Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Σε ρυθμούς ροκ, το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης

Guitars of the greats rock NY museum

Σε ρυθμούς ροκ, το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης

Η έκθεση «Play It Loud» στο ΜΕΤ της Νέας Υόρκης παρουσιάζει 185 κομμάτια, από τα οποία περισσότερα από 130 είναι μουσικά όργανα, που η ιστορία τους χρονολογείται από το 1939 έως το 2017


A Groundbreaking Exhibition At The Met: 'Play It Loud: Instruments Of Rock & Roll
 Ακολουθεί μετάφραση Google 
The art of rock’n’roll is getting its due at an upcoming show at New York’s Met museum, which is decking its halls with instruments from the genre’s greats.
The storied Manhattan institution has amassed a staggering collection of rock memorabilia and instruments from superstars including Chuck Berry, Eric Clapton, Prince, Joan Jett, Joni Mitchell, Bob Dylan, Keith Richards, Bruce Springsteen and Elvis Presley for the show Play It Loud: Instruments of Rock & Roll set to open Monday.
The exhibit put on in partnership with the Cleveland-based Rock & Roll Hall of Fame celebrates “tools of innovation and outstanding artistic innovation,” Max Hollein, the Metropolitan Museum’s director, told journalists at a preview.
The more than 130 instruments from 1939-2017 in the show are organized to depict how musicians used and advanced emerging technologies throughout the 20th century to create new sounds and styles.
In addition to instruments, the Met is displaying flamboyant costumes of rockers along with show memorabilia like gig posters and even the remnants of smashed guitars.
“Instruments are some of the most personal objects connected to musicians, but as audience members we are primarily used to seeing them from far away, up on a stage in performance.” said Jayson Kerr Dobney, the show’s curator.
“This exhibition will provide a rare opportunity to examine some of rock’n’roll’s most iconic objects up close.”
Steve Miller, whose Steve Miller Band is known for such hits as “The Joker” and “Fly Like An Eagle,” told journalists that “he was stunned by the power and the elegance and the intelligence” of the show, which he loaned several guitars to.
He praised curators for their work to “cut through years of nonsense designed to trivialize these instruments.”

2
Led Zeppelin’s Jimmy Page, whose iconic “Stairway to Heaven” guitar is on display, voiced awe at making it into the Met.
“For me to be here… I never would’ve even dreamt about it, even as a kid,” Page said. “I was really keen to be able to loan whatever I could to make it come alive.”

The show came under some criticism when it was announced, because the initial teaser before the full list of more than 80 artists was released spotlighted just one woman.

