Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Ελευθερία του λόγου, ρατσιστικός λόγος και Σώτη Τριανταφύλλου

Ελευθερία του λόγου, 

ρατσιστικός λόγος και

 Σώτη Τριανταφύλλου



 37128380-stock-vector-cartoon-paper-boy-by-bikeΑπό το ειδησεογραφικό δελτίο της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 2/5/2018:

Αθώα κρίθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου, η οποία βρέθηκε στη θέση της κατηγορούμενης για παραβίαση του αντιρατσιστικού νόμου.
Η υπόθεση έφτασε στα δικαστήρια μετά από αναφορά που είχε καταθέσει το Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι, το οποίο είχε συμπεριλάβει διάφορες περιπτώσεις  φερομένων ως εγκλημάτων  ρατσιστικής βίας.
Σε αυτές είχε συμπεριληφθεί και άρθρο της κυρίας Τριανταφύλλου στην εφημερίδα «Αthens Voice», τον Νοέμβριο του 2015, αμέσως μετά την επίθεση στο Μπατακλάν με τίτλο «Rock and Roll Will Never Die»…
Η εισαγγελέας της έδρας Μαγδαληνή Καλπακίδου πρότεινε την αθώωση της Σώτης Τριανταφύλλου, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, στην αγόρευσή της ότι «αυτές οι απόψεις που εξέφρασε η κατηγορούμενη, εκφράζουν τις απόψεις  που πέρασαν από το μυαλό όλων μας, μετά την επίθεση στο Μπατακλάν. Το κείμενο της  αποτελεί έκφραση άποψης  και δεν στοιχειοθετείται ούτε καν η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος».
Σώτη Τριανταφύλλου

