Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Τελικά έχουν δικαίωμα οι μοτοσικλετιστές να περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα;

Τελικά έχουν δικαίωμα οι μοτοσικλετιστές να περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα;

Τι προβλέπει ο ΚΟΚ - Τι ισχύει σε άλλες χώρες - Δύο έμπειροι συνεργάτες του 
newsbeast.gr και οδηγοί, Θ. Χούντρας και Ν. Τσάδαρης, σχολιάζουν την απόφαση 
του Αρείου Πάγου



Οδηγοί αυτοκινήτων-εν δυνάμει θύτες και οδηγοί μηχανής-σχοινοβάτες. Αυτή 
μπορεί να είναι μια λιτή περιγραφή της κατάστασης που επικρατεί στους ελληνικούς
 δρόμους. Μπορεί να μην είναι απόλυτη αλλά εμπίπτει στο πώς βλέπουν τους εαυτούς
 τους οι οδηγοί δίτροχων και τετράτροχων. 
Από μια σύντομη κουβέντα μεταξύ φίλων και συναδέλφων, δεν υπάρχει κανένας οδηγός 
αυτοκινήτου που να μην έχει εκνευριστεί με «τα μηχανάκια που πετάγονται από το πουθενά 
και κινδυνεύεις, χωρίς να φταις, να βρεθείς μπλεγμένος σε ατύχημα».

Και ταυτόχρονα δεν υπάρχει κανένας οδηγός δικύκλου που να μην έχει δει «τον χάρο με τα 
μάτια του από αυτοκίνητο που πήγε να αλλάξει λωρίδα και τον έκλεισε» και ο οδηγός του «δεν 
εκτιμά, ο αχάριστος, πόσο χώρο και χρόνο κερδίζει από την παρουσία της μηχανής στον δρόμο»
.Αυτή την προαιώνια ελαφρώς καφενειακή αλλά ταυτόχρονα πολύ σοβαρή συζήτηση επανέφερε
 στο προσκήνιο με τον πιο επίσημο τρόπο η απόφαση του Αρείου Πάγου σχετικά με τροχαίο 
ατύχημα στο οποίο εμπλέκονταν ένα ΙΧ, ένα φορτηγό και μια μηχανή. Η οδηγός της τελευταίας,
 που την ώρα που επιχειρούσε να περάσει ανάμεσα στα άλλα δύο οχήματα «βρήκε», έπεσε και 
τραυματίστηκε, προσέφυγε στο ανώτατο δικαστήριο έχοντας χάσει τη δικαστική μάχη στο 
Εφετείο Πειραιά. Δεν δικαιώθηκε ούτε από τον Άρειο Πάγο, ο οποίος αποφάνθηκε πως μόνο οι
 οδηγοί των δικύκλων που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων 
κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα, και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται 
στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας (Διαβάστε περισσότερα για το σκεπτικό της 
απόφασης εδώ).

Αμέσως άρχισαν οι κλασσικοί ελληναράδικοι αλαλαγμοί, οι μεν να λένε «τέρμα οι σφήνες, 
επιτέλους να τελειώσει αυτή η μάστιγα με τα μηχανάκια που πετάγονται σαν τις μύγες», οι δε 
να λένε «ωραία, να κινούμαστε στοιχισμένοι μέσα στις λωρίδες να φτάσει η ουρά μέχρι τη Θήβα».

Μακριά από αυτές τις οπαδικές αντιδράσεις, αξίζει να δούμε τι πραγματικά ισχύει με βάση το
Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τι ακριβώς λέει η απόφαση του Αρείου Πάγου, που είναι πολύ 
συγκεκριμένη, και βεβαίως πώς αποτιμούν την απόφαση αυτή άνθρωποι που κινούνται στους
 ελληνικούς δρόμους με στόχο όχι την επίδειξη δύναμης ή τη μαγκιά αλλά το να φτάσουν στον
 προορισμό τους με ασφάλεια για τους ίδιους και τους υπόλοιπους οδηγούς, είτε επιβαίνουν σε
 αυτοκίνητο είτε σε μηχανή.

Το newsbeast.gr απευθύνθηκε σε δύο πολύτιμους συνεργάτες του, έμπειρους συντάκτες στον 
χώρο, για να «αποκωδικοποιήσει» τον ΚΟΚ, τη ρεαλιστική εφαρμογή του στον δρόμο και το
 νόημα της δικαστικής απόφασης. Θανάσης Χούντρας και Νίκος Τσάδαρης γράφουν, ο καθένας
 από τη δική του σκοπιά, για το φλέγον θέμα της «διήθησης», όπως λέγεται, και την απόφαση 
του Αρείου Πάγου, δίνοντας άφθονη τροφή για σκέψη- και γόνιμη συζήτηση.