A Groundbreaking Exhibition At The Met: 'Play It Loud: Instruments Of Rock & Roll
Indie rockstar Neko Case voiced her anger, tweeting “Do you really think NO OTHER WOMEN, OR FEMALE IDENTIFYING performers contributed to rock n’ roll?”
But the show was ultimately more inclusive than it first appeared, and Dobney addressed the gender issue in the show’s catalog: “Rock and roll was for many years a boys’ club,” he writes with Hall of Fame curator Craig Inciardi.
“In the 1950s and 1960s, and even beyond, the women in rock and roll bands, were primarily limited to vocals, the reason they were under-represented in these pages.”
Along with Jett and Mitchell a number of female performers are represented including Patti Smith and Lady Gaga, whose enormous futuristic piano is featured in the exhibit to run from April 8 until October 1.
At the show’s preview Don Felder of The Eagles played the intricate solo from the band’s hit “Hotel California.” He said that after arriving in New York as a 20-something, “the very first thing I did the following day is I came to the Met.”
“It’s such an incredible honor that 50 years later, this guitar would be hanging” here, Felder said of his double-neck Arctic White instrument.
Μετάφραση από Google
Η τέχνη του rock'n'roll παίρνει την οφειλή του σε μια επερχόμενη επίδειξη στο μουσείο Met της Νέας Υόρκης, το οποίο είναι καταστρώματα αίθουσες του με τα όργανα από τους μεγάλους του είδους.
Ο διάσημος φορέας του Μανχάταν έχει συγκεντρώσει μια εκπληκτική συλλογή από αναμνηστικά από ροκ και όργανα από σούπερ σταρ όπως το Chuck Berry, τον Eric Clapton, τον Πρίγκιπα, τον Joan Jett, τον Joni Mitchell, τον Bob Dylan, τον Keith Richards, τον Bruce Springsteen και τον Elvis Presley για την εκπομπή Play It Loud: του Rock & Roll που θα ανοίξει τη Δευτέρα.
Η εκδήλωση που ξεκίνησε σε συνεργασία με την αίθουσα φήμης Rock & Roll of Fame που εδρεύει στο Κλίβελαντ γιορτάζει "εργαλεία καινοτομίας και εξαιρετικής καλλιτεχνικής καινοτομίας", δήλωσε ο δημοσιογράφος Max Hollein, διευθυντής του Μητροπολιτικού Μουσείου.
Τα περισσότερα από 130 όργανα από το 1939-2017 της έκθεσης οργανώνονται για να απεικονίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι μουσικοί χρησιμοποίησαν και προηγμένες αναδυόμενες τεχνολογίες κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα για να δημιουργήσουν νέους ήχους και στυλ.
Εκτός από τα όργανα, το Met εκθέτει φανταχτερά κοστούμια των rocker μαζί με show memorabilia όπως αφίσες gig και ακόμη και τα απομεινάρια των θρυμματισμένων κιθάρων.
"Τα όργανα είναι μερικά από τα πιο προσωπικά αντικείμενα που συνδέονται με τους μουσικούς, αλλά ως μέλη του ακροατηρίου τα χρησιμοποιούμε κυρίως για να τα βλέπουμε από μακριά, σε μια σκηνή στην παράσταση", δήλωσε ο Jayson Kerr Dobney, επιμελητής της επίδειξης.
"Αυτή η έκθεση θα προσφέρει μια σπάνια ευκαιρία να εξερευνήσουμε από κοντά τα πιο εικονικά αντικείμενα του rock'n'roll".
Ο Steve Miller, του οποίου ο Steve Miller Band είναι γνωστός για τις επιτυχίες του όπως ο «Joker» και ο «Fly Like A Eagle», δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «έκπληκτος ήταν η δύναμη, η κομψότητα και η νοημοσύνη» της έκθεσης, κιθάρες σε.
Εξαίρεσε τους επιμελητές για το έργο τους να "κόψουν τα χρόνια ανοησίες που αποσκοπούσαν στο να τιτλοποιήσουν αυτά τα όργανα".
Ο Jimmy Page της Led Zeppelin, της οποίας εμφανίζεται η εικονική κιθάρα "Stairway to Heaven", εξέφρασε δέος να το κάνει στο Met.
"Για μένα να είμαι εδώ ... ποτέ δεν θα ονειρευόμουν γι 'αυτό, ακόμα και ως παιδί", είπε η Page. "Ήμουν πολύ πρόθυμος να μπορέσω να δανείσω ό, τι μπορούσα για να το φτιάξω ζωντανό".
Η εκπομπή υποβλήθηκε σε κάποια κριτική όταν ανακοινώθηκε, επειδή η αρχική teaser πριν από την πλήρη λίστα με περισσότερους από 80 καλλιτέχνες κυκλοφόρησε επισήμανε μόνο μία γυναίκα.
Μια πρωτοποριακή έκθεση στο Met: 'Play It Loud: Instruments Of Rock & amp; Ρολό
Η Indie rockstar Neko Case εξέφρασε την οργή της, tweeting "Πιστεύετε πραγματικά ότι καμία άλλη γυναίκα, ή η ΓΑΜΗΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ερμηνευτών δεν συνέβαλαν στο rock n 'roll;"
Αλλά η εκπομπή ήταν τελικά πιο περιεκτική από ό, τι εμφανίστηκε για πρώτη φορά και ο Dobney μίλησε για το ζήτημα των φύλων στον κατάλογο της επίδειξης: "Rock and roll ήταν για πολλά χρόνια ένα club boys", γράφει ο επιμελητής Hall of Fame Craig Inciardi.
«Στη δεκαετία του 1950 και στη δεκαετία του 1960, και ακόμη πιο πέρα, οι γυναίκες σε rock and roll συγκροτήματα περιορίζονταν κυρίως στα φωνητικά, γιατί δεν είχαν εκπροσωπηθεί σε αυτές τις σελίδες».
Μαζί με τους Jett και Mitchell εκπροσωπούνται αρκετές γυναίκες ερμηνευτές, μεταξύ των οποίων η Patti Smith και η Lady Gaga, των οποίων το τεράστιο φουτουριστικό πιάνο εμφανίζεται στην έκθεση για να τρέξει από τις 8 Απριλίου μέχρι την 1η Οκτωβρίου.
Στην προβολή του show, ο Don Felder του The Eagles έπαιξε το περίπλοκο solo από το hit "Hotel California" του συγκροτήματος. Είπε ότι αφού έφτασα στη Νέα Υόρκη ως 20-κάτι, "το πρώτο πράγμα που έκανα την επόμενη μέρα είναι ότι ήρθα στο το Met. "
"Είναι μια τέτοια απίστευτη τιμή που 50 χρόνια αργότερα, αυτή η κιθάρα θα κρέμαζε" εδώ, είπε ο Felder του διπλού αυχένα του Arctic White οργάνου.
κατάλογος

