Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Μαΐου 2018

" ΤΑΡΩ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΥΠΑ " "Συνεργασία με τη Ρέζα McConaghy"

"Ταρώ και Αρχέτυπα" /

"Συνεργασία με τη Ρέζα McConaghy"  💢:

__________________________________________________________________________________________

► Εισαγωγή:

"Δεν θα σταματήσουμε από την εξερεύνηση και το τέλος όλων των εξερευνήσεών μας θα είναι να φτάσουμε εκεί που ξεκινήσαμε και γνωρίζουμε τον τόπο για πρώτη φορά" .-
(TS Eliot, "Τέσσερα Κουαρτέτα": Μικρή Gidding).
Αυτή είναι η τρίτη μετά από μια σειρά σχετικά με την Ταρώ (Δείτε αυτές τις δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις:  Ταρώ: «Τα περισσότερα σχετικά Γενικά / Major Arcana» και  Ταρώ: «Μικρά Αρκανα»).
Η ακόλουθη ανάρτηση γράφτηκε σε συνεργασία με τον φίλο μου Reza McConaghy, από την  Graffiti Lux και τις ζωγραφιές  και τις  τέχνες των Ρόμπες . (Βλέπε σύντομο βιογραφικό παρακάτω).
Εδώ, εμείς θα αναλύσουμε τον τρόπο με συγκεκριμένες κάρτες και από τις δύο μεγάλες και την Μικρά Αρκάνα είναι «αρχέτυπα», και θα μπορούσαμε λοιπόν να σχετίζονται με την Ελληνική Μυθολογία. κεντρικό σημείο αναφοράς μας, όπως αναμένεται, θα είναι το τραπουλόχαρτο Rider-Waite.
Εμείς θα στη συνέχεια να δούμε πώς παραδείγματα Street Art (τοιχογραφίες και γκράφιτι) θα μπορούσε να έχει ισοδύναμα σε ορισμένες Ταρώ κάρτες. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτές οι συμβολικές εικόνες εμφανίζονται μία φορά και πάλι από την αρχή ως εκφράσεις μιας κοινής συλλογικό ασυνείδητο. Εμείς θα μιλήσουμε περισσότερο γι 'αυτό.
Θα ετοιμαστούμε περαιτέρω στην Major Arcana και στην λεγόμενη «Ταξίδι του ανόητου», που είναι μια γραφική έκφραση του ταξιδιού του Ιωσήφ Κάμπελ, όπως φαίνεται στο βιβλίο του «Ο ήρωας με τα χίλιά πρόσωπα». 
Αν και δεν υπάρχει τέτοιο σύστημα στην Μικρά Αρκάνα, μπορούμε επίσης να βρούμε ορισμένα καθεστώτα, που περιλαμβάνουν επαναλαμβανόμενες αλληλουχίες αφήγηση. Αυτές οι αρχετυπικές μοτίβες προσφέρουν την Μικρά Αρκάνα με ένα είδος υποτροπιάζουσας κυκλικής δομής, όπως συμβαίνει με την «Ταξίδι του Φονού».
 __________________________________________________________________________________________

► Σχετικά με την Ρέζα McConaghy:

Η Ρέζα  είναι μια  Καναδή Καλλιτέχνης , σχεδιαστής κοστουμιών και συγγραφέας. 
Μπορείτε να βρείτε την έκδοση της από τη θέση αυτή εδώ. Επιπλέον, Ρέζα  έχει γράψει ένα βιβλίο, «Nine Lives Μαύρο » , διαθέσιμο στο  Amazon . Βρείτε   Ρέζα στο Twitter , πάρα πολύ !.  
(Disclaimer: Όλες οι τοιχογραφίες φωτογραφίες ελήφθησαν από Ρέζα ή / και εμφανίζονται στο blog της  Graffiti Lux και τοιχογραφίες . © Ρέζα McConaghy 2018.). 
Αναχώρηση Blogs της Resa: • Τέχνη Νυφικά: http://artgowns.com/ • Γκράφιτι Λουξ και Τοιχογραφίες: http://graffitiluxandmurals.com/
__________________________________________________________________________________________

I. ► Ταρώ και Ελληνική Μυθολογία:

Α ► Σημαντικό Αρκάνα: Ο Μάγος:

Ο μάγος συνδέεται με τον πλανήτη, την υδραργύρου και μεταφέρει μαζί την ικανότητα, τη λογική και τα νούμερα. Ο αριθμός του Μαγώ είναι ένα (1), ο αριθμός των αρχών. Ο Μάγος είναι ένας ψυχοπομπός , μια γέφυρα ανάμεσα στους δύο κόσμους: ο κόσμος των ζωντανών και του Underworld, ένας οδηγός των ψυχών.
Στη Γαλλική Τράπουλα Μασσαλία αυτός ο χαρακτήρας ονομάζεται Le Bateleur, «ο τσαρλατάνος» και αυτός είναι ένας επαγγελματίας του σταδίου μαγείας. 
Στο κατάστρωμα της Μασσαλίας, ο πίνακας έχει ένα τετράγωνο πάνω και τρία πόδια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η κάρτα αντιπροσωπεύει, μεταξύ πολλών πραγμάτων, η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας, στην Αίγυπτο . Η πυραμίδα έχει πλευρές των τριών και μια βάση των τεσσάρων. Πίνακα του μάγου έχει τρία πόδια και την πλατεία κορυφή. Η επιστολή που σχετίζονται με την κάρτα είναι «Β», γνωστός στα Εβραϊκά ως Μπεθ. Ο όρος αυτός σημαίνει «σπίτι» και υποδηλώνει τον «Οίκο του Θεού.» Στην Αίγυπτο, η πυραμίδα θεωρήθηκε το Σώμα του Θεού.
σύμβολο του απείρου.
Οι καμπύλες της γείσο καπέλο του μάγου στην εικόνα Μασσαλία είναι παρόμοια με το μαθηματικό σύμβολο του εσωτερισμού κατάστρωμα του απείρου (όπως βλέπουμε στην τράπουλα Rider Waite). 
Στο κατάστρωμα Rider Waite, αυτό το σύμβολο εμφανίζεται επίσης στην κάρτα Strenght , καθώς και. 
Παρομοίως, άλλα σύμβολα προστέθηκαν στο διάδρομο Rider Waite . Τα βασικά είναι ότι ο μαγκός έχει δημιουργήσει ένα προσωρινό πίνακα σε εξωτερικούς χώρους, για να εμφανιστούν τα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν τα κοστούμια της Μικράς Αρκάνας : Κύπελλα, νομίσματα, σπάθια. Ου αφορά Όσον το ε ΤΕΤΑΡΤΟ, το ραβδί, που κρατά στα χέρια του. Αυτά τα τέσσερα χρώματα αντιπροσωπεύουν τα τέσσερα στοιχεία. Νερό, Γη, Αέρα και Φωτιά αντίστοιχα.
Ο μάγος. Πίνακας (Αριστερά: Rider Waite Δεξιά: Μασσαλία).
Στο δεξί χέρι του μάγου είναι ένα ραβδί έθεσε προς τον ουρανό, τον ουρανό ή το στοιχείο αιθέρα , ενώ το αριστερό του χέρι δείχνει προς τη γη. Αυτό εικονογραφικό χειρονομία έχει πολλαπλές σημασίες, αλλά είναι ενδημική στα μυστήρια και συμβολίζει θεϊκή εμμένειας, την ικανότητα του μάγος να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ ουρανού και γης. Ρόμπα Ο Μάγος του είναι λευκό, συμβολίζει την αγνότητα και την αθωότητα που βρέθηκαν στο ανόητο, αλλά μανδύα του είναι το κόκκινο, που αντιπροσωπεύει την κοσμική εμπειρία και γνώση. Είναι περιτριγυρισμένο από λουλούδια, σύμβολο της γονιμότητας και δυνατότητες.
Αυτή η κάρτα συνεπάγεται την αίσθηση στο κέντρο και δεσμεύει και να είναι δημιουργικοί. Αντιστρόφει, ο Μάγος μπορεί να δείξει την απληστία, την απάτη, τη χειραγώγηση και τη χρήση δεξιοτήτων του ατόμου για την αρνητική άκρα. Αυτό μπορεί να αντανακλά την πονηρία και την πανουργία και τη διανοητική σύγχυση. Πλέον, ο Μάγος αναστρέφεται πολλές φορές υποδηλώνει ότι μπορεί να χάσει την επαφή με την πραγματικότητα και να αγωνιστεί για να φέρει τον εαυτό σας πίσω κάτω στη γη.

Ο Μάγος μας θυμίζει τον Ερμή , τον αγγελιοφόρο των Θεών. Ερμής είχε πολλές ιδιότητες και εκπροσωπεί πολλά πράγματα. Ο Ερμής ήταν ο Ολυμπιος θεός των αγροκτημάτων και των αγροκτημάτων, οι ταξιδιώτες και οι φιλοξενίες, οι δρόμοι και το εμπόριο, το κλοπή και η αγάπη, οι προφητείες και η διπλωματία, η αστρονομία και η αστρολογία. Άλλωστε, αυτός ήταν ο προάγγελος και η προσωπική αγγελιοφόρος της Δίας.  Ήταν επίσης θεός της επιστήμης και της σοφίας, της τέχνης, του λόγου, της ελπίδας. Και, το πιο σημαντικό: «ο Θεός της γραφής» .
Hermes' ισοδύναμα ήταν: Στη ρωμαϊκή μυθολογία: τον Ερμή . Στην Σκανδιναβική Μυθολογία, Odin και για τους Αιγυπτίους, Θωθ (επίσης γνωστή ως Theuth). Ερμής ο Τρισμέγιστος θα μπορούσε  να είναι μια αναπαράσταση του συγκριτικός συνδυασμός του ελληνικού θεού Ερμή και του αιγυπτιακού θεού Θωθ. Ερμή, το θεό της ελληνικής ερμηνευτική ανακοίνωση, συνδυάστηκε με Θωθ, ο Αιγύπτιος θεός της σοφίας, για να γίνει ο προστάτης της αστρολογίας και της αλχημείας. Επιπλέον, οι δύο θεοί ήταν ψυχοπομπός , που καθοδηγείται ψυχών στη μετά θάνατον ζωή.
 • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •

B.  ► Major Arcana: Η πρωθιέρεια:

Τον 18ο αιώνα Μασσαλία Ταρώ, το ποσοστό αυτό έχει στεφθεί με την παπική τιάρα και επισημαίνονται La Papesse, η Popess, μια πιθανή αναφορά στο μύθο του πάπα Joan. 
Στη δημιουργία του καταστρώματος ταρώ Rider-Waite αυτή η κάρτα άλλαξε σε The Ιέρεια, ο οποίος εμφανίζεται να κάθεται μεταξύ των πυλώνων της Boaz και Jachin (η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία γιαΕλευθεροτεκτονισμός ).
Άλλες παραλλαγές που ήρθε μετά Rider-Waite είναι η Παναγία, η Ίσις, η μεταφορική Νύφη του Χριστού ή Παναγία Εκκλησία.
Στο κατάστρωμα ο αναβάτης Η Waite, η Προϊστορία είναι σημαντικά συνδεδεμένη με την Περσεφόνη , την Ίσις και την Άρτεμις(προηγουμένως: Selene ) .
Η Σελήνη  είναι η ελληνική θεά της Σελήνης. Είναι η κόρη των Τιτάνων Υπερίων και της Θησίας. Εκτός αυτού, η Σελήνη είναι αδελφή του  Θεού Ήλιου-Ήλιου και της Έως, Θεά της Αυγής. Κατά τους κλασικούς χρόνους, η Σελήνη συχνά ταυτίζεται με τη Θεά του Κυνήγι, η  Άρτεμις , όπως και ο αδελφός της (Ήλιος), ταυτίζεται με τον  Απόλλωνα .

