Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Δίπλωμα οδήγησης: Σοκ το κόστος, από τα 600 ευρώ στα 800 ευρώ!





© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A.
Το Newsauto.gr αποκαλύπτει όλες τις επιβαρύνσεις που θα επωμιστούν οι πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί όταν ξεκινήσουν οι εξετάσεις.
«Χρυσό» θα πληρώσουν το δίπλωμα οι πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί καθώς πέραν της αύξησης των παράβολων θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα νέα υπέρογκα ασφαλιστήρια συμβόλαια!
Όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr το κόστος ασφάλισης για έναν υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου κυμαίνονται από 90 έως 150 ευρώ και για έναν υποψήφιο οδηγό μοτοσικλέτας από 120 έως 100 ευρώ!
Παράλληλα η αύξηση των παράβολων και άλλων επιπλέον χρεώσεων θα εκτοξεύσουν το συνολικό κόστος της απόκτησης διπλώματος από τα 600 ευρώ στα 800 ευρώ!
Βέβαια ο υπολογισμός έγινε με χαμηλές προσφορές από Σχολές Οδηγών και όπως επισημαίνουν στο Newsauto.gr στελέχη από τον συγκεκριμένο κλάδο στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης το κόστος θα είναι ακόμη υψηλότερο!
Ειδικότερα τα παράβολα των υποψήφιων οδηγών αυξήθηκαν σε ποσοστό 50% για την συμμετοχή τους στις θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις από 4-3-2019.
Το ασφαλιστήριο  συμβόλαιο που επιβάλλει ο νέος νόμος να συνάπτει και να προσκομίζει ο υποψήφιος οδηγός για να συμμετάσχει στις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης είναι μια υπέρογκη επιβάρυνση για όλους τους υποψηφίους.
Ακόμα και αν δοθεί η εναλλακτική από κάποιες ασφαλιστικές η έξτρα αυτή ασφάλιση να ενταχθεί στο κύριο ασφαλιστήριο του οχήματος, η επιβάρυνση που θα επιφέρει στα ασφάλιστρα (η οποία απ΄ότι ακούγεται είναι αρκετά σημαντική) θα μετακυλήσει τελικά και θα επιβαρύνει πάλι τους υποψηφίους. Άλλωστε η οποιαδήποτε ανατίμηση συμβαίνει τελικά την επωμίζεται και την πληρώνει ο καταναλωτής.
Με το νέο νόμο του Υπουργείου Υποδομών στο δεύτερο στάδιο των εξετάσεων οδήγησης  ο εκπαιδευτής οδηγών που θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού δεν πρέπει να έχει ουδεμία σχέση με τη σχολή οδηγών της οποίας ανήκει το εκπαιδευτικό όχημα.
Από την άλλη η εργατική νομοθεσία επιβάλλει ο εκπαιδευτής οδήγησης που βρίσκεται εντός του εκπαιδευτικού οχήματος να έχει οπωσδήποτε εξαρτημένη ή ανεξάρτητη σχέση εργασίας με τον ιδιοκτήτη του εκπαιδευτικού οχήματος,  άλλως τα πρόστιμα είναι ιδιαίτερα αυστηρά και τσουχτερά.
Αδιέξοδο λοιπόν μέχρι τα δύο Υπουργεία να συνεννοηθούν και να εκδώσουν τις απαραίτητες εγκυκλίους!
Από 4 Ιουνίου 2019 πρέπει βάσει του νέου νόμου να έχει συγκροτηθεί ανά Περιφέρεια ανεξάρτητο σώμα εξεταστών, κύριο έργο των οποίων θα είναι η πρωινή διεξαγωγή εξετάσεων οδηγήσεως. Δηλαδή παύουν οι μεσημεριανές εξετάσεις και το επίδομα των 240 ευρώ που λάμβανε έκαστος εξεταστής για να βγει τουλάχιστον έξι φορές εξετάσεις ανά μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τέτοια σώματα ακόμα δεν έχουν συγκροτηθεί ακόμα σε πολλές περιφέρειες της χώρας μας.
Και η ομοσπονδία των τωρινών υπαλλήλων – εξεταστών στους πέντε μήνες αποχής που είχε  προκηρύξει από το έργο των εξετάσεων (από Σεπτέμβρη 2018 μέχρι τέλη Απρίλη 2019) είχαν και σαν διεκδίκηση – αίτημα οι εξετάσεις να μην γίνονται πρωί λόγω λίγου αριθμού υπαλλήλων και υποστελέχωσης των υπηρεσιών που θα προκύψει.
Άρα από τις 4 Ιουνίου αν τα υπόλοιπα έχουν επιλυθεί θα φαίνεται να έχουμε νέες καθυστερήσεις με το νεοσύστατο σώμα εξεταστών!
Η εναλλαγή των εκπαιδευτών στις εξετάσεις οδήγησης πιθανόν θα επιφέρει μία ακόμα οικονομική επιβάρυνση στους πολίτες – υποψηφίου οδηγούς.
«Ό νέος νόμος επιβάλλει την παρουσία άλλου εκπαιδευτή την ώρα των εξετάσεων. Ωστόσο ο άλλος εκπαιδευτής είναι ένας άλλος επιχειρηματίας που επιτελεί μία εργασία, απασχολείται κάποιες ώρες σε ασχολία όχι της δικής του επιχείρησης. Και για τις ώρες αυτές εργασίας – παράστασης δικαιολογημένα θα ζητήσει αμοιβή, την οποία μάλλον θα κληθεί να καταβάλλει ο πολίτης – υποψήφιος» επισημαίνει ο κ. Σάκης Μαυροειδής Εκπαιδευτής υποψήφιων Οδηγών, Παιδαγωγός Κυκλοφορίας, Φυσικός και Οικονομολόγος.
