Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Η ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΩΡΙΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ

Η Ζώνη του Ωρίωνα του οι πυραμίδες της Αιγύπτου

Η Ζώνη του Ωρίωνα και οι πυραμίδες της Αιγύπτου

 


Στην Αστρονομία η «Ζώνη του Ωρίωνα» αποτελείται από τους τρεις κεντρικούς 
αστέρες του αστερισμού του Ωρίωνα, τους Mintaka – Alnilam – Alnitak, που 
φέρονται ως ζωστήρας του μυθικού ήρωα, σε σχεδόν ευθεία γραμμή μέσα στο 
τετράπλευρο του αστερισμού. 

Οι τρεις αστέρες αν και είναι ορατοί με γυμνό μάτι, είναι πολύ μακριά από τη Γη, 
αλλά και πολύ μακριά ο ένας από τον άλλο. Αστρονομικές μετρήσεις από τον 
δορυφόρο «Ίππαρχος» δείχνουν πως ο Alnilam βρίσκεται 1.340 έτη φωτός μακριά, 
ο Alnitak σχεδόν στη μέση, στα 736, και ο Mintaka στα 916. Προς το παρόν, με τη 
σημερινή τεχνολογία, η απόσταση ακόμα και του κοντινότερου κάνει απαγορευτική
 την αποστολή διαστημοσυσκευών.

Στην αρχαιότητα η «Ζώνη του Ωρίωνα» είναι ίσως ή σημαντικότερη θέση στον 
ουράνιο θόλο. Σύμφωνα με την αιγυπτιακή μυθολογία ο αστερισμός ήταν η ουράνια
 κατοικία του θεού Όσιρι, ενώ η θέση των τριών άστρων της ζώνης είναι ίδια με 
εκείνη των τριών πυραμίδων της Γκίζας και μάλιστα κατ’ αναλογία με τη σχετική 
φωτεινότητά τους. 

Η πιο μικρή πυραμίδα αντιστοιχεί στο πιο αμυδρό άστρο του αστερισμού και 
μάλιστα βρίσκεται σε μικρή απόκλιση από τη νοητή ευθεία που ορίζουν οι δύο 
μεγαλύτερες πυραμίδες, όπως ακριβώς και το σχετικό άστρο σε σχέση με τα δύο 
μεγαλύτερα.

Μέχρι και ο προσανατολισμός των τριών άστρων της ζώνης προς τον γαλαξία, είναι
 ίδιος με τον προσανατολισμό των πυραμίδων προς τον Νείλο. 

«Μαγική» θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ακόμα μία αντιστοιχία με τα τρία 
άστρα. Αυτή, που έχουν τα δύο πυραμοειδή βουνά του Άρη και το πρόσωπο στη
 Κυδωνία...





ΠΗΓΗ: https://greek1.blogspot.com/2014/10/blog-post_460.html#ixzz51DLjIQaM 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 

ΠΩΣ ΒΑΦΤΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

Πως βάφτισαν δημόσιο χρέος τις 

ζημιές των τραπεζών

Του Σπύρου Λαβδιώτη

Υπάρχει μια διάχυτη ελληνική και διεθνής γνώμη, η οποία είναι άκρως εσφαλμένη και παραπλανητική, ότι η Ελληνική χρεοκοπία οφείλεται αποκλειστικά στην κρατική ασυδοσία που οδήγησε στον εκτροχιασμό του δημοσίου χρέους.

Η λανθασμένη αυτή γνώμη που επικρατεί και προωθείται ένθερμα από τα ΜΜΕ, συνεχίζει να είναι εμπεδωμένη στο μυαλό του απλού πολίτη ακόμη και σήμερα. Το παράδοξο είναι ότι ενώ έχουν περάσει σχεδόν οκτώ ολόκληρα χρόνια από την αποφράδα μέρα της 10ης Μάιου 2010- ημέρα της υπογραφής του Α’ Μνημονίου της εθνικής υποτέλειας- το κοινό εξακολουθεί να θεωρεί ως δεδομένο ότι το «κρατικό» χρέος προήλθε από την κραιπάλη του δημοσίου.

