Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Αντίπαξοι, παραλία Βουτούμι από ψηλά - Κάπως έτσι είναι ο Παράδεισος.. -- Antipaxos island, Voutoumi beach,...

Κάπως έτσι είναι ο Παράδεισος.. 

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης

Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπη


Είναι αδύνατο να αντισταθείς να βγάλεις τα σανδάλια σου για να αισθανθείς την άμμο ανάμεσα στα δάχτυλά σου καθώς το καραβάκι σε αφήνει στο Βουτούμι με τα καταπληκτικά τιρκουάζ και λουλακί νέρα», έγραψε η Telegraph σε αφιέρωμα της στις πιο όμορφες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης.

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης

Και όντως είναι κάπως έτσι..
Πρόκειται για μία μαγική ακτή με κρυστάλλινα γαλαζοπράσινα νερά, καθαρή παραλία με λευκή άμμο σε συνδυασμό με μεγάλα λευκά βότσαλα και πυκνή βλάστηση με τα κυπαρίσσια να αγγίζουν την ακτή.
Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης
Μια μικρογραφία της Καραϊβικής!

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης

Δεν είναι καθόλου τυχαίο άλλωστε ότι ο διάσημος ταξιδιωτικός οδηγός Lonely Planet, την έχει κατατάξει μέσα στις δέκα καλύτερες παραλίες της Ευρώπης.

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της ΕυρώπηςΗ θέα από ψηλά, κόβει την ανάσα!

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης

Αντικρίζοντας τα γαλανά διάφανα νερά θα απορήσετε αν τα σκάφη αιωρούνται πάνω στο βυθό.

Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης

Βρίσκεται στο βόρειο τμήμα του μικρού νησιού των Αντίπαξων, στα Ιόνια Νησιά, σε ένα από τα πιο 
απομονωμένα και όμορφα τοπία και η πρόσβασή γίνεται μόνον δια θαλάσσης.
Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της ΕυρώπηςΑν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης
Λόγω του παρακείμενου έλους έχει κηρυχθεί προστατευόμενη περιοχή και είναι ένας από τους προστατευόμενους υδροβιότοπους της Ελλάδας.
Αν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της ΕυρώπηςΑν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της ΕυρώπηςΑν υπάρχει παράδεισος, είναι κάπως έτσι.. Η παραλία με τα λουλακί νερά που θεωρείται μια από τις ωραιότερες «κρυμμένες» παραλίες της Ευρώπης
Το βρήκα στο :
http://www.xaftas.com/neote?p=4176

Απολαύστε την από ψηλά..



ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ : ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ

Άγρια δύση: Φωτογραφικό άλμπουμ

cowboy-roundup-sherman-ranch.jpg
Η άγρια δύση κατέχει ένα μυθικό χώρο στη φαντασία μας και αυτό οφείλεται στις ταινίες, τα κόμιξ, τα βιβλία αλλά και σε ότι άλλο έφτανε στα χέρια μας που απεικόνιζε καουμπόηδες  και ινδιάνους.
Η άγρια δύση ήταν όντως τρομαχτική και επικίνδυνη αλλά όχι όπως μας την απεικόνιζαν, στις ταινίες κυρίως. Οι εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες αποίκων, που ταξίδεψαν στην άγρια δύση για να ζήσουν, αντιμετώπισαν μια ατίθαση γη που ήθελε κόπο και ιδρώτα ώστε να είναι σε θέση να αποδώσει καρπούς γι’ αυτούς.
Οι άποικοι της άγριας δύσης ταξίδευαν για μήνες ολόκληρους προς το άγνωστο ώστε να βρουν ένα χώρο που θα μπορούσαν να ζήσουν αυτοί και τα παιδιά τους. Έτσι ξεκινήσαν να δημιουργούνται οι καταυλισμοί και σιγά – σιγά οι πόλεις.
Χρειάστηκαν να χτίσουν σπίτια από το μηδέν, με μόνο βοηθό τα 2 τους χέρια, αντιμετωπίζοντας τους ανεμοστρόβιλους, τις αμμοθύελλες, τους τυφώνες και όλους τους θυμούς της φύσης. Πέραν αυτών έρχονταν σε συγκρούσεις με τους ινδιάνους, τους γηγενείς Αμερικάνους, αφού εκμεταλεύονταν την γη τους.
Παρακάτω παρουσιάζω διάφορες φωτογραφίες από την πραγματική άγρια δύση από το δημόσιο φωτογραφικό αρχείο της Αμερικής.
looking-for-a-lotlynching-of-john-heithorient-saloon-faro-gamepatten-livestock-cosandstorm-over-midland-texasshoshone-indians-on-reservationabducted-jimmy-mckinn (1)abducted-jimmy-mckinnamerican-frontier-horsesapache-indian-prisonerscovered-wagon-great-migrationcow-takes-kids-to-schooldiscovery-party-on-horsebackexecution-of-a-soldierfort-belknap-indian-reservationhanock-homestead-feeding-chickensinfantry-crossing-the-riverjudge-roy-bean-buildingkinman-bar

Η μαγνητοθεραπεία ήταν γνωστή στην αρχαία Ελλάδα

Η μαγνητοθεραπεία ήταν γνωστή στην αρχαία Ελλάδα

Ενώ η μαγνητοθεραπεία ήταν γνωστή στην αρχαία Σαμοθράκη, οι Κορεάτες κατέστρεψαν με μαγνητικό πεδίο καρκινικά κύτταρα!


