Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Κυκλική Οικονομία και Δήμοι: Μία επίκαιρη, ενδιαφέρουσα και δύσκολη λύση.

Κυκλική Οικονομία και Δήμοι: 

Μία επίκαιρη, ενδιαφέρουσα και δύσκολη λύση.

Αυτή την εποχή ξαναζούμε το πρόβλημα της αναποτελεσματικότητας της πολιτικής διαχείρισης των απορριμμάτων. Ελπίζω να έχουν όλοι συνειδητοποιήσει ότι η στρατηγική αυτή δεν μπορεί να είναι αντικείμενο λαϊκισμού και μικροπολιτικών σχεδιασμών. Όπως επίσης δεν είναι και ένα πρόβλημα που λύνεται με κάποιο «μαγικό ραβδάκι». Ιδιαίτερα πασιφανές είναι ότι το πρόβλημα αυτό 
δεν μπορεί να λυθεί, κάθε άλλο μάλιστα, με λύσεις τύπου, τοπικά δημοψηφίσματα.

Η υιοθέτηση πολιτικών κυκλικής οικονομίας αποτελεί μία μέσο- μακροπρόθεσμη λύση. Δεν είναι εύκολη υπόθεση. Στο άρθρο αυτό θα δούμε όμως ότι θα συνεχιστεί και αναμένεται να αποτελέσει μία από τις βασικές προτεραιότητες στη μετά το 2020 πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σημαντικό επίσης στοιχείο είναι ότι η «κυκλική οικονομία» παρουσιάζει μία πολύ ισχυρή υποστήριξη, όπως την καταλαβαίνει ο καθένας βέβαια, εκ μέρους των πολιτών

Ποια είναι η διαφορά γραμμικής και κυκλικής οικονομίας.

Η γραμμική και μέχρι σήμερα, κυρίαρχη οικονομία, στηρίζεται στο τρίπτυχο «take – make – dispose» (εισήγαγε – παρήγαγε – διάθεσε).

Η κυκλική οικονομία στοχεύει στη διατήρηση της αξίας των προϊόντων, των υλικών και των πόρων όσο το δυνατόν περισσότερο, ελαχιστοποιώντας την παραγωγή αποβλήτων. Όσο λιγότερα προϊόντα απορρίπτονται, τόσο το καλύτερο για την οικονομία και το περιβάλλον. Έχει να κάνει με όλα τα στάδια ζωής ενός προϊόντος από το σχεδιασμό του την παραγωγική του διαδικασία, τη διαχείριση των αποβλήτων μέχρι και τη δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών, επενδύσεων και απασχόλησης.

Ποιος ο λόγος να περάσουμε από τη γραμμική στην κυκλική οικονομία

Το πρόβλημα

Η γραμμική οικονομία αποτελεί τεράστια σπατάλη. Το μεγαλύτερο μέρος της αξίας των υλικών που χρησιμοποιούνται είναι «θαμμένο» στους χώρους υγειονομικής ταφής. Κάθε χρόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) χρησιμοποιούνται σχεδόν 15 τόνοι υλικών ανά άτομο, ενώ κάθε πολίτης της ΕΕ παράγει, κατά μέσο όρο, πάνω από 4,5 τόνους αποβλήτων ετησίως, εκ των οποίων πάνω από το μισό καταλήγει σε ΧΥΤΑ. Το μέσο όχημα, στην Ευρώπη, σταθμεύεται στο 92% του χρόνου, ενώ το 31% των τροφίμων απορρίπτεται και το μέσο γραφείο χρησιμοποιείται μόνο κατά 35-50% στη διάρκεια των ωρών εργασίας
Τα προβλήματα που συνδέονται με την κυκλοφοριακή συμφόρηση κόστισαν το 2016, μόνο στις ΗΠΑ, σχεδόν 300 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα απόβλητα που παράγονται από αυτές τις αναποτελεσματικές διαδικασίες σωρεύουν πρόσθετα έξοδα, λόγω των δαπανών διαχείρισης αποβλήτων και επιβολής ανταποδοτικών τελών. Στις αναπτυσσόμενες αγορές σήμερα, η διαχείριση των στερεών αποβλήτων και το κόστος συλλογής μπορούν ενίοτε να φθάσουν το 50% των δημοτικών ετήσιων προϋπολογισμών.

Οι αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις του γραμμικού μοντέλου περιλαμβάνουν τον αέρα, το νερό, την ηχορύπανση αλλά και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Περίπου το 80% των αστικών περιοχών παρουσιάζουν ατμοσφαιρική ρύπανση σε επίπεδα που υπερβαίνουν τα όρια της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας. Οι συνθήκες αυτές προκαλούν αρνητικές επιπτώσεις στις πόλεις, επιπλέον των άμεσων επιπτώσεων στην ανθρώπινη υγεία. Στην Κίνα, σχετικές μελέτες κατέδειξαν ότι, η χαμηλή ποιότητα του αέρα υπονομεύει την ανταγωνιστικότητα / ελκυστικότητα της πόλης και οδηγεί σε μια σημαντική διαρροή εγκεφάλων από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.

Οι προοπτικές

Τα μέτρα, ο βελτιωμένος σχεδιασμός, η επαναχρησιμοποίηση αποβλήτων μπορούν να προκαλέσουν καθαρή εξοικονόμηση έως και 604 δισεκατομμύρια ευρώ, για τις επιχειρήσεις σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ποσό που αντιστοιχεί στο 8% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους. Παράλληλα, αναμένεται μείωση των συνολικών ετήσιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από 2 έως 4%. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η υλοποίηση πρόσθετων μέτρων για την αύξηση της παραγωγικότητας των πόρων κατά 30% έως το 2030, μπορεί να ενισχύσει το ΑΕΠ κατά σχεδόν 1%, δημιουργώντας ταυτόχρονα πάνω από δύο εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας.

Πρόσφατη έρευνα κατέδειξε ότι η στροφή σε μία κυκλική οικονομία μπορεί να προκαλέσει:

Αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Υπολογίζεται ότι στο μέσο διαθέσιμο εισόδημα για τα νοικοκυριά της ΕΕ θα προκαλέσει αύξηση 3.000 ευρώ μέχρι το 2030.

Περιορισμό των πιέσεων στους δημοτικούς προϋπολογισμούς. Η εισαγωγή αρχών κυκλικής οικονομίας μπορεί να προκαλέσει μείωση κατά 32% των πρωτογενών αποβλήτων κατανάλωσης μέχρι το 2030 και 53% μέχρι το 2025. Ο περιορισμός των αποβλήτων οδηγεί και σε περιορισμό του κόστους αποκομιδής και διαχείρισης τους. Παράλληλα, η «έξυπνη» προμήθεια και χρήση υλικών μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλες εξοικονομήσεις και να περιορίσει την ανελαστικότητα των δημοτικών προϋπολογισμών.

Ενθάρρυνση της εισαγωγής της καινοτομίας στην οικονομία. Η φιλοδοξία να αντικατασταθούν προϊόντα μονής κατεύθυνσης με προϊόντα «κυκλικής» κατεύθυνσης είναι ένα ισχυρό κίνητρο για νέες ιδέες και θα μπορούσαν να προσφέρουν νέες πηγές καινοτομίας. Βρίσκοντας νέους τρόπους διατήρησης, συστατικά και υλικά ενθαρρύνουν επίσης την ανάπτυξη νέων καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων.

Αύξηση της ποιότητας ζωής. Επιστημονικές έρευνες καταδεικνύουν ότι μέσω της κυκλικής οικονομίας μπορούν να βελτιωθούν δείκτες που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής των πολιτών. Για παράδειγμα οι θετικές επιπτώσεις της κυκλικής οικονομίας μπορούν μέχρι το 2050, να προκαλέσουν μείωση του «χαμένου» χρόνου, κυρίως στις μεταφορές, κατά 60%. Επιπλέον, δραστηριότητες της κυκλικής οικονομίας (ιδίως στο δομημένο περιβάλλον), θα μπορούσαν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον αέρα του εσωτερικού χώρου, την ποιότητα του (μέσω της χρήσης υγιεινών υλικών στα κτίρια) και θα μπορούσαν παράλληλα να επιτύχουν μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης (μέσω αποτελεσματικότερων συστημάτων κινητικότητας, παραγωγής και διαχείρισης απορριμμάτων).

Ευκαιρίες απασχόλησης. Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την πόλη του Λονδίνου αξιολόγησε ότι μέχρι το 2036 μια κυκλική οικονομία θα μπορούσε να προσφέρει στο Λονδίνο 12.000 καθαρές νέες θέσεις εργασίας στους τομείς της επαναχρησιμοποίησης, της ανακατασκευής και της καινοτομίας των υλικών.


Γιατί θα πρέπει να εμπλακούν οι δήμοι

Οι πόλεις σήμερα λειτουργούν μέσα σε ένα παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, το οποίο βασίζεται στο γραμμικό μοντέλο. Ένας αυξανόμενος παγκόσμιος πληθυσμός, συγκεντρωμένος σε μεγάλο βαθμό στις πόλεις, και μια αυξανόμενη αστική μεσαία τάξη, οδήγησαν σε περισσότερες απαιτήσεις και πιέσεις, σχετικά με τις αστικές υποδομές ενώ παράλληλα, η αύξηση του ΑΕΠ οδήγησε σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την έλλειψη ολιστικής προσέγγισης στη διαχείριση των αστικών περιοχών, προκάλεσε οικονομικές ζημίες και αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Οι πόλεις μπορούν να διαδραματίσουν ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας κυκλικής οικονομίας. Λειτουργούν ως παράγοντες που επιτρέπουν παρεμβάσεις, στην Ευρώπη τουλάχιστον, με τις οποίες μπορούν να επηρεάσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, οι πόλεις είναι υπεύθυνες για τη διαχείριση απορριμμάτων σε τοπικό επίπεδο. Έχουν τη δυνατότητα χαρτογράφησης των πηγών δημιουργίας απορριμμάτων. Μαζί με τις τοπικές επιχειρήσεις, ορισμένα τουλάχιστον από τα απορρίμματα αυτά, μπορούν να μετατραπούν σε εισροές για την τοπική, την περιφερειακή και την παγκόσμια παραγωγή.

Η μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία απαιτεί πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και νέα οράματα για το πως θα μπορούσε να είναι η μελλοντική πόλη. Ως εκ τούτου, η συμμετοχή σε τοπικό επίπεδο είναι ζωτικής σημασίας για τη μετατροπή από την παραδοσιακή γραμμική προσέγγιση σε μια κυκλική στρατηγική. Η κυκλική οικονομία αποσκοπεί στη αποσύνδεση της ανάπτυξης από τους πεπερασμένους πόρους και την κατανάλωση. Στηρίζεται σε τρεις αρχές:
Σχεδιασμό της αποτελεσματικής διαχείρισης των απορριμμάτων και της ρύπανσης
Διατήρηση των προϊόντων, των εξαρτημάτων και των υλικών στην υψηλότερη αξία τους και χρηστικότητα τους.
Αναγέννηση των φυσικών συστημάτων.

Μια «κυκλική» πόλη ενσωματώνει τις αρχές μιας κυκλικής οικονομίας σε όλες της τις
λειτουργίες, δημιουργώντας ένα αστικό σύστημα που είναι ανανεωτικό, προσβάσιμο
και άφθονο, από το σχεδιασμό του. Αυτές οι πόλεις αποσκοπούν στην αναπροσαρμογή της έννοιας του απορρίμματος και διατηρούν τα στοιχεία ενεργητικού τους στην υψηλότερη αξία, ανά πάσα στιγμή.

Είναι εύκολη η εμπλοκή των δήμων σε διαδικασίες κυκλικής οικονομίας;

Οι δήμοι θα μπορούσαν να προωθήσουν την κυκλική οικονομία εφαρμόζοντας δικά τους έργα, αλλά και υποστηρίζοντας έργα που προωθούνται από άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Σε οποιαδήποτε από τις δύο αυτές περιπτώσεις, οι δήμοι χρειάζονται εξωτερικές πηγές χρηματοδότησης για να καλύψουν την επένδυση ή να την συμπληρώσουν, με βάση τις όλο και περισσότερο περιορισμένες δημοσιονομικές πηγές τους. Εκτός από την έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με τις υπάρχουσες πηγές χρηματοδότησης, για τις επενδύσεις της κυκλικής οικονομίας, οι δήμοι συχνά δεν διαθέτουν τις γνώσεις και το κατάλληλο προσωπικό σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης, σχεδιασμού και κατάρτισης προγραμμάτων χρηματοδότησης για έργα κυκλικής οικονομίας.