Η αλήθεια είναι ότι, στην πραγματικότητα ως δημόσιο χρέος βαφτίστηκαν οι ζημιές των ελληνικών τραπεζών που καταστράφηκαν από το ευρωσύστημα. Το ποσό των ζημιών και υποχρεώσεων αρχικά είχε εκτιμηθεί στα € 240 δις. Εξ ου και το σύνολο των δανειακών συμβάσεων του Α’ Μνημονίου (€110 δις) και Β’ Μνημονίου (€130 δις), με το περιβόητο PSI. Σε πρόσφατη δημόσια ομιλία μου για το ίδιο θέμα, οι περισσότεροι ακροατές εξεπλάγησαν. Μάλιστα, ένας αναφώνησε «μα τόσο απατεώνες είναι», ενώ ορισμένοι ρωτούσαν εάν υπήρχε βίντεο της παρουσίασης. Διότι δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι οι πολιτικοί από κοινού με την τρόικα απέκρυβαν επί τόσα χρόνια την αλήθεια από τον ελληνικό λαό. Ήταν αδύνατον να διανοηθούν ότι η πολιτική ηγεσία του τόπου αντί να σώσει το λαό που εκπροσωπεί έσωσε τις τράπεζες και το ευρώ και χρεοκόπησε το λαό![1]

Η μετονομασία του χρέους των ιδιωτικών τραπεζών σε δημόσιο χρέος και η μεταβίβασή του στους προϋπολογισμούς του κράτους, αποτελεί μία από της πιο μελανές σελίδες της χρηματοπιστωτικής ιστορίας της Ελλάδος. Αυτοί που διέπραξαν ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα οικονομικά εγκλήματα αντί να λογοδοτήσουν, χωρίς αισχύνη, απαίτησαν με την αχρεία σύμπραξη της πολιτικής ηγεσίας να πληρωθεί ο λογαριασμός από τους πολίτες, με περικοπές μισθών, συντάξεων, κοινωνικής πρόνοιας και αυξήσεις πάσης φύσεως φόρων.

Όλη αυτή η συμφορά της ελληνικής κοινωνίας θα μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη αυτών που τη βιώνουν και για τους νεωτέρους που θα τη διδαχθούν, γίνεται για να παραμείνει η χώρα μας στον τοκογλυφικό μηχανισμό του ευρώ και να διασωθούν οι ξένης ιδιοκτησίας τράπεζες εις βάρος του ελληνικού λαού.

Η σκληρή πραγματικότητα καταδεικνύεται στους σχετικούς νόμους (ΦΕΚ) που παρατίθενται κατωτέρω. Εκεί, με απίστευτες μεθοδεύσεις οι αρμόδιοι της ελληνικής κυβέρνησης με αδιαφανή τρόπο περνούσαν με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου δεκάδες δισεκατομμύρια € ζημιές των τραπεζών σε άσχετα ΦΕΚ, που αφορούσαν ρυθμίσεις ΦΠΑ, περιηγητικά πλοία και λιμάνια και, βοσκοτόπια. Και δεν έφτανε μόνο αυτό, οι έλληνες βουλευτές υπέγραφαν και λευκές σελίδες στους κρατικούς προϋπολογισμούς (2012, 2013), γιατί η μεταφορά των χρεών των τραπεζών στην πλάτη του λαού γίνονταν με εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου.

Η ανείπωτη αυτή ιστορία του βαπτίσματος των ζημιών και υποχρεώσεων των ιδιωτικών τραπεζών σε ελληνικό δημόσιο χρέος,[2] ξεκινάει ευθύς αμέσως μετά την κατάρρευση του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος του 2008. Ο νόμος της 9ης Δεκεμβρίου 3723/2008 αποτελεί την αφετηρία: «ενίσχυση της ρευστότητας της ελληνικής οικονομίας», για τη χορήγηση στεγαστικών δανείων, κεφαλαίων κίνησης για μικρομεσαίες και επιχειρήσεις ζωτικής σημασίας. Και τον Μάρτιο του 2009, η κυβέρνηση αποφασίζει να ενισχύσει τις τράπεζες με € 28 δις, ένα μεγάλο ποσό για το μέγεθος της οικονομίας (12% του τότε ΑΕΠ).[3]

Ακολουθούν οι νόμοι που καταγράφουν τα ποσά που χορηγήθηκαν στις τράπεζες με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου μέχρι το 2012. Τα στοιχεία δεν είναι νέα, έχουν δημοσιοποιηθεί σε διάφορα blogs καθ’ ολοκληρίαν ή μερικώς και στα άρθρα του blog μου "http://spiros26.wordpress.com" από τις αρχές του 2012. Αξίζει όμως να τα επαναφέρουμε στη μνήμη μας για να επιλυθεί η απορία γιατί το ελληνικό χρέος αποτελεί έναν Leviathan που εκτείνεται μέχρι το 2060.