Τι ήταν ο αρχαίος μαγικός «ιδαίος δάκτυλος»;
Το όρος Ίδη της Φρυγίας – κατά μια παράδοση - επήρε το όνομά του από τον υιό του Δαρδάνου και της Χρύσης, τον Ιδαίο, ο οποίος έφθασε στην Τρωάδα από την Σαμοθράκη, με τον πατέρα του. Αυτός ίδρυσε επί του όρους την λατρεία της Μεγάλης Μητέρας των Θεών, της «Ιδαίας Μητρός», Ρέας. Άλλωστε «Ίδη» στα αρχαία ελληνικά εσήμαινε οιαδήποτε δενδρώδης έκτασις.

Η Ίδη της Φρυγίας εθεωρείτο μέρος ιερόν, γιατί εδώ διατριβούσε η μητέρα των θεών, Ρέα. Είχε ιδιαίτερο ναό επί του όρους, γι’ αυτό και εκαλείτο και Ιδαία. Αλλά και άλλα πολλά «μαγικά» συνέβησαν στο ιερό των Ελλήνων αυτό όρος της Φρυγίας.

Στην Ίδη, οι τοπικοί δαίμονες ονομάσθηκαν Ιδηίδες ή Ιδαίοι Δάκτυλοι. Τι σημαίνει όμως «Δάκτυλοι»; Σημαίνει αυτοί που δρουν (εκ του «δράκτυλοι», «από του δράσαι»), αυτοί που είναι δεκτικοί (< δέκτιλοι, «δεκτικοί των διδομένων») και αυτοί που δεικνύουν, δηλ. οι πρωτοπόροι (< δείκτυλοι «από του δι? αυτών γίνεσθαι την δείξιν» - βλ. σχ. Ετυμολ. Ωρίων Γραμμ.). Οι Ιδαίοι Δάκτυλοι ήσαν γίγαντες και έγιναν ακόλουθοι της Ρέας (και κατόπιν της Κυβέλης). Άλλωστε ήταν μαγικός ο τρόπος που γεννήθηκαν: Κατά μια παράδοση, η Ρέα ή ο Ζευς εκέλευσε τις ίδιες τις τροφούς τους, να πάρουν και να ρίξουν πίσω από το νεογέννητο σκόνη, από το ιερό χώμα, όπου θα γεννούσε η Μεγάλη Θεά. Από την σκόνη αυτή γεννήθηκαν οι Ιδαίοι Δάκτυλοι (βλ. σχ. Απολλ. «Αργοναυτικά»). Η Κυβέλη τους εδίδαξε την εξόρυξη των μετάλλων, αλλά και την τήξη και κατεργασία του σιδήρου, δια του πυρός. Έτσι, έκτοτε ησχολούντο με την μεταλλουργία και την μαγεία. Στην μαγεία ανάγεται και η εφεύρεσις της μουσικής της λύρας, η οποία απεδίδετο σε αυτούς - επειδή τότε στην μαγεία συμπεριλαμβάνετο και η μουσική με την δύναμή της. (Η μουσική εθεωρείτο μαγεία έως και τον Μεσαίωνα). Αλλά και του δακτυλικού ρυθμού, που φέρει τ όνομά τους (στην μουσική, την ποίηση και τον χορό), αλλά και των «μαγικών τύπων της Εφέσου». Ησχολούντο επίσης και με την δακτυλιομαντεία, ένα είδος μαντείας με όργανο ένα μαγικό δακτυλίδι. Ο μάντης κρατούσε ένα δακτυλίδι, δεμένο από μια κλωστή και το άφηνε να κάνει κυκλική κίνηση πάνω από έναν κυκλικό πίνακα, όπου ήσαν σημειωμένα τα γράμματα του αλφαβήτου. Το δακτυλίδι σταματούσε πάνω από ένα γράμμα κάθε φορά φυσικά. Ο μάντης συνέθετε αυτά τα γράμματα και έδινε απάντηση σ? εκείνον που ρωτούσε. Οι Ιδαίοι Δάκτυλοι επέρασαν με τον Μύγδονα στην Ευρώπη. Επανήλθαν στην Σαμοθράκη   την γη τους πατρός τους. Οι γόητες και επιτήδειοι στις επωδούς, τις τελετές και τα μυστήρια Ιδαίοι Δάκτυλοι διέτριψαν στην Σαμοθράκη, όπου εξέπληξαν όχι μετρίως  τους εγχωρίους κατοίκους και κάποιο χρονικό διάστημα και τον Ορφέα  φύσει διάφορος προς την ποίησή τους και την μελωδία τους, έγινε μαθητής τους και έπειτα πρώτος αυτός στους Έλληνες εδίδαξε τις τελετές και τα μυστήρια» - βλ. σχ Διόδωρος Σικ. V,64,4, Έφορος (FGrHist. 