Να επισημάνω στο σημείο αυτό ότι η μηνυτήρια αναφορά εναντίον της κ. Τριανταφύλλου είχε υποβληθεί από τον κ. Δημητρά ως εκπρόσωπο της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (ΜΚΟ) “Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι” όπου και σύμφωνα με την Βικιπαίδεια : Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, συντομογραφικά ΕΠΣΕ, αποτελεί ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ). Πρόκειται για το ελληνικό τμήμα τής Διεθνούς Ομοσπονδίας Ελσίνκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα[1] (International Helsinki Federation for Human Rights), η οποία έχει ως σκοπό την υποστήριξη και τη δημοσιοποίηση των αρχών της τελικής πράξης της Διάσκεψης για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, που υπογράφτηκε στο Ελσίνκι της Φινλανδίας τον Αύγουστο του 1975, γνωστές και ως «Συμφωνίες του Ελσίνκι» .[2] Η Διεθνής Ομοσπονδία Ελσίνκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα χρεοκόπησε λόγω οικονομικού σκανδάλου και διαλύθηκε την 27η Νοεμβρίου του 2007.[3] Ο πρώην οικονομικός διευθυντής της, Αυστριακός Rainer Tannenberger, καταδικάστηκε σε φυλάκιση τριών ετών για υπεξαίρεση 1.2 εκατομμυρίου ευρώ.[4]
1. blu
Αυτά τα νέα..Μάλλον, θα τα έχετε ήδη μάθει και σεις. Όταν το 2017 είχε απαγγελθεί η κατηγορία με βάση την παραβίαση διατάξεων του αντιρατσιστικού νόμου, είχε γίνει μέγας “ντόρος”. Πολλοί ήσαντε εκείνοι που είχαν πει πολλά εκφράζοντας την άποψή τους πάνω στο θέμα, υπήρχαν και οι πολύ περισσότεροι που είχαν πάρει θέση, ως άλλοι Δικαστές, πάνω στην κατηγορία. Είτε κατά, είτε υπέρ…Μαχαίρια κόντεψαν να βγουν τότε. Και βέβαια, μιας και το ζήτημα  ήταν άκρως εκμεταλλεύσιμο από πολιτικής σκοπιάς, ο καθείς από τους πολλούς έπαιρνε θέση ανάλογα με το κόμμα που στήριζε. Υπήρχαν, επίσης,  και οι άλλοι που θέλησαν να πατήσουν και στις δυο πλευρές προκειμένου να τα έχουν καλά με όλους..Και, βέβαια είχαμε στο ενδιάμεσο και τα γνωστά κουτσομπολιά και τις προσωπικές, άχαρες τουλάχιστον, αντεπιθέσεις μεταξύ των διαφωνούντων.
Πρώτος Δικαστής, ο ίδιος ο μηνυτής, ο εκπρόσωπος της ΜΚΟ. Αντί να είναι θεσμοθέτης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που εκαλείτο να υποστηρίζει σύμφωνα και με τους σκοπούς ύπαρξης της Οργάνωσης που προΐστατο και να σωπάσει αναμένοντας την δικαστική κρίση επί της καταγγελίας του, όπως θα ώφειλε να κάνει, αυτός διατυμπάνιζε δημόσια και σε όλα τα μέσα, αλλοιώνοντας, μάλιστα, την κατηγορία, για την καταδίκη της, θεωρώντας εκ προοιμίου ότι είχε κριθεί ένοχη, κι ας μην είχε εκδικασθεί καν η υπόθεση. Τα ίδια και απαράλλαχτα έπραξε η επίσης μη Κυβερνητική Οργάνωση  “Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου” (ΕΕΔΑ)..
Τότε, είχα θυμώσει με όλα τούτα. Χαρακτηριστικές, βέβαια, οι αντιδράσεις στην Ελλάδα μας. Ιστορικό φαινόμενο! Αλλά, πως να έμενα αμέτοχη σε ένα τέτοιο θέμα που αφορούσε προσβολή ανθρώπινων δικαιωμάτων, που αφορούσε σε θέματα προσβολής πολιτικών δικαιωμάτων, σε θέματα έκφρασης λόγου ή ελευθεριότητας περί την έκφραση του λόγου;
Θεώρησα χρέος μου ως πολίτις αυτού του τόπου να λάβω θέση και να την εκφράσω δημόσια. Μπορείτε, αν θέλετε, να διαβάσετε το,  σχετικό με τα παραπάνω, άρθρο μου  πατώντας εδώ.
Έτσι, έγραψα τότε με αυτό άρθρο γιαυτό το ζήτημα. Τι στο καλό, άλλως τε  λέμε ότι είμαστε και bloggers αν δεν ενεργούμε και για τα θέματα που βάλλουν και εναντίον δικαιωμάτων που αφορούν όχι μόνον στα άμεσα εμπλεκόμενα πρόσωπα και στην συγκεκριμένη παραπάνω αλλά και κάθε φορά κατάσταση αλλά και σε μας τους ίδιους; Δεν έχουμε καταλάβει πως γράφοντας μες από το blog μας αυτό το ίδιο ακριβώς κάνουμε, ως εκείνου του όποιου άλλου που εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του;
Δηλαδή, ότι από εδώ και με αυτό το ηλεκτρονικό μέσο  διάδοσης του λόγου και της πληροφορίας, ασκούμε το κατοχυρωμένο συνταγματικά  στην χώρα μας αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση δικαίωμά μας επί της ελευθερίας του λόγου μας και της έκφρασής του; ; Και που ασκώντας το, διασφαλίζουμε με την συνέχειά του την ισχυροποίησή του στους δύσκολους καιρούς που ζούμε και θα έλθουν, ενάντια στον κατευθυνόμενο εκ των άνω έλεγχο της πληροφόρησης;;Διατηρώντας σε ισχύ την δικιά μας φωνή; Έτσι, τα σκέφτηκα, έτσι και τα λέω.
Σήμερα, που η Δικαιοσύνη δίκασε πάνω στην υπόθεση και έκρινε αθώα την κατηγορούμενη με την σύμφωνη γνώμη και του Εισαγγελέα, σε δυο βάσεις α) Στο ότι ούτε καν η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος δεν εστοιχειοθετείτο για το συγκεκριμένο συμβάν αλλά και β) Στο ότι κατά πάσα περίπτωση, το ο,τι είχε πει στην τότε συνέντευξή της η κ. Τριανταφύλλου ήταν μέσα στο πλαίσιο της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης που δικαιούται ο καθένας μας να έχει ζώντας σε μια δημοκρατική κοινωνία,
έχω να επισημάνω, με αφορμή την συγκεκριμένη περίπτωση, γενικότερα βλέποντάς το ως θέμα, τα εξής::
Όταν γίνεται κάτι στον τόπο μας, στην κοινωνία μας, κάπου οπουδήποτε, που αφορά σε ευρύτερο κύκλο λόγω των θεμάτων του, ας στεκόμαστε ψύχραιμοι και νηφάλιοι. Ας μην ακούμε άσκεφτα και άκριτα ο,τι λέει ο καθείς. Κάποιοι θα μιλήσουν τον ορθό λόγο και άλλοι τον στραβό.  Κι ας δώσουμε χρόνο στον εαυτόν μας να σκεφτεί φροντίζοντας να ενημερωθούμε, κατά το δυνατόν,αντικειμενικά.
Αν και εφ’ όσον έχουμε άποψη στο θέμα και μπορούμε να την τεκμηριώσουμε, ας την εκφράσουμε. Δικαίωμά μας είναι και κάποιες φορές- αναλόγως της κρισιμότητας των θεμάτων που ανακύπτουν- είναι και χρέος μας. Οφείλουμε  να λάβουμε θέση ως πολίτες αυτού του τόπου που ασκούμε το δημοκρατικό μας δικαίωμα μα και  που έχουμε την θεσμική και ηθική υποχρέωση να συμμετέχουμε στα κοινά.
Και, ας μην προτρέχουμε!! Άλλο να εκφράζουμε την άποψή μας και άλλο να βρίζουμε, να προσβάλλουμε, να καταδικάζουμε, να αθωώνουμε εκ προοιμίου. Δεν είναι τρόποι αυτοί ανάλογοι ωρίμων ανθρώπων. Πολλώ δε μάλλον που κρίνουμε πριν πληροφορηθούμε το κάθε τι, πριν ολοκληρωθεί ως έρευνα είτε δικιά μας- αν είναι στο χέρι μας- είτε από τους αρμόδιους φορείς,αν είναι στο δικό τους χέρι.
Και αν οι τελευταίοι δεν πράξουν εκείνα που οφείλουν να πράξουν, τότε ναι, οφείλουμε να τους φωνάξουμε!! Να μην τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί! Αλλιώς, ας ησυχάσουμε και να περιμένουμε τα αποτελέσματα της δικιάς τους έρευνας, των δικών τους ενεργειών..Να μην τους επηρεάσουμε στην δουλειά τους  ούτε θετικά, ούτε αρνητικά. Για να έχουμε ένα κατά το δυνατόν πιο δίκαιο και πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
Αυτές είναι οι σκέψεις μου, αυτή είναι η θέση μου πάνω σε τέτοια ή παρόμοια θέματα. Έχετε το ελεύθερο να έχετε οιαδήποτε άλλη άποψη ή θέση. Θεμιτό.
Αυτά τα ολίγα για σήμερα! Να χαρείτε την ημέρα!!
https://beatrikn.wordpress.com/

Δεκάδες συλλήψεις γιατρών, φαρμακοποιών, νοσηλευτών νοσοκομείων - Εκλεβαν και πουλούσαν φάρμακα


Δεκάδες συλλήψεις γιατρών, φαρμακοποιών, νοσηλευτών νοσοκομείων -

Εκλεβαν και πουλούσαν φάρμακα


Μεγάλη επιχείρηση της οικονομικής αστυνομίας βρίσκεται σε εξέλιξη με στόχο εξάρθρωση κυκλώματος που διακινούσε φάρμακα.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο κύκλωμα εμπλέκονται γιατροί, φαρμακοποιοί, νοσηλευτές και νοσηλεύτριες δημόσιων νοσοκομείων που διακινούσαν ακριβά, αντικαρκινικά φάρμακα, νοσοκομειακής χρήσης.

