Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Συνεδριάζει την Τετάρτη η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» μπροστά στις νέες αρνητικές εξελίξεις


Συνεδριάζει την Τετάρτη η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» μπροστά στις νέες αρνητικές εξελίξεις



Με ανακοίνωσή της η Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών αναφέρεται στις τελευταίες, αρνητικές όπως σημειώνει, εξελίξεις σχετικά με τη Fraport και το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης και καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν σε συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Μαρτίου στις 7 το βράδυ στο καφέ “Κήπος”.

Διαβάστε τι αναφέρεται:

Η ανοικτή πρωτοβουλία πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» και των υπολοίπων δεκατριών περιφερειακών αεροδρομίων οφείλει να ενημερώσει για τις νέες δυσμενείς εξελίξεις που σχετίζονται με την υφαρπαγή του αεροδρομίου των Χανίων από τους Γερμανούς της Fraport και τις επιπτώσεις στην τοπική οικονομία, στους πολίτες των Χανίων και της Δυτικής Κρήτης.

Για μία ακόμα φορά η Fraport ανακοίνωσε ότι προχωρεί σε αυξήσεις των φόρων στα περιφερειακά αεροδρόμια συμπεριλαμβανομένου του «Δασκαλογιάννης» των Χανίων με αποτέλεσμα να υπάρξουν νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Όπως είναι γνωστό τα αεροπορικά εισιτήρια έχουν εκτοξευθεί πλέον στα ύψη και εξαιτίας της προηγούμενης αύξησης των φόρων που επέβαλλαν οι Γερμανοί αλλά και εξαιτίας του μονοπωλίου στις αεροπορικές γραμμές από και προς τα Χανιά.

Επισημαίνεται ότι η είσοδος των Γερμανών της Fraport στο αεροδρόμιο των Χανίων, πέρυσι την Άνοιξη, είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση της εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair από τα Χανιά κατά την Χειμερινή περίοδο με αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από 500.000 διανυκτερεύσεις από την ευρύτερη περιοχή και να αυξηθούν κατακόρυφα οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εξαιτίας του μονοπωλίου. Τα αποτελέσματα είναι επώδυνα για την τοπική οικονομία και αν δεν υπήρχε η αναμενόμενη τουριστική άνοδος τα αποτελέσματα θα ήταν καταστροφικά για τους μικρούς και μικρομεσαίους επαγγελματίες του τουρισμού και τους εργαζόμενους. Τα Χανιά πλέον κατά τη διάρκεια του Χειμώνα είναι σχεδόν αποκλεισμένα ενώ ο στρατηγικός στόχος που είχε τεθεί για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου  ‘όνειρο θερινής νυκτός’.   

Εκτός τα υπερκέρδη των 180 περίπου εκατομμυρίων που αποκόμισαν μέσα σε 6 μήνες οι Γερμανοί, κέρδη τα οποία αφαίρεσαν φυσικά από τον κρατικό προϋπολογισμό της χώρας, τα 70 εκατομμύρια που διεκδικούν από το κράτος για τους λεγόμενους ‘λαμπτήρες’, το πλιάτσικο που κάνουν εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος στη βάση της αποικιακής σύμβασης παίζουν πλέον και κερδοσκοπικά παιχνίδια στις πλάτες του ελληνικού λαού. Η πρόσφατη πώληση, μόλις μετά 8 μήνες από την εκχώρηση, του 10% από το ποσοστό που κατείχε η εταιρεία Slentel συμφερόντων Κοπελούζου στη κοινοπραξία Fraport Greece αποδεικνύει τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα των λεγόμενων «επενδυτών».

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία Slentel με έδρα την Κύπρο είχε αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5.000 ευρώ και με αυτό συμμετείχε στην κοινοπραξία και στην «αγορά» των 14 κερδοφόρων περιφερειακών αεροδρομίων ενώ όπως είναι γνωστό η γερμανική κοινοπραξία δανείστηκε από ελληνικές τράπεζες για καταβάλλει στο ΤΑΙΠΕΔ το ποσό του 1,3 δις περίπου το οποίο θα καταλήξει στους «δανειστές».

Αλλά δυστυχώς οφείλουμε να καυτηριάσουμε την στάση ορισμένων τοπικών φορέων των οποίων η θεσμική εκπροσώπηση έχει επιλέξει να συνομιλεί και να συνεργάζεται με τους Γερμανούς της Fraport και μάλιστα με αδιαφανείς και εν κρυπτώ συναντήσεις. Απαράδεκτη, μοιρολατρική και υποτακτική η στάση του δημάρχου Χανίων Τάσου Βάμβουκα ο οποίος αποτελεί έναν από τους βασικούς και σταθερούς συνομιλητές της Fraport ακόμα και πριν την είσοδο της στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης».  Ο Δήμαρχος Χανίων ως ο βασικός πολιτικός προϊστάμενος της ΔΕΔΙΣΑ αποδέχτηκε την υπογραφή μίας απαράδεκτης σύμβασης με την Fraport για την αποκομιδή των απορριμμάτων από το αεροδρόμιο.

Η εν λόγω σύμβαση  δεσμεύει την ΔΕΔΙΣΑ και τους εργαζόμενους στον λεγόμενο «κώδικα δεοντολογίας» της Fraport ενώ προβλέπει ακόμα και αποζημιώσεις των Γερμανών εφόσον υπάρξει παραβίαση των όρων. Είναι προφανές ότι η πρωτοβουλία μας θεωρεί ότι η ΔΕΔΙΣΑ αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό, και περιβαλλοντικό εργαλείο για την τοπική κοινωνία. Μία σημαντική διαδημοτική εταιρεία παράδειγμα για όλη την Ελλάδα την οποία οφείλουμε να στηρίξουμε για να συνεχίσει το σημαντικό της έργο. Θεωρούμε όμως την σύμβαση απαράδεκτη και την πολιτική του Δημάρχου Χανιών Τάσου Βάμβουκα σε σχέση με το αεροδρόμιο ζημιογόνα για τον τόπο και τους κατοίκους της.

Τα πρόσφατα δημοσιεύματα όπου αντιδήμαρχος του Δήμου Χανίων συνέτρωγε, προφανώς με εντολή του Δημάρχου, σε κοσμικό εστιατόριο μαζί με εκπροσώπους της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων, τον νέο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αντώνη Ροκάκη και στελέχη της Fraport προκαλούν εντύπωση στους πολίτες. Επισημαίνεται ότι η πρωτοβουλία μας εδώ και ένα περίπου μήνα έχει ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΒΕΧ χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση. Είναι προφανές ότι ο κ. Ροκάκης έχει επιλέξει να μην ακούει και να μην βλέπει ούτε τους πολίτες που ανησυχούν ούτε τους εκατοντάδες επαγγελματίες που έχουν υποστεί ζημιά από την εκχώρηση του αεροδρομίου. Πολύ κακή αρχή για τον νέο πρόεδρο του ΕΒΕΧ. Οφείλουμε όμως να χαιρετίσουμε την στάση του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Απόστολου Βουλγαράκη να μην παραβρεθεί στην παραπάνω συνάντηση και προσδοκούμε και ελπίζουμε ότι η Fraport δεν θα στείλει ξανά τον Γερμανό πρέσβη για να τον «συνετίσει».

Τέλος η Πρωτοβουλία μας ενημερώνει τους πολίτες των Χανιών και της Δυτικής Κρήτης ότι την Τετάρτη 14/02/2018 στην Αίθουσα του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη – εκδήλωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας Ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανακοίνωση για την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και ταυτόχρονα η κατάθεση δύο Επίσημων Καταγγελιών προς τις Επιτροπές Directorate General Competition και Directorate General for Internal Market, Industry, Entrepreneurship αντίστοιχα. Η επιχειρηματολογία στο σύνολό της θα κινηθεί στη γραμμή του ελέγχου των αθέμιτων κρατικών ενισχύσεων, του ελέγχου της Σύμβασης Παραχώρησης και της διαδικασίας εν γένει των Προκηρύξεων του ΤΑΙΠΕΔ, του αθέμιτου ανταγωνισμού και της μονοπωλιακής πρακτικής στο διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο. Η εκτίμησή της συνάντησης είναι ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κηρύξουμε έκπτωτη τη διαδικασία και να ακυρώσουμε την Σύμβαση “Αποζημιώσεων” που υπέγραψε το ελληνικό κράτος με την κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζου.

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» θα συνεδριάσει την Τετάρτη 7 Μαρτίου στις 19.00 μ.μ. στο Καφέ ΚΗΠΟΣ    

  agonaskritis.gr

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

Η Τουρκία θα κάτσει ηττημένη στο τραπέζι όταν πολεμήσει με την Ελλάδα, αυτή την στιγμή

Η Τουρκία θα κάτσει ηττημένη στο τραπέζι όταν πολεμήσει με την Ελλάδα, αυτή την στιγμή

Η Τουρκία θα κάτσει ηττημένη στο τραπέζι όταν πολεμήσει με την Ελλάδα, αυτή την στιγμή

Ένας μύθος που καλλιεργείται – κατά ένα παράξενο τρόπο και στην Ελλάδα – είναι η 
υπεροπλία των Τούρκων. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται για τον εξής λόγο, η χώρα μας διαθέτει
 αυτή την στιγμή Στρατηγικά Όπλα που δεν διαθέτει η Τουρκία, και όταν λέμε Στρατηγικά
 Όπλα δεν εννοούμε μια πυρηνική κεφαλή αλλά όπλα τα οποία θα φέρουν τέτοια πλήγματα 
στον αντίπαλο ο οποίος στο τέλος θα χάσει περισσότερα από όσα θα κερδίσει.

Αν η Τουρκία πάει σε πολεμική σύρραξη με την Ελλάδα αυτό που θα επιδιώξει δεν είναι τίποτε
 άλλο από το να οδηγήσει την κατάσταση που υπάρχει τώρα στο Διεθνές δικαστήριο της
 Χάγης. Θα το κάνει όταν θα ξέρει ότι η Ελλάδα θα κάτσει ηττημένη.
Η Τουρκία θα χάσει το μισό ναυτικό της που θα βρεθεί στο Αιγαίο από έναν πύραυλο
Όμως για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει πρώτα να κερδίσει στα σημεία, να δημιουργήσει
 τετελεσμένα αλλά κυρίως να βγούνε αλάβωτες οι ένοπλες δυνάμεις της. Αυτό θα είναι πάρα 
πολύ δύσκολο για την Τουρκία και ειδικά για το ναυτικό και την αεροπορία. Η Ελλάδα όπως
 αναφέραμε παραπάνω διαθέτει αυτή την στιγμή στρατηγικό όπλο το οποίο είναι ικανό να 
φέρει εις πέρας το δόγμα του «Ισοδύναμου Τετελεσμένου» και αυτό δεν είναι άλλο από το
 βλήμα Exocet AM39 Block 2 .
Η ύπαρξη του βλήματος AM-39 Block II Exocet στο ελληνικό οπλοστάσιο αποτελεί
αναμφίβολα στρατηγικό πλεονέκτημα και ουσιαστικό παράγοντα αποτροπής

Το βλήμα Exocet εξελίχθηκε από την γαλλική εταιρεία Aerospatiale σε τέσσερις εκδόσεις:
 MM-38 βλήμα επιφανείας-επιφανείας για ναυτικές δυνάμεις (1975), SM-39 για μεταφορά 
από υποβρύχια, AM-39 έκδοση αεροπορίας (1979) και MM-40 για παράκτια άμυνα. 
Διαφορετικές εκδόσεις έχουν κατασκευαστεί και πωληθεί σε πάνω από 18 χώρες. Πρόκειται 
για ένα βλήμα εναντίον πλοίων σχεδιασμένο με προδιαγραφές “fire and forget”.




Όλες οι εκδόσεις EXOCET είναι εξοπλισμένες με σύστημα καθοδήγησης ενεργού ραντάρ (Inertial and active radar) με οριζόντια σταθεροποίηση και κατεύθυνση προς την ακτινοβολία. Όλο το σύστημα ζυγίζει περίπου 39 kg, και λειτουργεί στις συχνότητες 8-10 Ghz. Παρέχει ικανότητα ανίχνευσης στόχου επιφανείας τύπου φρεγάτας με RSC ~ 100m2 σε μια απόσταση έως 24 km.




Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, η Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) προμηθεύτηκε 39 βλήματα αέρος – επιφανείας τύπου AM-39 Block II Exocet για τον εξοπλισμό των αεροσκαφών Mirage 2000EGM/BGM. Η συγκεκριμένη προμήθεια προσέδωσε στην ΠΑ πρωτόγνωρες δυνατότητες ναυτικής κρούσης, ακόμα και εναντίον των πλέον σύγχρονων μονάδων επιφανείας του Τουρκικού Ναυτικού (TDK). Τα βλήματα AM-39 Block II της ΠΑ αξιοποιούνται πλέον αποκλειστικά από την 332Μ και τα αεροσκάφη -EGM/BGM καθώς η χρήση τους δεν είναι συμβατή με τoν εξοπλισμό των αεροσκαφών τύπου Mirage 2000-5 Mk2 της 331M.

Το άλλο μισό στόλο θα τον χάσει από τα «Σιωπηλά», «Αθόρυβα», «Αόρατα»,  «Δολοφονικά» υποβρύχια τύπου 214
Τον Οκτώβριο του 1998 το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε την απόκτηση τριών υποβρυχίων (με προαίρεση για ένα επιπλέον), εκ των οποίων τα δύο θα κατασκευάζονταν στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Το ύψος της σύμβασης έφθασε τελικά τα 1,2 δις € και υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2000 περιλαμβάνοντας σημαντικό υποκατασκευαστικό έργο και αντισταθμιστικά οφέλη σε ποσοστό 19%. Παράλληλα προχώρησε το πρόγραμμα Neptune II για την αναβάθμιση 3+1 σκαφών κλάσεως Type 209/1200 ΠΟΣΕΙΔΩΝ με εφοδιασμό τους και με το νέο  σύστημα αναερόβιας πρόωσης  (AIP-Air Independent Propulsion) των 214HN συνολικού ύψους  826,1 εκ.€

Τα υποβρύχια  U-214HN κλάσεως «Παπανικολής», αποτελούν ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σήμερα παγκοσμίως στον τομέα των μη πυρηνοκίνητων υποβρυχίων, με τα Υ/Β «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» και  Υ/Β «ΠΙΠΙΝΟΣ» να εντάσσονται πρώτα υπηρεσία. Μετά από μακροχρόνιες παλινδρομήσεις και με ορατό τον κίνδυνο απαξίωσης της τεράστιας επένδυσης που είχε γίνει από το ελληνικό δημόσιο, την λύση τελικά ανέλαβε να δώσει το ΠΝ σε συνεργασία με το προσωπικό των  ναυπηγείων που εν μέσω τεράστιων λειτουργικών προβλημάτων, συνέβαλλαν καθοριστικά ώστε το πρόγραμμα να «ξεκολλήσει». Τελικά στις 23 Ιουνίου 2016, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου, πραγματοποιήθηκε η τελετή ονοματοδοσίας και ύψωσης Σημαίας των υποβρυχίων ΜΑΤΡΩΖΟΣ και ΚΑΤΣΩΝΗΣ στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου Σκαραμαγκά.

Με τον τρόπο αυτό το ΠΝ ολοκλήρωσε και τυπικά τη διαδικασία ένταξης των  δύο υποβρυχίων που απέμεναν στο πλαίσιο του προγράμματος  προμήθειας τεσσάρων νέων υποβρυχίων τύπου U214H κλάσης «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή υπεροχής της Ελλάδας σε ότι αφορά την άσκηση θαλάσσιου ελέγχου Το Υ/Β«ΜΑΤΡΩΖΟΣ» εντάχτηκε ακολούθως σε πολύμηνη διαδικασία «επιχειρησιακής αξιολόγησης» και πλαίσιο αυτής της διαδικασίας συμμετείχε την άνοιξη του 2016 σε Νατοϊκή άσκηση στο Γιβραλτάρ (όπου εξέπληξε τους πάντες με τις επιδόσεις του).

Λίγους μήνες αργότερα πραγματοποίησε στρατηγικής σημασίας «επίσκεψη» στη Μεγίστη (Καστελλόριζο) η οποία προβλήθηκε δεόντως από τα ελληνικά ΜΜΕ,  προκειμένου να αποσταλεί ένα ισχυρό μήνυμα κυριαρχίας απέναντι στο καθεστώς της Άγκυρας που επιβουλεύεται την Ελληνική ακεραιότητα και δικαιοδοσία στα νησιά του Αν. Αιγαίου. Παράλληλα και το Υ/Β «ΚΑΤΣΩΝΗΣ» πραγματοποίησε φάση επιχειρησιακής αξιολόγησης με προγραμματισμένες δοκιμές εν πλω.




Όπως τονίζουν στελέχη της Διοίκησης Υποβρυχίων του ΠΝ, τα υποβρύχια κλάσης 214HN είναι χωρίς αμφιβολία τα κορυφαία συμβατικά Υ/Β λόγω της υπεροχής τους στους δύο σημαντικότερους τομείς για την επιβίωση ενός σύγχρονου Υ/Β που είναι:

α)αύξηση εμβέλειας και διάρκειας αποστολής σε κατάδυση και 

β) αύξηση του επιχειρησιακού βάθους που δυσχεραίνει τον εντοπισμό και καταστροφή του Υ/Β αλλά επιτρέπει και στον κυβερνήτη του να έχει μεγαλύτερα περιθώρια εκτέλεσης ελιγμών.

Το υποβρύχιο ίδιου τύπου αναμένεται να ενταχθεί στις τάξεις του Τουρκικού Ναυτικού περί το 2020

Τα 4 υποβρύχια κλάσης 214HN διαθέτουν οκτώ τορπιλοσωλήνες των 533mm με συνολικό απόθεμα 16 τορπιλών. Οι τέσσερις τορπιλοσωλήνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για βλήματα UGM-84D Block 1C με εμβέλεια που υπερβαίνει τα 120 χλμ. Η χρήση του UGM-84 παρέχει σημαντικές δυνατότητες επίτευξης πλήγματος εναντίον σκαφών επιφανείας σε αποστάσεις που δεν είναι δυνατό με την χρήση τορπιλών.  Η «καρδιά» του υποβρυχίου κλάσης 214HN  είναι το ολοκληρωμένο σύστημα ISUS-90-15 που ολοκληρώνει το σύνολο των αισθητήρων (σόναρ, περισκόπια), το σύστημα ESM/ELINT, την ζεύξη δεδομένων, τα ραντάρ και το σύστημα πλοήγησης. Στις λειτουργίες του περιλαμβάνεται η διαχείριση ιχνών, η ανάλυση των απειλών και «συγχώνευση» της εικόνας των αισθητήρων (multi-sensor fusion).

Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον πέραν των τυπικών επιχειρήσεων των Υ/Β εναντίον υποβρυχίων και σκαφών επιφανείας δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στο τρίπτυχο ISR (Intelligence, Surveillance, Reconnaissance). Για την κάλυψη των ανωτέρω απαιτήσεων τα υποβρύχια κλάσης 214HN εφοδιάστηκαν με ένα σύγχρονο σύστημα ESM/ELINT. Εκτός των διαδικασιών συλλογής πληροφοριών (ELINT) καθοριστικής σημασίας είναι η δυνατότητα των 214ΗΝ να παρέχουν δεδομένα στόχου (target data relay) σε άλλη μονάδα επιφανείας ή Υ/Β ή εναέριο μέσο όπως τα ελικόπτερα  S-70B6.

Τα υποβρύχια Type 214 είναι τα πιο προηγμένα μη πυραυλοκίνητα υποβρύχια
To πλέον σημαντικό πλεονέκτημα έγκειται στην άρση του περιορισμού απαίτησης για ανάδυση σε βάθος περισκοπίου για χρήση του αναπνευστήρα (snorkel), ώστε το Υ/Β να κινηθεί με τους κινητήρες diesel (όπου απαιτείται ατμοσφαιρικό οξυγόνο) για να επαναφορτιστούν οι συσσωρευτέςΑυτό από επιχειρησιακής πλευράς σημαίνει ότι τα U-214HN δεν είναι είναι τρωτά σε επιθέσεις επιφάνειας και από αέρος κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης που χαρακτηρίζεται ως η «πλέον επικίνδυνη» για υποβρύχια συμβατικής πρόωσης κατά τη διάρκεια πολεμικών επιχειρήσεων.

Και στον αέρα η Ελλάδα έχει τακτικό πλεονέκτημα

Οι συνεχής παραβιάσεις των Τούρκων στο Αιγαίο δίνουν την εντύπωση ότι η χώρα μας αδυνατεί η δεν έχει την ικανότητα να αντιμετωπίσει την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. Όμως και εδώ τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Οι Τούρκοι πιλότοι εκτός τα F16 αλλά και τα Mirage 2000-5 έχουν και δύο άλλους μεγάλους πονοκεφάλους. Πρόκειται για τα αντιεροπορικά μεγάλου και μέσου ύψους που διαθέτει και αυτά δεν είναι άλλα από το αμερικανικό Patriot και το ρωσικό S-300 PMU-1.

Patriot
Οι 36 εκτοξευτές Patriot της αμερικανικής Raytheon, που διαθέτει η Ελλάδα, συγκροτούν έξι πυροβολαρχίες με έξι τετραπλούς εκτοξευτές έκαστη πυροβολαρχία. Το σύστημα Patriot είναι ένα μεγάλου βεληνεκούς και παντός καιρού σύστημα Αεράμυνας για την αντιμετώπιση τακτικών βαλλιστικών πυραύλων, πυραύλων cruise και εξελιγμένων αεροσκαφών.




Αναπτυγμένο, από δέκα χώρες ανα τον κόσμο και δοκιμασμένο σε συνθήκες πολέμου, υπόσχεται να βοηθήσει ενεργά στην άμυνα της πατρίδας μας αποτρέποντας ταυτόχρονα οποιαδήποτε εχθρική επιβολή. Το Ο/Σ ΜΙΜ-104 Patriot είναι ένα πλήρες κινητό αντιαεροπορικό σύστημα μεγάλων αποστάσεων σχεδιασμένο να επιχειρεί σε περιβάλλον ισχυρών Ηλεκτρονικών Παρεμβολών με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες ημέρα και νύχτα.

S-300 PMU-1

Το Α/Α σύστημα S-300 PMU-1 είναι η παραιτέρω εξέλιξη του Α/Α συστήματος S-300 PM με εξαγωγική ονομασία S-300 PMU-1. Η εξέλιξη του συστήματος ξεκίνησε το 1985 και το 1993 εντάχθηκε σε υπηρεσία.




Η κύρια διαφορά μεταξύ S-300 PM και της εξαγωγικής έκδοσης S-300 PMU-1 από τις προηγούμενες εκδόσεις, είναι ότι εξοπλίζεται με ένα νέο βλήμα τύπου 48N6 (εξαγωγική εκδοσή – 48Ν6Ε), που αναπτύχθηκε από την NPO “Fakel” και παράγεται από τις PO “Leningrad Northen Factory” ή MMZ “Avangard”. Το βλήμα φέρει ένα εξελιγμένο σύστημα με ικανότητα εμπλοκής με στόχους που αναπτύσσουν ταχύτητες έως 6.450 km/h.
Η εμβέλειά του ανέρχεται στα 150 km για ένα μαχητικό Α/φος ενώ κατά βαλλιστικών βλημάτων, όταν πετούν σε χαμηλά ύψη (6-100 m), η εμβέλεια ανέρχεται σε 28-38 km.
Επίσης βελτιώθηκε η κεραία του ραντάρ φωτισμού και καθοδήγησης των βλημάτων προς τον στόχο.


SA-15 TOR-M1 (μέσου βεληνεκούς)

Το SA-15 TOR-M1, που χρησιμοποιείται από τις Ελληνικές και Κυπριακές Ένοπλες Δυνάμεις σχεδιάστηκε τη δεκαετία του ’80 για την αντικατάσταση του SA-8B και του SA-6. Αποτελεί ένα ολοκληρωτικά ανεξάρτητο, χαμηλού έως μεσαίου ύψους βολής, σύστημα αεράμυνας, ικανό για παρακολούθηση, διοίκηση και έλεγχο, εκτόξευση και καθοδήγηση πυραύλων και λειτουργία πάνω σε ένα και μόνο όχημα. Το σασί βασίζεται στο ερπυστριοφόρο όχημα GM-5955 και το SA-15 είναι το μόνο SHORAD στον κόσμο ικανό εντοπίζει και να καταστρέφει συγχρόνως δύο στόχους σε οποιοδήποτε καιρό και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.




Το TOR-M1 μπορεί να αντιμετωπίσει πυραύλους cruise, κατευθυνόμενες βόμβες, ελικόπτερα υποστήριξης πυρός και αεροσκάφη που πετούν σε πολύ χαμηλό ύψος και είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία «Antey», στη σχεδίασή του χρησιμοποίησε τα ισχυρά χαρακτηριστικά των προκατόχων TOR και OSA, προσδίδοντάς του μεγάλη ευελιξία, μικρό χρόνο αντίδρασης, αυτοματοποίηση των διαδικασιών μάχης, έτσι ώστε να αντιμετωπίζει μεγάλο φάσμα εναέριων απειλών σε όλες τις κλιματολογικές συνθήκες.

Crotale NG (μέσου βεληνεκούς)

Το Crotale NG (Next Generation) είναι ένα αντιαεροπορικό, πυραυλικό σύστημα μικρής ακτίνας και παντώς καιρού, κατασκευασμένο από την γαλλική εταιρεία Thales Air Defense (πρώην Thomson-CSF Airsys). Αποστολή του είναι να παρέχει μόνιμη ή ημι-μόνιμη αντιαεροπορική προστασία σε μονάδες τεθωρακισμένων πρώτης γραμμής, έναντι αεροσκαφών, επιθετικών ελικοπτέρων, πυραύλων cruise και τακτικών πυραύλων.




Το σύστημα προσφέρει υψηλή ακτίνα δράσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εκτιμηθεί η αεροπορική κατάσταση και απειλή, διαθέτει σύστημα IFF (Identification Friend-or-Foe), δυνατότητα αναγνώρισης πολλαπλών στόχων και αυτόματο εγκλωβισμό τους. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1990, όταν εισήλθε σε υπηρεσία στον Φινλανδικό στρατό με 20 συστήματα και στη γαλλική αεροπορία και ναυτικό.


Και ας μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα συστήματα τα διαχειρίζονται άνθρωποι, και το δυναμικό του Ελληνικού Στρατού, της Αεροπορίας και Ναυτικού, προσδίδουν στα συστήματα αυτά πλεονέκτημα. Αυτή την στιγμή η Ελλάδα μπορεί να κάνει την Τουρκία να κάτσει ηττημένη στο τραπέζι, κάτι που θα ανατραπεί στα επόμενα χρόνια τόσο από τα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας όσο και από την πολιτική της στα Βόρεια Σύνορα της χώρας και όχι στο Αιγαίο


viadiplomacy.gr

(Με πληροφορίες από You Tube, thinknews, e-amyna)

ΠΗΓΗ: https://greek1.blogspot.com/2018/03/blog-post_34.html#ixzz58wpA8vHm 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 

Σκοτεινοί Παρατηρητές - Ποιοι είναι ;... Ένα από τα μεγαλύτερα αρχαία αινίγματα...

Σκοτεινοί Παρατηρητές - Ποιοι είναι  ;...Ένα από τα μεγαλύτερα αρχαία αινίγματα...

Σκοτεινοί Παρατηρητές - 

Ποιοι είναι ;...

Ένα από τα μεγαλύτερα αρχαία αινίγματα...


Λέγεται ότι οι Ισπανοί εξερευνητές αντιμετώπισαν αυτά τα αινιγματικά πλάσματα και αρκετοί μεξικανοί στρατιώτες ανέφεραν ότι τους είδαν.
Η αληθινή ταυτότητα των Dark Watchers παραμένει ένα μυστήριο

Κανείς δεν γνωρίζει ποιοί ή τι είναι οι Dark Watchers (Σκοτεινοί Παρατηρητές). Από που αυτά
 τα φευγαλέα όντα ήρθαν και που πάνε παραμένει ένα μυστήριο. Φεύγουν χωρίς να αφήνουν 
κανένα ίχνος.

Αναφέρονται σε ένα μεγάλο αριθμό αρχαίων μύθων και είναι γνωστά σε αρκετές πολιτείες 
των ΗΠΑ.

Οι  Dark Watchers θεωρείται ότι είναι γιγαντιαίοι άνθρωποι σαν φαντάσματα που έχουν 
παρατηρηθεί μόνο στο λυκόφως, με τις σιλουέτες τους να σχηματίζονται στον ουρανό τη νύχτα,
 κατά μήκος των ραχών και των κορυφών μιας οροσειράς.
Όταν εντοπιστούν, τα όντα αυτά συνήθως φαίνονται να κοιτάζουν μακριά στην ύπαιθρο, στα 
βουνά,  φαινομενικά τίποτα ειδικότερα, πριν εξαφανιστούν μερικές φορές και μπροστά στα 
μάτια των θεατών.

Στο βιβλίο τους, "In Search of the Dark Watchers", οι συγγραφείς Thomas Steinbeck και ο 
Benjamin Brode  γράφουν ότι "οι Ρωμαίοι επινόησαν τον αρχικό όρο και κατά την αρχαιότητα
 αυτό το πνεύμα πρέπει να θεωρήθηκε σαν ένα πραγματικό πλάσμα, ένα ζώο φύλακας ή ένα
 υπερφυσικό ον, όπως ένα ξωτικό, μια νεράιδα, ή φάντασμα. Με την πάροδο του χρόνου, οι 
πεποιθήσεις περί πνευμάτων απορρίφθηκαν και λιγότερο υπερφυσικές έννοιες έχουν 
επικρατήσει".

Στη σύγχρονη εποχή, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δήλωσαν ότι συνάντησαν έναν 
Σκοτεινό Παρατηρητή, αλλά τι αυτά τα γιγαντιαία όντα αναζητούν ή παρατηρούν, είναι πέρα 
​​από την τρέχουσα κατανόηση μας. Δεν υπάρχουν επιστημονικές εξηγήσεις, μόνο εικασίες.

Στο βιβλίο, Weird California, αναφέρεται ότι οι «οι Ινδιάνοι Chumash πρώτοι μίλησαν για 
αυτούς στους θρύλους τους και οι ζωγράφοι των σπηλαίων τους, τους αναπαρέστησαν σε 
πολύχρωμες τοιχογραφίες τους.
Αργότερα ο περίφημος αμερικανός συγγραφέας John Steinbeck ("Τα Σταφύλια της Οργής", 
"Άνθρωποι και Ποντίκια"), τους περιέγραψε στο διήγημα του, "Flight".

Η αληθινή ταυτότητα των Dark Watchers παραμένει ένα μυστήριο.

«Ο Πέπε κοίταξε ψηλά στην κορυφή της επόμενης ξηρής κορυφογραμμής. Είδε μια σκοτεινή 
μορφή κόντρα στον ουρανό, μια φιγούρα ενός ανθρώπου που στεκόταν στην κορυφή ενός 
βράχου, και έριξε μια ματιά στα γρήγορα μακριά για να μην φανεί περίεργος. Όταν ένα λεπτό 
αργότερα κοίταξε ψηλά και πάλι, η σκοτεινή μορφή είχε φύγει. "

Επίσης, το 1937, ο ποιητής Robinson Jeffers τους αναφέρει στο ποίημά του "Such Counsels 
You Gave to Me",  ως «μορφές που μοιάζουν με άνθρωπο.....αλλά σίγουρα δεν είναι ανθρώπινα
 όντα». Αν οι Jeffers και Steinbeck είδαν ποτέ πραγματικά έναν Παρατηρητή είναι άγνωστο, 
αλλά οι τοπικοί θρύλοι τους αναφέρουν πολύ καιρό πριν να γράψουν γι'αυτούς.

Στα μέσα της δεκαετίας του 60, ένας ντόπιος στη χερσόνηση Monterey, ο οποίος ήταν στο 
παρελθόν ο διευθυντής  του τοπικού γυμνασίου τους είδε, καθώς έκανε πεζοπορία στα βουνά.
 Είχε αρκετό χρόνο για να μελετήσει τη σκοτεινή φιγούρα, να προσέξει τα ρούχα της και να 
παρατηρήσει πώς η σκοτεινή  μορφή παράξενα μελετούσε τα βουνά. Όταν ο διευθυντής 
φώναξε στους συναδέλφους του πεζοπόρους, ο Παρατηρητής ξαφνικά εξαφανίστηκε.

Άλλες, πιο πρόσφατες παρατηρήσεις έχουν συμπεριλάβει ένα σκοτεινό καπέλο και μια κάπα 
στην περιγραφή του βουνού που κατοικούν τα φαντάσματα. "
Οι Dark Watchers μερικές φορές αναφέρονται επίσης ως οι ¨Παλαιοί".
Χρονολογούνται πριν την έλευση του λευκού ανθρώπου στην Αμερική και όλες οι φυλές των
 Ινδιάνων έχουν τις ιστορίες τους γι' αυτούς.

Λέγεται ότι οι Ισπανοί εξερευνητές  αντιμετώπισαν αυτά τα αινιγματικά πλάσματα
 και αρκετοί μεξικανοί στρατιώτες ανέφεραν ότι τους είδαν.

Η προέλευση και η ταυτότητα αυτών των μυστηριωδών όντων παραμένει ένα ανεξήγητο 
αρχαίο μυστήριο που προκαλεί σύγχιση και απορία μέχρι και σήμερα.

ΠΗΓΗ: pronews.gr


ΠΗΓΗ: https://greek1.blogspot.com/2018/03/Dark-Watchers.html#ixzz58wjLEEkM 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 

Πολλαπλό μυέλωμα – Συμπτώματα: Ο ύπουλος καρκίνος που “τρώει” τα οστά [vid] -- Multiple Myeloma Mechanism of Action

Πολλαπλό μυέλωμα – Συμπτώματα: 

Ο ύπουλος καρκίνος που “τρώει” τα οστά [vid]


πολλαπλό μυέλωμα


Το πολλαπλό μυέλωμα είναι ένας καρκίνος που σχηματίζεται σε έναν τύπο λευκών αιμοσφαιρίων, ο οποίος ονομάζεται κύτταρο πλάσματος. Τα κύτταρα του πλάσματος σας βοηθούν να καταπολεμάτε τις λοιμώξεις, δημιουργώντας αντισώματα τα οποία με την σειρά τους αναγνωρίζουν και επιτίθενται στα μικρόβια.
Καρκίνος - Το πολλαπλό μυέλωμα προκαλεί την συσσώρευση καρκινικών κυττάρων στον μυελό των οστών, όπου σταδιακά υπερτερούν των υγιών κυττάρων του αίματος. Αντί να παράγουν χρήσιμα αντισώματα, τα καρκινικά κύτταρα παράγουν μη φυσιολογικές πρωτεΐνες, που μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στα νεφρά.
Η θεραπεία για το πολλαπλό μυέλωμα δεν είναι πάντοτε απαραίτητη. Εάν δεν παρουσιάζετε συμπτώματα, μπορεί να μην χρειαστείτε θεραπεία. Εάν, όμως, εμφανιστούν συμπτώματα, τότε μια σειρά θεραπειών μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του πολλαπλού μυελώματός σας.

Πολλαπλό μυέλωμα: Συμπτώματα

Τα συμπτώματα στο πολλαπλό μυέλωμα μπορεί να ποικίλουν και, σε πρώιμο στάδιο της νόσου, μπορεί να μην υπάρχουν καν. Όταν παρουσιαστούν, μπορεί να περιλαμβάνουν:
  • Οσφυαλγία, ειδικά στη σπονδυλική στήλη, ή στο στήθος
  • Ναυτία
  • Δυσκοιλιότητα
  • Απώλεια της όρεξης
  • Ψυχική σύγχυση
  • Κόπωση
  • Συχνές λοιμώξεις
  • Απώλεια βάρους
  • Αδυναμία, ή μούδιασμα στα πόδια
  • Υπερβολική δίψα




Πολλαπλό μυέλωμα: Επιπλοκές

Οι επιπλοκές του πολλαπλού μυελώματος περιλαμβάνουν:
  • Συχνές λοιμώξεις. Τα προβληματικά κύτταρα αναστέλλουν την ικανότητα του οργανισμού σας να καταπολεμά τις λοιμώξεις.
  • Προβλήματα οστών. Το πολλαπλό μυέλωμα μπορεί επίσης να επηρεάσει τα οστά σας, οδηγώντας σε οστικούς πόνους, αραίωση των οστών και σπασμένα οστά.
  • Μειωμένη λειτουργία των νεφρών. Το πολλαπλό μυέλωμα μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία των νεφρών, συμπεριλαμβανομένης της νεφρικής ανεπάρκειας. Τα αυξημένα επίπεδα ασβεστίου στο αίμα που σχετίζονται με την εξάλειψη των οστών μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα των νεφρών σας να φιλτράρουν τα απόβλητα του αίματος. Οι πρωτεΐνες που παράγονται από τα καρκινικά κύτταρα του μυελώματος μπορούν να προκαλέσουν παρόμοια προβλήματα.
  • Χαμηλός αριθμός ερυθρών αιμοσφαιρίων (αναιμία). Καθώς τα κύτταρα του μυελώματος πλήττουν τα φυσιολογικά κύτταρα του αίματος, το πολλαπλό μυέλωμα μπορεί επίσης να προκαλέσει αναιμία και άλλα προβλήματα αίματος.
  • Παράγοντες κινδύνου: Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο
  • Οι παράγοντες που μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο πολλαπλού μυελώματος περιλαμβάνουν:
  • Προχωρημένη ηλικία. Ο κίνδυνος πολλαπλού μυελώματος αυξάνεται καθώς μεγαλώνετε, με τους περισσότερους ανθρώπους να έχουν διαγνωστεί από τα 55 χρόνια ζωής και μετά.
  • Φύλο. Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναπτύξουν την ασθένεια από ό,τι οι γυναίκες.
  • Φυλή. Οι μαύροι έχουν περίπου διπλάσιες πιθανότητες να αναπτύξουν πολλαπλό μυέλωμα σε σχέση με τους λευκούς.
  • Ιστορικό μονοκλωνικής γαμμαπάθειας αδιευκρίνιστης σημασίας(monoclonal gammopathy of undetermined significance - MGUS). Κάθε χρόνο το 1% των ανθρώπων με MGUS στις Ηνωμένες Πολιτείες αναπτύσσει πολλαπλό μυέλωμα.

Πολλαπλό μυέλωμα - Αίτια

Δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς είναι αυτό που προκαλεί το μυέλωμα.
Οι γιατροί γνωρίζουν ότι το μυέλωμα ξεκινά με ένα μη φυσιολογικό κύτταρο πλάσματος στον μυελό των οστών, δηλαδή τον μαλακό ιστό που παράγει αίμα και ο οποίος υπάρχει στο κέντρο των περισσότερων οστών. Το μη φυσιολογικό κύτταρο πολλαπλασιάζεται γρήγορα.
Επειδή τα καρκινικά κύτταρα δεν ωριμάζουν και πεθαίνουν με τον ρυθμό που κάνουν τα φυσιολογικά κύτταρα, συσσωρεύονται και τελικά υπερβαίνουν την παραγωγή υγιών κυττάρων. Στον μυελό των οστών, τα κύτταρα μυελώματος “εξοστρακίζουν” τα υγιή λευκά αιμοσφαίρια και τα ερυθρά αιμοσφαίρια, οδηγώντας σε κόπωση και αδυναμία καταπολέμησης λοιμώξεων.
http://www.iatropedia.gr/

Η Γερμανία Σε Ένταση: Γερμανοί Πατριώτες Διαδηλώνουν Ενάντια Στην Ισλαμοποίηση Και Συγκρούονται Με Την Αστυνομία – Αντιδιαδηλώσεις Από Αντίφα ~

Η Γερμανία Σε Ένταση: 


Γερμανοί Πατριώτες Διαδηλώνουν Ενάντια

 Στην Ισλαμοποίηση Και Συγκρούονται Με 

Την Αστυνομία – 


Αντιδιαδηλώσεις Απo  Antifa…! 


(Videos)


Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδ...