν απόδειξη θεϊκής καταγωγής τους. Ο μύθος του «φτερωτού ίππου» υιοθετήθηκε και από άλλους λαούς και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για ποιητές, ζωγράφους, μουσικούς και καλλιτέχνες, που αποτύπωσαν τη μορφή του στα έργα τους…. 
https://ellas2.wordpress.com/

ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΑΛΑΤΙ : ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

Θαλασσινό αλάτι: Το χρυσάφι της θάλασσας



Δυστυχώς αποτελούσε είδος πολυτελείας που μόνο οι καλοί σεφ γνώριζαν και χρησιμοποιούσαν. Όμως τα τελευταία χρόνια αρχίζει να αναγνωρίζεται και πάλι η θρεπτική αξία του που αν και ελαφρώς πιο ακριβό από το ραφιναρισμένο, μπαίνει ξανά στην κουζίνα της νοικοκυράς.
Γιατί όμως τόσο ενδιαφέρον για το γνήσιο θαλασσινό αλάτι; Είναι το μόνο είδος αλατιού που με σιγουριά το κατατάσσουμε στα θρεπτικά αρτύματα αφού περιέχει 92 στοιχεία του περιοδικού πίνακα (μέταλλα και ιχνοστοιχεία) που είναι απαραίτητα για την υγεία των κυττάρων μας!
Βοηθάει σημαντικά στην απορρόφηση των θρεπτικών στοιχείων από τον βλεννογόνο του λεπτού εντέρου, ισορροπεί τα επίπεδα σακχάρου, προστατεύει τα εγκεφαλικά κύτταρα, έχει αντιαλλεργική δράση, προστατεύει από κράμπες το μυϊκό σύστημα, δυναμώνει τα οστά κι ενισχύει την καλή ερωτική διάθεση.
Και το σημαντικότερο, ρυθμίζει την πίεση του αίματος και δεν προκαλεί κατακράτηση υγρών!
Αυτό όμως έρχεται σε αντίθεση με ό,τι μας έλεγαν μέχρι τώρα οι γιατροί και οι διαιτολόγοι για το αλάτι και η εξήγηση είναι απλή:
Η βασικότερη αιτία της υπέρτασης και των κατακρατήσεων είναι η υψηλή λήψη νατρίου. Το ραφιναρισμένο αλάτι είναι εμπλουτισμένο σε νάτριο κατά 40% περίπου περισσότερο από την αρχική του φυσική μορφή. Λόγω της επεξεργασίας, του έχουν απομείνει μόνο 2 από τα 92 στοιχεία, δηλαδή το νάτριο και το χλώριο (χλωριούχο νάτριο είναι η χημική ονομασία του ραφιναρισμένου αλατιού-NaCl). Σε κάποιες περιπτώσεις είναι εμπλουτισμένο με ιώδιο και κάλιο αλλά ακόμα κι έτσι δεν έχει τίποτα από την αρχική του θρεπτική αξία.
Το αποτέλεσμα είναι η διαταραχή της ηλεκτρολυτικής ισορροπίας των κυττάρων. Αυτή είναι η ικανότητα του κυττάρου να διατηρεί ισορροπία στα υγρά του μέσα και έξω από αυτό και η οποία προάγει την ομοιόστασή του, δηλαδή την μόνιμη ομοιογένειά του.
Η αυξημένη συγκέντρωση νατρίου επομένως προκαλεί κακή υγεία στα κύτταρα που μεταφράζεται σε κατακρατήσεις, υπέρταση, αθηροσκλήρωση, καρδιακά νοσήματα, εγκεφαλικά επεισόδια ενώ φαίνεται πως πυροδοτεί ακόμα και τη νόσο Αλτσχάιμερ.
Άρα να προτιμάτε τη χρήση του θαλασσινού μη ραφιναρισμένου αλατιού όπως π.χ. το φυσικό αλάτι από τις αλυκές των Κυθήρων ή της Καλλονής στη Μυτιλήνη ή του Μεσολογγίου, που σε συνδυασμό με μια πληθώρα άλλων ανεπεξέργαστων τροφών στην καθημερινή διατροφή αποτελεί το μέσον για μια άριστη σωματική και ψυχική υγεία.
Δεδομένου ότι έχει φυσική, έντονη γεύση, μισό κουταλάκι του γλυκού αρκεί για το φαγητό μιας 4 μελούς οικογένειας. Συστήνεται και σε υπερτασικούς με τη συγκατάθεση πάντα του γιατρού.
Επειδή είναι σε χοντρές νιφάδες, χρησιμοποιείστε έναν μύλο πιπεριού. Κυκλοφορεί επίσης και σε υγρή μορφή που είναι αρκετά εύχρηστη. Θα το βρείτε πια όχι μόνο στα καταστήματα με βιολογικά αλλά και σε μεγάλα super market και οι τιμές ποικίλουν από 1,60€ έως και 4€ ανάλογα με τη συσκευασία και τον τόπο προέλευσης.
https://ellas2.wordpress.com/

ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ του ΘΑΝΑΣΗ ΓΚΑΓΚΑ

«ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» -ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑΣ

Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα νά μετράω ,μετρώντας τα Ομορφα Τοπία,αυτού τού Τόπου .
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα να μετράω ,μετρώντας τα Ομορφα Νησιά της !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα νά Μετράω ,μετρώντας τούς Μύθους , τίς Μάχες , τίς Νίκες ,καί τούς Ηρωισμούς αυτού τού Τόπου !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί Εμαθα νά Μετράω ,μετρώντας τούς 12 Θεούς της !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί Εμαθα να μετράω ,μετρώντας , τούς 12 Μαθητές τού Ιησού !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα να μετράω ,μετρώντας τούς 12 Αθλους τού ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ !!
Αλλά καί γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,μετρώντας καί τα Λάθη πού έχουμε κάνει Ιστορικά !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα , καί έμαθα νά μετράω πόσους Λάθος Πολιτικούς έχουμε Εκλέξει !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα νά μετράω πόσσες λάθος συμπεριφορές είχαμε καί ως Πολίτες !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί εμαθα νά μετράω ,μετρώντας τό Χρέος Μας !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα νά Μετράω , μετρώντας τίς Απειρες Γραφειοκρατικές Πράξεις πού Χρειάζεσαι ,γιά νά Ολοκληρώσεις μιά Διαδικασία !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί τα Τελευταία Χρόνια ,έμαθα νά Μετράω ,μετρώντας τα Μνημό-νια πού έχουμε Υπογράψει , 1, 2 , 3 !
Γεννήθηκα στήν Ελλάδα ,καί έμαθα νά μετράω ,πόσοι Νέοι ,πόσοι Επιστήμονες ,αναγκάστη-καν να φύγουν από τήν Χώρα , αναζητώντας Εργασία , στό Εξωτερικό !
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ,ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ DNA , TOY ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ !
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , Και άν Επρεπε να Επιλέξω , ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΝΑ ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ , ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΜΑ ΜΕΤΡΑΩ !!
https://gthanasis.wordpress.com/

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΤΩΡΑ------- ΠΕΘΑΝΕ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΤΩΡΑ

Πέθανε η αγαπημένη ηθοποιός Ζωή Λάσκαρη – 

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Θρήνος στον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο. Η αγαπημένη ηθοποιός, Ζωή Λάσκαρη βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη.
Η αγαπημένη ηθοποιός ξεκίνησε την καριέρα της κερδίζοντας τον τίτλο της «Σταρ Ελλάς», το 1959.
Το πραγματικό της όνομα ήταν Ζωή Κουρούκλη (όμοιο με της εξαδέλφης της Zωής Kουρούκλη, γνωστής τότε τραγουδίστριας). Η Ζωή Λάσκαρη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12 Δεκεμβρίου 1944 και τη δεκαετία του ’60 θεωρούνταν μία από τις εμπορικότερες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.
Η προσωπική της ζωή πάντα απασχολούσε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πολλές σχέσεις της είχαν συζητηθεί.
Ήταν παντρεμένη με τον γνωστό δικηγόρο Αλέξανδρο Λυκουρέζο από το 1976 και έχουν μία κόρη, τη Μαρία – Ελένη. Από προηγούμενο γάμο της με τον Πέτρο Κουτουμάνο είχε αποκτήσει άλλη μία κόρη, τη Μάρθα.
ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Πέθανε η ηθοποιός Ζωή Λάσκαρη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηθοποιός βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη.
https://patratora.gr/

ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙ, Νικηφόρος Βρεττάκος


Νικηφόρος Βρεττάκος, Μεγαλυνάρι

Νικηφόρος Βρεττάκος & Τερψιχόρη ΠαπαστεφάνουΤ’ όνομά σου
(τραγούδι: Δανάη Μπαραμπούτη & Χορωδία Τρικάλων / δίσκος: Ελεύθεροι πολιορκημένοι(1971))
Μεγαλυνάρι
Τ’ όνομά σου: ψωμί στο τραπέζι.
Τ’ όνομά σου: νερό στην πηγή.
Τ’ όνομά σου: αγιόκλημα αναρριχώμενων άστρων.
Τ’ όνομά σου: παράθυρο ανοιγμένο τη νύχτα στην πρώτη του Μάη.
Τ’ όνομά σου: ρινίσματα ήλιου.
Τ’ όνομά σου: στροφή από φλάουτο τη νύχτα.
Τ’ όνομά σου: στα χείλη των αγγέλων τριαντάφυλλο.
Τ’ όνομά σου: κουδούνισμα αλόγων που σέρνουν την άνοιξη πίσω τους.
Τ’ όνομά σου: βροχούλα στου σπορέα το μέτωπο.
Τ’ όνομά σου: περίσσευμα στου βοσκού την καλύβα.
Τ’ όνομά σου: τοπίο χωρισμένο με χρώματα.
Τ’ όνομά σου: δυο δρυς που το ουράνιο τόξο στηρίζει τις άκρες του.
Τ’ όνομά σου: ένας ψίθυρος απ’ αστέρι σε αστέρι.
Τ’ όνομά σου: ομιλία δυο ρυακιών μεταξύ τους.
Τ’ όνομά σου: μονόλογος ενός πεύκου στο Σούνιο.
Τ’ όνομά σου: ένα ελάφι βουτηγμένο ως το γόνατο σε μιαν άμπωτη ήλιου.
Τ’ όνομά σου: ροδόφυλλο σ’ ενός βρέφους το μάγουλο.
Τ’ όνομά σου: πεντάγραμμο στις κεραίες των γρύλλων.
Τ’ όνομά σου: ο Ηνίοχος στην άμαξα του ήλιου.
Τ’ όνομά σου: πορεία πέντε κύκνων που σέρνουν την πούλια μεσούρανα.
Τ’ όνομά σου: Ειρήνη στα κλωνάρια του δάσους.
Τ’ όνομά σου: Ειρήνη στους δρόμους των πόλεων.
Τ’ όνομά σου: Ειρήνη στις ρότες των πλοίων.
Τ’ όνομά σου: ένας άρτος βαλμένος στην άκρη της γης, που περίσσεψε.
Τ’ όνομά σου: αέτωμα περιστεριών στον ορίζοντα.
Τ’ όνομά σου: αλληλούια πάνω στο Έβερεστ.
Από τη συλλογή Ο χρόνος και το ποτάμι (1957) του Νικηφόρου Βρεττάκου
Πηγή: Νικηφόρος Βρεττάκος, η εκλογή μου, ποιήματα 1933-1991 (εκδ. Ποταμός, 2008)
https://thepoetsiloved.wordpress.com/

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΦΟΝΙΑΔΩΝ, Σταύρος Ξαρχάκος & Μάνος Ελευθερίου.

Σταύρος Ξαρχάκος & Μάνος Ελευθερίου, 

Η μπαλάντα των φονιάδων

Η μπαλάντα των φονιάδων
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος 
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Πιάνο: Νεοκλής Νεοφυτίδης
Ερμηνεία: Σταύρος Ξαρχάκος
Εικονογράφηση: Γιώργος Ρόρρης
Παραγωγή: Παρασκευάς Καρασούλος
Δίσκος: Σταύρος Ξαρχάκος | 7 ελεγείες και σάτιρες για φωνή και πιάνο (Μικρή Άρκτος, 2017)
Μια νύχτα σκοτεινή
που κλαίγαν οι βοριάδες
εβγήκαν τρεις φονιάδες
να βρουν την αφορμή
και να πληρώσει ο φταίχτης
για το κακό της Πέμπτης
Τους βγήκε ρετσινιά
πως σπάσανε μια θύρα
και δέσανε μια χήρα
και χάθηκαν λεφτά
που φύλαγε στο στρώμα
με την ψυχή στο στόμα
Και πήραν τον παπά
τον δάσκαλο το Φώτη
–του κόσμου τα διότι–
και μπρος στο ιερό
γονατιστοί μπροστά τους
λεν τα πατερημά τους
Και βάζουνε γραφιά
τον διάκο να συντάξει
το Πρακτικό με τάξη
πως έφταιξε ο βοριάς
που φύσηξε τη νύχτα
και πήρε τόσα σπίτια
Λοιπόν, εις το εξής
να πάψουν οι χαφιέδες
μέσα στους καφενέδες
και μη συκοφαντεί
ως ο καθένας βλέπει
φονιάδες καθώς πρέπει

ΤΑΥΡΟΚΑΘΑΨΙΑ ~ Ο ΙΕΡΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!


Οι κομψές φιγούρες που παίζουν με ένα θηριώδη ταύρο είναι από τις πιο γνώριμες εικόνες του
Μινωικού πολιτισμού. Τα ταυροκαθάψια ήταν ένα εντυπωσιακό τελετουργικό άθλημα, αναπόσπαστο κομμάτι της Μινωικής λατρείας.

