Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο κόσμος που χάνεται. Terrestrial polar regions, Αntarctica


Στην εσχατιά του κόσμου. 

Ο κόσμος που χάνεται.

Terrestrial polar regions, Αntarctica




      Είναι ακόμη, ένας όμορφος κόσμος, αυτός στις άκριες της γης μας, στις αρκτικές της ζώνες, στην Αρκτική, στην Ανταρκτική. Ένας κόσμος που χάνεται σιγά σιγά, μα σταθερά και ανεπίστρεπτα.. Δεν είναι ο κόσμος των ανθρώπων αυτός, μα αλλουνών ο τόπος, που χάνονται μαζί του. Πεθαίνουν μαζί του και δεν ξέρουν το γιατί.
Εμείς, οι άνθρωποι, ξέρουμε το γιατί αυτός ο κόσμος πεθαίνει;1229948764v3azvlA
polar-bears
antarctic_fur_seal-normal
Walrus-Cobburg-Island-Arctic_jpg
killer whale eating
Antarctica-wildlife-albatross
daisygilardini10aexpeditions06f
1481292522-4cff9c830461c4907e5882031918acac
antarctic-melt-andvord-bay.adapt.1900.1
1481292527-6c4a641dc0404e0445b028f2fc9ac8c9 (2)
blood falls
images
Heres_who_owns_Antarctica-35e432b0e2bcbfc202474e515aec8ace
800px-Eisbar_1996-07-23
polar-bear-leaping_
20122
Polar Bear, Hudson Bay, Canada
Ενας κόσμος  του άσπρου του πάγου που πεθαίνει στην σιωπή.. Δεν τον ακούμε σαν σπάει.
Δεν τον βλέπουμε σαν φέρνει τον δικό του τον θάνατο, στον δικό μας τον κόσμο
Ξέρουμε, όμως, το γιατί
antarctic-melt-lemaire-channel-sunset
SOS! Να βοηθήσουμε να ζήσει εκείνος  ο κόσμος για να υπάρχουμε κι εμείς!
https://beatrikn.wordpress.com/

Η ΝΟΣΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΝΑΣΜΟΥ Ο κατευνασμός της Στρουθοκαμήλου

Μια γιαγιά σε ηρεμία και μια σε ένταση

Η νόσος του Κατευνασμού


Ο κατευνασμός της Στρουθοκαμήλου
Ο σύγχρονος Έλληνας έχει εθιστεί στην παθητικό-επιθετικότητα … σε συλλογικό αλλά και προσωπικό επίπεδο.
Έχει πλέον βαθιά εμπεδώσει ένα μοτίβο συμπεριφοράς κατά το οποίο σε κάθε μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει πρώτα κάνει πίσω και μετά με μεγάλη καθυστέρηση εκδηλώνει αντίδραση, η οποία συνήθως είναι άκαιρη και συχνά υπερβολική (αν και την τελευταία 2ετία εμφανίζει σχεδόν πλειοψηφικά καθολική παθητικότητα, το οποίο είναι ακόμα πιο τρομακτικό).
Αυτό ακριβώς το μοτίβο συμπεριφοράς είναι μελετημένο στη Ψυχολογία ως ένα απ’ τα χειρότερα συστήματα αντίδρασης της ανθρώπινης προσωπικότητας σε συνθήκες απειλής. Κι όμως σ’ εμάς έχει γίνει πλέον ΕΞΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΣ.
Αποφεύγουμε την ελεγχόμενη σύγκρουση μ’ αυτούς που συμπεριφέρονται επιθετικά (για παράδειγμα στα εθνικά θέματα), δεν εμπιστευόμαστε κανέναν πλέον, επιδεικνύουμε ένα πολιτισμένο και γλυκύ προσωπείο, ενώ την ίδια στιγμή ψάχνουμε για εκδίκηση σ’ ένα έτερο ασαφές μέλλον. ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ τα προβλήματά μας εν ευθέτω χρόνω.
Το παράδειγμα στο συλλογικό μας υποσυνείδητο ως λαός το δίνουν οι ‘Άρχοντες’ και οι ‘Κρατούντες’, συστηματικά εδώ και δεκαετίες.
Αυτό, όμως, πλέον έχει γίνει κτήμα της συλλογικής μας ψυχής με αποτέλεσμα να βλάπτονται και οι σχέσεις μέσα στα μικρο-σύνολα όπως η οικογένεια, οι φιλικές σχέσεις, ακόμα και οι προσωπικές - ερωτικές σχέσεις.
Εμφανίζουμε συμπτώματα μιας γενικής παρακμής μέσα στην οποία Ο ΚΑΤΕΥΝΑΣΜΟΣ του επιτιθέμενου είναι η πρώτη αντανακλαστική μας αντίδραση. Όποιος κάνει το επιθετικό βήμα αντανακλαστικά θεωρείται ως ΑΠΕΙΛΗ που απαιτεί περίσκεψη και φυσικά μας οδηγεί σε 10 βήματα πίσω πριν αποφασίσουμε την Ορθή και Έμμετρη Αντίδραση.
Στην πράξη έχουμε καταντήσει μια Κοινωνία της Τεθλασμένης Πονηρής υπόκωφης αντίδρασης που δεν μπορεί να δει Κατάματα και Άμεσα τα προβλήματά της με σκοπό να αντιδράσει γρήγορα και αποτελεσματικά.
Από τις απίστευτες προκλήσεις στα εθνικά θέματα που έχουμε συνηθίσει να θεωρούμε φυσιολογικές μέχρι τα απίστευτα νομοθετήματα που προκαλούν την κοινή λογική, βουτάμε το κεφάλι όλο και βαθύτερα στην άμμο της λήθης.
Η πραγματικότητα είναι δυσάρεστη και έτσι ο καναπές γίνεται ο καλύτερος φίλος σε μια άτυπη ομαδική Ημι-κατάθλιψη.
Τώρα σιγά σιγά έχουμε αρχίσει να παγώνουμε πλήρως. ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ δεχόμαστε επιθέσεις σε Κοινωνικό, Οικονομικό, Εθνικό, αλλά και πολιτισμικό επίπεδο. ΟΜΩΣ … αυτή είναι η ζωή και αυτές οι προκλήσεις του παιχνιδιού.
Ο στρουθοκαμηλισμός ποτέ δεν ωφέλησε κανέναν. Οι στρουθοκαμηλιστές που κατευνάζουν έχουν υπογράψει την καταδίκη τους σαν Έθνη και σαν Άτομα.
Για όλους εμάς τους Ελληνόφωνους κατοίκους της επιζήλου αυτής χερσονήσου ο χρόνος τελείωσε!
Είμαστε στα τελευταία δευτερόλεπτα της παράτασης και ακόμη σκεφτόμαστε πως όλα θα πάνε καλά.
Αυτό το φοβικό, μικρόψυχο εθιστικό μας χόμπυ να κατευνάζουμε τον θύτη και να γαληνεύουμε το προσωπικό μας άγχος θα πληρωθεί ΑΚΡΙΒΑ με μαθηματική ακρίβεια…

http://www.macroskopio.gr/el


ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ.....


Το μέλλον αργεί πολύ…

Παναγιώτα Ψυχογιού

Με την δράση και τη σκέψη ο άνθρωπος μπορεί να ανοιχτεί στη ζωή και στο περιπλανώμενο παιχνίδι επάνω σε έναν ληξιπρόθεσμο πλανήτη εντός ενός απειροελάχιστου χρόνου.

Από πού να πιαστεί ο σύγχρονος άνθρωπος για να υπάρξει;

Από τη δύναμη  της σκέψης;

Άραγε σκέφτονται οι άνθρωποι;

Από την επανάσταση;

Μπορούμε άραγε να πραγματοποιήσουμε μια επανάσταση;

 H αφήγηση της χειραφέτησης κάνει τους ανθρώπους να ελπίζουν ότι μια μέρα θα γίνουν ελεύθεροι ή ότι η κατάστασή τους θα  βελτιωθεί. Mετά τον Xριστιανισμό, τα είδη  της κοινωνικής αφήγησης είναι, ως γνωστό, ο πολιτικός λογοκεντρισμός του Διαφωτισμού, η δημοκρατία, ο Pομαντισμός, ο καπιταλισμός και ο Mαρξισμός.

Μετά από αυτές, μια άλλη ιδεολογία θα κυριαρχήσει με χαρακτηριστικά λίγο φιλελεύθερα, λίγο σοσιαλιστικά, λίγο χριστιανικά, λίγο αναρχικά, λίγο προλεταριακά, λίγο αστικά.

Κάποιοι θα προτείνουν ένα ακόμη βήμα σωτηριολογικό.

Προς το παρόν η σωτηρία για όλους αναβάλλεται επ’ αόριστον…

Ο Λυοτάρ βλέπει να διαμορφώνεται μια αυτοκαταστροφή των αφηγήσεων της χειραφέτησης. Στην πορεία του χρόνου οι εργάτες και τα κοινωνικά στρώματα αμφισβήτησης και διεκδικήσεων αντιλαμβάνονται ότι η ελπίδα με την οποία ζούσαν δεν αλλάζει την κοινωνική τους θέση.

Kαμία γη της επαγγελίας δεν ανακουφίζει προς το παρόν την πραγματικότητα από τα βάρη της.

Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας;

«Ο αυριανός κόσμος, ο βιομηχανικός, μαζικός, μηδενιστικός, ηλεκτρονικός και τεχνικοποιημένος πολιτισμός, θα τεχνικοποιήσει ακόμη και τη φαντασία. Υπάρχει ένα πέρα από την τεχνική; Και από ποιον κυριαρχείται η τεχνική; Δεν μπορώ να απαντήσω», λέει ο Αξελός.

Το μελλοντικό ιδεώδες  μοιάζει να βρίσκεται αρκετά μακριά. 

http://www.artinews.gr/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D.html

Ο ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ

Ο αποσυμβολισμός της σφίγγας των Δελφών

Γράφει ο Γιώργος Χαραλαμπίδης

Τι ακριβώς όμως θέλει να μας μεταφέρει αυτή η σφίγγα και για ποιον λόγο τοποθετήθηκε σε μία τόσο ψηλή θέση, ώστε να δεσπόζει μέσα σε ένα μαντείο του Απόλλωνα;

Προσεγγίζοντας το φημισμένο Μαντείο των Δελφών, οι αρχαίοι Έλληνες ικέτες, η πρώτη εικόνα με την οποία ερχόταν αντιμέτωποι, πολύ πριν ακόμα εισέλθουν στον ιερό χώρο, ήταν ένα τεράστιο άγαλμα της περίφημης ΣΦΙΓΓΑΣ η οποία βρισκόταν επιπλέον επιβλητικά τοποθετημένη επάνω σε έναν κίονα ύψους 12 μέτρων.

Η έκφραση της αινιγματική μορφής της σφίγγας, έχει παραμείνει παροιμιώδης μέχρι και τις μέρες μας.
Τι ακριβώς όμως θέλει να μας μεταφέρει αυτή η σφίγγα και για ποιον λόγο τοποθετήθηκε σε μία τόσο ψηλή θέση, ώστε να δεσπόζει μέσα σε ένα μαντείο του Απόλλωνα;

Είναι προφανές, ότι αυτό το αινιγματικό άγαλμα, βρίσκεται μέσα σε έναν χώρο μαντικής, ακριβώς για να μας αναγκάσει να έρθουμε μαζί του σε μία εσωτερική συνδιαλλαγή, σε μία μυστική επικοινωνία που θα μας επιτρέψει να αποκωδικοποιήσουμε ανώτερες έννοιες της υπέρλαμπρης και απαστράπτουσας Απολλώνιας γνώσης.

Το σύμβολο της σφίγγας σχετίζεται απολύτως με την εικόνα της ψυχής μας και μέσα του βρίσκεται κωδικοποιημένη ολόκληρη η εξελικτική πορεία κάθε ανθρώπου, που αποφάσισε να πραγματοποιήσει το δύσκολο και δυσπρόσιτο ταξίδι μέχρι τους Δελφούς, ώστε να λάβει το Απολλώνιο Φως της γνώσης.

Ας δούμε την περιγραφή της Σφίγγας:

Η Σφίγγα αποτελεί ένα σύμπλεγμα από τέσσερα ζώα.

Πιο συγκεκριμένα:

Το κεφάλι της είναι ανθρώπινο και μάλιστα γυναίκας

Το σώμα της είναι λιονταριού

Η ουρά της είναι ερπετού, πιθανώς όφεως

Τα φτερά της είναι πτηνού, πιθανώς αετού.

Διαπιστώνουμε ότι αποκαλύπτεται σταδιακά μπροστά στα μάτια μας η εικόνα μία Τετρκτύος, στην οποία τα τέσσερα γνωστά μας στοιχεία βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.
Μέσω του συμβόλου της σφίγγας, το κεφάλι της οποίας είναι γυναίκα, γίνεται μία προσπάθεια απόδοσης της τριμέρειας βάσει της οποίας λειτουργεί η ψυχή μας.

Η γυναίκα αντιπροσωπεύει τον κατώτερο εαυτό μας, δηλαδή το υλικό μας ΣΩΜΑ (ΓΗ) που αποτελεί τον φορέα της ενσαρκωμένης ψυχής μας, η οποία σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του Πυθαγόρα, αποτελείται υποχρεωτικά από την γνωστή μας τριμέρεια: ΨΥΧΗ (ΥΔΩΡ) – ΝΟΥΣ(ΠΥΡ) – ΠΝΕΥΜΑ (ΑΗΡ).

Μπορούμε λοιπόν να συνδέσουμε τα τέσσερα σύμβολα που εμφανίζονται στο μυστηριακό σώμα της σφίγγας, τόσο με τα τέσσερα στοιχεία της Φυσικής, όσο με τα τέσσερα στοιχεία της Μεταφυσικής, όπως εμφανίζονται στην περίπτωση της ενσάρκωσης του ανθρώπου.

ΓΗ = ΥΛΙΚΟ ΣΩΜΑ = ΚΕΦΑΛΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΠΥΡ = ΝΟΥΣ = ΣΩΜΑ ΛΕΟΝΤΟΣ

ΥΔΩΡ = ΨΥΧΗ = ΟΥΡΑ ΟΦΕΩΣ

ΑΗΡ = ΠΝΕΥΜΑ = ΦΤΕΡΑ ΑΕΤΟΥ

Παρατηρούμε ότι ο λόγος που η σφίγγα βρίσκεται σε μία τόσο περίοπτη θέση μέσα στο Μαντείο των Δελφών, είναι ακριβώς για να μας προετοιμάσει για την στιγμή που θα βρεθούμε μπροστά στον Ναό του Απόλλωνα και θα έρθουμε αντιμέτωποι με την σημαντικότερη ίσως εντολή όλων των εποχών «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ».
Δηλαδή την αποκάλυψη του περιεχομένου της ΤΡΙΜΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ μας που βρίσκεται μέσα στο φυσικό μας σώμα, μας το έχει δώσει το σύμβολο της σφίγγας, πολύ πριν εισέλθουμε μέσα στον ιερό μυστηριακό χώρο, ενός από των σημαντικότερων μαντείων της αρχαιότητας.

Η συγκεκριμένη ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ είναι ιδιαίτερα καθοριστικής σημασίας.
Διαπιστώνουμε ότι ολόκληρο το σώμα της βρίσκεται σε μία συμπτυγμένη κατάσταση, στην οποία επικρατεί μία στάση αναμονής, καθώς εμφανίζεται να πατάει στα δύο μπροστινά της πόδια.
Άλλωστε η ίδια η λέξη ΣΦΙΓΓΑ παράγεται από το ρήμα ΣΦΙΓΓΩ, που υποδηλώνει ακριβώς αυτές τις περιορισμένες, σφιγμένες, δυνατότητες της ψυχής μας, αν δεν αποφασίζουμε εμείς να της δώσουμε τον απαραίτητο ζωτικό χώρο, από τον οποίο έχει ανάγκη για να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει βάσει των πραγματικών της δυνατοτήτων.

Αυτό σημαίνει ότι ή ίδια μας η ψυχή, βρίσκεται μέσα στο σώμα μας σε μία στάση αναμονής. Πρέπει δηλαδή να αναπτύξουμε τα ψυχικά μας χαρίσματα, τα ταλέντα μας και τις δεξιότητές μας, έτσι ώστε αυτή η σφίγγα να ανοίξει κάποτε τα τεράστια φτερά της ψυχής της και να ατενίσει τον κόσμο της σοφίας, στον οποίο είναι πλασμένη να κινείται.

Σύμφωνα και με τον Αριστοτέλη, αυτό που πρέπει να καταφέρει κάθε ανεξαιρέτως άνθρωπος κατά την διάρκεια της ζωής του είναι να κινήσει την αδρανοποιημένη ψυχή του, η οποία βρίσκεται μέσα μας σε μία μορφή ανάλογη με αυτήν την σφίγγας.
Το γεγονός αυτό προκύπτει και από την αποκωδικοποίηση του υπόλοιπου συμβόλου, δηλαδή του ιδιαιτέρως ψηλού κίονα επάνω στον οποίο βρίσκεται τοποθετημένη.

Η λέξη ΚΙΩΝ είναι για άλλη μία φορά, ιδιαιτέρως αποκαλυπτική.
Ένας πολύ απλός αναγραματισμός μπορεί να μας αποκαλύψει τις πραγματικές δυνατότητες που περιέχει μέσα του το σύμβολο του κίονα.
ΚΙΩΝ = ΚΙΝΩ = ΝΙΚΩ
Διαπιστώνουμε ότι η σφίγγα – ψυχή μας, πρέπει να καταφέρει να ξεπεράσει αυτήν την συστολή στην οποία βρίσκεται, να εκδηλώσει και να αναπτύξει τις δικές της δυνάμεις.
Βρίσκεται λοιπόν τοποθετημένη επάνω στον κίονα, διότι πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτό που έχει ανάγκη η ψυχή μας είναι να κινηθεί, να ξεπεράσει την αδράνειά της και όχι μόνο να σταθεί στα πόδια της, αλλά πολύ περισσότερο, να ανοίξει τα φτερά της και να πετάξει ανεμπόδιστη και ελεύθερη στους αιθέρες.
Το θεμελιώδες θέμα της εξελικτικής πορείας της κίνησης βρίσκεται κωδικοποιημένο επίσης στον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο μετακινούνται τα τρία ζώα από τα οποία απαρτίζεται η σφίγγα.
ΟΦΙΣ = ΕΡΠΩ

ΛΕΩΝ = ΠΑΤΩ

ΑΕΤΟΣ = ΠΕΤΩ

Κατά ανάλογο τρόπο λοιπόν και εμείς, θα πρέπει να κινηθούμε ως προς το μέγιστο θέμα της απόκτησης της μυστηριακής εσωτερικής γνώσης, μίας γνώσης που μπορεί να μεταμορφώσει την ζωή μας και μέσω της φιλοσοφίας να αναπτύξει μέσα μας τις δημιουργικές μας δυνάμεις που θα μας επιτρέψουν ακολουθώντας την εξελικτική μας πορεία, να γίνουμε ΆΝΘΡΩΠΟΙ αντάξιοι του ονόματός μας.

http://conspiracyfeeds.blogspot.gr/


Πηγή 

ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟΣ---Abominable (2006) - gr.subs (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ)



subtitles https://www.opensubtitles.org/el/subt...

1h 34min | Horror, Thriller | 10 April 2006 (USA)

Αυθεντικός τίτλος: Abominable
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου
Σκηνοθέτες: Ryan Schifrin
Ηθοποιοί: Matt McCoy, Haley Joel, Christien Tinsley, Jeffrey Combs, Paul Gleason, Περισσότεροι
Διάρκεια: 94'
Έτος προβολής: 2006

Ένας άντρας ανάπηρος μετά απο ένα ατύχημα,επιστρέφει στο σπίτι του στο δάσος μετά την αποκατάσταση.
Στην προσπάθεια να ξεπεράσει τον θάνατο της γυναίκας του,και να βάλει ξανα την ζωή του σε τάξη,βλέπει μια γυναίκα να εξαφανίζεται στο δάσος απο ένα περίεργο και τρομαχτικό στην όψη πλάσμα.
Τρομαγμένος προσπαθεί να ενημερώσει την παρέα της γυναίκας,αλλα και την αστυνομία...
Όμως δεν τον πιστεύει κανένας γιατι όλοι νομίζουν οτι τα έχει χάσει μετα τον θάνατο της γυναίκας του.

ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΚΟΗ ΤΟΥ;

Ποιες οι αιτίες που μπορεί να χάσει κάποιος την ακοή του; 

Τι πρέπει να ξέρετε για τα αυτιά σας και την φροντίδα τους;

Του Κωνσταντίνου Λούβρου, M.D., medlabnews.gr 

Φροντίστε τα αυτιά σας για να αποφύγετε την κώφωση 

Ο ΠΟΥ εκτιμά ότι υπάρχουν 360 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής ή είναι κωφοί (5,3% του παγκόσμιου πληθυσμού). Τουλάχιστον το ήμισυ του συνόλου των περιπτώσεων απώλειας της ακοής μπορούν να αποφευχθούν μέσω της πρωτογενούς πρόληψης, συμπεριλαμβανομένων των σωστών πρακτικών φροντίδας του αυτιού. 

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι το 16% των Ευρωπαίων ενηλίκων, πάσχει από βαρηκοΐα σε τέτοιο βαθμό που επηρεάζει την καθημερινότητά του. Αυτό το ποσοστό είναι πολύ μεγαλύτερο από το 10% που είχε παρουσιαστεί σε προηγούμενη μέτρηση.

Στην Ευρώπη, περίπου 71 εκατομμύρια ενήλικες, από 18 έως και 80 ετών, έχουν απώλεια ακοής μεγαλύτερη από 25db. 

Μόνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο αριθμός των ανθρώπων με απώλεια ακοής είναι πάνω από 55 εκατομμύρια. 

Οι σημαντικότερες αιτίες απώλειας της ακοής είναι: 

1. Η συνεχής έκθεση σε θόρυβο στην εργασία 

Η μακροχρόνια έκθεση σε συνεχή και δυνατό θόρυβο μπορεί να προκαλέσει μόνιμη απώλεια ακοής. Αντικείμενα όπως οι μοτοσικλέτες και τα ηλεκτρικά εργαλεία μπορούν, επίσης, να βλάψουν την ακοή με την πάροδο του χρόνου. Αν μπορείτε, αποφύγετε τις θορυβώδεις δραστηριότητες ή κάντε ένα διάλειμμα. 

2. Τραυματισμοί ή μεταβολές στην πίεση 

Κάποιο σοβαρό τραύμα στο κεφάλι μπορεί να εξαρθρώσει κάποιο τμήμα του αυτιού ή να προκαλέσει βλάβες στα νεύρα, προκαλώντας μόνιμη απώλεια της ακοής. Οι ξαφνικές αλλαγές στην πίεση – όπως η εκτέλεση πτήσεων ή καταδύσεων- μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στο τύμπανο και στο εσωτερικό του αυτιού, καθώς και απώλεια ακοής. Σε σοβαρές περιπτώσεις τραυματισμών, μπορεί να χρειαστεί χειρουργική επέμβαση 

3. Φαρμακευτική αγωγή 

Ορισμένα φάρμακα είναι γνωστό ότι προκαλούν ως παρενέργεια απώλεια ακοής. Στα φάρμακα αυτά συγκαταλέγονται ορισμένα αντιβιοτικά και φάρμακα κατά του καρκίνου. Η τακτική χρήση ασπιρίνης μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο απώλειας της ακοής, όμως συνήθως οι παρενέργειες υποχωρούν με την διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής. 

4. Χρόνιες ασθένειες 

Ορισμένες χρόνιες ασθένειες που δεν σχετίζονται άμεσα με την ακοή μπορεί να προκαλέσουν την απώλειά της. Για παράδειγμα, μπορεί να πρόκειται για κάποια βλάβη που οφείλεται στην διακοπή της ροής του αίματος στο εσωτερικό του αυτιού ή στον εγκέφαλο. Οι καρδιακές νόσοι, το εγκεφαλικό επεισόδιο, η υψηλή πίεση αίματος, και ο διαβήτης είναι μερικές από τις αιτίες απώλειας της ακοής, καθώς επίσης και αυτοάνοσες νόσοι, όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα. 

5. Παιδικές ασθένειες 

Πολλές παιδικές ασθένειες μπορεί να προκαλέσουν απώλεια ακοής. Οι μολύνσεις, για παράδειγμα, γεμίζουν τα αυτιά με υγρό και να προκαλούν απώλεια ακοής που συνήθως φεύγει όταν η λοίμωξη ιαθεί. Υπάρχουν, επίσης, ασθένειες που είναι γνωστό ότι επηρεάζουν την ακοή στα παιδιά, στις οποίες συγκαταλέγονται η ανεμοβλογιά, εγκεφαλίτιδα, η γρίπη, η ιλαρά, η μηνιγγίτιδα και η παρωτίτιδα. 

6. Χρόνιες μολύνσεις του αυτιού. 

7. Γεροντική ηλικία. 

8. Ελλιποβαρές νεογνό (κάτω από 2,5 κιλά), νεογνικός ίκτερος και έλλειψη οξυγόνου του νεογνού. 

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, τα προβλήματα ακοής μπορούν να αντιμετωπισθούν επαρκώς με μέτρα δημόσιας υγείας, όπως η ανοσοποίηση, η βελτίωση της μητρικής και παιδικής υγείας και οι ασφαλείς συνθήκες στους χώρους εργασίας. 