70 F 104 II 68), Ορφικά (“Testimonia” Fragm.15). Άλλωστε έως τα πρόσφατα χρόνια, οι γυναίκες της Σαμοθράκης εφημίζοντο ότι ξέρουν μαγεία και μαντεία, κληρονομικά από τον Ορφέα και τους Ιδαίους. Από Φρυγία-Σαμοθράκη οι Ιδαίοι «επήγαν» στο όρος Ίδη της Κρήτης, του οποίου έγιναν οι πρώτοι κάτοικοι. Εκεί έσμιξαν με τους Κουρήτες και τους Κορύβαντες, κυρίως λόγω της κοινής λατρείας τους, της Ρέας, και ανέθρεψαν τον Δία. Ιδαίοι και Κορύβαντες ήσαν «πεπτωκότα πνεύματα» (άγγελοι), «καταδικασθέντα και φυλακισθέντα σε κορμιά ανθρώπων» (βλ. σχ. Πλούταρχος). Ο «ιδαίος δάκτυλος» Ας δούμε όμως τι ήταν ο αρχαίος μαγικός «ιδαίος δάκτυλος». Δεν ήταν τίποτα  άλλο, από ένα σίδερο, ένα δακτυλίδι, ισχυρά μαγνητισμένο, το οποίο χρησιμοποιείτο στους ναούς τους, από ειδικούς ιερείς-ιατρούς, τους «ιδαίους ιατρούς», για θεραπευτικούς σκοπούς. Η Μεγάλη Μητέρα άλλωστε ελατρεύετο σε συγκεκριμένους βράχους (προφανώς μαγνήτες ή μαγνητισμένους), οι οποίοι είχαν προξενήσει το ενδιαφέρον των αρχαίων και επ αυτών μαγνήτιζαν διάφορα σιδερά ιερά αντικείμενα. (Παλαιά έλεγαν ότι ίσως για πρώτη φορά ο μαγνήτης να εμφανίσθηκε στην Σαμοθράκη). Επειδή η θεραπεία αυτή έκανε... θαύματα (θα τα έλεγαν οι χριστιανοί), έλεγαν πως ο «ιδαίος δάκτυλος» κατέχει μαγικές δυνάμεις. Μαγνητισμένα δακτυλίδια φορούσαν οι μεγάλοι μύστες, σε ορισμένες τελετές. Τέλος, από τα αρχαία χρόνια ήσαν γνωστοί οι σιδηροί κρίκοι της Σαμοθράκης (samothracia ferrea), προϊόν της αρχαίας σαμοθρακίτικης μεταλλοβιοτεχνίας, οι οποίοι εκοσμούντο με χρυσό εν είδει κοσμημάτων. Τέτοια δακτυλίδια ευρέθησαν στις ανασκαφές της Σαμοθράκης. Στην μαγική δύναμη του δακτυλιδιού επίστευαν έως τον Μεσαίωνα. Έκτοτε, η Ιατρική αναπτύχθηκε, πέρασε από την μαγεία στην επιστήμη, και οι αρχαίοι μας πρόγονοι, ως σοφοί που ήταν, χρησιμοποίησαν τις γνώσεις των παλαιοτέρων. Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τον μαγνητισμό. Τον χρησιμοποίησαν και στην Ιατρική. Με αυτόν θεράπευαν παθήσεις των ματιών, εγκαύματα, πόνους αρθρίτιδος, πόνους τραυμάτων, φλεγμονές οστών, του μυικού́ συστήματος, οσφυαλγίες, κατάγματα, διαστρέμματα, δερματοπάθειες, ενώ με μαγνήτες πετύχαιναν μετατραυματικές και μετεγχειρητικές αποθεραπείες, κ.ά. Χαρακτηριστικά, η Ελληνίδα βασίλισσα της Αιγύπτου, η μακεδονικής καταγωγής όμορφη Kλεοπάτρα φορούσε στο μέτωπό της ένα κόσμημα από φυσικό μαγνήτη, για να καταπολεμά τους πονοκεφάλους και τα συμπτώματα της γήρανσης. Ο σοφός Μ. Ψελλός (11ος αι., έργον «Περί λίθων δυνάμεων») γράφει πως «ο ιδαίος δάκτυλος θεωρείται ως ο δικαιότερος λίθος γιατί τελειοποιεί τις δίκαιες μίξεις, ενώ φθείρει όσες είναι παράνομες και αθέμιτες». Και πως ο μαγνήτης εάν αναλυθεί στο γάλα «οξυδορκίαν ποιεί και μελαγχολίαν ιάται». (Ακόμη σήμερα, η «διακρανιακή μαγνητική διέγερση» - TMS - χρησιμοποιείται σήμερα πειραματικά για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης!). Για περισσότερα: Γ. Λεκάκη«Σαμοθράκη- Ιερά Νήσος», εκδ. «Ερωδιός», 2006.

Ο μαγνητισμός στην αρχαία Ελλάδα

Ένας βοσκός, ο Μάγνης, παρατήρησε, εκεί που έβοσκε τα πρόβατά του, πως τα καρφιά των υποδημάτων του και της βακτηρίας του, έλκονταν από την φύση, από βράχους και μέταλλα κάτω απ τα πόδια του. Αυτά τα μέταλλα ονομάσθηκαν εξ αυτού «μαγνήτες» και ο τόπος «Μαγνησία» (Μ. Ασίας) - βλ. σχ. Νίκανδρος ο Κολοφώνιος (2ος αι. μ.Χ. ο οποίος ήταν Έλληνας ποιητής, θεραπευτής και γραμματικός, από την Κλάρο, η οικογένειά του οποίου ήταν υπεύθυνη κληρονομικά για το ιερατείο του Απόλλωνος!), Πλίνιος, κ.ά. Άλλοι αναφέρουν πως ο μαγνήτης ευρέθη πρώτα στον Πόντο, άλλοι - όπως είπαμε - στην Σαμοθράκη.

Οι αρχαίοι συγγραφείς αναφέρουν πολλάκις τον μαγνήτη, που τον έέγαν και «σιδηρίτη» και «ηράκλεια λίθο» (για την ισχυρή δύναμη και ολκή της ή γιατί πίστευαν πως πρώτα περί την πόλη Ηράκλεια ευρέθη) και «λυδία λίθο». Όλοι οι μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι κι επιστήμονες ασχολήθηκαν εκτεταμένα με τον μαγνητισμό.

  • Ο Πλάτων μας ενημερώνει ότι αυτή η πέτρα (μαγνήτης) δεν έλκει μόνο σιδερένια δακτυλίδια, αλλά δίνει αυτήν την ιδιότητα σε αυτά να έλκουν και αυτά με την σειρά τους τρίτα δακτυλίδια (αυτό που σήμερα λέγεται «μαγνητική επαγωγή»).
  • Σύμφωνα με τους Επικούριους, ο σχηματισμός ενός άδειου διαστήματος ανάμεσα στον μαγνήτη και το αντικείμενο, το οποίο είναι υπό την επιρροή του, ήταν η αιτία μιας μικρής κίνησης των ατόμων από το σίδερο προς τον μαγνήτη, με σκοπό «να γεμίσουν το κενό». Συνέπεια αυτού του ατομικού φαινομένου, είναι, δίδασκαν, ολόκληρο το αντικείμενο κινείται προς το κενό και να πέφτει επάνω στον μαγνήτη.
  • Ο ∆ιογένης εξήγησε την μαγνητική έλξη μ έναν περίεργο τρόπο. Είπε ότι «η υγρασία του σιδήρου προκαλεί την ξηρασία του μαγνήτη».
  • Ο Αριστοτέλης είπε πως ο μαγνήτης δεν είναι φυσικά ικανός να προσελκύσει σίδηρο, αλλά μπορεί να προκαλέσει μια «μαγνητική αρετή» μέσα στο σιδερένιο αντικείμενο. Αυτή η «μαγνητική αρετή» είναι υπεύθυνη για την πραγματική κίνηση. Ο Αριστοτέλης αποδίδει την πρώτη επιστημονική θεωρία του μαγνητισμού στον Θαλή.

Μαγνήτες κατά του καρκίνου σήμερα

Ο διάσημος αλχημιστής, ερμητικός φιλόσοφος, ιατρός και χημικός, πλην όμως αινιγματική φυσιογνωμία του 16ου αι. Φίλ. Αυρ. Θεόφρ. Μπομπάστους φον Χοχενχάϊμ, που προτιμούσε να τον λένε... Παρέκελσο, 300 περίπου χρόνια προ του Μεσμέρ, εγνώριζε πολύ καλώς και χρησιμοποιούσε σε διάφορες ασθένειες την μαγνητοθεραπεία.
Κι ενώ όλα αυτά ήταν γνωστά στην αρχαία Ελλάδα, ο σκοταδισμός του Μεσαίωνα, που επέφερε κυρίως η χριστιανοληψία, τα σκέπασε, τα έθαψε και χαρακτηρίζοντάς τα μαγείες και σατανικά πράγματα, τα καταχώνιασε στα βάθη της Ιστορίας και της Επιστήμης. Μετά, οι χριστιανοί έκλεισαν και τα αρχαία ελληνικά πανεπιστήμια, και έκλεισαν την πόρτα της Ανθρωπότητας στην Γνώση.

Παρ? όλα αυτά, στην Νότιο Κορέα, μόλις πρόσφατα, ανακοινώθηκε ότι οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν ένα μαγνητικό πεδίο για να φθάσουν τα καρκινικά κύτταρα πραγματικά σε αυτοκαταστροφή. Έτσι, το σώμα, μέσω της διαδικασίας του προγραμματισμένου κυτταρικού θανάτου (PCD), ή της αποπτώσεως, αφαιρεί τα παλαιά, ελαττωματικά, και μολυσμένα κύτταρα. Στην απόπτωση, το απορριφθέν κύτταρο ανταποκρίνεται σε ορισμένα σήματα που πέμπονται από το σώμα με τον θρυμματισμό. Τα άνοσα κύτταρα καταναλώνουν έπειτα αυτά τα θραύσματα. Οι μαγνήτες είναι αυτοί που βοηθούν να προκληθεί αυτή η απόπτωση, λένε οι επιστήμονες. Οι επιστήμονες πραγματοποίησαν τα πειράματα στα καρκινικά κύτταρα του εντέρου με την χρήση μαγνητικών πεδίων για να επάγει απόπτωση. Συνέδεσαν νανοσωματίδια σιδήρου σε αντισώματα, τα οποία δεσμεύουν τα μόρια «δεκτών» σε καρκινικά κύτταρα. Αυτά τα μόρια συγκεντρώνονται όταν εφαρμόζεται το μαγνητικό πεδίο, προκαλώντας το σήμα «αυτοκαταστροφής» και μ? αυτόν τον τρόπο την απόπτωση. Στο συγκεκριμένο πείραμα, πάνω από το ήμισυ των κυττάρων καρκίνου του εντέρου κατεστράφησαν όταν το σήμα για την ομαδοποίηση απόπτωσης ετέθη σε ισχύ! Τα ανεπεξέργαστα κύτταρα παρέμειναν ανεπηρέαστα και αβλαβή (βλ. σχ. έρευνα του καθηγητού Jinwoo Cheon, του Πανεπ. Yonsei της Σεούλ).
Κορεάτες επιστήμονες, επίσης, ανακοίνωσαν μέθοδο αποτοξίνωσης του αίματος από τον μόλυβδο (και άλλων βαρέων μετάλλων), η οποία βασίζεται σε μικροσκοπικούς μαγνήτες. Με μαγνήτες κατάφεραν να απομακρύνουν το 96% των ιόντων μολύβδου από δείγματα αίματος! (βλ. σχ. έρευνα του Ζονγκ Χουα Γιουνγκ, του Εθν. Πανεπ. Γκιεονγκσάνγκ, 2009).

Είναι δε από παλαιότερες έρευνες γνωστό ότι τα μαγνητικά πεδία διεγείρουν τον εγκέφαλο. Επίσης, έχει αποδειχθεί πως η εφαρμογή μαγνητικών πεδίων, σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, μπορεί να προκαλέσει παροδική εξασθένιση των μαθηματικών ικανοτήτων. Και είναι λογικό, αφού το 30% των κυττάρων της επίφυσης έχουν μαγνητική ευαισθησία, ενώ και οργανικοί ιστοί περιέχουν μαγνητίτη!

● Μάθετε σχετικά για την συσκευή papimi του Έλληνα φυσικού Παναγιώτη Παππά, η οποία εφαρμόζει σύντομους παλμούς μαγνητικού πεδίου, με πολύ καλά αποτελέσματα για πολλές παθήσεις.
● Σε αυτό το άρθρο δεν θα περάσω στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

https://master-lista.blogspot.gr/

Απίστευτο φυσικό ρόφημα «εξαφανίζει» το λίπος της κοιλιάς χωρίς γυμναστική

Απίστευτο φυσικό ρόφημα «εξαφανίζει» 

το λίπος της κοιλιάς χωρίς γυμναστική

Το λίπος στην κοιλιά δεν είναι μόνο το πιο επιβλαβές λίπος στο σώμα σας, το οποίο και συνδέεται με πολλές ασθένειες, είναι ταυτόχρονα και αντιαισθητικό και εκείνο που άντρες και γυναίκες πασχίζουν να εξαφανίσουν.
Το υπερβολικό λίπος γύρω από το στομάχι μπορεί να οδηγήσει σε ανάπτυξη της καρδιακής νόσου, της υπέρτασης, σε μεταβολικές δυσλειτουργίες, άσθμα, τη νόσο Alzheimer, την αθηροσκλήρωση και σε προβλήματα γονιμότητας.
Εάν έχετε πάρα πολύ λίπος στην κοιλιά, θα πρέπει σε γενικές γραμμές να αλλάξετε τρόπο ζωής. Προσπαθήστε να κόψετε την κατανάλωση ζάχαρης, να πίνετε αρκετό νερό και να κοιμάστε καλά. Επίσης, θα πρέπει να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες σας και να προσπαθήσετε να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.
Υπάρχει όμως ένα συγκεκριμένο ρόφημα, φτιαγμένο 100% από φυσικά υλικά, το οποίο συνδυάζει σπανάκι, τζίντζερ και λεμόνι και το οποίο, σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά στην κοιλιά πιο εύκολα.
Είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που στοχεύει στο λίπος της κοιλιάς. Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει τη διαδικασία καύσης λίπους.
Επίσης, συμμετέχει στην παραγωγή της καρνιτίνης, μίας χημικής ένωσης η οποία χρησιμοποιεί το σώμα σας για να μετατρέψει το λίπος σε ενέργεια. Ως εκ τούτου, αυτό το ρόφημα θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την παχυσαρκία, να μειώσετε γενικά το βάρος σας, αλλά κυρίως να ρίξετε το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.
Αν πιείτε αυτό το ρόφημα πριν καν φάτε το πρωινό σας, θα επιταχύνετε το μεταβολισμό σας, θα έχετε περισσότερη ενέργεια και θα “λιώσετε” τα λίπη στην κοιλιά σας. Είναι προτιμότερο να το πιείτε το πρωί, με άδειο στομάχι, 30 λεπτά πριν το πρωινό.
Συστατικά:-1 λεμόνι-Μια χούφτα σπανάκι-1 ποτήρι νερό-Ένα κομμάτι τζίντζερ (2-3 εκατοστά)
Μέθοδος:Στραγγίξτε και ανακατέψτε όλα τα υλικά και πιείτε το ρόφημα αμέσως.
https://www.pentapostagma.gr/

Μυστικές Εταιρείες - Οι κληρονόμοι των Ναϊτών Ιπποτών -- Secret Societies E1

Μυστικές Εταιρίες: 

Οι κληρονόμοι των Ναϊτών Ιπποτών 

(βίντεο)

Οι κληρονόμοι των Ναϊτών Ιπποτών. Ο δρ Μάριαν Φύσελ διερευνά τις ιστορικές ρίζες των Ελευθεροτεκτόνων και εντοπίζει κάτι που συνδέει τους θρυλικούς Ναΐτες του Μεσαίωνα με το σήμερα.
https://www.pentapostagma.gr/
Δείτε στο βίντεο:





Οι φετινοί νικητές των Όσκαρ -- Στη «Μορφή του Νερού» το βραβείο Καλύτερης Ταινίας

Οι φετινοί νικητές των Όσκαρ

Στη «Μορφή του Νερού» το βραβείο Καλύτερης Ταινίας

Η ταινία «Η Μορφή του Νερού» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ένα σκοτεινό και αλληγορικό παραμύθι με φόντο τον Ψυχρό Πόλεμο στην Αμερική του 1962, αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής στην 90ή τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, που πραγματοποιήθηκε στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες, με παρουσιαστή για δεύτερη συνεχή χρονιά τον αμερικανό τηλεοπτικό παρουσιαστή και κωμικό Τζίμι Κίμελ.
«Όταν ήμουν παιδί στο Μεξικό, έβλεπα ταινίες του κλασικού σινεμά. Κι ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μου είπε, αν ανέβεις απόψε στη σκηνή, να νιώσεις μέρος αυτής της κληρονομιάς και να είσαι περήφανος. Αφιερώνω το βραβείο στους νέους που μας δείχνουν πώς γίνονται τα πράγματα, σε όλες τις χώρες. Μεγαλώνοντας στο Μεξικό, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου συνέβαινε κάτι τέτοιο και μου συνέβη. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη φαντασία για να μιλήσετε για όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα, μπορείτε να το κάνετε. Αυτή είναι μια πόρτα, κλοτσήστε την και μπείτε!» είπε στον ευχαριστήριο λόγο του ο Μεξικανός σκηνοθέτης.
Η τελετή δεν επιφύλαξε ιδιαίτερες εκπλήξεις, αφού στις κύριες κατηγορίες επικράτησαν τα φαβορί, με τη Μορφή του Νερού να κερδίζει τέσσερα από τα 13 βραβεία για τα οποία ήταν υποψήφια, ανάμεσά τους αυτά της Σκηνοθεσίας και της Καλύτερης Ταινίας, ενώ η Δουνκέρκη του Κρίστοφερ Νόλαν επικράτησε στις πιο τεχνικές κατηγορίες (Μοντάζ, Μοντάζ Ήχου και Μιξάζ Ήχου).
«Είμαι μετανάστης, σαν τον Αλεχάντρο, τον Γκαέλ, τη Σάλμα και τα τελευταία 25 χρόνια ζω σ' ένα κόσμο που είναι παντού. Νομίζω το ωραιότερο πράγμα είναι να σβήνουμε τα όρια. Το 2014 είχα μια τρελή ιδέα για ένα αμφίβιο θεό και μία μουγκή γυναίκα και κάποιοι πίστεψαν ότι αυτή η ταινία ήταν σίγουρο στοίχημα. Ευχαριστώ τους φίλους και την οικογένειά μου» δήλωσε ο 54χρονος δημιουργός παραλαμβάνοντας το βραβείο Σκηνοθεσίας.
Το Όσκαρ Α' Ανδρικού ρόλου πήρε ο Γκάρι Όλντμαν για την ερμηνεία του ως Ουίνστον Τσόρτσιλ στην Πιο Σκοτεινή Ώρα του Τζο Ράιτ, και το βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για την ερμηνεία της στις Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι του Μάρτιν ΜακΝτόνα, στην οποία υποδύεται μια μητέρα που ζητά εκδίκηση από την τοπική αστυνομία επειδή δεν κάνει ό,τι μπορεί για να βρει τον βιαστή και δολοφόνο της κόρης της.
«Ζω χρόνια στην Αμερική και είμαι ευγνώμων για τα δώρα που μου έδωσε. Το σπίτι μου, την οικογένειά μου και τώρα το Όσκαρ. Οι ταινίες έδωσαν ένα όνειρο σ' ένα αγόρι από το Σαουθάμπτον» είπε ο Γκάρι Όλντμαν και ευχαρίστησε τον Τζο Ράιτ, όλους τους συντελεστές της ταινίας, αλλά και τον Ουίνστον Τσόρτσιλ, που υπήρξε «τόσο καλή παρέα σ' αυτή τη διαδρομή», όπως είπε χαρακτηριστικά. Ακόμη, ευχαρίστησε τη μητέρα του, που γίνεται 99 χρονών σε λίγο καιρό, για την αγάπη και τη στήριξή της.
Πρόκειται για το πρώτο Όσκαρ που κερδίζει ο Βρετανός ηθοποιός, αφού παρά την ερμηνευτική του δεινότητα και την επιτυχημένη καριέρα του, ο Όλντμαν έγινε για πρώτη φορά υποψήφιος για ένα από τα βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου μόλις το 2011 για την ταινία Κι ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι.
Το βραβείο στην Φράνσις ΜακΝτόρμαντ απένειμαν η Τζόντι Φόστερ και η Τζένιφερ Λόρενς.
«Έχω κάποια πράγματα να πω. Ευχαριστώ τον Μάρτιν ΜακΝτόνα -- δες τι έκανες. Είμαστε ένα μάτσο αναρχικοί, αλλά τα καταφέρνουμε καλά», είπε η ΜακΝτόρμαντ και κάλεσε όλες τις γυναίκες που ήταν υποψήφιες, σε κάθε κατηγορία, να σηκωθούν. «Μη μας μιλάτε απλά απόψε στο πάρτι -- καλέστε μας στα γραφεία σας να μιλήσουμε για τη δουλειά μας» τόνισε. Πρόκειται για το δεύτερο Όσκαρ στην καριέρα της 61χρονης Αμερικανίδας ηθοποιού εικοσιένα χρόνια μετά τη νίκη της για το Fargo των αδελφών Κόεν.
Η 'Αλισον Τζάνεϊ κέρδισε το Όσκαρ Β΄Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο ρόλο της καταπιεστικής μητέρας της αθλήτριας καλλιτεχνικού πατινάζ Τόνια Χάρντινγκ στο «Εγώ, η Τόνια» του Κρεγκ Γκιλέσπι. Η 59χρονη ηθοποιός χρειάστηκε να παίξει σε πάνω από 100 ταινίες προτού προταθεί για πρώτη φορά στην καριέρα της για κάποιο χρυσό αγαλματίδιο. «Τα έκανα όλα μόνη μου,» αστειεύτηκε η Αλισον Τζάνεϊ και ευχαρίστησε την «οικογένεια της ταινίας», όλους τις συνυποψήφιές της και την Τζόαν Γούντγουερντ που της έδωσε κουράγιο παλιότερα για να κυνηγήσει μια καριέρα στην υποκριτική.
Ο Σαμ Ρόκγουελ αναδείχθηκε νικητής στην κατηγορία του Β' Αντρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία «Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι», όπου υποδύεται έναν βίαιο ρατσιστή αστυνομικό. Στον ευχαριστήριο λόγο του ο Ρόκγουελ αναφέρθηκε στους γονείς του που του μετέφεραν την αγάπη τους για το σινεμά, ευχαρίστησε τους συμπρωταγωνιστές του, τη Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και τον Γούντι Χάρελσον, που «είναι οι ήρωες του», τον σκηνοθέτη της ταινίας Μάρτιν ΜακΝτόνα που δεν «θα ήταν εκεί χωρίς αυτόν», και όποιον έχει κοιτάξει ποτέ μια πινακίδα!
Το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου δόθηκε στον Τζόρνταν Πιλ για το αντιρατσιστικό θρίλερ «Τρέξε!», ενώ αυτό του Διασκευασμένου Σεναρίου στον 90χρονο Τζέιμς Αϊβορι για το λυρικό ερωτικό δράμα του Λούκα Γκουαντανίνο «Να Με Φωνάζεις Με το Όνομά Σου». Στην πρώτη του υποψηφιότητα ως σεναριογράφος, ο Αϊβορι διασκεύασε το ομώνυμο βιβλίο του Αντρέ Ασιμάν. «Ο πρώτος μου κανόνας είναι να ευχαριστώ τον συγγραφέα και ο Ασιμάν είναι εδώ απόψε. Όλοι περνάμε τον πρώτο έρωτα, ελπίζω κι επιβιώνουμε. Ευχαριστώ τον λογικό κι ευαίσθητο σκηνοθέτη μας, Λούκα Γκουαντανίνο» δήλωσε ο Άιβορι, οποίος στο παρελθόν ήταν υποψήφιος, αλλά για το βραβείο σκηνοθεσίας, , άλλες τρεις φορές, για τις ταινίες Δωμάτιο με Θέα (1985), Howards End (1992) και Τ' Απομεινάρια μιας Μέρας (1993).
Η ταινία «Μια Φανταστική Γυναίκα» του Σεμπαστιάν Λέλιο από τη Χιλή στην οποία πρωταγωνιστεί η διεμφυλική ηθοποιός Ντανιέλα Βέγκα κέρδισε το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Πρόκειται για την δεύτερη υποψηφιότητα της Χιλής, με την προηγούμενη να ήταν το 2013 με την ταινία «Νο» του Πάμπλο Λαρέν. Ο Λέλιο ευχαρίστησε την Βέγκα σημειώνοντας πως ήταν η έμπνευσή του για να πραγματοποιήσει την ταινία.
Στην αρχή της τελετής ο Αμερικανός παρουσιαστής Τζίμι Κίμελ αναφερόμενος στην περσινή γκάφα (όπου το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας αρχικά δόθηκε στο La la land, ενώ είχε κερδίσει το Moonlight), είπε χαριτολογώντας: «Φέτος, αν ακούσετε το όνομά σας, μη σηκωθείτε αμέσως, δώστε μας λίγο χρόνο να σιγουρευτούμε...». Ακόμη, αναφέρθηκε στον παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν που διαγράφηκε από την Ακαδημία («μόνο άλλο ένα μέλος της Ακαδημίας είχε την ίδια ποινή, επειδή... έδινε τα screeners του»), ενώ προέτρεψε το Χόλιγουντ να αντιμετωπίσει τη σεξουαλική παρενόχληση, ώστε «οι γυναίκες να έχουν ν' ασχοληθούν μ' αυτήν μόνο... σ' όλα τα υπόλοιπα πεδία της ζωής, σ' όλο τον υπόλοιπο κόσμο».
Κατά τη διάρκεια της τελετής ανέβηκαν στη σκηνή η Άσλεϊ Τζαντ, η Σάλμα Χάγιεκ και η Αναμπέλα Σιόρα οι οποίες εξέφρασαν τη μαχητικότητά τους υπέρ της προστασίας των γυναικών, ενάντια στην κακοποίηση, και υπέρ των κινημάτων που είναι γνωστά με τις ετικέτες των ιστότοπων κοινωνικής δικ#metoo, #Time's Up και #NeverAgain . Στη συνέχεια προβλήθηκε ένα βίντεο, με γυναίκες και άνδρες του αμερικανικού σινεμά, που μίλησαν για τα στερεότυπα των φύλων στον κινηματογράφο και στη ζωή, αλλά και για τη διαφορετικότητα και την τόλμη. Ωστόσο, στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ δεν υπήρξε dress code όπως το «μαύρο», που επικράτησε στις Χρυσές Σφαίρες.
Από την τελετή απονομής δεν έλειψαν οι εκπλήξεις: Κατά τη διάρκειά της, ο Τζίμι Κίμελ κάλεσε τους Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, Μάργκο Ρόμπι, Λουπίτα Νιόνγκο, Γκαλ Γκαντότ, Εμιλι Μπλαντ, Άρμι Χάμερ και Μαρκ Χάμιλ να πεταχτούν δίπλα, στο Chinese Theater, και να... αιφνιδιάσουν τους ανυποψίαστους θεατές. Ο παρουσιαστής και οι διάσημοι «συνεργοί» του μπήκαν στην αίθουσα κρατώντας στα χέρια λαχταριστά σνακ τα οποία μοίρασαν στο κοινό, με τους θεατές να ενθουσιάζονται. Μέσα από την οθόνη του Chinese Theatre εμφανίστηκε το Kodak Theatre και οι διάσημοι ευχαρίστησαν το κοινό που πηγαίνει σινεμά.
Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου απέδειξε ότι έχει χιούμορ επιλέγοντας για δεύτερη χρονιά τον Γουόρεν Μπίτι και τη Φέι Ντάναγουεϊ να παρουσιάσουν ξανά το Βραβείο για την Καλύτερη Ταινία, αυτή τη φορά σωστά. Ανεβαίνοντας στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πήρε το φάκελο με το αποτέλεσμα και τον κοίταξε για να σιγουρευτεί ότι είναι ο ίδιος νικητής δείχνοντας τον στη συνέχεια στο κοινό, προτού προχωρήσει στον ευχαριστήριο λόγο του.
Ακολουθεί αναλυτικά η λίστα με τα βραβεία Όσκαρ :
Καλύτερης Ταινίας: Η Μορφή του Νερού του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο.
Σκηνοθεσίας: Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο για τη Μορφή του Νερού.
Α' Ανδρικού Ρόλου: Γκάρι Όλντμαν για το H Πιο Σκοτεινή Ώρα.
A' Γυναικείου Ρόλου: Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για το Οι Τρεις Πινακίδες Εξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι».
Β' Γυναικείου Ρόλου: Άλισον Τζάνεϊ για το Εγώ, η Τόνια.
Β' Ανδρικού Ρόλου: Σαμ Ρόκγουελ για τις Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι.
Πρωτότυπου Σεναρίου: Τζόρνταν Πιλ για το Τρέξε!.
Διασκευασμένου Σεναρίου: Τζέιμς Άιβορι για το Να Με Φωνάζεις Με το Όνομά Σου.
Καλύτερου Ντοκιμαντέρ: Icarus των Μπράιαν Φόγκελ και Νταν Κόγκαν, παραγωγή Netflix.
Ξενόγλωσσης Ταινίας: Μια Φανταστική Γυναίκα του Σεμπάστιαν Λέλιο.
Καλύτερου Τραγουδιού: «Remember Me» των Κρίστεν Αντερσον-Λόπεζ και Ρόμπερτ Λόπεζ από την ταινία Coco.
Καλύτερης Φωτογραφίας: Ρότζερ Ντίκινς, για το Blade Runner 2049.
Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: Coco.
Καλύτερης Μουσικής: Αλεξάντρ Ντεσπλά για τη Μορφή του Νερού.
Καλύτερου Μοντάζ: Λι Σμιθ για τη Δουνκέρκη.
Καλύτερων Οπτικά Εφέ: Τζον Νέλσον, Γκερντ Νέφζερ, Πολ Λάμπερτ, Ρίτσαρντ Ρ. Χούβερ στο Blade Runner 2049.
Καλύτερου Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: Heaven Is a Traffic Jam on the 405, του Φρανκ Στίφελ.
Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας: The Silent Child των Κρις Όβερτον και Ρέιτσελ Σέντον.
Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης: Πολ Ντέναμ Όστερμπερι, Σέιν Βιό, Τζέφρι Α. Μέλβιν για τη Μορφή του Νερού.
Κοστουμιών: Μαρκ Μπρίτζες για την Αόρατη Κλωστή.
Μοντάζ Ήχου: Ρίτσαρντ Κινγκ, Αλεξ Γκίμπσον για τη Δουνκέρκη.
Μιξάζ Ηχου: Γκρεγκ Λάντακερ, Γκάρι Α. Ρίζο, Μαρκ Γουάινγκαρτεν για τη Δουνκέρκη.
Μακιγιάζ και Κομμώσεων: Καζουχίρο Τσούτζι, Ντέιβιντ Μαλινόφσκ, Λούσι Σίμπικ για την Πιο Σκοτεινή Ωρα.
Καλύτερης Μικρού Μήκους Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: Dear Basketball, των Κόμπι Μπράιαντ και Γκλεν Κιν.
http://www.koutipandoras.gr/

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...