Διήθηση - αυτός ο δαίμονας


Γράφει ο Θανάσης Χούντρας

Ποιόν εξυπηρετεί η κίνηση μοτοσυκλετών ανάμεσα από τα αυτοκίνητα; Αν πρέπει να δοθεί μια
 απάντηση στο φλέγον λόγω επικαιρότητας θέμα της διήθησης, είναι ότι αυτή εξυπηρετεί 
πρωτίστως τους μοτοσικλετιστές αλλά ακόμη περισσότερο τους οδηγούς αυτοκινήτων.

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγο περισσότερο από το 1 εκατομμύριο δίκυκλα, άνω των 50 κ.εκ., 
περισσότερα από τα μισά από αυτά στην Αττική, πάνω από 500.000 στην Αθήνα.

Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα 
κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της 
πόλης.
Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για την απόλυτη συμφόρηση των δρόμων της 
πόλης. Σκεφτείτε την Αθήνα προ της κρίσης και την «ανακούφισή» της όταν αποσύρθηκαν από
 την κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο, αλλά αντίστροφα.

Το φαινόμενο της διήθησης έχει ερευνηθεί και από μία άλλη άποψη. Σε σχετική μελέτη που 
έγινε στο Βέλγιο το 2012, υπολογίστηκε ότι κάθε 8 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν στη λωρίδα
 και κάνουν διήθηση, σημαίνουν και ένα φανάρι λιγότερο για τους οδηγούς του αυτοκινήτου.


Οι υπολογισμοί έδειξαν ότι οι 
μοτοσικλετιστές «προσφέρουν» 
τρείς κύκλους φαναριών λιγότερους
 σε κάθε ένα οδηγό αυτοκινήτου, σε
 μια μέση διαδρομή της 
καθημερινότητας. Αυτό έχει σαν 
αποτέλεσμα λιγότερο εκνευρισμό, 
άρα πιο αποδοτικούς εργαζόμενους,
 λιγότερες χαμένες εργατοώρες, 
λιγότερη ρύπανση από το μειωμένο
 χρόνο κίνησης τόσο της 
μοτοσυκλέτας αλλά και των 
αυτοκινήτων. Άρα τελικά 
πολύπλευρη και σημαντική 
συμβολή στην οικονομία.
Με κάποιο ανάλογο τρόπο, η 


Καλιφόρνια έγινε η πρώτη πολιτεία των
 επιτρέπεται, υπό όρους βέβαια. Κυρίως
 ως προς τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ


μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου που δεν πρέπει να υπερβαίνει τα +10 μίλια/ώρα, περίπου
 16 χλμ/ώρα.

Ακολούθησε το Oregon που βρίσκεται στη διαδικασία νομοθέτησης και θέσπισης των κανόνων
 της διήθησης υπό όρους. Στα ίδια χνάρια βαδίζει εδώ και λίγες μόλις ημέρες και η πολιτεία
 της Washington. Εν ολίγοις, η διήθηση βρίσκει όλο και περισσότερο έδαφος αποκτώντας τη 
σχετική νομολογία, παρά συναντά αντιστάσεις και επικριτές.



Εντυπωσιακή ήταν αυτό που 
ανάλογο έγινε στη Γαλλία, όταν ο 
τότε Υπουργός Μεταφορών, 
αποφάσισε να κυνηγήσει όσους 
κάνουν διήθηση. Στις 18 Ιουνίου 
του 2011, περισσότεροι από 100.000
 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, 
βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν
 όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας
 πίσω από τον άλλον.

Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους
 επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές 
να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη
 διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας
 «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας). Σήμερα η 
Στη Βαρκελώνη, έχουν θεσπιστεί ζώνες για τους μοτοσικλετιστές πριν τη διάβαση των πεζών, 
ώστε να φτάνουν μπροστά στα φανάρια χωρίς να μπαίνουν στη διάβαση των πεζών. 
Προφανώς μέσω της διήθησης που έχουν πραγματοποιήσει νωρίτερα.



Από την 1η Ιουλίου 2014 η διήθηση
 επιτρέπεται επίσημα στην πολιτεία
 της Νέας Νότιας Ουαλίας στην
 Αυστραλία (Σύδνεϋ), θεσπίζοντας 
την ανάλογη νομοθεσία, βασισμένη
 στη λογική και την ασφάλεια (δείτε
 στο παρακάτω βίντεο τη σχετική 
περιγραφή, πότε επιτρέπεται, πότε απαγορεύεται).

Αν όλοι χρησιμοποιούσαν τη διήθηση με τον τρόπο που περιγράφεται στο video, κανείς δεν
 θα είχε πρόβλημα. Όμως μήπως αυτό κάνουν οι περισσότεροι, απλοί χρήστες της 
καθημερινότητας που επιλέγουν τη μοτοσυκλέτα για μεταφορικό μέσο έναντι του αυτοκινήτου 
τους.