Τι πρέπει να ξέρετε 

- Η παραγωγή «κεριού» στο αυτί μας εξυπηρετεί την άμυνά του απέναντι στις μολύνσεις και άλλους βλαπτικούς παράγοντες (π.χ. είσοδος εντόμων). Φυσιολογικά, με τις μασητικές κινήσεις, το «κερί» σπρώχνεται και βγαίνει στον έξω ακουστικό πόρο. 

- Τα αυτιά μας διαθέτουν τη λειτουργία του «αυτοκαθορισμού» από την κυψελίδα («κερί») που παράγεται στο δέρμα του έξω ακουστικού πόρου. 

- Οι μπατονέτες ή οτιδήποτε ανάλογο χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό του αυτιού, ιατρικά δεν επιτρέπεται. Η εισαγωγή τους στον έξω ακουστικό πόρο μπορεί να οδηγήσει σε συσσώρευση «κεριού» αλλά και σε διάφορα ατυχήματα (τραυματισμό του δέρματος και πρόκληση ωτίτιδας, παραμονή βαμβακιού στον πόρο, διάτρηση τυμπάνου, κλπ). 

- Ποτέ μην βάζετε τίποτα στο αυτί (όπως δάχτυλο ή μπατονέτα).
 

- Χρησιμοποιείστε πιστολάκι μαλλιών στη χαμηλότερη κλίμακα, για να στεγνώσετε εντελώς τα αυτιά σας.
 

- Μην προσπαθήσετε να αφαιρέσετε κυψελίδα μόνοι σας. Η παρέμβαση του ειδικού Ωτορινολαρυγγολόγου είναι επιβεβλημένη στις περιπτώσεις που υπάρχει αρκετή συσσώρευση κυψελίδας. 

Αν υποφέρετε από υπερβολική παραγωγή «κεριού» από το αυτί τότε θα χρειάζεστε καθαρισμούς σε τακτά χρονικά διαστήματα για την αποφυγή συσσώρευσης μεγάλης ποσότητας κεριού στο βάθος του έξω ακουστικού πόρου. Κατόπιν συμβουλής του γιατρού σας, μπορείτε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ελαιόλαδο ή αμυγδαλέλαιο για μερικές μέρες το μήνα, το οποίο μπορεί να μαλακώσει το κερί και να βοηθήσει στη έξοδο του από τον ακουστικό πόρο, αλλά και να συμβάλει στον ευκολότερο καθαρισμό του αυτιού από τον γιατρό. 
Αναρτήθηκε από ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ 

πηγή
http://koukfamily.blogspot.gr/

ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ Σε εξέλιξη ο έκτος μαζικός αφανισμός ειδών.

'Απειλείται η ανθρώπινη ζωή': Σε εξέλιξη ο έκτος μαζικός αφανισμός ειδών.

Το καμπανάκι του κινδύνου κρούουν επιστήμονες, καθώς ο "βιολογικός αφανισμός" της άγριας ζωής τις τελευταίες δεκαετίες δείχνει ότι ο έκτος κατά σειρά μαζικός αφανισμός στην ιστορία της Γης βρίσκεται σε εξέλιξη και είναι πιο σοβαρός απ' ότι περίμεναν. 

Μετά από έρευνα κοινών αλλά και σπάνιων ειδών, διαπιστώθηκε ότιέχουν χαθεί δισεκατομμύρια περιφερειακοί ή τοπικοί πληθυσμοί άγριων ζώων. Οι επιστήμονες κατηγορούν τον ανθρώπινο υπερπληθυσμό και την υπερκατανάλωση για την κρίση και προειδοποιούν ότι απειλείται η επιβίωση του ανθρώπινου πολιτισμού ενώ υπάρχει λίγος χρόνος για να γίνουν ενέργειες που θα "σώσουν" την κατάσταση.

Στην εν λόγω μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the National Academy of Sciences, η μαζική απώλεια της άγριας πανίδας αποκαλείται "βιολογικός αφανισμός" που αποτελεί "φοβερή επίθεση στα θεμέλια του ανθρώπινου πολιτισμού".

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι τα είδη εξαφανίζονται με ταχύτερο ρυθμό απ' ότι πριν από εκατομμύρια χρόνια αλλά ο αφανισμοί ήταν σπάνιοι, κάτι που έδινε την εντύπωση μιας σταδιακής απώλειας της βιοποικιλότητας. Η νέα έρευνα όμως δείχνει ότι πολλά κοινά είδη χάνουν τους πληθυσμούς τους σε όλο τον κόσμο. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το 1/3 των χιλιάδων ειδών που χάνουν τους πληθυσμούς τους, δεν θεωρούνται σήμερα απειλούμενα και ότι το 50% όλων των ζώων έχει χαθεί τις τελευταίες δεκαετίες.

Στοιχεία για τα χερσαία θηλαστικά δείχνουν ότι σχεδόν τα μισά από αυτά έχουν χάσει το 80% των περιοχών τους τον περασμένο αιώνα. Οι επιστήμονες βρήκαν δισεκατομμύρια θηλαστικά, πτηνά, ερπετά και αμφίβια να έχουν χαθεί σε όλο τον πλανήτη, οδηγώντας τους στο συμπέρασμα ότι ο έκτος μαζικός αφανισμός έχει ήδη προχωρήσει.