«Όλα θα είχαν λυθεί αν το υπουργείο διέθετε δικά του κρατικά οχήματα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων οδήγησης. Δεν θα χρειάζονταν ασφαλιστήρια συμβόλαια, ούτε έξτρα αμοιβές των παριστάμενων εκπαιδευτών και ο ταλαίπωρος πολίτης και τις εξετάσεις του θα έκανε και δεν θα είχε ν΄ αντιμετωπίσει μία νέα λαίλαπα αυξήσεων» επισημαίνει ο κ. Μαυροειδής.
© Παρέχεται από: PROTO THEMA S.A.
«Μετωπική» το κόστος της ασφάλισης!
Πέραν των παραβόλων και όλων των άλλων επιπλέον εξόδων που θα επωμιστούν οι υποψήφιοι οδηγοί όταν ξεκινήσουν και πάλι οι εξετάσεις αφορά στο κόστος της ασφάλισης που πραγματικά είναι υπερβολικό.
Ειδικότερα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr το κόστος ασφάλισης για ένα υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου κυμαίνεται μεταξύ 90 έως 150 ευρώ και βέβαια περιλαμβάνει και απαλλαγή από 150 έως 500 ευρώ.
Σύμφωνα μην ασφαλιστική πρόταση εταιρείας σε Σχολές Οδηγών οι καλύψεις σε υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου που παρέχονται περιλαμβάνουν:
Σωματικές βλάβες έναντι τρίτων και επιβαινόντων κατ’ άτομο 1.220.000 ευρώ.
Υλικές ζημιές έναντι τρίτων και ατύχημα 1.220.000 ευρώ.
Φροντίδα ατυχήματος
Ιδίες ζημιές με απαλλαγή 150 ευρώ με ασφάλιστρα 150 ευρώ.
Απαλλαγή 300 ευρώ με ασφάλιστρα 120 ευρώ.
Απαλλαγή 500 ευρώ και ασφάλιστρα 90 ευρώ.
Με λίγα λόγια όσο υψηλότερη είναι η απαλλαγή σε περίπτωση ζημιάς τόσο χαμηλότερο είναι το κόστος ασφάλισης.
Βέβαια σε περίπτωση ατυχήματος ο υποψήφιος οδηγός θα πρέπει να καλύψει το ποσό της απαλλαγής και σύμφωνα με κάποιες Σχολές Οδηγών θα πρέπει να προπληρώνεται από τους υποψήφιους οδηγούς.
Αντίστοιχα για την κάλυψη υποψήφιου οδηγού μοτοσικλέτας οι καλύψεις που παρέχονται είναι:
Σωματικές βλάβες έναντι τρίτων και επιβαινόντων κατ’ άτομο 1.220.000 ευρώ.
Υλικές ζημιές έναντι τρίτων και ατύχημα 1.220.000 ευρώ.
Φροντίδα ατυχήματος
Ιδίες ζημιές με απαλλαγή 150 ευρώ με ασφάλιστρα 120 ευρώ.
Απαλλαγή 300 ευρώ με ασφάλιστρα 100 ευρώ.
Να τονίσουμε πως στην πρόταση της ασφαλιστικής εταιρείας προς τη Σχολή Οδηγών το ανώτατο κεφάλαιο αποζημίωσης για ιδίες ζημιές είναι 10.000 ευρώ ενώ ξεκαθαρίζεται ότι το συμβόλαιο ισχύει για ένα μήνα, δεν ακυρώνεται και ισχύει μόνο κατά τη διάρκεια της πρακτικής εξέτασης.
Δηλαδή αν ο υποψήφιος αποτύχει στη διαδικασία οδήγησης τότε είναι πολύ πιθανό να μην ξαναπληρώσει ασφάλιστρο την επόμενη φορά που θα δώσει επαναληπτικές εξετάσεις.
Βέβαια τη στιγμή που βρίσκονται στην αναμονή πάνω από 100.000 υποψήφιοι οδηγοί καμία Σχολή Οδηγών δεν εκτιμά πως οι επαναληπτικές εξετάσεις θα μπορούν να γίνονται μετά από 7 ημέρες…
Μπάχαλο και με το υπουργείο Εργασίας
Οι εκπαιδευτές οδήγησης σχετικά με την εφαρμογή του νέου νόμου όπου προβλέπει την εναλλαγή των εκπαιδευτών σε εκπαιδευτικό όχημα άλλης επιχείρησης είχαν αποστείλει ερώτημα στο υπουργείο Εργασίας και τα ασφαλιστικά ταμεία σχετικά με τη νομιμότητα της συγκεκριμένης ενέργειας αλλά και τα πρόστιμα που πιθανόν να επιβάλουν τα όργανα σε κάποιον έλεγχο.
Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Υποψήφιων Οδηγών Ελλάδος: «Ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους ότι παραλάβαμε απάντηση από το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στο επίσημο έγγραφο που τους είχαμε αποστείλει στις 22 Απριλίου 2019 με αρ. πρωτ. 15/2019 σχετικά με το αν είναι νίμιμη η εναλλαγή των εκπαιδευτών.
Επιγραμματικά σας αναφέρουμε ότι η απάντηση του υπουργείου Εργασίας αναφέρει ότι ο εκπαιδευτής υποψήφιων οδηγών που παρίσταται στις εξετάσεις οδήγησης πρέπει να είναι ασφαλισμένος σε ασφαλιστικό φορέα (είτε είναι αυτός ο ΟΑΕΕ αν είναι ιδιοκτήτης σχολής οδηγών, είτε είναι ΙΚΑ εφόσον είναι μισθωτός).
Στην περίπτωση επιτόποιου ελέγχου κατά τη διάρκεια των πρακτικών εξετάσεων απότο ΣΕΠΕ θα ελεγχθεί ότι υπάρχει ασφάλιση και αν πρόκειται για μισθωτό και ΙΚΑ ότι αναγράφεται στον Πίνακα Προσωπικού της σχολής οδηγών που τον απασχολεί αλλά όσον αφορά στην εναλλαγή και το γεγονός ότι θα επιβαίνει σε εκπαιδευτικό όχημα άλλης επιχείρησης θα ληφθεί υπόψη αποκλειστικά ο νόμος 4599/2019».
https://www.msn.com/el-gr/autos?ocid=spartandhp