Αν εξετάσουμε ψύχραιμα το θέμα, θα δούμε ότι ο θόρυβος γίνεται εξ αιτίας της υπερβολής 
κατά τη διήθηση μιας μικρής αναλογικά με το σύνολο των χρηστών δικύκλου και πρόσφατα 
λόγω μιας απόφασης του Αρείου Πάγου ο οποίος αποφάσισε το προφανές.

Δεν καταδίκασε ακριβώς την διήθηση, απλά δεν δικαίωσε την ενάγουσα που όπως 
περιγράφεται αναζητούσε υπαίτιο για ένα δικό της λάθος. Ο Άρειος Πάγος απάλλαξε τον 
οδηγό του φορτηγού, δεν καταδίκασε την διήθηση.

Η διήθηση στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται αλλά ουδέποτε έχει βεβαιωθεί σχετική παράβαση, 
τελώντας υπό «ανοχή», καθώς εξυπηρετεί την κυκλοφορία και δεν αστυνομεύεται.
Αν γίνεται συνετά, αποτελεί περισσότερο λύση παρά πρόβλημα. Στο σχετικό χάρτη φαίνεται 
τι ισχύει σε κάθε χώρα. Αλλού επιτρέπεται, αλλού τελεί υπό ανοχή, αλλού απαγορεύεται, ενώ 
στις χώρες με κόκκινο... «μην το σκεφτείτε καν». Η Ελλάδα φαίνεται πράσινη, κάτι που 
αποτελεί απλά ερμηνεία της μη ρητής απαγόρευσης στον ΚΟΚ.


Οι μοτοσικλετιστές παραμένουν 
εκτεθειμένοι στα καιρικά φαινόμενα
 και τα καυσαέρια, κρυώνουν το 
χειμώνα, ζεσταίνονται το καλοκαίρι,
 είναι ευάλωτοι σε κάθε 
στραβοτιμονιά αυτοκινήτου ή 
κακοτεχνία του δρόμου. Ωστόσο 
κερδίζουν σημαντικό χρόνο τόσο για
 τους ίδιους όσο και για τους άλλους.
 Και αυτό σε κάποιας χώρες γίνεται σεβαστό.

Οι μοτοσικλετιστές χάνουν ένα 

παράλογο «προνόμιο»

Γράφει ο Νίκος Τσάδαρης

Η πρόσφατη απόφαση του Αρείου
 Πάγου για την απόρριψη αγωγής 
γυναίκας οδηγού μηχανής, που 
σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου
 και νταλίκας, καταργεί – θεωρητικά
 τουλάχιστον - το «προνόμιο» των 
δικυκλιστών να κινούνται «ατιμωρητί» ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα.

Όσοι κινούνται στα κέντρα των αστικών πόλεων με αυτοκίνητο, έχουν πολλές φορές δει τον 
εαυτό τους παρ’ ολίγον θύτη. Ο λόγος είναι τα δίκυκλα που κινούνται ανάμεσα από τα αργά 
κινούμενα ή μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και έρχονται (πολλές φορές με μεγάλη ταχύτητα)
 από …παντού προσπαθώντας να περάσουν από την «τρύπα της βελόνας». Η μέθοδος αυτή 
βάζει -κατά κύριο λόγο- τους αναβάτες σε κίνδυνο, κάτι που βέβαια είναι στο τέλος της ημέρας,
 δικαίωμά τους.

Όμως, την ίδια στιγμή η παραβίαση των στοίχων κυκλοφορίας, απειλεί με σοβαρές περιπέτειες
 τους οδηγούς των αυτοκινήτων, καθώς μερικές φορές είναι αδύνατον να δεις όλα αυτά τα 
δίκυκλα που …επιτίθενται σε σμήνη, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οι αναβάτες κάνουν
 μπούλινγκ στους γιωταχήδες «εκβιάζοντάς» τους ή απειλώντας τους, για να κάνουν στην άκρη
 (ποια άκρη είναι το ερώτημα;…).



Οι τελευταίοι, συχνά πυκνά, κάνουν
 στην άκρη, αλλά εκείνη τη στιγμή
 κλείνουν το πέρασμα για άλλον ή 
άλλους αναβάτες, οι οποίοι 
ακολουθούν το ίδιο μονοπάτι
 (πάνω στις διακεκομμένες γραμμές)
 και τότε το δυστύχημα είναι θέμα 
τύχης, ή εξωγήινων ρεφλέξ.

Σε όλα αυτά δεν υπολογίζουμε τα 
γρατζουνίσματα στις λαμαρίνες,
 τους στραβωμένους ή και 
σπασμένους εξωτερικούς καθρέπτες
, ούτε τις τσαλακωμένες λαμαρίνες
 από σχάρες, μανέτες, μπαγκάζια, ή τις μπότες των αναβατών που θεώρησαν ότι ο γιωταχής 
τους έκλεισε.

Σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, στην περίπτωση που τελικά είχαμε εμπλοκή και ζημίες (υλικές ή
 σωματικές), τα δικαστήρια συνήθως έπαιρναν το μέρος του «αδύνατου» μοτοσικλετιστή, χωρίς
 να μπαίνουν στη διαδικασία να αναλύσουν το πώς έγινε το όποιο ατύχημα/δυστύχημα.

Εδώ είναι λοιπόν αυτό που –πιθανόν- θα αλλάξει, μετά το δεδικασμένο του Αρείου Πάγου στην 
αγωγή της γυναίκας που κινούμενη με την μοτοσικλέτα της ανάμεσα στα στριμωγμένα 
αυτοκίνητα, έπεσε, τραυματίστηκε και υπέστη υλικές ζημίες το δίτροχό της.



Αυτό βέβαια δεν πρέπει να 
οδηγήσει σε συμπεριφορές 
οδηγών του τύπου: «αφού κινείσαι
 ανάμεσα στους στοίχους 
κυκλοφορίας, σε σκοτώνω και δεν
 πληρώνω», σκέψη που ενδεχομένως
 να κάνουν κάποια ανθρωποειδή
 διαβάζοντας την εν θέματι απόφαση
 του Ανώτατου Δικαστηρίου της 
χώρας.

Όμως καλό είναι να «κόψει την φόρα» 
όσων αναβατών συνηθίζουν να «σπρώχνουν»
 όσους «κλείνουν» το άτυπο μονοπάτι τους,
 επικαλούμενοι (νοερά και σπάνια φωναχτά) το: «αν με χτυπήσεις θα με πληρώσεις, οπότε
κάνε γρήγορα στην άκρη να περάσω».

Με λίγα λόγια (και για όσους μέχρι αυτή την παράγραφο δε με κατάλαβαν), 
προσωπικά συμφωνώ απολύτως με αυτή την απόφαση, που καλό είναι να λάβουν 
υπόψη τους και οι ποδηλάτες, ή μάλλον όσοι τουλάχιστον από αυτούς θεωρούν ότι, 
δεν είναι οδηγοί τροχοφόρων και μπορούν να καταστρατηγούν τον ΚΟΚ.


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/03/blog-post_6.html#ixzz4aVeDmdeL 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 

Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΛΙΓΚΕΡ.... ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΟΤΙΓΡΟ--Liger on National Geographic Ultimate Cat



Δεν είναι λιοντάρι.....Δεν είναι τίγρις....Είναι ΛΙΓΚΕΡ....
Πειραματισμοί, βελτιώσεις, επίδειξη τεχνολογίας ή σκοπιμότητα που δε γνωρίζω για ποίους αληθινούς λόγους,  δημιούργησαν την ανάγκη της κατασκευής, υβριδίων αγρίων ζώων και μάλιστα σε μέγεθος διπλάσιο από τους γονείς ..
Παρ' όλα  αυτά είναι ένα υπέροχο video του National Geographic, με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων......

                       ΔΙΚΟ   ΣΑΣ.....!!!!!!!!

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΟΥΝΑΚΙ...


Το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ του ΑΝΟΥΝΑΚΙ Rodamir, 12.000 ετών (video)





Το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ του ΑΝΟΥΝΑΚΙ Rodamir, 12.000 ετών (video)
Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Μία πολύ μυστηριώδη ιστορία φαίνεται πως είναι σε εξέλιξη εδώ και πολύ καιρό, για την οποία οι πληροφορίες διαρρέουν με το σταγονόμετρο. Ωστόσο, το μυστικό της θα μπορούσε να ανατρέψει τα πάντα για τα μερικές χιλιάδες προηγούμενα χρόνια…
Μία ανακάλυψη έγινε εντελώς τυχαία την άνοιξη του 2008. Το γεγονός ότι γνωρίζουμε κάτι, έστω και συγκεχυμένα, το χρωστάμε αναμφισβήτητα στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης και την τηλεόραση Premsa.
Συνέβη στο Κουρδιστάν, όταν χρειάστηκε να σκάψουν το έδαφος για γίνουν τα θεμέλια ενός σπιτιού, οπότε και εμφανίστηκε ένα μαυσωλείο που περιείχε τρία φέρετρα. Στην συνέχεια των ανασκαφών βρέθηκε στρώμα εδάφους με τα λείψανα ενός αρχαίου πολιτισμού και τα ερείπια μιας αρχαίας πόλης.
Από τις τρεις σαρκοφάγους που βρέθηκαν στο μαυσωλείο, ελάχιστα πράγματα έγιναν γνωστά και αυτά αφορούν μόνο τις δύο, ενώ παρέμεινε μυστικό το περιεχόμενο της τρίτης. Ίσως, πρόκειται για την σύζυγο του βασιλιά (όπως θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε για τον άντρα με το στέμμα, ένα χρυσό θώρακα επιστρωμένο με πολύτιμους λίθους, αλλά και όλα εκείνα τα χρυσά στολίδια, που θα μπορούσαν να κοσμούν έναν βασιλιά). Η δεύτερη σαρκοφάγος φαίνεται πως περιείχε το σώμα ενός αρχιερέα, ο οποίος φαίνεται να έχει σλάβικα χαρακτηριστικά, σε αντίθεση με εκείνα του βασιλέα που είναι καυκάσια.Βάση του στρώματος και των αντικειμένων που βρέθηκαν μέσα σε αυτό, οι αρχαιολόγοι συμπέραναν ότι το μνημείο και η πόλη χτίστηκαν κάποια στιγμή μεταξύ 10.000 και 12.000 πριν. Όταν, όμως, η ημερομηνία επανεξετάστηκε από τις ισλαμικές αρχές, μετά τη δημοσίευση στο ρωσικό Τύπο, την διόρθωσαν σε μόλις 850 χρόνια. Ωστόσο, για πολλούς θεωρείται ένα επίσημο ψέμα.
Όμως, το μυστήριο ξεκινάει από εδώ και πέρα…
Το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ του ΑΝΟΥΝΑΚΙ Rodamir, 12.000 ετών (video)
Λέγεται πως στην μία σαρκοφάγο βρέθηκαν πέντε βιβλία από δέρμα ζώων και ένας χάρτης της εποχής. Τα βιβλία φαίνεται ότι περιέχουν πληροφορίες όχι μόνο για τον πολιτισμό και την ιστορία των λαών της γης, αλλά και για την τεχνολογία του τότε.
Φημολογείται πως όχι πολύ μακριά από τον τόπο της σαρκοφάγου βρέθηκε και μία υπόγεια πόλη, με πολλές βιβλιοθήκες και βιβλία.
Κάποιοι υποστηρίζουν πως τα σώματα που βρέθηκαν άθικτα ανήκουν στους Γκιλγκαμές και Ενκίντου και ότι έχουν πράγματι ηλικία 12 000 χρόνια. Άλλοι υποστηρίζουν ότι το μυστικό της τρίτης σαρκοφάγου δεν είναι άλλο από το ότι εκεί βρίσκεται τοποθετημένο το σώμα του Ανουνάκι Ένκι…
Το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ του ΑΝΟΥΝΑΚΙ Rodamir, 12.000 ετών (video)

Σύμφωνα με τον ρώσικο ιστότοπο runitsa.ru (από όπου προέρχονται και οι φωτογραφίες σε μία προσπάθεια αποκρυπτογράφισης), φαίνεται να αποδείχθηκε, ότι το άτομο μέσα στην σαρκοφάγο δεν είναι μια μούμια, αλλά είναι ζωντανό και βρίσκεται σε στάση, δηλαδή κοιμάται σε ένα βαθύ ύπνο αναβίωσης. Με απλά λόγια, κάποια στιγμή θα ξυπνήσει και θα μπορεί να έρθει σε επαφή με τον κόσμο μας.
Η διαπίστωση αυτή φαίνεται πως έγινε μέσω τηλεπαθητικής επικοινωνίας από την οποία και μάθαμε πως το όνομά του είναι Rodomir (η ονομασία αυτή συναντάται και σε δήμο της επαρχίας Pernik της Βουλγαρίας).
Όταν θα έρθει η ώρα να ξυπνήσει ο Rodomir, θα να είναι έτοιμος να βοηθήσει τον πολιτισμό μας στην αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων, όπως μεγάλους κατακλυσμούς. Σύμφωνα με προειδοποίηση ενός από τα πιο διάσημα μέντιουμ της Μόσχας, αν πλησιάσουν τον Rodomir άνθρωποι με κακές προθέσεις μπορεί να πεθάνουν, όπως συνέβη με έναν από τους τρεις εργάτες που εισήλθαν στο μαυσωλείο. Ο ένας πέθανε επί τόπου, ενός ο άλλος είναι σε βαθύ κώμα. Είπαν ότι δέχθηκαν επίθεση από ένα τεράστιο φίδι.
Το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΥ του ΑΝΟΥΝΑΚΙ Rodamir, 12.000 ετών (video)
Στην από 1/3/2015 συνέντευξή του ο Πρέσβης της αμφιλεγόμενης Οικογένειας Red Dragon αναφέρεται στο θέμα και ισχυρίζεται ότι βλέπουμε έναν Ανουνάκι. Η σαρκοφάγος όπως και κάποια άλλα αντικείμενα φαίνεται πως ανήκουν πλέον στην οικογένεια Red Dragon.
Για υπότιτλους: Ρυθμίσεις, Υπότιτλοι, Αγγλικά, Υπότιτλοι, Αυτόματη μετάφραση, Ελληνικά
Οι πληροφορίες σχετικά με τον τόπο της ανακάλυψης διατηρούνται σε απόλυτη μυστικότητα.
Εδώ βλέπουμε την μία από τις τρεις σαρκοφάγους:
Εδώ βλέπουμε τον αποκαλούμενο Rodomir:
Καθώς λίγα στοιχεία έρχονται κατά καιρούς στο φως, ενώ επικρατεί μεγάλη μυστικότητα για τα υπόλοιπα, πολλοί ισχυρίζονται πως πρόκειται για μία μεγάλη απάτη.
Κατά συνέπεια το αφήνουμε στην δική σας κρίση.