"Η προκύπτουσα βιολογική εξαφάνιση προφανώς θα έχει σοβαρές οικολογικές, οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες. Η ανθρωπότητα θα πληρώσει τελικά ένα πολύ υψηλό τίμημα για την αποικοδόμηση του μοναδικού συνόλου ζωής που γνωρίζουμε στο σύμπαν. Όλα τα σημάδια δείχνουν όλο και πιο ισχυρές επιθέσεις στη βιοποικιλότητα τις επόμενες δύο δεκαετίες, σκιαγραφώντας μια θλιβερή εικόνα για το μέλλον της ζωής, συμπεριλαμβανόμενης της ανθρώπινης", καταλήγει η μελέτη.

Η άγρια ζωή εξαφανίζεται εξαιτίας της καταστροφής των οικοτόπων, της υπερβολικής ρύπανσης, της τοξικής ρύπανσης, της εισβολής ξένων ειδών και της κλιματικής αλλαγής. Αλλά η αιτία όλων αυτών των παραγόντων είναι "ο ανθρώπινος υπερπληθυσμός και η υπερκατανάλωση, ιδίως από τους πλουσίους", υποστηρίζουν οι επιστήμονες. 

Οι πέντε προηγούμενοι μαζικοί αφανισμοί 

443 εκατ. χρόνια πριν 

Δριμεία περίοδος παγετώνων οδήγησε σε πτώση της στάθμης της θάλασσας κατά 100 μέτρα, εξαλείφοντας το 60-70% όλων των ειδών που ζούσαν στους ωκεανούς. 

360 εκατ. χρόνια πριν 

Ένα νέο μακρόχρονο γεγονός αλλάζει και πάλι το κλίμα, "χτυπώντας" ξανά τη ζωή στις θάλασσες. Σκοτώνεται το 70% των ειδών, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν όλων των κοραλλιών. 

250 εκατ. χρόνια πριν 

Η πλειονότητα του άνω του 95% των ειδών που χάθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των τριλοβιτών και των γιγαντιαίων εντόμων, συνδέεται στενά με μαζικές ηφαιστειακές εκρήξεις στη Σιβηρία, οι οποίες προκάλεσαν μεγάλη υπερθέρμανση του πλανήτη. 

200 εκατ. χρόνια πριν

Τα 3/4 των ειδών χάθηκαν, πάλι πιθανότατα εξαιτίας μιας τεράστιας ηφαιστειακής έκρηξης. 

65 εκατ. χρόνια πριν 

Ένας τεράστιος αστεροειδής πέφτει στο Μεξικό, μετά από μεγάλες ηφαιστειακές εκρήξεις στην Ινδία, οδηγώντας στον αφανισμό τους δεινόσαυρους και τους αμμωνίτες. 

Πηγή: Guardian
Από: news247.gr
το είδαμε ΕΔΩ

http://koukfamily.blogspot.gr/

ΤΗΝ " ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ " ΠΑΡΑΔΟΣΗ...ΑΚΙΝΗΤΟΥ αντί πλειστηριασμού προωθούν οι τράπεζες


Την "εθελοντική" παράδοση... ακινήτου αντί πλειστηριασμού προωθούν οι τράπεζες


Τα… κλειδιά των ακινήτων, τα οποία αποκτήθηκαν ή είναι συνδεδεμένα με ενυπόθηκα "κόκκινα" δάνεια, θα μπορούν να παραδώσουν εθελοντικά στις τράπεζες όσοι δανειολήπτες βρίσκονται αντιμέτωποι με τον πλειστηριασμό, πετυχαίνοντας, ωστόσο, συγκριτικά καλύτερη διευθέτηση του υπόλοιπου της οφειλής ή και διαγραφή της, σύμφωνα με δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου".

Η συγκεκριμένη λύση (amicable solution), που, όπως σημειώνουν τραπεζικά στελέχη, εφαρμόζεται κατά κόρον στο εξωτερικό -σε χώρες όπως η Ισπανία ή η Ιρλανδία- θα δοκιμαστεί τους προσεχείς μήνες και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα το τελευταίο τρίμηνο του 2017. Κι αυτό γιατί οι μεσομακροπρόθεσμες λύσεις, που προέκριναν μέχρι σήμερα οι τράπεζες, όπως η μη πληρωμή τόκων ή η παράταση της διάρκειας αποπληρωμής του δανείου, ρύθμισαν ένα ικανοποιητικό μέρος του "κόκκινου" χαρτοφυλακίου, χωρίς, ωστόσο, να εξαλείψουν το πρόβλημα.

"Στο εξωτερικό οι συναινετικές λύσεις υπερέχουν των πλειστηριασμών. Οι τράπεζες, δηλαδή, προσεγγίζουν τους πελάτες, για τους οποίους ήδη έχει εκδοθεί διαταγή πληρωμής και τους προτείνουν την εθελοντική παράδοση ακινήτου", επισημαίνει υψηλόβαθμος τραπεζικός παράγοντας, προσθέτοντας πως η συγκεκριμένη λύση δεν μπορεί -τουλάχιστον για την ώρα- να εφαρμοστεί μαζικά στην Ελλάδα, αφού θα προκαλούσε κατάρρευση της ήδη ταλαιπωρημένης εγχώριας κτηματαγοράς.

