Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

ΛΑΒΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ ΞΕΣΠΆΕΙ----VOLCANO Lava Volcano erupting (zero project Valley of tears)



Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουλ 2017
#VOLCANO #zero_project #Valley_of_tears 
#Volcano_erupting

ένα ηφαίστειο είναι ένα βουνό με μια τρύπα όπου η λάβα (hot, υγρό πέτρωμα) προέρχεται από ένα θάλαμο μάγματος κάτω από το έδαφος. 

Τα περισσότερα ηφαίστεια έχουν ένα ηφαιστειακό κρατήρα στην κορυφή. Όταν ένα ηφαίστειο είναι ενεργό, τα υλικά βγαίνουν  από αυτό. Τα υλικά περιλαμβάνουν λάβα, ατμούς, αέριες ενώσεις θείου, τέφρα και σπασμένα κομμάτια βράχου. 

Όταν υπάρχει αρκετή πίεση, το ηφαίστειο εκρήγνυται. Μερικές εκρήξεις ηφαιστείων γίνονται από την κορυφή του ηφαιστείου. Το μάγμα βγαίνει, άλλοτε γρήγορα και άλλοτε αργά. Μερικές εκρήξεις βγαίνουν σε μια πλευρά και όχι από την κορυφή. 

Τα ηφαίστεια βρίσκονται σε πλανήτες εκτός από τη Γη. Ένα παράδειγμα είναι το Olympus Mons στον Άρη. 

Volcanologists είναι επιστήμονες που μελετούν τα ηφαίστεια χρησιμοποιώντας μεθόδους από τη γεωλογία, χημεία, γεωγραφία, ορυκτολογία, τη φυσική και την κοινωνιολογία. 

Δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο χρησιμοποιώντας μόνο «άδεια Creative Commons βίντεο», τόσο για το βίντεο και τη μουσική. 

Μουσική https://zero-project.gr/ 
https: //zero-project.gr/music/albums / ...

Σταλμένο από την φίλη μας. ΔΑΝΑΗ ΜΩΡΑΪΤΗ..

https://www.youtube.com/channel/UCTcgfCkBSVe3EYxIXAfPe6A

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ---Funny WTF Pictures That Nobody Can Explain



Ούτε βαθιά νοήματα, ούτε αλληγορικές σημασίες...
Απλές εικόνες που ίσως σας κάνουν να χαμογελάσετε...
Επειδή το γέλιο άρχισε να γίνεται όλο και πιο δύσκολο...

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ

Η αποθέωση της ηλιθιότητας


Του Βασίλη Βιλιάρδου
Η Ελλάδα το 2008 είχε μεν δημόσιο χρέος στο 112% του ΑΕΠ της, αλλά το συνολικό χρέος της, το ιδιωτικό και το δημόσιο δηλαδή, ήταν στα επίπεδα της Γερμανίας – ενώ το επόμενο έτος, παρά την (τεχνητή) διόγκωση των ελλειμμάτων, το συνολικό χρέος της παρέμενε χαμηλότερο από πολλές χώρες (γράφημα).
Ο ιδιωτικός της τομέας λοιπόν ήταν απολύτως υγιής, με ελάχιστα κόκκινα δάνεια, οι τράπεζες επίσης, δεν υπήρχε καμία φούσκα ακινήτων όπως στην Ιρλανδία και στην Ισπανία, ενώ το χρηματοπιστωτικό της σύστημα δεν ήταν εκτεθειμένο στα ανυπόθηκα δάνεια χαμηλής εξασφάλισης των Η.Π.Α. – τα οποία κόστισαν μόνο στη Γερμανία διασώσεις της τάξης των 500 δις €.
Από την άλλη πλευρά μόνο η ακίνητη περιουσία του κράτους, χωρίς τα ενεργειακά αποθέματα, είχε υπολογιστεί από το ΔΝΤ στα 300 δις € (πηγή) – όταν άλλες χώρες όπως η Γερμανία, είχαν ήδη ιδιωτικοποιήσει τα πάντα. Ακόμη και μερικά χρόνια αργότερα δε, παρά το έγκλημα των μνημονίωντο συνολικό καθαρό χρέος της ήταν στα επίπεδα των Η.Π.Α., τα οποία φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί (πηγή) – ενώ τα ιδιωτικά ακίνητα ήταν κατά 500 δις € περίπου ακριβότερα από ότι σήμερα (στα 678 δις $ το 2014 έναντι 1,2 τρις $ το 2007), σύμφωνα με την έκθεση της Credit Suisse (πηγή).
ΚράτοςΔημόσιοΕπιχειρήσειςΝοικοκυριάΤράπεζεςΣύνολο
Ολλανδία83127115362687
Ιρλανδία11518985291680
Δανία60114129235538
Ιαπωνία23410165117517
Μ. Βρετανία927486183435
Ισπανία1321087389402
Γαλλία1041215693374
Ιταλία139774376335
Κίνα551253865283
Η.Π.Α.89677736269
Γερμανία80545470258
Παράλληλα οι καταθέσεις των Ελλήνων είχαν εκτοξευθεί στα 260 δις € περίπου, σε σχέση με τα 47 δις € που ήταν λίγο πριν το 2000 και τα 120 δις € σήμερα – ενώ το 2007 η χώρα μας συγκαταλεγόταν στις πλουσιότερες παγκοσμίως, με μέσο πλούτο ανά κάτοικο στα 136.800 $ έναντι 81.300 $ του 2015.Η αποτίμηση του χρηματιστηρίου της ήταν 196,39 δις € το 2007 (56,96 δις € σήμερα), όπου έχουν χαθεί περί τα 140 δις € – ενώ τα εισοδήματα των Ελλήνων ήταν σχεδόν κατά 50% υψηλότερα.
Την ίδια στιγμή το 90% περίπου των ομολόγων της χώρας ήταν σε εθνικό δίκαιο, οπότε μπορούσε το χρέος να μετατραπεί σε δραχμές και να εξυπηρετηθεί πληθωριστικά – ενώ ασφαλώς η Ελλάδα ήταν σε θέση να χρηματοδοτηθεί εσωτερικά, εκδίδοντας εθνικά ομόλογα (ανάλυση από το 2009) ή απ’ ευθείας από τις τράπεζες της.
Συμπερασματικά λοιπόν είναι αδύνατον να κατανοήσει κανείς πως μία τέτοια χώρα οδηγήθηκε στο ΔΝΤ το 2010 και καταστράφηκε εντελώς – ενώ αυτοί που ισχυρίζονται ότι δεν υπήρχε άλλη λύση, αφού είχαν (δήθεν) αυξηθεί στο 15,6% τα ελλείμματα της, προφανώς θέλουν να δικαιολογήσουν την προδοσία ή/και ανοησία τους, αφού οι σπατάλες του δημοσίου της ήταν τέτοιες που ήταν πολύ εύκολο να περιοριστούν.
Εύλογα επομένως θεωρούν αρκετοί πως επρόκειτο για την αποθέωση της ηλιθιότητας -ενώ φυσικά δεν μπορεί να αποκλειστεί η πολιτική προδοσία, αφού δεν ήταν δυνατόν να κατηγορεί τους συμπολίτες του ένας πρωθυπουργός ως διεφθαρμένους και φοροφυγάδες εν μέσω παγκόσμιας κρίσης ή να δηλώνει ένας υπουργός οικονομικών στην Κομισιόν πως οι στατιστικές της χώρας ήταν παραποιημένες (ο δεύτερος μετά τον αντίστοιχο της ΝΔ), «εισπράττοντας» το γνωστό «Thegameisover».
Απαιτεί δε ιδιαίτερο «ταλέντο ανοησίας» να μετατρέπεις μία κρίση ρευστότητας που ο ίδιος προκάλεσες με τις δηλώσεις σου σε μία κρίση φερεγγυότητας – χωρίς καν να παίρνεις ανάλογα μέτρα, όπως θα ήταν η διαπραγμάτευση με τις τράπεζες-πιστωτές, αλλά να την καταδικάζεις μη νομιμοποιούμενος από τους Πολίτες ή τη Βουλή στο ΔΝΤ.
Το γεγονός πάντως ότι, οι δύο πρωτεργάτες των ανυπολόγιστων ζημιών που υπέστη η Ελλάδα παραμένουν ελεύθεροι, είναι αδύνατον να το καταλάβει κανείς – ενώ μπορεί μεν να επιδεινώθηκε κατά πολύ η τραγωδία από τις επόμενες κυβερνήσεις, αλλά ο μεγαλύτερος ένοχος ήταν ασφαλώς το «δίδυμο της καταστροφής» που εξέλεξαν οι Έλληνες «δημοκρατικά» το 2009.
Στα πλαίσια αυτά όταν ρωτούν ορισμένοι ποιά λύση έχουμε να προτείνουμε τώρα, δεν μπορούμε παρά να απαντήσουμε «καμία» – αφού υπήρχαν δεκάδες μέχρι σήμερα που τις κάψαμε αυτοκτονικά μια προς μία, ενώ όταν μία χώρα δεν τιμωρεί καν αυτούς που την οδήγησαν στο γκρεμό, δεν δικαιούται να ελπίζει.
Ολοκληρώνοντας, το πρόβλημα της Ελλάδας δεν ήταν ποτέ οικονομικό, αλλά πολιτικό και δυστυχώς επίσης κοινωνικό – ενώ δεν μπορούμε να εκλέγουμε κόμματα που, έχοντας πλήρη άγνοια της διακυβέρνησης μίας χώρας, δεν ενδιαφέρονται παρά μόνο για την εξουσία και τα προνόμια της, περιμένοντας να λύσουν τα προβλήματα μας.
Πόσο μάλλον όταν δεν μας δίνει το Σύνταγμα τη δυνατότητα να τα ελέγχουμε, να τα ανακαλούμε όταν κρίνουμε πως είναι ανάξια της θέσης τους, καθώς επίσης να τα τιμωρούμε όταν δεν τηρούν τις βασικές προεκλογικές τους δεσμεύσεις – προκαλώντας ανεπανόρθωτες ζημίες στην πατρίδα μας.

 Ανάρτηση από: http://www.analyst.gr 
 
https://prodromikos.wordpress.com/

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ


Ο δρόμος προς την αγάπη


Ο δρόμος προς την αγάπη δεν είναι εύκολος. Γιατί; Γιατί συνηθίζουμε να αγαπάμε βάση των δικών μας αναγκών και προτύπων. Ο τρόπος που έχουμε μεγαλώσει, η αγάπη που λάβαμε ή δεν λάβαμε ως παιδιά, οι δικές μας ανεκπλήρωτες ανάγκες και προσδοκίες παίρνουν μορφή μόλις συναντήσουμε τον έρωτα! Όταν όλα αυτά που προσμένουμε δεν εκπληρωθούν τότε ρίχνουμε το φταίξιμο στον άλλον και έτσι η αγάπη δεν έρχεται.

Πότε έρχεται η αληθινή αγάπη;

Όταν απαλλαγμένοι από τα προσωπικά μας θέλω και αφού έχουμε διανύσει χιλιόμετρα μοναξιάς και αυτοκριτικής συναντάμε τον άλλον και θέλουμε πια να δώσουμε αγάπη χωρίς να περιμένουμε ανταλλάγματα όπως τα έχουμε φανταστεί ή μάλλον χωρίς να περιμένουμε καθόλου ανταλλάγματα.

Διότι η αγάπη δεν περιμένει ανταλλάγματα…

Η αγάπη μόνο δίνει… Η αγάπη μόνο αγαπά… Η αγάπη ξέρει να δίνει χώρο… Η αγάπη συγχωρεί και δέχεται τον άλλον όπως είναι…

Βέβαια, είναι καλό να αναγνωρίζουμε τις ανάγκες και τα προσωπικά μας θέλω αλλά… Αλλά χωρίς να έχουμε προσδοκίες ότι ο άλλος είναι εκεί για να καλύψει τα πάντα σε εμάς. Γιατί και ο άλλος έχει τις δικές του ανάγκες και θέλω, που μπορεί σε κάποιο βαθμό να διαφέρουν από τα δικά μας.

Τότε γίνονται όλα απλά. Γιατί; Γιατί έρχονται όλα μόνα τους. Όλα τα σπουδαία. Η αγάπη, ο σεβασμός, η εκτίμηση και τέλος η εκπλήρωση όλων όσων έχουμε ονειρευτεί. Γιατί η αγάπη ξέρει να δίνει τα πάντα… Και έτσι έχουμε τα πάντα… Την αγάπη που δεν ζητά, που δεν θυμώνει, που δεν έχει εγωισμό. Μόνο δίνει… Γιατί η αγάπη ξέρει και η αγάπη μπορεί…

Και μόνο τότε μπορούμε να δεχόμαστε από τον άλλον ό,τι δεν είναι δικό μας. Δηλαδή; Δηλαδή κάθε έκφανσή του, κάθε συμπεριφορά του, κάθε λέξη του που είναι αντίθετη ή μακριά από τα δικά μας πρότυπα. Γιατί μέσα σε ένα κλίμα αγάπης ξέρουμε ότι ο άλλος δεν είναι ίδιος με εμάς και ότι τον αγαπάμε για αυτό που είναι. Και σίγουρα θα υπάρχουν εκφάνσεις και συμπεριφορές του άλλου που θα μας δίνουν τα πάντα. Την αγάπη, τη ζωή, την κάλυψη. Γιατί όσο διαφορετικοί και αν είμαστε, είμαστε άνθρωποι με τις ίδιες ανάγκες τα ίδια θέλω τις ίδιες προσδοκίες.

Και όταν ξέρουμε να αγαπάμε και ο άλλος μαθαίνει να αγαπά. Ακόμα και αν δεν ξέρει.

Όσο δύσκολος είναι ο δρόμος προς την αγάπη και τόσο απλός. Γιατί τίποτα δεν είναι δύσκολο και τίποτα δεν είναι εύκολο. Απλά όσο μαθαίνουμε τον εαυτό μας και κατανοούμε τις ανάγκες μας και τα θέλω μας τόσο μαθαίνουμε και να αγαπάμε.

Ταξίδι δύσκολο και μακρύ. Το ταξίδι προς την αγάπη. Αλλά αξίζει να το ταξιδέψουμε…   

Εμμανουέλα Ζώη – Κοινωνική Λειτουργός

https://ameiniasopallineus.blogspot.gr/

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ

Μαθήματα ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας στα σχολεία του Βελγίου

Τι προβλέπει η Χάρτα Συνεργασίας «Εισαγωγή σε Γλώσσα και Πολιτισμό», που υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Κώστα Ζουράρι και την υπουργό Παιδείας της Γαλλόφωνης Κοινότητας, Marie-Martine Schyns.
Την εισαγωγή μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας στις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Βελγίου, προβλέπει η Χάρτα Συνεργασίας Συνεργασίας «Εισαγωγή σε Γλώσσα και Πολιτισμό» , που υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Κώστα Ζουράρι και την υπουργό Παιδείας της Γαλλόφωνης Κοινότητας Marie-Martine Schyns.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται από Έλληνες εκπαιδευτικούς του Συντονιστικού Γραφείου Βρυξελλών.
Στη ίδια συνάντηση προτάθηκε από την Συντονίστρια Βρυξελλών Μυρσίνη Ρουμελιώτου και έγινε δεκτή από την υπουργό Marie-Martine Schyns, η εισαγωγή της ελληνικής γλώσσας ως τρίτης γλώσσας επιλογής στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου.
Οι μαθητές του βελγικού Λυκείου θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν τα νέα ελληνικά ως επίσημα διδασκόμενη γλώσσα στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Στην επίσημη συνάντηση με την κυρία Marie-Martine Schyns τον υφυπουργό Παιδείας K. Ζουράρι συνόδεψαν η πρέσβης της Ελλάδας στο Βέλγιο Ελευθερία Γαλαθιανάκη, η Συντονίστρια Βρυξελλών Μυρσίνη Ρουμελιώτου και η Σταματία Κολιαδήμου, υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης.
Από βελγικής πλευράς παρέστησαν ο Georges Letayf, διευθυντής του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων της Γαλλόφωνης Κοινότητας και οι Christelle Ladavid και Isabelle Polain, υπεύθυνες για τα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Στη συνέχεια της ίδιας μέρας ο υφυπουργός Παιδείας επισκέφθηκε το αμιγές Ελληνικό Σχολείο Βρυξελλών όπου συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς και κατόπιν το Συντονιστικό Γραφείο Βρυξελλών όπου ενημερώθηκε για θέματα ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης. Συναντήθηκε και με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών και συζήτησε μαζί τους.
Ο κ. Ζουράρις επισκέφθηκε επίσης τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βελγίου Αθηναγόρα στην έδρα της Μητρόπολης στις Βρυξέλλες συνοδευόμενος από την Συντονίστρια Εκπαίδευσης κυρία Ρουμελιώτου και την κυρία Σ. Δαυΐδ, υπεύθυνη για εκπαιδευτικά θέματα στη ΜΕΑ Βρυξελλών.
Στην υποδοχή ήταν παρόντες ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος και συνεργάτες στο Μητροπολιτικό Γραφείο. Κατά την ιδιαίτερη συνάντησή του με το Μητροπολίτη Βελγίου ο Υφυπουργός ενημερώθηκε για την ορθόδοξη παρουσία στις χώρες της Μπενελούξ και την πνευματική ζωή των Ελλήνων της ορθόδοξης διασποράς.
Ο κ. Ζουράρις ενημερώθηκε για το κτήριο του Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών, δωρεά της οικογένειας Κεστεκίδη στη Μητρόπολη Βελγίου η οποία με τη σειρά της το διαθέτει για τη στέγαση του Σχολείου. Υπάρχει συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση του κτηρίου.
Η παραμονή του υφυπουργού Παιδείας στις Βρυξέλλες ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο τρίτο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών, όπου λειτουργεί ελληνικό τμήμα.
https://ellas2.wordpress.com/

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΑΛΩΝΙΣΜΑ την Κυριακή 23 Ιούλη στο Άλατρο ( ΛΕΥΚΑΔΑ )

Παραδοσιακό αλώνισμα την Κυριακή 23 Ιούλη στο Άλατρο

ALONISMA 2
Αναπαράσταση του παραδοσιακού αλωνίσματος θα γίνει την Κυριακή 23 Ιουλίου 2017 στο Άλατρο.
Στους επισκέπτες θα προσφερθεί παραδοσιακή ριγανάδα και μεζές προβατίνας ενώ όσοι θελήσουν μπορεί να γίνουν οι ίδιοι αγωγιάτες ή να πάρουν μέρος στο ανέμισμα.
ALONISMA
Το αλώνισμα ήταν μετά το θέρο μια από τις σημαντικότερες για την αγροτική οικογένεια αγροτική εργασία. Αποτελούσε το επισφράγισμα ενός πολυκαιρινού μόχθου και έπαιρνε την μορφή ιεροτελεστίας, που διαρκούσε από τα χαράματα μέχρι το κάθισμα του ήλιου. Όλοι σε συναγερμό, παιδιά, γυναίκες, άντρες! Μόχθος βαρύς, κι όμως η λυτρωτική επίδραση της δουλειάς κάνει τον ταλαιπωρημένο γεωργό ν’ ανασαίνει γεμάτος ικανοποίηση μπροστά στο σωρό του σιταριού.
paradosiako alonisma alatro
Ο Λευκαδίτης γεωργός έσπερνε μόνο νάχει τα «φαγούρα» του, το ψωμί της χρονιάς του. Άμα τέλευε ο θέρος εφόρτωναν κουντούρες στα σαμάρια – πλαγιαστά και πήγαιναν σιμά στ’ αλώνι να φτιάξουνε τις θημωνιές. Το αλώνι είναι ένας επίπεδος κυκλικός χώρος σε πολύ στερεό έδαφος, αλειμμένο με βοϊδοβουνιά λειωμένη ή με άσπρο πηλό για να μη δημιουργείται σκόνη από το χώμα κι ανακατώνεται με τον καρπό.
Στο κέντρο του αλωνιού έμπηγαν βαθιά ένα κάθετο παλούκι το στριερό και σ’αυτό έδεναν ένα μακρύ σκοινί που κατέληγε στο ζευγάρωμα των αλόγων. Τα άλογα τα ζεύανε και γεφύρωναν τις σφαές τους με λαιμαριές. Πίσω από τα άλογα ακολουθάει τρέχοντας ο αγωγιάτης, που πρέπει να είναι πεταχτός και κεφάτος. Φοράει ένα ψάθινο καπέλλο για τον ήλιο και στο λαιμό του δένει ένα μαντήλι για τον ιδρώτα. Ρίχνεται στο κυνηγητό των αλόγων βαστώντας στο χέρι του τη βίτσα που χτυπάει τ’ άλογα στα καπούλια. Ο νοικοκύρης με το δικριάνι ρίχνει τις καλαμιές που βγαίνουν από την περιφέρεια προς τα μέσα.
Εκτός από το πάτημα των αλόγων πολλές φορές χρησιμοποιούνε σβάρνα με μαχαίρια καλά τροχισμένα ή με στουρνάρια κοφτερά για να κόβουν το άχυρο. Πάνω στη σβάρνα κάθονταν κάποιος για να έχει μεγαλύτερο βάρος και να κάνει καλύτερη δουλειά, γεγονός που κούραζε γρηγορότερα τα ζώα. Άμα τέλευε ο αλωνισμός, λύνανε τ’ αλογα, καταπνιγμένα στον ιδρώτα, τα μέρευαν, τα χάιδευαν με στοργή και μιαν ευγνωμοσύνη θεϊκή, έριχναν στη ράχη τους ένα σκουτί μην πάει και πλευριτώσουν τα κακόμοιρα και τ’ άφηναν στην άκρη να ξαποστάσουν και να φάνε μες στον ντρουρβά τη βρώμη τους…
Πηγές:
Πανταζή Κοντομίχη «Αγροτικές βιοτεχνικές εργασίες»
Απόστολου Μαργέλη «Επαγγέλματα και ασχολίες του τόπου μας που χάνονται….»
http://www.kolivas.de/

ΣΤΑ 50 ΜΟΥ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΛΕΩ ΟΧΙ σε ό,τι μου κάνει κακό και χαλάει τη ψυχολογία μου

Στα 50 μου έμαθα να λέω όχι σε ό,τι μου κάνει κακό και χαλάει τη ψυχολογία μου


Ο τίτλος τα περικλείει όλα. Είμαι 50 ετών και τώρα μόλις έμαθα ποια είμαι, τι ζητάω από τη ζωή, τι χρωστάω και τι μου χρωστάνε. Έμαθα να διεκδικώ, να ιεραρχώ τις ανάγκες μου και να αποδέχομαι τη διαφορετικότητα των γύρω μου.

Το μεγαλύτερο, όμως, δώρο για τη ψυχή μου και την ισορροπία του μυαλού και της καρδιάς μου, είναι πως έμαθα να λέω «όχι» σε ό,τι μου κάνει κακό και χαλάει τη ψυχολογία μου.

Τα 50 μου αποτέλεσαν σταθμό. Όχι γιατί άλλαξε η εικόνα μου αλλά όλη μου η κοσμοθεωρία. Κατάλαβα πως είναι πιο σημαντικό να λέω «όχι» σε ό,τι μου κάνει κακό.  Δεν πειράζει αν γίνομαι δυσάρεστη. Ας ξεβολευτούν και οι γύρω μου. Γιατί πρέπει πάντα εγώ να είμαι η καλή και η αρεστή;

Έμαθα να αγαπώ και να σέβομαι εμένα! Κατάλαβα έτσι πιο καλά τις ανάγκες μου και έγινα μεμιάς πιο συγκαταβατική με όσους δεν μπορούν να με ακολουθήσουν από εδώ και πέρα.

Στα 50 δε φοβάσαι να μείνεις μόνος. Φοβάσαι να είσαι εγκλωβισμένος με λάθος ανθρώπους. Θέλεις να κάτσεις κάτω από το ζεστό ήλιο και να νιώσεις πως είσαι ελεύθερος να ορίσεις εσύ και μόνο εσύ τη ζωή σου.

Τις εκπτώσεις τις θέλεις μόνο στα ψώνια. Οποιοσδήποτε άλλος συμβιβασμός είναι φθορά.! Προτιμάς να γελάς μόνος βλέποντας μια ταινία από το να είσαι με έναν άνθρωπο που δε νιώθεις αισθήματα και που μέσα στη ψυχή σου επιθυμείς να τα «τινάξει» για να απελευθερωθείς.

Δεν αλλάζει η ζωή αν το πορτοφόλι είναι άδειο και είναι Gucci για το οποίο νεότερη δούλευες ως σκλάβα για να το αποκτήσεις.

Ξέρεις ποια πως τα «όχι» σου πρέπει να είναι πολλαπλάσια των «ναι» σου! Γιατί μόνο τότε είσαι ελεύθερος άνθρωπος, ζωντανός και τίμιος στις συναλλαγές σου. Τότε αξίζεις να αγαπηθείς και να αγαπήσεις γιατί το κάνεις συνειδητά για εσένα και όσους νοιάζεσαι!

Δε λέω να κάνεις επανάσταση, ούτε και να ακυρώσεις όσα έχεις κτίσει στο πέρας της ζωής σου. Λέω, όμως, πως μπορείς να αρκείσαι στα αυθεντικά, τα ολόκληρα και όχι τα μισά. Δηλαδή μισούς έρωτες, μισές φιλίες και μισές δουλειές για να μη σε σχολιάζουν και σε λένε μισερή.

Ο χρόνος κυλάει σαν το νερό και δε γυρίζει ποτέ πίσω. Το ίδιο και τα όνειρά μας!

 efisecrets.gr

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/


Τα TOP 10 ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ | TopTenGR




Στα επόμενα 50  με 100 χρόνια οι αλλαγές που γίνονται στη Γη προβλέπεται να επηρεάσουν αρνητικά, πολλές περιοχές της, αλλά 10 από αυτές κινδυνεύουν να εξαφανιστούν..
Στο video του TOPTENGR, που μιλάει ελληνικά, θα πληροφορηθείτε  όλα τα προβλεπόμενα δυσάρεστα..

ΚΑΝΧΑ... Η ΓΗ ΤΗΣ ΤΙΓΡΗΣ----Kanha. Land of the Tiger | Full Documentary



▶ ισπανικό βίντεο: http: //planetdoc.tv/documental-comple ...

Το Εθνικό Πάρκο Khana, που βρίσκεται στην Ινδία θεωρείται ως η γη της τίγρης , όπως είναι εδώ όπου υπάρχουν περισσότερες τίγρεις. 

Από τα οκτώ υποείδη τίγρης υφιστάμενων μόλις πριν από έναν αιώνα, μόνο πέντε παραμένουν και μία από αυτές, η κινεζική τίγρη, είναι στα πρόθυρα της εξαφάνισης. Η τίγρη της Βεγγάλης είναι τα πιο πολλά υποείδη. Στην Ινδία, όπου ο πληθυσμός της είναι υψηλότερη, υπάρχουν μεταξύ 5.000 και 7.000, μόλις και μετά βίας μια αντανάκλαση του 100.000 και πάνω, που έζησε στα τέλη του περασμένου αιώνα. Και από όλα τα μέρη στην ινδική υποήπειρο, είναι εδώ, στην Kahn, όπου οι τίγρεις έχουν το μεγαλύτερο και πιο σταθερό πληθυσμό. 

Όταν μια τίγρη περιφέρεται μέσα από τη ζούγκλα, ζώα εκπέμπουν προειδοποιητικά σημάδια τους. Το δέρμα της τίγρης καθιστά αόρατο στη σκιά της ζούγκλας. Μέτρηση πάνω από τρία μέτρα από το ρύγχος μέχρι την ουρά και να ζυγίζουν κατά μέσο όρο 230 κιλά, το καμουφλάζ από τα μεγαλύτερα αιλουροειδή είναι θεμελιώδους σημασίας επιτρέπει να προσεγγίσουμε το θήραμά του, παρά το γεγονός το οποίο, χρειάζεται συνήθως δώδεκα προσπάθεια να πιάσει ένα. 

Για λίγες μόνο ημέρες το έτος, τίγρεις είναι σεξουαλικά δεκτικοί. Φλερτ μπορεί να διαρκέσει μια εβδομάδα ή δέκα ημέρες και μόνο σε περιοχές όπου η πυκνότητα τίγρη είναι αρκετά υψηλή μπορούν να βρουν ένα αρσενικό για να ζευγαρώσει μαζί τους. 
Σε έναν κόσμο όπου είναι όλο και πιο σπάνια, η σύζευξη των τίγρεων είναι εξαιρετικά δύσκολο να παρακολουθήσουν. Ζευγάρωμα λαμβάνει χώρα μεταξύ 20 και 50 φορές την ημέρα για μια περίοδο δύο έως πέντε ημέρες και πάντα στα μεγαλύτερα βάθη της ζούγκλας. 

Κατά τη διάρκεια της ερωτοτροπίας κουραστική, άνδρες και γυναίκες χρειάζονται συχνές παύσεις. Η περίοδος κύησης είναι μικρή, περίπου 15 εβδομάδες, διότι αν μια τίγρη είχε μια μακρά κυοφορία, που μεταφέρουν ένα μεγάλο έμβρυο, που θα γίνει υποτονική και δεν μπορούν να κυνηγούν για τον εαυτό της. Στον κόσμο της τίγρης, η μητέρα παίρνει πλήρη φροντίδα της ανατροφής τους μικρά και μόλις το φλερτ έχει λήξει, το αρσενικό έχει μετατραπεί σε ένα δυνητικό εχθρό για τα σκουπίδια. 

Το ζευγάρωμα αυτό το ζευγάρι αποτελεί την ελπίδα για την απειλούμενη πληθυσμού από τα πιο ισχυρά και όμορφος των ειδών αιλουροειδών. Σε Kanha, εκτιμάται ότι ο πληθυσμός ανέρχεται σε περίπου 100, αλλά σε μια χώρα με πάνω από ένα δισεκατομμύριο κατοίκους πρόθυμοι για εύφορη γη, το μέλλον της τίγρης εξακολουθεί να αποτελεί ανησυχητικό άγνωστη οντότητα.
Ένα ενδιαφέρον video του Planet Doc για τις τίγρεις, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ στην ψυχική ισορροπία και ανάπτυξη του παιδιού. (εξαιρετικό)

Ο ρόλος του πατέρα στην ψυχική ισορροπία και ανάπτυξη του παιδιού. (εξαιρετικό)

Συνήθως ο πατέρας είναι αυτός ο οποίος εδραιώνει στην ψυχή του παιδιού το συναίσθημα της ασφάλειας. Θεωρείται ο προστάτης και ο υπερασπιστής της οικογένειας.


Για πολύ καιρό οι θεωρητικοί της ψυχολογίας αγνόησαν το ρόλο του πατέρα στην οικογένεια και ειδικά στην ανάπτυξη του παιδιού. Ίσως γιατί πίστευαν ότι η επίδραση του έχει μικρότερη σημασία από εκείνη της μητέρας. Σήμερα η επιστήμη της ψυχολογίας έγκυρα μας λέει ότι η αλληλεπίδραση πατέρα-παιδιού είναι πολύ σημαντική και επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την προσωπικότητα του παιδιού. 

Το 50% των χωρισμένων πατεράδων καταλήγουν να έχουν χάσει την ουσιαστική επαφή με τα παιδιά τους. Κάποιοι διακόπτουν κάθε επικοινωνία, άλλοι διατηρούν μια εθιμοτυπική σχέση, ίσως αυτή που έχει επιβάλλει το Δικαστήριο. Με τον τρόπο αυτό το μήνυμα που στέλνει στο παιδί είναι ότι δεν αξίζει το χρόνο του και την προσοχή του. Ένα μήνυμα που με επιείκεια θα χαρακτηρίζαμε «τραυματικό» και όταν το παιδί είναι αγόρι η κατάσταση επηρεάζει αποφασιστικά την ψυχή του παιδιού. 

Αρχικά όλοι ως βρέφη βιώνουμε μια ενότητα με τη μητέρα, η οποία ικανοποιεί τις ανάγκες μας πρόθυμα και με ευαισθησία. Ψυχολογικά το διάστημα αυτό δεν είναι ένα νεκρό διάστημα όπου το νεογέννητο δεν αντιλαμβάνεται τίποτα. Από τη σχέση ανάμεσα στους γονείς και το βρέφος πηγάζουν πολλά γεγονότα, σιωπηλά, αόρατα και μυστηριώδη που εμφανίζονται στο τέλος του δεύτερου μήνα. 

Το χαμόγελο στην εμφάνιση ενός προσώπου είναι ένα αποτέλεσμα της σωστής συμπεριφοράς και των δύο γονέων. Στα μωρά που έχουν στερηθεί τη στοργή και την προστασία που πηγάζει και από τους δύο γονείς το πρώτο χαμόγελο αργεί να φανεί. 

Η μητέρα στους πρώτους αυτούς μήνες είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της προσωπικότητας του ανθρώπου. Το βρέφος χρειάζεται να νιώθει την αγάπη μέσα στα μάτια της μητέρας, αυτή αναζητά επίμονα, γιατί του είναι απαραίτητη. 

Αυτή τη χρονική περίοδο δημιουργείται και ενισχύεται η παρουσία ή μη του συναισθήματος της αγάπης, μεταφέρεται στο βρέφος όπου σιγά-σιγά δυναμώνει, παγιώνεται και γίνεται αιώνια. Εδώ ο πατέρας πρέπει να προστατεύσει και να αποδεχτεί αυτή τη σχέση και έτσι σιγά-σιγά με τη δική του παρουσία στο πλάι της γυναίκας του πλέον να αρχίσουν οι πρώτες ανεξαρτητοποιήσεις του βρέφους από την τόσο απαραίτητη προσκολλητική σχέση με τη μητέρα, ώστε αυτή η σχέση να μην φτάσει στο όριο της παθολογίας και έτσι να δημιουργηθούν ψυχολογικά προβλήματα και να εκδηλωθούν στο άτομο σαν ενήλικας πλέον. Οτιδήποτε αποκτηθεί στην ηλικία αυτή, καλό ή κακό, παραμένει κτήμα του για όλη τη ζωή και επηρεάζει αποφασιστικά την ψυχή του παιδιού.


Η πατρότητα είναι το ίδιο ευχάριστη και απαραίτητη στο παιδί με τη μητρότητα. Το ίδιο το παιδί αισθάνεται ιδιαίτερη ικανοποίηση όταν δέχεται τις φροντίδες του πατέρα του.

Πολλοί πατέρες βρίσκουν τη συγκίνηση που δοκιμάζουν από τις αντιδράσεις, όταν περιποιούνται τα παιδιά τους, σαν ένα από τα πιο μεγάλα πλεονεκτήματα του να είναι κανείς πατέρας.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι φροντίδες είναι αυτές που μας κάνουν να νιώθουμε το παιδί σαν τον ίδιο μας τον εαυτό. Η ασχολία του πατέρα με το παιδί του δίνει την ευκαιρία να ξαναδοκιμάσει ο ίδιος κάποιες χαρές από τη δική του παιδική ζωή: τη χαρά του παιχνιδιού, μια δυσκολία που ξεπεράστηκε σωστά, μια επιτυχία ή αποτυχία. 

Ο πατέρας που συμπεριφέρεται απέναντι στο παιδί του όχι μόνο σαν δυνατός αλλα και με στοργή κρατάει στα χέρια του το κλειδί της ευτυχίας και της ψυχικής ισορροπίας του παιδιού του. Η σεξουαλική ταυτότητα του παιδιού εξαρτάται σ’ ένα μεγάλο βαθμό από τη στάση του πατέρα.

Όταν ο πατέρας απουσιάζει, το πρότυπό του μένει κενό και αφήνεται στο παιδί ν’ ανακαλύψει στα τυφλά την έννοια της ανδρικής του ταυτότητας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα αγόρια να γίνονται ευάλωτα στη μίμηση στερεοτυπικών ανδρικών συμπεριφορών, όπως αυτές διαμορφώνονται από τη νοοτροπία της κοινωνίας (σκληρές, επιθετικές και βίαιες συμπεριφορές) κρατώντας ουσιαστικά μια ψυχική απόσταση σπό τους άλλους, η οποία θα στέκεται εμπόδιο στη σχέση τους με τους άλλους. Σε ακραίες περιπτώσεις μέσα από την απελπισμένη ανάγκη τους για μια ανδρική ταυτότητα, υιοθετούν συμπεριφορές που φτάνουν μέχρι την παραβατικότητα. 

Ένας πατέρας που συμμετέχει πολύ λίγο στη ζωή του παιδιού του και αυτό το πολύ λίγο το περνά αποδοκιμάζοντάς το, μαλώνοντάς το, μεταβάλλεται στη φαντασία του σαν ο χωροφύλακας του σπιτιού. 

Το αποτέλεσμα, τόσο της άσχημης και ανώριμης συμπεριφοράς της άσκησης των πατρικών καθηκόντων, όσο και της υπερβολικής χρήσης της πατρικής εξουσίας καταλήγουν σχεδόν στο ίδιο σημείο. Επαναστατική, παραβατική, βίαιη αντίδραση από μέρους του παιδιού ή ολοκληρωτική υποταγή, και τα δύο το ίδιο καταστροφικά για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας του παιδιού. 

Η επιρροή του πατέρα πάνω στο παιδί θα ήταν πιο μεγάλη αν τις λίγες ώρες που περνούν μαζί τις διέθετε να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας τον άλλο. Ο πατέρας πρέπει να είναι ο πρώτος και ο καλύτερος φίλος του παιδιού από τον πρώτο χρόνο της ηλικίας του. Για να γίνει αυτό δεν πρέπει το παιδί να τον φοβάται, αλλά να τον σέβεται και να τον αγαπά. 

Η μητέρα πρέπει να βλέπει με καλό μάτι τις σχέσεις του παιδιού της με τον πατέρα, να τις βοηθά και όχι να γίνεται εμπόδιο σε αυτές. Γύρω στα πέντε το παιδί δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τον πατέρα του. 

Είναι μια φυσιολογική εκδήλωση που πρέπει να ενισχυθεί και από τους δύο γονείς και όχι να την βλέπει η μητέρα σαν ταπείνωση ή παραμερισμό της. Τα παιχνίδια και οι χαρές μαζί με τον πατέρα αποκτούν μια σπουδαιότητα που απλώνεται πέρα από την πραγματική σημασία του ρόλου του πατέρα. Είναι η εικόνα του «άνδρα» μέσα στο σπίτι. Ο πρώτος σύντροφος των αγοριών, ο πρώτος φίλος των κοριτσιών. 

Ο γιος διδάσκεται πώς να γίνει πατέρας από τον ίδιο του τον πατέρα. Γνωρίζει τις σχέσεις του πατέρα του με τα άλλα αδέρφια του και παρακολουθεί προσεκτικά τον τρόπο που αντιδρά ο πατέρας απέναντι στον ίδιο. 

Το κορίτσι μαθαίνει πως είναι ο άνδρας και πως συμπεριφέρεται ο πατέρας. Οι σχέσεις του πατέρα με την μητέρα προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να παρατηρούν όλες τις πλευρές της συμπεριφοράς τους σαν συζύγων. Ειδικά για το αγόρι ο πατέρας αποτελεί το πρότυπο που σαν μικρός το μιμείται και σαν μεγάλος θέλει να ταυτιστεί μαζί του. 

Είναι φανερό πως κανείς από τους δύο γονείς δεν μπορεί να αναπληρώσει τα καθήκοντα του άλλου. Το περιεχόμενο του ρόλου τους είναι ξεχωριστό, σημαντικό και απαραίτητο για την ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού. 

Εισήγηση της ψυχολόγου κ. Ιουλίας Σουλάνδρου στην Ημερίδα του Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – Η Αγκαλιά, με θέμα «Εγκυμοσύνη και Μητρότητα – Προβλήματα και Λύσεις. Η Θέση της άγαμης μητέρας στη σύγχρονη κοινωνία».


ΣΧΟΛΙΟ

Θεωρώ ότι είναι ένα άρθρο καταπέλτης κατά των εντολών της Νέας Τάξης για προώθηση των μονογονεϊκών οικογενειών, για γενίκευση των διαζυγίων, για προώθηση της σεξουαλικής διαστροφής και για διάλυση των οικογενειακών δεσμών....

Η Νέα Τάξη επιδιώκει ακριβώς τα παιδιά που περιγράφονται παραπάνω...
Με στέρηση προτύπων και χωρίς ταυτότητα κοινωνική, σεξουαλική και ακόμα και εθνική...
Η Νέα Τάξη επιδιώκει την διάλυση των οικογενειακών δεσμών και γι αυτό προσπαθεί μέσω των ξεπουλημένων πολιτικών, να κρατάει τα παιδιά ατελείωτες ώρες σε ολοήμερα σχολεία όπου τους γίνεται πλύση εγκεφάλου πάνω στις νεοταξίτικες θεωρίες....

http://koukfamily.blogspot.gr/

Πάτρα: Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι - Δείτε βίντεο ντοκουμέντο

Πάτρα:  Ανήλικοι πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν μηχανάκι  -  Δείτε βίντεο ντοκουμέντο Φωτογραφία flamis Επιχείρησαν να κλέψουν και βέσπα Δ...