Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

ΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ Η ΚΑΚΟΣΜΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ

Τι σοβαρό μπορεί να κρύβει η κακοσμία του στόματος; Τι μπορείτε να κάνετε για να την αντιμετωπίσετε;

του Ξενοφώντα Τσούκαλη, M.D., medlabnews.gr
Η κακοσμία του στόματος αποτελεί ένα μεγάλο παράγοντα αφαίρεσης αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης για πολλά άτομα, εφόσον δεν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Η χρόνια κακοσμία του στόματος και της δύσοσμης εκπνοής ορισμένων ατόμων αποτέλεσε πυροδοτικό μηχανισμό διάλυσης σχέσεων και γάμων. Συνεπώς οι ασθενείς με κακοσμία του στόματος πρέπει να αντιμετωπίζονται με εξαιρετική προσοχή, να τους αφιερώνει κανείς πολύ χρόνο, παίρνοντας προσεκτικότατο ιστορικό και να τους οδηγεί σε ασφαλή μόνιμη λύση του προβλήματος.
Υπολογίζεται ότι το 80%-90% των περιπτώσεων κακοσμίας του στόματος ή δύσοσμης εκπνοής έχει άμεση σχέση με αιτίες που υπάρχουν μέσα στη στοματική κοιλότητα και αντιμετωπίζεται από τον οδοντίατρο
Το κάπνισμα μπορεί να αποτελεί άμεσο ή έμμεσο αιτιολογικό παράγοντα κακοσμίας. Τα κατάλοιπα του καπνού ανευρίσκονται στο σάλιο. Επίσης η εκπνοή του καπνιστή που προέρχεται από τους πνεύμονες συμβάλλει στην κακοσμία του στόματος. Γενικά, η γλώσσα των καπνιστών είναι οιδηματώδης στην άνω επιφάνεια της με υπερτροφία των θηλών και την εμφάνιση τριχών ποικίλου μεγέθους, συνήθως καφεοειδούς χρώματος. Στα άτομα αυτά το στόμα τους είναι μόνιμα έντονα δύσοσμο. Οι καπνιστές παθαίνουν συχνότερα και ευκολότερα περιοδοντική νόσο ή οποία συμμετέχει στην κακοσμία.
Η κακοσμία του στόματος, εφόσον μπορεί να γίνει αντιληπτή από τους τρίτους αποτελεί γεγονός, που χρειάζεται διερεύνηση και αντιμετώπιση. Μια κακοσμία του στόματος διερευνάται από τον οδοντίατρο, το στοματολόγο, τον ωτορινολαρυγγολόγο, οι οποίοι μπορεί να χρειαστεί να συνεργαστούν και με γιατρούς άλλων ειδικοτήτων, όπως ο γαστρεντερολόγος, παθολόγος, πνευμονολόγος, διαβητολόγος, νεφρολόγος κλπ., προκειμένου να τεθεί η ακριβής διάγνωση και ο εντοπισμός των αιτίων της. Η συνεργασία αυτή είναι επιβεβλημένη διότι, αν αποκλειστούν τα καθαρώς στοματικά αίτια (τερηδονισμένοι οδόντες, ουλίτιδα, περιοδοντίτιδα, κλπ., παθήσεις του βλεννογόνου του στόματος, κλπ), τότε πρέπει να ερευνηθούν προσεκτικά ο στοματοφάρυγγας, ο ρινοφάρυγγας, το ανώτερο αναπνευστικό σύστημα με τις παραρρίνιες κοιλότητες, το κατώτερο αναπνευστικό και το γαστρεντερικό σύστημα και η γενική κατάσταση της υγείας του ασθενούς.
Πρέπει να λέγεται σε κάποιον ότι μυρίζει άσχημα το στόμα του;
Όσοι τολμήσουν να πληροφορήσουν κάποιον ότι μυρίζει άσχημα το στόμα του ή αναπνοή του, κινδυνεύουν να γίνουν αντιπαθείς. Το να πεις σε κάποιον ότι μυρίζει άσχημα το στόμα του είναι ψυχοτραυματικό και γιαυτό ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για να το πληροφορηθεί κανείς είναι να το μάθει από το γιατρό του. Βεβαίως οι ασφαλέστεροι πληροφοριοδότες είναι οι γονείς, ο σύζυγος ή η σύζυγος ή οι στενοί σύντροφοι και συνεργάτες. Οι μητέρες αντιλαμβάνονται οποιαδήποτε αλλαγή των οσμών του παιδιού τους. Όλες οι δύσοσμες εκπνοές από τη μύτη σε παιδιά που αναφέρονται στους ΩΡΛ, κατά κανόνα υποκρύπτουν κάποιο ξένο σώμα που έχει βάλει το παιδί στη ρινική του κοιλότητα και έχει αρχίσει να σήπεται ή να δημιουργεί μια οξεία λοίμωξη και φλεγμονή
Η κακοσμία του στόματος αποτελεί ένα μεγάλο παράγοντα αφαίρεσης αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης για πολλά άτομα, εφόσον δεν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Η χρόνια κακοσμία του στόματος και της δύσοσμης εκπνοής ορισμένων ατόμων αποτέλεσε πυροδοτικό μηχανισμό διάλυσης σχέσεων και γάμων. Συνεπώς οι ασθενείς με κακοσμία του στόματος πρέπει να αντιμετωπίζονται με εξαιρετική προσοχή, να τους αφιερώνει κανείς πολύ χρόνο, παίρνοντας προσεκτικότατο ιστορικό και να τους οδηγεί σε ασφαλή μόνιμη λύση του προβλήματος.
Η στοματικής αιτιολογίας κακοσμία προέρχεται από την ανεξέλεγκτη οδοντική πλάκα, την περιοδοντική νόσο, την ξηροστομία, τις κακές προσθετικές εργασίες και ιδιαιτέρως τη βακτηριδιακή υπερανάπτυξη στο οπίσθιο τριτημόριο της γλώσσας.
Η ράχη της γλώσσας, εξαιτίας των θηλών που είναι εγκατεστημένες, κυρίως στο οπίσθιο τριτημόριό της, διαμορφώνουν μια πολύ εκτεταμένη επιφάνεια, η οποία παγιδεύει νεκρωμένα επιθηλιακά κύτταρα, λευκοκύτταρα και κατάλοιπα τροφίμων.
Όλα αυτά εξασφαλίζουν το υπόστρωμα πάνω στο οποίο γίνεται η βακτηριδιακή διάσπαση και η παραγωγή των πτητικών θειούχων δύσοσμων ενώσεων.
Το βούρτσισμα της ράχης της γλώσσας με την οδοντόβουρτσα θα ήταν πολύ επωφελές, αν ήταν εφικτό το βούρτσισμα της οπίσθιας μοίρας της ράχης της γλώσσας. Οι περισσότεροι αποφεύγουν να βουρτσίζουν τη γλώσσα τους σε βάθος, διότι τους διεγείρεται το αντανακλαστικό του εμέτου.
Ο καθαρισμός της ράχης της γλώσσας είναι πραγματοποιήσιμος, όταν αρχίζει από τη μέση της ράχης της γλώσσας και συνεχίζεται προς τα έξω, αλλά αυτό δεν συνεισφέρει στον πλήρη καθαρισμό της. Παρά τούτο βρέθηκε ότι η καθημερινή απόξεση της γλώσσας επί 7 ημέρες έχει σημαντικό αποτέλεσμα στην απομάκρυνση των βακτηριδίων Mutans streptococci και Lactobacili , καθώς και στην ελάττωση της κακοσμίας του στόματος.
Παθολογικές καταστάσεις του ανώτερου αναπνευστικού, που συνοδεύονται από κακοσμία
Μια χρόνια ρινοκολπίτιδα επηρεάζει τη δυνατότητα της φυσιολογικής λειτουργίας του κροσσωτού επιθηλίου που καλύπτει τις ρινικές και παραρρίνιες κοιλότητες. Αυτή η δυσλειτουργία επηρεάζει την καθαριστική ιδιότητα των κροσσών, πράγμα που επιτρέπει τη στάση και λίμναση των εκκρίσεων, τον υπερπολλαπλασιασμό των παθογόνων βακτηριδίων. Η χρόνια λίμναση των εκκρίσεων στους παραρρίνιους κόλπους και ο χρόνιος οπισθορρινικός κατάρρους δύσοσμων εκκρίσεων προκαλεί την αναπαραγωγή δύσοσμης απόπνοιας κυρίως από τη μύτη αλλά και από το στόμα.
Το μπούκωμα της μύτης που συνοδεύει μια ρινοκολπίτιδα και η στοματική αναπνοή του αρρώστου με τη συνοδό ξηροστομία ευνοούν την εκδήλωση κακοσμίας από το στόμα, ιδίως της πρωινές ώρες. Η πρωινή κακοσμία αυτού του τύπου διαφέρει από την φυσιολογική πρωινή κακοσμία που παρατηρείται στην πλειοψηφία των ανθρώπων. Η πρωινή κακοσμία του στόματος είναι καλοήθης και υποχωρεί μόλις πάρει κανείς πρωινό και πλύνει το στόμα του.
Συστηματικές καταστάσεις που συνοδεύονται από κακοσμία του στόματος
Μερικές συστηματικές νόσοι συνοδεύονται από κακοσμία του στόματος, η οποία στην ουσία είναι μια χαρακτηριστική για τη νόσο δυσοσμία του εκπνεόμενου αέρα. Η παρουσία μιας δύσοσμης εκπνοής που διαρκεί αρκετές ημέρες μπορεί να σημαίνει ότι υπάρχει κάποια παθολογοανατομική οντότητα σε κάποιο σημείο του κατώτερου αναπνευστικού, στο οποίο παράγονται δύσοσμα πτητικά αέρια.
Τα προϊόντα του μεταβολισμού που παράγονται σε ορισμένες συστηματικές παθήσεις είναι δύσοσμες πτητικές χημικές ενώσεις, οι οποίες αφού εισέλθουν στην κυκλοφορία εξέρχονται δια των πνευμόνων, προσδίδοντας στην εκπνοή του ασθενούς τη χαρακτηριστική για τη νόσο δύσοσμη απόπνοια.
Σε περιπτώσεις μιας βρογχικής ή πνευμονικής κακοήθειας ο ασθενής μπορεί να έχει έντονα δύσοσμη εκπνοή, την οποία αισθάνεται αμέσως ο εξεταστής. Αν κάτι τέτοιο γίνει αντιληπτό απαιτείται αμέσως ακτινογραφικός έλεγχος του θώρακος και λεπτομερής εξέταση από πνευμονολόγο.
Μερικές οσμές που εκπέμπονται με την εκπνοή από το στόμα ασθενών είναι παθογνωμονικές, όπως η “φρουτώδης” απόπνοια της διαβητικής κετοξέωσης, λόγω υπερπαραγωγής στο ήπαρ και συσσώρευσης κετονικών σωμάτων (ακετοξικό β-υδροξυβουτυρικό και ακετόνη) στο αίμα της συστηματικής κυκλοφορίας και της αποβολής τους δια των πνευμόνων.
Στην κίρρωση υπάρχει χαρακτηριστική απόπνοια μούχλας ή μπαγιατίλας (foetor hepaticus).
Oι υγιείς άνθρωποι δεν έχουν κακοσμία στόματος γαστρεντερικής αιτιολογίας, καθώς τα αέρια από την ανώτερη μοίρα του γαστρεντερικού σωλήνα δεν αναμειγνύονται με τον εκπνεόμενο αέρα. Ο εμετός , η ερυγές επιτρέπουν μεν την αποβολή οσμών, οι οποίες όμως αντικειμενικά δεν διαρκούν επί μακρόν.
Η κατακράτηση, η λίμναση και η σήψη άπεπτων ή τροφών, που μερικώς έχουν πεφθεί, όπως τούτο συμβαίνει, όταν υπάρχει οισοφαγοφαρυγγικό εκκόλπωμα συνοδεύεται από κακοσμία του στόματος.
Υπάρχει επιβεβαιωμένη σχέση της γαστροισοφαγικής παλινδρόμησης (ΓΟΠ) και της κακοσμίας του στόματος
Μια λοίμωξη, μια φλεγμονή ή μια κακοήθεια σε κάποια περιοχή του γαστρεντερικού σωλήνα ή των κατωτέρων αναπνευστικών οδών περιλαμβανομένου και στοματοφάρυγγα, των παρίσθμιων αμυγδαλών και της γλωσσικής αμυγδαλής μπορεί να συνοδεύεται από επίμονη δύσοσμη στοματική απόπνοια.
Οι εξελκώσεις στο φάρυγγα, η χρονία αμυγδαλίτιδα, οι τραυματικές εσχάρες μετά από αμυγδαλεκτομή η χρονία βρογχίτιδα, η πνευμονία, η βρογχεκτασία και η φυματίωση όλα έχουν αναφερθεί ότι συνοδεύονται από κακοσμία του στόματος ή δύσοσμη εκπνοή από το στόμα.
Αποκλεισμός της μη οργανικής αιτιολογίας ή ψυχογενούς κακοσμίας του στόματος
Η κακοσμία του στόματος μπορεί να είναι μια φανταστική κατάσταση ή να μεγαλοποιείται στη σκέψη μερικών ανθρώπων που δεν έχουν ψυχική ισορροπία η υγεία.
Η κατάθλιψη, το σωματοποιημένο άγχος το οργανικό εγκεφαλικό σύνδρομο, η επιληψία του κροταφικού λοβού και η σχιζοφρένεια έχουν συσχετιστεί με την ψυχογενή κακοσμία του στόματος.
Σε μερικές περιπτώσεις αναφέρεται και η στοματοκακοσμική φοβία, δηλαδή η παρουσία παθολογικού φόβου που αναφέρει κάποιος ότι πιθανόν μυρίζει άσχημα το στόμα του. Ακόμη και επί απουσίας ψυχικής νόσου, η παρουσία κακοσμίας του στόματος σε κάποια άτομα είναι φανταστική.
Αντιμετώπιση της κακοσμίας του στόματος

Η αναζήτηση οδοντιατρικών προβλημάτων, περιοδοντικής νόσου, προσφάτων στοματικών ή ΩΡΛ επεμβάσεων, η ρινοκολπίτιδα, ρινοφαρυγγίτιδα, χρονία αμυγδαλίτιδα, οπισθορρινικός κατάρρους, αν υπάρχουν μπορεί να αποκαλύψουν το αίτιο της κακοσμίας του στόματος.

Η κακοσμία του στόματος με κλειστά τα ρουθούνια του ασθενούς είναι στοματικής, στοματοφαρυγγικής ή βρογχοπνευμονικής προέλευσης και γίνεται αντιληπτή από τον εξεταστή, ο οποίος βεβαίως βρίσκεται πλησίον του στόματος του ασθενούς σε απόσταση αναπνοής.

Στη συνέχεια κλείνει ο ασθενής το στόμα του και εκπνέει από τη μύτη. Αν γίνει αντιληπτή η δυσοσμία του εκπνεόμενου αέρα η αιτία της εντοπίζεται στις ρινικές κοιλότητες ή μία από τις δυο ρινικές κοιλότητες, κάποιον από τους παραρρινίους κόλπους ή το ρινοφάρυγγα ή τους πνεύμονες.
Αν είναι δύσοσμος ο εκπνεόμενος αέρας από τη μύτη και το στόμα πρέπει οπωσδήποτε να αποκλείεται κάποιο παθολογικό πρόβλημα στο κατώτερο αναπνευστικό σύστημα (βρόγχοι, πνεύμονες) και να αποκλείεται η συστηματική αιτιολογία και η χρονία ή λανθάνουσα ρινοφαρυγγίτιδα.

Δοκιμάστε τους παρακάτω φυσικούς τρόπους πρόληψης ή περιορισμού της κακοσμίας του στόματος:

  • Βουρτσίζετε και τη γλώσσα σας. Η γλώσσα (ιδιαίτερα η ρίζα της) αποτελεί ιδανικό μέρος για την ανάπτυξη βακτηριδίων. Επομένως, όταν πλένετε τα δόντια σας, καλό θα ήταν να βουρτσίζετε και τη γλώσσα κινώντας την οδοντόβουρτσα απαλά προς τα πίσω.
  • Φροντίζετε το στόμα σας να είναι πάντα ενυδατωμένο. Η ξηρή στοματική κοιλότητα αποτελεί αιτία δυσάρεστης αναπνοής. Καταναλώνετε πολλά φρούτα και λαχανικά και πίνετε πολύ νερό.
  • Αναζωογονήστε το στόμα σας. Χρησιμοποιήστε ένα στοματικό καθαριστικό με βότανα, όπως το τσάι με μέντα ή το κάρδαμο (μασήστε χωρίς να καταπιείτε). Μασήστε λίγο μαϊντανό που εξουδετερώνει τις δυσάρεστες οσμές από τις άλλες τροφές.
  • προσοχή στο τι τρώμε. Ένα στόμα με άσχημη οσμή, γίνεται ακόμη πιο…κάκοσμο, όταν τρώμε τροφές όπως το σκόρδο, το κρεμμύδι, το κουνουπίδι, κ.α. Πρέπει να εντάξουμε περισσότερες τροφές με υδατάνθρακες, περισσότερα λαχανικά, και φρούτα και να πίνουμε τσάι. Ειδικά το τσάι με τις πολυφαινόλες που περιέχει εμποδίζει την ανάπτυξη των βακτηρίων που ευθύνονται για την κακοσμία
  • Οι τσίχλες χωρίς ζάχαρη είναι μια λύση αλλά δεν λύνει το πρόβλημα.
  • Κόψτε το κάπνισμα ή ελαττώστε το τσιγάρο. Επίσης και το αλκοόλ δεν βοηθά.
  • Παλιά πιπίλιζαν μπαχαρικό γαρύφαλλο που βοηθούσε στην όμορφη αναπνοή.
  • Θα πρέπει να πλένετε τα δόντια μετά από κάθε γεύμα και να χρησιμοποιείτε οδοντικό νήμα καθημερινά.
Καλό είναι πάντως να μάθετε την αιτία της κακοσμίας πηγαίνοντας στον γιατρό….. 

https://faros-24.gr/site/

ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ

"Σε κάποια στιγμή του χρόνου γεννήθηκε η συνείδηση της συνείδησης"

"Σε κάποια στιγμή του χρόνου γεννήθηκε η συνείδηση της συνείδησης"

.....και μέσα σε αυτή η νόηση των άχρονων ιδεών και χάρη σε αυτή την εξέλιξη 
γεννήθηκε η φιλοσοφία, η επιστήμη, οι καλές τέχνες, η κοινωνική ηθική και η 
δικαιοσύνη. Μπορεί αυτά τα άχρονα αγαθά να υπάρξουν μόνο για ένα διάστημα 
και ύστερα, χωρίς να αφήσουν ίχνος πίσω τους, να σβήσουν με τον ήλιο μας και 
τον γαλαξία μας. Πάντως, κάπου κάποτε υπήρξαν. Το άχρονο, η ιδέα 
ενανθρωπίστηκε. Συνδέθηκε με το εν χρόνω και χώρω και έγινε ιστορία. Τούτο το
 γεγονός, αυτό καθ’ αυτό, άσχετα από τη διάρκειά του, τη θνητότητά του, έχει αξία.
 Έχει αξία, ή έστω και περαστική, ή και στιγμιαία σύνδεση του άχρονου και του 
χρονικού. Αυτή η στιγμή είναι η στιγμή της Ιστορίας που έλαβε χώρα μέσα στο 
άπειρο….»

.…..Όπως έλεγε ο Πασκάλ: «Είμαι ένα καλάμι, αλλά ένα καλάμι στοχαζόμενο». Στο επίπεδο 
της ποσότητας, ξέρω πως δεν είμαι τίποτα. Στο επίπεδο της ποιότητας, είμαι κάτι. Κάτι που 
στο επίπεδο του χώρου και του χρόνου σου επιβάλλει την επίγνωση της ανυπαρξίας σου,
 αλλά στο επίπεδο της συνείδησης, σου επιβάλλει την επίγνωση της ύπαρξής του. Συνείδηση 
του εαυτού σου και του κόσμου που περικλείνει. Του κόσμου των ιδεών και των αισθημάτων 
που μόνο ως ποιότητα έχουν σημασία. Στον κόσμο αυτό, το στιγμιαίο και το αιώνιο είναι το
 ίδιο. Δεν έχει σημασία η διάρκειά τους. Είναι έξω από το χρόνο, όπως και έξω από το χώρο……
Αποτελεί απλώς μια ευτυχισμένη συγκυρία πως ορισμένες ιδέες και αισθήματα ζουν μερικούς
 αιώνες μέσα στο μικρόκοσμο της ιστορίας του ανθρώπου. Αποκτά από αυτή τη συγκυρία αξία 
ο χρόνος και ο χώρος, οι απειρότητες αυτές που καθαυτές δεν έχουν καμμιάν αξία. Από αυτή 
τη συγκυρία εισδύει το άξιο μέσα στο χρόνο και από χρόνος απλός γίνεται ιστορικός χρόνος,
 Ιστορία.

Έτσι, η συνείδησή μου γνωρίζει τρεις κόσμους: τον κόσμο της καθαρής ποιότητας, των αξιών, 
των ιδεών και των αισθημάτων. Συμμετέχει σε αυτόν με τη σκέψη και την αίσθηση. Γνωρίζει
 δηλαδή τον κόσμο που δεν έχει σχέση με τον χώρο και τον χρόνο, δυο άπειρα μεγέθη. Μέσα 
σε αυτά τα μεγέθη συνείδηση γνωρίζει ότι δεν είναι τίποτα. Αν ένας κόκκος άμμου είχε
 συνείδηση, θα είχε την ίδια συνείδηση με μένα. Εννοώ την ανυπαρξία του, το μηδέν. Είμαι 
ένα σημείο μέσα στο άπειρο του χρόνου και του χώρου. Γνωρίζει όμως και έναν τρίτο κόσμο.
 Είναι εκείνος όπου ξεκινώντας από το μηδέν ανεβαίνει και συμμετέχει στον κόσμο της 
ποιότητας κατά κάποιο μέτρο. Και εδώ υπάρχει μια άλλου είδους απειρότητα, η απειρότητα 
της ποιότητας, προς την οποία αιώνες κατατείνει η συνείδηση βάζοντας μέσα στο χώρο και 
τον χρόνο κάτι από την ποιότητα, κάτι που δεν φθάνει στο απόλυτο, αλλά πλησιάζοντάς το 
στέκεται σε κάτι άξιο αλλά σχετικό. Και αυτό το σχετικό, που συνδυάζει τα ασυνδύαστα, τα 
εντελώς διάφορα, που σημαίνει να προσδίδεις κάποια ποιότητα σε κάτι που την στερείται, 
κάποιαν αξία σε κάτι που δεν έχει καμιάν, αυτό είναι ο τρίτος κόσμος, ο κόσμος της Ιστορίας.

Και βρίσκομαι εκεί. Μπορεί μέσα στον χρόνο και τον χώρο να είμαι ένα ανάξιο μηδέν• ούτε 
ένας κόκκος άμμου. Ως κάτι που κλείνει στη συνείδησή του ιδέες και αισθήματα, είμαι κάτι.
 Κάτι σχετικά άξιο, κάτι που έχει ποιότητα, και ας είναι στιγμιαίο, φευγαλέο, γνωστό μόνο σ’ 
εμένα, μόνο ή σπίθα μιας συνείδησης.

Αν είχα μόνο συνείδηση της ανυπαρξίας μου μέσα στο άπειρο του χρόνου και του χώρου, δεν
 θα έγραφα αυτά τα Απομνημονεύματα. Την ψευδαίσθηση ότι είμαι κάτι μέσα σε αυτό το
 υλικά άπειρο την έχω από χρόνια αποβάλλει. Αλλά από χρόνια καλλιέργησα τη στροφή μου 
προς τον κόσμο των ιδεών και των αισθημάτων και πίστεψα στη σχετική ταύτιση μαζί τους.
 Από χρόνια κατάλαβα ότι αυτό το άϋλο, το άχρονο και άχωρο είναι η ουσία του κόσμου και 
πως μπορεί κάπως να την πλησιάσω με τη σκέψη και την αίσθησή μου, με τη συνείδησή μου. 
Αυτό το πλησίασμα ξέρω είναι σχετικό, σε άλλους λίγο, σε μερικούς χαρισματικούς, 
περισσότερο. Ξέρω ότι αυτό το πλησίασμα δίνει αξία και νόημα στη ζωή, πρώτα και κύρια 
στην εσωτερική ζωή της συνείδησης, αλλά και στην ιστορία του ανθρώπου, όσο μετέχει στην
 ουσία. Και γι’ αυτό γράφω και εργάζομαι. Ακόμα και αν κανείς δεν πρόκειται να με διαβάσει, 
τούτη τη στιγμή που τα γράφω αυτά τα λόγια και συνειδητοποιώ τη συνειδήσή μου, την 
αισθάνομαι σαν το μόνο ουσιαστικό, το μόνο που «είναι», ενώ το άπειρο δεν είναι τίποτε.

Tώρα ίσως καταλάβει ο αναγνώστης μου γιατί είμαι σεμνός. Όχι από αρετή αλλά από γνώση.
 Το γνώθι σαυτόν με κάνει σεμνό. Όχι γιατί δεν είμαι τίποτε μπρος στο άπειρο, αλλά για το 
πολύ λίγο που γεύομαι από την ουσία.

Ίσως να έχουν μερικοί την περιέργεια να πληροφορηθούν πως φαντάζομαι την πορεία μέσα 
στο χρόνο του ανθρώπου, των ανθρώπινων ομάδων, και της ανθρωπότητας. Στην πορεία αυτή
 παρουσιάζονται σε μια ορισμένη εποχή εξάρσεις και πτώσεις, λιγότερη επαφή τις άχρονες
 ιδέες και τις άχρονες αισθητικές μορφές. Υπάρχουν έτσι μέσα στο χρόνο περιοχές με 
ανεβοκατεβάσματα, χωρίς να υπάρχει πρόοδος. Είναι οι περιοχές του ηθικού και του καλού. 
Υπάρχουν όμως και περιοχές όπου, αντίθετα, σημειώνεται κλιμακωτή πρόοδος. Είναι η 
περιοχή όπου επικρατεί ο αριθμός, η διανοητική σκέψη, η επιστήμη. Στην περιοχή αυτή
 συντελείται ο αγώνας με τον οποίο ο άνθρωπος δαμάζει την ύλη, περιορίζοντας το στοιχείο 
του χρόνου και του χώρου, υποτάσσοντας την ύλη στον μαθηματικό λογισμό. Εδώ, μ’ αυτή τη
 μορφή των εξάρσεων που είναι ανεξάρτητες η μια από την άλλη, παίρνει η ζωή τη μορφή της
 συνεχούς ανόδου, του προοδευτικού πλησιάσματος στην ιδέα.

Έτσι είναι δυο οι τρόποι συμπεριφοράς της συνείδησης που ατενίζει τον άχρονο κόσμο των 
ιδεών. Όταν με τον λόγο της ιδέας ατενίζει μόνο τον κόσμο του χώρου και του χρόνου, τότε
 φθάνει στον μηδενισμό. Αποκτά συνείδηση ότι είναι ένα τίποτε μέσα στο άπειρο. Όταν όμως
 γυρίσει προς τον εαυτό του τον ίδιο, προς τον λόγο, στη συνείδησή του που θεωρεί λογικά 
και θεάται αισθητικά, τα΄τοε ο μηδενισμός του ξεπερνιέται.

Γι’ αυτό, κάθε άνθρωπος με ξύπνια συνείδηση ζει και τις δυο αυτές αντίθετες συμπεριφορές.
 Διασπάται, αν τοποθετηθεί σε μια μόνο πλευρά την αλήθεια. Πρέπει να συζήσει με τις δυο
 για να υπάρξει.

Αν στην πορεία του μέσα στο χρόνο και το χώρο, από τους οποίους δεν μπορεί να 
χειραφετηθεί, συγχρόνως αποκτάται ολοένα και καθαρότερη συνείδηση του άχρονου κόσμου 
των ιδεών, τότε γίνεται ιστορική, γίνεται δηλαδή ιστορικό γίγνεσθαι με νόημα και αξία. 
Μπορεί να άρχισε μαζί με την βιολογική ζωή και να συνεχισθεί ως ότου σβήσει το ηλιακό 
σύστημα.

Σε κάποια στιγμή του χρόνου γεννήθηκε η συνείδηση της συνείδησης, και μέσα σε αυτή η 
νόηση των άχρονων ιδεών και χάρη σε αυτή την εξέλιξη γεννήθηκε η φιλοσοφία, η επιστήμη,
 οι καλές τέχνες, η κοινωνική ηθική και η δικαιοσύνη. Μπορεί αυτά τα άχρονα αγαθά να 
υπάρξουν μόνο για ένα διάστημα και ύστερα, χωρίς να αφήσουν ίχνος πίσω τους, να σβήσουν
 με τον ήλιο μας και τον γαλαξία μας. Πάντως, κάπου κάποτε υπήρξαν. Το άχρονο, η ιδέα
 ενανθρωπίστηκε. Συνδέθηκε με το εν χρόνω και χώρω και έγινε ιστορία. Τούτο το γεγονός, 
αυτό καθ’ αυτό, άσχετα από τη διάρκειά του, τη θνητότητά του, έχει αξία. Έχει αξία, ή έστω
 και περαστική, ή και στιγμιαία σύνδεση του άχρονου και του χρονικού. Αυτή η στιγμή είναι η 
στιγμή της Ιστορίας που έλαβε χώρα μέσα στο άπειρο.

O προσωπικός μας θάνατος και ο θάνατος του πλανητικού μας συστήματος δεν θίγει κατά
 κανένα τρόπο το άχρονο. Το άξιο δεν είναι ζήτημα διάρκειας και ύπαρξης εν χρόνω και 
χώρω. Είναι ζήτημα ποιότητας. Χωρίς τη σύνδεση με το άχρονο, ο χρόνος είναι όπως ο χώρος,
 ένας τρόπος που αντιλαμβανόμαστε το άπειρο που ταυτίζεται με το τίποτε. Όποια συνείδηση
 δεν κρατηθεί από αυτή τη σύνδεση με το άχρονο, όποιος κατά κάποιο μέτρο, που είναι 
διαφορετικό σε κάθε άτομο, αποκτήσει μόνο συνείδηση της απειρότητας του χώρου και του 
χρόνου, όποιος, επειδή η σύνδεση αυτή είναι μοιραία περιορισμένη χρονικά, εγκύψει μόνο 
στην απειρότητα αυτήν, τότε κατ’ ουσίαν εκμηδενίζεται. Έχει ταυτιστεί με το μηδέν. Και από
 τη σκοπιά του έχει δίκηο.

Είναι όμως αυτή η σκοπιά ορθή;


Αν κάποιος πει, δεν υπάρχει παρά ότι εν χώρω και χρόνω, δηλαδή η ύλη, ή ακόμα πει: δεν 
υπάρχει παρά η ύλη και οι νόμοι που την προσδιορίζουν, έχει κιόλας έλθει σε αντίθεση με τον
 εαυτό του, διότι διετύπωσε κρίσεις περί της ύλης και των νόμων της και οι κρίσεις αυτές δεν
 είναι ύλη αλλά πνεύμα. Είναι πέρα από χώρο και χρόνο.

Με άλλα λόγια, αν υπάρχουν μόνο αυτές οι κρίσεις που διαγιγνώσκουν την ύλη και όχι άλλλες,
 κολοβώνει αυθαίρετα την συνείδηση διότι το επιχειρεί με παρατηρήσεις εμπειρικές, που όμως
 ξεπερνούν την ίδια την εμπειρία και μάλιστα τη θεμελιώνουν, δημιουργούν τις προϋποθέσεις
 της γνώσης των, τις κατηγορίες του καθαρού λόγου.

Πιστεύω πως δεν οικοδομείται ένας κόσμος μέσα σε μια συνείδηση χωρίς το άχρονο και το 
ιδεατό. Άσχετα και αυτό από τον συναισθηματικό παράγοντα, που και αυτός μας δένει σε όλα 
τα αγαθά του πνεύματος, την επιστήμη, τη φιλοσοφία, την τέχνη, τη θρησκεία, τον έρωτα, δεν
 χτίζεται η συνείδηση και ο κόσμος που περικλείνει χωρίς το άχρονο, είτε είναι μαθηματική
 αλήθεια, είτε αισθητικό επίτευγμα.

Έτσι αντιλαμβάνομαι το ιστορικό γίγνεσθαι, με όσα μέσα διαθέτει η ανθρώπινη νόηση. Αν 
πέρα από την έλλογη νόηση η λεγόμενη «βίωση» της ύπαρξης ή έξω, ή υπέρ τον λόγο, μας 
δίνει, όπως η ποίηση, μια επέκεινα της ουσίας προσπέλαση, που γι’ αυτή θα μιλήσω παρακάτω.

Έτσι το ιστορικό γίγνεσθαι το βλέπω σαν μια παρένθεση ζωής μέσα στην ανυπαρξία. Μέσα 
σε αυτήν, μια παρένθεση στενότερη αποτελεί το γίγνεσθαι της οργανικής φύσης, με μια άλλη 
λέξη της ζωής, και μέσα σε αυτή εμπεριέχεται μια ακόμη στενότερη παρένθεση που αποτελεί 
την ιστορία του ανθρώπου. Αρχίζει εκεί όπου αρχίζει η συνείδηση και θα τελειώσει όταν αυτή
 βασιλέψει. Πέρα από αυτήν λέω σαν τον Πασκάλ: «Η σιωπή αυτών των απέραντων εκτάσεων
 με τρομάζει». Των εκτάσεων του χώρου και του χρόνου, χωρίς ζωή ή και με ζωή χωρίς 
συνείδηση. Αυτή την ακαριαία φωτεινή στιγμή μέσα στο άπειρο της συνειδητής ζωής, της 
ιστορίας, εγώ την καταφάσκω. Είναι κάτι άξιο. Κάτι περισσότερο• είναι η ενόραση του 
απόλυτου, του Αγαθού. Αυτό το νόημα έχει η ιστορία, η ζωή του ανθρώπου…..

Κωνσταντίνος Τσάτσος, «Λογοδοσία μιας ζωής»,
 τόμος δεύτερος, ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ, Αθήνα 2000
Πηγή...


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/07/blog-post_12.html#ixzz4m8ZXGfnH 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΝΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ..!!!!!! ΚΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ


ΝΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΛΟΜΩΣΑΝ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!


Το ακόλουθο ζήτημα έχει εξεταστεί επανειλημμένα, είναι, ωστόσο, χρήσιμο να επαναλάβουμε εν τάχει κάποια βασικά σημεία:
1) Μαγνήσιο:
Ο μαγνησίτης που εξάγει η χώρα μας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.
2) Αλουμίνιο:
Εδώ και μερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουμίνιο και η Ελλάδα πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουμινίου, για χιλιάδες εφαρμογές.
3) Βωξίτης:
Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο βωξίτης χρησιμοποιείται και στην κατασκευή αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, μεταλλικών κατασκευών και άλλων.
4) Σμηκτίτες:
Η Ελλάδα είναι η 2η χώρα στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ στην εξόρυξη σμηκτιτών, οι οποίοι έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως η διάθεση αποβλήτων, τα φάρμακα, τα καλλυντικά κ.α.
5) Νικέλιο:
H Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ με σημαντικά κοιτάσματα νικελίου στο υπέδαφος της. Υπάρχει ένα συγκρότημα παραγωγής νικελίου, του μεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.
6) Λάδι:
Είμαστε η 3η στην παγκόσμια παραγωγή ελιάς και λαδιού. Αυτο μας έδωσε ο Θεούλης…..εμείς όμως αγοράζουμε σπορέλαια, σησαμέλαια, βούτυρα-ζωικά και συνθετικά, λάδι κοκοφοίνικα και άλλες μαλ…ίες και μετα να η χοληστερίνη στα 800 και τα εμφράγματα σερί…. Έχουμε το 15% της παγκόσμιας παραγωγής (ελιάς-λαδιού).

7) Είμαστε 3η χώρα σε παραγωγή κρόκου.
(saffron) Κοζάνης αλλά εμείς ούτε που το ξέρουμε…. Βάζουμε στα φαγητά μας… κέτσαπ και αμφίβολης προέλευσης σως….

11) Είμαστε 5η χώρα σε εξαγωγές σπαραγγιών… ( δοκιμάστε τα βραστά ή ομελέτα)
9) Είμαστε 7η χώρα παγκοσμίως σε εξαγωγές βαμβακιού (τo 2004 ήμασταν 4η)
10) Είμαστε 11η σε παραγωγή βαμβακιού
11) Ακόμη: 14η σε αφίξεις τουριστών. (18,2 εκ)
12) Είμαστε 16η σε εξαγωγές τυροκομικών προϊόντων…
και Φυσικά είμαστε το νούμερο 1 της παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας…..
Και εις ανώτερα greekcitizen.pblogs

Εδώ και πολλούς μήνες ευρύτατα τμήματα του πολιτικού συστήματος, δυστυχώς και δυνάμεις της Αριστεράς, διακινούν ή αναπαράγουν απίστευτα σενάρια τρομολαγνείας γύρω από τις δήθεν καταστροφικές επιπτώσεις που θα είχε η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ! Τα σενάρια αυτά, φτάνουν στο σημείο να κάνουν λόγο ακόμα και για σκηνές πείνας και «ανθρωποφαγίας», εξαιτίας της έλλειψης αυτάρκειας σε βασικά αγροτικά προϊόντα. Όμως σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΠΑΣΕΓΕΣ), Τζανέτο Καραμίχα, «ακόμα και αν πάμε στη δραχμή οι Έλληνες δε θα πεινάσουμε», καθώς η αυτάρκεια της χώρας σε βασικά αγροτικά διατροφικά προϊόντα φτάνει το…. 94%!
Τα παραπάνω ειπώθηκαν από τον κ. Καραμίχα στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΑΣΕΓΕΣ στη Θεσσαλονίκη, σε μια προσπάθεια να αναδειχθούν ο δυναμισμός και οι δυνατότητες της ελληνικής αγροτικής οικονομίας. Μιας αγροτικής οικονομίας, που συνεχίζει να «υπάρχει» παρά τη συνεχή χτυπήματα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ και των στρεβλών, πολλές φορές, επιδοτήσεων. Τα στοιχεία της ΠΑΣΕΓΕΣ σχετικά με την αγροτική αυτάρκεια Βάσει της σχετικής μελέτης της ΠΑΣΕΓΕΣ, που παρουσιάστηκε την Τετάρτη, το ποσοστό αυτάρκειας της χώρας μας σε μια σειρά βασικών αγροτικών, διατροφικών προϊόντων φυτικής και ζωϊκής παραγωγής διαμορφωνόταν κατά μέσο όρο στο 94% το 2010.
Μάλιστα, από τότε η αγροτική παραγωγή έχει αυξηθεί οριακά κατά 2% (βλέπε παρακάτω)!
Στη φυτική παραγωγή, όπως προκύπτει η αυτάρκεια είναι 99% κατά μέσο όρο και διαφοροποιείται μεταξύ επιμέρους κατηγοριών προϊόντων, όπως τα δημητριακά όπου η αυτάρκεια ανέρχεται στο 82% περίπου, το μικρότερο ποσοστό εντοπίζεται στο μαλακό στάρι (32%) και το υψηλότερο στο ρύζι (171%).
Στα εσπεριδοειδή τη μεγαλύτερη αυτάρκεια παρουσιάζουν τα πορτοκάλια (167%), ενώ στα λεμόνια περιορίζεται στο 67%.
Στα φρούτα η αυτάρκεια παραμένει υψηλή (128%), ενώ χαμηλή διαπιστώνεται στον κλάδο των οσπρίων (39%).
Στη ζωϊκή παραγωγή το ποσοστό αυτάρκειας ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 73%.
Στο κρέας καταγράφεται αυτάρκεια 56%, με το μικρότερο ποσοστό στο βόειο κρέας (30% και το υψηλότερο στο αιγοπρόβειο (94%).
Στην κατηγορία των γαλακτοκομικών-τυροκομικών προϊόντων, η φέτα με ποσοστό αυτάρκειας 147% υπερβαίνει το μέσο όρο της κατηγορίας, που κυμαίνεται στο 80%.
Στο μέλι και στα αυγά, καταγράφεται ποσοστό αυτάρκειας 92% και 91% αντίστοιχα.
Εξελίξεις στην αγροτική οικονομία Σημαντική πτώση της αξίας της παραγωγής του γεωργικού τομέα της Ελλάδος καταγράφεται στο διάστημα της εξαετίας 2006-2011, ιδιαίτερα έντονη κατά το 2006 – με κάμψη μεγαλύτερη του 14%, αλλά και κατά τη διετία 2008-2009, με πτώση άνω του 4%. Τη διετία 2010-2011 εκτιμάται ότι υπήρξε οριακή αύξηση, όχι πάνω από 2%.
Ιδιαίτερα έντονη είναι η πτώση της αξίας της φυτικής παραγωγής στο διάστημα 2005-2011, που συνδέεται κυρίως με την κάμψη των τιμών παραγωγού. Βάσει εκτιμήσεων της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας, η αξία της φυτικής παραγωγής σε βασικές τιμές, περιορίστηκε σε 6,89 δισ. ευρώ το 2011 από 8,24 δισ. ευρώ το 2006 (-16%).
Αναφορικά με την τραπεζική χρηματοδότηση των επιχειρήσεων κατά κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, προκύπτει ότι ο τομέας της γεωργίας απορροφά μόλις το 1,7% του συνόλου των δανείων. Τον Οκτώβριο του 2011, το υπόλοιπο των δανείων που προορίζονται για τις επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα ανερχόταν σε 2,018 δισ. ευρώ, ενώ από το 2009, από την έναρξη της ύφεσης στην οικονομία μέχρι και πρόσφατα, ο ρυθμός επιβράδυνσης της τραπεζικής χρηματοδότησης προς τις γεωργικές επιχειρήσεις, με βάση τη μεταβολή του υπολοίπου των δανείων (2009: 3,962 δισ., Οκτώβριος 2011: 2,018 δισ. Euro) καταγράφει πτώση της τάξεως του 49% και πλέον.
Στην τρέχουσα χρονική περίοδο, σύμφωνα με μελέτη της ΠΑΣΕΓΕΣ, η δυνατότητα τραπεζικής χρηματοδότησης των αγροτών και των επιχειρήσεών τους είναι μηδενική. Εξέλιξη αγροτικού εισοδήματος Σε φθίνουσα πορεία βρίσκεται το αγροτικό εισόδημα στη χώρα μας από το 2008 και με μια εξαίρεση το 2009, οπότε και καταγράφηκε μικρή άνοδος 2,1%, το 2010 διολίσθησε κατά 9,3% και το 2011 κατά 5,3%.
Στο διάστημα της εξαετίας 2006-2011 το αγροτικό εισόδημα στην Ελλάδα, όπως εκτιμάται από τη Eurostat, μειώθηκε κατά 22,6 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ στο ίδιο διάστημα, συγκριτικά, το αγροτικό εισόδημα στην ΕΕ-27 αυξήθηκε κατά 19% και στις χώρες της ευρωζώνης κατά 5% περίπου.
Κρίσιμη παράμετρος της πτώσης του αγροτικού εισοδήματος παραμένει η σημαντική αύξηση του κόστους παραγωγής, με το μέσο γενικό δείκτη εισροών, σύμφωνα με τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας, να καταγράφει νέα σημαντική αύξηση, της τάξεως των 7,5 ποσοστιαίων μονάδων, προερχόμενη κυρίως από τη σημαντική αύξηση στους δείκτες της ενέργειας (17,1%), των ζωοτροφών (11,9%) και των λιπασμάτων (10,7%).
Η εξαιρετικά μεγάλη αύξηση της δαπάνης για ενέργεια, που αντιπροσωπεύει το 25% και πλέον του συνολικού κόστους των εισροών στον αγροτικό τομέα, συνδέεται και με τη σημαντική αύξηση του αγροτικού τιμολογίου της ΔΕΗ κατά 6% το 2011, ενώ και νέα αύξηση, κατά 9%, επιβλήθηκε το 2012.
Από την άλλη πλευρά, σημαντική κάμψη καταγράφεται στο πρώτο 10μηνο του 2011 στις τιμές παραγωγού, ιδιαίτερα έντονη στα κηπευτικά – με μεγάλη μείωση του δείκτη εκροών τον Οκτώβριο του 2011 στη νωπή τομάτα (-33,9%) και σε ορισμένα άλλα είδη, με συνέπεια την πτώση του γενικού δείκτη εκροών κατά 3,8 ποσοστιαίες μονάδες.
Σχόλιο: ΕΙΜΑΣΤΕ Η – 1η ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ 350.000 ΤΟΝΟΥΣ ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΟ [ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΠΕΛΛΑΣ,ΗΜΑΘΙΑΣ,ΠΙΕΡΙΑΣ] ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΜΕ 250.000 ΤΟΝΟΥΣ !!!
Πηγή: Δυνατή Ελλάδα
http://georgiosfk.blogspot.gr/?m=1

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΡΦΙΑ---Kids Who Clearly Didn’t Want To Have A Brother Or Sister



Δημοσιεύτηκε στις 6 Ιουλ 2017
Τα μικρότερα αδέλφια είναι μεγάλη χαρά. Καλά, για μερικούς ανθρώπους τουλάχιστον.
 Άλλοι δεν είναι και τόσο πεπεισμένοι, ωστόσο, όπως με αυτή την ομάδα των δυσαρεστημένων παιδιών, για παράδειγμα, ενώ η άφιξη ενός νέου αδελφού ή αδελφής προαναγγέλλει μια νέα εποχή της διασκέδασης και του ενθουσιασμού για ορισμένα παιδιά, ειδικά για τα παιδιά που δεν έχουν κανέναν να παίξει μαζί τους , 
Κάποια παιδιά όμως βλέπουν  ένα νέο μέλος της οικογένειας ως τίποτα περισσότερο από ένα απρόσκλητο ξένο που είναι αναγκασμένο  να μοιραστούν την αγάπη των γονιών τους μαζί του. 

ΕΠΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΚ: Επτά στους 10 μετανάστες που διασχίζουν την Ευρώπη δεν είναι πρόσφυγες, αποκαλύπτει ο ΟΗΕ.

Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) έχει κάνει μια συγκλονιστική αποκάλυψη καθώς ισχυρίζεται ότι η πλειοψηφία των μεταναστών δεν είναι πρόσφυγες, αλλά στην πραγματικότητα είναι οικονομικοί μετανάστες που ψάχνουν για μια καλύτερη ζωή.


μεταναστών κρίσης Ιταλία προσφύγων
Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) έχει πει ότι επτά στα 10 άτομα που βρέθηκαν να διασχίζουν τη Μεσόγειο δεν είναι νόμιμοι πρόσφυγες, αλλά  οικονομικοί μετανάστες . 
Το ανθρώπινο λαθρεμπόριο και οι μεταναστευτικές ροές είναι σε άνοδο, με 84.830 ανθρώπους να έχουν ήδη φτάσει στις ακτές της Ιταλίας μέχρι στιγμής φέτος από τη Λιβύη. 
Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει  αύξηση 19% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. 
μεταναστών κρίσης Ιταλία προσφύγων
Προβλήθηκε μάλιστα ο ισχυρισμός ότι πάνω από ένα εκατομμύριο μετανάστες βρίσκονται στην βόρεια Αφρική, περιμένοντας μια ευκαιρία να περάσουν στην Ευρώπη. 
Αυτό υποστηρίχτηκε από τον ειδικό απεσταλμένο της Ύπατης Αρμοστείας  για την κεντρική Μεσόγειο, Vincent Cochetel, ο οποίος είπε ότι «δεν υπάρχει επιβράδυνση» στους ανθρώπους που επιχειρούν την επικίνδυνη διάβαση. 
Πηγή http://www.express.co.uk/news/world/824794/migrant-crisis-refugee-Italy-Libya-UN-figures-Mediterranean-boat-crossing
https://ellasthasothi.blogspot.gr/

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ....λόγω λανθασμένου υπολογισμού..!


Μεγάλες ανατροπές στον ΕΦΚΑ ...λόγω λανθασμένου υπολογισμού..!

ΜΕ

Θεαματική ανατροπή έρχεται στα χαράτσια του ΕΦΚΑ για 400.000 επαγγελματίες, αγρότες και επιστήμονες στους οποίους θα πρέπει να επιστραφούν ως και 2.765 ευρώ από τα φόρους που πλήρωσαν στο επτάμηνο του 2017 γιατί οι πραγματικές τους εισφορές με το εισόδημα του 2016 βγαίνουν μικρότερες!

Η διαφορά δεν έχει να κάνει με το ότι η κυβέρνηση αποφάσισε να μειώσει το χαράτσι των εισφορών, αλλά με το ότι έπεσε η ίδια στην παγίδα που έστησε σε εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες, καθώς τα εισοδήματα που δηλώνουν για το 2016 είναι σημαντικά μειωμένα από το 2015 και αυτό έχει ως συνέπεια να πέφτουν και οι πραγματικές εισφορές που οφείλουν στον ΕΦΚΑ! Η μείωση των εισοδημάτων του 2016 σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά το 35%!

Συμψηφισμοί

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, ένα πρώτο επίσημο δείγμα από τις φορολογικές δηλώσεις που υποβλήθηκαν και εκκαθαρίστηκαν για πολλούς επαγγελματίες και φαίνεται (σ.σ.: μέσα από πραγματικά στοιχεία εκκαθαρισμένων δηλώσεων έτους 2017) ότι τα ίδια πρόσωπα δήλωσαν στο σύνολό τους μικρότερο εισόδημα το 2016 από αυτό του 2015 με βάση το οποίο πληρώνουν τις τρέχουσες εισφορές στον ΕΦΚΑ.

Οσοι δήλωσαν λιγότερα το 2016 θα πρέπει να πάρουν πίσω ένα μέρος των εισφορών τους όχι μόνο με συμψηφισμό, δηλαδή με μικρότερα χαράτσια τους επόμενους μήνες, αλλά και μέσω επιστροφής χρημάτων γιατί πολλοί έχουν ήδη προκαταβάλει ακόμη και τις ετήσιες εισφορές του 2017 αφού αποδεικνύεται ότι πληρώνουν με καπέλο ως και 76%!

Στον πίνακα της εφημερίδας παρουσιάζονται τα εισοδήματα του 2015 επί των οποίων υπολογίστηκαν τα χαράτσια του ΕΦΚΑ από την 1/1/2017 και τα εισοδήματα του 2016 με βάση τα οποία θα επανυπολογιστούν οι εισφορές του 2017.

Ο νόμος λέει ότι η βάση υπολογισμού είναι το εκκαθαρισμένο εισόδημα του πιο πρόσφατου οικονομικού έτους, δηλαδή οι εισφορές του 2017 βγαίνουν με το εισόδημα του 2016, αφού εκκαθαριστεί. Οι «φωστήρες» της κυβέρνησης, λοιπόν, αφού καθόρισαν τα χαράτσια στον ΕΦΚΑ με το εισόδημα που 2015 για να μαζέψουν χρήματα, τώρα θα πρέπει να επιστρέψουν εισφορές σε εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες, αγρότες και επιστήμονες γιατί με το εισόδημα του 2016 τους αναλογεί μικρότερο χαράτσι.

Ανατροπή
Τα παραδείγματα είναι αποκαλυπτικά:
* Αγρότης με εισόδημα 13.716 ευρώ το 2015 πληρώνει στον ΕΦΚΑ 242 ευρώ το μήνα. Το εισόδημα που απέκτησε το 2016, είναι 7.774 ευρώ που σημαίνει ότι η εισφορά του 2017 επανυπολογίζεται στα 137 ευρώ το μήνα. Μέχρι τώρα δηλαδή πληρώνει το χαράτσι στον ΕΦΚΑ με καπέλο 76%! Η διαφορά που οφείλει να του επιστρέψει ο ΕΦΚΑ ή να την συμψηφίσει με μελλοντικές εισφορές είναι 105 ευρώ το μήνα, και 735 ευρώ στο επτάμηνο. Αν δεν κάνει τον συμψηφισμό άμεσα, τότε ο αγρότης, όπως φαίνεται στο συγκεκριμένο πραγματικό παράδειγμα, έχει κάθε λόγο να σταματήσει να πληρώνει το χαράτσι στον ΕΦΚΑ γιατί απλά έχει εξοφλήσει για όλο το 2017 με βάση τις εισφορές που αναλογούν στο εισόδημα του 2016! Στο επτάμηνο έχει πληρώσει 1.694 ευρώ με την αρχική εισφορά των 242 ευρώ (242 x 7 = 1.694). Με το εκκαθαρισμένο εισόδημα του 2016 η πραγματική εισφορά του 2017 είναι 137 ευρώ το μήνα και 1.644 ευρώ για όλο το χρόνο (137 x 12 = 1.644). Ο αγρότης στο συγκεκριμένο παράδειγμα (όπως και δεκάδες χιλιάδες με ανάλογη μείωση εισοδήματος) έχει εξοφλήσει τον ΕΦΚΑ για όλο το 2017 με αυτά που πλήρωσε στο επτάμηνο και δεν πρέπει να ξαναπληρώσει χαράτσι ΕΦΚΑ μέχρι να μπει το 2018.

http://ameiniasopallineus.blogspot.gr/


Η ΑΘΗΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ χωρίς νέφος, λιγότερο τσιμέντο και καθόλου λαθρομετανάστες....

Η Αθήνα 50 χρόνια πριν χωρίς νέφος, λιγότερο τσιμέντο και καθόλου λαθρομετανάστες....




από τον χρήστη ΧΛΕΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Ένα φωτογραφικό ταξίδι που αποτυπώνει την Αθήνα πριν από 50 -40 χρόνια...

Πολλές από τις φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από το site: www.greecetravel.com/photos/sixties

Φωτογράφος : Nicholas Econopouly

http://koukfamily.blogspot.gr/

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025

Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ –   Την εβδ...