ΠΗΝΕΙΑ ΠΑΧΟΥΣ ΤΡΙΧΑΣ 300.000 ΕΤΩΝ........

ΠΗΝΕΙΑ πάχους ΤΡΙΧΑΣ, ετών 300.000 - κατασκευές ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ;

ΠΗΝΕΙΑ πάχους ΤΡΙΧΑΣ, ετών 300.000 - κατασκευές ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ

  




Εκτός τόπου τεχνουργήματα (ooparts = out-of-place artifact) είναι το 
όνομα που δίνεται σε κάποια προϊστορικά αντικείμενα που βρέθηκαν
 σε ένα ασυνήθιστο χωροχρονικό πλαίσιο, δηλαδή που δημιουργήθηκαν
 σε μία πολύ προχωρημένη για το επίπεδο του πολιτισμού και την εποχή
 στην οποία έχουν χρονολογηθεί. 

Από το όνομα και μόνο φαίνεται να αποτελούν μία απόδειξη 
ότι η κυρίαρχη τάση της επιστήμης παραλείπει σημαντικούς 
τομείς της γνώσης, είτε εσκεμμένα είτε από άγνοια.
Το 1991, οι ερευνητές που δραστηριοποιούνται στις γεωλογικές
 έρευνες στα Ουράλια όρη και σε διάφορες ρωσικές όχθες 
ποταμών ανακάλυψαν εκατοντάδες μικροσκοπικά αντικείμενα
 σχήματος σπείρας. Κάποια είναι τόσο μικρά όσο 1/10,000ό της
 ίντσας.
Αυτές οι μικροσκοπικές σπείρες-πηνία βρέθηκαν σε βάθη 
μεταξύ 10 και 40 ποδών (3-12 μέτρα) και θα μπορούσαν να 
χρονολογούνται μεταξύ 20.000 και 318.000 χρόνων!!!

Οι μεγαλύτερες από αυτές τις σπείρες είναι μεγέθους 1,18 ίντσες
 (3 εκατοστά) σε μήκος, ενώ το μικρότερο δεν ξεπερνά τα μόλις 
2,5 microns (μικρόμετρα). Τι είναι τα microns; Για να 
καταλάβουμε: το μέσο πάχος μίας τρίχας είναι περίπου 100 
μικρομέτρων. Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει 2,5 microns: πιο 
λεπτά και από τρίχα!!! Τα μεγαλύτερα πηνία είναι 
κατασκευασμένα από χαλκό, ενώ τα μικρότερα από βολφράμιο
 ή μολυβδαίνιο.

Το σχήμα τους δείχνει ότι δεν είναι φυσικά μεταλλικά θραύσματα,
 αλλά προϊόντα, τεχνητά κατασκευάσματα που έχουν φτιαχτεί 
με μεθόδους νανοτεχνολογίας όπως οι σύγχρονες.

Τα κομμάτια αυτά έχουν πυροδοτήσει έντονες συζητήσεις που
 συνεχίζονται ως σήμερα. Η σημερινή σύγχρονη κοινωνία μας
 έχει αναπτύξει νανοτεχνολογία μόλις πολύ πρόσφατα. Η 
mainstream επιστήμη δεν αποδέχεται ένα τεχνολογικό επίπεδο
 πέρα ​​από την περιστασιακή χρήση της φωτιάς για τον άνθρωπο
 που κατοικούσε τη Γη 300 χιλιετίες πριν. Οι επιστήμονες δεν 
είναι σε θέση να προσδιορίσουν ποιος ή τι παρήγαγε αυτές τις
 συγκεκριμένες δομές, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: είναι 
τεχνητές, αφού καμία γνωστή φυσική διαδικασία δεν είναι σε 
θέση να παράγει τέτοια αντικείμενα.

Κάποιοι σκέφτηκαν ότι οι δομές αυτές μπορεί να είναι απλά 
συντρίμμια από το κοντινό σε εγκατάσταση κοσμοδρόμιο 
δοκιμής πυραύλων, αλλά μια έκθεση από το Ινστιτούτο 
Τεχνολογίας της Μόσχας έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι 
το γήρας των αντικειμένων αυτών είναι παραπάνω από αρκετό,
 ώστε να απορρίπτει αυτόν τον ισχυρισμό.