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι συνταξιούχων σε όλη τη χώρα μετά την ανακοίνωση της 13ης σύνταξης

Έξαλλα πάρτι ηλικιωμένων έχουν ξεσπάσει από χθες το βράδυ μετά την ανακοίνωση της επαναφοράς της 13ης σύνταξης από την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με αναφορές από όλη την Ελλάδα, στο άκουσμα της είδησης, εκατοντάδες πάρτι ξέσπασαν αυθόρμητα στα ΚΑΠΗ και στα σπίτια συνταξιούχων της χώρας, ενώ χιλιάδες ηλικιωμένοι ξεχύθηκαν στα μπαρ και στα κλαμπ προκειμένου να γιορτάσουν τον αναπάντεχο πλούτο τους.
«Πραγματικά είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς την ατμόσφαιρα που επικρατούσε» δήλωσε ο θαμώνας ενός μπαρ που είδε δεκάδες συνταξιούχους να κατακλύζουν το κατάστημα λίγα λεπτά μετά την είδηση.

«Γιαγιάδες έκαναν dab πάνω στη μπάρα, τα πιεσόμετρα είχαν χτυπήσει κόκκινο»

«Γιαγιάδες έκαναν dab πάνω στη μπάρα, τα σφηνάκια γιαγκερμάιστερ με φασκόμηλο έδιναν και έπαιρναν, είδα και έναν παππού να κάνει κατακόρυφο πάνω στο Π. Τα πιεσόμετρα είχαν χτυπήσει κόκκινο. Τρελές καταστάσεις.»
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, στο ίνσταγκραμ ήδη έχει ανοίξει λογαριασμός RICH SYNTAXIOUCHΟI OF GREECE, στον οποίο απαθανατίζονται Έλληνες παππούδες και γιαγιάδες με πούρα, κοσμήματα και ακριβά σπορ αυτοκίνητα ή να πετάνε 500ευρα στον αέρα.
Κάποιοι από τους συνταξιούχους που μίλησαν στο Βατράχι παραδέχτηκαν ότι δεν ξέρουν τι να πρωτοκάνουν με τις συντάξεις τους. «Πάντα ήθελα να πάω με την κυρία Σούλα για μπάντζι τζάμπινγκ από ελικόπτερο», μας λέει ο κ. Αγησίλαος, συνταξιούχος από ΚΑΠΗ της Λούτσας. «Αλλά εννοείται ότι θα συνεχίσω να πηγαίνω στη λαϊκή κάθε Τρίτη.»
https://tovatraxi.com/

Τι μυστικά κρύβει ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου σας – Τι σημαίνει ο κάθε χαρακτήρας ξεχωριστά