Πολλές κιθάρες αλλά και πιάνα, χάλκινα πνευστά και ντραμς, συνθεσάιζερ, που ηχούσαν στον ρυθμό του ροκ εν ρολ όταν βρίσκονταν στα έμπειρα χέρια των μεγαλύτερων καλλιτεχνών, παρουσιάζονται σε μία μοναδική έκθεση στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Η έκθεση «Play It Loud» που αναμένεται να διαρκέσει έως την 1η Οκτωβρίου, θέλει να παρουσιάσει αυτά τα αντικείμενα που έγιναν θρυλικά ως φορείς καλλιτεχνικής καινοτομίας, εξήγησε ο Μαξ Χόλαϊν, διευθυντής του Met στους δημοσιογράφους.
«Τα μουσικά όργανα είναι από τα πιο προσωπικά αντικείμενα που συνδέονται με τους μουσικούς, αλλά ως θεατές πάντα τα βλέπαμε από πολύ μακριά, πάνω σε μια σκηνή, στη διάρκεια μιας συναυλίας», υπογράμμισε ο Τζέισον Κερ Ντόμπνι, ο επιμελητής της έκθεσης. Η έκθεση δίνει τη σπάνια ευκαιρία να εξετάσει κανείς από πολύ κοντά μερικά από τα πιο εμβληματικά αντικείμενα της ροκ.
5cab55580a077bd927052ce9
Για να στηθεί η έκθεση, σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, το νεοϋορκέζικο μουσείο στηρίχτηκε στη συνεργασία του με το πάνθεον της μουσικής ροκ, το Rock and Roll Hall of Fame, που βρίσκεται στο Κλίβελαντ του Οχάιο, στις βορειοανατολικές ΗΠΑ, και που φυλάσσει μια σημαντική τράπεζα μουσικών οργάνων.
Το μουσείο, επωφελήθηκε από μουσικά όργανα που του δάνεισαν ειδικά για την έκθεση μουσικοί, οι οποίοι συμμετέχουν στο όραμα του Met αλλά επίσης -και το πιο απροσδόκητο- είναι γοητευμένοι από το ίδιο το μουσείο.
Ο Στιβ Μίλερ, ο διάσημος ερμηνευτής του τραγουδιού «The Joker» και αρχηγός των Steve Miller Band, του αμερικανικού ροκ συγκροτήματος από το Σικάγο, χαιρέτισε έτσι το έργο των επιμελητών της έκθεσης που σταμάτησαν παραλογισμούς ετών οι οποίοι συνέτειναν στην υποβάθμιση της σοβαρότητας των μουσικών αυτών οργάνων.
Ο ίδιος εξήγησε σε δημοσιογράφους ότι έμεινε κατάπληκτος από τη δύναμη, την κομψότητα και την ευφυία της έκθεσης, στην οποία δάνεισε αρκετές κιθάρες.