Πηγές από το Ελσίνκι και την Αγία Πετρούπολη υποστηρίζουν 
τις αξιώσεις ότι αυτές οι μικροσκοπικές σπείρες 
κατασκευάστηκαν πάρα πολύ παλιά.

Άραγε, φιλοξενούσε κάποτε η Γη μας μία τόσο τεχνολογικά προηγμένη
 κοινωνία ή είναι αυτά τα αντικείμενα απόδειξη κάποιας άλλης 
νοημοσύνης που έδρευε ή και εδρεύει ακόμα στον πλανήτη μας; Ήταν
 οι άνθρωποι σε θέση να ελέγξουν τη νανοτεχνολογία τόσο θαυμάσια
εκπληκτικά στην Πλειστόκαινο εποχή; Η πρόκειται για απομεινάρια 
ξένων επισκεπτών;

Μετάφραση-Απόδοση diadrastika


Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2015/05/300000.html#ixzz4aQxVM8CI 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΗΜΒΑΙΝΕΙ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΗ;

Κάτι περίεργο που συμβαίνει βαθιά μέσα στη Γη;

HomeΚΟΣΜΟΣ

Κάτι περίεργο που συμβαίνει βαθιά μέσα στη Γη;

  

Τι είναι αυτό που προκαλεί την έξαρση 
της ηφαιστειακής δραστηριότητας;



Γιατί τα "γιγάντια σιντριβάνια της λάβας" ξαφνικά ξεχειλίζουν από μερικά από τα πιο επικίνδυνα ηφαίστεια σε όλο τον πλανήτη, και γιατί  αδρανή ηφαίστεια ξαφνικά βρυχώνται ; Η θεαματική έκρηξη της Αίτνας στην Ιταλία γίνεται πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν το μόνο που γίνεται θέμα. Σύμφωνα με το Volcano Discovery, 35 μεγάλα ηφαίστεια είτε έχουν ξεσπάσει τώρα ή έχουν μόλις πρόσφατα ξεσπάσει, και δεκάδες άλλα είναι έτοιμα να εκραγούν. Τι είναι αυτό που προκαλεί την έξαρση της ηφαιστειακής δραστηριότητας; Είναι κάτι παράξενο που συμβαίνει στο εσωτερικό της Γης; 

Σύμφωνα με το USGS, αυτή τη στιγμή, κάτι πιέζει το μάγμα μέσα από το φλοιό της Γης σε μια σειρά από βασικά σημεία γύρω από τον πλανήτη. 

  • Στο νησί της Σικελίας, τα "γίγαντια σιντριβάνια της λάβας» που έρχονται από την Αίτνα μπορεί να τα δει κανείς απο 30 χιλιόμετρα μακριά ...
  • Από την άλλη πλευρά του κόσμου, μια σταθερή ροή του λιωμένου βράχου έχει αναπηδήσει έξω από το "Ηφαίστειο της Φωτιάς" της Γουατεμάλας και στη μέση του Ειρηνικού Ωκεανού, ένα "firehose της λάβας» έχει ρίχνει έξω από το ηφαίστειο Kilauea.
Εν τω μεταξύ, μια σειρά από μεγάλα ηφαίστεια που έχουν μείνει αδρανή για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα σε όλο τον κόσμο έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν πίσω στη ζωή. 

Για παράδειγμα, το μόνο ενεργό ηφαίστειο στην Ινδία έχει αρχίσει ξαφνικά να πετάει " λάβα και στάχτη" αφού έμεινε σιωπηλό για 150 χρόνια.


Τον περασμένο μήνα, το Σιναμπούνγκ στο νότιο ημισφαίριο  της Ινδονησίας ξέσπασε επτά φορές σε διάστημα μίας ημέρας , και στο βόρειο ημισφαίριο προιειδοποίησαν ότι τέσσερα από τα μεγαλύτερα ηφαίστεια της Ισλανδίας ετοιμάζονται να εκραγούν . 
Η Ινδονησία και η Ισλανδία είναι περίπου τόσο μακριά, και όμως και οι δύο να επηρεάζονται από αυτό το παγκόσμιο φαινόμενο. 
Χωρίς αμφιβολία, κάτι φαίνεται σίγουρα να έχει προκαλέσει μια σημαντική αύξηση μια παγκόσμια σεισμική δραστηριότητα.

Ας μιλήσουμε για τους σεισμούς για μια στιγμή.
 Μια ιστοσελίδα είναι γνωστή ως η Big Wobble δημοσίευσε πρόσφατα ένα άρθρο που περιλάμβανε δύο έκτακτους χάρτες. 

Ο πρώτος χάρτης έδειξε τον αριθμό των μεγάλων σεισμών από Ιανουάριος 1900 - Ιανουάριος 1917, 


και ο δεύτερος έδειξε τον αριθμό των μεγάλων σεισμών από τον Ιανουάριο του 2000 μέχρι τον Ιανουάριο του 2017. Η διαφορά μεταξύ των δύο χαρτών απλά τρομάζουν


Καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο να αρνηθεί κανείς ότι κάτι συμβαίνει στο φλοιό του πλανήτη μας, και πολλοί γίνονται όλο και ανησυχούν για το τι θα μπορούσαμε σύντομα να αντιμετωπίσουμε εάν το επίπεδο της σεισμικής δραστηριότητας συνεχίζει να αυξάνεται. 

Ζούμε σε μια εποχή που ο πλανήτης μας γίνεται ολοένα και πιο ασταθές, και μια μεγάλη φυσική καταστροφή θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή όλων μας σε μια στιγμή. 

Ακριβώς επειδή οι ζωές μας έχουν κάπως «φυσιολογικό» για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι, και εκείνοι που αγνοούν τα σκιρτήματα του πλανήτη μας το κάνουν με δική τους κίνδυνο.

www.sott.net

Πηγή: https://greek1.blogspot.com/2017/03/blog-post_5.html#ixzz4aOoDeQgy 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 

Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΠΡΟΤΑΣΗ - ΕΚΠΛΗΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ

  Πρόταση - έκπληξη για τους πελάτες της ΔΕΗ


© Παρέχεται από: imerisia.gr

Οι προτάσεις του υπουργείου Ενέργειας και της ΔΕΗ για την απελευθέρωση της αγοράς ρεύματος τέθηκαν απόψε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους θεσμούς από τον υπουργό ΠΕΝ Γιώργο Σταθάκη και τον πρόεδρο της ΔΕΗ Μανώλη Παναγιωτάκη.
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές ο επικεφαλής της ΔΕΗ παρουσίασε στους εκπροσώπους των δανειστών τη στρατηγική της επιχείρησης για άνοιγμα της αγοράς με δημιουργία και πώληση θυγατρικών εταιριών στις οποίες θα μεταφερθούν πελάτες της ΔΕΗ. Το σχέδιο έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή (σήμερα επελέγη ο σύμβουλος της διαδικασίας που θα είναι ο οίκος Pricewaterhousecoopers ενώ την επόμενη εβδομάδα θα γίνει η διαδικασία για την επιλογή και νομικού συμβούλου, με στόχο το εγχείρημα να ολοκληρωθεί ως τον Ιούνιο. Και στο βαθμό που θα στεφθεί με επιτυχία, να ακυρωθεί στην πράξη η αναγκαιότητα για τις δημοπρασίες λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ που είναι το εργαλείο το οποίο έχει επιλεγεί επί του παρόντος για το άνοιγμα της αγοράς.
Εκτιμάται ότι περί τους 700 χιλιάδες πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούσαν να περάσουν σε άλλα χέρια.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι εκπρόσωποι των θεσμών άκουσαν "με ενδιαφέρον" το σχέδιο της ΔΕΗ ενώ έθεσαν και εκείνοι από την πλευρά τους την ανάγκη η απελευθέρωση της αγοράς να προχωρήσει με ασφάλεια. Στο ερώτημα δε γιατί δεν ανοίγει η αγορά, από πλευράς ΔΕΗ παρουσιάστηκαν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία μεγάλο μέρος των καταναλωτών (οφειλέτες, υψηλή τάση, ειδικά τιμολόγια κ.α.) παραμένουν αναγκαστικά στη ΔΕΗ.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Παναγιωτάκης διαβεβαίωσε ότι στόχος και της ΔΕΗ είναι να προχωρήσει η απελευθέρωση καθώς η ανισορροπία ανάμεσα στα μερίδια που έχει η επιχείρηση στην παραγωγή και τη λιανική είναι εις βάρος της. Τόνισε δε ότι η ΔΕΗ έχει απευθύνει πρόσκληση προς τους ανταγωνιστές της στη λιανική να συνεργαστούν στο σχεδιασμό των θυγατρικών και ότι είναι διατεθειμένη να συμμετάσχει σε αυτές ως παθητικός μέτοχος προκειμένου να διευκολυνθεί η μεταφορά πελατών σε αυτές.
Στη σημερινή συνάντηση δεν συζητήθηκαν θέματα πώλησης μονάδων ηλεκτροπαραγωγής ή ιδιωτικοποίησης του 17% των μετοχών της ΔΕΗ, ούτε οι εξελίξεις σε σχέση με τον ΑΔΜΗΕ. Οι συζητήσεις θα επαναληφθούν το επόμενο διήμερο.

Πηγή: ΑΠΕ

Steven Brill – Ο Θάνατος της Αλήθειας

  Steven Brill   Ο Θάνατος της Αλήθειας Αντικλείδι Ο Θάνατος της Αλήθειας : Το βιβλίο του  Steven Brill  για την παραπληροφόρηση στα social ...