Τι μυστικά κρύβει ο αριθμός πλαισίου του

 αυτοκινήτου σας – 

Τι σημαίνει ο κάθε χαρακτήρας ξεχωριστά

Ο αριθμός πλαισίου των αυτοκινήτων, πέραν της «ταυτότητας» του οχήματος περιέχει πληροφορίες που δεν μπορεί να φανταστεί κανείς ότι υπάρχουν στον 17ψήφιο αριθμό.
Ειδικότερα, ο αριθμός πλαισίου περιλαμβάνει την χώρα και το εργοστάσιο παραγωγής του αυτοκινήτου, τον τύπο αμαξώματος, τον κυβισμό, αλλά και το καύσιμο του κινητήρα, τον αύξοντα αριθμό κατασκευής του οχήματος, το έτος παραγωγής, το μοντέλο, το σύστημα πέδησης, το κιβώτιο, κ.ά.
Ωστόσο, μία από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες που κρύβει ο αριθμός πλαισίου αφορά στην ημερομηνία παραγωγής του οχήματος από την οποία μπορεί κανείς να διαπιστώσει ακόμη και το πραγματικό έτος κατασκευής του οχήματος ασχέτως αν η άδειά του αναγράφει άλλη ημερομηνία (μεταγενέστερη συνήθως) αν πρόκειται για παλαιότερο εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα.
Αλλά και στα καινούρια οχήματα μπορεί κανείς να διαπιστώσει αν πρόκειται για αυτοκίνητο stock ή… «φρέσκο» αυτοκίνητο.
Το Enikonomia σας αποκαλύπτει το αφορά κάθε ψηφίο του αριθμού πλαισίου του οχήματός σας
Oι χαρακτήρες 1-3 προσδιορίζουν τον κατασκευαστή και τη χώρα παραγωγής του οχήματος (Ιαπωνία, Nissan).
Ο χαρακτήρας 4 δηλώνει τον τύπο του αμαξώματος (hatchback, sedan, cabrio, SW, κ.τ.λ)

Ο χαρακτήρας 5 τον τύπο της μηχανής (diesel, βενζίνη, hybrid)
Ο χαρακτήρας 6 τον τύπο του συστήματος φρένων του οχήματος, αερόσακους, κ.ά.
Οι χαρακτήρες 7-8 το μοντέλο
Ο χαρακτήρας 9 είναι ένα ψηφίο ελέγχου.
Ο χαρακτήρας 10 που θεωρείται και σημαντικός, δείχνει το έτος παραγωγής του αυτοκινήτου! Μάλιστα τα γράμματα U και Z αλλά και ο αριθμός 0 (μηδέν) δεν χρησιμοποιούνται στον κώδικα του έτους.
Ο χαρακτήρας 11 δείχνει τη χώρα που κατασκευάστηκε (δεν συμπίπτει πάντα με τη χώρα προέλευσης του κατασκευαστή).
Οι χαρακτήρες 12-17 είναι οι αύξων αριθμός παραγωγής (μοναδικός για κάθε όχημα).
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
enikonomia
https://www.pentapostagma.gr/

Πολεμική προειδοποίηση για Τουρκία από τους Στρατηγούς: «Η Άγκυρα πάει σε ΑΤΤΙΛΑ-3, τέρμα τα παιχνίδια!» – «Ανησυχούμε για την κλιμάκωση»

Πολεμική προειδοποίηση για Τουρκία 

από τους Στρατηγούς: 

«Η Άγκυρα πάει σε ΑΤΤΙΛΑ-3, 

τέρμα τα παιχνίδια!» – 

«Ανησυχούμε για την κλιμάκωση»

Ξεκάθαρη προειδοποίηση για επικίνδυνη κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας από τους Στρατηγούς Φράγκο και Κωσταράκο. Η εμπειρία και η στρατηγική τους σκέψη αποτελούν αποδείξεις πως τα λόγια τους έχουν βαρύτητα και η πολιτική ηγεσία πρέπει να τα λάβει υπόψιν και να προετοιμαστεί για τις επόμενες κινήσεις της Άγκυρας.
Ο Στρατηγός Φράγκος κλήθηκε να καταθέσει την άποψή του για τις καθημερινές απειλές των Τούρκων που έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Χωρίς ενδοιασμούς και με απόλυτη στρατηγική σκέψη και άποψη που μόνο σε Ηγέτες ταιριάζει δήλωσε τα εξής:
«Αναμενόμενη είναι η κλιμάκωση προκλητικότητας της Τουρκίας… Αποφασίζουμε ως Έθνος να γίνουμε Ισραήλ ή συνεχίζουμε συνειδητά την Φινλανδοποίηση της εξωτερικής μας πολιτικής με την ακατανόητη στάση δεκαετιών εξευμενισμού του «αρπακτικού», που ήδη κινείται σε νέα τετελεσμένα με ένα ΑΤΙΛΛΑ-3.
Περαιτέρω ανάλυση δεν απαιτείται παρά μόνον ενότητα, Εθνική συναίνεση και επί τέλους συγκρότηση Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, για καθορισμό αταλάντευτης εξωτερικής πολιτικής με εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου και της αυτονόητης προάσπισης της Εθνικής μας κυριαρχίας σε αγαστή συνεργασία με την Κυπριακή Δημοκρατία και ενδυνάμωση των σχέσεων με τα συμμαχικά και φιλικά προσκείμενα κράτη».
Βάλτε τώρα πλάτη όλοι για την Πατρίδα…
Στους διαδρόμους του ΓΕΣ και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ο Στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης ήταν γνωστός για τις στρατιωτικές του ικανότητες που ξεπερνούσαν κατά πολύ το δόγμα του Α/ΓΕΣ, όπως αναφέρει το veteranos.gr.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται Το Βήμα, τον Αύγουστο του 2011 ο  Μπεγλίτης ζήτησε από τον Στρατηγό Φράγκο να εκπονήσει σχέδιο για την περίπτωση που οι Τούρκοι προέβαιναν σε επίθεση στις κυπριακές πλατφόρμες άντλησης αερίου, όπως είχαν απειλήσει ότι θα έκαναν.
Ο στρατηγός μυστικά το εκπόνησε και το παρουσίασε μέσα σε λίγες ημέρες, με την πολιτική ηγεσία να το χαρακτηρίζει ως «απολύτως εφαρμόσιμο»…Και να παίρνει το τελικό ΟΚ εφαρμογής.
Επρόκειτο για ένα Άκρως Απόρρητο «διπλό σχέδιο» αποτροπής, παρενόχλησης και ανακατάληψης των Κυπριακών θαλάσσιων σημείων άντλησης, σε περίπτωση που η αποτροπή δεν είχε επιτευχθεί.
Το σχέδιο προέβλεπε τη συνεργασία των Ειδικών Δυνάμεων, του Ναυτικού και της Αεροπορίας.
Στο πλαίσιο του σχεδίου, διέταξε ξαφνικά στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων να μεταβούν στη Ρω και στη νήσο Στρογγύλη, νότια του Καστελόριζου και μέσα σε λίγες ώρες να κατασκευάσουν ελικοδρόμια για Apache.
«Οι Τούρκοι από απέναντι παρακολουθούσαν αμήχανοι», είχει πει γελώντας. Μια άλλη φράση που του αποδίδεται είναι ότι «η Στρογγύλη είναι πιο κρίσιμη από το Καστελόριζο», καθώς σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, το μικρό νησί ενώνει την Eλληνική με την Kυπριακή ΑΟΖ, περιορίζοντας την αντίστοιχη τουρκική.