Τα οφέλη

Μεταξύ του πλειστηριασμού και της εθελοντικής παράδοσης του ακινήτου οι δανειολήπτες καλούνται να επιλέξουν… το μη χείρον βέλτιστον. "Η λύση της εθελοντικής παράδοσης ενέχει διπλό όφελος: αφενός η αξία του ακινήτου -μετά τον επανυπολογισμό από πλευράς της τράπεζας- θα είναι μεγαλύτερη από την τιμή που θα πετύχαινε στον πλειστηριασμό και αφετέρου, το υπόλοιπο της οφειλής είτε θα κουρεύεται/ρυθμίζεται είτε θα διαγράφεται, λαμβάνοντας υπόψη και τις προβλέψεις του εκάστοτε χρηματοπιστωτικού ιδρύματος", εξηγεί ο ίδιος τραπεζικός παράγοντας.

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

ΕΡΩΤΑΣ ΕΣΤΙ.......

Έρωτας εστί

Έρωτας εστί να ξυπνάς και να κοιμάσαι με ένα όνομα, ένα βλέμμα, ένα χαδί, έναν βραχνά, έναν πόνο. 
Έρωτας εστί βόλτες από το ροζ στο γκρίζο συννεφάκι Μία να γίνεσαι μούσκεμα από σταγόνες ηδονής και την άλλη από σταγόνες «λείπεις».
Στον έρωτα δεν υπάρχουν ονόματα, δεν είναι η Μαρία, ο Γιάννης… Στον έρωτα βαφτιζόμαστε με κάθε τι ζουζουνιάρικο, χαζό, αφελές, διαφορετικό. 
Ο έρωτας εκδηλώνεται και εξελίσσεται μέσα από δύο. Η έντασή του δε σταματά, ούτε στην απόσταση, ούτε στο μαζί. Δεν κορυφώνεται με το σεξ, δε χαλαρώνει στο τελείωμα της ερωτικής πράξης. Είναι σε κορύφωση σε κάθε άγγιγμα, σε κάθε αισθάνομαι, σε κάθε βλέμμα. Διαφορετικές κορυφώσεις κάθε φορά, όμως ίδια δυνατές και έντονες.
Θέλω να σε χαϊδέψω παντού και ταυτόχρονα μόνο στα μαλλιά.
Θέλω να σε φιλήσω παντού και ταυτόχρονα μόνο τρυφερά στο μέτωπο.
Θέλω να σου κάνω τόσα πολλά και ταυτόχρονα μόνο να σε πάρω αγκαλιά και να κοιμηθούμε.
Θέλω να μου κάνεις άλλα τόσα και ταυτόχρονα μόνο να ακουμπήσεις το κορμί σου πάνω μου να σε νιώθω.
Έρωτας είναι το κόψιμο της ανάσας στο «σε θέλω εδώ και στο είσαι εδώ».
Έρωτας είναι να θέλεις κατασπαράξεις σαν αγρίμι και ταυτόχρονα να αγκαλιάσεις σα μωρό.
Έρωτας είναι Όταν η διάθεση εναλλάσσεται από γουτσου γούτσου σε άντε γ@μ.
Έρωτας είναι ο πόνος των πληγών κ η αγαλλίαση της φροντίδας αυτών. 
Έρωτας είναι ένα παιδί που κλαίει και γελάει το ίδιο εύκολα, το ίδιο δυνατά.
Έρωτας είναι να έχουν τα πάντα νόημα μα συνάμα τίποτα.
Έρωτας είναι οι ίδιες λέξεις που βγαίνουν από διαφορετικά βλέμματα όταν αντικρίζονται. Ακόμα και χώρια να κοιτάνε συναντιούνται σε κάποια θύμηση σε φόντο αστεριών.
Έρωτας είναι να αφήνομαι στα χέρια σου και συ στα δικά μου, το κορμί μου δικό σου και το δικό σου δικό μου. Να το προσέξω, να το φροντίσω, να το κάνω να χαρεί, να είμαστε σκληροί και ταυτόχρονα τρυφεροί. 
Έρωτας είναι το τρέμουλο της απουσίας και το τρέμουλο του δικού σου αγγίγματος. 
Έρωτας είναι το πιο γλυκό πιοτό, που όσο και να πιεις το λαχταράς κι άλλο. Ευφραίνει καρδίαν, αναστατώνει το κορμί και το μυαλό τρελλαίνεται που δεν μπορεί να διαχειριστεί ότι το σώμα και η καρδιά προστάζει, ώσπου το γλυκό πιοτό σαν φίλτρο μαγικό σαγηνεύει το μυαλό και στον κόσμο αυτό υπάρχεις μόνο εσύ και γω!
Έρωτας εστί «θάνατος και ανάσταση» 😉

Published by Sarky

Καυστικά ειλικρινής ενίοτε κυνική, αντιδραστική με πάθος για εξερεύνηση και μάθηση. Ξελογιάζομαι από ιστορίες ανθρώπων και με αρέσει να το παίζω λίγο σούπερ ήρωας προστατεύοντας αδύναμους!
https://facerealityweb.wordpress.com/

Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση

  Γρίπη Α και Γρίπη Β: Διαφορές σε συμπτώματα και αντιμετώπιση Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2025 19:00 Η κοινή γρίπη π...