Οι γιορτές αυτές τελούνταν την άνοιξη, την περίοδο της αναγέννησης της φύσης. Ο ταύρος, το σύμβολο του Διός, τιμάται μαζί με τη Θεά της γονιμότητας, την οποία λάτρευαν ιδιαίτερα οι Μινωίτες. Ο Δίας ήταν ο γεννήτορας των Κρητών βασιλιάδων, και η Πασιφάη έσμιξε ερωτικά με τον ταύρο του Ποσειδώνα. Η αλληλεπίδραση του ανθρώπου με τα αρχέγονα στοιχεία της φύσης εκφράζεται με τον χορό ανάμεσα στους ανθρώπους και στο άγριο ζώο. Ένας χορός που έπρεπε να αποδοθεί τέλεια από τους αθλητές, καθώς και η παραμικρή αστοχία μπορούσε να αποβεί μοιραία. Ωστόσο, η σοβαρότητα την οποία απαιτούσε η εκτέλεση των αλμάτων, δεν αναιρούσε το ότι ήταν ένα παιχνίδι. Το δέος και ο σεβασμός απέναντι  στις πρωτόγονες δυνάμεις δεν αφαιρεί τη χαρά της ζωής που δημιουργείται μέσα από αυτές.


Στα ταυροκαθάψια συμμετείχαν εξίσου άντρες και γυναίκες. Τέσσερις αθλητές και αθλήτριες περικύκλωναν τον ταύρο κρατώντας ξύλινα ρόπαλα και ένας από όλους επιχειρούσε να εκτελέσει τα άλματα.Οι αγωνιζόμενοι έχουν περίτεχνη κόμμωση και κοσμήματα, ένδειξη ότι ανήκαν σε ευγενείς οικογένειες. Όσον αφορά στις τεχνικές, ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές- πέραν του τελετουργικού τους χαρακτήρα, τα Ταυροκαθάψια ήταν η ευκαιρία για τους αθλητές να αποδείξουν τη γενναιότητά τους, καθώς και τις ψυχικές και σωματικές τους αντοχές.





Αναπαράσταση Ταυροκαθαψίων σε δαχτυλίδι. Το τελετουργικό αυτό φαίνεται να ήταν ιδιαίτερα αγαπητό στους Μινωίτες καθώς το συναντάμε συχνά σε λεπτομερείς απεικονίσεις ακόμα και σε μικρά αντικείμενα,όπως δαχτυλίδια και σφραγιδόλιθους.

Οι βασικές τεχνικές του αθλήματος περιλάμβαναν το πιάσιμο του ταύρου από τα κέρατα, το άλμα στην ράχη του και το τελικό πήδημα στο έδαφος πίσω από το ζώο- όλα αυτά ενώ φυσικά ο ταύρος κάλπαζε και δεν ήταν ιδιαίτερα ήρεμος. Οι ταύροι που χρησιμοποιούνταν για το παιχνίδι δεν ήταν ήμερα οικόσιτα ζώα- ήταν άγριοι και ανήκαν στις καλύτερες ράτσες του νησιού. Οστά γιγαντιαίων ταύρων που έχουν βρεθεί σε ανασκαφές στην Κρήτη, ενισχύουν την πεποίθηση ότι οι τοιχογραφίες δεν υπερβάλλουν ως προς το  μέγεθος των ζώων με τα οποία τολμούσαν να χορέψουν οι ταυροκαθάπτες.



Ο Ταυροκαθάπτης. Αγαλματίδιο από ελεφαντόδοντο, που βρέθηκε στο παλάτι της Κνωσού. Θεωρείται ότι ήταν κομμάτι της πρώτης τρισδιάστατης αναπαράστάσης των Ταυροκαθαψίων.

Αντίστοιχα αθλήματα με ταύρους υπήρχαν και σε άλλα μέρη της Ελλάδας, όπως στην Πύλο και στην Τίρυνθα, καθώς και στον αιγυπτιακό πολιτισμό. Ωστόσο, φαίνεται πως οι Μινωίτες έγιναν δεξιοτέχνες αυτού του επικίνδυνου και συναρπαστικού παιχνιδιού, το οποίο μετέτρεψαν σε ύμνο για τη ζωή και τη φύση.

ΠΗΓΗ

Είναι στιγμές που η άβυσσος με καταπίνει…

Είναι στιγμές που η άβυσσος με καταπίνει… – Άνδρεα Αρβανιτίδου  GynaikaEimai 4 Νοεμβρίου 2024 Στιγμές είτε συχνές είτε διαρκούν λίγο, υπάρχο...