Στη χρηματοδότηση των επενδύσεων κυκλικής οικονομίας εμπλέκονται κίνδυνοι που δεν είναι αποδεκτοί από τις εμπορικές τράπεζες. Οι κίνδυνοι αυτοί μπορεί να σχετίζονται με:
μικρούς φορείς με περιορισμένη εγγύηση ή λίγα περιουσιακά στοιχεία, ως ασφάλεια δανείων,
καινοτόμες, αλλά όχι πλήρως εμπορικά αποδεδειγμένες, τεχνολογίες με συναφείς κατασκευαστικούς και λειτουργικούς κινδύνους και
μεταβάσεις σε νέα και μη αποδεδειγμένα επιχειρηματικά μοντέλα, με συναφείς εμπορικούς κινδύνους και κινδύνους αγοράς.

Επιπλέον, υπάρχουν εμπόδια και ιδιαίτερα στην Ελλάδα διαρθρωτικά εμπόδια, που περιπλέκουν την ανάμειξη της δημόσιας και ιδιωτικής χρηματοδότησης. Υπάρχουν επίσης εμπόδια στην πρόσβαση στη μικροχρηματοδότηση και στην ενσωμάτωση επιχορηγήσεων και άλλων επιδοτήσεων από διαφορετικές πηγές ή κονδυλίων που στοχεύουν σε διαφορετικά θέματα ή τομείς. Η αντιμετώπιση αυτών των φραγμών και εμποδίων θα βελτίωνε την απαιτούμενη χρηματοδότηση για τα κυκλικά έργα στις πόλεις.


Του Ράλλη ΓκέκαΔρ. Οικονομικών ΤΑ . Ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ

https://www.apenantioxthi.com/

Το «πολιτικά ορθό» HOAX της οικονομικής ανόρθωσης

Το «πολιτικά ορθό» HOAX της οικονομικής ανόρθωσης


Προφανώς έχετε ακούσει για το μεγάλο παραμύθι ότι άλλες χώρες είχαν οικονομική κρίση, δανείστηκαν από το ΔΝΤ και την ΕΕ, «εφάρμοσαν» τις απαιτούμενες αλλαγές και τώρα πλέουν σε πελάγη οικονομικής ευτυχίας. Και αυτό σε αντίθεση με το Ελλαδιστάν που οι κυβερνήσεις δεν έκαναν τις απαραίτητες αλλαγές, οπότε πρέπει να είμαστε στα μνημόνια και στην κρίση μέχρι να πεθάνουν και τα εγγόνια μας [και να δούμε]!
Είναι όμως έτσι τα πράγματα;
Όχι πρόβατα/καταναλωτές/ψηφοφόροι…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
Σαν παράδειγμα θα σας φέρω την φοβερή, τρομερή και απαστράπτουσα Ιρλανδία. Οι πολιτικοί της έδωσαν «σκληρή μάχη» και κατάφεραν να «εξυγιάνουν» τα δημοσιονομικά της χώρας και να παρουσιάσουν «ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς»!
Μάλιστα!
Και διερωτώνται οι κατά καιρούς φωτισμένοι αρθρογράφοι «γιατί αυτοί και όχι και εμείς»;
Πρόκειται για την μεγαλύτερη απάτη και την μεγαλύτερη «θεωρία συνομωσίας» που προωθεί εντατικά το Σύστημα και την οποία πιστεύει το κοπάδι των ψηφοφόρων: Δηλαδή ότι με περικοπές στα δημόσια έξοδα [υγεία, παιδεία], και μετατροπή των ανθρώπων σε σκλάβους που θα δουλεύουν το περίφημο αμερικάνικο και νεοταξικό 24-7-365, δηλαδή όλο το εικοσιτεράωρο, όλη την εβδομάδα και ολόκληρο τον χρόνο, η οικονομία διορθώνεται και αρχίζουμε να ζούμε καλύτερα.
Τίποτε δεν είναι ποιο ΕΣΚΕΜΜΕΝΟ λάθος από αυτό.
Θέλετε μία μικρή ένδειξη -την οποία ΑΝ θέλετε την πιστεύετε- αφού δεν είμαι τρομερός οικονομολόγος-μαϊντανός στα τηλεπαράθυρα για να με πάρετε στα σοβαρά;
Αυτήν την στιγμή το χρέος της Ιρλανδίας είναι πάνω από τα 200 δις ευρώ. Ο φίλος από την Ιρλανδία που με πληροφόρησε για το γεγονός δουλεύει σαν τον σκύλο από το πρωί μέχρι το βράδυ. Είπε επίσης ότι πριν την κρίση το χρέος τους ήταν 50 δις ευρώ, και συμπλήρωσε: «Πραγματικά, όλα είναι μία ψευδαίσθηση».
Για όποιον δεν πιστεύει ορίστε και η εικόνα του «ρολογιού» του ιρλανδικού χρέους την οποία πήρα μόλις τώρα.
https://aatosmihalis.wordpress.com/

