Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΑΪΝΣΤΑΪΝ V/S ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΑΪΝΣΤΑΙΝ VS ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΑΪΝΣΤΑΙΝ VS ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

  

Ίσως ο Einstein να βρήκε κάτι έτοιμο, όταν διατύπωσε τη θεωρία της σχετικότητας.
Αναφέρεται ότι το πιο γνωστό αρχαίο κείμενο με διατύπωση για τη θεωρία της σχετικότητας είναι του Αριστοτέλη, και παραδόθηκε στη δημοσιότητα από το τμήμα της Ιστορίας των Επιστημών του Imperial College of London, στη διάρκεια επιστημονικού συνεδρίου στη Νέα Υόρκη, στο New York Academy of χει ως εξής:
Αποσπάσματα από τον Αριστοτέλη – «Της των δε ενόντων ρευστήν δύναμιν, εις 
κραταιάν θέσιν ισοκλίνουσα παν εν τη δομή των σμικρών μορίων πλέγμα ουσίας 
μέγεθος έστι τάδε: η της μάζης πολλαπλότητα εν διαδοχή, δις, μετά μεγέθους τριών
 μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την μονάδα του χρόνου.
Την προς άκραν αύξησιν λόγω μεταβολής χώρου, προς χρόνον, ουκ εά η φύσις εις 
μη μετρήσιμον προσάγειν. Προσάγει γάρ οσονούπω της μάζης το μέγεθος εις το μη
 μετρήσιμον. Την δε χρόνου ροήν πάλιν αίφνης εις βραδύτερον προσάγει. Την δε 
μεταβολήν των θεών νόμος τοιαύτη επιβολή φέρει το μέγεθος μηδέ των τριών 
μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την του χρόνου μονάδα υπερέχειν, μηδέ 
Ήλιος άλλος αστήρ αντιβαίνειν.».
Πράγμα που σημαίνει: Το μέγεθος της περικλειόμενης ενέργειας που συγκρατεί τα μόρια 
στο πλέγμα της δομής τους είναι: Ο πολλαπλασιασμός της μάζας διαδοχικά δύο φορές, με το 
μέγεθος τριάντα χιλιάδες φορές το δέκα χιλιάδες (μετρούμενο σε) τρία πόδια προς τη μονάδα
 του χρόνου.Δηλαδή: Ε= m: (3: 10.000:10.000) : (3: 10.000:10.000)= m: (3: 10.000:10.000)
2 = m; (3: 100.000.000)2=m: (300.000.000)2= m : c2
Όπου 300.000.000 m/sec = c η ταχύτητα του φωτός.
Σχολια
  • Τριών μυρίων μυριάδων 3 (χ) 10.000 (χ) 10.000 άρα 300.000.000 m/sec.
  • Η μονάδα μήκους 3 πόδια (=1 μέτρο) = l m.
  • Η μονάδα του χρόνου είναι το 1 sec. Άρα η ταχύτητα του φωτός c= 300.000.000 m/sec 
  • = 300.000 Km/sec, αφού 1 Km (χιλιόμετρο) = 1000 m.

Πως γνωριζε ο Αριστοτέλης τις σύγχρονες μονάδες μέτρησης;

Το βασικότερο όμως είναι το «πώς γνώριζε ο Αριστοτέλης ή οι Άραβες τις σύγχρονες μονάδες
 μέτρησης; Δηλαδή το μέτρο και το δευτερόλεπτο. Μήπως και τις μονάδες μέτρησης τις πήραν
 από της αρχαία ελληνική γνώση και τους αρχαίους μας προγόνους μας;Το μεν δευτερόλεπτο 
έχει κάποια λογική, αφού είναι το 1/60 του λεπτού (min) που είναι το 1/60 της ώρας (h)
 που είναι το 1/24 της περιστροφής της Γης γύρω από τον εαυτό της.

Το μετρο ομως ή τα τρια ποδια;

Εδώ υπάρχει ένα μυστήριο.
Nα δώσουμε όμως και άλλα χωρία από το κείμενο του Αριστοτέλη για την ταχύτητα του φωτός
.
 «Την προς άκραν αύξησιν λόγου μεταβολής χώρου, προς χρόνον, ουκ εά η φύσις 
εις μη μετρήσιμον προσάγειν: προσάγει γαρ οσονούπω της μάζης το μέγε¬θος εις 
το μη μετρήσιμον».

Πράγμα που σημαίνει: « Την αύξηση του λόγου του μήκους προς το χρόνο 
(ταχύτητα) προς ακραία τιμή (όριο της ταχύτητας του φωτός) δεν την επιτρέπει η 
φύση να φθάσει σε μη μετρήσιμη τιμή (άπειρο). Διότι κάνει και το μέγεθος της 
μάζας να είναι μη μετρήσιμο (άπειρο)».

Ακριβώς, δηλαδή, ότι λέει και η ειδική θεωρία της σχετικότητας του Einstein (;) που του την
 εξήγησε και πλήρως διατύπωσε ο Καραθεοδωρής.

Πάμε παρακάτω στο κείμενο του Αριστοτέλη
:
«Την δε χρόνου ροήν πάλιν αίφνης εις βραδύτερον προσάγει». Που σημαίνει: 
«Τη δε ροή του χρόνου την επιβραδύνει άμεσα».
Μιλάμε δηλαδή για τη διαστολή του χρόνου. Όσον αφορά το όριο της ταχύτητας του φωτός ο 
Αριστοτέλης, όπως τον αντέγραψαν οι Άραβες και όπως πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια 
αποκάλυψαν οι Άγγλοι, μας λέει-

«Την δε μεταβολήν των θεών νόμος τοιαύτη επιβολή φέρει το μέγεθος μηδέ των 
τριών μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την του χρόνου μονάδα υπερέχειν, 
μηδέ Ήλιος άλλος αστήρ αντιβαίνειν».
Εδώ έχουμε ένδειξη για το ότι ο Αριστοτέλης έχει διατυπώσει και τη «γενική θεωρία της 
σχετικότητας».

Η μετάφραση είναι: Στη δε μεταβολή (του χώρου προς τον χρόνο, άρα στην 
ταχύτητα),
 ο νόμος των θεών επιβάλλει να είναι μικρότερη από τριάντα χιλιάδες επί δέκα 
χιλιάδες επί τρία πόδια (ένα μέτρο) προς τη μονάδα του χρόνου (ένα δευτερόλεπτο)
 και ούτε ο Ήλιος ούτε άλλο άστρο μπορεί να την κάνει να παραβεί (το νόμο).

 Η τελευταία φράση δείχνει πως:

1) Γνώριζε ο Αριστοτέλης ότι ο Ήλιος ήταν απλά ένα άστρο όπως όλα.
2) Γνώριζε ότι τις συνθήκες κίνησης τις ορίζουν τα «βαρυτικά πηγάδια» (gravity 
wells) των άστρων, και ακόμη και ένα μαύρο άστρο (μελανή οπή) με την τεράστια
 έλξη του δε μπορεί να εξασφαλίσει ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
1) Ίσως ο Einstein  να βρήκε κάτι έτοιμο, όταν διατύπωσε τη θεωρία της 
σχετικότητας
.2) Ο Einstein με ειλικρίνεια και εντιμότητα ζήτησε τη βοήθεια του Καραθεοδωρή 
που του τα εξήγησε όλα.
3) Στον Αριστοτέλη ,πλέον μπορούν να αποδοθούν
.α) Ο τύπος E=m:c2 για τη μετατροπή της μάζας σε ενέργεια και αντιστρόφως.
β) Η διαστολή του χρόνου και η συστολή του μήκους.
γ) Το όριο της ταχύτητας του φωτός.
δ) Η μέτρηση της ταχύτητας του φωτός.
ε) Η «βαρυτική» θεωρία της γενικής θεωρίας της σχετικότητας.
στ) Η σχέση μάζας – ταχύτητας (όταν απειρίζεται η μία, απειρίζεται και η άλλη).
Ίσως ακόμα και αν δεν τα έβγαλε αυτά ο Αριστοτέλης, τότε τα πήρε από κάποια άλλη 
αρχαιότερη Ελληνική πηγή, σαν μύστης που ήταν.
apodyoptes.com


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/03/vs.html#ixzz4bQlh4dnS 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙ Ή ΟΠΛΟ;



Για βιντεοπαιχνίδι καλό είναι, αλλά η άμυνα των ΗΠΑ δεν είναι videogame; ούτε οι δυνάμεις είναι παρατεταγμένες σαν πρόβατα για σφαγή..

Δημοσιεύτηκε στις 16 Απρ 2016
Ο Ρώσοι έφτιαξαν ένα απίστευτο όπλο το οποίο αποθηκεύεται καθώς και κρύβεται μέσα σε μία νταλίκα. Αυτό το αποσπώμενο μαχητικό ΤΕΤΡΑΚΌΠΤΕΡΟ είναι ικανό να εξολοθρεύσει πάνω από 500 μαχητικά (F-16,F-22,A/F-18,F-111) καθώς ΚΑΙ να αποφύγει εισερχόμενους πυραύλους από αντιαεροπορικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας. Όπως καταλαβένετε η Αμερική απέχει πολύ από τη Ρωσία και δε φαντάζεται πως και πότε οι Ρώσοι με κάτι τόσο μικρό αλλά τόσο έξυπνο και δυνατό θα της προκαλέσει μία τόσο μεγάλη κατστροφή η οποία θα της στοιχίσει σχεδόν ολόκληρη την αεροπορία της!

ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ Ο ΒΡΑΔΥΠΟΔΑΣ;--Even Two Toed Sloths Have Three Toes



Όταν παρατηρείς τον Sloth ( Βραδύποδα ), την ώρα που σκαρφαλώνει στα δέντρα, δικαιολογείς το όνομά του, καθώς μοιάζει να βαριέται να κουνήσει τα πόδια του. Και έτσι είναι γιατί θεωρείται το πιο αργό θηλαστικό στο σκαρφάλωμα σε δέντρο. Περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους στα δέντρα και πολλά πεθαίνουν προσκολλημένα στα κλαδιά..
Ένα όμορφο video, από το  Discovery World Safari, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, που μας ξεναγεί στον τεμπέλικο κόσμο του συμπαθούς βραδύποδα....

Δημοσιεύτηκε στις 30 Δεκ 2013
Ψηλά στα τροπικά δάση της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής ζουν βραδύποδες, η πιο αργή θηλαστικό στον κόσμο. Είναι τόσο αργή που τα φύκια θα αυξηθεί στα μαλλιά τους, που τους καθιστά πολύ δύσκολο να εντοπιστούν. Αλλά από τη στιγμή που βλέπετε ένα, θα το μάθετε αμέσως γιατί είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ζώα του Διαδικτύου. 
_______________________ 

 Discovery World Safari. 

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΣΚΑΦΩΝ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ



Translate this page: EN FR DE ES RU AR
Kαι όμως υπάρχουν ακόμα δύο θάλαμοι προς εξερεύνηση σύμφωνα με τον Ιταλό αρχαιολόγο Α.Κόρσο, ενώ καταγγέλει ότι κάποιοι δεν θέλουν τη συνέχιση της ανασκαφής, λόγω πολιτικών ιδεοληψιών και η ΕΕ για να μην καταστραφεί το μύθευμά της ότι όλα ξεκινούν από τον ρωμαϊκό πολιτισμό!
Η καταγγελία του Ιταλού αρχαιολόγυ είναι σοκαριστική: Οι Ευρωπαίοι δεν θέλουν να «ανυψώνεται» η ελληνική Ιστορία, αυτός ίσως εξηγεί και την υποτίμιση του μετέπειτα μεσαιωνικού Ελληνισμού του Βυζαντίου,που αν και αποτελούσε την μόνη αχτίδα φωτός στις εποχές της βάρβαρης Ευρώπης και έκανε έναν κύκλο χιλίων ετών, δεν υπάρχει ούτε ένα κινηματογραφικό φιλμ με θέμα την μεσαιωνική ελληνική χιλιόχρονη Αυτοκρατορία.
Ούτε μια αναφορά για την μεαταλαμπάδευση του Φωτός από τους Έλληνες λόγιους μετά την Αλωση τη Πόλης που χάρη σε αυτούς δημιουργήθηκε η Αναγέννηση και η Ευρώπη ξέφυγε από την ημιβάρβαρη κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει αυτομάτως με την πτώση της Δυτική Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Οι Βυζαντινοί έτρωγαν με μαχαιροπήρουνα όταν οι τότε Ευρωπαίοι πέταγαν μωρά για τροφή στα σκυλιά. Έφτιαχναν Αγία Σοφία και υδραγωγεία όταν στην Ευρώπη ζούσαν σε παράγκες. Είχαν ολοκληρωμένο σύστημα υγείας όταν στην Ευρώπη θεωρούνταν τύχη να φτάσουν τα σαράντα χρόνια βίου.
Τώρα φαίνεται πως το ευρωπαϊκό ψυχολογικό σύμπλεγμα φτάνει μέχρι και τον αρχαίο κλασσικό πολιτισμό, ο οποίος και ΜΟΝΟ αυτός δημιούργησε τον Ορθό Λόγο. Ο Λόγος ο οποίος αργότερα ως σπερματικός έδωσε το ερμηνευτικό όχημα στις Αλήθειες της Ορθοδοξίας.
Όλα ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ακόμα και η φιλοτουρκική πολιτική της Γερμανίας στο Αιγαίο και το γεγονός ότι θέλουν να μας πιέσουν να κρατήσουμε στην χώρα μας περισσότερους λαθρομετανάστες και πρόσφυγες με αντάλλαγμα μια μελλοντική ελάφρυνση χρέους, ώστε να διαρραγεί εντελώς ο εθνικός και ο κοινωνικός ιστός.
Θέλουν τον αφελληνισμό του Έθνους, και την μετέπειτα εξαφάνισή του από τον ρου της Ιστορίας, γιατί; Ίσως γιατί ο Ελληνισμός και η Ελληνορθοδοξία αποτελούν μέγιστο πνευματικό εμπόδιο στην υποταγή συνειδήσεων και στην επίτευξη δημιουργίας ενός παγκόσμιου ολοκληρωτικού καθεστώτος που σχεδιάζουν νεοταξίτικα κέντρα εξουσίας στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Έδωσε συνέντευξη και σχολιάζει στο xronometro.com και στον Αν. Σπανέλη.
Παρακολουθεί από κοντά την ανασκαφή, μελετάει τα ευρήματα και έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με την διασταύρωση των στοιχείων και την ταύτιση των γλυπτών με άλλα της ίδιας περιόδου και τεχνοτροπίας, ο Antonio Corso, ο οποίος με την ιδιότητα του αρχαιολόγου και του μελετητή της αρχαίας γλυπτικής (μάλιστα έχει γράψει και ένα βιβλίο για την τέχνη του Πραξιτέλη) σχολιάζει στο xronometro.com τα τελευταία δεδομένα που είδαν το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτει ότι υπάρχουν δύο ακόμη θάλαμοι πιο βαθιά στο λόφο Καστά, οι οποίοι όταν εξερευνηθούν θα μας δώσουν απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που υπάρχουν.
Για το μνημείο που ήδη έχει ανασκαφεί ο κ. Corso ξεκαθαρίσει ότι είναι Ηρώο του Ηφαιστίωνα χωρίς καμία αμφιβολία, θεωρεί λήξαν το θέμα της χρονολόγησης καθώς όλα τα στοιχεία «δείχνουν» το τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα και επιπλέον ερμηνεύει «θεολογικά» τα σύμβολα του οικοδομήματος και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι «δελφγικής ταυτότητας» με συνύπαρξη των Θεών Απόλλωνα και Διονύσου. Τέλος ο κ. Corso ξεκαθαρίζει ότι η πολεμική μερίδας αρχαιολόγων εναντίον του μνημείου δεν έχει μόνο προσωπικά κίνητρα αλλά και πολιτικά, αφού κάποιοι δεν θέλουν την συνέχιση της ανασκαφής!!!
Πόσο σοφότεροι γίναμε από τις ανακοινώσεις της 30ης Σεπτεμβρίου στο ΑΠΘ, σε σχέση με το μυστήριο της Αμφίπολης;
«Ναι, νομίζω ότι έχουμε πλησιάσει πολύ στις απαντήσεις. Θεωρώ ότι με το επιγραφικό υλικό που βρέθηκε αποδεικνύεται ότι το μνημείο είναι το Ηρώο του Ηφαιστίωνα».
Αυτό σημαίνει ότι είναι και ο τάφος του Ηφαιστίωνα, οπότε του ανήκει μέρος των οστών που έχουν βρεθεί;
«Αυτό δεν το ξέρω, δεν μπορώ να γνωρίζω σε ποιους ανήκουν τα οστά. Για μένα αυτό δεν έχει σημασία, αφού κατασκευάστηκαν διάφορα ηρώα του Ηφαιστίωνα και κανείς δεν γνωρίζει σε ποιο από αυτά θάφτηκαν τα οστά του. Μπορεί και να ήταν απλώς κενοτάφια».
Για το συγκεκριμένο ηρώο γιατί επιλέχθηκε η Αμφίπολη;
«Από την Αμφίπολη ξεκίνησε η εκστρατεία εναντίον των Περσών, αλλά και για άλλους λόγους. Η Αμφίπολη ήταν πάρα πολύ σημαντική γιατί υπήρχε ένα ιερό της Φυλλίδας και αυτό μπορεί να είναι στο ίδιο σημείο που έγινε του Ηφαιστίωνα»
Γιατί αποκλείετε στο συγκεκριμένο σημείο να προϋπήρχε το ιερό του Ρήσου, ο οποίος λατρεύονταν στην περιοχή και ήταν ένας πολεμιστής βασιλιάς των Θρακών;
«Έχετε δίκιο, αυτή είναι μια ακόμη δυνατότητα. Όμως ο Αντίπατρος ο Θεσσαλονικεύς λέει σε επίγραμμα ότι υπήρχαν δύο ιερά που δεν ήταν ερείπια, της Φυλλίδας και της Αρτέμιδος της Βραυρώνας».
Υπάρχουν άλλα στοιχεία που να συνδέουν το χώρο με τη Φυλλίδα;
«Όπως είναι γνωστό στον τάφος της επάνω υπήρχε μια αμυγδαλιά. Και αυτό πιστεύω ότι μπορεί να είναι της Φυλλίδας. Είναι απλά μια ιδέα μου».
Στην ομιλία του στο ΑΠΘ ο αρχιτέκτονας κ. Λεφαντζής άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν και άλλες επιγραφές, γνωρίζετε κάτι περισσότερο;
«Δεν ξέρω κάτι περισσότερο αλλά είδα ένα απόσπασμα σε μια φωτογραφία, όπου είναι ένας μακεδόνας πολεμιστής που με την χαρακτηριστική μακεδονική ασπίδα, με σάριζα και άλογο και αυτό δηλώνει στρατιωτικό μνημείο, χωρίς καμία αμφιβολία. Αυτή η εικόνα είναι από τον θριγκό στην βάση του λιονταριού. Αυτό δηλώνει αφιέρωση σε μια πολεμική νίκη».
Δεν συμφωνώ με τον «Δυισμό»


Σε σχέση με την άποψη της κ. Περιστέρη περί δυισμού μέσα στο μνημείο το οποίο σημαίνει την παρουσία δύο νεκρών του Ηφαιστίωνα και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θέση με την οποία μάλλον διαφωνεί ο κ. Λεφαντζής. Εσείς τι πιστεύετε;
«Ούτε εγώ την δέχομαι αυτή την άποψη, είναι απλά θέμα συμμετρίας. Το γνωρίζετε ότι την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου έδιναν πολύ μεγάλη σημασία στο θέμα της συμμετρίας. Αυτό το μεταφέρει ο Πλίνιος όπου μας λέει για το πόσο μεγάλη αξία έδινε στην συμμετρία ο Λύσιππος και αυτό το είχαν υιοθετήσει στην αυλή του Μεγάλο Αλεξάνδρου».
Η κ. Περιστέρη, απ’ όσο καταλαβαίνω χρησιμοποιεί το θέμα του δυϊσμού για να συνδέσει το μνημείο με το Μέγα Αλέξανδρο. Εσείς πιστεύετε ότι συνδέετε με κάποιο τρόπο;
«Ως γνωστό οι πηγές λένε ότι ο τάφος ήταν στην Αλεξάνδρεια, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν έγινε έτσι. Θα συμφωνήσω με την κ. Περιστέρη στο θέμα της χρονολόγησης του μνημείου, 100% είναι του τελευταίου τετάρτου του 4ου αιώνα, του 320 π.Χ.
Αυτό προκύπτει και από τα σανδάλια που φέρουν οι Κόρες, είναι του τέλους 4ου αιώνα και δεν υπάρχουν αργότερα τον 2ο αιώνα π.Χ.! Επίσης η δομή που έχουν οι Κόρες κάτω από το στήθος είναι της ίδιας περιόδου».
Πέρσι όταν βρέθηκε το κεφάλι της σφίγγας, ειπώθηκε ότι είναι από το χέρι διαφορετικού καλλιτέχνη απ’ αυτό που κατασκεύασε τις Κόρες. Τι άποψη έχετε;
«Νομίζω ότι και οι Κόρες και οι Σφίγγες είναι από το ίδιο, θασίτικο εργαστήριο, απ’ όπου προέρχεται και το μάρμαρο. Μέχρι τώρα δεν είχα δει τα γλυπτά από κοντά αλλά την 1η Οκτωβρίου επισκέφτηκα το μνημείο και εκ του σύνεγγυς έβγαλα πιο ασφαλή συμπεράσματα. Για παράδειγμα είδα στο κεφάλι της σφίγγας να έχει, ένα δάκτυλο της Αφροδίτης στο λαιμό που είναι πάρα πολύ κοντά στο αντίστοιχο της Κνιδίας Αφροδίτης του Πραξιτέλη. Αυτό επιβεβαιώνει ότι τα γλυπτά του λόφου Καστά είναι του 4ου αιώνα και μάλιστα από τα καλύτερα δείγματα. Επίσης οι Κόρες έχουν μια υπερηφάνεια που είναι χαρακτηριστικό του 4ου αιώνα».
Το μάρμαρο από τη Θάσο και το εργαστήριο από το ίδιο νησί. Υπάρχει περίπτωση να είναι έργο του περίφημου γλύπτη Σκόπα ή του εργαστηρίου του;
«Όπως είπε και η κ. Περιστέρη το κεφάλι της σφίγγας μοιάζει πάρα πολύ με το κεφάλι του Διονύσου, από τη Θάσο. Ο Σκόπας πέθανε πριν το 320 π.Χ. αλλά υπάρχει μια κοινή τεχνοτροπιά αυτή την εποχή από όλους τους μεγάλους καλλιτέχνες, ο Λύσιππος, ο Πραξιτέλης, ο Σκόπας, όλοι πάνε μαζί σε ένα εκλεπτυσμό. Το κεφάλι του Διονύσου από την Θάσο είναι το πιο κοντινό στο κεφάλι της σφίγγας και αυτό είναι σημαντικό για την ταυτότητα του εργαστηρίου».
Όλες οι απαντήσεις στους δύο θαλάμους που είναι θαμμένοι
Μετά την παρουσίαση της 30ης Σεπτεμβρίου νομίζω ότι το θέμα της χρονολόγησης έχει κλείσει για τους πολλούς, εκείνο που μένει ανοιχτό είναι το θέμα της ταυτότητας του μνημείου. Πέρα από ηρώο χρησιμοποιήθηκε και ως τάφος, μπορείτε να προσδιορίσετε από ποια εποχή και μετά άρχισαν να γίνονται οι ταφές; Ποιοι είναι οι πιθανοί νεκροί;
«Δεν ξέρω. Η έρευνα είναι ακόμη στην αρχή. Οι γεωλόγοι βρήκανε δύο μεγάλες αίθουσες πιο μέσα και πρέπει να φτάσουμε εκεί για να καταλάβουμε τι έγινε. Όσο για τα οστά δεν μπορώ να αποκλείσω κάποιοι επιφανείς να θέλησαν να ταφούν στο Ηρώο του Ηφαιστίωνα, ποιο πριν ή ποίο μετά, αυτό ήταν κάτι τιμητικό, όπως έγινε με το Μαυσωλείο του Αυγούστου, καθώς έχουν ταφεί και άλλα μέλη της οικογένειάς»!!!
Λέτε ότι υπάρχουν άλλες δύο αίθουσες σύμφωνα με τις διαπιστώσεις των γεωλόγων. Περιμένετε εντυπωσιακά ευρήματα όταν θα φτάσει εκεί η αρχαιολογική σκαπάνη;
«Αυτό φάνηκε από τις μετρήσεις της γεωσκόπησης και υπάρχει μια καμπύλη που δείχνει την ύπαρξη δύο μεγάλων αιθουσών».
Δηλαδή πιστεύετε και εσείς αυτό που υποστηρίζουν πολλοί ότι σε ένα μνημείο με περίμετρο κοντά 500 μέτρα, δεν μπορεί να υπάρχει μόνο ένα μνημείο;
«Το πιστεύω και εγώ και νομίζω ότι θα πάρουμε ολοκληρωμένες απαντήσεις για την ταυτότητα του μνημείου και το τι έχει γίνει όταν θα φτάσουμε σε αυτές τις δύο αίθουσες.
Προς το παρόν η μοναδική βεβαιότητα που υπάρχει είναι από τις επιγραφές που μας λένε για Ηρώο του Ηφαιστίωνα και φυσικά το θέμα της χρονολόγησης του μνημείου».
Πιστεύετε ότι το μνημείο έχει στοιχεία διονυσιακής λατρείας;
«Ναι στην ζωφόρο υπάρχουν τέτοια στοιχεία που δηλώνουν ότι υπήρχε λατρεία, του Διονύσου του Ζαγρέα, υπάρχει όμως και οι τρίποδες που δηλώνουν ότι το Ηρώο του Ηφαιστίωνα ήταν συνδεδεμένο με τον δελφικό Απόλλωνα. Συνυπάρχουν ο Απόλλωνας και ο Διόνυσος.
Για τον Μέγα Αλέξανδρο ο μεγαλύτερος θεός ήταν ο Διόνυσος, καθώς είναι γνωστό ότι ο ίδιος ήταν ο «νέος Διόνυσος». Γι’ αυτό και δεν είναι παράξενο που ο Διόνυσος είναι πάρα πολύ δυνατός εκεί.
Όσο για τις λεγόμενες «Καρυάτιδες» είναι Κόρες, σαν τις Κόρες του μνημείο των Σιφνίων στους Δελφούς, τυπικές του ιωνικού ρυθμού. Μπορεί να είναι μαινάδες, αλλά τα χαρακτηριστικά κάτω από το στήθος οδηγούν σε Κόρες».
Ποιοι εμποδίζουν την ανασκαφή
Όλοι ευχόμαστε να προχωρήσει η ανασκαφή και να αποκαλυφθούν όλα τα μυστικά του λόφου Καστά, ωστόσο η κ. Περιστέρη και όλη η ομάδα δέχεται μια συνεχή επίθεση που δεν ξέρω κατά πόσο διευκολύνει το έργο της ανασκαφής. Η επίθεση αυτή έχει προσωπικά χαρακτηριστικά ή κάποιοι έχουν λόγους να μην θέλουν να προχωρήσει η ανασκαφή;
«Υπάρχουν δυστυχώς πολλές αιτιολογίες. Μια από αυτές είναι και αυτή η διάσταση. Το αρχαιολογικό περιβάλλον, αν δει ότι βρίσκεις κάτι σημαντικό, αν δει ότι δεν έχεις πολιτική δύναμη, αν είσαι ήσυχος και καλός, νομίζει ότι είσαι πολύ τρελός και πολλοί καταφέρονται εναντίον σου. Δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε αυτό το περιβάλλον. Υπάρχει και κάτι άλλο. Υπάρχουν πολιτικές απόψεις που δεν επιτρέπουν να προχωρούν τέτοιου είδους ανασκαφές. Επίσης υπάρχουν απόψεις στον δυτικό κόσμο, όπως αυτές που εξέφρασε η κ. Παλαγγιά, που πιστεύουν ότι όλα ξεκινούν από τον ρωμαϊκό πολιτισμό και αυτό είναι το θεμέλιο της Δύσης, οπότε δεν θέλουν σημαντικές ανασκαφές που
Πηγή: epsilonellas.gr

ΑΡΧΑΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΑΖΑΡΟ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΑ--Ancestral Tradition Asaro Tribe





Δημοσιεύτηκε στις 14 Μαρ 2017
▶ FULL ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ | 

▶ ισπανικό βίντεο: http: //planetdoc.tv/documental-tradic ...

Οι άνδρες αυτής της φυλής ( Asaro )  διατηρούν μια  πολύ παράξενη προγονική παράδοση. Αυτοί οι άνδρες τρίβουν τα γυμνά τους σώματα με λάσπη μέχρι να τα καλύψουν πλήρως. 
Στα νησιά Παπούα ζουν αρκετές φυλές που είναι πάντα αντιμέτωπες. Οι περισσότερες από αυτές τις φυλές πιστεύουν στα πνεύματα των νεκρών, σε υπερφυσικά όντα που ζουν στο δάσος, και σε άλλα πνεύματα που ονομάζεται tomia που κατοικούν σε αντικείμενα και μπορουν να προκαλέσουν  κακή τύχη. Για να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους, οι Asaro βάζουν  πήλινες μάσκες στο κεφάλι και μακρύα μπαμπού καλάμια, στα χέρια, όπως τα νύχια για να πάνε το βράδυ για να τρομάξουν τις γειτονικές φυλές.

Ένα υπέροχο video, από την  Planet DOC, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων.....

ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ ΑΛΕΞΙΟΙ* ΚΑΙ Ο ΕΛΕΗΜΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ

Οι τιποτένιοι Αλέξιοι* και ο ελεήμων αυτοκράτορας του Βυζαντίου


Siege of Constantinople: Jacopo Tintoretto – Doges’ Palace, Venice

Λες και η μοίρα θεωρεί πως είναι υποχρέωση της να συνομολογεί μια επικείμενη καταστροφή∙ συμβαίνει σχεδόν πάντα τις πιο κρίσιμες στιγμές να τοποθετεί τους πιο άθλιους τύπους ανθρώπων στις πιο καίριες θέσεις.

Ακριβώς τέτοια είναι η περίπτωση των τελευταίων δέκα ετών, από το 1195 έως το 1204 μ.Χ. πριν τα σταυροφορικά στρατεύματα καταλύσουν με ανεπανόρθωτα αποτελέσματα την σχεδόν χιλιόχρονη κυριαρχία της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (Βυζάντιο). Η τύχη ήθελε να διαχειριστούν την επιβαρυμένη πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά αυτοκρατορία και να την ωθήσουν σε ακόμα χειρότερα επίπεδα τρείς αυτοκράτορες με το ίδιο όνομα: ο Αλέξιος Γ’, ο Αλέξιος Άγγελος Δ’ και ο Αλέξιος Ε’ Δούκας Μούρτζουφλος. Το χαρακτηριστικό κοινό γνώρισμα και των τριών αυτοκρατόρων δεν ήταν μόνο το μικρό τους όνομα. Όλοι τους άνηκαν στην ίδια οικογένεια της δυναστείας των Αγγέλων και με την σειρά που τους αναφέρουμε ήταν θείος, ανιψιός και γαμπρός του θείου, και όλοι τους αποτελούσαν, όπως τους περιγράφει ο Georg Ostrogorsky, «τιποτένιες προσωπικότητες». Συμπεριφέρθηκαν στην βυζαντινή αυτοκρατορία σαν να ήταν η προσωπική τους ιδιοκτησία, κάτι που αντίθετα με τα όσα φαντάζεται ο σύγχρονος άνθρωπος δεν απηχούσε σε καμία περίπτωση το στέμμα του αυτοκράτορα, αξίωμα το οποίο ανταποκρινότανε περισσότερο σε ένα Servus Cristo, προστάτη της Εκκλησίας και των χριστιανών της οικουμένης, παρά σε έναν ανατολίτη δυνάστη.

Οι τιποτένιοι

Στα χρόνια των τριών Αλέξιων διαλύθηκε κάθε διοικητική και στρατιωτική οργάνωση στην οποία επάνω βασιζότανε η επιβίωση του βυζαντινού «κράτους», το οποίο, παρά τα εισαγωγικά που του βάζουμε, ήταν πράγματι σε μεγάλο βαθμό ένας διοικητικός οργανισμός υψηλού επιπέδου που τα νεωτερικά ευρωπαϊκά κράτη θα έφταναν στο ύψος του μόνο μετά τους Ναπολεόντειους πολέμους και μόνο αφού είχε εμπεδωθεί με τα όπλα βαθιά μέσα στην συνείδηση των ευρωπαϊκών λαών η ανάγκη του ενιαίου κράτους. Κάτω από τους τιποτένιους αυτούς ανθρώπους οι βυζαντινοί της επαρχίας λιμοκτονούσαν από το άχθος των φόρων και την εξαχρείωση που τους επέβαλαν οι εφοριακοί της εποχής. Τα έξοδα για τις εθιμοτυπικές εκδηλώσεις, τις πρεσβείες στα ξένα βασίλεια και τη διατήρηση της λαμπρότητας της αυλής απομυζούσαν ακόμα περισσότερο την εσωτερική δύναμη της αυτοκρατορίας. Οι πηγές αναφέρουν πως άνοιξαν ακόμα και τους τάφους των προηγούμενων αυτοκρατόρων και αφαίρεσαν τα κοσμήματα και τους θησαυρούς τους για να καλύψουν την πολυέξοδη πολυτέλεια τους, δίνοντας το παράδειγμα για το πλιάτσικο που θα ακολουθούσε το 1204. Οι Άγγελοι αδιάφοροι και ανίκανοι για μια μακροπρόθεσμη και βαθύμετρη πολιτική ενδώσανε στις πιέσεις των Δυνατών γαιοκτημόνων απαλλάσσοντας τους από κάθε φορολογική υποχρέωση και μετακύλησαν την συντήρηση της αυτοκρατορίας επάνω στον βυζαντινό πληθυσμό, κυρίως στην τάξη των ελεύθερων γεωργών που αποτελούσαν και την πιο δυσβάστακτη φορολογούμενη κατηγορία. Ήταν κοινό φαινόμενο των ζοφερών εκείνων εποχών, όπως και στην εποχή του Σόλωνα, οι ελεύθεροι γεωργοί να χαρίζουν την γη τους στον πιο γειτονικό γαιοκτήμονα και να του προσφέρουν τους εαυτούς τους ως δουλοπάροικους απλά και μόνο για να εξασφαλίσουν σταθερή τροφή, προστασία και κυρίως για να απαλλαγούν από τις φορολογικές υποχρεώσεις. Ο στρατός με την διάλυση των θεσμών των Θεμάτων και των κοινοτήτων των γεωργών-στρατιωτών ήταν σε κατάσταση κατάρρευσης. Τίποτα πραγματικά δεν θα εμπόδιζε τον οποιοδήποτε τολμηρό να οδηγήσει τον στρατό του κατά της βασιλευούσης και είναι ανοησία που κατηγορούνε οι σύγχρονοι βυζαντινολάτρες τους Λατίνους για την άλωση του 1204.

Η εξιστόρηση των γεγονότων που ακολούθησε είναι χαρακτηριστικά τυπικά βυζαντινή. Ο Αλέξιος ο Γ’ (ο θείος) αφού τύφλωσε τον προηγούμενο αυτοκράτορα, που ήταν και ο αδερφός του, και σφετερίστηκε τον θρόνο του έκανε την κύρια καταστροφική δουλειά στην βυζαντινή διοίκηση. Ο Αλέξιος ο Δ’ (ο ανιψιός) ήταν αυτός που σύναψε το μνημόνιο, την συμφωνία δηλαδή, με τους Βενετούς, και τον περίφημο της Δόγη Δάνδολο, και τους σταυροφόρους να τον κάνουνε αυτοκράτορα τάζοντας τους αμοιβές τις οποίες δεν είχε ούτε τα μέσα ούτε και το αντίκρισμα να υλοποιήσει. Άλλωστε πριν πάρει τον θρόνο (1203) ο άθλιος θείος του (Αλέξιος ο Γ’) δραπέτευσε από την Κωνσταντινούπολη παίρνοντας μαζί του όλους τους βασιλικούς θησαυρούς και τα κοσμήματα του στέμματος. Χωρίς να μπορέσει να εκπληρώσει τις οικονομικές αμοιβές που είχε υποσχεθεί στα λατινικά στρατεύματα ο νέος αυτοκράτορας μετά από εξέγερση που ξέσπασε στην Κωνσταντινούπολη τον Ιανουάριο του 1204 έχασε όχι μόνο τον θρόνο αλλά και την ζωή του. Ο Αλέξιος Ε’ ο Μούρτζουφλος (γαμπρός του θείου) βασίλεψε μόνο για τρεις μήνες και δεν πρόλαβε να δείξει όλη την έκταση της προσωπικότητας του όπως πρόλαβαν οι συνονόματοι του και ήταν στην κυριολεξία αυτός που έμεινε με τον «μουτζούρη» καθώς οι σταυροφόροι τον γκρέμισαν από μια αψίδα τρείς μήνες αργότερα.

Ο ελεήμων

Στον αντίποδα των παραπάνω στέκεται ο Ιωάννης Βατάτζης ο οποίος διετέλεσε αυτοκράτορας της Νίκαιας (1221-1254), δηλαδή του Βυζαντίου χωρίς την Κωνσταντινούπολη, και στου οποίου το διοικητικό και πολιτικό έργο οφείλει το Βυζάντιο την αναστήλωση του. Αυτό που έχει για εμάς ζωηρό ενδιαφέρον είναι πως Ο Βατάτζης ήταν ένας πραγματικά αντισυμβατικός αυτοκράτορας, μια αποδεδειγμένα από όλες τις πηγές καλόψυχη, ευλαβή, ταπεινή προσωπικότητα. Ξεχώρισε μέσα σε μια πραγματικά ζοφερή εποχή ως ένας από τους πιο σημαντικούς ηγεμόνες του Βυζαντίου και κατέχει ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια ιστορία. Εξαιτίας του τεράστιου ενδιαφέροντος που έδειξε για τους στερημένους υπηκόους του και χάρη στο μεγάλο μεταρρυθμιστικό και φιλανθρωπικό του πρόγραμμα η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δίστασε, μόλις 50 χρόνια μετά τον θάνατο του, να τον αναγνωρίσει Άγιο με την ονομασία Ιωάννης ο Ελεήμονας. Στο Διδυμότειχο υπάρχει μάλιστα με το όνομα του μια όμορφη ξύλινη εκκλησία όπου η μνήμη του εορτάζεται εκεί κάθε 4η Νοεμβρίου. Η αγιοποίηση του Βατάτζη Ιωάννη δεν ήταν ένα τυπικό γεγονός, ο αυτοκράτορας αυτός δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο πρόσωπο στην κατηγορία των βυζαντινών αυτοκρατόρων∙ που η Ορθόδοξη Εκκλησιά δεν είχε πρόβλημα να αγιοποιήσει ακόμη και αν πρόκειται αποδεδειγμένα για καθάρματα (Θεοδόσιος,  Ιουστινιανός Β’ ο Ρινότμητος κ.α.). Σε σχέση με τους ομότιτλους του ο Ιωάννης Βατάτζης μπορεί να συγκριθεί μόνο με τον σύγχρονο μας απλοϊκό αλλά υπεραγαπητό πρόεδρο της Ουρουγουάης Χοσέ Μουχίκα. Έτσι πέρα από τα στρατιωτικά και πολιτικά του επιτεύγματα (διπλασίασε την αυτοκρατορία της Νίκαιας στα εδάφη ολόκληρης της σημερινής Τουρκίας και της βορείου Ελλάδος αφήνοντας από έξω μόνο την Κωνσταντινούπολη) προς μίμηση και θαυμασμό είναι αυτά που είχαν να κάνουν με την κοινωνική φιλοσοφία και πρακτική που ακολούθησε. Κατάλαβε πολύ γρήγορα πως η δύναμη της αυτοκρατορίας του δεν ήταν η αναζήτηση συμμαχιών με άλλα βασίλεια και έστρεψε πολύ γρήγορα την πλάτη του στις διαπραγματεύσεις με τον Πάπα. Αντίθετα έδωσε έμφαση στους ανθρώπους της αυτοκρατορίας παροτρύνοντας τους σε μια στωική, εγκρατή ζωή της οποίας ο ίδιος ήταν πάντα το πρώτο παράδειγμα. Καταπολέμησε την κακοδιοίκηση και την διαφθορά που του είχε κληρονομήσει η δυναστεία των Αγγέλων. Με την στήριξη της συζύγου του Ειρήνης Λάσκαρης, μιας μεγαλόκαρδης γυναίκας, κοίταξε να απαλύνει την ένδεια και τα βάρη των φτωχών τάξεων του πληθυσμού ιδρύοντας νοσοκομεία και φιλανθρωπικά ιδρύματα. Στήριξε τον αγροτικό πληθυσμό και ιδιαίτερα τους γεωργούς-στρατιώτες επιστρέφοντας τους τα κοινοτικά προνόμια. Ο Ostrogofky κάνει ιδιαίτερη μνεία στα οικονομικά μέτρα του, ο ίδιος λέει πως η αυτοκρατορία της Νίκαιας γνώρισε ανεπανάληπτη οικονομική ευμάρεια. Ιδιαίτερα ο Βατατζής έδωσε προσοχή στην ανόρθωση της αγροτικής οικονομίας και της κτηνοτροφίας δίνοντας μάλιστα πάλι αυτός πρώτος το παράδειγμα. Τα προσωπικά του κτήματα αποτέλεσαν πρότυπο συνετής οικιακής οικονομίας και με τον τρόπο αυτό ο Βατάτζης ήθελε να δείξει στους βυζαντινούς τα οφέλη που απέφερε η επιμελής διαχείριση της γεωργίας, της αμπελοκομίας και της κτηνοτροφίας. Με τα πρώτα έσοδα που απέκτησε ο ίδιος από την πώληση των αυγών των κτημάτων του δώρισε στην σύζυγο του ένα διάδημα από μαργαριτάρια και πολύτιμους λίθους. Ο ίδιος δήλωνε πολύ περήφανος για αυτό το «ωάτον» στέμμα, το στέμμα των αυγών όπως το αποκαλούσε, και που για τον ίδιο ενσάρκωνε την φιλοσοφία του κοινωνικού του προγράμματος. Βασικός στόχος της οικονομικής του πολιτικής ήταν να καταστήσει την χώρα οικονομικά αυτάρκη. Αντιτάχθηκε στις εισαγωγές πολυτελών ειδών και επιχείρησε να προστατεύσει την αυτοκρατορία από το μονοπώλιο των ιταλικών πόλεων. Πρόκρινε την αυτάρκεια και την λιτή ζωή απαγορεύοντας με αυστηρότητα τους υπηκόους του να αγοράζουν είδη πολυτελείας από το εξωτερικό. Ο ίδιος αναφέρεται πως διέτασσε ότι θα έπρεπε να αρκεσθούν σε ό,τι παράγει το ρωμαϊκό έδαφος και ό,τι δημιουργούν τα ρωμαϊκά χέρια (!).

Ο Ιωάννης Βατάτζης γύρισε την πλάτη του σε ότι θεωρούταν έως τότε «πολιτικός ρεαλισμός» και για τα 32 χρόνια της ηγεμονίας του κατάφερε στην κυριολεξία να αναστήσει το πτώμα της βυζαντινής αυτοκρατορίας. Εκεί που άλλοι διέλυσαν μια από τις πιο δυνατές και πλούσιες διοικητικές μηχανές, αυτός με μοναδικά του όπλα την αμεσότητα και μια πραγματικά αντισυμβατική προσωπικότητα κέρδισε με το παράδειγμα και το έργο του τις καρδιές όχι μόνο των σύγχρονων του αλλά και τις δικές μας. Τα τελευταία χρόνια υπέφερε από κρίσεις επιληψίας πέθανε με κάθε πληρότητα ζωής και θάφτηκε στην Μαγνησία της Μικράς Ασίας σε μια εκκλησία που αγαπούσε ιδιαίτερα και την οποία είχε χτίσει ο ίδιος. Ως ηγεμόνας έκανε οτιδήποτε μπορούσε να αξιοποιήσει το κυριαρχικό του δικαίωμα για το γενικό καλό. Ως ιστορικό πρόσωπο μας εμπνέει να μην φοβόμαστε ακόμα και τις πιο απελπισμένες καταστάσεις και να στρεφόμαστε στις δικές μας δυνάμεις για να ανταπεξέλθουμε. Η φυσιογνωμία του αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια διαχρονική αξία.

* Οποιαδήποτε σύγκριση με τον σύγχρονο Αλέξη Α’ τον Συριζικό βαραίνει μόνο την δημιουργική φαντασία του αναγνώστη.


πηγή:

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ--What Happens When You Stop Smoking?



Μια από τις πιο ολέθριες ανθρώπινες συνήθειες είναι το κάπνισμα...
Στην ουσία είναι ναρκωτικό σε ήπια μορφή, αλλά και ένας αργός θάνατος, μια και ευθύνεται για εκατομμύρια θανάτων παγκοσμίως, αλλά και η αιτία για δυσφορίες και αφύσικες ανικανότητες, που επιδεινώνουν την ήδη αγχώδη καθημερινότητα μας...
Από τη μαγκιά του " καπνίζω " περνάμε σήμερα στη μαγκιά του "επιτέλους το' κοψα ".
Θέλει δυνατή θέληση, αλλά και μια ιατρική βοήθεια δεν θα έβλαπτε....
Ένα 48ωρο χρειάζεται ο οργανισμός για να ξεπεράσει τα δύσκολα...
Όλα τα άλλα είναι " η συνήθεια "... καφές + τσιγάρο, σεξ + τσιγάρο. και ο, τι άλλο σκαρφιζόμασταν για να χορτάσουμε την βλαβερή μας συνήθεια...
Στο συνοδευτικό video, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων, παρουσιάζονται ώρα με την ώρα όλες οι φάσεις που περνάμε και τα αντίστοιχα οφέλη, που τελικά σε βάθος 15 χρόνων,  κάνουν τα πνευμόνια μας και πάλι εντελώς φυσιολογικά και τη ζωή μας πιο άνετη....

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ 3 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΩΡΑ

Όταν η ζωή σου αξίζει 3 ευρώ/ώρα και ό,τι πάρεις φιλοδώρημα

 
 
ToPeriodiko Admin Team 
 
 

Πόσες ακόμη φορές θα αναγκαστούμε να μάθουμε τη φρικτή είδηση του θανάτου ενός συναδέλφου από εργοδοτική δολοφονία?? Ο Μέμο, συνάδελφος διανομέας στα Mikel, μόλις 22 ετών, τραυματίστηκε θανάσιμα την Πέμπτη 2/3 και κατέληξε μια εβδομάδα μετά.

Δεν ήταν η «κακιά στιγμή», δεν ήταν «γραφτό του». Είναι μια αθλιότητα χωρίς τέλος. Το ξέρουμε όλοι πια, τα παιδιά με τα μηχανάκια δέχονται απίστευτη πίεση στη δουλειά τους. Κακοσυντηρημένα οχήματα, με έξοδα που επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου το διανομέα, ελλειπής ή και καθόλου εξοπλισμός μοτοσυκλετιστή, άγχος, τρέξιμο, τηλέφωνα και νευρική οδήγηση, όλα ενορχηστρωμένα από εργοδοσίες που δε λογαριάζουν τίποτα μπροστά στην αύξηση των κερδών τους.

Η γνωστή γαλέρα των MIKEL, που μας έχει απασχολήσει επανειλημμένα, αφού εξαντλεί ολόκληρο το αντεργατικό οπλοστάσιό της με εκδικητικές απολύσεις, απλήρωτες υπερωρίες, εντατικοποίηση και τρομοκρατία, διατηρεί 122 καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ δεν πέρασαν ούτε 10 μήνες από τις φιέστες για το πρώτο κατάστημά της στο Ντουμπάι. Αφού, λοιπόν, αυτοί μιλάνε με αριθμούς, ας δούμε λίγο πόσο κοστίζει μια ανθρώπινη ζωή μέσα από τα δικά τους μάτια:

«Για το 2014 η αλυσίδα, κατάφερε να διπλασιάσει το τζίρο της σε σχέση με το 2013, καθώς οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 3,4 εκατ. ευρώ έναντι 1,5 εκατ ευρώ. Τα προ φόρων κέρδη του Ομίλου ανήλθαν στα 2,1 εκατ ευρώ έναντι 991 χιλ. ευρώ το 2013».

Αυτοί είναι οι «κύριοι» με τις γεμάτες τσέπες και τα ματωμένα χέρια! Όλοι αυτοί που μαζί με το δίδυμο ΕΕ-Κυβέρνηση προωθούν την αποδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων, γιγαντώνουν τις στρατιές ανέργων, αναγκάζουν όλους εμάς να κυνηγάμε το μεροκάματο του τρόμου, συχνά με αντάλλαγμα την ίδια μας τη ζωή.

Η «μείωση του κόστους» που κυνηγάει το κεφάλαιο και η εργοδοσία, δεν βασίζεται μόνο στον απλήρωτο ιδρώτα των εργαζομένων, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, τα εξοντωτικά ωράρια, τη συνεχή πίεση και την υπερ-εντατικοποιημένη εργασία, αλλά χτίζεται με τις θυσίες ανθρώπινων ζωών στο βωμό του κέρδους.

Απάντησή μας, ένα εργατικό κίνημα κόντρα στη λογική του αστικοποιημένου συνδικαλισμού, που θα συντρίψει την πολιτική που γεννά τα εργοδοτικά εγκλήματα. Αγώνας για ζωή με αξιοπρέπεια!

  • Όχι άλλο εργατικό αίμα στη μηχανή παραγωγής κερδών για το κεφάλαιο

  • Να πληρώσει η εργοδοσία για το νέο έγκλημα

  • Μέτρα ασφάλειας και υγιεινής στους χώρους δουλειάς.

  • Ίσα εργατικά δικαιώματα και μισθοί για όλους τους εργάτες

  • Ανθρώπινοι ρυθμοί δουλειάς – Κάτω η εργοδοτική τρομοκρατία

Η ανακοίνωση του συνδικάτου εδώ

πηγή :

http://www.toperiodiko.gr/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CF%83%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-3-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CF%80/

Το χωριό της Μαγνησίας που μεγάλωσε λόγω πανούκλας

Το χωριό της Μαγνησίας που μεγάλωσε λόγω πανούκλας OLYMPUS DIGITAL CAMERA Δημοσιεύθηκε  14/01/2025 21:30 «Το 16ο αιώνα κάτοικοι του Νοτίου Α...