Στρατηγός Κωσταράκος: Ανησυχώ για την «Όρθωση της απειλής»

Τις τελευταίες ημέρες παρατηρούμε μία κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας, είτε σε επίπεδο δηλώσεων σε ανώτατο επίπεδο, είτε επί του πεδίου, θαλάσσιου και εναέριου.
Προκλητικότητα η οποία λαμβάνει απαντήσεις σε κάθε περίπτωση, οι πλέον αποφασιστικές είναι αυτές που δίνει καθημερινά η Πολεμική Αεροπορία
Ταυτόχρονα όμως, ασυνήθιστα σκληρές δηλώσεις ξένων παραγόντων, όπως ο Αμερικανός Γερουσιαστής Μπομπ Μενέντεζ, έρχονται να προσθέσουν στο όλο σκηνικό μία διεθνή παράμετρο. Και αυτό, καθώς εντάσσεται σε μία αλυσίδα ανησυχητικών εξελίξεων στο ενιαίο γεωστρατηγικό σύμπλοκο της Μέσης Ανατολής (Αν. Μεσόγειος, Ισραήλ, Συρία, Ιράν), μου προκαλεί ανησυχία.
Η ανάρτηση την οποία κοινοποιώ, περιλαμβάνει την επίσημη ημερήσια αναφορά παραβάσεων-παραβιάσεων του ΓΕΕΘΑ. Δεν γνωρίζω τις αναλύσεις και εκτιμήσεις των επιτελείων. Είμαι σίγουρος ότι οι αρμόδιοι κάνουν τη δουλειά τους
Ακόμα και ένας νεαρός απόφοιτος Σχολής Πολέμου θα έλεγε ότι για όλες τις ενέργειες των αντιπάλων υπάρχουν ενδείξεις εκ των προτέρων και ότι κάθε κλιμάκωση ακολουθεί μια σταδιακή διαδικασία που λέγεται«Όρθωση της απειλής- build up».
Ήδη από την Μεγάλη Εβδομάδα (ίσως νωρίτερα από την παραβίαση των Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης την 25η Μαρτίου) καλλιεργείται μια ιδιαίτερα αυξημένη ένταση στο Αιγαίο και στη ΝΑ Μεσόγειο με μεγάλο αριθμό παραβιάσεων/παραβάσεων/δηλώσεων κλπ που θα πρέπει να έχει πραγματικά ανησυχήσει την στρατιωτική και κυρίως την πολιτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και την κυβέρνηση.
Αυτά που συμβαίνουν τώρα, δεν συνέβαιναν ποτέ τα τελευταία αρκετά χρόνια. Ελπίζω η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία των ΕΔ που εξαπατά (ο σωστός όρος είναι «παραμυθιάζει») τον κόσμο με ανούσιες αμοιβαίες επισκέψεις, επιτροπές, «οδικούς χάρτες» και δηλώσεις για γρήγορη επίλυση των Ελληνοτουρκικών διαφορών συνδυασμένες με λεονταρισμούς και «ηρωικές» δηλώσεις του πάλαι ποτέ ΥΕΘΑ… (ας μην ξεχνάμε τον πραγματικό δημιουργό των εντάσεων τα τελευταία χρόνια), να μην εξαπατά και τον εαυτό της και να διατηρεί μια ετοιμότητα και μια προετοιμασία για ενδεχόμενες δύσκολες καταστάσεις.
https://www.pentapostagma.gr/