Στο κατάστρωμα Rider Waite, η Υψηλή Ιέρεια κάθεται στην πύλη πριν από το μεγάλο Μυστήριο, όπως υποδεικνύει το Δέντρο της Ζωής στο παρασκήνιο. Στέκεται ανάμεσα στο σκοτάδι και στο φως, που αντιπροσωπεύονται από τους πυλώνες του ναού του Σολομώντα, γεγονός που υποδηλώνει ότι αυτός είναι ο μεσολαβητής της μετάβασης στο βάθος της πραγματικότητας. Η ταπετσαρία κρεμασμένη ανάμεσα στους πυλώνες κρατάει τους περιστασιακούς θεατές έξω και επιτρέπει μόνο σε εκείνους που ξεκινούν να μπουν.
Τα ρόδια στην ταπετσαρία είναι ιερά στην Περσεφόνη . Είναι σύμβολο του καθήκοντος (επειδή η Περσεφόνη έφαγε ένα σπόρο με ρόδι στον κάτω κόσμο που την ανάγκασε να επιστρέψει κάθε χρόνο).
Η μπλε ρόμπα που φορούσε η Ιέρεια είναι ένα σύμβολο της γνώσης.
Είναι, επίσης, φορώντας ένα στέμμα, που συμβολίζει το Triple Θεά .
Οι φάσεις της σελήνης (Τριπλής Θεάς Σελήνης).
Η Ιέρεια συνδέεται με τη Σελήνη. Όπως και η Πρωθιέρεια, η Σελήνη είναι επίσης θηλυκό έτσι ώστε να συμβολίζει τη γονιμότητα, ορμονικές επιδράσεις και τη μυστηριώδη πλευρά της θηλυκότητας.
Όπως προαναφέρθηκε, η Σελήνη και η Άρτεμις ήταν ελληνικής θεές που σχετίζονται με τη Σελήνη, καθώς και.
Η ηλιακή σταυρό στο στήθος της είναι ένα σύμβολο της ισορροπίας μεταξύ ανδρών και γυναικών.
Στην αγκαλιά της, κρατά τη μισή αποκάλυψε και το μισό-κρυφό Τορά , εκπρόσωπος των εσωτερικές διδασκαλίες και υψηλότερη γνώση. Το φεγγάρι κάτω από το αριστερό πόδι της δείχνει την κυριαρχία της πάνω από καθαρή διαίσθηση. Η παλάμη δείχνει τη γονιμότητα του νου και τον κύβο στο οποίο κάθεται είναι η γη. Ο πλανήτης που συνδέεται με την υψηλή ιέρεια είναι η Σελήνη.
Ιέρεια. Rider Waite κατάστρωμα. Λεπτομέρειες: Ρόδι και της Σελήνης.
Η Πρωθιέρεια θα μπορούσε επίσης να ταυτοποιηθεί με την Shekhinah , το θηλυκό παρουσία εγκατοίκηση του θείου. Φοράει απλό μπλε ρόμπες και κάθεται με τα χέρια της στην αγκαλιά της.
Έχει ένα σεληνιακό ημισέληνο στα πόδια της, μια κέρατα διάδημα στο κεφάλι της, με μια υδρόγειο σφαίρα στη μέση θέση, παρόμοιο με το στέμμα της αρχαίας αιγυπτιακής θεάς Hathor .
Το κύλινδρο στα χέρια της, που καλύπτεται εν μέρει από το μανδύα της, φέρει τα γράμματα TORA (που σημαίνει "θεϊκός νόμος", για την εβραϊκή παράδοση). Η Υψηλή Ιέρεια κρύβει την τελευταία επιστολή, "Η", κάτω από το μανδύα της. Η Τορά περιέχει εβραϊκούς νόμους με τη μορφή των πέντε βιβλίων του Μωυσή. Μεγάλη πνευματική γνώση και σοφία βρίσκονται μέσα στην Τορά. Το γεγονός ότι ένα μέρος του ονόματος είναι κρυφό δείχνει μυστήριο και απόκρυψη.
Η Υψηλή Ιέρεια είναι μια κάρτα μυστηρίου, ακινησίας και παθητικότητας. Δεν είναι καιρός να κινηθούμε προς τα εμπρός. Αντ 'αυτού, η Υψηλή Ιέρεια προτείνει ότι επί του παρόντος θα πρέπει να υποχωρήσετε από την κατάστασή σας. Όταν η Υψηλή Ιέρεια εμφανίζεται Αντιστροφή, υποδηλώνει την αδυναμία να βρει την εσωτερική φωνή σας ή να κοιτάξει πέρα.
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