images

Στην καρδιά της μουσικής

Η έκθεση παρουσιάζει επίσης κιθάρες με έξι ζεύγη χορδών -δηλαδή δωδεκά χορδες όπως αυτή του Ντον Φέλντερ των Eagles, του Τσακ Μπέρι, του ‘Ερικ Κλάπτον, του Μπομπ Ντίλαν, της Τζόαν Τζετ, του ‘Ελβις Πρίσλεϊ.
«Ουδέποτε τόλμησα να ονειρευτώ ότι θα βρεθώ εδώ, ακόμη κι όταν ήμουν παιδί», δήλωσε ο κιθαρίστας του βρετανικού συγκροτήματος Led Zeppelin, ο Τζίμι Πέιτζ. «Ήμουν έτοιμος να δανείσω οτιδήποτε ώστε να στηθεί αυτή η έκθεση».
Συνολικά το Met παρουσιάζει 185 κομμάτια, από τα οποία περισσότερα από 130 είναι μουσικά όργανα, που η ιστορία τους χρονολογείται από το 1939 έως το 2017.
Εξάλλου, το μουσείο διαθέτει από παλιά μια σπουδαία συλλογή μουσικών οργάνων από τις πέντε ηπείρους, όπως μια σειρά τεσσάρων προ-κολομβιανών τρομπετών του Περού, από κεραμικό.
Αρχικά η έκθεση επικρίθηκε όταν ανακοινώθηκε ο πρώτος κατάλογος των καλλιτεχνών που μετείχαν σε αυτή, στον οποίο υπήρχε μόνο μια γυναίκα, η ρόκερ St. Vincent ανάμεσα σε περισσότερα από 80 ονόματα. Αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο ισορροπημένο καθώς στον κατάλογο περιλαμβάνονται πλέον διάσημες μουσικοί όπως η Τζόνι Μίτσελ, η Τζόαν Τζετ, η Πάτι Σμιθ, η Lady Gaga, της οποίας το φουτουριστικό πιάνο δεσπόζει στον χώρο της έκθεσης.
«Το ροκ εν ρολ ήταν εδώ και πολύ καιρό ένας ανδρικός χώρος», γράφει ο Τζέισον Κερ Ντόμπνι στον κατάλογο της έκθεσης. «Στις δεκαετίες του 1950, του 1960 και αργότερα, οι γυναίκες μετείχαν στα ροκ συγκροτήματα μόνο ως τραγουδίστριες, κάτι που εξηγεί γιατί υποεκπροσωπούνται σε αυτές τις σελίδες».
https://efisoul63.wordpress.com/

Οιδίποδας και Σφίγγα

Oedipus and the Sphinx (Οιδίποδας και Σφίγγα)


450px-Oedipus_and_the_Sphinx_MET_DP-14201-023
Oedipus and the Sphinx
is an 1864 oil on canvas painting by Gustave Moreau that was first exhibited at the French Salon of 1864 where it was an immediate success. It is now in the Metropolitan Museum of Art.The work was a fresh treatment of the established subject of the meeting between Oedipus and the Sphinx on the road to Delphi, notably portrayed at Sophocles‘ play Oedipus Rex.
The painting depicts Oedipus meeting the Sphinx at the crossroads on his journey between Thebes and Delphi.
Oedipus must answer the Sphinx’s riddle correctly in order to pass. Failure means his own death and that of the besieged Thebans.
The riddle was: “What walks on four feet in the morning, two in the afternoon and three at night?”.
Oedipus answered: “Man: as an infant, he crawls on all fours; as an adult, he walks on two legs and; in old age, he uses a walking stick”.
Oedipus was the first to answer the riddle correctly and, having heard Oedipus’ answer, the Sphinx was astounded and inexplicably killed herself by throwing herself into the sea. Oedipus thereby won the freedom of the Thebans, the kingdom of that city and a wife Jocasta, who it was later revealed was his mother.
800px-IngresOdipusAndSphinx
Oedipus and the Sphinx, Ingres, 1808. Oil on Canvas. Louvre, Paris.
Οιδίπους και Σφίγγα