Die Welt: Ακόμα και ριψοκίνδυνοι επενδυτές γυρνούν την πλάτη στην Τουρκία

Die Welt: 

Ακόμα και ριψοκίνδυνοι επενδυτές 

γυρνούν την πλάτη στην Τουρκία

«Δύο πράγματα δρουν αποτρεπτικά ακόμα και για τους πλέον ριψοκίνδυνους επενδυτές: ένα αβέβαιο καθεστώς ιδιοκτησίας και η προφανής αυθαιρεσία, γράφει η ιστοσελίδα της εφημερίδας Die Welt με τίτλο «Ακόμα και ριψοκίνδυνοι επενδυτές γυρνούν την πλάτη στην Τουρκία»: Έτσι εξηγείται γιατί όλο και περισσότεροι επενδυτές εγκαταλείπουν πλέον την Τουρκία μετά την απόφαση για ακύρωση του αποτελέσματος των δημοτικών εκλογών στην Κωνσταντινούπολη.
Οι αγορές αντιδρούν νευρικά στην είδηση με αποτέλεσμα η συναλλαγματική ισοτιμία της τουρκικής λίρας να πέσει περίπου κατά 2%. Παράλληλα το επιτόκιο του δεκαετούς ομολόγου του τουρκικού δημοσίου εκτοξεύθηκε στο 20%.
Την ίδια στιγμή ο δείκτης του χρηματιστηρίου Κων/πολης μειώθηκε περισσότερο από 2% στο χαμηλότερο επίπεδο από τις αρχές Ιανουαρίου.
Μαζί με το αργεντίνικο πέσο η τουρκική λίρα είναι φέτος το πλέον αδύναμο νόμισμα διεθνώς, μιας και σε σχέση με το δολάριο απώλεσε ήδη το 16% της αξίας της. Τίποτα δεν δείχνει ότι η ελεύθερη πτώση θα σταματήσει. Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs εκτιμά ότι μέσα σε ένα χρόνο οι Τούρκοι θα πρέπει να καταβάλλουν 7 λίρες για ένα δολάριο.
Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην λεγόμενη «δολαροποίηση» της τουρκικής οικονομίας. Την ώρα που ολοένα και περισσότεροι επενδυτές αποσύρονται από την Τουρκία όλο και περισσότεροι Τούρκοι ανταλλάσουν τις λίρες που έχουν στην κατοχή τους με δολάρια».
https://www.pentapostagma.gr/

Πρώτο τεστ «πλανητικής άμυνας» από τη NASA: Θα χτυπήσει μικρό αστεροειδή

Πρώτο τεστ «πλανητικής άμυνας» από τη NASA: 

Θα χτυπήσει μικρό αστεροειδή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
nasa
Η καταστροφική πρόσκρουση ενός τεράστιου διαστημικού βράχου με τη Γη, αν και αποτελεί απομακρυσμένο σενάριο προς το παρόν, αντιμετωπίζεται διεθνώς ως μια υπαρκτή απειλή για την ανθρωπότητα, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι μεγάλοι αστεροειδείς έχουν πέσει στη Γη πολλές φορές στο παρελθόν σκορπίζοντας την καταστροφή, αφανίζοντας τους δεινόσαυρους, ή αλλάζοντας το κλίμα.
Η επιστημονική κοινότητα θεωρεί πάντως σχεδόν σίγουρο ότι ένας μεγάλος αστεροειδής θα πέσει ξανά στη Γη, ωστόσο δεν είναι ακόμη σίγουρο πότε θα κτυπήσει και σε ποιες περιοχές. Καθώς κάποιοι επιστήμονες προειδοποιούν ότι είναι θέμα χρόνου, το θέμα αυτό απασχολεί ιδιαίτερα τις κυβερνήσεις και τις εθνικές υπηρεσίες, κυρίως στις ΗΠΑ, την ΕΕ και τη Ρωσία, οι οποίες επεξεργάζονται διάφορους τρόπους πλανητικής άμυνας.
Προς τον σκοπό αυτό, η ΝΑΣΑ ετοιμάζει την πρώτη αποστολή DART (Double Asteroid Redirection Test), η οποία μοιάζει να έχει εμπνευστεί από τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας.
Το 2022 ένα διαστημόπλοιο της ΝΑΣΑ θα χτυπήσει έναν μικρό αστεροειδή, 11 εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά, προκαλώντας αλλαγή στην τροχιά του, σε μια προσπάθεια να δοκιμαστεί η τεχνική αυτή προκειμένου η ανθρωπότητα να είναι προετοιμασμένη στην περίπτωση που σημάνει κόκκινος συναγερμός.
Το τεστ αυτό θα αποτελεί την πρώτη επίδειξη της τεχνικής που ονομάζεται κινητική πρόσκρουση για να αλλάξει η κίνηση ενός αστεροειδή στο διάστημα.
Ο στόχος Δίδυμος
Ο στόχος που επιλέχθηκε είναι ένα δυαδικό σύστημα αστεροειδών που ονομάζεται Δίδυμοι. Πρόκειται για έναν κύριο αστεροειδή μήκους 800 μέτρων (Δίδυμος), γύρω από τον οποίο περιστρέφεται ένας άλλος μικρότερος αστεροειδής μεγέθους 150 μέτρων, (το φεγγάρι του Δίδυμου ή Didymoon). Η ΝΑΣΑ στοχεύει να κτυπήσει τον μικρότερο αστεροειδή.
Το διαστημικό σκάφος DART θα πετύχει την κινητική πρόσκρουση με μια σκόπιμη συντριβή του στον μικρό αστεροειδή με μια ταχύτητα που φθάνει τα έξι χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο και με τη βοήθεια μιας ενσωματωμένης κάμερας και ενός εξελιγμένου αυτόνομου λογισμικού πλοήγησης. Η πρόσκρουση αναμένεται να αλλάξει την ταχύτητα του αστεροειδούς γύρω από τον Δίδυμο κατά 1%, αρκετό για να μετρηθεί χρησιμοποιώντας τηλεσκόπια στη Γη.
Το δυαδικό αυτό σύστημα αστεροειδών δεν αποτελεί απειλή για τη Γη και θεωρείται ως ένας ιδανικός στόχος για τη δοκιμή.
Το συνολικό κόστος της αποστολής ανέρχεται στα $69 εκατ. δολάρια.
Η αποστολή DART θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2021 φθάνοντας στον στόχο της τον Οκτώβριο του 2022, όταν ο αστεροειδής θα βρίσκεται σε απόσταση 11 εκατομμυρίων χιλιομέτρων από τη Γη.
Πηγή: Καθημερινή Κύπρου
Φωτογραφία: NASA
http://www.kathimerini.gr/