Αυτή είναι η Ελληνίδα πιλότος που έκανε τους Αμερικανούς να υποκλιθούν

Αυτή είναι η Ελληνίδα πιλότος που έκανε τους Αμερικανούς να υποκλιθούν

Ονομάζεται Αχιλλεία Γεωργακίλα και είναι υποσμηναγός. Πρόκειται για την δεύτερη στα χρονικά Ελληνίδα πιλότο που πέταξε με αεροσκάφος F-4 Φάντομ της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Η υποσμηναγός συμμετείχε με αυτόν τον τρόπο στην στρατιωτική άσκηση «Ηνίοχος 2018» αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε Αμερικανούς και Ισραηλινούς συνάδελφους της.
Πλέον πετάει καθημερινά ένα F-4 Phantom, καθώς είναι υπεύθυνη οπλικών συστημάτων στην Πολεμική Αεροπορία.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης η κ. Γεωργακίλα προέβη σε δηλώσεις στην ελληνική τηλεόραση και μεταξύ άλλων τόνισε ότι υπάρχουν πολύ λίγες γυναίκες πιλότοι στην ελληνική Πολεμική Αεροπορία, αλλά οι αριθμοί αυξάνονται.
Προς το παρόν, τόνισε, είναι η μόνη που πετάει μαχητικό αεροπλάνο. Η προκάτοχός της ήταν εκπαιδευτής που βρίσκεται στην Καλαμάτα τώρα. Οι περισσότερες γυναίκες στις αεροπορικές δυνάμεις βρίσκονται σε ελικόπτερα και πληρώματα μεταφοράς.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι έγινε ιδιαίτερη αναφορά στις επιδόσεις της και από την αμερικανική πρεσβεία μέσω των social media.
Η πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα αναφέρει στην ανάρτησή της που τιτλοφορείται «Ελληνίδα πιλότος διαπρέπει σε πολυεθνική στρατιωτική άσκηση» πως «όταν η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία ανακοίνωσε το σχέδιο για να φιλοξενήσει την πολυεθνική άσκηση “Ηνίοχος 2018” από τις 13 μέχρι τις 23 Μαρτίου, έθεσε ένα στόχο να παράσχει ρεαλιστική επιχειρησιακή εκπαίδευση και συνθήκες που προσομοιάζουν ένα σύνθετο περιβάλλον πολλαπλών απειλών ώστε να αυξήσει την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Πολεμικής Αεροπορίας».
«Αυτό που δεν περίμενε, ήταν ότι η άσκηση, η οποία διεξήχθη στον εναέριο χώρο της Ελλάδας με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού δυνάμεων αεροσκαφών από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τα ΗΑΕ, θα έβλεπε έναν αξιωματικό να ανεβαίνει στην κατάσταση ενός σούπερ σταρ.
Πρόκειται για την περίπτωση της υποσμηναγού Αχιλλείας Γεωργακίλα, της οποίας η απόδοση εντυπωσίασε όλους όσους παρακολουθούσαν από το έδαφος στη βάση της Ανδραβίδας και ειδικά εκπρόσωποι διεθνών ΜΜΕ.
Είναι η δεύτερη γυναίκα που πετάει ένα Φάντομ της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και μίλησε σε ελληνικά ΜΜΕ αναφερόμενη στο θέμα των γυναικών που υπηρετούν στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία.
Παρά το γεγονός πως οι αριθμοί τους αυξάνουν οι περισσότερες υπηρετούν σε ελικόπτερα και μεταγωγικά δήλωσε. Αυτή είναι προς το παρόν η μόνη που πετάει μαχητικό ως αξιωματικός οπλικών συστημάτων» αναφέρει η ανάρτηση της πρεσβείας των ΗΠΑ.
Με πληροφορίες από pentapostagma.gr
https://www.newsbomb.gr/

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Παράνομο ζευγαράκι κάλεσε ταξί που δυστυχώς οδηγούσε ο νόμιμος σύζυγος

Παράνομο ζευγαράκι κάλεσε ταξί που δυστυχώς οδηγούσε ο νόμιμος σύζυγος

Η ζωηρή Κολομβιανή είχε κρυφή εξωσυζυγική σχέση για πάνω από έναν χρόνο και αποκαλύφθηκε διότι δεν γνώριζε τη δεύτερη… κρυφή δουλειά του άντρα της 

Είσαι γυναίκα και ο γάμος σου έχει προβλήματα. 
Γνωρίζεις έναν καλό κύριο, τον ερωτεύεσαι και ξεκινάς σχέση μαζί του. Μέχρι εδώ… όλα καλά. Διότι τα… καλύτερα έρχονται στην πορεία. Ιδιαίτερα όταν ψάχνεις μεταφορικό μέσο για να πας με τον καλό σου στο ξενοδοχείο και πέφτεις πάνω… στον σύζυγό σου! 

Δεν πρόκειται για σενάριο αισθηματικής κομεντί, αλλά για ένα περιστατικό που συνέβη στην αληθινή ζωή. 
Μία παντρεμένη γυναίκα στην πόλη Σάντα Μάρτα της Κολομβίας, ξεκίνησε εξωσυζυγική σχέση με έναν κύριο. 
Η Yeimy και ο εραστής της Jesus Barrios κατάφεραν να διατηρήσουν τη σχέση τους κρυφή για διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους. 
Όμως όλα τα… ωραία φτάνουν κάποια στιγμή στο τέλος. 
Η ζωηρή Κολομβιανή δεν γνώριζε ότι ο σύζυγός της είχε νοικιάσει το αυτοκίνητο ενός φίλου, προκειμένου να κάνει τον οδηγό στην Uber και να συμπληρώνει το εισόδημά της οικογένειάς του. Τι ειρωνεία! 
Ο σύζυγος προφανώς «έχασε» τη γυναίκα του διότι έλειπε πολλές ώρες στη δουλειά, αλλά μέσω της δουλειάς αυτής, αποκαλύφθηκε το πραγματικό πρόσωπο της κυρίας, η οποία δεν εκτίμησε τις θυσίες και τις προσπάθειες του άντρα της. 
Όπως και να έχει, η Yeimy και ο Jesus Barrios κάλεσαν ένα αυτοκίνητο της Uber, προκειμένου να μεταβούν σε ένα ξενοδοχείο και να απολαύσουν τον παράνομο έρωτά τους. 
Όταν έφτασε το όχημα και το ζευγάρι κάθισε στο πίσω κάθισμα, επήλθε το… εγκεφαλικό! 

Στο τιμόνι καθόταν ο Λεονάρντο, ο απατημένος σύζυγος. Όσα ακολούθησαν παραπέμπουν σε… μάχη δρόμου κατά κυριολεξία. Οι τρεις πρωταγωνιστές βγήκαν από το όχημα και ο Λεονάρντο επιτέθηκε στον εραστή της γυναίκας του. 
Αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν ότι οι δύο άντρες πάλευαν με λύσσα πεσμένοι στην άσφαλτο, ενώ η γυναίκα προσπαθούσε να τους χωρίσει. 
Ακολούθως, το παράνομο ζευγάρι έφυγε τρέχοντας, ώστε να αποφύγει τα χειρότερα. 

Η ατυχία του απατημένου συζύγου, ωστόσο, δεν τελείωσε εκεί. Όχι μόνο διαπίστωσε τον παράνομο έρωτα της γυναίκας του, αλλά έχασε και το επιπλέον εισόδημα από την Uber, καθώς παρβιάστηκε η βασική συνθήκη που χαρακτηρίζει τη συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία, καθώς απαγορεύεται η χρήση ξένου αυτοκινήτου από τον εκάστοτε οδηγό. 
Απατημένος, δαρμένος και χωρίς δουλειά ο Λεονάρντο, ο οποίος πιθανότατα θα χρειαστεί να αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή του.

