Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Αυτά είναι τα κράτη, με προνομιακό φορολογικό καθεστώς για τα φορολογικά έτη 2016 και 2017.



Αυτά είναι τα κράτη, με προνομιακό φορολογικό καθεστώς για τα φορολογικά έτη 2016 και 2017.







Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση με τον καθορισμό των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς με βάση τις διατάξεις των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 65 του ν.4172/2013 για τα φορολογικά έτη 2016 και 2017.


Τ  κράτη  που  έχουν  προνομιακό φορολογικό καθεστώς, σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης β' της παραγράφου 6 του άρθρου 65 του ν.4172/2013, τα κράτη εκείνα στα οποία το νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα υπόκειται σε φόρο επί των κερδών ή των εισοδημάτων ή του κεφαλαίου του οποίου ο συντελεστής είναι ίσος ή κατώτερος από το πενήντα τοις εκατό (50%) του συντελεστή φορολογίας νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων που θα οφειλόταν σύμφωνα με τις διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας, εάν ήταν φορολογικός κάτοικος ή διατηρούσε μόνιμη εγκατάσταση κατά την έννοια του άρθρου 6 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος στην Ελλάδα.
Με βάση το πιο πάνω κριτήριο τα κράτη αυτά, για το φορολογικό έτος 2016, είναι τα ακόλουθα:

1Άγιος ΕυστάθιοςSt Eustatius
2Άγιος ΜαρίνοςSan Marino
3ΑλβανίαAlbania
4ΑνδόραAndorra
5ΑνγκουίλαAnguilla
6ΒανουάτουVanuatu
7ΒερμούδεςBermuda
8Βοσνία -ΕρζεγοβίνηBosnia-Herzegovina
9ΒουλγαρίαBulgaria
10Βρετανικές Παρθένοι ΝήσοιBritish Virgin Islands
11ΓιβραλτάρGibraltar
12ΓκέρνσεϋGuernsey
13Ηνωμένα Αραβικά ΕμιράταUnited Arab Emirates
14ΙορδανίαHashemite Kingdom of Jordan
15ΙρλανδίαIreland
16ΚατάρQatar
17ΚόσσοβοKosovo
18ΚύπροςCyprus
19ΛίχτενσταϊνLiechtenstein
20ΜακάοMacau
21ΜαλδίβεςRepublic of Maldives
22ΜαυροβούνιοMontenegro
23ΜολδαβίαRepublic of Moldova
24ΜονακόMonaco
25ΜονσεράτMontserrat
26Μπαχάμεςthe Bahamas
27ΜπαχρέϊνBahrain
28ΜπελίζBelize
29ΜποναίρBonaire
30ΝαουρούNauru
31Νήσοι ΚέϋμανCayman Islands
32Νήσοι ΜάρσαλMarshall Islands
33Νήσοι Τέρκς και ΚάϊκοςTurks and Caicos
34Νήσος του ΜάνIsle of Man
35ΟυζμπεκιστάνUzbekistan
36ΟμάνOman
37ΠαραγουάηParaguay
38ΠΓΔΜFYROM
39Σαουδική ΑραβίαSaudi Arabia
40ΣεϋχέλλεςSeychelles
41Σρι - ΛάνκαSri Lanka
42ΤζέρσεϋJersey


Για το φορολογικό έτος 2017 ως κράτη με προνο- μιακό φορολογικό καθεστώς λαμβάνονται αυτά της παραγράφου 1 με την προσθήκη και της Ουγγαρίας (Hungary).


Δείτε την απόφαση στο φορολογικό αρχείο του κόμβου


Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/37868

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Δεκεμβρίου



    Από 29 Νοεμβρίου έως και 1 Δεκεμβρίου θα καταβληθούν
 από τα  ασφαλιστικά ταμεία οι συντάξεις Δεκεμβρίου.





    Το ΙΚΑ και το Δημόσιο θα καταβάλλουν τις συντάξεις την
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου, ενώ ο ΟΑΕΕ την Πέμπτη 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Την ίδια ημέρα θα πιστωθούν οι συντάξεις του ΟΓΑ.
    Το ΝΑΤ και ΚΕΑΝ θα καταβάλλουν τις συντάξεις στις 
30 Νοεμβρίου 2016 ημέρα Πέμπτη, ενώ το ΕΤΕΑ θα καταβάλλει 
τις επικουρικές συντάξεις στις 1 Δεκεμβρίου 2016 ημέρα Παρασκευή.
    Όπως έγινε γνωστό, τέλος, το ΕΤΕΑ θα πληρώσει τις επικουρικές
 του Ιανουαρίου πριν από την Πρωτοχρονιά.

Εκδήλωση για τον «ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ» στο Πολεμικό Μουσείο



Εκδήλωση για τον «ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ» στο Πολεμικό Μουσείο

O κύκλος της σειράς προγραμματισμένων εκδηλώσεων για τη συμπλήρωση των 75 χρόνων από την ίδρυση του «ΙΕΡΟΥ ΛΟΧΟΥ», που περιέλαβε, μεταξύ άλλων, την πραγματοποίηση του Στρατιωτικού Τριάθλου με τίτλο «Μαραθώνιος Άθλος – ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ» και το Μνημόσυνο Υπέρ Πεσόντων Ιερολοχιτών στο Μνημείο ΙΕΡΟΥ ΛΟΧΟΥ στο Πεδίο του Άρεως, θα ολοκληρωθεί με εκδήλωση ιστορικού περιεχομένου στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 17:30. Η εκδήλωση θα περιλάβει, μεταξύ άλλων:

– Έκθεση φωτογραφικού και μουσειακού υλικού.
– Πρώτη προβολή ντοκιμαντέρ με θέμα: «ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ – Ιστορία ενός Θρύλου».
– Βράβευση των εν ζωή Ιερολοχιτών.
– Βράβευση Εθνοφυλάκων.

πηγή
http://koukfamily.blogspot.gr/

ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟ ( ΒΙΝΤΕΟ ) -- 日本一!? 大きな鶏卵!! 衝撃の中身  BIG EGG

Δε θα πιστεύετε τι βγαίνει μέσα από 

το αυγό (βίντεο)

Ένα αυγό πολύ μεγαλύτερο από το συνηθισμένο βρέθηκε στα χέρια μιας γυναίκας από την Ασία.
Αφού το ζύγισε και το σύγκρινε με ένα κανονικό, είπε να το σπάσει να δει τι περιέχει. Προφανώς θα νόμιζε ότι είναι δίκροκο. Και ήταν. Αλλά περίπου όχι με τον τρόπο που γνωρίζουμε…

https://www.pentapostagma.gr/
Δείτε το απίστευτο βίντεο:


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΡΟΚΟΛΟ ΟΤΑΝ ΒΡΑΖΟΥΝ

Για να μην μυρίζουν το κουνουπίδι & το μπρόκολο όταν βράζουν

Για να μην μυρίζουν το κουνουπίδι & το μπρόκολο όταν βράζουν

Για να μην μυρίζει το κουνουπίδι ή το μπρόκολο

  • κατά το βράσιμο (tip πρώτο)
Κι όμως το μυστικό για να αποφύγουμε την έντονη μυρωδιά αυτών των λαχανικών βρίσκεται στο ίδιο το βράσιμο. Όσο περισσότερο βράζουμε το κουνουπίδι ή το μπρόκολο, τόσο πιο αποπνικτική γίνεται η μυρωδιά τους. Αυτό που προτείνω είναι να τα κόψουμε σε μικρά μπουκετάκια, να τα ρίξουμε στο νερό όταν αυτό αρχίσει να κοχλάζει και να τα αφήσουμε λιγότερο χρόνο. Δεν χρειάζεται να λιώσουν, για να φτιάξουμε τη σαλάτα μας. Αλ ντέντε γίνονται πιο νόστιμα και διατηρούν καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά τους. Επίσης, αν θέλουμε, την ώρα που βράζει το λαχανικό μας στην κατσαρόλα ρίχνουμε μαζί και μισό λεμόνι με τη φλούδα του. Μέρος της βαριάς μυρωδιάς θα απορροφηθεί από το λεμόνι, χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η γεύση.
  • μετά το βράσιμο (tip δεύτερο)
Αφού βράσαμε το κουνουπίδι ή το μπρόκολο και το σπίτι εξακολουθεί να μυρίζει άσχημα, προχωράμε στο δεύτερο μυστικό. Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι νερό μαζί με διάφορα μπαχαρικά, όπως κανέλα, γαρίφαλο, βανίλια και φλούδες εσπεριδοειδών, π.χ. λεμόνι ή πορτοκάλι κι αφήνουμε να σιγοβράσουν για κάποια λεπτά. Κρατάμε ανοικτό το καπάκι και μια εκπληκτική μυρωδιά θα διασκορπιστεί σε όλο το χώρο. Κανείς δεν θα αντιληφθεί ότι πριν λίγο στην κουζίνα ετοιμάζαμε κουνουπίδι! Φυσικά θα ανοίξουμε και λίγο το παράθυρο, έτσι;
http://makelife.gr/

10 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Δέκα γυναίκες επαναστάτριες που δεν ακούσαμε ποτέ στο μάθημα της ιστορίας


Δέκα γυναίκες επαναστάτριες που δεν ακούσαμε ποτέ στο μάθημα της ιστορίας
enallaktikos-gr-gynaikes-epanastatries

Οι δέκα αυτές γυναίκες αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου όταν πρόκειται για θηλυκούς επαναστάτες. Γι' αυτές, δεν ακούσαμε ποτέ στο μάθημα της ιστορίας.

Όλοι γνωρίζουμε τους άντρες επαναστάτες όπως τον Τσε Γκεβάρα, αλλά η ιστορία συχνά τείνει να αποσιωπήσει τις συνεισφορές των γυναικών επαναστατριών, που έχουν θυσιάσει το χρόνο και τις προσπάθειές τους και έζησαν παλεύοντας προς την κατεύθυνση να αναπτύξουν συστήματα και ιδεολογίες.


Παρά τις παρανοήσεις, υπάρχει αμέτρητος αριθμός γυναικών, που έχουν συμμετάσχει σε επαναστάσεις σε όλη την ιστορία, με πολλές από αυτές να έχουν παίξει κρίσιμο ρόλο. Μπορεί να προέρχονται από διαφορετικά σημεία του πολιτικού φάσματος, κάποιες οπλισμένες με όπλα και κάποιες χωρίς τίποτα άλλο, παρά ένα στυλό, αλλά όλες πάλεψαν σκληρά για κάτι που πίστευαν.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε δέκα από αυτές τις γυναίκες επαναστάτριες από όλο τον κόσμο, που μάλλον δεν θα δείτε ποτέ τυπωμένες πάνω στο T-shirt κάποιου φοιτητή.


Ναντέζντα Κρούπσκαγια

Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν τη Ναντέζντα Κρούπσκαγια απλώς ως τη σύζυγο του Βλαντιμίρ Λένιν, η Ναντέζντα όμως ήταν μία μπολσεβίκος επαναστάτρια και πολιτικός από μόνη της. Εμπλεκόταν σε μεγάλο βαθμό, σε μια ποικιλία πολιτικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένου ότι υπηρέτησε και ως αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας της Σοβιετικής Ένωσης από το 1929 μέχρι το θάνατό της το 1939, και με μια σειρά από εκπαιδευτικές επιδιώξεις.

Πριν από την επανάσταση, υπηρέτησε ως γραμματέας της ομάδας Iskra, την οποία διαχειριζοταν την αλληλογραφία σε επίπεδο ηπείρου, πολλά από τα οποία έπρεπε να αποκωδικοποιεί. Μετά την επανάσταση,  αφιέρωσε τη ζωή της στη βελτίωση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για τους εργάτες και τους αγρότες, για παράδειγμα μέσω της προσπάθειας να είναι οι βιβλιοθήκες διαθέσιμες για όλους.


Κωνσταντία Mαρκιέβιτς                                       

Η Constance Markievicz (το γένος Gore-Booth) ήταν μια αγγλο-ιρλανδική κοντέσα, πολιτικός του Σιν Φέιν και Fianna Fail, επαναστατική  σουφραζέτα και σοσιαλίστρια. Είχε συμμετάσχει σε πολλές προσπάθειες για την ιρλανδική ανεξαρτησία, συμπεριλαμβανομένου του Easter Rising  το 1916, στην οποία είχε ηγετικό ρόλο. Κατά τη διάρκεια του Rising, που τραυμάτισε έναν βρετανό ελεύθερο σκοπευτή, πριν αναγκαστεί να υποχωρήσει και να παραδοθεί. Μετά, ήταν η μόνη γυναίκα από τις 70 που τέθηκε σε απομόνωση. 

Καταδικάστηκε σε θάνατο, αλλά της δόθηκε χάρη με βάση το φύλο της. Είναι ενδιαφέρον, πως ο κατήγορος δικηγόρος υποστήριξε, ότι ικέτευσε λέγοντας : «Είμαι μόνο μια γυναίκα, δεν μπορείτε να εκτελέσετε μια γυναίκα», ενώ τα αρχεία του δικαστηρίου δείχνουν ότι είπε «θα ήθελα πολύ να είχατε την ευγένεια να με πυροβολήσετε». Η Κωνσταντία ήταν μία από τις πρώτες γυναίκες στον κόσμο που κατείχαν θέση στο υπουργικό συμβούλιο (Υπουργός Εργασίας της Ιρλανδικής Δημοκρατίας, 1919-1922), και ήταν επίσης η πρώτη γυναίκα που εκλέχθηκε στη βρετανική Βουλή των Κοινοτήτων (Δεκέμβριος 1918) -μία θέση την οποία απέρριψε λόγω της πολιτικής αποχής του Σιν Φέιν.

Petra Herrera

Κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του Μεξικού, οι γυναίκες στρατιώτες γνωστές ως soldaderaswent βρίσκονταν στη μάχη μαζί με τους άνδρες, αν και αντιμετώπιζαν συχνά κακοποίηση. Μία από τις πιο γνωστές από τις soldaderas ήταν η Petra Herrera, η οποία μεταμφιέστηκε ως άντρας και πήγε με το όνομα «Pedro Herrera». Ως Pedro, εδραίωσε τη φήμη της με το να επιδείξει υποδειγματική ηγεσία (και με την ανατίναξη γεφυρών) και ήταν σε θέση να αποκαλύψει το φύλο της στη συνέχεια.

Συμμετείχε στη δεύτερη μάχη του Torreón στις 30 του Μάη του 1914, μαζί με περίπου 400 άλλες γυναίκες, ακόμα και να αναγνωριστεί από κάποιους ως εκείνη που αξίζει την πλήρη πίστωση της έκβασης της μάχης.   Δυστυχώς, ο Πάντσο Βίλα ήταν πιθανόν απρόθυμος να δώσει μια τέτοια αναγνώριση σε μια γυναίκα και δεν την έκανε Στρατηγό. Σε απάντηση, η Πέτρα αποχώρησε από τις δυνάμεις του Βίλα και σχημάτισε τη δική της εξολοκλήρου γυναικεία ταξιαρχία.


Nwanyeruwa

H Nwanyeruwa, μια Ίγκμπο γυναίκα στη Νιγηρία, πυροδότησε ένα σύντομο πόλεμο που συχνά αποκαλείται η πρώτη μεγάλη πρόκληση στη βρετανική αρχή στη Δυτική Αφρική κατά τη διάρκεια της αποικιακής περιόδου. Στις 18 Νοεμβρίου του 1929, ξέσπασε μια λογομαχία μεταξύ της Nwanyeruwa και ενός άνδρα που ονομαζόταν Μark Emereuwa, όταν της είπε να «μετρήσει τις κατσίκες,τα  πρόβατα και τους ανθρώπους της». 

Κατανοώντας, ότι αυτό σήμαινε, ότι θα πρέπει να φορολογηθούν (παραδοσιακά, οι γυναίκες δεν φορολογούνταν ), συζήτησε την κατάσταση με άλλες γυναίκες και έτσι διαμαρτυρίες, γεγονός που ονομάστηκε Πόλεμος των Γυναικών, άρχισαν να εμφανίζονται κατά τη διάρκεια των δύο μηνών. Περίπου 25.000 γυναίκες συμμμετείχαν σε όλη την περιοχή, διαμαρτυρόμενες τόσο για τις διαφαινόμενες φορολογικές αλλαγές, αλλά και για την απεριόριστη δύναμη των εντεταλμένων Αρχηγών. Στο τέλος, η θέση των γυναικών βελτιώθηκε σημαντικά, με τους Βρετανούν να εγκαταλείπουν τα φορολογικά σχέδιά τους, καθώς και την αναγκαστική παραίτηση πολλών εντεταλμένων αρχηγών.

Lakshmi Sehgal

Η Lakshmi Sahgal, κοινώς γνωστή ως «Καπετάν Lakshmi», ήταν μια επαναστάτρια του Ινδικού κινήματος ανεξαρτησίας, αξιωματικός του Ινδικού Εθνικού Στρατού, και αργότερα,  υπουργός Γυναικείων Υποθέσεων στην κυβέρνηση Αzad Hind. Στην δεκαετία του ’40,  διέταξε την καθιέρωση του Συντάγματος Rani Jhansi , ένα σύνταγμα που στόχο είχε την ανατροπή του Βρετανικού νόμου Raj στην αποικιακή Ινδία.

Το σύνταγμα ήταν ένα από τα πολύ λίγα συντάγματα, εξολοκλήρου γυναικείας κατάκτησης, του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου από οποιαδήποτε πλευρά, και πήρε το όνομά του από μία άλλη διάσημη γυναίκα επαναστάτρια της ινδικής ιστορίας,τη Rani Lakshmibai, η οποία ήταν μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες της ινδικής Εξέγερσης του 1857.

Sophie Scholl

Η Γερμανίδα επαναστάτρια Sophie Scholl ήταν ιδρυτικό μέλος της μη-βίαιης αντι-ναζιστικής ομάδα αντίστασης “Τhe White Rose”, η οποία υποστήριξε την ενεργό αντίσταση, ενάντια στο καθεστώς του Χίτλερ, μέσα από ένα ανώνυμα φυλλάδια και μια εκστρατεία γκράφιτι.

Τον Φεβρουάριο του 1943, αυτή και άλλα μέλη συνελήφθησαν να μοιράζουν φυλλάδια στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου και καταδικάστηκε σε θάνατο με γκιλοτίνα. Αντίγραφα του φυλλαδίου, που είχε τίτλο: «Το μανιφέστο των φοιτητών του Μονάχου», βγήκαν λαθραία έξω από τη χώρα και εκατομμύρια από αυτά ρίχτηκαν από αέρος, πάνω από τη Γερμανία, από τις συμμαχικές δυνάμεις, αργότερα το ίδιο έτος.

Blanca Canales

Η Blanca Canales υπερασπίστρια του πατριωτισμού από το Πουέρτο Ρίκο, βοήθησε στην οργάνωση των «Θυγατέρων της Ελευθερίας»,( Daughters of Freedom), τμήμα των γυναικών του Πατριωτικού Κόμματος του Πουέρτο Ρίκο. Ήταν μία από τις λίγες γυναίκες στην ιστορία, που ηγήθηκαν μιας εξέγερσης εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών, γνωστή ως «εξέγερση Jayuya». Το 1948, προτάθηκε ένα ιδιαίτερα περιοριστικό και αυστηρό νομοσχέδιο γνωστό ως «Gag Bill», ή «νόμος 53», το οποίο ορίζε ως έγκλημα, την εκτύπωση, τη δημοσιοποίηση, την πώληση, ή την όποια παρουσίαση, οποιουδήποτε υλικού, που θεωρούνταν ότι στόχευε να καταστρέψει ή να χτυπήσει την κυβέρνηση.  Σε απάντηση, το Πατριωτικό κόμμα και οι υποστηρικτές του, ξεκίνησαν να οργανώνουν μια ένοπλη επανάσταση.

Στις 30 Οκτωβρίου του 1950, η Blanca και άλλοι πήραν τα όπλα που είχε αποθηκευμένα στο σπίτι της και βάδισαν  προς την πόλη της Jayuya, κατέλαβαν το αστυνομικό τμήμα, έκαψαν το ταχυδρομείο, έκοψαν τα τηλεφωνικά καλώδια, και ύψωσαν την σημαία του Πουέρτο Ρίκο αψηφώντας το νόμο Gag. Ως εκ τούτου, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ κήρυξε στρατιωτικό νόμο και διέταξε το στρατό και την αεροπορία να προχωρήσει σε επιθέσεις στην πόλη. Οι εξεγερμένοι άντεξαν και αντιστάθηκαν για λίγο, αλλά συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν σε ισόβια κάθειρξη μετά από 3 ημέρες. Μεγάλο μέρος της Jayuya καταστράφηκε, ενώ το γεγονός δεν καλύφθηκε αρκετά από τα μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ, με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, να λέει μάλιστα ότι ήταν «ένα επεισόδιο μεταξύ των Πορτορικανών».

Celia Sanchez

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξέρουν τον Φιντέλ Κάστρο και τον Τσε Γκεβάρα, αλλά λιγότεροι άνθρωποι έχουν ακούσει για την Celia Sanchez, η γυναίκα που ήταν στο επίκεντρο της κουβανικής επανάστασης και που μάλιστα φημολογείται ότι ήταν εκείνη που κυρίως λάμβανε τις αποφάσεις. Μετά το πραξικόπημα της 10ης Μαρτίου του 1952 , η Celia προσχώρησε  στον αγώνα ενάντια στην κυβέρνηση Μπατίστα. Ήταν μία από τους ιδρυτές του Κινήματος της 26η Ιουλίου, ηγέτης σε ομάδες μάχης σε όλη την επανάσταση, ήλεγχε τις βοηθητικές ομάδες και ακόμη και έκανε τις ρυθμίσεις για την προσγείωση Granma προσγείωση, η οποία μετέφερε 82 μαχητές από το Μεξικό προς την Κούβα για την ανατροπή του Μπατίστα. Μετά την επανάσταση, η Celia παρέμεινε με τον Κάστρο μέχρι το θάνατό της.

Kathleen Neal Cleaver

Η Kathleen Neal Cleaver ήταν μέλος του Κόμματος των Μαύρων Πανθήρων και η πρώτη γυναίκα μέλος του οργάνου λήψης αποφάσεων του κόμματος. Είχε υπηρετήσει ως εκπρόσωπος και γραμματέας Τύπου και οργάνωσε την εθνική εκστρατεία για την απελευθέρωση του υπουργού άμυνας του Κόμματος , Huey Newton, ο οποίος είχε φυλακιστεί. Αυτή και άλλες γυναίκες, όπως η Angela Davis, αποτελούσαν μέχρι μια χρονική στιγμή τα 2/3 του Κόμματος , παρά την αντίληψη ότι το BPP ήταν συντριπτικά αρσενικό.

Asmaa Mahfouz

Η Asmaa Mahfouz είναι μια σύγχρονη επαναστάτρια,η οποία  πιστώνεται την πυροδότηση της εξέγερσης  του Ιανουαρίου του 2011 στην Αίγυπτο μέσα από ένα βίντεο που πόσταρε σε blog, ενθαρρύνοντας και άλλους να ενωθούν μαζί της, σε ένδειξη διαμαρτυρίας στην πλατεία Ταχρίρ. Θεωρείται μία από τους ηγέτες της αιγυπτιακής επανάστασης και είναι εξέχον μέλος του Συνασπισμού της Νεολαίας της Επανάστασης της Αιγύπτου.



http://www.enallaktikos.gr/



ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ ; ΤΑ 4 ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΥΓΙΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ


ΤΑ 4 ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΥΓΙΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

2015-12-29-12.10.25.jpg.jpeg

Η οικογένεια ως βατήρας

Το σπίτι όπου έζησε το παιδάκι που ήμουν κάποτε, και τα πρόσωπα με τα οποία μοιράστηκα την οικογενειακή μου ζωή υπήρξαν ο βατήρας πάνω στον οποίο πάτησα για να εκτελέσω το άλμα προς την ενήλικη ζωή μου.
Η οικογένεια αποτελεί πάντοτε τον βατήρα, και κάποια στιγμή πρέπει να σταθούμε στην άκρη του και να πραγματοποιήσουμε το άλμα προς τον κόσμο και τη μετέπειτα ζωή.
Αν, καθώς πάω να πηδήξω από τον βατήρα, πιαστώ από κάπου και κρεμαστώ, θα μείνω εκεί να κρέμομαι και δεν θα πραγματοποιήσω το ταξίδι μου ποτέ.
Τι καλά που θα ήταν αν βρίσκαμε το θάρρος να πηδήξουμε από τον βατήρα μ’ έναν θεαματικό τρόπο! Αυτό μπορεί να γίνει αν ο βατήρας είναι υγιής. Αν η οικογενειακή σχέση είναι υγιής. Αν το ζευγάρι των γονιών είναι υποστηρικτικό.
Ο βατήρας αυτός πατάει πάνω σε τέσσερα βασικά στηρίγματα, τόσο σημαντικά, που αν δεν είναι στέρεα κανένα παιδάκι δεν μπορεί να περπατήσει πάνω του χωρίς να πέσει.

Το πρώτο στήριγμα είναι η αγάπη

Ένα παιδί που δεν ένιωσε ότι το αγάπησαν οι γονείς του, έχει μια θλιβερή ιστορία: θα του είναι πολύ δύσκολο να αγαπήσει τον εαυτό του. Η αγάπη για τον εαυτό μας μαθαίνεται μέσα από την αγάπη που δεχόμαστε από τους γονείς μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να διδαχτούμε και αλλιώς, λέω απλώς ότι αυτός είναι ο καλύτερος τόπος και τρόπος για να το μάθουμε. Και βέβαια, ένα παιδί που δεν αγαπήθηκε δεν μπορεί ούτε το ίδιο να αγαπήσει, κι αν έτσι έχει συμβεί στη ζωή του, τι μπορεί να κάνει αργότερα στις σχέσεις του με τους άλλους;
Ο βατήρας που δεν έχει αυτό το στήριγμα είναι επικίνδυνος. Είναι δύσκολο να βαδίσει κανείς πάνω του. Είναι ένας βατήρας χωρίς ισορροπία.

Το δεύτερο στήριγμα είναι η εκτίμηση

Αν η οικογένεια δεν έχει ένα καλό απόθεμα αυτοεκτίμησης, αν οι γονείς θεωρούν ότι οι ίδιοι είναι ένα τίποτα, τότε και το παιδί θα αισθάνεται ένα τίποτα. Αν προέρχεται κανείς από ένα σπίτι όπου δεν τον εκτιμούν και δεν θεωρούν ότι αξίζει, δυσκολεύεται να πιστέψει ο ίδιος για τον εαυτό του ότι αξίζει. Τα σπίτια με ένα καλό επίπεδο αυτοεκτίμησης διαθέτουν κατάλληλους βατήρες.
Η Βιρτζίνια Σατίρ λέει: «Στις καλές οικογένειες, η χύτρα της αυτοεκτίμησης του σπιτιού είναι γεμάτη». Που σημαίνει: οι γονείς πιστεύουν ότι είναι αξιόλογοι άνθρωποι, πιστεύουν ότι τα παιδιά τους αξίζουν, ο μπαμπάς πιστεύει ότι η μαμά αξίζει, η μαμά πιστεύει ότι ο μπαμπάς αξίζει, ο μπαμπάς και η μαμά πιστεύουν ότι έχουν μια οικογένεια που αξίζει, και είναι κι οι δύο υπερήφανοι για την ομάδα που έχουν φτιάξει.
Όταν έρχεται σπίτι το παιδί και λέει: «Τι ωραία που είναι αυτή η οικογένεια!» τότε ξέρουμε πως ο βατήρας είναι γερός.
Όταν έρχεται το παιδί σπίτι και λέει: «Μπορώ να πάω να μείνω στο σπίτι της θείας Μαργαρίτας;»… τότε έχουμε πρόβλημα.
Όταν λέει ο πατέρας στο παιδί: «Γιατί τότε δεν πας να μείνεις με τη θεία σου τη Μαργαρίτα;» πάλι κάτι συμβαίνει.

Το τρίτο στήριγμα είναι οι κανόνες

Στην οικογένεια πρέπει να υπάρχουν κανόνες, με τη μόνη προϋπόθεση ότι δεν θα είναι αυστηροί. Οι κανόνες πρέπει να είναι ευέλικτοι, ελαστικοί, αμφισβητήσιμοι, συζητήσιμοι και διαπραγματεύσιμοι. Πάντως, πρέπει να υπάρχουν. Ακριβώς όπως πιστεύω ότι οι κανόνες στην οικογένεια υπάρχουν για να μπορεί κανείς να τους παραβεί και είναι δική μας υποχρέωση να βάζουμε καινούργιους, πιστεύω και ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να βασίζεται σε μια χρονική στιγμή που τα παιδιά έχουν μάθει να μεγαλώνουν και να ωριμάζουν σ’ ένα περιβάλλον με ασφάλεια και προστασία.
Αυτό είναι το περιβάλλον της οικογένειας. Οι κανόνες αποτελούν το πλαίσιο ασφάλειας και πρόβλεψης που είναι αναγκαίο για την ανάπτυξη μου. Ένα σπίτι χωρίς κανόνες δημιουργεί έναν βατήρα πάνω στον οποίο το παιδί δεν μπορεί να σταθεί για να κάνει το άλμα του στον κόσμο…

Το τελευταίο στήριγμα είναι η επικοινωνία

Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί το άλμα, είναι αναγκαίο να υπάρχει διαρκής και έντιμη επικοινωνία. Με κανένα άλλο θέμα δεν έχουν ασχοληθεί τόσο πολύ τα εγχειρίδια ψυχολογίας, όσο με αυτό της επικοινωνίας. Να διαβάζετε μαζί σαν ζευγάρι, να κουβεντιάζετε με τα παιδιά σας, να συζητάτε όλοι μεταξύ σας με την τηλεόραση κλειστή… Αυτός είναι ένας τρόπος για να ενισχυθεί η επικοινωνία, όχι όμως ο πιο σημαντικός.
Ουσιαστικό είναι αυτό που ξεκινάει με ερωτήσεις που κάνει κανείς με αληθινό ενδιαφέρον, μέσα από την καρδιά του: Πώς είσαι; Πώς τα πέρασες σήμερα; Θέλεις να κουβεντιάσουμε;
Και σ’ αυτό το στήριγμα —αποκλειστικά σ’ αυτό το στήριγμα—, στηρίζεται η δυνατότητα επανόρθωσης των υπολοίπων.
Αγάπη, εκτίμηση, κανόνες και επικοινωνία: πάνω σ’ αυτόν τον βατήρα στέκεται το παιδί νια να κάνει το άλμα του στη ζωή. Για να βαδίσει, καταρχάς, τον δρόμο της αυτοεξάρτησης και, στη συνέχεια, τον δρόμο της συνάντησης με τους άλλους.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Χόρχε Μπουκάι «Ο Δρόμος της Συνάντησης» Εκδόσεις OPERA


https://searchingthemeaningoflife.wordpress.com/

Τι σημαίνει Μισιρλού; Όλοι ξέρουν το τραγούδι, λίγοι ξέρουν τι σημαίνει

Τι σημαίνει Μισιρλού;  Όλοι ξέρουν το τραγούδι, λίγοι ξέρουν τι σημαίνει Δημοσιεύτηκε στις 25 Ιαν 2025 - 10:55 Ένα τραγούδι που έγινε παγκόσ...