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σκλαβιά από μια ζωή γεμάτη από ενοχές.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σκλαβιά από μια ζωή γεμάτη από ενοχές.


Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σκλαβιά από μια ζωή γεμάτη από ενοχές. Ζεις μέσα σε ένα περιοριστικό κελί και πληρώνεις με το αίμα σου την κάθε ανάσα που προσπαθείς να πάρεις έξω από αυτό. Το τέρας της ενοχής καραδοκεί έξω από αυτό το κελί, είναι αδηφάγο και τρέφεται με την ενέργεια σου, τη ζωή σου.
Θα μπορούσα να το παρομοιάσω με τη Λερναία Ύδρα. Κόβεις ένα κεφάλι πετάγονται αμέσως τρία. Προσπαθείς να πετάξεις μια ενοχή και παρουσιάζονται τρεις στο προσκήνιο. Η μία ενοχή δημιουργεί την άλλη και πάει λέγοντας. Γίνεσαι ενοχικός και κουβαλάς στην καρδιά σου τεράστια βουνά ενοχών και στο τέλος καταλήγεις να έχεις ενοχές απλά και μόνο γιατί έχεις ενοχές...

Και αυτό συνεχίζεται. Δεν έχει τέλος...

Ζωή χωρίς ενοχές σημαίνει ζωή χωρίς πόλεμο. Χωρίς εσωτερική σύγκρουση. Σημαίνει ζωή γεμάτη ελευθερία.


Πως μπορεί κάποιος να νιώθει ελεύθερος όταν πολεμά διαρκώς και μάλιστα τον ίδιο του τον εαυτό; 

Ζωή χωρίς ενοχές σημαίνει "καίω" το παρελθόν μου στην εσωτερική μου φωτιά, το μεταμορφώνω και γίνομαι ένας ολόκληρος άνθρωπος. Σταματώ να είμαι διχασμένος και μπλεγμένος ανάμεσα στα φίδια των ενοχών. Σταματώ να άγομαι και να φέρομαι χωρίς συνείδηση νομίζοντας ότι ζω.

Εγκαταλείπω τον πόλεμο και ακολουθώ το ρυθμό της ζωής. Ξεριζώνω μέσα από τα αυτιά μου τις αιρετικές, τις συριστικές φωνές, τις γεμάτες φόβο, καταπίεση, αναστολές, αμφιβολίες και ακούω μόνο τη μελωδία της ζωής.

Ζω την ζωή μου και την απολαμβάνω σαν ελεύθερος άνθρωπος
despoina palamari
namaste


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Ο Τυφώνας ΙΡΑΝ! Κι η γύμνια του Ελληνόφωνου θιάσου θα λάμψει στο φως των πυροτεχνημάτων…

Ο Τυφώνας ΙΡΑΝ!