ΠΗΓΗ: https://www.tilestwra.com/paranomo-zeygaraki-kalese-taxi-poy-dystychos-odigoyse-o-nomimos-syzygos/

http://www.oparlapipas.gr/

Πόσο ακριβά θα πλήρωνε τη βλακεία του ο ντελιβεράς ούτε που το περίμενε

Πόσο ακριβά θα πλήρωνε τη βλακεία του ο ντελιβεράς ούτε που το περίμενε

Νεαρός Τούρκος αντιμετωπίζει κάθειρξη 15 ετών γιατί φέρεται να έφτυσε στην πίτσα που παρέδιδε



09/10/2018
Πόσο ακριβά θα πλήρωνε τη βλακεία του ο ντελιβεράς ούτε που το περίμενε
Ένας 18χρονος ντελιβεράς ονόματι Burak S. συνελήφθη από το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης μιας πολυκατοικίας να ανοίγει το κουτί της πίτσας και να φτύνει εντός του.
Ακόμα και ο ίδιος βιντεοσκόπησε το περιστατικό με το κινητό του, πριν παραδώσει την πίτσα κανονικά στο διαμέρισμα του Huseyin Alyuz στον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας στο Εσκίσεχιρ της Τουρκίας.
Και ήταν ο ανιψιός του Huseyin, Cagatay Ehe, αυτός που εντόπισε την ύποπτη κίνηση στην κάμερα ασφαλείας ενημερώνοντας τον θείο του. Ο οποίος απευθύνθηκε τόσο στην πιτσαρία όσο και την αστυνομία. «Τηλεφώνησα στην πιτσαρία και παρήγγειλα μια πίτσα. Ήταν μια συνομιλία δύο λεπτών, δεν έβρισα κανέναν», δήλωσε ο θείος σε τουρκικό μέσο, «ο ύποπτος παρέδωσε την πίτσα σε μένα. Άνοιξα το κουτί και πήρα δυο κομμάτια. Ο Cagatay, που ζει στο ίδιο κτίριο με μένα, μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε "μη φας την πίτσα"».
Ο Burak, που δεν κατονομάζεται για νομικούς λόγους, είπε πως άνοιξε απλώς το κουτί για να ελέγξει αν η πίτσα ήταν σε καλή κατάσταση. «Έμαθα πως ο άνθρωπος που παρήγγειλε την πίτσα έβρισε τη συνάδελφό μου Aylin. Ήξερα πως είναι προβληματικός πελάτης. Άνοιξα το κουτί για να ελέγξω για πιθανά προβλήματα, για να δω αν η πίτσα ήταν άθικτη. Τράβηξα μια φωτογραφία με το κινητό μου για να τη στείλω στη φίλη μου Aylin. Δεν έφτυσα όταν άνοιξα το κουτί».
Παρά το γεγονός ότι αρνείται τις κατηγορίες, ο Burak έχασε τη δουλειά του και αντιμετωπίζει πια ποινή φυλάκισης ακόμα και 15 ετών αν καταδικαστεί. Η υπόθεση θα εκδικαστεί τον Φεβρουάριο του 2019…
https://www.newsbeast.gr/

Γιατί οι Ευρωπαίοι και όλος ο κόσμος μισεί τους Έλληνες – Μια Ελβετίδα το εξηγεί στο βιβλίο της με τίτλο «Σκυλάνθρωποι»

Γιατί οι Ευρωπαίοι και όλος ο κόσμος μισεί τους Έλληνες – 

Μια Ελβετίδα το εξηγεί στο βιβλίο της με τίτλο «Σκυλάνθρωποι»


Στο γιατί μας συμπεριφέρονται άσχημα οι Ευρωπαίοι και γενικά οι ξένοι θέλησε να απαντήσει μια Ελβετίδα παραθέτοντας τη δική της αφήγηση στο υβριστικό βιβλίο “Σκυλάνθρωποι”.
Η Ελβετίδα που θεωρεί τη φυλή των Ελλήνων κυριολεκτικά αφόρητη γι αυτό και τη μισεί δικαιολογεί το μένος λέγοντας πως στα γυμνασιακά της χρόνια ένιωθε ψυχικά καταπιεσμένη:
“Οι Σοφοί μας Δάσκαλοι δεν μας δίδαξαν τίποτα που να μην το είχαν ήδη ανακαλύψει, εξηγήσει, να μην το είχαν τεκμηριώσει, να μην το είχαν τελειοποιήσει οι Αρχαίοι Έλληνες. Κι αν κάποτε ανέφεραν κανένα άλλον συγγενή της γνώσης και της σοφίας, που δεν ήταν Έλληνας, στο τέλος πάντα κατέληγαν ότι η γνώση του και η σοφία του ήταν βασισμένη επάνω στη σοφία κάποιου Έλληνα φιλόσοφου! Σιγά σιγά ένιωθα πως οι γνώσεις μου, οι σκέψεις μου, τα αισθήματά μου, η προσωπικότητά μου, ο κόσμος μου, η ύπαρξή μου ως το πιο έσχατο κύτταρο μου ήταν όλα επηρεασμένα, ήταν ταγμένα σε αυτό που σήμερα ονομάζουμε “Η Φιλοσοφία των Αρχαίων Ελλήνων”.
Όλη αυτή η ελληνική πραγματικότητα λοιπόν καταστάλαξε στα βάθη της ψυχής της Ελβετίδας ένα φλογερό μίσος για κάθετι ελληνικό και το οποίο θεωρεί πως είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει:
“Έτσι αισθανόμαστε λίγο πολύ όλοι μας απέναντι στους Έλληνες. Τους μισούμε όπως τα ζώα τους θηριοδαμαστές. Και μόλις μας δίνεται η ευκαιρία χυμάμε, τους δαγκώνουμε και τους κατασπαράζουμε. Γιατί στο βάθος ξέρουμε ότι κάποτε είμαστε ζώα μ’ όλη τη σημασία της λέξης κι είναι αυτοί, οι Έλληνες, πάλι οι Έλληνες, πάντα οι Έλληνες, που μας εξώσανε από τη ζωώδικη υπόσταση και μας ανεβάσανε στην ίδια με τους εαυτούς τους ανθρώπινη βαθμίδα!
Δεν αγαπάμε κάτι που θαυμάζουμε. Ρίξε μια ματιά στην ιστορία και θα διαπιστώσεις ότι όλοι οι Ευρωπαίοι, με αρχηγούς τους Λατίνους και το Βατικανό, λυσσάξαμε να τους εξαφανίσουμε τους Έλληνες από το πρόσωπο της γης! Δεν θα βρεις και δεν θα φανταστείς συνδυασμό και εγκλήματος, πλεκτάνης και παγίδας που δεν το σκαρφιστήκαμε και δεν το πραγματώσαμε για να τους εξολοθρεύσουμε! . η ιστορία με το μίσος κατά των Ελλήνων δεν ξέφτισε. Ο σύγχρονος πολιτισμένος άνθρωπος είναι ο ίδιος και χειρότερος. Δεν θα επιτρέψει ποτέ το Βατικανό, να επιβιώσει στην αυλόπορτα της Ευρώπης, στα πλευρά της Ασίας και στο κατώφλι της Αφρικής ο Ελληνισμός γιατί θεωρούν ότι τους αφαιρούμε Σεβασμό και Κύρος”.
Και κλείνοντας με λίγη ακόμη παράνοια:
“Για αυτό παρόλο που τους μισώ, γιατί δεν προέρχομαι από τη φυλή τους, δεν μπορώ να μη τους θαυμάζω και να μη τους σέβομαι και θα συνεχίσω να Μελετάω τον Πλάτωνα, τον Σωκράτη και τον Περικλή όσο θα ζω, διδάσκοντας στα παιδιά μου τη Δύναμη της Σοφίας τους και την επιρροή της στη Ζωή μας και στην Ευτυχία μας”.
ΠΗΓΗ diaforetiko
https://true.gr/