  • Ν. 3845/2010 (άρθρο 4 παράγραφος 8) 15 δις ευρώ
  • Ν.3864/2010 (άρθρο 3 παράγραφος 1) 10 δις ευρώ
  • Ν.3872/2010 (άρθρο 7) 25 δις ευρώ
  • Ν.3965/2011 ( άρθρο 19 παράγραφος 1) 30 δις ευρώ
  • Ν.4031/2011 (άρθρο 1 παρ. 1 & άρθ. 2) 60 δις ευρώ
  • Ν.4056/2011 ( άρθρο 21) 30 δις ευρώ
  • Ν.4079/2012 (άρθρο 1 παράγραφος 1) 40 δις ευρώ
Το συνολικό άθροισμα ανέρχεται στα € 238 δις και υπερβαίνει τα € 250 δις, διότι έγιναν περαιτέρω χορηγήσεις. Οι μαύρες τρύπες όμως δεν έκλεισαν και το Eurogroup επιζητεί την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας για να κλείσουν. Άρα τι σχέση έχουν τα bail outs της Πορτογαλίας και της Ιρλανδίας που ανέρχονται στα € 78 δις και € 86 δις αντίστοιχα, για να ισχυριστεί κανείς ότι η Ελλάδα δεν επέτυχε στις ‘μεταρρυθμίσεις’ εξ ου και δεν εξήλθε από τη δύνη των Μνημονίων!


Καταλήγοντας συμπεραίνεται ότι, το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού δημόσιου χρέους της τάξης των 250 δις είναι πλασματικό, αφού οφείλεται στη μεταφορά τραπεζικών ζημιών στον κρατικό προϋπολογισμό με εντολή της ευρωζώνης. Και επί πλέον,οι ελληνικές τράπεζες αφού εκκαθαρίστηκαν από ζημιές και βάρη, ξεπουλήθηκαν-στην πραγματικότητα υφαρπάστηκαν- από ξένους τραπεζικούς Γύπες σε τιμές ευτελιστικές. Με άλλα λόγια, τραπεζικό χρέος της τάξης των 250 δις ευρώ που δημιουργήθηκε μέσα στην ευρωζώνη, «ξεπλύθηκε» με τη μεταβίβασή του στον ελληνικό κρατικό προϋπολογισμό και βαφτίστηκε δημόσιο χρέος, ενώ παράλληλα οι ελληνικές τράπεζες υφαρπάστηκαν από τους ξένους κατακτητές.Αυτή είναι απίστευτη όσο και τραγική αλήθεια.
………………………………………………………………..

[1] Ομιλία για βιβλίο Μιχάλη Κάχρη,» Η Αναγκαία Μετάβαση στο Εθνικό μας Νόμισμα», η οποία έγινε στο Πολεμικό Μουσείο την Τρίτη 10-10-17 στις 7 μμ., με ομιλητές τους Θεόδωρο Κατσανέβα, Διονύση Χιώνη, και Σπύρο Λαβδιώτη.

[2] Η ιστορία της μεταβίβασης των χρεών των τραπεζών στους προϋπολογισμούς του κράτους και η κοινωνικοποίηση τους είναι περίπλοκη και αδιαφανής, διότι το 2010 το ευρωπαϊκό νομισματικό σύστημα ήταν στο όριο της κατάρρευσης τον Μάιο του 2010. Το ευρώ κινδύνευε και έπρεπε πάση θυσία να σωθεί για χάρη της παγκοσμιοποίησης και οι πραγματικοί λόγοι της υπαγωγής της Ελλάδος στο μηχανισμό στήριξης της τρόικα ( ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ) έπρεπε να συγκαλυφθούν. Πολύ αργότερα το ΔΝΤ θα δημοσιοποιήσει (Οκτώβριος 2013) μέσω της Wall Street Journal, το άκρως εμπιστευτικό κείμενο (Office Memorandum, May 10, 2010),όπου διαφαίνεται όλη η εμπλοκή των Γαλλικών, Γερμανικών και Ολλανδικών τραπεζών στα ελληνικά ομόλογα και τη χρηματοδότηση των ‘ελληνικών’ τραπεζών. Σ’ αυτό το κείμενο ο αναγνώστης διαπιστώνει, γιατί δεν έγινε αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους τότε και ότι το bail – out των € 110 δις της δήθεν σωτηρίας της Ελλάδος από τη χρεωκοπία, υπήρξε το άλλοθι της σωτηρίας των τραπεζών του ευρώ, που οι τράπεζες των ΗΠΑ ήταν τρις $ εκτεθειμένες.

[3] Το πακέτο των € 28 δις συνίστατο από α) € 8 δις ελληνικές ομολογίες, β) € 5 προνομιούχες μετοχές και € 15 δις εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου. Το ποσό των € 28 δις αντί για την ενίσχυση της ρευστότητας της ελληνικής οικονομίας, δυστυχώς πήγε για να κλείσει μερικώς στις τεράστιες τρύπες των υποχρεώσεων τους.

Δημοσιεύτηκε στα ιστολόγια "odosdrachmis.gr" και "hassapis-peter.blogspot.gr"

Πηγή: Άνεμος ανατροπής

http://www.dromosanoixtos.gr/

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΘΑΡΙΑ


Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα σκαθάρια


σκαθάρι κοπριά
Οι σκαθάρια  είναι έντομα τρέφονται εν μέρει ή αποκλειστικά με κόπρανα.
Υπάρχουν περίπου 8.000 είδη σκαθαριών και ζουν σε όλο τον κόσμο , εκτός από μερικά νησιά και τις ψυχρές πολικές περιοχές.
Τα σκαθάρια κοπριάς ζουν σε πολλούς οικότοπους , όπως ερήμους, λιβάδια και σαβάνες, αγροτικά εδάφη, και κατοικημένα αλλά και σε   φυτεμένα δάση.
Αυτά τα σκαθάρια έχουν μια διάρκεια ζωής μέχρι και 3 χρόνια .
Τα σκαθάρια κοπριάς έχουν πολύ μεγάλο μέγεθος από 0,5 εκατοστά (0,2 ίντσες) έως περίπου 6,3 εκατοστά (2,5 ίντσες) σε μήκος .
Οι σκαθάρια είναι σαν όλα τα έντομα , έχουν κεφάλι, θώρακα και κοιλιά και έξι πόδια . Το σώμα τουςτείνει να είναι πολύ στερεό και σκληρό.
κοπριά-σκαθάρι-2
Τα σκαθάρια  έχουν τροποποιημένα φτερά : το πρώτο ζευγάρι των πτερυγίων είναι μικρό και πολύ σκληρό και λειτουργεί ως προστατευτικό κάλυμμα για το δεύτερο ζευγάρι φτερών.
Έχουν εντυπωσιακά "όπλα", μερικά με μια μεγάλη δομή με κότσαλο στο κεφάλι ή τον θώρακα που χρησιμοποιούν τα αρσενικά για μάχες. Έχουν σπείρες στα πίσω πόδια τους που τους βοηθούν να ρίξουν τις μπάλες κοπριάς, και τα ισχυρά μπροστινά πόδια τους είναι καλά για την καταπολέμηση καθώς και το σκάψιμο.
Τα σκαθάρια μπορούν να έρθουν σε διάφορα χρώματα από θαμπό και γυαλιστερό μαύρο σε μεταλλικό πράσινο και κόκκινο.
Αυτά τα ενδιαφέροντα σκαθάρια πετούν γύρω από το έδαφος αναζητώντας αποθέσεις κοπριάς ή κηλίδες, από φυτοφάγα όπως αγελάδες και ελέφαντες .
σκαθάρια
Τα περισσότερα  προτιμούν τη κοπριά από τα φυτοφάγα ζώα ή τα ζώα που τρώνε μόνο φυτά, αλλά θα ψάξουν και για κοπριά από παμφάγα ή ζώα που τρώνε φυτά καθώς και κρέας.
Πολλά από αυτά επίσης τρέφονται με μανιτάρια και αποσυντεθημένα φύλλα και φρούτα.
Ένα είδος σκαθάρι κοπριάς στην Κεντρική Αμερική τρώει τα πάντα. Είναι ένα σπάνιο παράδειγμα ενός είδους "σαρωτή"  που έχει μετατραπεί σε σαρκοφάγο ζώο.
Οι επιστήμονες ομαδοποιούν τα σκαθάρια από τον τρόπο που  σκαθάρια ζουν: σε κυλίνδρους, τούνελ και κατοίκους.
Οι κύλινδροι είναι οι πιο διάσημοι , ρίχνουν κοπριά σε στρογγυλές μπάλες, οι οποίες χρησιμοποιούνται ως πηγή τροφής ή σε
θαλάμους αναπαραγωγής.
κοπριά-σκαθάρι-3
Οι ταραχοποιοί προσγειώνονται σε ένα κέλυφος κοπριάς και απλά σκάβουν από κάτω και θάβουν ένα μέρος της κοπριάς.
Οι κάτοικοι , ούτε κυλούν ούτε κάνουν λαγούμι, ζουν απλώς σε κοπριά. Συχνά τους προσελκύει η κοπριά που συλλέγεται από τις κουκουβάγιες.
Τα περισσότερα σκαθάρια αναζητούν κοπριά χρησιμοποιώντας την ευαίσθητη μυρωδιά τους . Με τις εξειδικευμένες κεραίες τους, 
μπορούν να πιάσουν μια οσμή από κοπριά από τον αέρα.
Έχουν εξαιρετική ικανότητα αποκομιδής κοπριάς και ένα σκαθάρι κοπριάς μπορεί να καταναλώσει κοπριά που είναι 250 φορές βαρύτερη από τον εαυτό του σε μία νύχτα .
Μετά τη εύρεση της κοπριάς, ένα σκαθάρι κοπριάς την κυλάει, ακολουθώντας μια ευθεία γραμμή παρά όλα τα εμπόδια.
σκουπιδάκι-4
Μερικές φορές, τα σκαθάρια σκουπιδιών προσπαθούν να κλέψουν την μπάλα από ένα άλλο σκαθάρι , οπότε τα σκαθάρια πρέπει να απομακρυνθούν γρήγορα από ένα σωρό κοπριάς όταν έχουν τυλίξει τη σφαίρα τους για να μην κλαπεί.
Τα σκαθάρια μπορούν να κυλήσουν μέχρι και 10 φορές το βάρος τους .
Ένα είδος σκαθαριού παίρνει τον τίτλο για το ισχυρότερο έντομο του κόσμου . Το σκαθάρι, που ονομάζεται Onthophagus taurus , διαπιστώθηκε ότι ήταν σε θέση να τραβήξει 1,141 φορές το δικό του σωματικό βάρος, το οποίο ισοδυναμεί με ένα άτομο 70 κιλών που ανυψώνει έξι γεμάτα διώροφα λεωφορεία.
Τα σκαθάρια κοπριάς μπορούν να τρώνε περισσότερο από το βάρος τους σε 24 ώρες και να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη γεωργία και τα τροπικά δάση . Με την ταφή και την κατανάλωση κοπριάς, βελτιώνουν την ανακύκλωση θρεπτικών ουσιών και τη δομή του εδάφους.
Τα σκαθάρια είναι σήμερα το μόνο γνωστό μη ανθρώπινο ζώο που μπορεί να πλοηγηθεί και να προσανατολιστεί χρησιμοποιώντας τον Γαλαξία . Τα μικροσκοπικά έντομα μπορούν να προσανατολίζονται προς τη φωτεινή δέσμη φωτός που παράγεται από τον γαλαξία μας και να κινούνται σε μια γραμμή σε σχέση με αυτήν, σύμφωνα με πρόσφατα πειράματα στη Νότια Αφρική .
σκουπιδάκι γαλακτώδες τρόπο
Επίσης, ένα είδος σκαθαριού (Scarabaeus zambesianus) ταξιδεύει με μοτίβα πόλωσης στο φεγγαρόφωτο , το πρώτο ζώο που είναι γνωστό ότι το κάνει.
Ένα ζευγάρι σκαθάρια (αρσενικό και θηλυκό) μπορούν να δουλέψουν μαζί , σκάβοντας μια φωλιά για να δημιουργήσουν ένα βουνό. Η κοπριά μεταφέρεται στο βράχο είτε σε μια μπάλα είτε σε μια μη κανονική μάζα. Το θηλυκό βάζει τα αυγά της στο βουνό. Τα αυγά εκκολάπτονται σε προνύμφες , οι οποίες τρέφονται με την κοπριά που την περιβάλλει. Το σκαθάρι κοπριάς περνάει από μια πλήρη μεταμόρφωση .
Η γονική μέριμνα στα σκαθάρια είναι συχνή, αλλά η έκταση της φροντίδας ποικίλλει σημαντικά από είδος σε είδος.
Αρκετά είδη του σκαθάρι κοπριάς, κυρίως το είδος Scarabaeus sacer (συχνά αναφέρεται ως το ιερό scarab), απολάμβανε ένα ιερό καθεστώς μεταξύ των αρχαίων Αιγυπτίων .
κοκκώδης σκαθάρι αρχαία Αίγυπτος
Ο σκαραβαίος ( σκαθάρι ) συμβόλιζε την αυτο-δημιουργία ή την αναγέννηση. Αυτός ο ισχυρός συμβολισμός εμφανίζεται σε τοιχογραφίες,  χειρόγραφα, ιερογλυφικές επιγραφές σε κτίρια και γλυπτά. Εκτός από τη χρήση του ως φυλαχτό για τους ζωντανούς και τους νεκρούς, τα scarabs κοσμούσαν κοσμήματα, όπως περιδέραια, βραχιόλια, χειροπέδες και φαρδιά διακοσμητικά περιλαίμια. Ένα βραχιόλι από τον τάφο του Τουταγχαμών είχε ένα λαμπερό γαλάζιο σκαραβαίο που κρατούσε ένα χαρτόκουτο ανάμεσα στα μπροστινά πόδια του. Ένα καρούλι είναι ένα οβάλ πλαίσιο που περικλείει ένα όνομα. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ζωγράφιζαν μερικές φορές ή σκάλιζαν σκαραβαίους στη σαρκοφάγο του νεκρού,( το  φέρετρο που κρατούσε τη μούμια). Οι σκαραβαίοι κρατούν συχνά ένα ηλιακό δίσκο πάνω από τα κεφάλια τους.
Η κοσμογονία ς περιλαμβάνει το σκαθάρι του σκαραβαίου που κυλάει την μπάλα του κοπριάς με την μπάλα που αντιπροσωπεύει τη Γη και το σκαθάρι του Ήλιου .
σκαθάρι κοπριάς κυλά τη γη
Η δημοφιλής ερμηνεία στη σύγχρονη ακαδημαϊκή κοινότητα θεωρεί την ιερογλυφική ​​εικόνα του σκαθαριού που αντιπροσωπεύει μια τριπλή φωνητική που οι Αιγυπτολόγοι μεταγλωττίζουν ως xpr ή ḫpr και μεταφράζονται ως "να γίνουν"  ή "να μετασχηματιστούν" .
Το scarab παραμένει ένα στοιχείο δημοφιλούς ενδιαφέροντος χάρη στη σύγχρονη γοητεία της τέχνης και των πεποιθήσεων της αρχαίας Αιγύπτου. Οι σφαίρες Scarab σε ημιπολύτιμους λίθους ή γυαλιστερό κεραμικά μπορούν να αγοραστούν στα περισσότερα καταστήματα με χάντρες , ενώ στον Ναό του Λούξορ, ένας μαζικός αρχαίος σκαραβαίος έχει αποκολληθεί για να αποθαρρύνει τους επισκέπτες να τρίβουν την βάση του αγάλματος «για τύχη».
Στο μύθο του Αισώπου «Ο αετός και το σκαθάρι» , ο αετός σκοτώνει έναν λαγό που ζήτησε άσυλο από ένα σκαθάρι. Το σκαθάρι τότε εκδικείται διότι δυο φορές καταστρέφει τα αυγά του αετού.
Το "The Beetle Beetle" του Hans Christian Andersen λέει την ιστορία ενός σκαθάρι κοπριάς που ζει στο στάβλο των αλόγων του βασιλιά σε ένα φανταστικό βασίλειο.
Interesting facts about dung beetles | Just Fun Facts

ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ UNESCO .

Το ρεμπέτικο στον κατάλογο Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco




    Την εγγραφή του ρεμπέτικου στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας ενέκρινε η Διακυβερνητική Επιτροπή της Σύμβασης για τη Διαφύλαξη της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς (UNESCO, 2003) στη 12η ετήσια συνεδρίασή της, που πραγματοποιήθηκε στην Κορέα από τις 4 έως τις 9 Δεκεμβρίου.

    Στην απόφαση για την εγγραφή του Ρεμπέτικουεπισημαίνεται η επιτυχής ανάδειξη, μέσω του φακέλου υποψηφιότητας που υπέβαλε το υπουργείο Πολιτισμού, «του δυναμικού χαρακτήρα του, καθώς και της εξέλιξής του σε ισχυρό σημείο αναφοράς για τη συλλογική μνήμη και ταυτότητα των Ελλήνων».
    Στην ίδια απόφαση επισημαίνεται «η ποιοτική τεκμηρίωση του φακέλου συνολικά και υπογραμμίζεται ότι η θερμή έκφραση υποστήριξης της υποψηφιότητας από την κοινότητα του ρεμπέτικου ανέδειξε συναρπαστικές προσωπικές αφηγήσεις, άμεσα συνδεδεμένες με το στοιχείο».
    Το Ρεμπέτικο, ένα ξεχωριστό κεφάλαιο του ελληνικού αστικού λαϊκού πολιτισμού, άκμασε το πρώτο μισό του 20ού αιώνα. Με επιρροές από το δημοτικό και το μικρασιάτικο τραγούδι, αντικατοπτρίζει το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο της εποχής, όπου αναπτύχθηκε, και ιδιαιτέρως τη ζωή των φτωχότερων τάξεων και των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Στην πορεία, η κοινωνική του βάση επεκτάθηκε στους πρόσφυγες, στην εργατική και τη μεσοαστική τάξη, ενώ σήμερα αποτελεί ζωντανή και δημοφιλή πολιτιστική κληρονομιά που αναγνωρίζεται πλέον όχι μόνο από τους Έλληνες, αλλά από ολόκληρη την ανθρωπότητα.
    Η υποψηφιότητα του ρεμπέτικου απέσπασε παράλληλα τον έπαινο του Oργάνου Aξιολόγησης (Εvaluation Body) της Σύμβασηςγια την ποιότητα των δράσεων διαφύλαξης που σχεδιάζονται και ιδιαίτερα για τα εκπαιδευτικά προγράμματα για την ανάδειξη του ρεμπέτικου και της πολυσχιδούς σημασίας του, κυρίως μεταξύ των νέων.
    Η Διεύθυνση Νεότερου Πολιτιστικού Αποθέματος και Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Υπηρεσία του ΥΠΠΟΑ αρμόδια για την εφαρμογή της Σύμβασης για τη Διαφύλαξη της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς (UNESCO, 2003) στην Ελλάδα, αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάδειξη όψεων της πολιτιστικής μας κληρονομιάς που έως σήμερα παρέμεναν συνήθως στο περιθώριο, καθώς δεν υπήρχε το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο για την προβολή τους κυρίως σε διεθνές επίπεδο.
    Το ρεμπέτικο είναι το πέμπτο στοιχείο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς που εγγράφει η Ελλάδα στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας (UNESCO, 2003).  Έχουν προηγηθεί η Μεσογειακή Δίαιτα (από κοινού με την Ιταλία, Ισπανία, Μαρόκο, Πορτογαλία, Κύπρο, Κροατία), η Παραδοσιακή Μαστιχοκαλλιέργεια στη Χίο, η Τηνιακή Μαρμαροτεχνία, καθώς και το εθιμικό δρώμενο των Μωμόγερων.
    Φάκελο υποψηφιότητας για εγγραφή στον ίδιο κατάλογο της UNESCO έχει υποβάλει η Ελλάδα (από κοινού με τις Γαλλία, Ελβετία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρο, Σλοβενία) για την Τέχνη της Ξερολιθιάς. Ο φάκελος υποψηφιότητας πρόκειται να αξιολογηθεί από τις αρμόδιες επιτροπές της UNESCO το φθινόπωρο του 2018.



Αναρτήθηκε από Ανδρεας 

Πάτρα: Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι - Δείτε βίντεο ντοκουμέντο

Πάτρα:  Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι  -  Δείτε βίντεο ντοκουμέντο Φωτογραφία flamis Επιχείρησαν να κλέψουν και βέσπα Δ...