TifonasIran

 
Κι η γύμνια του Ελληνόφωνου θιάσου θα λάμψει στο φως των πυροτεχνημάτων…
Βγαίνουμε στο πάλκο…
Τα καλά νέα είναι πως σύντομα θα είμαστε πρωταγωνιστές!
Τοιουτοτρόπως κάθε ανόητη ματαιοδοξία θα βρει την ικανοποίησή της και επιτέλους όλοι εμείς οι ελληνόφωνοι (Έλληνες λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να μας αποκαλέσω… θα ήταν μεγάλο κοπλιμάν) θα αισθανθούμε σημαντικοί, παρότι έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε για να θεωρούμαστε παρίες. Και αυτό επισήμως, με τη βούλα των Μνημονιακών νόμων. Να τα λέμε αυτά!
Βγαίνουμε το λοιπόν στο πάλκο με ρόλο που θα μας φέρει στα πρώτα ονόματα της μαρκίζας του γεω-στρατηγικού μαγαζιού.
Σε θέση απαστράπτουσα με λαμπιόνια και σαματά.
iran1Κατά πάσα πιθανότητα θα παίξουμε το ρόλο του μοιραίου και άβουλου θύματος (δυστυχώς και πάλι θεωρούμαστε εξειδικευμένοι καρατερίστες στο να εισπράττουμε καρατιές στο σβέρκο) καθότι:
- μετά από 9 χρόνια γονυκλισίες στο Ιερατείο των Βρυξελλών,
- 1000 ΝΑΙ σε ΟΛΑ,
- Προέδρους της Δημοκρατίας που αποδέχτηκαν τα πάντα με μειλίχιο χαμόγελο,
- 4 πρωθυπουργούς που ανάθεμα κι αν προσμετρούνται οι αλήθειες τους σε 2 παλάμες δάχτυλα,
- ΑΓΕΕΘΑ που μετά από όλους τους συμβιβασμούς και τις ταπεινώσεις επικαλούνται τας Εθνοσωτήριους Συμμαχίας χωρίς όμως να αναμένουν την υποστήριξη τους (;;;),
- μαλάξεις 9 ετών στον εγκέφαλο του ποιμνίου περί της μοιραίας συνευθύνης του στην οικονομική του Κατακρεούργηση,
θα κληθούμε να ντυθούμε Ιφιγένειες μπροστά στη στρατηγική απόφαση των ισχυρών να λύσουν τους λογαριασμούς τους στα στενά του Ορμούζ!
Εις τους παροικούντας την Ιερουσαλήμ είναι εγνωσμένον πλέον και πασιφανές ότι η κόντρα μεταφέρεται προς τα εκεί. Βλέπετε αι ΗΠΑ υπέστησαν μια ελαφρά ήττα στη Συρία και ψάχνουν για ρεβάνς.
Το Ισραήλ έχει ανάγκη την εκκαθάριση του δεδηλωμένου εχθρού του και ο μεγάλος παίκτης που λέγεται Τουρκία κυριολεκτικά ΠΑΛΕΥΕΙ για τη μη εξαφάνισή του από το Παγκόσμιο γίγνεσθαι.
Μαντέψτε … ποιός, ποιός, ποιός θα φαγωθεί (;) … οε οε, οε οε!
iran2Το Ιράν ενοχλεί. Για πολλούς λόγους ενοχλεί τους Άρχοντας του Κόσμου τούτου (πώς τα φέρνει όμως η ζωή έτσι; κάποτε αυτό ήταν ο Άρχοντας και εμείς οι ενοχλητικοί! δεν τους κρατάμε κακία μιας και νικήσαμε τότε… αφήστε που νιώθουμε και μια συμπάθεια που τους κυνηγάνε οι Μεγάλοι) – Όμως, ενοχλεί.
Και αυτή η ενόχληση σύντομα, πιθανότατα όπως δείχνουν τα σημάδια στον έναστρο ουρανό των ΜΜΕ που άρχισαν το παπαγαλείν, θα επιλυθεί δια της μαμής της ιστορίας.
Εμείς το λοιπόν που τη βγάλαμε βελούδο στον πόλεμο του Ιράκ, στο βομβαρδισμό της Σερβίας και μετά πάλι χαλαρά και φραπεδάτα σ’ όλες τις συγκρούσεις της Μέσης Ανατολής, βλέποντας με ορθάνοιχτα ματάκια τα κακά που παθαίνουν όσοι είναι άτακτοι και εθνικά υπερήφανοι ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ τον ρόλο του ζουμερού φιλέτου ΔΙΟΤΙ όταν στο παιχνίδι μπαίνουν τα στενά του Ορμούζ και η παγκόσμια  τιμή του πετρελαίου, συνάμα με τη στάση της Τουρκίας που ελέγχει το Βόσπορο, τότε να ετοιμάζεστε για μεγάλο πάρτι με πολλές στρακαστρούκες – και βάλτε και στην εξίσωση και τη Ρωσία. Οπότε, μιλάμε για εκρηκτικό κοκτέιλ που θα πρέπει να κατέβει μονοκοπανιά ως σφηνάκι και πικρό ποτήριον.
Και η γύμνια του Ελληνόφωνου θιάσου θα λάμψει στο φως των πυροτεχνημάτων…
Το φύλο συκής θα καταπέσει και τα ρεμπέτικα της Εθνικής απώλειας θα ακονίσουν τις χορδές σε Μινόρε κλαψιάρικο και αδικημένο.
Άντε … βγαίνουμε! Φτιασιδωθείτε!
https://www.macroskopio.gr/el

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...