✅ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ«Πολεμική «αναζωπύρωση» στη Συρία Τρεις μοίρες πυραύλων ...

 ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
Πολεμική «αναζωπύρωση» στη Συρία:
Τρεις μοίρες πυραύλων S-300 σε συριακή βάση –
Έπεται «εναέρια ή χερσαία επίθεση» από το Ισραήλ



https://www.youtube.com/channel/UCP_0IHectJmHwZFIFsJYNuQ

,

Λουίτζι Ντι Μάιο: Σε έξι μήνες αυτή η Ευρώπη θα τελειώσει

Λουίτζι Ντι Μάιο: 

Σε έξι μήνες αυτή η Ευρώπη θα τελειώσει

Λουίτζι Ντι Μάιο: Σε έξι μήνες αυτή η Ευρώπη θα τελειώσει

Με τις Ευρωεκλογές της ερχόμενης άνοιξης θα γίνει «σεισμός κατά της λιτότητας» και «οι κανόνες θα αλλάξουν αμέσως, την επόμενη ημέρα», τονίζει ο αρχηγός των Πέντε Αστέρων.
Ο αρχηγός των «Πέντε Αστέρων» και υπουργός Εργασίας, Λουίτζι Ντι Μάιο, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Corriere della Sera, αναφέρεται και πάλι στην στρατηγική της ιταλικής κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τον επόμενο προϋπολογισμό της χώρας. 

«Ξέραμε ότι τα δημοσιονομικά μέτρα μας δεν θα άρεσαν. Αλλά σε έξι μήνες αυτή η Ευρώπη θα έχει τελειώσει», τονίζει. Παράλληλα, προσθέτει ότι «δεν υπάρχει κανένα σχέδιο Β» και ότι «δεν τίθεται υπό συζήτηση η συμμετοχή της Ιταλίας στην Ευρώπη και στο ευρώ».

Παράλληλα, ο Ντι Μάιο επιμένει ότι η Ρώμη είναι διατεθειμένη να ξεκινήσει διάλογο με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς και κατηγορεί τους επιτρόπους της Ένωσης ότι στηρίζουν την ιταλική αντιπολίτευση της κεντροαριστεράς και της κεντροδεξιάς του Μπερλουσκόνι.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ιταλικής κυβέρνησης, με τις Ευρωεκλογές τις ερχόμενης άνοιξης θα γίνει «σεισμός κατά της λιτότητας» και «οι κανόνες θα αλλάξουν αμέσως, την επόμενη ημέρα».

Σε ό,τι αφορά την αντίδραση των αγορών, ο αρχηγός των «Πέντε Αστέρων» δηλώνει, ότι «η μόνη λύση, για να ηρεμήσουν «θα ήταν η παραίτηση της κυβέρνησης της Ρώμης». Αλλά αυτό –τονίζει– «δεν το επιθυμούν οι ιταλοί πολίτες».

Ο Λουίτζι Ντι Μάιο δηλώνει βέβαιος ότι το «εισόδημα του πολίτη» για τους άνεργους και χαμηλοσυνταξιούχους θα βοηθήσει έξι εκατομμύρια φτωχούς και θα στηρίξει καθοριστικά την οικονομική ανάπτυξη της χώρας του.

Το ευρωπαϊκό σύστημα και τα ΜΜΕ θέλουν να πέσει η κυβέρνηση

«Το ευρωπαϊκό σύστημα και εκείνο των μέσων ενημέρωσης αποφάσισαν ότι αυτή η κυβέρνηση πρέπει να πέσει το γρηγορότερο δυνατό. Όσο περισσότερο φέρονται με αυτό τον τρόπο, όμως, τόσο μας κάνουν πιο συμπαγείς», είπε.

«Είμαστε δυο πολύ διαφορετικές πολιτικές δυνάμεις που συνεργάζονται βάσει ενός κυβερνητικού συμβολαίου. Καταφέρνουν, όμως, με αυτές τις συνεχείς επιθέσεις, να κάνουν το θαύμα να μας ενώνουν περισσότερο, διότι πρέπει να αντιδράσουμε και να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας και την Ιταλία», πρόσθεσε, σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο Λουίτζι Ντι Μάιο.

«Οι αγορές αγαπούν την Ιταλία περισσότερο από ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν θέλουν τον διάλογο εμείς θα στήσουμε σκηνές στις Βρυξέλλες και θα ανοίξουμε διάλογο για όποιο διάστημα θέλουν. Αλλά αν υπάρχει προκατάληψη, τότε δεν έχουμε ελπίδα», κατέληξε ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης.

Δεν υπάρχει συμφωνία για επιστροφή προσφύγων

«Δεν ξέρω ποιος μπορεί να έδωσε άδεια για αυτή την επιστροφή μεταναστών στην Ιταλία με πτήση τσάρτερ. Για τις λεγόμενες δευτερογενείς μετακινήσεις προσφύγων που ζητούσε η Γερμανία, σε ευρωπαϊκό επίπεδο δεν έχει υπογραφεί καμία συμφωνία», τόνισε.

«Θα δούμε τι θα γίνει, αλλά εγώ θεωρώ ότι για γίνουν τέτοια πράγματα, χρειάζονται συμφωνίες», πρόσθεσε.