C.  ► Major Arcana: Το Άρμα: 

Στην έκδοση Rider Waite υπάρχει ένα άρμα που στέκεται στη μέση και δύο σφίγγες βρίσκονται στο κάτω μέρος και στις δύο πλευρές.
Οι χρωματικές σφίγγες αντιστρέφονται, σχεδόν σαν ένα σύμβολο Γιν-Γιανγκ . (Βλέπε εικόνα 3 ).
Οι σφίγγες τονίζουν την ιδέα να στέκεσαι ακόμα. Ο άνθρωπος δεν κινείται προς τα εμπρός. Και όμως, υπάρχει ένα πιθανό καλό αποτέλεσμα.
1.
2.
Ο ουρανός είναι κίτρινος που εκφράζει τις ελπίδες και την προοπτική.
Τα αστέρια στην κουρτίνα και ο Ήλιος στο μέτωπό του αντιπροσωπεύουν επίσης ελπίδα και εμπιστοσύνη. Φαίνεται να ακολουθεί τη δική του διαίσθηση και το φως ... το δικό του αστέρι. (Βλ. Εικόνα 1 , παραπάνω).
Το τελευταίο είναι ένα επαναλαμβανόμενο σύμβολο στην τράπουλα ταρώ, όπως μπορούμε να δούμε στην κάρτα Ερημίτη (βλέπε εικόνα , παρακάτω)  και την κάρτα Αστέρων (βλέπε εικόνα 2 ).
Αυτή η κάρτα αντιπροσωπεύει δύναμη, και επίσης τονίζει τη σημασία της ισορροπίας μέσα στον εαυτό του.
3.
Ο οδηγός έχει Ήλιος στο κεφάλι του. Μπορούμε να δούμε άνοδο και την πτώση φεγγάρια κοντά στο λαιμό του. 
Ο συμπληρωματικός χαρακτήρας αυτών των δύο αντίθετων δυνάμεων τείνουν να επαναλάβω τις σφίγγες ... επισημαίνοντας σε ισορροπία. 
Το μικρό κόκκινο κορυφή κάτω από τη διαφήμιση φτερά στη μέση του άρματος αντιπροσωπεύει Lingam και Γιόνι , η οποία συνεπάγεται τη σύνδεση των δύο άκρων (η  «χρυσή τομή» ).
Η κάρτα αποτελεί νίκη, την επίτευξη των στόχων. Αυτό συνεπάγεται τον αυτοέλεγχο, την ισορροπία και την πειθαρχία. Αν η κάρτα έχει αντιστραφεί, αυτό σημαίνει έλλειψη αποφασιστικότητας ή εστίασης, χαμηλή αυτοεκτίμηση, ήττα ή σύγχυση.
Όπως ο ίδιος προσπαθεί να εξηγήσει την τριμερή φύση της ψυχής, ο Πλάτων χρησιμοποιεί μια αλληγορία.
Λέει ότι ένα άρμα (που αντιπροσωπεύει την ψυχή) τραβιέται από δύο φτερωτά άλογα, ένα μαύρο και θνητός? και το άλλο λευκό και αθάνατο.
Το μαύρο θνητός άλογο είναι επίμονη και άγρια. Το αθάνατο, άσπρο άλογο, από την άλλη πλευρά, είναι ευγενής, και λάτρης της τιμής και σεμνότητα και μετριοπάθεια.
Στη θέση του οδηγού είναι ο ηνίοχος. Προορισμός του είναι η κορυφογραμμή του ουρανού, πέρα από το οποίο μπορεί να ιδού τα έντυπα, η απόλυτη γνώση. Αυτή είναι μια πολύ ταραγμένη διαδρομή, καθώς τα άλογα με επικεφαλής τον αντίθετες δυνάμεις. Ο αναβάτης πρέπει να κρατήσει το άλογο σε ισορροπία. Εκπροσωπεί την ορθολογική μέρος της ψυχής. Το μαύρο άλογο αντιπροσωπεύει ορέξεις του ανθρώπου, δηλαδή το τμήμα της Ψυχής που συνδέεται με τα ένστικτα. Το λευκό άλογο συμβολίζει το πνεύμα του ανθρώπου, το πνεύμα μέρος της ψυχής που επιδιώκει την τιμή και τη νίκη.
Αυτή η αλληγορία τονίζει τη σημασία της ισορροπίας, της ολοκλήρωσης και αυτο-ελέγχου. Τα δύο άλογα και ο Ηνίοχος απηχούν πλήρως τους χαρακτήρες της κάρτας Άρμα. Αντί για τα άλογα, υπάρχουν σφίγγες, όμως. Αλλά η γενική έννοια είναι εντυπωσιακά παρόμοια.
Η κάρτα άρμα μας θυμίζει επίσης του Ήλιου (αργότερα Απόλλωνα ), το Θεό και την προσωποποίηση του Ήλιου στην ελληνική μυθολογία. Ο Ήλιος παρουσιάζεται ως ένα ισχυρό ηνίοχο, οδηγώντας φλεγόμενο άρμα του (ή αστραφτερά άλογα) από τα ανατολικά προς τα δυτικά κατά μήκος του ουρανού κάθε μέρα. 
 • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •

Δ  ► Μικρά Arcana: Τρία Κύπελλα:

Η Τρία Κύπελλα είναι μια κάρτα της γιορτής και της ολοκλήρωσης. Τρεις νέες κοπέλες χορεύουν σε ένα κύκλο με τα χρυσά ποτήρια τους που έχουν ψηθεί σε ένα τοστ χαρά. Τα χέρια τους προσεγγίζουν το ένα στο άλλο και συνδέονται μέσω των συναισθημάτων τους και της φιλία τους με ένα άλλο. Το έδαφος είναι καλυμμένο με φρούτα και υπάρχει μια γενική αίσθηση της αφθονίας και της ευτυχίας. Γυναίκα ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ τρια Κύπελλα ΕΧΕΙ ΕΝΑδάφνινο  στεφάνι ΣΤΟ Κεφάλι Της. Στέφανια αυτού του τύπου έχουν εδώ και καιρό ένα σύμβολο της νίκης και της επιτυχίας.

Στα πόδια των γυναικών βρίσκονται διάφορα λουλούδια, συμβολίζει την χαρά, την ομορφιά.
Τα τρία Κύπελλα αντιπροσωπεύουν γιορτή, γιορτή και την κοινωνικοποίηση. Γενικά, τα τρία Κύπελλα δείχνουν το τέλος ή τη σύναψη τυχόν προβλημάτων που έχετε δοκιμάσει, ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με τις αλληλεπιδράσεις σας με τους άλλους.
Όταν η Τρία Κύπελλα αντιστρέφει μπορεί να υποδηλώνει έλλειψη εθνοτικής ανάπτυξης, να χάσει την επαφή με τους φίλους, την υπερβολική επιείκεια, και το γκοσμπολί.
Αυτή η κάρτα φαίνεται να αποτελούν την επιτομή της αρχαίας ελληνικής Χαρίτων (επίσης γνωστή ως «Τρεις Χάριτες») .
Οι Χάριτες ήταν φημισμένες για να είναι η ουσία της ομορφιάς, της γοητείας και της χάρης. Ήταν που σχετίζονται με τους Νέους Μούσες , ο οποίος προεδρεύει και εμπνέει τις τέχνες και τις επιστήμες.
Οι Χάριτες ήταν τρεις θεές, που ήταν αδελφές μεταξύ τους. Από το νεότερο προς παλαιότερο: Αγλαΐα ( «Splendor»), Ευφροσύνη ( «Mirth»), και Θάλεια ( «καλή διάθεση»). Συχνά, οι Χάριτες ελήφθησαν ως θεές της γοητείας και ομορφιάς, γενικά, και ως εκ τούτου συνδέθηκαν με την Αφροδίτη, τη θεά του έρωτα .

 • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •

Ε  ► Μικρά Arcana: Εννέα της Ξίφος:

Η Εννέα της Ξίφος δείχνει μια γυναίκα με το κεφάλι της στα χέρια της, κάθεται στο κρεβάτι της. Αυτή φαίνεται να έχουν μόλις ξυπνήσει από ένα κακό εφιάλτη, και είναι προφανώς αναστατωμένος, φοβισμένοι και ανήσυχοι μετά από το όνειρό της.
Εννέα σπαθιά κρέμονται στον τοίχο πίσω της. Η βάση του κρεβατιού είναι διακοσμημένη με μια σκαλιστική μονομαχία στην οποία ένα άτομο νικήθηκε από ένα άλλο. Όλα αυτά τα σπαθιά ζυγίζουν σε μεγάλο βαθμό πάνω της καθώς κάθεται στο κρεβάτι. Αυτά είναι όλα τα ξίφη που έχει συσσωρεύσει στο ταξίδι της. Το Σχήμα στο Εννέα φαίνεται απελπισμένο και στερείται οποιασδήποτε λογικής σκέψης. Είναι σε μια φοβερή κατάσταση θλίψης και αισθάνεται ότι δεν μπορεί να μοιραστεί τα προβλήματά της ή να τα εκφράσει σωστά. 
Τα Εννέα Σπαθιά είναι η κάρτα του φόβου και των εφιάλτων. Ωστόσο, τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στην εννέα σπαθιά είναι κατά κύριο λόγο ψυχολογικής φύσης και δεν υποδεικνύουν απαραίτητα τον πόνο στην εξωτερική πραγματικότητά σας. Δηλαδή, αυτό που είναι μέσα στο μυαλό σας δημιουργεί το φόβο και το άγχος. Η τρομακτική ανησυχία που σχετίζεται με τα εννέα σπαθιά μπορεί επίσης να έρθει η ενοχή, η ντροπή ή η συνείδησή σας να σας τρώει. Από την άλλη πλευρά, ίσως εσείς είστε το θύμα.  
Αντιστρεπτέες, το Nine of Swords υποδεικνύει ότι εργάζεστε με τον εαυτό σας και γίνετε απίστευτα άγχος και ανήσυχος όταν, πραγματικά, αυτό δεν πρέπει να είναι περίπλοκο ζήτημα. Είναι επίσης πιθανό ότι έχετε ήδη εργαστεί σε αυτή την περίοδο ανησυχίας και κατάθλιψης και αρχίζετε να κάνετε ανάκαμψη.
Η Εννέα της Ξίφος μας θυμίζει κατά κάποιο τρόπο από τις Ερινύες (ή Ερινύες) . Σύμφωνα με τον Έλληνα ποιητή Ησίοδο, ήταν οι κόρες της Γαίας (Γης) και ξεπήδησε από το αίμα των ακρωτηριασμένων συζύγου της τον Ουρανό.
Οι Ερινύες ήταν κυρίως θεές της απόδοσης. Θα μπορούσαν να είναι είτε οι θυμωμένοι θεές ή οι θεές που κυνηγούν τα πάνω ή προς αναζήτηση από την ποινική. Ως εκ τούτου, συνδέθηκαν με τιμωρίες, κυρίως με την μορφή των ρήξεων, μίσους, λύπης, θλίψης και ενοχής. Η οργή του Ερινύες θα μπορούσε να οδηγήσει σε ασθένειες, ασθένειες και έλλειψη. Αυτό είναι ως επί το πλείστον, τι συμβαίνει στην Αισχύλου "Ορέστεια" . Ο Ευριπίδης ήταν ο πρώτος που μίλησε από τους τρεις σε αριθμό. Αργότερα οι συγγραφείς τους το όνομα Allecto, «Αδικητήτης της δολοφονίας» και «μέγαρα» («Ζήρεις»). Ήταν απεικονισμένο ως άσχημο, φτερότο με τα μαλλιά, τα χέρια και τα μέση περιπλέκονται με τα φίδια.
__________________________________________________________________________________________

ΙΙ. ► Ταρώ και γκράφιτι:

Σύμφωνα με τον Carl Jung , κάνοντας μύθος είναι αναπόσπαστο μέρος του ασυνείδητου ψυχισμού. Μύθοι έχουν συνήθως μια σειρά από τελετουργίες που συνδέονται με αυτό και δευτερεύουσες επεξεργασίες και εκφράσεις. Η τέχνη είναι ένα παράδειγμα.
Πόσο περίπου Street Art ?. Λοιπόν ... Η τέχνη του δρόμου είναι συνήθως δημιουργούνται ως μέσο για να μεταφέρω ένα μήνυμα που συνδέεται με καλλιτεχνικές, πολιτικές και κοινωνικές ιδέες. Σε κάθε περίπτωση, Street Art θα μπορούσε να αποκαλύψει και να εκφράσουν αρχέτυπα. 
Αρχέτυπα αποτελούνται από τις νοητικές αναπαραστάσεις ορισμένων μοτίβων που μπορούν να ποικίλουν σε μεγάλο βαθμό στη λεπτομέρεια χωρίς να χάσουν βασικό μοτίβο τους. Αυτά τα αρχέτυπα εκδηλώνονται με τη μορφή συμβολικής εικόνες που εμφανίζονται σε όλο τον κόσμο ως εκφράσεις μιας κοινής συλλογικό ασυνείδητο. 
Το Ταρώ ενσωματώνει τα αρχέτυπα που βρίσκονται πίσω από τα οποία υπάρχουν παρόμοιες αρχέτυπες έννοιες. Το ίδιο ισχύει για ορισμένα γκράφιτι ή τοιχογραφίες. Ας δούμε, λοιπόν, πώς η Ταρώ και η Τέχνη της Τέχνης αντιπαρατίθενται καλλιτεχνικά.
Η Resa McConaghy  μας παρουσιάζει μερικές τοιχογραφίες από το υπέροχο blog της "Γκράφιτι Λούξ και Τοιχογραφίες" , που απεικονίζουν το θέμα του Ταρώ. Ας ΡΙΞΟΥΜΕ μια ΜΑΤΙΑ…
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

_____________________________________________________________________________

► III. Το ταξίδι του ανόητου στο Major Arcana:

Ο Joseph Campbell διερευνά τη θεωρία ότι οι σημαντικοί μύθοι από όλο τον κόσμο που έχουν επιβιώσει για χιλιάδες χρόνια μοιράζονται μια θεμελιώδη δομή την οποία ονομάζει το Monomyth.
Κατά την τοποθέτηση του Monomyth, ο Κάμπελ περιγράφει μια σειρά από στάδια κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού.
Ο ήρωας ξεκινά στην Τακτική κόσμο και λαμβάνει μια κλήση για να εισαγάγετε μια ασυνήθιστη κόσμο. Οι επιχειρήσεις ήρωας πίσω από ένα γνωστό κόσμο σε περίεργα και μερικές φορές απειλητικές για τη γη.
Αν ο ήρωας δέχεται την κλήση, θα μπορούσε να έχει να αντιμετωπίσει τα καθήκοντα και τις δοκιμές, μόνα τους ή θα μπορούσε να έχει βοήθεια.
Στην πιο έντονη του, ο ήρωας πρέπει να επιβιώσει μια σοβαρή πρόκληση, συχνά με τη βοήθεια κερδίσει κατά μήκος της διαδρομής. Μπορούν να επιτύχουν ένα μεγάλο δώρο ή Boon οποία τις περισσότερες φορές αποτελέσματα στην ανακάλυψη της αυτογνωσίας.
Ο ήρωας θα πρέπει στη συνέχεια να αποφασίσει αν θα επιστρέψει με αυτό το θείο δώρο, συχνά αντιμετωπίζουν προκλήσεις σχετικά με το ταξίδι της επιστροφής, καθώς και. Αν είναι επιτυχής για την επιστροφή της συνήθους κόσμο αυτά τα δώρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν τον κόσμο. 
Ο Campbell πρότεινε να το δούμε αυτό ως συμβολικό της αποχώρησης του ατόμου από τη συνειδητή προσωπικότητά του, στις ανεξερεύνητες περιοχές του ασυνείδητου τους, αναζητώντας το "τελικό όφελος", τα αδύνατα δυναμικά που κρύβονται μέσα.
Το σχήμα του Campbell αντηχεί το ταξίδι του ανόητου, όπως εμφανίζεται στο The Major Arcana. 
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ερμηνεύουν ΟΙ Το Ταξίδι ΤΟΥ ανόητου ΜΕ διάφορους τρόπους. Αντιπροσωπεύει τη διαδικασία του κύκλου ζωής (παιδική ηλικία έως μέση ηλικία έως γήρας). Συχνά χρησιμοποιείται για να απεικονίσει τη διαδικασία της πνευματικής ανάπτυξης του ατόμου .
Τις ΜΕΤΑ Κάρτες ΚΑΙ τις Σκηνές ΤΟΥ Major Arcana , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ξεκινούν ΟΙ ΣΕ ΜΙΑ Κατάσταση αθώου άγνοιας που αντιπροσωπεύει ο ανόητος (κάρτα 0) , αρχίζει Το καθώς Ταξίδι ΚΑΙ μεταβιβάζεται ΣΕ ΜΙΑ τελική Κατάσταση Φωτισμού που αντανακλάται ΣΤΟΝ κόσμο (κάρτα ΧΧΙ) . Μετά το Παγκόσμιο (ίσως παράδοξο, ίσως λογικό), έρχεται και πάλι ο Ανόητος, καθώς σε πολλές εκδοχές θεωρείται ότι αρχίζει πάλι το ταξίδι απλά σε ένα άλλο στάδιο της γνώσης 
Λάβετε καλά τα στάδια του Ταξιδιού του Ήρωα, όπως προτάθηκε από τον Joseph Campbell στο βιβλίο του "Ο ήρωας με χιλιάδες πρόσωπα" . Και, ταυτόχρονα, θα παρουσιάσουμε μερικές διαφορετικές κάρτες Major Arcana, οι οποίες θα απεικονίζουν τις συγκεκριμένες φάσεις του ταξιδιού (Σημειώστε ότι δεν καλύπτονται όλα τα στάδια, αλλά τα περισσότερα από αυτά είναι).
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το ταξίδι του Ήρωα του Τζόζεφ Κάμπελ.
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Παραπομπές Jouney του ήρωα / Ταξίδι του ανόητου (Major Arcana): 
  1. Κλήση στην περιπέτεια: Ο ανόητος.
  2. Συνάντηση με τον μέντορα: Ο Ιεροφάντης.
  3.  Δοκιμές και Δοκιμές: Το Άρμα.
  4. Προσεγγίζοντας την Εσωτερική Σπηλιά: Ο Ερημίτης.
  5. Συνάντηση με τον Σκιώδη Εαυτό: Ο Διάβολος.
  6. Δοκίμιο: Ο Πύργος.
  7. Boon: Το αστέρι.
  8. Άρνηση Επιστροφής στον Τακτικό κόσμο: Η Σελήνη.
  9. Σκοτεινή νύχτα της ψυχής: Θάνατος.
  10. Ανάσταση: Κρίση.
  11. Τρίτο κατώφλι: Ο κρεμασμένος άνθρωπος.
  12. Μάστερ των Δύο Κόσμων: Ο Κόσμος.
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

_____________________________________________________________________________

► IV. Υπάρχει "Ταξίδι" στη Μικρή Αρκάνα ;.

Πώς μπορούν να λειτουργήσουν οι αρχέτυπες αλληλεπιδράσεις στο Minor Arcana ;:

Η Μικρή Αρκάνα δεν έχει γενικά μια συνολική ιστορία ή αφήγηση που να τις συνδέει με το Tarot μόνο.
Ωστόσο, ένα πράγμα που μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι ότι οι κάρτες Minor Arcana ακολουθούν επίσης μια "αφηγηματική εξέλιξη".
Και αυτό φαίνεται ότι ισχύει για όλα τα κοστούμια. Θα δώσουμε παραδείγματα. Προκειμένου να μεθοδοποιήσουμε αυτό το θέμα, θα παρουσιάσουμε ένα βιβλίο που μας παρέδωσε ευγενικά η Colleen Chesebro . Το εν λόγω βιβλίο είναι "The Writer and the Hero's Journey", από τον Rob Parnell .
Στη σελίδα 43, ο συγγραφέας λέει:
«Όταν λέτε μια ιστορία, η πρωταρχική σας ανησυχία είναι να παράσχετε μια πλατφόρμα από την οποία μπορείτε να αντλήσετε συγκρούσεις Η σύγκρουση είναι το δράμα είναι ιστορία. Αλλά για να είναι το δράμα συναρπαστικό, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε πιστούς χαρακτήρες». Στη συνέχεια δηλώνει ότι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε τους καλούς χαρακτήρες είναι "με την παροχή σεναρίων στα οποία δοκιμάζονται οι χαρακτήρες σας και μπορούν να αλληλεπιδρούν πειστικά με άλλους χαρακτήρες ".
Θα χρησιμοποιήσουμε τις συμβουλές του Parnell για να οριοθετήσουμε ορισμένες εξελίξεις σε ορισμένες έμμεσες αφηγηματικές ακολουθίες. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις θα μπορούσαν να είναι λεπτές, αλλά οργανώνονται με συστηματικό τρόπο, ως στάδια. Ως εκ τούτου, παρέχουν το Minor Arcana με μια συνεκτική και επαναλαμβανόμενη κυκλική δομή με τη μορφή σιωπηρής αφηγηματικής ακολουθίας. Κάπως σαν το ταξίδι του ανόητου στο Major Arcana.
Ο Parnell αναφέρει τους ακόλουθους "αρχέτυπους χαρακτήρες" (όχι απαραίτητα ανθρώπους, θα μπορούσαν να είναι ιδέες, ιδρύματα κ.λπ.) που συχνά αλληλεπιδρούν με τον κύριο χαρακτήρα:
  1. Το Sidekick του ήρωα , που μερικές φορές ονομάζεται "η Αντανάκλαση" επειδή αντιπροσωπεύει τον εσωτερικό εαυτό του ήρωα όπως ήταν πριν από την πρόκληση.
  2. Η Nemesis του ήρωα : Ένας κακός άνθρωπος, μερικές φορές μια κατάσταση ή ένα θεσμικό όργανο που αγωνίζεται.
  3. Το ενδιαφέρον της αγάπης του ήρωα , (όχι πάντα απαραίτητο για μια ιστορία όμως).
  4. Ο Μέντορας του Ήρωα : Το άτομο που ο χαρακτήρας / "Ήρωας" πηγαίνει για συμβουλές ή καθοδήγηση.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα αρχετυπικών αλληλογραφιών:
Sidekick: Τα πέντε από τα Wands , που θεωρούνται από το Δέκα των Κυπέλων . Το τελευταίο αντιπροσωπεύει την αρμονία και την ευθυγράμμιση. ενώ τα Πέντε των Ραχών αντιπροσωπεύουν διαφωνία, ένταση, σύγκρουση.
2. Nemesis: Τα τρία σπαθιά , που θεωρούνται από την οπτική γωνία του χαρακτήρα που περιλαμβάνεται στα Εννέα Ξίφη . Η πρώτη κάρτα αντιπροσωπεύει την απόρριψη διαφημίσεων από καρδιακή προσβολή. ενώ το Εννέα Σπαθιά απεικονίζει κάποιον που είναι καταθλιπτικός ή ανησυχούν για ορισμένα πράγματα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι κατά κάποιο τρόπο αγωνίζεται ενάντια στις ιδέες που αντιπροσωπεύουν οι Τρεις Σπαθιάδες.
3. Οι τόκοι Αγάπη: Σαφώς αυτή η κάρτα: Οι Δύο Κύπελλα . Αντιπροσωπεύει: Αγάπη και συνεργασία, και θεωρείται από οποιαδήποτε άλλη κάρτα ( "χαρακτήρας").
4. Μέντορ: Ρήγα της Ξίφος και  βασιλίσσα της Κύπελλας . Πλέον ο βασιλιάςκαι η βασιλίδα της πεντάλφα φαίνεται να είναι χαρακτήρες που θα μπορούσαν να εκπληρώσουν αυτόν τον ρόλο. Η Ρήγα της Ξίφος προσφέρει την οργάνωση και την γρήγορη σκέψη. Βασίλεισα της Κύπελλας, η συναισθηματική ασφάλεια, ηρεμία και συμπόνια. Ο βασιλιάς και η βασιλική της πεντάλφα αντιπροσωπεύει την πειθαρχία; και θρεπτικής ασφάλειας, αντίστοιχα.
 • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
_______________________________________________________________________________________

► Συμπεράσματα:

Συμβολική εικόνες έχουν εμφανιστεί σε όλο το χρόνο, ένα nd σε όλο τον κόσμο. Είτε πρόκειται για μύθους, μοτίβα, εικόνες στα όνειρα ή τελετουργικό, είναι όλα εκδηλώσεις του ασυνείδητου ψυχισμού.
Αυτά τα σύμβολα διαφέρουν σε λεπτομέρειες, αλλά όπως και οι πολλές διαφορετικές τράπουλες Ταρώ, έννοιες παραμένουν οι ίδιες. Είναι αρχετυπική. 
Αυτά τα αρχέτυπα που βιώνουν όλα. Η «συλλογικό ασυνείδητο», όπως προτείνεται από Jung στις θεωρίες του σχετικά με την ψυχολογία και το μύθο, μοιράζεται μια έμφυτη ψυχική γλώσσα.
 AE Waite είχε θέσει σε διαφορετικές λέξεις, αλλά στο τέλος ευθυγραμμίζεται με τη σκέψη ότι «μυστικό δόγμα» είναι θαμμένα μέσα σε «συνείδηση ​​όλων». Μπορούμε να εκθέσει νοημοσύνη μας σε πολλές δημιουργικές ιδέες και φιλοσοφικές πρακτικές, όπως η ζωή και ο χρόνος προχωρεί αδυσώπητα. Όχι μόνο το σώμα μας ωριμάζουν, αλλά οι ιδέες μας, ιδεολογίες, το σκοπό και την κατεύθυνση καλούνται να συνείδησης. Αυτό αναφέρεται από ορισμένους ως «τελετουργίες».
Στο Ταρώ, το Major Arcana, παρουσιάζει το "τελετουργίες" μέσα από το ταξίδι του ανόητου. Με σύνεση, δεν παρουσιάζει μόνο ένα μονοπάτι της ζωής, αλλά κύκλους ζωής. Οι Μικροί Arcana κύκλοι της καθημερινής ζωής, και εκεί, μας οδηγούν στη μεγαλύτερη εικόνα. 
Με καθοδήγηση από την αστρολογία, την αριθμολογία, το Ι Ching (ή το βιβλίο των αλλαγών), το Καμπάλα, τον κινεζικό ζωδιακό ή / και άλλες σχετικές μυστικιστικές τέχνες, προχωράμε στα στάδια της ζωής με την ικανότητα να ζούμε γεμάτη με κατανόηση μέσα από τη δημιουργικότητα. Είτε πρόκειται για πνευματική ή / και σωματική, αυτή η δημιουργικότητα περιλαμβάνει όλες τις τέχνες και τις επιστήμες συμπεριλαμβανομένης της αλχημείας .
Με την κατανόηση των αρχέτυπων και των συμβόλων που τα αντιπροσωπεύουν, προχωρούμε επινοητικά. Γίνουμε πρωτότυπες. Ως εκ τούτου, μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας στην κατανόηση της μοναδικής μας πορείας / κύκλου μέσα από τη φυσική σφαίρα. Βοηθά επίσης στην έκφραση σε άλλους, πρέπει να είναι ένας αναγνώστης του Ταρώ, ο διερμηνέας των αστρολογικών χαρτών, ένας δωρητής καθοδήγησης μέσω της θρησκείας αριθμολογίας ή η απεικόνιση της συνάφειας μέσω της μυθολογίας, μια βαθύτερη έννοια.
Το Ταρώ είναι ξεχωριστό επειδή συνδυάζει τα περισσότερα από τα αρχέτυπα που είχαν προηγηθεί. Ο Ταρώ χρησιμοποιεί τη δική του απεικόνιση που περιέχει σύμβολα και ιδεολογία από την αριθμολογία, την αστρολογία, τη θρησκεία, την ιστορία και πολλά άλλα. Έτσι, ο Ταρώ είναι μια ισχυρή καθοδηγητική δύναμη.
Οποία τραπούλαλα Ο Ταρώ επιλέγει να το διαβάσει, αυτό φανεκε και ζωγραφίστηκε από τον καλλιτέχνη. Η τέχνη έχει απεικονίσει ανθρωπότητα πνευματικά, διανοητικά και φυσικά από τα σχέδια του σπηλαίου μέχρι τη Graffiti τέχνης. Καλλιτέχνες έχουν εκτελέσει τις σκέψεις, τα οράματα και τις ιδέες με χρώμα, πηλό, γραφή, μουσική, χορό, το μυθό τους και περισσότερο.
Μυθολογία, Ελληνική ή Ρωμαϊκή και αλλιώς, έχει τον άνθρωπο με πολιτισμικά σχετικές φανταστικές ιστορίες. Η ελληνική μυθολογία περιέχει πολλούς αρχετυπικούς χαρακτήρες που αντανακλώνται στο Ταρώ: όπως: sidekick του ήρωα (Ο Τρελός), Νέμεση του ήρωα (ο διάβολος), το ενδιαφέρον αγάπης (Οι εραστές) και ο μέντορας (Ο Ιεροφάντης).
Αυτές οι ιστορίες παρέχουν μια μεταφορά στις προσωπικές ζωές των πολιτών και των ηθικών ιδεωδών, αποδίδοντας έτσι συναισθηματικές αντιδράσεις. Η μυθολογία, όπως πολλοί θρύλοι, έχει εκφραστεί σε πολλές μορφές τέχνης από: γλυπτική, ζωγραφική και σχέδια, χορούς, κοστούμια και μουσική.
Σε αυτές τις σύγχρονες εποχές, ακόμη και οι τατουάζ εκφράζουν τα αρχέτυπα του «συλλογικού ασυνείδητου».
Ο Πυθαγόρας, ένας Έλληνας μαθηματικός που δημιούργησε το θεώρημα για ορθογώνια τρίγωνα, ήταν επίσης φιλόσοφος. Ο δημιουργικός του νους δεν υποβιβάστηκε στα μαθηματικά και δημιούργησε το Πυθαγόρειο Ταρώ. Η δημιουργικότητά του ήταν βαθιά ριζωμένη στην τέχνη της απεικόνισης μέσω της μυθολογίας και των αρχαίων ελληνικών μυστηρίων. Του ήταν ένας προ-χριστιανικός κόσμος, και ο Ταρώ του αντικατοπτρίζει αυτό. Παρ 'όλα αυτά, είναι γεμάτη με πολλά αρχέτυπα των φιλοσοφιών του χρόνου του. Αυτά τα αρχέτυπα κυριαρχούν σήμερα.
Εν κατακλείδι: Όλες οι τέχνες και τα αρχέτυπα είναι το Ταρώ. Η Ταρώ, μέσω της «συνείδηση ​​όλων» είναι σε όλες τις τέχνες και αρχέτυπα. 
 • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
Μερικές κάρτες από την τράπουλα Rider- Waite Tarot.
_________________________________________________________________________________________
⇒Links Δημοσίευση:
http://www.michaeltsarion.com/inner-zodiac.html
https://www.youtube.com/watch?v=qpV40oP8QEI
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/pythagorean/
https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/361902/jewish/The-Four-Worlds.htm
https://soa.illinoisstate.edu/downloads/anthro_theses/caldwell_sara.pdfh
https://es.scribd.com/document/311979264/Rob-Parnell-The-Writer-and-the-Hero-s-Journey
https://teachmetarot.com/part-iii-major-arcana/lesson-2/the-high-priestess-ii-upright/
https://teachmetarot.com/part-1-minor-arcana/lesson-2/the-collective-unconscious-archetypes-and-symbols/
_________________________________________________________________________________________

Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Ο “Χρυσός” Μύθος Του Μίδα, Οι Μακεδονο-Θράκες Φρύγες, Ο Γόρδιος, Το Γόρδιον Και Ο Γόρδιος Δεσμός…! (Video)

Ο “Χρυσός” Μύθος Του Μίδα, Οι Μακεδονο-Θράκες Φρύγες, Ο Γόρδιος, Το Γόρδιον Και Ο Γόρδιος Δεσμός…! (Video)

Ομιλία του Γιώργου Λεκάκη που δόθηκε στην Εταιρεία Μελέτης Αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας (ΕΜΑΕΜ), στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, στιςι 2/2/2017.


https://derkameraddotcom.wordpress.com/

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδ...