Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...Η ΜΑΧΗ ΣΤΑ ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΑ

Η Μάχη στα Δερβενάκια

Μάχη στα στενά των Δερβενακίων (πίνακας του Θ. Βρυζάκη)
Μάχη στα στενά των Δερβενακίων (πίνακας του Θ. Βρυζάκη)
Μία από τις σημαντικότερες μάχες του αγώνα της Ανεξαρτησίας, στην οποία διαφάνηκε η στρατηγική ιδιοφυΐα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Στις αρχές Ιουλίου του 1822, ένας νέος κίνδυνος ανεφάνη για την Επανάσταση, με την κάθοδο στην Πελοπόννησο ισχυρής τουρκικής δύναμης υπό τον ικανότατο Μαχμούτ Πασά, γνωστότερο ως Δράμαλη. Ο Σουλτάνος, σε πλεονεκτική θέση μετά την εξολόθρευση του Αλή Πασά, είχε στρέψει την προσοχή του στους επαναστατημένους Έλληνες. Χωρίς να συναντήσει την παραμικρή αντίσταση στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα, ο Δράμαλης με 25.000 άνδρες προέλασε ταχύτατα και στις 6 Ιουλίουστρατοπέδευσε στην Κόρινθο. Βασικός του στόχος ήταν η ανακατάληψη της Τριπολιτσάς και η κατάπνιξη της Επανάστασης στον Μοριά με τη βοήθεια του στόλου, που θα κατέπλεε στον Αργολικό Κόλπο.
Παρακούοντας τους τοπικούς τούρκους ηγέτες, οι οποίοι τον συμβούλευσαν να κάνει ορμητήριό του την Κόρινθο κι έχοντας μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του, ο Δράμαλης διέταξε τον στρατό του να προελάσει προς το Ναύπλιο για να λύσει την πολιορκία του. Αφού κατέλαβε τον Ακροκόρινθο, έφθασε ανενόχλητος στο Άργος και στρατοπέδευσε έξω από την πόλη στις 12 Ιουλίου. Οι επαναστάτες πιάστηκαν στον ύπνο και δεν μπόρεσαν να υπερασπίσουν τα μεταξύ Κορίνθου και Άργους στενά, από τα οποία διήλθε η τουρκική στρατιά.
Μόλις μαθεύτηκε ότι ο Δράμαλης με τον στρατό του πλησιάζει στο Άργος, επικράτησε μεγάλη σύγχυση στους Έλληνες, ιδιαίτερα μάλιστα όταν πληροφορήθηκαν τη λύση της πολιορκίας του Ναυπλίου. Κυβέρνηση και βουλευτές αναχώρησαν πανικόβλητοι από το Άργος για τους Μύλους και από εκεί στα πλοία.
Τη δύσκολη αυτή στιγμή όρθωσε το ανάστημά του ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο κήρυξε πανστρατιά, ενώ με δραστήρια μέτρα και συντονισμένες ενέργειες κατόρθωσε να περιορίσει τον στρατό του Δράμαλη στην Αργολίδα και να ματαιώσει την πορεία του προς την Τριπολιτσά. Τα μέτρα του Κολοκοτρώνη εστιάστηκαν στην κατάληψη στρατηγικών θέσεων στην Αργολίδα (κυριότερη απ' όλες ήταν η Λάρισα, η αρχαία Ακρόπολη του Άργους) και στην τακτική της «καμμένης γης» που εφάρμοσε, δημιουργώντας οξύ επισιτιστικό πρόβλημα στους εισβολείς.
Ο Δράμαλης δεν μπορούσε να προχωρήσει προς την Τριπολιτσά χωρίς να έχει εξασφαλισμένα τα νώτα του. Έχασε πολύτιμο χρόνο με την πολυήμερη πολιορκία του φρουρίου του Άργους και οι άνδρες του εγκλωβίστηκαν εκεί, έχοντας εξαντλήσει τα αποθέματα τροφών τους και χωρίς να έχουν δυνατότητα ανεφοδιασμού. Συνειδητοποιώντας τη δύσκολη κατάσταση, ο Δράμαλης αποφάσισε να επιστρέψει στην Κόρινθο, ελπίζοντας σε βοήθεια από τον Χουρσίτ Πασά της Λάρισας, τον Γιουσούφ Πασά της Πάτρας ή από τον στόλο.
Το σχέδιο υποχώρησης του Δράμαλη έγινε αντιληπτό από τον Κολοκοτρώνη και παρά τις διαφωνίες των προκρίτων, έσπευσε να καταλάβει τις στενές διαβάσεις που οδηγούσαν από το Άργος στην Κόρινθο, με 2.500 άνδρες. Δεν θα άφηνε για δεύτερη φορά τις στενωπούς αφύλακτες, όπως είχε γίνει κατά την προέλαση του Δράμαλη.
Στις 26 Ιουλίου 1822 στα στενά των Δερβενακίων, κοντά στη Νεμέα, οι Τούρκοι υπέστησαν δεινή ήττα, χάνοντας πάνω από 3.000 άνδρες. Στη μάχη εκτός του Κολοκοτρώνη διακρίθηκαν ο Δημήτριος Υψηλάντης, ο Παπαφλέσσας και ιδιαιτέρως ο Νικήτας Σταματελόπουλος, γνωστότερος ως Νικηταράς, που έλαβε το προσωνύμιο Τουρκοφάγος Ο Δράμαλης και οι εναπομείναντες άνδρες του προσπάθησαν να διαφύγουν την επομένη από την κλεισούρα του Αγιονορίου. Όμως, ο Νικηταράς, ο Υψηλάντης και ο Παπαφλέσσας ήταν κι εκεί για να προκαλέσουν νέες βαριές απώλειες στον Δράμαλη στις 28 Ιουλίου.
Ο υπερήφανος στρατηλάτης, που είχε αρκετές συμπάθειες μεταξύ των ελλήνων οπλαρχηγών για το ήπιο του χαρακτήρος του και τις ικανότητές του, ήταν ένα ανθρώπινο ράκος, αναλογιζόμενος τις συνέπειες από την οργή του Σουλτάνου. Με τα υπολείμματα του στρατού του έφθασε στην Κόρινθο, όπου στα τέλη Οκτωβρίου πέθανε από την απογοήτευσή του. Ο θριαμβευτής Κολοκοτρώνης ανακηρύχθηκε από την Κυβέρνηση Αρχιστράτηγος της Πελοποννήσου, κατ' απαίτηση των οπλαρχηγών. Η Επανάσταση όχι μόνο είχε διασωθεί, αλλά είχε αποκτήσει ισχυρά θεμέλια, χάρη στο σχέδιο και την τακτική του Γέρου του Μοριά.
https://www.sansimera.gr/
https://plus.google.com/101695330020289055844

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ( Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ )


Το άλλοθι της άγνοιας…


Του Γιάννη Παντελάκη

Την προηγούμενη φορά, πέρυσι περίπου τέτοια εποχή,  ήταν οι αυταπάτες. Τώρα είναι η απειρία. Πάντα κάτι φταίει, κάποιος τρίτος ή μια κατάσταση που θεωρεί ότι μπορεί να λειτουργεί απαλλακτικά για όσα λάθη συμβαίνουν. Όταν μαλώνεις ένα παιδί για κάτι που έκανε, η σχεδόν αυθόρμητη αντίδραση του ξεκινάει με τις λέξεις «δεν ήξερα». Τώρα, έχουμε μια παρόμοια παιδική αντίδραση από τον πρωθυπουργό.

Ο Τσίπρας, αναζητεί υπεύθυνους για την πορεία της χώρας. Οι συνήθεις εχθροί (διαπλοκή, δικαστές κ.α. με τους οποίους μάλιστα έχει συμπορευτεί αρκετές φορές), εξάντλησαν  προς το παρόν τουλάχιστον, τα όρια ως στοχοποιημένες αιτίες του κακού. Ακολουθεί ενός είδους απαλλακτική αυτοκριτική με την επιδίωξη να είναι και συμπαθής. Επικαλέστηκε απειρία. «Όταν ανέλαβα, δεν είχα αίσθηση τι θα αντιμετώπιζα». Προσωπικά το πιστεύω. Ούτε τότε είχε αίσθηση, ούτε τα χρόνια που προηγήθηκαν του 2015, ως αντιπολίτευση. Δεν είχε καμία γνώση της πραγματικότητας και το χειρότερο δεν είχε διάθεση να αποκτήσει τέτοια γνώση.

Ο Τσίπρας θα κέρδιζε τις εκλογές ο,τι και αν γινόταν. Ήταν τέτοια η δυναμική των πραγμάτων, το παλιό σύστημα είχε χρεοκοπήσει πολιτικά, ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανίστηκε ως η φυσιολογική διάδοχη κατάσταση. Οποιοσδήποτε και αν βρισκόταν στη θέση του Τσίπρα θα κέρδιζε τις εκλογές. Αυτό μπορεί να αποδυναμώνει τον παράγοντα «ικανότητες του Τσίπρα», αλλά δεν παύει να είναι αληθινό. Το πρόβλημα του Τσίπρα-που μετατράπηκε και σε πρόβλημα της χώρας- είναι πως αυτός, ο σίγουρος αυριανός πρωθυπουργός έκανε δυο θεμελιώδη λάθη: α) δεν φρόντισε να αποκτήσει γνώσεις που θα ήταν χρήσιμες όταν θα αναλάμβανε την εξουσία και β) προκειμένου να έρθει στην κυβέρνηση όσο το δυνατόν νωρίτερα-απίστευτη η εξουσιολαγνεία του- πολιτεύτηκε με συνθήματα και όχι σχέδιο. Συνθήματα μάλιστα που όχι απλά ήταν άτοπα, αλλά απευθυνόντουσαν στο συναίσθημα, τον φόβο και την ανάγκη απελπισμένων ανθρώπων που αναζητούσαν διέξοδα. Αυτά τα εκμεταλλεύτηκε ο Τσίπρας.

Η αλήθεια είναι πως ο Τσίπρας τα κατάφερε με εξαιρετικό τρόπο. Και τον Ιανουάριο και τον Σεπτέμβριο του 2015. Κέρδισε δυο εκλογές και ενδιάμεσα ένα δημοψήφισμα. Η παραδοξότητα έχει να κάνει με το ότι είναι ο μοναδικός πρωθυπουργός που κερδίζει σε τόσο μικρό χρόνο τρεις αναμετρήσεις και παράλληλα ο μοναδικός πρωθυπουργός που ανέτρεψε την βούληση των ψηφοφόρων του στον ίδιο μικρό χρόνο. Αυτό, μπορεί να δείχνει ικανότητες για να ξεγελάς τον άλλο, δεν δείχνει και ικανότητες για να κυβερνάς μια χώρα. Πρόκειται για δυο διαφορετικά πράγματα.

Ο Τσίπρας επικαλείται την προσωπική άγνοια, μιλάει για λάθη που έκανε στις επιλογές προσώπων και πιστεύει ότι αυτές οι δόσεις παραδοχής είναι αρκετές. Όμως, δεν είναι. Όταν στήριζε μια στρατηγική μίσους και στοχοποίησης εναντίον όλων εκείνων οι οποίοι δεν ήταν μαζί του (δεξιών και αριστερών) με συνθήματα για γερμανοτσολιάδες, νενέκους και Μερκελιστές, ο Τσίπρας δεν είχε καμία άγνοια, διαφορετικά το λένε αυτό. Όταν οι προηγούμενοι κυβερνώντες δεν ήταν πολιτικοί ή ιδεολογικοί αντίπαλοι, αλλά ήταν ανθέλληνες και πουλημένοι στους δανειστές, δεν είχε καμία άγνοια, διαφορετικά το λένε και αυτό.

Υπάρχουν δεκάδες ακόμα παραδείγματα για να αποδειχτεί του λόγου το αληθές, ο,τι δηλαδή η άγνοια αφορούσε στην πραγματικότητα, αλλά και ότι παράλληλα δεν υπήρχε καμία άγνοια στις λογικές εξαπάτησης. Οι υποσχέσεις για τα μνημόνια που θα έσκιζε, τις αγορές που θα χόρευαν και τα προγράμματα Θεσσαλονίκης που θα έδιναν ανάσες στον κόσμο, αποτελούσαν συνειδητά ψέμματα. Όπως και τόσα άλλα.


Το πρόβλημα της κοινωνίας πια-και όχι του Τσίπρα-είναι πως μαζί με τις υποσχέσεις που μοίραζε απλόχερα, μοίρασε και ισχυρές δόσεις μίσους με το οποίο διαποτίστηκε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Ένα κομμάτι που άκουγε τις υποσχέσεις Τσίπρα με δέος και είδε την αθέτηση των υποσχέσεων με απόλυτη απογοήτευση. Αυτό το κομμάτι, δεν είχε κάνει απαραίτητα μια λογική επεξεργασία αυτού που συνέβη με τον Τσίπρα το οποίο βασίστηκε σε εντελώς ψεύτικες παραδοχές. Θεωρεί απλά ότι ο Τσίπρας μπορούσε πολύ εύκολα να σκίσει τα μνημόνια και να τα τρίψει στην μούρη των δανειστών και δεν το έκανε. Γιατί κι αυτός ξεπουλήθηκε, κι αυτός είναι νενέκος. Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο κακό που προκλήθηκε από τον τρόπο που πολιτεύτηκε ο Τσίπρας… 

liberal.gr
http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΙΞΙΟΝΑ

Ο μύθος του Ιξίονα

Στην Ελληνική μυθολογία, ο Ιξίων (Ιξίωνας) ήταν ένας από τους Λαπίθες, βασιλιάς της Θεσσαλίας (με έδρα πιθανόν την Ιωλκό) και γιος του Φλεγύα. Γιος του ήταν ο Πειρίθους. Έλαβε ως σύζυγο τη Δία, θυγατέρα του Δηιονέα ή Δηίονα, υιού του Αιόλου, βασιλέα της Φωκίδας. Υποσχέθηκε στον πεθερό του ένα πολύτιμο δώρο, αθέτησε όμως την υπόσχεσή του. Ο Δηϊονεύς σε αντίποινα έκλεψε μερικά από τα άλογα του Ιξίονα. Ο τελευταίος απέκρυψε την οργή του και προσκάλεσε τον πεθερό του σε εορταστικό γεύμα στη Λάρισα.


Μόλις έφτασε ο Δηϊονέας, ο Ιξίωνας τον δολοφόνησε, σπρώχνοντάς τον στην πυρά. Με τη φρικτή αυτή πράξη, ο Ιξίωνας παραβίασε τον ιερό για τους Έλληνες νόμο της φιλοξενίας, προστάτης του οποίου ήταν ο Ξένιος Ζεύς. Οι γειτονικοί άρχοντες, προσβεβλημένοι, αρνήθηκαν να του προσφέρουν άσυλο ή να εκτελέσουν τα τελετουργικά που θα του επέτρεπαν να αποκαθαρθεί από την ενοχή του. Έκτοτε, ο Ιξίωνας κηρύχθηκε εκτός νόμου, έζησε ως απόβλητος και τον απέφευγαν οι πάντες. Σκοτώνοντας τον πεθερό του, έγινε ο πρώτος άνθρωπος στην Ελληνική μυθολογία που σκότωνε συγγενή του. Η τιμωρία που επέσειε κάτι τέτοιο ήταν τρομερή.

Κάποτε, ο Ιξίωνας, για να ξεφύγει από τους διώκτες του, κατέφυγε ικέτης σε ναό του Δία. Εκείνος συμπόνεσε τον Ιξίωνα, για την κατάσταση και τον έφερε στον Όλυμπο μαζί του.

Ο Ιξίονας λοιπόν από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε ανάμεσα στους 12 Θεούς του Ολύμπου, έλαβε την αθανασία τρώγοντας την θεϊκή τροφή τους, την αμβροσία, και πίνοντας το νέκταρ και ζούσε ανάμεσα τους. Σύντομα άρχισε να ποθεί την Ήρα, την βασίλισσα των υπολοίπων Θεών και την προστάτιδα του γάμου. Αρχικά η Ήρα προσπάθησε να τον αποκρούσει διακριτικά, σύντομα όμως οι βλέψεις του Ιξίονα έγιναν εμφανείς και στους υπόλοιπους Θεούς, ακόμα και στον Δία. Για αυτό το λόγο κάλεσε κοντά του μια νύμφη του ουρανού, τη Νεφέλη, και της έδωσε τη μορφή της Ήρας. Ο Ιξίονας λοιπόν πέφτοντας στην πλάνη αυτή ενώθηκε με τη Νεφέλη κι από την ένωση αυτή γεννήθηκε ο πρώτος Κένταυρος. Εξοργισμένος όμως ο Δίας με την αισχρότητα αλλά και την ασέβεια που του επέδειξε ο Ιξίονας, του επέβαλε ένα τρομερό αιώνιο μαρτύριο, μιας κι εκείνος δε μπορούσε να πεθάνει αφού είχε γίνει αθάνατος.

Ο Ιξίωνας κεραυνοβολήθηκε και αποβλήθηκε από τον Όλυμπο. Ο Δίας διέταξε τον Ερμή να δέσει τον Ιξίωνα σ' έναν τροχό. Έτσι δεμένος, ο Ιξίωνας περιφέρεται αιώνια στον Τάρταρο.

Το όργανο της τιμωρίας του Ιξίονα, ο τροχός, σπάνια περιγράφεται. Κατά τον Σχολιαστή των “Φοινίκων” του Ευριπίδη (1185), ο τροχός αποτελούνταν από φλεγόμενες ακτίνες. Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος (3,62) παραδίδει πως ο Ιξίονας συγκρατούνταν στον τροχό από χάλκινα δεσμά, ενώ κατά τον Βιργίλιο (Γεωργικά 3, 38 και Myth. Vat. I 14, II 106) από φίδια. Επίσης και πάλι κατά τον Βιργίλιο (Γεωργικά 4, 484) τον τροχό με τον Ιξίονα κατεδίωκαν δύο φίδια – σε σχέση ίσως με το πρώτο έγκλημα, καθώς η τιμωρία για την παρενόχληση της Ήρας ήταν ο αέναα σε κίνηση τροχός.

http://conspiracyfeeds.blogspot.gr/

Πηγή 

7ο βρήκα από:
Ελλάνια Διάνθη

ΒΑΡΒΑΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.. Για μια Επαναστατική Κριτική στον Πολιτισμό


Βάρβαρες Σκέψεις- Για μια Επαναστατική Κριτική στον Πολιτισμό

 
 
 
“Βάρβαρες Σκέψεις- Για μια Επαναστατική Κριτική στον Πολιτισμό”, είναι έργο του Αμερικανού αναρχικού συγγραφέα Wolfi Landstreicher, ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί ο Feral Faun από το 1992.  Η μετάφραση έγινε από: Κόλαφως. Το αγγλικό κείμενο βρίσκεται εδώ.

1. Τι είναι η επαναστατική κριτική;

[…]Η επαναστατική κριτική είναι μια κριτική που στοχεύει να προκαλέσει την παρούσα κοινωνία στις ρίζες της με σκοπό να δημιουργήσει μια ρήξη με αυτό που είναι και να επιφέρει ριζοσπαστικό κοινωνικό μετασχηματισμό. Τι άλλο θα μπορούσε να σημαίνει «επαναστατική»; Αλλά υπάρχουν πολλοί υπαινιγμοί εδώ.[…]

2.Τι είναι ο πολιτισμός;

[…]«Πολιτισμός» είναι μια περίεργη λέξη. Οι πρώιμοι Ευρωπαίοι εξερευνητές συνέδεαν αυτό που ήταν «καλό» με τον πολιτισμό. Έτσι, όταν συνάντησαν ειλικρινείς και γενναιόδωρους απολίτιστους ανθρώπους, θα τους περιέγραφαν κάποιες φορές σαν «πιο πολιτισμένους» από τους Ευρωπαίους. Σήμερα, η ιδέα του πολιτισμού είναι τακτικά συνδεδεμένη με καλό κρασί, όμορφα ανθρώπινα πλάσματα και ραφινάτες γεύσεις, αλλά στην πραγματικότητα τα χαρακτηριστικά που μοιράζονται όλοι οι πολιτισμοί είναι μακράν λιγότερο ευχάριστα: κυριαρχία, γενοκτονία και περιβαλλοντική καταστροφή είναι κάποια απ’ αυτά.[…]

3.Τι είναι μια ριζοσπαστική κριτική στον πολιτισμό στο βασίλειο των ιδεών;

[…]Αν ο πολιτισμός είναι ένα δίκτυο θεσμών που ορίζει και κυριαρχεί τις ζωές μας, τότε σ’ ένα θεωρητικό επίπεδο, μια ριζοσπαστική κριτική στον πολιτισμό είναι μια εξέταση της φύσης αυτών των θεσμών. Εξετάζει το κράτος, την οικονομία και τα τεχνολογικά συστήματα που αναπτύσσουν για να ελέγχουν τις ζωές μας. Εξετάζει την αυξανόμενη αβεβαιότητα της ύπαρξής μας σε όλα τα επίπεδα. Είναι μια ταξική ανάλυση στοχευμένη στην καταστροφή της κοινωνίας, και έτσι η βάση της είναι πρώτα απ’ όλα οι ζωές μας εδώ και τώρα σ’ αυτόν τον κόσμο.[…]

4. Και πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει στην πράξη;