Πηγή: euro2day.gr


Πηγή: https://www.alexpolisonline.com/2018/10/blog-post_8.html#ixzz5TUbBjPqW 
Alexandroupoli Online 

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ : «Θα τους κρατησουμε...Οι παρακατω πολεις θα ειναι Μουσουλμανικες»

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ : 

«Θα τους κρατησουμε...Οι παρακατω πολεις θα ειναι Μουσουλμανικες»

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ : «Θα τους κρατήσουμε...Οι παρακάτω πόλεις θα είναι Μουσουλμανικές»
ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Ο Π.ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Αυτές είναι οι περιοχές στους νομούς Κιλκίς και Πέλλας που θα οικοδομηθούν οι προσφυγικές πόλεις των 20.000 μουσουλμάνων, ένα μέρος από αυτούς που έχουν εγκλωβιστεί στην Ελλάδα, μετά το κλείσιμο των συνόρων των χωρών των δυτικών Βαλκανίων, ένα «σφράγισμα» που συντόνισε η Αυστρία με το Βερολίνο φυσικά να ευρίσκετέ πίσω απ’όλη αυτή την διαδικασία, αλλά κανένας να μην τολμά να αρθρώσει την πραγματικότητα.
Οι 20.000 είναι μόνο οι πρώτοι από ένα σύνολο που θα κυμανθεί μετακξύ των 500.000 μουσουλμάνων και του 1.000.000 που θα εγκατασταθούν στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες στα νησιά και στην ηπειρωτική χώρα.
Τόσοι αναμένονται σύμφωνα με άριστα πληροφορημένες πηγές των ελληνικών στρατιωτικών Επιτελείων.
Βέβαια, όπως τόνισε σήμερις ο Π.Καμμένος «Για αυτούς τους 20.000 μετανάστες και πρόσφυγες, όπως έχει δεσμευτεί η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός, οι Ένοπλες Δυνάμεις και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα διαμορφώσουμε συνθήκες αξιοπρεπούς παραμονής και φιλοξενίας, σε νέους χώρους που έχουμε βρει κοντά στα σύνορα».
Οι δύο διαφορετικές πόλεις θα οικοδομηθούν σε τέσσερα αρθρωτά οικιστικά συγκροτήματα στο Κιλκίς και σε μία τοποθεσία κοντά στα Γιαννιτσά.
Συγκεκριμένα στον παλιό αεροδιάδρομο κοντά στη Νέα Καβάλα, στον παλιό αεροδιάδρομο κοντά στο χωριό Χέρσο, στο παλιό στρατόπεδο Παπαδάκη στο Δροσάτο και στο παλιό στρατόπεδο Κοκκινώρη, κοντά στο χωριό Κεντρικό, όλα στο νομό Κιλκίς.
Το παλιό στρατόπεδο Φιλιππάκου στα Γιαννιτσά και στην γύρω περιοχή θα φιλοξενήσουν μια μουσουλμανική κωνόπολη 4.000 ατόμων.
Ενα ζήτημα που υπάρχει είναι αυτό του επιπέδου της ασφάλειας. Οι πόλεις ή τα «camps» που λέει και υπουργός, θα είναι ανοικτού τύπου. Δηλαδή όποιος θέλει θα μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει από αυτό και α πηγαίνει όπου θάλει.
Οπωσδήποτε, όσο ψύχραιμα και να το δει κάποιος το ζήτημα, θα υπάρξει ένα θέμα ασφάλειας των γύρω περιοχών. Αντίθετα με τις φώτος που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, το 70% είναι άνδρες κάτω των 35 ετών. Και όλοι μαζί, άνδρες και γυναίκες, σίγουρα θα είναι πολύ-πολύ θυμωμένοι που πλήρωσαν στους Τούρκους διακινητές μέχρι και 5.000 δολάρια το κεφάλι και αντί να βρεθούν π.χ. στο Μόναχο, θα βρεθούν στο Κιλκίς ή τα Γιαννιτσά.
Το ίδιο θα ισχύσει και για τις επόμενες μάζες προσφύγων και λάθρο που θα εξακολουθήσουν φυσικά να έρχονται, έστω και με μειωμένο ρυθμό λόγω εμπλοκής του ΝΑΤΟ.
Ας δούμε και μερικά από τα αποσπάσματα της συνέντευξης του υπουργού Εθνικής Αμυνας Π.Καμμένου σήμερις που ανακοίνωσε την έναρξη οικοδόμησης των προσφυγικών «camps» στην Μακεδονία.
Να σημειώσουμε ότι κατά τον Πάνο Καμμένο, η Ευρώπη έκλεισε τα σύνορα »μετά από την αυθαίρετη απόφαση έξι αστυνομικών διευθυντών να αναιρέσουν την απόφαση των αρχηγών κρατών».
«Μετά από τη χθεσινή απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής, θα δημιουργήσουμε camp 20.000 θέσεων στη Βόρεια Ελλάδα, κοντά στην Ειδομένη, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τη μεγάλη συγκέντρωση μεταναστών (SIC) και προσφύγων, που έχει δημιουργηθεί μετά από την αυθαίρετη απόφαση έξι αστυνομικών διευθυντών της Ευρώπης (σ.σ.: !!!) να αναιρέσουν την απόφαση των αρχηγών κρατών και να κλείσουν τα σύνορα.
-Στα δύο relocation centers, στα Διαβατά και στο Σχιστό, έχουμε περίπου 120% επί των δυνατοτήτων μας. Είναι πάρα πολύ μεγάλη η ροή προσφύγων και μάλιστα αυτή τη στιγμή είμαστε σε συνεννόηση με την τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία αναλαμβάνει τον καθαρισμό, προκειμένου να δοθούν και κάποια κονδύλια για να υπάρξει και προς την τοπική αυτοδιοίκηση μια ελάφρυνση του κόστους για να ξεκινήσει το θέμα του καθαρισμού.
-Επειδή βλέπω πάρα πολλά ρεπορτάζ που δημιουργούν έναν πανικό, θέλω να θυμίσω ότι το 2011 είχαμε 280.000 μετανάστες και πρόσφυγες, σήμερις έχουμε 20.000.
ΕΡ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Επειδή τελευταία γίνεται λόγος για το Καστελόριζο που δεχόμαστε εκεί πιέσεις από προσφυγικές ροές. Πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα και πως θα το αντιμετωπίσουμε εάν είναι τόσο σοβαρό όσο λέγεται;
Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Οι «τεράστιες πιέσεις» που δεχόμαστε στο Καστελόριζο είναι σήμερις 30 πρόσφυγες ή μετανάστες οι οποίοι πέρασαν. Οι μεγάλες ροές που δεχόμαστε στο σύνολο των τελευταίων 15 μηνών είναι πριν από τέσσερις ημέρες όπου σε μια μόνο μέρα πήγαν 300 και την προηγούμενη άλλοι 300 μετανάστες και πρόσφυγες.
Αυτό έγινε διότι ουσιαστικά οι δουλέμποροι από το βόρειο μέρος του Αιγαίου κατάλαβαν ότι κάτι έχει αλλάξει – και θα σας θυμίσω ότι την πρώτη μέρα άφιξης του ΝΑΤΟ ήταν μηδενικές οι ροές – και προώθησαν προς τα νότια κάποιους μετανάστες και πρόσφυγες. Δεν ήταν όμως τεράστιες οι ροές, δηλαδή στο νησί – επειδή γράφτηκαν διάφορα – μόνο για τρεις ώρες συνυπήρχαν 600 μετανάστες και πρόσφυγες.
Το πλοίο το οποίο έχει αναλάβει τη συγκοινωνία με το Καστελόριζο έκανε μάλιστα την εξής κίνηση, πήγε στο Καστελόριζο, παρέλαβε τους 300 που ήδη είχαν περάσει την καταγραφή, γύρισε στην Ρόδο τους αποβίβασε και ξαναπήγε την άλλη μέρα στο Καστελόριζο και πήρε τους υπόλοιπους 300.
Θέλω να πω, δηλαδή, ότι για εμάς το Καστελόριζο είναι σημείο που υπάρχει μια ροή, δεν είναι τεράστια η ροή. Μην κάνουμε και δυσφήμιση στο Καστελόριζο, αρκετά αυτοδυσφημίζονται στην Κω κάποιοι ακραίοι και κάνουν κακό στα νησιά μας.
Το Καστελόριζο έχει κανονικές ροές, αντιμετωπίζονται άμεσα, ήδη οι 30 που πήγαν σήμερις, κατεγράφησαν και έχουμε στείλει καράβι για να φύγουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δημιουργούμε μια τέτοια εικόνα».
Και ο Θεός μαζί μας…
http://oimonomaxoi.blogspot.com/