Πρόκειται για φάρμακα που ήταν είτε προϊόν υπεξαίρεσης, είτε προέρχονταν από παράνομη συνταγογράφηση.

Τα φάρμακα αυτά τα διοχέτευαν στη μαύρη αγορά.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης της αστυνομίας έχουν γίνει δεκάδες συλλήψεις μελών του κυκλώματος.

Για το θέμα έχει ενημερωθεί και το υπουργείο Υγείας.

iefimerida.gr

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

Νόμιζε ότι κανείς δεν την βλέπει και δείτε τι έκανε...

Νόμιζε ότι κανείς δεν την βλέπει και δείτε τι έκανε...


Και ποιος από εμάς δεν έχει σταματήσει στο τζάμι ενός αυτοκινήτου για να καθρεφτιστεί για λίγα δευτερόλεπτα.
Το ίδιο συνέβη και με την κοπέλα του βίντεο η οποία σταμάτησε στο φιμέ τζάμι ενός αυτοκινήτου για να κοιταχτεί. Πιθανότατα φρόντιζε για τις τελευταίες... λεπτομέρειες λίγο πριν από ένα σημαντικό ραντεβού. 
Κι ενώ λοιπόν κοιτιέται ανέμελα στο παράθυρο κάνοντας τις τελευταίες «διορθώσεις», ξαφνικά το παράθυρο του αυτοκινήτου αρχίζει να κατεβαίνει, αφήνοντας την κοπέλα άφωνη και κάνοντάς την να το βάζει στα πόδια.
Δείτε το βίντεο


ΑΠΌΛΥΤΗ ΑΠΟΣΙΏΠΗΣΗ ΣΤΑ ΜΜΕ: ΠΆΝΩ ΑΠΌ 70.000 ΛΕΥΚΟΊ ΔΟΛΟΦΟΝΉΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΝΌΤΙΟ ΑΦΡΙΚΉ ΑΠΌ ΜΑΎΡΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΈΣ ΜΕΤΆ ΤΟ ΤΈΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΡΤΧΆΙΝΤ

Απόλυτη Απομνημόνευση στα ΜΜΕ: Πάνω από 70.000 λευκοί δολοφονήθηκαν στην Νότια Αφρική Από Μαύρους Ρατσιστές Μετά το τέλος του Παρεκκλήσι ~ Total Media Blackout: Περισσότεροι από 70.000 λευκοί που δολοφονήθηκαν στη Νότια Αφρική Με μαύρους ρατσιστές μετά το τέλος του απαρτχάιντ ...! (Φωτογραφία)


Από τον David Kraft

Βρήκα μια ιστορία για τη Νότια Αφρική που πέταξε έτσι μπροστά σε όλα όσα σκέφτηκα ότι ήξερα, έπρεπε να σκάψω βαθύτερα γιατί η ιστορία ήταν τόσο πριτσίνια. Πέρασα μερικές εβδομάδες διαβάζοντας κάθε ιστορία που μπορούσα να βρω και άκουγες τι έκανε η κυβέρνηση της κυβέρνησης ANC και οι αντίπαλοί της. Ο συγκλονισμός είναι ο καλύτερος τρόπος να το περιγράψω. Πράγματα όπως "Δεν ζητώ τη σφαγή των λευκών, όχι για τώρα", δήλωσε ο αρχηγός του κόμματος του EFF Julius Malema σε ένα μεγάλο πλήθος που συγκεντρώθηκε. Μπορείτε να βρείτε το βίντεο εύκολα στο Youtube.

Μία από τις φυλές του Julius περιγράφει αυτό που σήμαινε στην πολιτισμική του λογοτεχνία είναι «να μπείτε στα αρχικά μπλοκ και να περιμένετε να ακουστεί το όπλο» και / ή «δεν θα σε σταματήσω αν πηδήσετε το όπλο». Το Μάλεμα έχει κινηματογραφηθεί που οδηγεί το τραγούδι του 'Shoot the Boer, Kill the Farmer' στους οπαδούς του. Ένα ξέσπασμα άγριας δολοφονίας αγρότη συνέβη λίγο αργότερα. Στη συνέχεια, παρακολούθησα τον Πρόεδρο της Νότιας Αφρικής Ζούμα να ηγείται μια τεράστια συγκέντρωση στο τραγούδι «Πυροβολήστε τον Αγρότη» Θα μπορούσα να φτάσω μόνο ένα συμπέρασμα: η Λευκή Γενοκτονία στη Νότια Αφρική συμβαίνει, υποστηρίζεται από την κυβέρνηση και βρίσκεται στα τελικά στάδια μιας μακράς προνοίας. Περισσότερο από το ένα τέταρτο του πληθυσμού της Αφρικανικής Αφρικής ζει πλέον σε άσχημη κατάσταση. κασσίτεροι κασσίτεροι χωρίς καμινάδα ή ηλεκτρικό ρεύμα. Συγκέντρωση στρατόπεδα που δεν χρειάζονται φρουρούς ή τοίχους, είναι μια οικονομική φυλακή που δεν μπορείτε να ξεφύγετε από.

Πάνω από 70.000 Αφρικανοί έχουν δολοφονηθεί από τότε που παραδόθηκε η εξουσία στον Νέλσον Μαντέλα το 1994. Αυτό με κανένα τρόπο δεν ελαχιστοποιεί τις τρεις ή τετρακόσιες χιλιάδες Μαύρους ανθρώπους που δολοφονήθηκαν από την ίδρυση του ANC. Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τη Γενοκτονία ως εκδήλωση μαζικής εξόντωσης μιας στοχευμένης εθνικής ομάδας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτή είναι η δεύτερη έως τελευταία φάση πριν την άρνηση και την κάλυψη, σύμφωνα με τον Dr. Gregory Stanton της Genocide Watch dot com. Έχει αφιερώσει τη ζωή του για να προειδοποιήσει τον κόσμο ενώ υπάρχει ακόμη χρόνος. Ο Stanton κλίνει την κατάσταση της Νότιας Αφρικής σε κοντινή γραμμή για μια μαζική εκδήλωση δολοφονίας του Λευκού Πληθυσμού.

Περάστε τις επόμενες εβδομάδες σχετικά με τις βίαιες δολοφονίες, τις βιασμούς και τα βασανιστήρια των γεωργών για ώρες ή μέρες και στη συνέχεια προσπαθήστε να αρνηθείτε ότι συμβαίνει πραγματικά. Συχνά τίποτα δεν κλέβεται από τους τρομοκρατούμενους αγρότες. Μια μεγάλη πλειοψηφία των δολοφονιών των γεωργών στη Νότιο Αφρική δεν διεπράχθησαν από ξένους, αλλά συχνά από τους σημερινούς ή πρώην υπαλλήλους του Αγρότη. Ή άτομα που συνδέονται με τους υπαλλήλους. Ο Julius Malema του EFF δήλωσε δημοσίως ότι μόλις οι περισσότεροι αγροτικοί χώροι του Afrikaaner δοθούν στην κυβέρνηση, οι επιθέσεις θα σταματήσουν. Αυτός είναι ένας αναμφισβήτητος άμεσος σύνδεσμος μεταξύ ενός ηγέτη του πολιτικού κόμματος και μιας άγριας, άγριας και απερίγραπτης φρίκης που ξεσπά στους ειρηνικούς οικογενείς που υπήρχαν εδώ και 365 χρόνια. Η προσγείωση του Mayflower στην Αμερική 32 χρόνια πριν από την άφιξη του Africaaner στο Κέιπ Τάουν δίνει μια προοπτική για το πόσο καιρό οι Λευκοί έχουν ζήσει στη Νότια Αφρική.

Οι Αφρικανοί δεν κλέβουν τη γη κάποιου σε έντονη αντίθεση με αυτό που έκαναν οι αμερικανοί έποικοι στους ντόπιους και τι συνέβη με τους Αβορίγινες στο Οζ. Όχι μαύροι ήταν indigineous στη Νότια Αφρική εκτός από μια μικρή φυλή από ανοιχτό καφέ Bushmen που σχετίζονται με το Καλαχάρι όπως απεικονίζεται στην αστεία ταινία "Οι θεοί πρέπει να είναι τρελός". Υπήρχε αρκετός χώρος για όλους. Οι πραγματικοί άγριοι εισβολείς της Νότιας Αφρικής είναι φυλές όπως το Ζουλού, για να μην αναφέρουμε τα αγγλικά.

Οι μαύροι δεν είχαν δει μέχρι 150 χρόνια μετά την προσγείωση του Afrikaaners στο Κέιπ Τάουν. Δεν είναι αγρότες, είναι κατακτητές που σκοτώνουν όλους τους άνδρες μιας αντίπαλης φυλής και υποδουλώνουν τις γυναίκες και τα παιδιά. Ο Ζουλού ζει από τη γη μέχρι να καεί και στη συνέχεια να σκοτώσει και να λεηλατήσει κάπου νέος. Έτσι έφτασαν στη Νότια Αφρική. Αυτή η βίαιη φυλή των Βαρβάρων είναι τώρα υπεύθυνη για τη Νότια Αφρική. Αυτό το ειδυλλιακό έθνος φυλής Rainbow ότι οι εικόνες του κόσμου είναι ένα άγριο ψέμα. Υπήρξε ένα παλιό βίντεο του Νέλσον Μαντέλα για τα νέα που τον απεικόνισαν ως άνθρωπο ειρήνης και συμφιλίωσης. Η ολόκληρη μη έκδοση του βίντεο έχει αναρτηθεί στο Youtube που ζωγραφίζει μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Η αρχική εκπομπή ειδήσεων έκοψε το κομμάτι του Νέλσον οδηγώντας το τραγούδι του «Shoot the Farmer».

Η παραδοσιακή γεωργία δεν βρίσκεται στο "DNA" του Zulus και οι Λευκοί Αφροαμερικανοί παράγουν σχεδόν όλο το φαγητό. Ωστόσο, ο Zulus συστηματικά γενοκτονεί τους Λευκούς Αγρότες στην απόλυτη καταστροφή της χώρας. Οι ηγέτες τους την υποστηρίζουν δημοσίως. Δεν είναι μια θεωρία, συμβαίνει τώρα και είναι παρόμοια με τη διαδικασία άλλων Αφρικανικών γενοκτονιών όπως η Ρουάντα και η Ζιμπάμπουε. Η διαδικασία ξεκίνησε εδώ και πολύ καιρό με πάνω από 3.000 Άγριους Αφρικανών Αγρότες που δολοφονήθηκαν σε 23 χρόνια από τότε που πήρε την εξουσία η ANC. Υπολογίζεται ότι 70.000 συνολικά λευκά έχουν δολοφονηθεί από τους Μαύρους μαζί με 400.000 περίπου Μαύρους που δολοφονήθηκαν κυρίως από άλλους Μαύρους.

Ο λόγος για τον οποίο κανείς δεν ξέρει με βεβαιότητα είναι ότι σταμάτησαν να απελευθερώσουν τη φυλή των θυμάτων φόβου επειδή αυτό θα ήταν ρατσιστικό. Με εξαίρεση τα Αφρικάανάρια, υπάρχουν εννέα μεγάλες φυλές χωρίς αγάπη μεταξύ τους. Η μόνη ενοποιητική κατασκευή τους είναι το αμοιβαίο μίσος εναντίον των Λευκών Αφρικανών. Οι ριζοσπαστικές πολιτικές προσλήψεων της Πολιτικής Συμψηφιστικής Δράσης του ANC έχουν κλείσει τους Γουίς από το εργατικό δυναμικό τόσο αποτελεσματικά ώστε υπάρχουν 80 στρατόπεδα στρατοπεδεύσεων των Αφρικανών με 400.000 Λευκούς που ζουν σε τρομακτική κακομεταχείριση. Το ANC δεν έφερε τους μαύρους έξω από τη φτώχεια τόσο αποτελεσματικά όσο τράβηξαν πολλούς πρώην ευημερούσες λευκούς, που ζούσαν σε πρώην χωματερές απορριμμάτων - σε κάμινους κασσίτερου στο έδαφος χωρίς καθαρισμό λυμάτων ή τρεχούμενο νερό.

Αφού ολοκληρωθεί η γενοκτονία των Αφρικανών Αγροτών, θα δείτε μαζική λιμοκτονία όπως η Αφρική δεν έχει δει ποτέ. Ο λόγος είναι απλός, ο Ζουλού και άλλα Μαύρα Φυλλώματα δεν είναι αγρότες από τη φύση τους. Το μίσος τους απέναντι στους λευκούς τρέχει τόσο βαθιά ώστε οι άνδρες που γεννήθηκαν πολύ μετά τον Απαρτχάιντ τελειώνουν με βάρβαρη εκδίκηση σε ανθρώπους που δεν είχαν καμία σχέση με την κυβέρνηση του απαρτχάιντ. Οι αγρότες δολοφονούνται με αναξιόπιστους τρόπους. Βασανίστηκαν με ζεστά σιδερένια σίδερα, βιάστηκαν με σπασμένα μπουκάλια ή απλά χτυπήθηκαν μέχρι θανάτου με σιδερένια ράβδους. Μια γυναίκα σκοτώθηκε με ένα μεγάλο cruzifix έσπρωξε κάτω από το λαιμό της. Συχνά βίβλοι τοποθετούνται στους νεκρούς. Ένας αγρότης τραβήχτηκε πίσω από το δικό του φορτηγό σε έναν βραχώδη χωματόδρομο μέχρι να γίνει ακατανόητο.

Είναι στατιστικά πιο επικίνδυνο να είσαι Λευκός Αγρότης στη Νότια Αφρική από μια πρώτη γραμμή αμερικανικής στρατιωτικής μάχης στη Μέση Ανατολή. Ποιος θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι η καλλιέργεια είναι πιο επικίνδυνη από τη στρατιωτική;

3 Αυγούστου 2017 δόθηκε ως προθεσμία για τους λευκούς να απομακρυνθούν από τις εκμεταλλεύσεις τους χωρίς αποζημίωση. Εκείνοι που έχουν την τάση να φύγουν έχουν ήδη φύγει. Οι υπόλοιποι Λευκοί Αγρότες δεν μπορούν να πάνε οπουδήποτε. Το νόμισμά τους, ο Rand έχει χάσει τα τρία τέταρτα της αξίας του δολαρίου σε 23 χρόνια από τότε που ανέλαβε η ANC. Η πρόταση ότι όλοι οι νοτιοαφρικανοί λευκοί θα πρέπει απλώς να επιστρέψουν στην Ευρώπη θα ήταν σαν να περίμενε κανείς στη Αϊόβα και το Ουαϊόμινγκ να πακετάρει τις τσάντες τους για μια μετακόμιση στο εξωτερικό σε μια ξένη χώρα. Είναι μια ιδέα του λαού. Οι περισσότεροι Αφρικανοί δεν έχουν τα μέσα να φύγουν ακόμα κι αν θέλουν. Με τη συναλλαγματική ισοτιμία 13 έως 1 δολάριο, η μετεγκατάσταση είναι απαγορευτική για τους μέσους Αφρικανούς και οι μετακινήσεις θεωρήσεων είναι εξαιρετικά δύσκολες. Γιατί αυτό?

Ο Zulus θα προτιμούσε να σκοτώσει όλους τους Λευκούς Αγρότες μια οικογένεια κάθε φορά, στίχους που τους επέτρεπαν να μεταναστεύσουν. Όχι ακριβώς το Utopia Rainbow Race που φανταστήκατε - έτσι είναι; Ο κυβερνήτης ANC κατάσχεσε το 40% όλων των πυροβόλων όπλων κατά τη διάρκεια της βασιλείας τους. Τα περισσότερα από αυτά τα κατασχεθέντα όπλα έχουν εξαφανιστεί. Πως? Οι κλοπές πυροβόλων όπλων μεγάλης κλίμακας είναι κοινές. Οι αστυνομικοί σταθμοί είναι γνωστοί ότι ασχολούνται με κατασχεθέντα πυροβόλα όπλα ακόμα και να μισθώνουν όπλα την ημέρα. Οι αστυνομικοί είναι σχεδόν εξίσου πιθανό να διαπράξουν ένα έγκλημα ως το ευρύ κοινό. Ένας αστυνομικός που εμφανίζεται στη σκηνή ενός βιασμού ρώτησε "αν το άρεσε;" Αν είναι 2πμ, κάπου στη Νότια Αφρική μια οικογένεια βιάζεται, βασανίζεται και σκοτώνεται.

Τα βασανιστήρια μπορεί να διαρκέσουν ώρες ή ημέρες και μερικές φορές αφήνουν τον σύζυγο ζωντανό, ώστε να ξαναζήσει τη φρίκη για το υπόλοιπο της ζωής του. Ο HIV είναι τόσο διαδεδομένος στη Νότια Αφρική, η βία μπορεί να είναι θανατική ποινή. Πολλοί Μαύροι Άνθρωποι στη Νότια Αφρική εξακολουθούν να πιστεύουν στους Γιατρούς Μάγισσας. Το λαογραφικό τους έργο περιλαμβάνει μια νέα θεραπεία για το AIDS. βιάζοντας μια παρθένα - μια λευκή κατά προτίμηση. Και αυτό είναι το αληθινά βάρβαρο κομμάτι: αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά και τα μωρά είναι πρωταρχικοί στόχοι. Yikes! Η Νότια Αφρική οδηγεί τον κόσμο σε percapita βιασμούς και δολοφονίες. αυτή είναι η κληρονομιά της ANC. Δεν είναι όμορφο. Όταν δημοσιεύτηκα αυτό, ο παλιός μου φίλος από το γυμνάσιο Rob σχολίασε "αυτό έχει ξεσπάσει". Ποιος καλύτερος τρόπος να γυρίσεις την πλάτη σου; Κάνετε τη δική σας έρευνα με φρέσκα μάτια και φτάστε στο δικό σας συμπέρασμα. Αυτή η ιστορία έχει κρυφτεί λόγω παραλείψεων στα Νέα. Πρέπει να σκάβετε βαθύτερα όπως έκανα.

Μία από τις ανησυχητικές τάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μετά τις τελευταίες μας εκλογές είναι η παρεμπόδιση των δρόμων και η έκκληση για διαμαρτυρία. Κατηγοριοποιώ τον αποκλεισμό των δρόμων ως πράξη πολέμου για την ατομική ασφάλεια και ασφάλεια κατά τη διάρκεια των ταξιδιών χωρίς προβλήματα. Έβαλα τα σημεία ελέγχου της αστυνομίας και τα σκαμπανεβάσματα TSA στις ΗΠΑ στην ίδια κατηγορία. Οι άνθρωποι παγιδευμένοι σε οδοστρωτήρες είναι καθισμένοι πάπιες για αδίστακτους κακοποιούς. Υπήρξε μια περίφημη περίπτωση στις ΗΠΑ ενός φορτωμένου φορτηγού που μεταφέρθηκε από τον ελκυστήρα του και τραυματίστηκε άγρια ​​σε έναν πολτό. Ο αποκλεισμός των οδών με καύσιμα λεωφορείων είναι μια κοινή τακτική των μαύρων νοτιοαφρικανών να διαμαρτυρηθούν για την έλλειψη "παράδοσης υπηρεσιών" από την κυβέρνηση. Τα λεγόμενα οδοφράγματα "Protest" στην Αμερική πρέπει να αντιμετωπιστούν με συντριπτική δύναμη.

Σε πολλές περιοχές της Νότιας Αφρικής, οι αυτοκινητιστές δεν σταματούν για σήματα κυκλοφορίας εκτός αν πρέπει να αποφεύγουν μια σύγκρουση. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί η carjacked. Αν πάρετε ένα Νότιο αφρικανικό κοπάδι στην ουρά σας και προσπαθεί να σας τραβήξει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να οδηγήσετε σε έναν Αστυνομικό Σταθμό αν ξέρετε πού είναι και είναι κοντά. Ο τύπος πίσω από εσάς με ένα φως που αναβοσβήνει μπορεί να μην είναι πραγματικός αστυνομικός. Ακόμα κι αν είναι, περιμένετε να πληρώσετε ένα "πρόστιμο" επί τόπου, ή κάτι πολύ χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί σε σας. "Προστασία και εξυπηρέτηση" ως μοτίβο αστυνομίας, αυτό είναι γελοίο στη Νότιο Αφρική και μια αυξανόμενη τάση στην Αμερική. ΤΙΑ ... Αυτή είναι η Αφρική.

https://derkameraddotcom.wordpress.com/

Στο Πεδίον του Άρεως μαζεύουν τα σκουπίδια με προστασία ένοπλων αστυνομικών

Στο Πεδίον του Άρεως μαζεύουν τα σκουπίδια με προστασία ένοπλων αστυνομικών
Δεν πρέπει να υπάρχει άλλος δημόσιος χώρος – και μάλιστα στο κέντρο πρωτεύουσας – που για να γίνει η αποκομιδή των σκουπιδιών θα πρέπει να οργανωθεί κάθε φορά μία συντονισμένη επιχείρηση της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων με μία επίλεκτη ομάδα της Ελληνικής Αστυνομίας
Ίσως να συμβαίνει σε περιοχές της Κολομβίας ή του Αφγανιστάν, στην Ευρώπη πάντως δεν πρέπει να υπάρχει άλλος δημόσιος χώρος – και μάλιστα στο κέντρο πρωτεύουσας – που για να γίνει η αποκομιδή των σκουπιδιών θα πρέπει να οργανωθεί κάθε φορά μία συντονισμένη επιχείρηση της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων με μία επίλεκτη ομάδα της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ακόμα και βάρκες θα βρεις πεταμένες στο χώρο
Η περιοχή είναι το Πεδίον του Άρεως και συγκεκριμένα το νότιο τμήμα του που καταλήγει στην οδό Μαυρομματαίων. Εκεί λειτουργεί η μεγαλύτερη πιάτσα εμπορίας ναρκωτικών της πρωτεύουσας από ένα ιεραρχημένο κύκλωμα Αφγανών και Πακιστανών εμπόρων που προσελκύει εκατοντάδες τοξικοεξαρτημένους και ευκαιριακούς χρήστες, ανάμεσά τους και πολλούς άστεγους που διαβιούν στο χώρο υπό συνθήκες ακραίας εξαθλίωσης, ανάμεσα σε απορρίμματα, αίματα από πληγές και συγκρούσεις και περιττώματα, τα οποία ενίοτε χρησιμοποιούνται για να καλύψουν «καβάντζες» (κρύπτες) ναρκωτικών κάτω από το χώμα του πάρκου.
Το κλιμάκιο του υγειονομικού της Περιφέρειας Αττικής μετά από πρόσφατη αυτοψία, χαρακτήρισε το χώρο «υγειονομική βόμβα» για τους περιοίκους και τους διερχόμενους από το Πάρκο και κάλεσε την αστυνομία να συνδράμει τις υπηρεσίες καθαριότητας που αδυνατούν να προσεγγίσουν τον χώρο λόγω των ναρκεμπόρων που φέρουν απαξάπαντες οπλισμό (από στιλέτα μέχρι και χατζάρες).
Έτσι μία φορά την εβδομάδα οργανώνεται επιχείρηση καθαρισμού του χώρου με την κάλυψη ένοπλων αστυνομικών. Η διαδικασία έχει ως εξής:
Πρώτα εμφανίζονται οι κλούβες της αστυνομίας και οι δικυκλιστές. Οι έμποροι το σκάνε στις διαδρομές του Πάρκου (ειδοποιημένοι από ένα καλά οργανωμένο σύστημα τσιλιαδόρων) και μένουν στο χώρο οι πιο εξαθλιωμένοι τοξικοεξαρτημένοι – κάποιοι εκ των οποίων δεν μπορούν όχι να τρέξουν, αλλά ούτε να περπατήσουν λόγω της άθλιας κατάστασης της υγείας τους.
Αυτοί συγκεντρώνονται σιγά σιγά στις κλούβες και πηγαίνουν για «εξακρίβωση στοιχείων» στο τμήμα Κυψέλης, μία διαδικασία που ο καθένας τους θα πρέπει να έχει υποστεί εκατοντάδες φορές
Το διάστημα που η πιάτσα εμπορίας ναρκωτικών μένει χωρίς ανθρώπους, έρχονται βιαστικά οι εργάτες καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων και με κινήσεις «καμικάζι» – καθώς οι δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ δεν μπορούν να μείνουν για πολύ στον χώρο – προσπαθούν να μαζέψουν ό,τι μαζεύεται: πάσης φύσεως απορρίμματα, χρησιμοποιημένες σύριγγες και σπασμένες γυάλινες πίπες (για το ναρκωτικό σίσα) και μεγάλες ποσότητες κοπράνων τις οποίες οι έμποροι ναρκωτικών χρησιμοποιούν για να απομακρύνουν τους «περίεργους» από τα μέρη που φυλάνε τα ναρκωτικά.
Η καθαριότητα του Πεδίου του Άρεως είναι ευθύνη της Περιφέρειας Αττικής, η οποία όμως μέχρι πρόσφατα δεν διέθετε εργολαβία για να την αναλάβει. Έτσι, άτυπα, όπως μας είπε ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, είχε προσφερθεί ο Δήμος για να ανακουφίσει την κατάσταση και τη ζωή των περιοίκων.
Οι επιχειρήσεις του Δήμου δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς οι εργάτες καθαριότητας έχουν να περισυλλέξουν μολυσματικά απορρίμματα αλλά και απίθανα αντικείμενα που τα άτομα τις πιάτσας συλλέγουν στον χώρο.
Το έργο τους μοιάζει «σισύφειο» καθώς με την απομάκρυνση των αστυνομικών και των συνεργείων του δήμου, εμφανίζονται ξανά οι έμποροι και οι ντίλερς, οι οποίοι με ταμπλέτες που παίζουν δυνατά μουσική, ειδοποιούν την πελατεία ότι «το μαγαζί άνοιξε πάλι και σας περιμένει να πάρετε όσο θάνατο αντέχετε»
Κι έτσι μέσα σε λίγη ώρα η πιάτσα αποκτά και πάλι τη θλιβερή της καθημερινότητα
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ «Δημήτρη Φιλιππίδη της Κίνησης για την Αναβάθμιση & την Αναζωογόνηση της 6ηςΔ.Κ. Αθήνας»
http://www.xaftas.com/neoteee?p=4519#

«Αγόρια ιππότες κορίτσια μαύρες κότες»: 10 εκφράσεις του ΄90 που ακούγονταν σε κάθε σχολείο

«Αγόρια ιππότες κορίτσια μαύρες κότες»: 10 εκφράσεις του ΄90 που ακούγονταν σε κάθε σχολείο
Ξέρεις τι; Ok, δεν έχουν ανακαλυφθεί ακόμα χρονομηχανές, επομένως είναι αδύνατον να πάμεπραγματικάπίσω στον Χρόνο και στην καλύτερη περίοδο της ζωής μας- τότε που η μεγαλύτερη έγνοια μας ήταν αν θα ’χει φέρει το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς καινούργιες μπουγελόφατσες γιατί βαρεθήκαμε τις παλιές.
Τα σώμα μας είναι υποχρεωμένο να μείνει στο 2018. Όμως, ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε νοητά προς τα πίσω;
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να κλείσουμε τα μάτια, να σκεφτούμε την αγαπημένη αυλή του δημοτικού μας, να φορέσουμε την αγαπημένη μας χρωματιστή αντιανεμική φόρμα- κατάλοιπο των τελών των 80s (η οποία, μεταξύ μας, αποτελεί στυλιστικό κακούργημα που θα ’πρεπε να τιμωρείται με δημόσιο λιθοβολισμό στην πασαρέλα), να περάσουμε τα δάχτυλά μας από το κούρεμα- καπελάκι που είχαμε και ν’ αρχίσουμε να παίζουμε και πάλι ψηλοκούμυτο με τους συμμαθητές μας.
Σσσσς, ακούστε: 10 χαρακτηριστικές,χαρακτηριστικότατεςεκφράσεις αρχίζουν να βγαίνουν από το στόμα του πρότερου εαυτού μας (εκείνου που είχε Γ΄ στ’ αγγλικά, κάτι που έκανε τον πατέρα μας ν’ αρχίσει τα γαλλικά). Για την ακρίβεια, από το στόμαόλων των παιδιώντου σχολείου- 10 εκφράσεις που, μεταξύ μας, δεν έβγαζαν και τόσο πολύ νόημα.
Τις θυμάστε;
«Σκασίλα μου μεγάλη και 10 παπαγάλοι, σκασίλα μου μικρή και 10 ποντικοί!»
Ουδείς έχει καταλάβει μέχρι σήμερα για ποιο λόγο οι παπαγάλοι συμβολίζουν τη μεγάλη σκασίλα, τη στιγμή που οι ποντικοί αντιστοιχούν στη μικρή.
Τουλάχιστον τηρούνται οι ισορροπίες κι έχουμε 10 από κάθε πλευρά. Κάτι είναι κι αυτό.
«Είσαι και φαίνεσαι και μια χοντρή παντρεύεσαι και την ερωτεύεσαι!»
Απάντηση- μαχαιριά σε κάθε μικρό κ@ργιόλη που ήθελε να μας την πει, μόνο που εμείς δε μασούσαμε από αυτά: και του φορτώσαμε μια χοντρή και τον παντρέψαμε μαζί της και, π’ ανάθεμά τον, την ερωτεύτηκε.
Δεν τον χάλασε
«Αγόρια ατσίδες, κορίτσια κατσαρίδες!»
Λεκτικό Slam Dunk στα μούτρα των κοριτσιών, όταν τολμούσαν να τα βάλουν μαζί μας. Φροντίζαμε να τους υπενθυμίσουμε ποιος έχει το πάνω χέρι στη μάχη των δύο φύλων (τότε, οι αδαείς, νομίζαμε πως είμαστε εμείς) μ’ εκφράσεις που θα έκαναν ακόμα και λιμενεργάτες να κοκκινίσουν.
Να, όπως (και) το
«Αγόρια ιππότες, κορίτσια μαύρες κότες!»
Της στρογγυλής τραπέζης εμείς, ανακατεμένες με τα μαύρα πίτουρα αυτές, να τις ξεπουπουλιάζουμε πολυεπίπεδα κάθε φορά που τολμούσαν να μας «αντισταθούν».
Ωστόσο, το κορυφαίο όλων ήταν το
«Αγόρια ρομπότ, κορίτσια φεριμπότ!»
Εδώ η γλωσσολογική επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, καθώς αυτή η έκφραση απλάδεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα.
Όπως και να ’χει, ρομπότ > φεριμπότ.
«Όποιος λέει ψέματα πέφτει μεσ’ τα αίματα κι όποιος λέει αλήθεια έχει το Θεό βοήθεια!»
Πασιφανής η επιρροή της φονταμενταλίστριας γιαγιάς εδώ, η οποία προτιμούσε να μας δώσει κάνα χεράκι ξύλο και να γίνουμε μεσ’ τα αίματα, προκειμένου να έχουμε το Θεό βοήθεια.
Αλήθεια.
«Αγάπη μου λατρεία μου, καμένη μπαταρία μου σε βλέπω στο όνειρο μου και ξύνω τον πωπό μου!»
Ατάκα- εθισμός με ποικίλες χρήσεις: είτε το λέγαμε κοροϊδευτικά στην Ελενίτσα που και καλά δε μας άρεσε (αλλά που όταν γυρνούσαμε σπίτι διαβάζαμε το λεύκωμά της και καπνίζαμε 4 πακέτα άφιλτρα από την καψούρα μας για πάρτη της) είτε πειράζαμε τους BFF μας- τους οποίους δεν τους έχουμε δει ούτε μισή φορά έκτοτε- είτε απλά μας είχε κολλήσει και το τραγουδούσαμε σε κάθε διάλειμμα μέχρι να σπάσουμε επιτυχώς όλους τους όρχεις της γης.
Μαντέψτε: τα καταφέρναμε.
«Καθρεφτάκι!»
Από τις πιο αξιοπρόσεκτες φλωριές στα χρονικά της φλωριάς, αυτή η ατάκα λεγόταν όταν κάποιος μας προσέβαλλε και τους επιστρέφαμε την προσβολή αυτοστιγμεί, βάζοντας τις παλάμες μας στο πρόσωπο και ουρλιάζοντας «Καθρεφτάκι!»
Σε περίπτωση που δεν συμμορφωνόταν, είχαμε την απόλυτα κολασμένη εναλλακτική:
«Όποιος το λέει πρώτος, είναι!»
Έστω ότι κάποιος μεγαλωμένος μέσα στην αλητεία- ο Stan για παράδειγμα- σε φώναζε «Χαζέ!». Κι έστω ότι δεν ήθελες να του κατακερματίσεις την ψυχολογία χρησιμοποιώντας το περιβόητο
«Καθρεφτάκι». Τι έκανες;
Μειδιούσες αινιγματικά και του πετούσες ένα «Όποιος το λέει πρώτος, είναι», πριν χαθείς στο βάθος σέρνοντας το ζεύγος των γεννητικών σου αδένων.
Ποιος είναι ο χαζός τώρα, Stan;
«Στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει, στο δικό μου κάνει κρος στο δικό σου μοτοκρός, στο δικό μου κάνει τούμπες στο δικό σου κωλοτούμπες, στο δικό μου κάνει σκι στο δικό σου πιροσκί!»
Εδώ δε χρειάζεται να ειπωθούν πολλά για το έκφυλο μυαλό που είχαμε στα 11 και θα έκανε ακόμα και τον Μαρκήσιο ντε Σαντ να κοκκινίσει, αλλά να σταθούμε μονάχα σ’ ένα σημείο:
Από πότε το να κάνει πιροσκί είναι χειρότερο από το να κάνει σκι;
http://www.xaftas.com/neoteee?p=4514#

Steven Brill – Ο Θάνατος της Αλήθειας

  Steven Brill   Ο Θάνατος της Αλήθειας Αντικλείδι Ο Θάνατος της Αλήθειας : Το βιβλίο του  Steven Brill  για την παραπληροφόρηση στα social ...