[…]Μια επαναστατική κριτική στον πολιτισμό απορρέει από την επιθυμία για ένα κόσμο στον οποίο εμείς, τα ανθρώπινα όντα, θα μπορούμε να ζούμε με τους δικούς μας όρους, δημιουργώντας τις ζωές μας μαζί σαν συνειδητό εν εξελίξει έργο. Δε χωράει τη μισανθρωπία που βρίσκεται στο επίκεντρο της πολύ βιοκεντρικής ιδεολογίας και κάποιες φορές μολύνει περιβαλλοντικές απόψεις. Και δεν αναγνωρίζει ούτε την πριμιτιβιστική πρακτική ούτε την «εξαγρίωση» σαν πανάκεια για τη βλαπτικότητα του πολιτισμού. Αν και οι πρωτόγονες δεξιότητες μπορεί να είναι χρήσιμες και οι μέθοδοι για τη θεραπεία και την εξάπλωση άγριων τοπίων είναιαπαραίτητες, δεν συνιστούν την πρακτική έκφραση μιας επαναστατικής κριτικής στον πολιτισμό.[…]

5. Λίγες τελευταίες λέξεις

[…]Έχω γράψει αυτό λόγω της απογοήτευσής μου για την κατεύθυνση που έχουν πάρει πολλές συζητήσεις της κριτικής στον πολιτισμό. Βασιζόμενη σε ιδεώδη τοποθετημένα πάνω από μας, διαπνέεται από δόγμα και ηθικότητα, έχοντας ως συνέπεια την παρανόηση απ’ όλες τις πλευρές.[…]

Κατεβάστε ολόκληρο το αρχείο εδώ.

 

http://theparabellum.squat.gr/2013/03/08/%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA/

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ---Back to Zero Zero Project VOLCANO



Δημοσιεύτηκε στις 25 Ιουλ 2017
#Back_to_Zero - #Zero_Project
R.IP μικρά φυτά 

"Back to Zero" είναι μια σύνθεση από το Album "Untold ιστορίες του θανάτου Moon" (2012) από το μηδέν-έργο. 
Νίκος μηδενικό έργο, είναι ένας Έλληνας καλλιτέχνης, συνθέτης και παραγωγός. 
Αντί για οποιαδήποτε άλλο πληροφορίες γι 'αυτόν, θα αφήσει τον Νίκο να μιλήσει για τον εαυτό του: 

. «Γεννήθηκα στην Ελλάδα, το 1972. Έχω παίξει μουσική από την ηλικία των 18 με ένα μικρό συνθεσάιζερ που προσπαθούσα να παίξουν τα τραγούδια που έχω είχε ήδη ακούει?. ωστόσο, το αποτέλεσμα ήταν poor.From πάντα την ηλικία των 18 έως 34 έπαιζα μουσική σπάνια, με παύσεις πολλά και πολύ καιρό, διατηρώντας μια μόνιμη κάτω ερασιτεχνικό επίπεδο 
η μεγάλη αλλαγή ήρθε στο τέλος του 2007, όταν άρχισε να συνθέτει και δημοσιεύει τη μουσική μου στο διαδίκτυο ως «μηδενικής έργο». ένιωσα την ευθύνη, τη μουσική μου, όχι μόνο σε ταινίες μου, αλλά θα μπορούσε πιθανότατα να ακούσει από ένα μικρό, αλλά αυξανόμενο κοινό. προσπαθούσα να γίνουμε καλύτεροι μέρα με τη μέρα, τόσο για τη σύνθεση και την ικανότητα παραγωγής level.Since μου τότε, έχει υπάρξει μια μουσική ταξίδι που άλλαξε τη ζωή μου. 
Μερικές φορές, μπορεί να είναι αναγκαίο να πέσει για να συνεχίσει το ταξίδι της ζωής με επανεξεταστεί άποψη και πιο σταθερά βήματα . Αυτό είναι το νόημα πίσω από το όνομα «μηδενικού έργου». περιγράφει ένα ταξίδι, που ξεκινά από το μηδέν και τα σημεία στα αστέρια. 
Όσον αφορά βιογραφικό μου, πιστεύω ότι δεν έχω τίποτα το ιδιαίτερο. Μετά από όλα, ο καθένας έχει μια ιστορία να πει, ενδιαφέρον ή όχι. Αντί για λέξεις, που προσφέρουν το λόγο μου για ον: Μουσική. 
Ανεξάρτητα από τη σημασία της ρίζας μας και ο προορισμός μας, το πιο ευχάριστο μέρος είναι το ταξίδι μεταξύ των δύο αυτών σημείων. Πιστεύω ότι η μουσική είναι αυτό που κάνει το ταξίδι memorable.So, δέστε τη ζώνη ασφαλείας σας και απολαύστε τη μουσική flight.Welcome σας και να συνεχίσει να πετάει» 
Νίκος (zero-project) 

Δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο χρησιμοποιώντας μόνο“άδεια Creative Commons βίντεο”, τόσο για το βίντεο ., και η μουσική 

μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το βίντεο για την προσωπική και εμπορικά έργα Attribution δεν απαιτείται, αλλά εκτιμάται Αν το χρησιμοποιήσετε σε κάτι, θα ήθελα πολύ να το δω Δημοσίευση αυτός ο σύνδεσμος σε πληροφορίες βίντεό σας, όπως εδώ...: https://www.youtube.com/user/danai2014

Μουσική: https://zero-project.gr/ 
https: //zero-project.gr/music/albums / ...