Ο Οιδίποδας πλησιάζοντας στην Θήβα συνάντησε την Σφίγγα. Η Σφίγγα σκότωνε κάθε διαβάτη που την συναντούσε, επειδή δεν απαντούσε στο γρίφο της.
Ρωτώντας τον Οιδίποδα “Ποιο ον το πρωί στέκεται στα τέσσερα, το μεσημέρι στα δύο και το βράδυ στα τρία”, εξέλαβε ως απάντηση “Ο Άνθρωπος είναι εκείνο τον ον, που το ξημέρωμα της ζωής του κινείται στα τέσσερα,το βράδυ της ζωής του στα τρία, με την βοήθεια του μπαστουνιού, ενώ στο μεσοδιάστημα (μεσημέρι) της ζωής κινείται με σιγουριά στα δυο”.
Μετά την λύση του γρίφου η Σφίγγα έπεσε στον γκρεμό και σκοτώθηκε ( ή κατά άλλους ο Οιδίποδας της επιτέθηκε όταν ήταν ξαφνιασμένη από τη λύση του γρίφου και τη σκότωσε).

Κωνσταντίνος Καβάφης: “Ο Οιδίπους”
Επάνω του η Σφιγξ είναι πεσμένη
με δόντια και με νύχια τεντωμένα
και μ’ όλην της ζωής την αγριάδα.
Ο Οιδίπους έπεσε στην πρώτη ορμή της,
τον τρόμαξεν η πρώτη εμφάνισή της —
τέτοια μορφή και τέτοιαν ομιλία
δεν είχε φαντασθή ποτέ έως τότε.
Μα μ’ όλο που ακκουμπά τα δυο του πόδια
το τέρας στου Οιδίποδος το στήθος,
συνήλθε εκείνος γρήγορα — και διόλου
τώρα δεν την φοβάται πια, γιατί έχει
την λύσιν έτοιμη και θα νικήση.
Κι’ όμως δεν χαίρεται γι’ αυτήν την νίκη.
Το βλέμμα του μελαγχολία γεμάτο
την Σφίγγα δεν κυττάζει, βλέπει πέρα
τον δρόμο τον στενό που πάει στας Θήβας,
και που στον Κολωνό θ’ αποτελειώση.
Και καθαρά προαισθάνεται η ψυχή του
που η Σφιγξ εκεί θα τον μιλήση πάλι
με δυσκολώτερα και πιο μεγάλα
αινίγματα που απάντησι δεν έχουν.
(Εγράφη έπειτα από ανάγνωση περιγραφής της ζωγραφιάς “Ο Οιδίπους και η Σφιγξ” του Γουστάβου Μορώ)

Σχετικές συνδέσεις

Πηγές

https://efisoul63.wordpress.com/


Τάκερ: Γεγονότα Για Την Υπόθεση Τζούλιαν Ασάνζ…!

Τάκερ: Γεγονότα Για Την Υπόθεση Τζούλιαν Ασάνζ…! (Video)


Ο ιδρυτής του WikiLeaks Julian Assange συνελήφθη στο Λονδίνο, αλλά παραβιάζει το πραγματικό του έγκλημα;


https://derkamerad.com/

DOWNLOADS: Ξενοφών Ο Εφέσιος – Τα Κατα Ανθίαν Και Αβροκόμην / Εφεσιακά…!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ξενοφών Ο Εφέσιος


DOWNLOADS: Ξενοφών Ο Εφέσιος – Τα Κατα Ανθίαν Και Αβροκόμην / Εφεσιακά…! #1.153 (PDF)


Διαβάστε το εδώ:

ΤΑ ΚΑΤΑ ΑΝΘΙΑΝ ΚΑΙ ΑΒΡΟΚΟΜΙΝ


Πατήστε στον σύνδεσμο και θα βγείτε στο κείκενο

Κρύο χώμα του Adrian McKinty


Κρύο χώμα του Adrian McKinty


Είμαι από αυτούς τους αχαρακτήριστους που αν δεν μπει κατακαλόκαιρο δεν πιάνουν αστυνομικό στα χέρια τους. Η τύχη όμως τα ‘φερε, ή μάλλον καλύτερα η κακοκαιρία, και αποκλείστηκα στο νησί με το Κρύο Χώμα του Adrian McKinty. Οι σελίδες γυρνούσαν σαν να τις έπαιρνε ο αέρας και εγώ δεν βλέπω την ώρα να προχωρήσω στην επόμενη υπόθεση του αστυνόμου Σον Ντάφι. Μέχρι τότε βέβαια ας πούμε δυο λόγια για το αυτό εδώ το διαμαντάκι, το πρώτο της σειράς.
mmm
Adrian McKinty γεννήθηκε το 1968 στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο του Γουόρικ και πολιτικά και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Μετά το πέρας των σπουδών του αναζήτησε την τύχη του στην Νέα Υόρκη κάνοντας διάφορες δουλειές. Από το 2008 και έπειτα ζει με την οικογένειά του στην Μελβούρνη ασχολούμενος αποκλειστικά με την συγγραφή. Το Κρύο Χώμα κυκλοφόρησε το 2013 και μέχρι τώρα έχουν ακολουθήσει άλλα πέντε βιβλία. Μέσα στο ’19, αν όλες οι πληροφορίες ευσταθούν, θα κυκλοφορήσει και η επόμενη ιστορία της σειράς. Στα ελληνικά, εκτός από το Κρύο Χώμα, κυκλοφόρησε πρόσφατα και το δεύτερο βιβλίο με τίτλο Ακούω τις σειρήνες στον δρόμο από τις εκδόσεις Οξύ.
Τον Μάιο του 1981, με όλα τα βλέμματα στραμμένα στις Ταραχές, βρίσκονται στο Μπέλφαστ τα πτώματα δύο δολοφονημένων ομοφυλόφιλων ανδρών. Οι ενδείξεις δεν μαρτυρούν κάποια σχέση με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες της εποχής, αντιθέτως φανερώνουν κάτι εντελώς διαφορετικό. Ο αστυνόμος Σον Ντάφι και η ομάδα του αναλαμβάνουν να λύσουν την υπόθεση χωρίς πολλές ελπίδες. Σύντομα βρίσκεται ένα ακόμα πτώμα, μια νεαρή γυναίκα, πρώην σύζηγος φυλακισμένου μέλους του IRA, αυτοκτόνησε -ή μήπως δεν είναι έτσι; Με την γεύση της Guinness ακόμα στο στόμα του, ο Ντάφι προσπαθεί να βρει τον δολοφόνο χωρίς αρκετά στοιχεία στο χέρι του. Η διαίσθησή του όμως είναι αρκετή για να του υποδείξει τον ένοχο και να τον φορτώσει με ένα σορό μπελάδες.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο Κρύο Χώμα, εκτός από τον καλοδουλεμένο χαρακτήρα του Ντάφι, ήταν ο τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας χρησιμοποιεί το ιστορικό πλαίσιο ως βάση της υπόθεσης. Η ιστορία της Βόρειας Ιρλανδίας είναι ένας ενεργός πρωταγωνιστής και δεν μένει στιγμή εκτός παρασκηνίου. Η γραφή του McKinty είναι απολαυστική, χωρίς πολλές σάλτσες, γρήγορη και ταυτόχρονα μεστή. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που έχτισε τον χαρακτήρα του πρωταγωνιστή δημιουργόντας ένα περιβάλλον από μουσικές και λογοτεχνικές αναφορές στο οποίο είναι εύκολο να ενταχθεί ο αναγνώστης.
Επιτέλους μετά από τόσο χρόνια αναγνωστικής επαφής του κοινού με την αστυνομική λογοτεχνία του Βορρά διαβάζουμε ένα καθαρόαιμο, αυθεντικό τέκνο της νεο-νουάρ σχολής. Μπορεί ο Ντάφι να μην είναι τόσο αποτυχημένος όσο έχουμε συνηθίσει, η εκρηκτική όμως ατμόσφαιρα του βιβλίου αναπληρώνει κάθε τόσο που δεν έγινε όσο. Το προτείνω με μάτια κλειστά σε όλους τους λάτρεις του είδους και ακόμα περισσότερο στους επιφυλακτικούς, σαν και εμένα, που θα ξαναβρούν τον δάσκαλό τους στις σελίδες του McKinty.
Το Κρύο Χώμα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Οξύ σε μετάφραση του Θάνου Καραγιαννόπουλου.
https://stylerivegauche.wordpress.com/

Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία

  Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία Φωτογραφία Eurokinissi Τραϊανός Χα...