Η λιτότητα σκοτώνει

Η λιτότητα σκοτώνει



Η συνταγή που προτάθηκε το 2009, όταν άρχισε η κρίση της παγκόσμιας οικονομίας ήταν απλή. Ο μόνος τρόπος για την αποκατάσταση της υγείας ήταν μια θεραπεία μεγάλων περικοπών. Παρά τις διιστάμενες απόψεις των εμπειρογνωμόνων, η συνταγή εφαρμόστηκε με ελάχιστες παραλλαγές από χώρα σε χώρα και ήταν μείωση των ελλειμμάτων.

Η λιτότητα έπνιξε την ανάπτυξη και για την τιθάσευση των ελλειμμάτων απαιτήθηκε χρόνος περισσότερος του αναμενόμενου. Οι ψηφοφόροι που αρχικά είχαν πειστεί, τελικά απηύδησαν από την λιτότητα όταν οι επιπτώσεις της έγιναν αισθητές και μάλιστα στον τομέα της υγείας.


Σε πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Lancet, εξετάζονται οι επιπτώσεις της λιτότητας στο προσδόκιμο ζωής στην Ελλάδα και τα συμπεράσματα είναι μακάβρια.

Η Ελλάδα, που βίωσε ύφεση μεγαλύτερη και από την κρίση της δεκαετίας του 1930 στις ΗΠΑ, υποχρεώθηκε από την τρόικα να μειώσει τις δαπάνες υγείας την ώρα που άλλες ευρωπαϊκές χώρες τις αύξαναν. Οι δαπάνες αυτές περικόπηκαν από το 9,8% του ΑΕΠ το 2008 στο 8,1% το 2014, ενώ το ΑΕΠ μειωνόταν με ταχείς ρυθμούς.

Κατά την δεκαετία που προηγήθηκε της κρίσης, το ποσοστό θνησιμότητας είχε αυξηθεί κατά 5,6%, κατόπιν όμως εκτοξεύθηκε στο 17,6% τα επόμενα έξι χρόνια με ρυθμό τριπλάσιο των χωρών της Δυτικής Ευρώπης. Ένας από τους λόγους ίσως είναι η γήρανση του πληθυσμού, που επηρεάζει και άλλες χώρες.


Το πρόβλημα αυτό επιδεινώθηκε εξαιτίας του brain drain. Ωστόσο οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι δεν είναι αυτός ο αποκλειστικός λόγος, επειδή σημειώθηκε αύξηση της παιδικής θνησιμότητας των αυτοκτονιών και των κρουσμάτων καρκίνου. Το πρόγραμμα λιτότητας βοήθησε τις γαλλικές και γερμανικές τράπεζες να αποφύγουν τις ζημιές σε βάρος του προσδόκιμου ζωής των Ελλήνων.

Η χρηματοδότηση των νοσοκομείων μειώθηκε κατά 50% από το 2009 μέχρι το 2015, με αποτέλεσμα να μη διαθέτουν τις απαραίτητες προμήθειες, οι μακροχρόνια άνεργοι στερήθηκαν της νοσοκομειακής περίθαλψης και τα φάρμακα έγιναν ακριβότερα για τους χαμηλόμισθους επειδή οι μισθοί τους μειώθηκαν 20%.

Ο αριθμός των ανθρώπων που δεν είχαν πρόσβαση στο σύστημα υγείας διπλασιάστηκε από το 2010, πολλοί από τους οποίους επικαλέστηκαν το κόστος ως κύριο λόγο. Η Ελλάδα δεν στερείται καταρτισμένου προσωπικού στον τομέα υγείας, έχοντας τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό γιατρών ανά 1.000 κατοίκους στην ΕΕ, όμως όλοι αυτοί παρακολουθούσαν ανήμποροι καθώς το σύστημα υγείας βυθιζόταν στο χάος και πέθαιναν άνθρωποι που θα μπορούσαν να είχαν σωθεί.

Τα προηγούμενα οκτώ χρόνια η Ελλάδα μεταβλήθηκε σε εργαστηριακό πείραμα για να εξακριβωθεί μια θεωρία. Τα στοιχεία της έρευνας του Lancet είναι εξαιρετικά σαφή. Η λιτότητα σκοτώνει.


Larry Elliott

http://ameiniasopallineus.blogspot.com/

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...