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΕΔΩ https: // www. youtube.com/channel/UCTcg ...
Ευχαριστώ για την προσοχή και τα σχόλια! 
# danai2014 

Το βρήκα από Δανάη Μωραΐτη

ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ;

Εσύ ξέρεις τα δικαιώματά σου αν κάποιος εισβάλει σπίτι σου; Τι θεωρείται νόμιμη άμυνα;


Όλοι λίγο-πολύ γνωρίζουμε ότι αν ένα έγκλημα (π.χ φόνος) τελεστεί σε κατάσταση άμυνας, ο δράστης δεν τιμωρείται. Ποια είναι όμως τα πραγματικά δικαιώματά μας αν βρεθούμε σε μία τόσο δύσκολη κατάσταση;


Ο Ποινικός Κώδικας ορίζει άλλωστε ρητά ότι «δεν είναι άδικη η πράξη που τελείται σε περίπτωση άμυνας». Η ρύθμιση αυτή είναι αυτονόητη συνέπεια της αίσθησης αυτοσυντήρησης και της ανάγκης του καθενός να προστατεύσει τον εαυτό του ή και τρίτους από επιθέσεις…

Ο νομικός ορισμός της άμυνας πάντως είναι ο εξής: Άμυνα θεωρείται η αναγκαία προσβολή του επιτιθέμενου, στην οποία προβαίνει κάποιος, για να υπερασπισθεί τον εαυτό του ή άλλον από άδικη και παρούσα επίθεση που στρέφεται εναντίον τους (οι υπογραμμίσεις δικές μου).Από τον ορισμό αυτό προκύπτουν επιγραμματικά κάποιες βασικές αρχές, που ισχύουν στη νόμιμη άμυνα, προκειμένου αυτή να μην τιμωρηθεί:
1) Καταρχάς θα πρέπει η εναντίον μας επίθεση να είναι άδικη και παράνομη, έτσι π.χ. κάποιος που πυροβολεί το δικαστικό κλητήρα, ο οποίος έρχεται να του κατασχέσει πράγματα, δεν είναι σε άμυνα, διότι ο κλητήρας λειτουργεί στο πλαίσιο του Νόμου και κατόπιν εντολής.

2) Έπειτα θα πρέπει άμυνα και επίθεση να ταυτίζονται χρονικά ή τουλάχιστον να είναι πολύ κοντά, έτσι π.χ. αν κάποιος μας πυροβολήσει και φύγει, δεν νοείται να τον βρούμε μετά από μία… εβδομάδα στο καφενείο και να τον πυροβολήσουμε εξ επαφής, ενώ αν π.χ. ο δράστης κυνηγάει το θύμα επί ώρες, η άμυνα είναι δυνατή, για όσο χρόνο υφίσταται αυτή η κατάσταση, διότι εδώ η επίθεση έχει διάρκεια. Επίσης αν το θύμα π.χ. καταφέρει να αφοπλίσει τον επίδοξο δράστη,h επίθεση λογικά έχει τελειώσει, οπότε αν στη συνέχεια τον σκοτώσει, θα έχει πρόβλημα…

3) Τρίτον και βασικότερο, η άμυνα οφείλει να είναι η αναγκαία, όπως λέει ο Νόμος και εδώ είναι ένα λεπτό σημείο, που μπορεί και δημιουργεί στην πράξη προβλήματα στον αμυνόμενο, διότι αν έχουμε υπέρβαση του αναγκαίου ορίου και μέτρου, η πράξη άμυνας μπορεί να κριθεί ως άδικη και να τιμωρηθεί! Έτσι π.χ. αν μας επιτεθεί κάποιος με ύβρεις, η άμυνα με… πυροβολισμό προφανώς υπερβαίνει το μέτρο και θα τιμωρηθούμε για ανθρωποκτονία με πρόθεση (ίσως με ελαφρυντικό). Τα όρια βέβαια δεν είναι πάντα τόσο ευδιάκριτα, αλλά συχνά πολύ λεπτά, γι’ αυτό ο Νόμος αναφέρει ορισμένα κριτήρια, με βάση τα οποία θα κριθεί το αναγκαίο μέτρο της άμυνας. Αυτά είναι: η επικινδυνότητα, το είδος, ο τρόπος και η ένταση της επίθεσης, η βλάβη που επεδίωκε ο επιτιθέμενος και οι λοιπές περιστάσεις.
Όποιος υπερβαίνει το αναγκαίο μέτρο άμυνας τιμωρείται, αν η υπέρβαση έγινε με πρόθεση, με ποινή ελαττωμένη, ενώ αν έγινε η υπέρβαση από αμέλεια, με την ποινή που προβλέπεται για το αντίστοιχο έγκλημα εξ αμελείας. Αν όμως η υπέρβαση οφείλεται στο φόβο και την ταραχή που του προκάλεσε η επίθεση, τότε μένει ατιμώρητος! Έτσι π.χ. αν διαπιστώσει κάποιος έντρομος μέσα στη νύχτα ότι έχει μπει διαρρήκτης στο σπίτι του και τον πυροβολήσει, ακόμα και αν ο επίδοξος ληστής ήταν άοπλος, τότε με βάση τις περιστάσεις, ο αμυνόμενος θα πρέπει να κριθεί ατιμώρητος, διότι ήταν προφανώς φοβισμένος και δεν μπορούσε μέσα στο σκοτάδι να διακρίνει αν ο εισβολέας οπλοφορούσε ή όχι

Να σημειωθεί τέλος ότι αν κάποιος προκαλέσει με πρόθεση την επίθεση του άλλου, για να τον πλήξει δήθεν σε κατάσταση άμυνας, τότε θα τιμωρηθεί κανονικά για το έγκλημα (είναι οι γνωστοί και ως προβοκάτορες)…

Επίσης, ο αμυνόμενος μπορεί να τιμωρηθεί για παράνομη οπλοκατοχή και οπλοχρησία. Δεν συνιστούν όπλα τα μαχαίρια που η κατοχή τους δικαιολογείται για οικιακή χρήση, ενώ η κατοχή όπλων είναι γενικά παράνομη, εκτός αν ο κάτοχος έχει εφοδιαστεί με ειδική άδεια από την οικεία αστυνομική Αρχή. Δεν απαιτείται άδεια για κατοχή αεροβόλου ή ψαροντούφεκου. 


http://oimonomaxoi.blogspot.gr/

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥ ΑΣΥΝΙΘΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΠΛΗΞΟΥΝ

ΡΟΖ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΪΩΝ : Δείτε τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε ροζ αλάτι Ιμαλαΐων!!

Δείτε τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε ροζ αλάτι Ιμαλαΐων!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ροζ αλάτι Ιμαλαίων
Η οροσειρά των Ιμαλαίων διασχίζει όλη την Ασία, και περνά μέσα από την Κίνα, το Νεπάλ, την Μιανμάρ, το Πακιστάν, το Μπουτάν, το Αφγανιστάν και την Ινδία. Οι άνθρωποι συνήθως συνδέουν τις Ιμαλάια με το Έβερεστ, την υψηλότερη κορυφή του πλανήτη, αλλά υπάρχει κάτι ακόμα πιο αποκλειστικό γι “αυτό – το αλάτι Ιμαλαΐων.
Εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια πριν στρώσεις κρυσταλλωμένου θαλασσινού αλατιού καλύφθηκαν με λάβα. Σήμερα, βρίσκονται βαθιά μέσα στα Ιμαλάια .
Το αλάτι δεν είναι μόνο διατηρημένο σε ένα καθαρό περιβάλλον που περιβάλλεται με χιόνι και πάγο, αλλά η λάβα το προστατεύει επίσης από τη ρύπανση. Αυτός είναι ο λόγος που το ροζ αλάτι Ιμαλαΐων θεωρείται ότι είναι το πιο αγνό αλάτι.
Σήμερα εξορύσσεται με το »χέρι» από τα βουνά και αργότερα πωλείται στην αγορά.
Γιατί είναι ροζ;
Το ροζ χρώμα του υποδηλώνει ότι το αλάτι Ιμαλαΐων είναι φορτωμένο με μέταλλα και πλούσιο σε ενέργεια σίδηρο.
Οφέλη για την υγεία
Όπως ακριβώς συμβαίνει με τις βιταμίνες και τα μέταλλα που είναι γεμάτα τα φρούτα και λαχανικά, τα μέταλλα που βρίσκονται σε αυτό το ροζ αλάτι λειτουργούν σε συνέργεια.
Συνέργεια είναι η αλληλεπίδραση πολλαπλών στοιχείων σε ένα συγκεκριμένο σύστημα που παράγει ένα αποτέλεσμα το οποίο είναι διαφορετικό από τα άλλα αποτελέσματα.
Ιώδιο – Τα φυσικά άλατα φορτώνονται με ιώδιο, και δεν υπάρχει καμία ανάγκη να προστεθούν επιπλέον.
Λιγότερο νάτριο ανά μερίδα – το αλάτι Ιμαλαΐων έχει τα ίδια συστατικά όπως το επιτραπέζιο αλάτι, αλλά επειδή οι κρύσταλλοι του είναι μεγαλύτεροι από εκείνων του ραφιναρισμένου αλατιού, το άλας αυτό έχει λιγότερο νάτριο ανά μερίδα κατά 1/4 t. Αυτό συμβαίνει επειδή οι νιφάδες θαλασσινού αλατιού καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο σε ένα κουταλάκι του γλυκού, σε σύγκριση με το ραφιναρισμένο επιτραπέζιο αλάτι.
Έχει πάνω από 80 μέταλλα και ιχνοστοιχεία
Το αλάτι Ιμαλαΐων αποτελείται από ορυκτά συσκευασμένων κρυστάλλων που σχηματίζονται με φυσικό τρόπο μέσα στη γη, και είναι κατασκευασμένα από 85,62% χλωριούχο νάτριο και 14,38% ιχνοστοιχεία όπως θειικό, μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο, όξινο ανθρακικό, βρωμιούχο κάλιο, βόριο, στρόντιο και φθόριο(κατά φθίνουσα σειρά των ποσοτήτων).
Χάρη στην πλούσια περιεκτικότητα του σε ανόργανα άλατα , το αλάτι Ιμαλαΐων μπορεί:
Εξισορροπεί τους Ηλεκτρολύτες
Ενυδατώνει
Εξισορροπεί την περιεκτικότητα του νερού μέσα και έξω από τα κύτταρα
Εξισορροπεί τις τιμές του pH και μειώνει την παλινδρόμηση του οξέος
Ανακουφίζει από τις μυϊκές κράμπες
Τονώνει τον μεταβολισμό
Βελτιώνει την δομή των οστών
Μειώνει την αρτηριακή πίεση
Κινητοποιεί την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών
Αποτρέπει τις βρογχοκήλες
Διεγείρει την κυκλοφορία
Διαλύει και αποβάλει τις τοξίνες
Εμπειρογνώμονες υγείας πιστεύουν ότι το αλάτι Ιμαλαΐων μπορεί να αυξήσει τη λίμπιντο, την πρόληψη της πρόωρης γήρανσης, την εξάλειψη των βαρέων μετάλλων από το σώμα.
Αποτέλεσμα εικόνας για ροζ αλάτι Ιμαλαίων

Αλάτι Ιμαλαΐων εναντίον Θαλασσινού αλατιού
Αν και το ροζ αλάτι προέρχεται από τα βουνά, είναι πραγματικά το αλάτι της θάλασσας. Το αλάτι προέρχεται από αλατισμένο νερό – έναν ωκεανό ή θαλασσινό νερό λίμνης. Αλλά, θυμηθείτε, το αλάτι Ιμαλαΐων είναι το πιο αγνό είδος θαλασσινού αλατιού.
Τι είναι αυτό που κάνει το επιτραπέζιο αλάτι κατώτερο;
Οι παραγωγοί αφαιρούν όλα τα μέταλλα από το εμπορικό άλας, εκτός από το νάτριο και το χλώριο, αλλά το ραφινάτο άλας επίσης καθαρίζεται, λευκαίνεται και εκτίθεται σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες.
Το επιτραπέζιο αλάτι περιέχει παράγοντες αντι-συσσωμάτωσης που εμποδίζουν την ανάμιξη με το νερό στα δοχεία άλατος. Εμποδίζουν επίσης το άλας από τη διάλυση στο ανθρώπινο σώμα, και έτσι το άλας συσσωρεύεται σε όργανα και ιστούς, με αποτέλεσμα σοβαρές συνθήκες υγιεινής.
Οι παραγωγοί προσθέτουν επίσης συνθετικό ιώδιο, και το σώμα δεν μπορεί να χωνέψει σωστά.
Τα πρόσθετα αποτελούν το 2% του επιτραπέζιου αλατιού.
Αλάτι Ιμαλαΐων – Χρήσεις
Μαγείρεμα και ωρίμανση – Πάντα να χρησιμοποιείτε προ-αλεσμένο αλάτι ή μύλου όπως και κάθε άλλο είδος αλατιού.
Πλάκες αλατιού- Οι πλάκες θα μεταδώσουν μια καλύτερη γεύση και περιεκτικότητα σε ανόργανα άλατα. Παγωμένες: χρησιμοποιήστε τες στα φρούτα, στο σούσι, στα λαχανικά, στο τυρί ή ως διακόσμηση. Κατεψυγμένες: σε κρύα νόστιμα επιδόρπια και γρανίτες. Ζεστές: οι πλάκες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καψαλίσετε λαχανικά, γαρίδες, φιλέτα ψαριών, βόειο κρέας κομμένο σε λεπτές φέτες και μπορείτε να τηγανίσετε ακόμη και αυγά. Πυκνά μπλοκ αλατιού διεξάγουν θερμότητα εκπληκτικά.
Αυτό που είναι ακόμη καλύτερο είναι ότι το αλάτι Ιμαλαΐων είναι ένα φυσικό αντι-μικροβιακό προϊόν, και ο καθαρισμός απαιτεί ένα απλό τρίψιμο ή ξέπλυμα.
Διακόσμηση – Προσθέστε αλάτι σε δοχεία αποθήκευσης, χρησιμοποιήστε ως ντεκόρ ή πασπαλίστε το στο φαγητό σας.
Μπάνιο- Απολαύστε ένα αποτοξινωτικό λουτρό άλατος Ιμαλαΐων . Τα θρεπτικά συστατικά του θα τονώσουν την κυκλοφορία σας και θα καταπραΰνουν τους πονεμένους μύες. Το αλάτι Ιμαλαΐων περιέχει πάνω από 80 θρεπτικά και φιλικά στο δέρμα μέταλλα, έτσι ώστε αυτό το λουτρό να παρέχει μια εκπληκτικά θεραπευτική εμπειρία για το σώμα και την ψυχή.
Ποτ πουρί κηροπήγια και διαχυτές αιθέριου ελαίου – Ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν πανέμορφη σπιτική διακόσμηση με ροζ αλάτι σαν βράχια κρυστάλλων.
Καθαρισμός αέρα – Μπορείτε επίσης να βρείτε λάμπες κρυστάλλων on-line.
Ας ελπίσουμε ότι, τώρα κανένας από τους καλεσμένους σας, δεν θα εκπλαγεί από το χρώμα που έχει το αλάτι σας.
Αν σας αρέσει να τρώτε κρέας, θα πρέπει πάντα να το έχετε στην τσάντα με τα εργαλεία σας. Το αλάτισμα κάνει το κρέας σούπερ-ζουμερό και χυμώδες.
Ελέγξτε αυτήν την απλή συνταγή:
Βασική άλμη, χαμηλή σε νάτριο για χοιρινό κρέας και πουλερικά. (Αυτή η άλμη είναι αρκετή για έως 8 λίβρες πρωτεΐνης).
Συστατικά:
4,546 λίτρα νερό
113.398 γραμμάρια θαλασσινό αλάτι
85.0486 γραμμάρια ζάχαρη (προαιρετικά)
1 κουταλιά της σούπας ξύσμα εσπεριδοειδών (χρήση λεμονιού, κίτρου ή πορτοκαλιού)
Οδηγίες:
Προσθέτουμε όλα τα υλικά σε μια κατσαρόλα και σιγοβράζουμε το υγρό μέχρι η ζάχαρη και το αλάτι να διαλυθεί.
Βγάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και την αφήνουμε να κρυώσει πριν να χρησιμοποιήσουμε την άλμη.
Αφήνουμε την άλμη με βάση το κρέας για περίπου 6 ώρες.
Στραγγίζουμε το κρέας και το αφήνουμε να στεγνώσει στο ψυγείο σας για 2 ώρες.
Ψητό ή στη σχάρα – χρησιμοποιήσετε την αγαπημένο σας μέθοδο μαγειρέματος του κρέατος σας.
Πηγές:
realfarmacy
healthyfoodhouse
Επιμέλεια Κειμένου dorieas
thesecretrealtruth.blogspot.com
http://www.triklopodia.gr/

Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση

  Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2025 19:00 Η κοινή γρίπη π...